wymienic łożyska

Znaleziono około 159 wyników dla: wymienic łożyska
Podstawowa forma zapytania: wymienić łożysko
  • MZ ETZ 250 - Łożysko stopy korbowodu

    Czyli wymiana łożyska nie pomoże? Zmniejszy luz, ale go nie zlikwiduje. Chyba poczekam na inne odpowiedzi bo wydaje mi się że jeśli jest luz na łożysku to znaczy że trzeba wymienic łożysko a nie pół silnika (mówię to ironicznie) Poczytaj co to łożysko i z czego się składa. Wymienisz tylko igiełki,...

    Motocykle, Motorowery robokop   14 Lip 2014 22:26 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1320
  • Wymiana Łożysk w pralce Whirlpool AWG 324.

    Witam!! mam pralke Whirlpool AWG 324 i chce wymienic łożyska i nie wiem jakie rozmiary są a nie chcę rozbierać pralki przed kupnem nowych łożysk. proszę o podanie wymiarów :D

    AGD Pralki, Suszarki PS 663S BIO   06 Maj 2005 21:10 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4210
  • ARDO A 600 ILE ŁOŻYSK ?

    Jak w temacie mam zamiar wymienic łożysko/ka - i tu pytanie ile jest tych łożysk jedno czy dwa ? Na co zwrocic szczegolna uwage ? Jakies wskazowki ?

    AGD Początkujący BHenryk   17 Paź 2005 23:57 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3055
  • Złożenie uszczelek przy łożysku pralki Whirpool AWG 680

    Witam, Rozłożyłem pralkę Whirlpool'a bo brudziła rdzą więc trzeba było wymienic łożysko i mam problem z tym jak złożyć to od strony paska, bo nie było już w środku uszczelki i nie wiem jak je złożyć. Załączam rysunek poglądowy z zestawem części które posiadam. Wiem jak włozyć uszczelke w kształcie...

    AGD Pralki, Suszarki gleam   13 Wrz 2007 11:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5454
  • Ariston ALT73TX wymiana simeringów i łożysk

    Witam serdecznie potrzebuje pomocy gdyż muszę wymienic łożyska i simeringi w pralce Ariston ALT 73 TX , z uwagi na ich korozję nie mogę odczytac ich symboli - może kto wie jakie należy zakupić łożyska i simeringi do tej pralki

    AGD Początkujący Arivka   02 Gru 2008 15:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1254
  • Jakie łożyska do Ariston Hotpoint AQXGF 149

    Witam . Chciałbym wymienic łożyska w pralce Ariston AQXGF 149 EU . Pierwsze łozysko , które jest widoczne to chyba 6206 Z . Pytanie .......jakie łożysko znajduje się głebiej i jaki simering ? Proszę o odpowiedz .

    AGD Początkujący Apexbouw   12 Cze 2012 22:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1577
  • Pralka Candy activia 85 - wymiana łożysk w silniku.

    Witam wszystkich. Chciałbym wymienic łożyska silnika. Wyczuwalne szumy. Mam problem ze zdjęciem łożyska od strony induktora - czyli od strony czujnika obrotów. Jest on plastikowy i nie chciałbym go połamac. Proszę o poradę jak sie za ten problem zabrac. Z góry dziękuje. :D

    AGD Użytkowy raczekkp   20 Cze 2012 19:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1327
  • Ursus C360 - Wymiana łożysk wałka sprzęgłowego.

    Witam. Chcialem wymienic łożyska igiełkowe na wałku sprzęgłowym drugiego stopnia. Te łożyska, jest ich tam 2 są osadzone wewnątrz wałka. Problem w tym że nie mogę wpaść na pomysł jak je wyciągnąć. Wałek wygląda na monolit. Podpowiedzcie coś.

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki 2139622   02 Mar 2014 09:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6759
  • wymiana łożysk Bębna pralki Diana-65

    Czy wie ktoś jak można wymienic łożyska przy bębnie w pralce diana-65

    AGD Początkujący teges   09 Sty 2004 18:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3577
  • Wymiana łożyska pralko-suszarka Zanussi.Ktos sie podejmie?

    Pralka bardzo glosno chodzi ,podobno trzeba wymienic łożyska.Czy ktos zna serwis,gdzie mozna to tanio zrobic? Albo moze sam sie podejmie Model Zanussi WDT 1096 H

    AGD Początkujący tokarz   15 Mar 2006 20:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1492
  • lanos 1.5 97r. przednie łożysko

    Aby wymienic łożysko musisz rozebrac całom kolumnę a co do prasy to warto takom miec bo często trzeba jej użyc pozdrawiam Prezes

    Samochody Początkujący putin2208   13 Paź 2008 14:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1508
  • whirpool awm 6081 wymiana łożysk

    wielka prośba mam zamiar wymienic łożyska , proszę o porade jak sie do tego zabrac.[/b]

    AGD Początkujący cezet   18 Kwi 2013 20:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6033
  • Pralka Whirpool AWM 8093 wymiana łożysk

    Witam gorąco wszystkich forumowiczów! Otóż do rzeczy chciałem wymienic łożyska w silniku, ale pojawił się problemik w postaci koła pasowego, którego nijak nie mogę zdjąc. W związku z tym mam gorące pytanie czy ktoś może zdradzic tajemnicę jak to cacko zdjąc z wirnika ? Z góry dziękuję za odpowiedź. pozdrawiam. ...

    AGD Początkujący kulig.88   25 Mar 2009 23:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1870
  • pralka polar PDG585 łożyska silnika

    Ze względu na głośną pracę muszę wymienic łożyska w silniku.Jakie tam przychodzą?. Czy do wymontowania obudowy będzie potrzebny ściągacz?

    AGD Początkujący andrzej1959   27 Wrz 2009 19:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1337
  • Whirpool AWG 336 wymiana łożysk

    Witam. Musze wymienic łożyska w pralko suszarce AWG 336. Przegladalem inne tematy, ale nie znalazlem problemu na jakisie natknalem. Utknalem na jednym punkcie. Odkrecilem wszystkie elmenty plaszcza poza jednym. W dolnej czesci plaszcza, od lewej, jest przylutowany element. Prosze o pomoc , jak odlaczyc...

    AGD Początkujący Jerzy Bartnicki   20 Sie 2010 05:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2034
  • Pralka miele novotronic w 130 , wymiana łożysk

    witam , mam problemik chciałbym bardzo wymienic łożyska w pralce ale jak się do tego dostać i rozebrać to powiem szczerze że to dla mnie zagadka . Z miele z wsadem od przodu nie mam kłopotów ale tu ( pralka z wsadem od góry ) jest chyba wysza sztuka jazdy , może jakies podpowiedzi , a może jakies fotki

    AGD Początkujący tofik67   14 Wrz 2011 17:45 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1010
  • boxer 1994 - wymiana łożyska podpory prawej półosi

    Witajcie, Nie wiem czy w dobry dziale zamieściłam mój post, jesli nie proszę o przerzucenie do odpowiedniego :) Proszę o poradę jak wymienic łożysko podpory prawej półosi w peugeot boxer z 1994 roku. dziękuję :D

    Samochody Początkujący Gosia93   28 Paź 2014 11:32 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1257
  • Whirlpool AWT 7095/P łożysko

    do wymiany łożyska potrzebujesz V-ring 22 oraz łożysko 6203 jeśli jest w metalowej obudowie to da się je wymienic jeśli nie to musisz kupic w plastikowej obudowie (chyba się go nie da wybic nie pamiętam) ściągasz bok pralki i wszystko jest prawie na wierzchu potrzebujesz śrubokręt torx odkręcasz 3...

    AGD Początkujący PiotrN72   28 Cze 2013 11:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3291
  • Pralka BEKO WM 2508L - wymiana łożysk

    Witam... Potrzebuje pilnie pomocy, chce wymienic łozysko w pralce beko 25080 ,rozebralem cala pralke wyciagnalem beben, i problem jest taki ze nie potrafie wykrecic z tylu bebna kola trzymajacego beben gdzie znajduje sie lozysko.. Wie ktos jak to zrobic??i czy wogole da sie to odkrecic??Prosze o pomoc...

    AGD Początkujący zhudomel   10 Sie 2012 23:04 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 12350
  • Candy CTA86TV łożyska

    np.czy bardzo skomplikowana naprawa, czy potrzebne jakieś specjalistyczne narzędzia, czy prócz łożysk coś trzeba jeszcze wymienic itp. Dodano po 14 acha! Zapomniałem jeszcze jakie są wymiary łożyska i gdzie najlepiej kupić

    AGD Pralki, Suszarki DeeJay_E36   26 Maj 2006 15:37 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3176
  • Pralka PDN 885 rozmiar łozysk i ich wymiana

    Witam wszytkich bardzo serdecznie. Mam pewien problem z moja pralka Polar PDN 885 (nie jest to model PDP 885 opisywany w archiwum tej grupy). Chciałbym wymienic łożyska w pralce bo strasznie szumia. Niestety nie mam pojęcia jaki jest numer seryjny tych łożysk do pralki PDN 885? Ile ich jest i...

    AGD Pralki, Suszarki kemil   18 Sie 2005 17:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5659
  • privileg ergonomic 1000 wymiana łożysk

    witam mam pralkę privileg ergonomic 1000 niestety padły w niej łożyska i teraz jest problem z wymianą ponieważ po sciagnięciu obudowy okazało się że pralka ma obudowę bębna z tworzywa sztucznego i składa się z dwóch części skręconych po środku a po dostaniu się do łożysk okazało się że nie ma możliwosci...

    AGD Pralki, Suszarki 313094   19 Lut 2008 12:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1990
  • Pralka Whirlpool AWM 3000/5, jakie łożyska i uszczelniacz

    Muszę wymienic ułożyskowanie bębna. Wiem że jest tam łożysko 6205ZZ i chyba uszczelniacz 30x55x9. Nie jestem pewien jakie jest drugie łożysko 6203ZZ czy 6204ZZ. Proszę o pomoc.

    AGD Początkujący jalewicki   14 Lis 2010 18:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1223
  • Renault espace 2.2dt Nie chce odpalić, rozrusznik się grzeje

    Witam dziś rozebrałem przód sprawdziłem wszystkie przewody były ok ale znalazłem prawdopodobną przyczynę:| wcześniej wyło mi łożysko myślałem że od pompy wspomagania, ale się myliłem do dziś bo odkryłem że to było łożysko od alternatora ponieważ jak kręciłem rozrusznikiem to wszystkie koła kręciły się...

    Samochody Mechanika karuzo   22 Sty 2011 21:11 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4738
  • Electrolux EWT 1016 - Łożysko i ośka bębna

    Witam Mam awarie pralki Electrolux EWT 1016. Rozsypało się łożysko i złamała się ośka bębna. Łożysko wiem ile kosztuje Allegro i sklep on line Electrolux ale nie mogę doszukać się bebna (ośka jest przytwierdzona na stale chyba :) wiec musze wymienic te dwie czesci.

    AGD Początkujący dziabaa   20 Cze 2013 09:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3045
  • audi a3 - Jak wymienic sprzegiełko sprężarki audi a3 2.0140kim bkd

    Ok,pojechałam do znajomego i odkręciliśmy pneumatem :),teraz moje pytanie brzmi,czy zerwane sprzęgło może być przyczyna uszkodzenia łożyska w kole zamachowym sprężarki bo od tygodnia straszy szum i piszczenie słychać na tym łożysku??co myślicie wymieniać przygiełko wraz z tym łożyskiem??? Pozdrawiam

    Samochody Początkujący Pawel wawa   24 Sie 2014 00:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 960
  • Uwaga na ARDO TL 600

    Wymontować i zanieść go do firmy przezwajającej silniki, lub do serwisu zajmującego się naprawą AGD. Sam nie mając odpowiednich przyrządów tego nie zrobisz. Ważne żeby łożyska były markowe, a nie jakieś chińskie jap czy cx. W czasie montażu zwrócić uwagę na odpowiedni naciąg paska. Do axxx....

    AGD retro skryn   07 Wrz 2005 22:29 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 21950
  • awg 680 łożysko strony biernej (sakramenckie)

    Kłopot z wyjęciem. Nie jest to pierwsze wyjmowane przeze mnie - w mojej pralce tego samego typu (awg 680) wszystko poszło gładko i sprawnie. (tu dzięki za wszystkie wpisy w archiwum były super bez nich nie dałbym sobie rady). Teraz dumny z naprawy mojej maszyny postanowiłem wymienic głośno pracujęce...

    AGD Pralki, Suszarki mawa64   21 Lip 2005 10:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1599
  • Pralka Ariston ALDS 120 - wymiana łożysk

    witam udało mi sie kupic łozysko i uszczelniacz ale mam problem z krzyzaka nie moge wybic łozyska a w serwisie mnie olali nie chcieli podejsc do wymiany bo nie ma na to cenika chceli wymienic te łożysko ale na pralce a nie z krzezaka i czar prysł musze jutro gdzies pojezdzic i poprosic aby odpłatnie...

    AGD Pralki, Suszarki piotr pga   12 Maj 2007 22:28 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 7800
  • Volskwagen Polo 1,6 - uszkodzony alternator.

    Witam! Mam Volskwagena Polo 1,6 benzyna, 95 rok. Ostatnio z alternatora dochodzą mnie w czasie jazdy a zwłaszcza w trakcie skręcania kierownicą bardzo nieprzyjemne ''metaliczne'' dźwięki, jakieś trzeszczenia i harczenia. Słyszałem, że jest to prawdopodobnie luźne, wytarte łożysko. Czy taki...

    Początkujący Elektronicy Artur Grugel   17 Lut 2009 16:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1778
  • Indesit WG824TPR Wymiana Łożysk

    Witam mam pytanko jestem zielony w tych sprawach posiadam pralkę Indesit WG 824 TP od jakiegoś czasu pralka podczas wirowania szumi strasznie cos mi sie wydaje że to może byc łozysko nawet jak jest pusta to po pokręceniu ręką w lewo i w prawo czuć chrobotanie. Jak wygląda cenowo naprawa da sie to wymienic...

    AGD Początkujący skryn   24 Lut 2009 20:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4981
  • Audi a 4 1,9tdi łożysko od wisko jest wymienialne?

    Pytanie jak w temacie czy da się wymienic to łożysko co jest za wisko czyli na tej rolce od paska czy trzeba kupić to razem z tą łapą .

    Samochody Mechanika mrqq   06 Mar 2009 23:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3085
  • wymiana łozyska pralko suszarka Indesit WGD934TXA

    Może ktoś mi podpowie jak wymienic łożyska w pralce indesit WGD934TXA bęben stalowy, woda nie cieknie ale mocno wali przy wirowaniu.Jakie tam są łożyska?

    AGD Początkujący Paweł Majdecki   07 Lut 2010 11:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1524
  • Wymiana łożysk w pralce siemens WA 2107

    Witam. Kupiłem uzywaną pralkę siemens WA 2107 i strasznie głóśno chodzi, skrzypi itd. Wydaje mie sie że to wina łożysk. Czy ktos wie jak wymienic łóżyska w tej pralce, ile mogą kosztować i gdzie je kupić? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

    AGD Początkujący h jaworski   16 Lut 2010 15:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2034
  • łożysko czy piasta do wymiany przód Peugeot 205

    Witam!Jeżeli łożysko luzno wychodzi z piasty to trzeba niestety ją wymienic.Kiedyś takie rzeczy się regenerowało,ale w dzisiejszych czasach to się raczej nie opłaci.POZDRAWIAM.

    Samochody Mechanika Rudens   07 Wrz 2010 08:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1338
  • jakie łozyska do alternatora bosch

    zakładam temat bo te które znalazłem juz zamkniete!! otóż muszę wymienic łożyska w alternatorze bosch nr.0986039230 55a 14 v, mam pytanko do znawców tematu jakie łożyska kupić żeby od razu wymienić.

    Samochody Szukam stawpol2   20 Cze 2011 18:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2299
  • Ford Focus MK1 - Łożyska tylne

    Mozna wymienic samo łożysko. Jak sie tak rozpadlo, że koło dostało luzu, to zwykle talerzyk ABS'u też do wymiany

    Samochody Początkujący ag1112   12 Lut 2013 22:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2193
  • Deutz d 6806 - łożysko sprzęgła jezdnego

    Witam, Mam problem z wyżej wymienionym traktorem, wie ktoś może jak wymienic (ściągnąć) łożysko sprzegła jezdnego? Gdyby mial ktos u siebie instrukcje napraw/ rysunki techniczne byłbym wdzieczny za podzielenie sie nimi.

    Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki Queex   09 Sie 2014 14:06 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 447
  • Łożyska w ARDO TL600

    Jarku, pomylily ci sie typy, ale i tak dzieki za pomoc. To jest pralka wkladana od gory. Jak nie potrzeba zadnych specjalnych kluczy, to mysle ze powinienem sobie poradzic. Juz przeczytalem, ze trzeba przy okazji wymienic uszczelnienia. Jak ktos jeszcze ma jakies podpowiedzi, z gory dziekuje.

    AGD Początkujący 000andrzej   03 Lis 2003 19:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4609
  • Jak wymienic łożyska bębna w pralce Polar PS 389?

    Jak wymienic łożyska bębna w pralce Polar PS 389? Pralka zaczęła głosno "huczec" podczas prania, a szczególnie wirowania. Zdjąłem pasek i spróbowałem zakręcić bębnem, dźwiek obracania się bębna jest zdecydowanie zbyt głośny. Domyślam się, że to łożyska, jednak sprawdzilem i nie ma luzu. Proszę...

    AGD Początkujący Bleble   15 Lut 2005 21:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4197
  • Jak wymienić łożyska w pralce Polar Rosa PMG565 ?

    witam. mam problem, jak wymienic lozyska w pralce rosa pmg 565, ponac trzeba wyjac beben ale jak sie zabrac. mam zdjete pokrywe od strony kola zamachowego i kolo. co dalej?? please

    AGD Początkujący skryn   20 Paź 2009 16:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3018
  • Wymiana łożyska ARDO A1000

    "Wałka" nie musisz nabijac, powinien w miare lekko wejsc. Mozesz miec tylko problem ze zdjeciem bebna, trzeba nakrecic nakretke na os i "z czuciem" mlotkiem to zejdzie. Lozyska musisz wymienic dwa, 6305 i 6204, simmering 35x62x10

    AGD Początkujący Bolas   05 Wrz 2013 09:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5508
  • pralka automatyczna wiatka 12 wymiana łożysk

    muszisz zdemontowac beben od pralki . bebny umieszczone sa zazwyczaj w prastkiowych korpusach . i mam pytanko czy to jest pralka ładowana z góry czy z boku . jak z boku to uwazaj abys nie uszkodził kołnieza .wbeben osadzony jest na dwóch łóżyskach sa tam jeszcze uszczelnienia które nalezało by tez wymienic

    AGD retro skryn   18 Mar 2005 22:16 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5198
  • amica WMS-862 chyba łożyska

    Niewiele roboty. Podniesc sluchawke telefonu i zadzwonic gdzie trzeba ;) A powaznie to zalezy, jak masz jakies pojecie o technice to powinienes sobie poradzic bez problemu. Chociaz to wbrew pozorom nie takie banalne wymienic dobrze lozyska w pralce. Koszty: zalezy jakie czesci kupisz. Mozesz sie...

    AGD Pralki, Suszarki sp3ol   12 Lut 2006 14:06 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3635
  • WHIRLPOOL AWG 680--PROBLEM

    Witam--jestem amatorem w naprawie pralek-chcac wymienic łożysko w awg 680 odkrecilem kolo pasowe, zciagnalem cala obudowe boczna ta plastikowa i powypinalem kabelki z takiego gwiazdzistego czegos oraz z grzalki--Problem jest taki ze z tego gwiazdzistego czegos wypadly trzy nazwe to pastylki kazda z dwiema...

    AGD Pralki, Suszarki delphi11   11 Lip 2005 10:39 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3188
  • INDESIT WG835TX łożyska ????

    Specjalista od początku przekonywał że należy wymienic łożysko (cały czas mowa była o łożysku). Teraz jak trzymam tę częśc w reku zastanawiam sie czy przypadkiem nie mozna było wymienić "samego" łozyska:). No ale tak bylo pewniej łatwiej, zresztą musze przyznać, iz ilość kamienia na "łożyskowaniu"...

    AGD Pralki, Suszarki reed7   16 Lut 2006 17:21 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6192
  • Łożyska w pralce Electrolux EW952S

    Witam Rowniez posiadam pralke Electrolux EW952S. Podczas wirowania glosno chodzi, podejrzewam ze rowniez do wymiany sa lozyska. Tak jak juz wyzej pisaliscie, czesci kosztuja okolo 200 zl, naprawa okolo 250 zl. Stwierdzilem ze sam sprubuje je wymienic, czy do tego celu potrzebne sa jakies specjalne...

    AGD Pralki, Suszarki elektryk2000   30 Lis 2005 00:59 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9682
  • zmywarka bosch srs4662eu pompka myjaca jak ją wymienic pomoc

    Pomocy proszę. posiadam zmywarke srs4662eu bosch-a, stwierdziłem że nie działa pompa myjaca, ale niewiem jak ja wykrecić i sprawdzić łożyska lub czy coś tam nie wpadło.

    AGD Zmywarki nokia 3650   16 Sty 2006 16:17 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 11183
  • Łożyska do pralki. Jak jest różnica? Wymiana łożysk.

    Witam Mam troche glupie pytanie. Chcialbym sie dowiedziec jaka jest roznica miedzy lozyskami. Msze wymienic lozyska w pralce i interesuje mnie jakiej firmy najlepiej kupic i co oznaczaja te znaki na koncu nazwy lozyska np. 6205 2Z musi tam byc te 2Z a moze leprze beda jakies inne. W tym momencie...

    AGD Pralki, Suszarki zayzayer   05 Mar 2006 17:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1605
  • Pralka Ariston AVXD 109 - jak wymienić łożyska?

    witam wszystkich!!! mam do was pytanie :posiadam pralke od 2 lat aristona avxd 109 padły mi w niej łozyska i czy jest mozliwosc aby te łozyska wymienic bo czytalem gdzies ze niestety nie ma takiej mozliwosci jak juz to cały bęben czy to prawda?? I jeszcze jedno poszukuje instrukcji obsługi do pralki...

    AGD Początkujący wini73   08 Lut 2010 12:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3366
  • Pytanie o wentylatory w Passat B4 1996

    wyglada na to ze wentylatory są na łożyskach, wg VW wymienia się całe zespoły - a wg mnie jesli tylko da się to rozebrac to wymienic łożyska i bedzie dalej działac - niestety akurat w tym samochodzie nie robiłem tego nigdy. w załaczeniu zrzut z etki online - link w pasku

    Samochody Elektryka i elektronika pablo_h   20 Kwi 2007 15:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1538
  • Jak wymienić łożyska w pralce Mastercook PF700E?

    Jak wymienic łożyska wpralce Mastercook PF700E

    Początkujący Serwisanci milakowie   03 Lip 2007 21:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1289
  • Wymiana łożysk w pralce Candy CSBL 75

    dzieki za podpowiedz . lozyska radzilbym wymienic jak najszybciej, mozesz miec pozniej niespodzianki tz pralka moze brudzic ciuchy z demontazem tez moga byc przeboje ja to robie w ten sposob demontuje patrze jakie lozyska a nastepnie montaz

    AGD Pralki, Suszarki nares   20 Lip 2007 14:36 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2869
  • Pralka Electrolux EW851 - wymiana łożysk

    electrolux ew851 musze wymienic lozyska w bebnie nie moge zdjac krzyzaka sruby odkrecilem (wszystkie) przytrzymujace krzyzak a on ani drgnie, walilem mlotkiem, podwazalem ... nic nie pomaga (lozyska niezapieczone bo beben sie obraca) zaczalem sciagac caly beben ale .... zapomnialem o zdjeciu kolnierza...

    AGD Pralki, Suszarki jpserwis   06 Lis 2007 22:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1844
  • Wymiana łożysk w pralce Ariston ALDS 80 EX

    Witam, mam ten sam problem bede wdzięczny za podpowiedz jakie to lozyska ...co jeszcze trzeba przy tym wymienic ? Jestem po wizycie serwisu, ktory twierdzi ze trzeba 3 tygodnie czekac na czesci do tego modelu...a o cenie juz nawet nie chce pisac :((((

    AGD Pralki, Suszarki asliwek   19 Lip 2008 19:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7066
  • Wymiana łożysk w pralce Ardo T80

    witam w jaki sposob dobrac sie do pralki T80 musze wymienic lozyska jezeli ktos wie lub ma rys. jak sie za nia zabrac i moze udostepnic byloby super - jak najbardziej opis rowniez mozze byc pomocny dzieki z gory Zdanie zaczynamy z dużej litery i kończymy kropką, interpunkcja (pkt. 15 regulaminu).Proszę...

    AGD Początkujący skryn   07 Lut 2008 19:32 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1925
  • Pralka Polar LTS 1085 - wymiana łożysk?

    witam, probuje wlasnie rozebrac te pralke i kolo pasowe nie chce zejsc po odkreceniu sruby, czy fachowcy uzywaja do tego sciagacza do lozysk? czy mozna wymienic lozysko czynne nie wyjmujac bebna? bede wdzieczny za podpowiedzi pozdrawiam,

    AGD Początkujący dzi_dziuś   01 Kwi 2008 21:44 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 19804
  • Wymiana/naprawa wentylatorów w hp nx9010

    Witam. Niedawno rozebrałem mojego laptopa hp nx 9010. Wiatraki nie dość że były głośne to do tego strasznie drgają. Chciałem je wymienić ale nie mogę takich dostać. (w sensownej cenie) 1. wie ktos gdzie można kupic takie wentylatorki? 2. Jeśli nie uda mi się kupić takiego, jak moge wymienic łożysko?...

    Komputery Laptopy Hardware tzok   06 Sie 2008 21:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1215
  • Kadet 1.4i - poblem z wracaniem koła kierownicy po skręcie

    Tak kolego jeśli trochę wiesz jak rozebrac kolumne Mc-persona to sobie poradzisz, trzeba wymienic łożyska które pewnie masz zużyte.

    Samochody Początkujący Stachserwis   26 Lut 2012 20:21 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1696
  • Pralka Privileg fuzzy 810s - wymiana łożysk

    Mimo braku odpowiedzi (podpowiedzi) poradzilem sobie -ale tylko w kwesti wykrecenia - i raczej nic wiecej sie nie zrobi trzeba wymienic calosc :)

    AGD Początkujący wojkow   08 Sty 2009 14:35 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3901
  • Pralka Electrolux EW506Ss - jak wymienić łożyska?

    witam jestem tu nowy wiec nie wiem czy w dobry dzial zawitalem. Mam pytanie jak wymienic lozyska w pralce elekctrolux ew 506 s "domowym sposobem". z gory dziekuje za pomoc

    AGD Początkujący kanalav   19 Sty 2009 11:35 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1085
  • Jaka pralke kupic cena 1000-1500 zl???

    w mm jest promo(w wawie) za wae20361 1000zł:) więc:) Dodano po 39 a no właśnie ostanio chciałem wymienic łożyska w 2,5 letnim boschu a okazało się że nie można ( zbiornik z bębnem do wymiany ) także mam swoje zdanie " każda w tej cenie a będzie chodzic ak się trafi " A jaki model? Totalna...

    AGD Co kupić? ~wac   10 Gru 2010 13:05 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 30810
  • Jaki samr do smarowania łożysk comprex mazda 626

    Witam! Nie wydaje mi sie, aby samodzielne smarowanie bylo dobrym rozwiazaniem. Podobno lozysko od strony kola pasowego mozna dobrac i wymienic bezproblemowo (polecane nie kulkowe lecz skośne, baryłkowe (?) lub walcowe, ze wzgledu na pzrenoszone obciążenia), a czy smarowanie cos zmieni? Strona od kola...

    Samochody Mechanika goblins   29 Kwi 2009 10:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2243
  • Astra F c18nz łożysko sprzęgła

    dokładnie ale to raczej na oko da sie sprawdzic jakie odstepy sa miedzi rama a blokiem i skrzynia czy sie po rozkreceniu i lekkim odsunieciu skrzyni i bloku w druga strone da wsadzic reke i wymienic to łozysko oporowe

    Samochody Początkujący mariusz514105   25 Mar 2009 21:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1814
  • 206 Peugeot Belka Skrętna Twarde Zawieszenie

    Musisz wyjąć wahacze i wymienic łożyska a w najgorszym wypadku trzeba będzie też wymienić tzw.czopy.

    Samochody Mechanika malina242   29 Kwi 2010 13:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3463
  • Hyundai Pony 91 r. 1.5 benzyna - wymiana łożysk

    Witam. Mam pytanie do znawcow. Jak wymienic przednie lozyska w kole ? Zamowilem nowe lozyksa i sa dwa lozyska i dwa uszczelniacze na strone, w dodatku takie stozkowe. Pozdrawiam.

    Samochody Mechanika bass_   12 Wrz 2009 20:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1695
  • Pralka Ardo A1000X-problem z łożyskami

    wlasnie zrobilem orginalnie jak bylo nity zaklepalem i wlozylem w ta calosc i okazalo sie ze raczej lozysko jest do wymiany mam luzy na nim takie ze troche by kolysalo wiec chyba raczej lepiej wymienic? bo znow zlamie sie krzyzak badz urwie nity jak sie kolysac bedzie i teaz ciekawostka czy te nity aluminiowe...

    AGD Początkujący kisi20   07 Paź 2009 19:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2415
  • Wymiana łożyska przedniego koła w Punto I 6 Speed, 1994r

    Mózg możecie sobie wycisnąc tą prasą jak chcecie. Do tego celu potrzebny jest zestaw prostych sciągaczy do łożysk lub troche oleju w głowie. Dodano po 1 Chłopaki ode mnie z serwisu chcą właśnie w renault master wymienić łożysko. I pytają czy byś nie pożyczył tego ściągacz do łożysk albo trochę...

    Samochody Początkujący manta   15 Mar 2010 17:17 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 8512
  • Potrzebny schemat skrzyni biegów audi A6 2001-2003

    witam wszystkich! Rozsypała mi się skrzynia w audi a4 1.9 tdi 1995 rok nie chcę kupować drugiej bo to jest piata skrzania z koleji ktura wymieniam z tego co mi wiadomo to te skrzynie mają wadę dlatego chciałbym spróbować ją naprawic. W związku z tym potrzebuje schematu mechanizmu skrzyni. potrzebny...

    Samochody Mechanika romoo   26 Mar 2010 14:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3166
  • Łożysko pompy wspomagania

    Witam. Mam problem z pompa wspomagania układdu kierownic w astrze 1 td x17dtl z 98roku... a mianowice chce wymienic łozysko w tejze pompie lecz nie wiem jaki ono ma symbol, rozmiara itd. bede wdzieczny jezeli ktos kto wie jakie to lozysko dołaczy sie do tematu z konkretnymi informacjami

    Samochody Mechanika marcin8900   23 Lip 2010 18:51 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4876
  • Egzamin zawodowy Elektromechanik 2010(pytania i odpowiedzi X

    Pierwsze zadanie bylo wymienic łożyska w szlifierce i zmierzyć izolacje i uzwojenia a drugie to zrobic sterowanie silnika jednofazowego przy uzyciu czasówki. Żeby silnik sie włączal po 3 minutach trzeba to zaprojektowac i wykonać na płycie

    Nauka Szkolnictwo JARO-R   04 Lip 2011 20:38 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 10459
  • Jak wymienic łożyska w pralce BEKO WMD 75125 S

    Mam problem pralka BEKO WMD 75125 S strasznie chałasuje podczas wirowania . Fachowiec powiedział że to łożyska . Mówi że tym modelu nie da się ich wyjąc trzeba wymienic cały bęben . Proszę o pomoc jak można je samemu wymienic .

    AGD Początkujący jan.tomiczek2gmail.com   26 Sty 2011 18:33 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3722
  • "ERROR 7" Pralka Candy CY 104 TXT

    Ma ktos moze dostep do manuala serwisowego tej pralki? Potrzebuje wymienic łożyska. Nigdy tego nie robilem i wolalbym nic nie zepsuc. Pan z serwisu zakrzyknal za naprawe polowe nowej pralki wiec chcialbym sam sprobowac... Dzieki za wszelka pomoc

    AGD Początkujący honorarac   07 Lut 2011 22:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2939
  • renault clio 02r jak wymienic oslone przegubu

    Łożysko z zimmeringiem bez problemu można zdemontować i zamontować bez uzycia prasy, jezeli oczywiście o osłonie z łożyskiem od strony skrzyni, nalezy ściągnąć seger, zbić krzyżak, uważając aby się nie rozsypał - siedzi bardzo wartko. Zdemontować osłone gumową, płaskim pobijakiem zbić stare łożysko,...

    Samochody Początkujący robert_d_g   04 Kwi 2011 20:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 7480
  • Egzamin Zawodowy - Technik Pojazdów samochodowych 311[52] 13 czerwiec 2011

    Ja na praktycznym etapie miałem wymienic łożysko :P A co do teorii to na 95% zdałem

    Nauka Szkolnictwo tomecq123   23 Gru 2011 14:12 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 15720
  • zelmer syrius 1600.0.K04SP jak rozebrac śilnik żeby wymienic łożyska

    Mam problem z rozkręceniem silnika wyjąłem go z obudowy ale nie wiem jak zdjąć obwodowe metalową która osłania łopatki wentylatora a nie chce jej uszkodzić z góry dziękuje za jakieś sugestie

    AGD Początkujący Jerzy Feter   16 Kwi 2012 11:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1627
  • Bosch WOB 1200 - Jak zdemontować bęben i wymienic łozysko?

    Ta zawleczka to jak widze nr 17 2069 Tak. Dostępna z góry poprzez odchylenie zbiornika lekko w prawo. Jak masz w miarę "chude łapki", to bez problemu ją wyciągniesz. Dodatkowo, żeby nie szarpać się z wytarganiem bębna z zespołu piorącego, weź imbus fi6 i odkręć śrubę łożyska biernego. Dostęp jest...

    AGD Początkujący EkoGrzew   04 Wrz 2012 21:21 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6459
  • amica awcm10D - jak wymienic łożyska

    Witam mam pralkę amica awcm 10D i mam problem bo szukałem wszędzie i sam próbowałem ja rozebrać ale ni jak nie mogę dostać sie do łożysk aby je wymienić bo strasznie głośno chodzą może ktoś ma taka pralkę i wymieniał łożyska był bym wdzięczny za pomoc z góry dzięki:)

    AGD Użytkowy zhudomel   10 Lis 2012 20:14 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1521
  • electrolux ews - jaka pralke kupic by wymienic same łozyska

    Witam chcę kupić pralkę Electrolux MODEL EWS w którym modelu można wymienić same łożyska bez wymiany łącznie z bębnem ? dziękuje za odpowiedź.

    AGD Co kupić? bastek137   30 Gru 2012 21:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1203
  • Whirlpool WWDL 6400 - Wymiana łożysk - porada

    Witam. Mam od prawie dwoch lat juz pralke Whirlpool WWDL 6400. Wszystko slicznie i pieknie, ale ostatnio posypaly sie lozyska. Sklep, w ktorym ja kupilem niestety jest zamkniety (Comet). Postanowilem, ze sprobuje wymienic lozyska razem z tesciem, ktory sie troche na tym zna lepiej niz ja. Problem w tym,...

    AGD Początkujący kempes84   30 Mar 2013 18:35 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1824
  • Bosch WLX 2048 KPL - wyje na wirowaniu, czyżby łożyska?

    Super czyli da sie wymienic łozyska samodzielnie. Rozumiem, że nie trzeba ciąć plastików i nic tam nie jest na stałe zalewane? Kilka razy rozbuierałem i wymianiałem łozyska w pralkach Polar. Czy w przy padku Bosha mamogę liczyć na to samo? Wymiana 2 łozysk + zimeringi?

    AGD Początkujący lookashECL   19 Cze 2013 06:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1713
  • almera n16 1.5PB - wymiana łożysk w skrzyni biegów.

    witam. Posiadam nissana almere n16 1.5 PB, 2001r. potrzebuje wymienic łozyska w skrzyni biegów. Czy moze ktos polecic dobry warsztat? synchro w siemianowicach zaspiewało 1700 za taka operacje.

    Samochody Mechanika kabi27   24 Paź 2014 20:14 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3336
  • Re: Silnik spalinowy w rowerze

    Pewnie trzeba by zregenerować wał i wymienic łożyska. Ponoć ten oryginalny wałek to do remontu sie nadaje, taki ma luz. Ale coś za coś. Dodano po 2 Aaaa i do kolegi obuchx, jesli już wszystko masz posprawdzane to chyba masz nieszczelność w silniku, bo to niemożliwe ,aby nawet nie zakasłał.

    Technika Domowa radarator   28 Wrz 2016 16:58 Odpowiedzi: 5646    Wyświetleń: 767247
  • Odkurzacz Panasonic MC-E7012 - jak wymienic łożysko

    Witam. Wymieniałem wielokrotnie łożyska w silniku odkurzacza. ale w silniku modelu jak wyżej mam problem, ponieważ od strony turbiny na osi wirnika nie ma nakrętki M8x0,75 czy M10x1 jak zwykle. W tym miejscu jest pierścień jak gdyby wtłaczany na gorąco. Jest konieczność wymiany łożyska od strony turbiny, Proszę...

    AGD Użytkowy diantus   22 Paź 2014 19:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 447
  • Pralka Beko WMB 51011F jak rozciąć i skleić obudowe bebna do wymiany łozysk

    Pralka Beco WMB 51011F.Czy macie doświadczenie jak rozciąc taką obudowe bębna ,wymienic łożysko i ponownie skleić?(filmik ,zdjecia) Czy jest szansa na zakup obudowy bębna z innej pralki który jest rozbieralny i pasuje do tego modelu??

    AGD Początkujący marcin140   07 Paź 2015 18:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1212
  • Indesit WS 105 TX - Co do demontazu zeby wymienic fartuch?

    Faktycznie coś skopałem. Zakładałem 3 razy i bez skutku. Przyszedł kolega założył raz i dobrze. Za to zauważył, że łożysko do wymiany..

    AGD Początkujący perkozek   24 Lut 2015 09:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 585
  • łozyska passat B5 99r.

    Witam serdecznnie. Mam pytanie odnosnie tylnych łożysk w moim Pasku. Mianowicie: bylem u mechanika, poniewaz juz tak okrutnie "wyją", ze trzeba je wymienic i tu zaczynaja sie jaja. Mechanik powiedzial, ze w kazdym normalnym samochodzie mozna je wymienic bez problemu, ale w Passacie jest jakos inaczej,...

    Samochody Mechanika robokop   06 Lut 2009 21:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2999
  • Immergas Eolo Star - PROSZE O PORADY

    witam mam od wczoraj problem z piecem Immergas eolo star starego typu wiec chyba 23kw , napisze wszystko od poczatku jakies 2tyg. temu zaczał huczeć wiatrak wyciagowy ( najprawdopodobniej zatarły sie łożyska ale nie mam pojecia jak to wymienic ) wczoraj nagle zapalily sie 2 kontrolki na raz z instrukcji...

    Systemy Grzewcze Serwis cywilny   04 Cze 2014 11:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3234
  • Pralka Whirpool FL 5041-400 - głośna praca przy wirowaniu

    stawiam na łożyska ściągnij pasek i wtedy pokręc bębnem , jeśli dudni to 100% łożyska jak zdecydujesz się je wymienic to sprawdźc czy nie ma luzów na nowym łożysku , jeśli tak to nabij łożyska do pokrywy ... potem napunktuj miejsca gdzie będą pracowały łożyska (odtłuśc) te miejsca przygotuj sobie szary...

    AGD Początkujący sujka5   28 Lut 2009 14:22 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2567
  • Pralka Whirpool łozyska

    witam a to jest pralka od góry ładowana jak dobrze pamietam. w niektórych jmozna wymienic same łożyska a w niektórych trzeba wymieniac cale mocowania łożysk.jak rozbiezesz to zobaczysz tylko przy łożysk do tulei (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) najlepiej to wykonac na soecjalnej prasie aby ich...

    AGD Początkujący luna   30 Lis 2004 20:17 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5112
  • whirlpool objaw uszkodzonych łożysk

    A propo te za 700zl Ty wymieniasz odrazu na nowe jak sie popsuje? O co Ci chodzi? Nie wyrażasz się jasno. Z Twojego poprzedniego postu wynika, że żadna pralka na gwarancji się nie psuje ("każda będzie w czasie gwarancji swoją czynnośc wykonywac"), a teraz wygląda na to, że chodziło Ci o "każda...

    AGD Co kupić? pol78   22 Sty 2014 08:10 Odpowiedzi: 1331    Wyświetleń: 392248
  • Pralka LG WD-1050F, lozyska bebna

    ile jest w tej pralce tych lozysk? i czy sa takie same? jaki rozmiar ma simering. oraz prosilbym o wskazowki jak bez uszczerku na zdrowiu wymienic te lozyska :) tzn np. kolejnosc zdejmowania/zakladania lozysk itp. , czy trzeba wyjac beben z pralki itp? Dwa różne łożyska; simmering, to sam zmierzysz/odczytasz....

    AGD Pralki, Suszarki slidder   21 Lut 2006 15:57 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3401
  • Romet 2(dwu biegow) słaby po wymianie tłoka i pierścionków

    Sprawdź sprezenie, czy wystepuje problem z obrotami biegu jałowego? Jesli tak to najpredzej strzeliły uszczelniacze wału, w jakim stanie sa łozyska wału korbowego i łożyska korbowodu? Wydech jest czysty jesli nie dla pewnosci zalej go "kretem" na 2h. To stara i bardzo czułą na wszelakie luzy maszyna....

    Motocykle, Motorowery tomason2   28 Kwi 2009 21:24 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 15806
  • Pralka Electrolux EWS 1045 - głośna praca

    Witam!, Po paru latach całkiem fajnego użytkowania moja pralka zaczęła "szumiec" podczas wirowania. Domyślajac się że to łożyska i nie chcąc zwlekac powodując uszkodzenia chcialbym dowiedziec się jakie łożysko(łożyska?) i simering kupic?(a może ktos przypadkiem ma sprawdzone sklepy lub produkty godne...

    AGD Początkujący navoye   20 Wrz 2009 23:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5353
  • wymiana łóżyska Polar Gracja PDG585

    Witam Wszystkich i jak na 2.stycznia przystało życzę wiele pomyślności w 2011 roku. Mam pytanie dot. łożysk w Gracji 585. Muszę wymienic zbiornik i przy okazji chyba pasuje wymienić łozyska i uszczelnienia, choć wyglądaja na dobre. Rozmontowałem bez problemu zbiornik, bęben i krzyżak ale nie...

    AGD retro iskrownik   19 Gru 2014 16:08 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 7234
  • sprzęgło nissan almera 1,5 dci

    Łożysko sprzęgłowe ma luzy jest troche zuzyte i minimalnie ale to minimalnie nie do końca choc nie zawsze wysprzęgla dla kogos kto nigdy nie wyjmował skrzyni ani nic nie robił przy samochodach to by pewnie nawet nie zauwazyl problemu i jezdził aż cos by sie rozlecialo całkowicie regulacja linka by rozwiązała...

    Samochody Mechanika deksman   02 Paź 2011 11:49 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3719
  • POLAR PTL 1000 - Obluzowany bęben (wymiana, naprawa?)

    Odpowiadam ponieważ przerabiałem ten temat osobiście, w serwisie dowiedziałem się tylko jaka będzie cena naprawy bąź zakup nowej pralki. Moja pralka to Whirlpool też ładowana od góry mocowanie bębna na krzyżakach. W internecie znalazłem krzyżaki, łożysko, uszczelniacz za przyzwoite pieniadze. Problem...

    AGD Użytkowy krzysi3k9   16 Maj 2014 17:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4878
  • Pralka CANDY CTE 121. Piszczy w trakcie obrotu bębna.

    Czy móglbym prosic o informacje co może byc z pralką ponieważ piszczy w trackie obrotu bębna i odwirowania ?czy są to łozyska?.Jeżeli tak prosiłbym o typ tych łożysk i simmeringów i krótką instrukcje jak je wymienic......wydaje mi sie ze są one osadzone po dwóch stronach bebna po zagladnieciu do srodka...

    AGD Początkujący Zbych034   26 Maj 2007 13:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1499
  • Wymina łozysk whirlpool awt 2050

    Witam do whirlpool awt 2050 chcialbym wymienic łozyska tylko niewiem jak sie do nich dostac czy mógłby mi ktos napisac jak to zrobic ?? i Jakie łożyska trzeba tam wymienic chodzi o rozmiar.

    AGD Początkujący nares   13 Gru 2007 18:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1581
  • magnetofon zmienia obroty

    przemyć należy wszelkie łożyska (smar może być stwardniały) i je nasmarować (łącznie z silnikiem). Póżniej odnowić rolkę dociskową i sprawdzić pozostałe elementy (jeśli tego wymagają to je naprawić). Łożyska ślizgowe ( takie sa stosowane ) smaruje sie olejem maszynowym a nie smarem, elementy napedu...

    Audio Serwis Krasul   25 Lip 2004 10:43 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2093
Mouser  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty