Mam pytanie czy jest możliwa naprawa (wymiana) czujnika poziomu płynu chłodzącego?, który znajduje się w zbiorniczku wyrównawczym, czy jest on zintegrowany ze zbiorniczkiem na stałe? Audi 100 C4 2,3 benzyna rok.92
Pompa: zamieniłes jeden złom na inny złom. Wymiane płynu hamulcowego przeprowadza się co 2 lata. Po wymienie pompy trzeba ją najpierw odpowietrzyć, potem resztę układu. Wymiana płynu /tak najprościej/: odsysasz ze zbiorniczka, wyciągasz i myjesz zbiorniczek, zakładasz zbiorniczek, zalewasz nowy płyn, odsysasz płyn z każdego z zacisków /najlepiej po...
Witam. Mam bardzo poważny problem, ostatnio moja A4 zacząła wypluwać płyn chłodniczy przez zbiorniczek, okazało się ze jest do wymiany uszczelka pod głowicą i mam problem z podjęciem przez mechanika wymiany gdyż wprost mi powiedział ze nie ma klucza do wyciągnięcia pompo wtryskiwaczy i nie chce się na moim aucie uczyć :( Znacie dobrego i zaufanego mechanika...
Nie spiesz się z wymianą uszczelki, tylko wymień korek zbiorniczka płynu chłodzącego. W układzie chłodzenia panuje zawsze ciśnienie regulowane zaworkiem na korku zbiorniczka wyrównawczego.
Sprawdz czy widzi czujniki w kołach Trochę późno odpisuję ale sprawa załatwiona. Winny był sterownik pompy abs, kupiłem używkę o tym samym numerze. Wymiana jest dość prosta, wystarczy odkręcić nadkole, potem zbiorniczek spryskiwacza i jest dobry dostęp do 6 śrub od sterownika. Mi to zajęło jakąś godzinkę ze wszystkim. Po wszystkim nie trzeba nawet...
Witam - jesli chodzi o silnik to jest miarka, wspomaganie to powinno w zbiorniczku jest korek i on ma miarkę , skrzynia biegów powinny być dwie śruby na imbus :jedna na środku- do wlewania i miara a do spustu powinna być na dole
Kolego ArcziS z góry dziekuje za odpowiedz, wiem o ktory przewod chodzi, taki co jest przykrecany do pompy sruba, tylko jedno mnie dziwi, gdyz jest to przewod wysokiego cisnienia, w takim badz razie nie powinien zasysac powietrza, tylko w miejscu nieszczelnosci powinien sie pocic, czy ja sie myle w tym momencie? Dodam jeszcze bo nie wiem czy o tym wspomnialem...
Wiem jest tego dużo ale chcę być dokładny!!! Zbierał mi się w zbiorniczku płynu chłodniczego mały osad oleju. Postanowiłem to naprawić bo lubię gdy wszystko jest ok. Okazało się, że głowica jest pęknięta – wymieniłem na dobrą. Po przejechaniu ok. 600kmsytuacja się powtórzyła, tylko zamiast 100ml na 2000km ( jak poprzednio) w zbiorniczku pojawiło...
Układ chłodzenia obecnie jest zalany wodą. Zauważyłem, iż po uruchomieniu silnika w zbiorniczku pojawia się biały szum. Woda ze zbiorniczka wypychana jest przez korek na zewnątrz. Dzisiaj jeszcze próbowałem odpowietrzyć układ. Lekko ściągnąłem gumowy przewód prowadzący do chłodniczki (ten z otworkiem), następnie uzupełniłem wodę w zbiorniczku i odkręcony...
za 3 razem miałem założoną metalową uszczelkę.Nie wiem czy w tym wszystkim na te problemy z uszczelką nie miał wpływ problem z układem chłodzenia(dwukrotna wymiana czujnika temp. przy chłodnicy,trzykrotna wymiana termostatu obecny puszcza na ok.92st.c a wiatrak włącza się przy 95-99)i odwieczny problem z puchnięciem węży.przez te problemy samochód dwa...
Witam. Naszła mnie ochota na zmianę zegarów w moim samochodzie audi a4 b5 1.9 tdi z 1996 roku na zegary z fis (zegary jakie zakupiłem to angielskie z 99 r.)Prawie udało mi się wszystko podłączyć ale jest trochę problemów wymienionych niżej: 1. Świecąca poduszka ( air bag) - u mnie kontrolka ta zapala się po kilku sekundach od włączenia zapłonu i nie...
Witam Kolegów, pomagam koledze w reanimacji A4 B5 2001 2.4 V6 165 KM, po nagrzaniu pompa leciutko hałasowała, wlany był czerwony płyn więc postanowiłem dać jej większą szansę na przeżycie zmieniając na nowy dedykowany zielony Febi. Mówiąc krótko żałuję, że ruszałem :) Spuściłem stary płyn przewodami chłodniczki bo od dołu były założone zwykłe cybanty,...
Witam. Mam problem z Audi A3 1.9tdi 90km 2000r. Na początku zaczęło mi strasznie pompować węże od układu chłodniczego. Jakoś pół roku temu. Powód korek zbiorniczka. 3 miesiące temu znowu się zaczęło. Wymiana króćca bo tryskało. Dalej węże są mocno twarde. Wymieniony termostat. Wymieniony kompletny rozrząd z pompą. Wycieku nie widać. Węże napompowane....
auto po złożeniu głowicy (planowanej przy zakładaniu nowej uszczelki), wczoraj zostało uruchomione i woda w zbiorniczku była już ciepła (chyba został przypadkiem dobrze odpowietrzony), ale dalej łapał temperaturę. tak jak sugerowaliście kazałem mu (po raz kolejny zresztą-w końcu usłuchał) wyjąć ten nowy termostat i założyć stary oryginalny. przed założeniem...
Może być z góry wsadzony kołek średnicy 3...4mm. Przechodzi on przez korpus pompy, otwór w tłoczysku pompy i wchodzi w ślepy otwór z drugiej strony korpusu. Otworek trafia się w jednym z przyłączy zbiorniczka płynu hamulcowego, powinien być spokojnie widoczny. Kołek jest tylko wciśnięty, czasem nawet wsadzony. Jak mogę coś poradzić, to należy zdać sobie...
wymiana tej nagrzewniczki to zdiecie całej deski wiec na początek jeśli niemasz jej nieszczelnej to 1. sprawdz drożnosć jeśli niema czyli wlewajac wode np.wężem niewylatuje to wlej troche sody kaustycznej lub płyn do mycia naczyń poczekaj i sprubuj ponownie cisnieniem przepchnąć,rub to na zmiane raz w jeden wlot raz w drugi wylot płynu,jak już bedziesz...
Witam Ostatnio pojawił się problem: wyjąca pompa wspomagania, początkowo dźwięk pojawiał się po rozgrzaniu auta, później coraz częściej. Diagnoza: pompa do wymiany (wymiana na nową wraz z płynem) Po wymianie - 10 minut ciszy i nawrót objawów. Wymiana przewodu łączącego pompę z przekładnią (na nowy z podobno Audi A4 ale wyglądający identycznie, pod tą...
przed wymiana uszczelki pod glowica wyczysc caly ukl chlodzenia, sa rozne srodki do czyszczenia ukladow, a ja tam stosowalem plyn do naczyn- nie pieni sie i dobrze rozpuszcza tluszcz
Witam. Mam problem z zamarzającym reduktorem gazu w instalacji sekwencyjnej STAG300. Polega to na tym, że jadąc po mieście reduktor jest ciepły i jest wszystko OK, a wyjeżdżając poza miasto, przy prędkości ok.100km/h, po przejechaniu mniej więcej 4 km reduktor zamarza.Instalacje gazową mam 3 lata i działała bezawaryjnie Auto podpięli pod komputer od...
Witam wszystkich auto było już u dwóch mechaników i każdy rozkłada ręce. Mianowicie zaczęło się od wymiany nagrzewnicy parowała przednia szyba i było czuć płyn w środku. Po wymianie tej nagrzewnicy zaczął się dosłownie cyrk,w aucie nie ma ogrzewania, zaskakuje jedynie na wysokich obrotach silnika, układ nie chce się odpowietrzyć, silnik się nie gotuje,chłodnica...
Witam. Autko odebrane. Termostat wymieniony, temperatura ok - 90'C i sie trzyma. Za termostat 50zl, płyn 20zl i wymiana 100zl. Mechanik zaznaczyl, że ktoś wcześniej (zapewne poprzedni wlasciciel) już sie z tym silowal, pouszkadzal śruby i tak zostawił. Trzeba było rozwiercac i gwintowac, 2,5h roboty. Ważne że zrobione. Temat zamknę zaraz po świętach...
Nie jestem pewny ale gdyby woda szła w wydech to i spaliny szły by do zbiorniczka i po odkręceniu było by coś czuć. To że przed wymiana płynu było OK nie znaczy że nie powinieneś zajrzeć do niej (nagrzewnicy). Niedawny przypadek kolegi w A4 potwierdził teorię, że po wymianie płynu i niby dobrym odpowietrzeniu przestało działać ogrzewanie. Przepłukanie...
Za każdym razem jak wciśniesz pedał hamulca to wpada w podłogę ? Czy tylko sporadycznie ? Miałem kiedyś taki przypadek w identycznym samochodzie po zrobieniu tylnych hamulców jeden z praktykantów uzupełnił zbiorniczek płynu olejem . Kapnęliśmy się w ostatnim momencie. Zdążyliśmy go szybko odessać. Wydawałoby się że odessaliśmy wszystko ale przez dwa...
Nie wiem czy to "wąż wyjściowy" nie jest przejęzyczeniem, bo według mnie byłaby procedura poprawnie przeprowadzona gdyby to był wąż wejściowy (górny), bo wtedy odpowietrzyłaby się nagrzewnica i wszystko co poniżej, ale w sumie to nie jest takie istotne przy tym: W audi oba węże są na tym samym poziomie, nie ma górnego i dolnego, są obok siebie na równej...
OK problem rozwiązany. Jak by ktoś miał kiedyś taki sam problem to opiszę co zrobiłem. Warto najpierw się zorientować dobrze jaki rodzaj pompy posiadamy i jaki przewód będzie potrzebny. Po liftowe wersje stożkowe pomp powinny mieć wąż z dwoma zaworami wewnątrz, lekkim wygięciem mocowania przy samej pompie i podwójnego ślimaka do mocowania przy maglownicy....
A sprawdzałeś czy po tych 5min chłodnica była gorąca ? Bo jeżeli nie to na 98% pompa wody uszkodzona, jeżeli zaś była gorąca ( też około 90 stopni ) to na 95% uszkodzona uszczelka pod głowicą. Możesz przeprowadzić jeszcze jeden test na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą - na zimnym silniku odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i uruchom silnik. Dodając...
Witam Serdecznie . Borykam się Audi A3 1.6 SR AKL a dokładnie z takimi problemami jak : - samochód je mi olej dokładnie 4l na jakieś 4 tysiące km - z rury wydechowej gdy dodaje mocno gazu daje lekko czarny dym - wyskakiwała na bardzo ostrym zakręcie pod górkę kontrolka oleju dosłownie na chwilę poczym znikała, lecz po jego dolaniu do prawidłowego stanu...
Witam ! Pacjent : Audi A6 C5 2,5 V6 TDI AFB 150km W poniedziałek ( 20.04.15r ) wymieniłem termostat ( bez ściągania rozrządu , robiłem to 4 raz więc poszło gładko ) , wszystko było ok , temperatura idealna . Jakieś 5tyg temu mechanik robił mi kompletne uszczelnienie silnika ( też było ok , zero kropli pod silnikiem - idealnie ) Wczoraj rano ( 22.04.15r...
Wymieniam licznik na 8D0 919 881 H przed zmianą miałem zwykły licznik bez FIS. Teraz mam problem i nie wiem gdzie mam podpiąć kilka kabli chodzi o tą kostkę 20 pinową. 1. sygnał spalania ECU ----pin 18 ECU (gdzie go podłączyć)?????? 2. 3. 4. 5. temperatura zewnętrzna --z tej 10pin pin3 (gdzie podłączyć)?????? 6. sygnał skrzyni automatycznej TIPTRONIC...
Witam, otóż mam takie pytanie. Wczoraj byłem na przeglądzie ze swoją A3 i tam mechanik powiedział że do wymiany mam przewód wspomagania pompy. Zresztą ja też byłem na kanale i widziałem że przewód jest cały mokry, tłusty i wydobywa się olej (krople na przewodzie) jutro zakupię przewód i będę chciał wymienić. I mam takie pytanie czy przy jego wymianie...
Miesiąc temu wymiana oleju wlane 4L, na trasie zapaliła mi się kontrolka wymiany oleju ( pomarańczowy znak zbiorniczka z falą). po zatrzymaniu auta na stacji odczekaniu 15 min, sprawdziłem poziom oleju bagnetem- pusto. dolałem litr. Czy to możliwe aby tak zjadło olej ?? co muszę sprawdzić ? Nie ma wycieku oleju, przynajmniej takowego nie widzę - brak...
Od stycznia 2019 po remoncie góry silnika borykam się z problem z moją A3. Silnik przeszedł generalny remont góry silnika, wymieniono: wałek rozrządu, popychacze, panewki wałka, rozrząd, uszczelki na pompowtryskach, uszczelkę głowice, uszczelkę pokrywy zaworów, uszczelkę kolektora wydechowego, uszczelkę kolektora ssącego, uszczelkę pompy wacum, uszczelkę...
G38 to czytnik obrotów wejściowych. Zbiorniczek płynu chłodzącego odkręcić, odsunąć na bok i można dostać się do niego "od góry". Dzięki za foto i informację, na razie auto śmiga po skasowaniu błędu, zobaczymy jak długo. Jak znów skrzynia wejdzie w tryb awaryjny to wymienię ten czujnik.[/quote Witam, temat zamykam, jednak to ten czujnik był zepsuty,...
Wspomaganie działa cały czas nic nie przerywa? Chodzi Ci o to, że pompę przy delikatnym skręcaniu słychać? Założyłes używane na używane. Płyn w zbiorniczku może tak robić, to nie zbiorniczek układu hamulcowego. Płyn najlepije zalać taki jaki przewidział producent, a tam nie jest ATF? Sprawdzić jaki prawidłowo powinien być płyn, jeżeli wspomaganie Ci...
Witam Panowie. Pacjent audi a4 B5 1.9 115km quattro Od jakiegoś miesiąca borykam się z problemem a mianowicie zaczął mi znikać płyn chłodniczy. Przez kilka dni nie mogłem zdiagnozować z którego miejsca może wyciekać,więc podjechałem do mechanika posprawdzał i doszedł do wniosku że płyn wywala ze zbiorniczka wyrównawczego a dokładnie od dołu z otworu...
Szeregowo jest i tyle. Sprawdź czy leci ciepła woda przez wężyk odpowietrzenia (ten cienki) do zbiorniczka, czesto potrafi się zatkać krociec w nim. Dodano po 2 Reduktor musi być poniżej weża z którego idzie woda do reduktora.
Witam, w trakcie cofania tłoczka wywaliło płyn hamulcowy ze zbiorniczka, zdarzyło mi się to pierwszy raz. Wszystko złożyłem do kupy, na zgaszonym silniku jak pompuje pedal hamulca jest twardy (wszystkie 4 kola odpowietrzyłem) ale na włączonym pedal mięknie. Przepompuje do momentu aż zaczyna twardnieć jak na zgaszonym silniku odczekam chwile i pedal...
Dzięki za instrukcję. Co do płynu to chyba tylko DOT 4 bo takie oznaczenie mam na korku zbiorniczka płynu i taki tez płyn znajduje dla tego modelu w wyszukiwarkach hurtowni
w grupie VW często problemem jest korek. Wymiana na działający (szczelny) rozwiązuje problem :P
Ok dzięki, wykombinuje jakiś zbiorniczek i dam znać ile zebrałem oleju po przejechaniu kilkadziesiąt kilometrów
starego płynu 3.5l, wode zdemineralizowaną jak wlewałem to dużym ciśnieniem z kranika się wylewało na oko tyle ile wlałem, zlewałem wszystko do jednego pojemnika Dodano po 3 baniaki 5l z wodą zdemineralizowaną, pojemnik 20l do którego zlewałem wszystko, wyżej pomyłka zaszła kupiłem 3 baniaki 5l, taki baniak na 2 razy do płukania starczył, ale koniec...
Nie ściskaj żadnych węży. Mechanicy tak robią ale to powoduje jednak niszczenie przewodów gumowych. W grupie VAG robi się odpowietrzanie przez program diagnostyczny - Ja osobiście jeszcze nigdy go nie używałem. Robię jak opisujesz z pilnowaniem żeby płynu nowego nie zabrakło w zbiorniczku. I nigdy jeszcze nie było problemu. Mała uwaga. Ale obstawiam...
Nie obrażam cię, pisałem ogólnikowo bo było już wielu takich na forum co zapraszali na PW. itp. A w twoich postach nie chce mi się grzebać, być może i bym nie znalazł. Co do drugiej części twojej wypowiedzi: ty nie pytasz tylko kpisz sobie...a na pewno ropa bo płyn jest na stałym poziomie, korek od zbiorniczka wyrównawczego jest czysty a oleju przybyło...
Eh, jestem niski więc każde auto większe od Malucha jest dla mnie odpowiednie co do miejsca. Niestety wolałbym auto dłuższe, żeby przewozić czasem większe rzeczy - np pralkę. Jeśli chodzi o OC, paliwo to nie ma z tym problemów, do tej pory wydawałem na gaz ponad 400 zł (Polonez pali mi ponad 12l/100km) i uważałem że to nie tak dużo więc nawet średnio...
U mnie w audi 2.0 pomogła wymiana korka z odpowietrznikiem w zbiorniczku wyrównawczym jeśli chodzi o zamarzanie reduktora,mechanik tłumaczył że pompa nie nadążała zrobić odpowiedniego ciśnienia czy coś...