forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



wyswietla tablicy

Znaleziono 141 wyników na elektroda.pl: wyswietla tablicy
Podstawowa forma zapytania: wyświetlać tablica
Forum elektroda.pl Strona Główna

[Pascal] Baza danych, nie zapisuje rekordu do tablicy, niezgodność typów

Ok wszystko działa, tylko nie mam pojęcia jak wykonać procedurę edytuj. Coś tam napisałem ale mi to nie działa. Prosiłbym o wyjaśnienie dlaczego ta procedura nie działa tak jak powinna. A powinna wczytać numer identyfikatora rekordu który ma być edytowany, po czym powinna usunąć ten rekord, a następnie...
Programowanie Ogólne :: 25 Maj 2012 23:45 :: dzięcioł15 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1607

Chrysler Voyager, schemat zasilania tablicy i immo

Pacjent: Chrysler Voyager 2.4L 1998r 110kw 150KM Objawy: -brak mozliwosci uruchomienia pojazdu - nic nie wyswietla na tablicy rozdzielczej, kompletnie nic nie chodzi na tablicy (przypuszczlanie brak zasilania) (jedynie chodzi ten gorny pasek nad tablica rozdzielcza) - przy probie odpalenia nie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Sie 2014 18:29 :: loopack :: Odpowiedzi: 44 :: Wyświetleń: 26757


Jak zaprogramowac procesor w starej tablicy LED?

Witam Niestety, przeszukalem juz chyba wszystkie mozliwe strony i przetestowalem sporo programow i nie mam pojecia jak to zrobic :/ Dostalem tablice LED, dosc duza, ok. 2500 diod. Jest ona z tego co widac dosc stara i nie ma do niej oczywiscie zadnych sterownikow ani programow. Ma wejscie przez LPT....
Mikrokontrolery Ogólne :: 21 Paź 2008 12:03 :: Fyszo :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1715

Zapisywanie kolejno odebranych bitow w BASCOM.

Zaprogramowalem procek. Oto spostrzezenia. Zegar odlicza poprawnie czas, ustawienia godziny dzialaja poprawnie. Wystapil natomiast problem z miganiem kropki oddzielajacej jednostki godizn od dziesiatek minut. Powinna ona zapalac sie na sekunde, a potem gasnac na sekunde. Jednak okazuje sie, ze...
Mikrokontrolery Ogólne :: 16 Maj 2008 20:17 :: mass85 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 1671

[C++] Odwrócenie kolejności elementów tablicy.

Witam mam napisać program który po wprowadzeniu dziesięciu elementów tablicy wyświetli tę tablicę "od tyłu". mam już go napisanego, ale jest mały problem. W tej odwróconej tablicy, przed tymi wszystkimi elementami,jak widzicie, wyskakuje mi "0" czemu? oto kod: #include <cstdlib> #include...
Programowanie Początkujący :: 23 Mar 2010 00:08 :: bobik89 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4995

ANSI C tablice znaków jako stałe...

Witam Kompilator C dla AVR (codevision) ale to nie ma znaczenia chyba ;) Mam zadeklarowe stałe ciągi znaków w pamięci flash jako tablica: flash char * flash napisy[4] = {"napis1","napis2","napis3","napis4"}; Aby wyświetlić, któryś z napisów na LCD wystarczy np instukcja: lcd_putsf( napisy[1]...
Programowanie Ogólne :: 07 Kwi 2008 22:50 :: Sam Sung :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2492

[C]Funkcje i tablice

Przesledz swoj program krok po kroku (opcja w menu kompilatora) i zobacz co takiego robi. Zobacz: - co wyswietla printf("Nieposortowana tablica: %d",wysw(tab,n)) - z ktorego miejsca wyswietlasz elemnty tablicy - co zwraca funkcja wysw(int - jaka wartosc ma zmienna i przy wywolaniu return...
Programowanie Ogólne :: 13 Lis 2005 11:08 :: Ignition :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 527

program mnozacy srodkowy element tablicy

uruchomiłem ten program bez kompilacji - jak podaję liczby całkowite to wszystko okej a jak podam liczbe zmiennoprzecinkowa, np. wpisze "3.45" (kropka jest w srodku oczywiscie) to program nie przyjmuje wiecej liczb tylko od razu wyswietla olbrzymie liczby nie wiadomo skad wzięte - więc jeżeli ten program...
Programowanie Ogólne :: 27 Mar 2006 19:18 :: bardzociekawski :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1803

Tablica z referencjami - zadanie

Mam zadany program nastepujacej tresci: Napisać definicję funkcji, która w tablicy wektorów X #include <iostream> using namespace std; double find (double X[][10], int &n, int &m, bool s) { double zmienna; char ctmp; double rekord=zmienna; ...
Programowanie Początkujący :: 14 Gru 2008 18:13 :: Dr.Vee :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 528

[c] od 1 do n bez uzycia tablic

Zaczyna msie ponownie bawic w c. Napisalem sobie wczoraj program zliczajacy sume czynnikow tablicy 20 elementowej {1, 2..20}. Teraz chce uzyskac efekt taki, ze zliczy mi sume elementow od 1 do n. Tj: 1+2+3+4+...+n, ale bez uzycia tablic. Napisale mcos takiego ale nie wskakuje mi do petli if nawet, nie...
Programowanie Początkujący :: 07 Lis 2010 11:13 :: tomczasowy :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 333

[asembler] wyswietlenie 2-ch tablic w jednym ciagu znakow...

Witam. Chce wypocic prosty programik w asemblerze, ktory ma laczyc tekst z 2-ch tablic i go wyswietlic tylko ze zatrzymalem sie na tym etapie: [syntax=asm] .model small .stack 100h .data tab db "Ala_ma_$" dlugosc equ $-(offset tab)-2 tab1 db "+_KOTA.$" .code start: mov ax,(at)data mov...
Programowanie Ogólne :: 11 Kwi 2011 08:46 :: # :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 708


Liczba pseudolosowa

najlepiej to zobaczyc na jakims przykladzie wiec: #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <time.h> void main (void) { // <--- for(int y=0; y<5; y++) { for(int x=0; x<5; x++) printf("%3d", rand()%100); printf("\n"); } }...
Programowanie Ogólne :: 05 Sty 2006 06:04 :: Slawo_80 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4690

tablica wyników

jestes swiadom, ze ten uklad jest zrobiony na procesorze i trzeba go zaprogramowac? tak pytam na wszelki wypadek. Noi druga sprawa, nie sadze, zeby dobrze spelnial on role tablicy wynikow bo tamraczej zazwyczaj wyswietla sie wyniki 2 druzyn a ten uklad sluzy bardziej do zliczania impulsow w liczbie do...
Inne Serwis :: 12 Sie 2006 11:52 :: Maniek8 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 825

Printf - wyswietla mi zmienną char i dwa zera z lewej ?

Mam problem z wyświetleniem poprawnie wartości hex na wyświetlaczu LCD, np. gdy chcem wyświetlić zmienną char a=10 to na Lcd bedzie a00, czytałem sporo o różnych konwersjach ale w żaden sposób nie mogę dojść dlaczego tak się dzieje. i tak np. deklaracja tablicy: ... unsigned char dane_one_wire[8]; unsigned...
Mikrokontrolery Ogólne :: 09 Sty 2007 17:09 :: grasss :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 993

php problem z tablica

Witam. Potrzebnami funkcje która wyswietla elementy z tablicy dwuwymiarowej ? tak ze drugi wymiar ma byc zawsze 1 np $nazwa Dodano po 57 ok juz sobie poradziłem :) $i=0; while(isset($nazwa[i][1])){ echo($nazwa[i][1].'\n'); i++; }
Programowanie Ogólne :: 21 Sty 2007 14:29 :: smagciu :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 225

[c] błąd w prostej pętli - zapisywanie do tablicy

Dzięki :) prawie działa :) ścieżki się wyświetlają praiwe prawidłowo - to znaczy przed ścieżką są jakieś dziwne znaczki (krzaczki ) i nie bardzo wiem jak je usunąć Juz wszystko bedzie dzialac, ale musze usunąć te krzaczki. Jak zmienie w tym malloc 90 na 33 to jedna sciezka porawdilowo mi sie wyswietla...
Programowanie Początkujący :: 29 Sty 2010 21:40 :: Dr.Vee :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1161

[C]Kompresja danych w tablicach

Wygląda to tak: Tu mam tablicę z 8 buźkami: [syntax=c]unsigned char PROGMEM buzia [8][6][84] = { { {0xff, 0xff, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01, 0x01,...
Mikrokontrolery AVR :: 24 Maj 2011 19:10 :: atom1477 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4574


C++ - kopiowanie sklejonych tablic znakowych do innej tablicy

po podaniu imienia program sie wyłącza i sie nic nie wyswietla. po podaniu imienia jest chwile czarny ekran i sie wyłącza
Programowanie Ogólne :: 25 Lut 2013 19:46 :: tropik250 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1065

Ładowanie lub odczyt z tablicy w języku C dla atmega 8

Już się chyba w tym pogubiłem. Powstawiałem kilka opóźnień, ale nie wiem, które tu są potrzebne, a które nie. Niby trochę lepiej już to działa, ale i tak za każdym razem zdarzają się złe odczyty (wszystkie diody świecą). [syntax=c]#define F_CPU 1000000UL #include <avr/io.h> #include <util/delay.h> int...
Mikrokontrolery Początkujący :: 16 Gru 2013 17:49 :: Tomq :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 2721

Strojenie w OTVC CURTIS 21M 1VT

Proszę o pomoc w naprawie OTVC Curtis 21M 1VT,chassis CE-03/C. OTV wyswietla tablice funkcji,wlączam strojenie-zaczyna stroić,ale chwyta jeden lub dwa programy i to jest koniec.Napięcia zasilające głowicę są prawidłowe. Głowica podstawiona nowa,bez zmian.W tym modelu ,połączenie z procesorem odbywa...
TV Serwis :: 16 Mar 2005 06:39 :: Roman G. :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 764

Program C++ liczy podwójnie literki w tablicy. Dlaczego ???

Witam! Napisałem prosty programik w C++ pytający o nazwisko, a nastepnie wyswietla jego pierwszą literę, trzecią (i do tąd jest OK). Później ma wyświetlić ile razy występuje literka "a" (kod ASCII=97) w nazwisku, lecz wyświetla jakieś bzdury gdy np. jako nazwisko podam wyraz "tatatata" Czy ktoś wie...
Programowanie Ogólne :: 09 Sty 2007 20:30 :: Klewi :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 686

Attiny2313 + LCD 2x16 nie wyswietla znaków

Zamiast bawić się w wyświetlanie zawartości tablicy sprawdź może na początek po prostu: LCD_WriteText("ala ma kota");
Mikrokontrolery AVR :: 25 Wrz 2009 05:36 :: emarcus :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2545

HOMETECH CTV21T94TXT-nie mozna zestroic

Tak wyswietla tablice Menu nastawienia obrazu czyli kontrast ,kolor ,ostrosc oraz menu nastawienia funkcji czyli jezyk.
TV Początkujący :: 21 Kwi 2010 16:49 :: zenia1 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1044

Tablice dynamiczne cin>>?

Cos takiego mi wyszło ale dalej nie dziala.Po wprowadzeniu 3,1,2,3 wyswietla sie 7793382373 czyli tak jak wczesniej o ile dobrze pamietam, co zrobic zeby najwieksza liczbe pokazywal #include <cstdlib> #include <iostream> using namespace std; int main(int argc, char *argv[]) { ...
Programowanie Początkujący :: 12 Maj 2010 09:49 :: Eagle :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 686

wyswietlanie elementow tablicy

już zmieniłem n=97 i tak na starcie w tym wypadku ma wyświetać 20 ostatnich wynikow czyli od 78 do 97. Gdy raz nacisne strzalke w lewo ma wyswietlac wyniki od 58 do 77. Gdy drugi raz nacisne strzalke w lewo ma wyswietlac od 38 do 57 itd. Mam na razie zrobione tak, ze za kazdym razem gdy wciskam strzalke...
Programowanie Ogólne :: 18 Gru 2010 21:38 :: Raulpg :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 444

[Pascal] Tablica dwuwymiarowa

[Pascal] Tablica dwuwymiarowadzięki, kod napisany trochę na wyrost jak dla mnie ale dzieki i tak, wczoraj siedziałem nad tym jeszcze jakieś 20 minut i jakoś po swojemu zrobiłem, a chodziło o wiersz składający się z samych zer(elementów wczytanych równych zero) a da się jakoś zrobić tak, aby wyświetlało ładnie wyświetlało wszystkie...
Programowanie Ogólne :: 20 Kwi 2011 11:53 :: ed-ek :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3016

Atmega 8 termometr ds18b20 wyświetlacz hd44780 nie wyświetla pomiaru

[syntax=cpp] #include <avr/io.h> #include <avr/pgmspace.h> #include <avr/eeprom.h> #include <stdlib.h> #include <util/delay.h> #include "hd44870.h" #include "ds18b20.h" //#include "MyDelay.h" int main(void) { volatile char *tablica="MMM"; LCD_Clear(); ...
Mikrokontrolery AVR :: 05 Wrz 2011 18:03 :: dondu :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2679

C++, zapis tablicy struktur do pliku

Witam , chce napisać program wykorzystujący trzy funkcje pobierz_dane()-pobiera kilka rekordow z danymi zapisz_dane()-zapisuje informacje z tabicy struktur do pliku odczytaj_dane()-odczytuje dane z pliku i wyswietla na ekranie stworzylem funkcje do pobierania danych ale nie wiem jak mam to...
Programowanie Początkujący :: 12 Sty 2012 09:40 :: DRK82 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1260

C++ - Złe wyświetlanie z tablicy obiektow dynamicznych.

Nie robilem jeszcze ograniczeń. Mowimy tutaj o przypadku gdy wpisuje np sale pod numerem 0 = wtedy indeks 0 i sprawdzam przy poprawnym wpisaniu i wtedy wywala. Przy punkcie 8 tj dodaj sale podaje kolejno: nr sali : 0 , liczba rzedow: 3, liczba miejsc : 3 to wtedy wszystko elegancko ponizej wywolanie...
Programowanie Ogólne :: 08 Lut 2014 16:04 :: karmonek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 396

Obraz *.bmp i wyświetlacz TFT - Program do konwersji z bmp na tablicę w C.

Wersja skompilowana dla Win znajduje się [url=]TUTAJ. KamilCWK: tworzenie pliku obiektowego [syntax=bash]objcopy -I binary -O elf32-little -B arm plik.bin plik.o[/syntax] Podejrzenie symboli, a tym samym nazwy zmiennych [syntax=bash]objdump -t plik.o plik.o: file format elf32-little SYMBOL...
Mikrokontrolery ARM :: 17 Wrz 2014 10:03 :: Damian7546 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 750

[ATmega8] - Ekran PCD8544 (Nokia 5110) i ATmega8

[ATmega8] - Ekran PCD8544 (Nokia 5110) i ATmega8Witam Mam problem nie do przejścia, znalazłem na internecie kod do obsługi właśnie tego modelu ekranu, standardowo pisany był pod ATmega32, lecz pod ATmega8 również ma działać. Rozpocząłem naukę poruszania się po Eclipse, wcześniej pracowałem na "Programmers Notepad Konfiguracja pinów w bibliotece [syntax=c] //...
Mikrokontrolery AVR :: 05 Cze 2014 11:45 :: Matee1254 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1008

Roznica- RESET zewnetrzny przy WINAVR a BASCOM

Witam.mam taki male pytanko. NA poczatku zalaczam kawalek przykładowego kodu w C " int main(void) { DDRD=0xff; uint8_t seg Dodano po 13 ups.. to juz zsotalo jedno tylko pytanko..o skok do drugiego elementu tablicy. co do resetu to : Reset zeruje tylko zmienna globalna a zmienna lokalna...
Mikrokontrolery Ogólne :: 04 Kwi 2006 09:46 :: Arusek :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 828

[AVR][3510i] fonty 5*x 8*x 12*x skąd i jak?

Witam. Mam pytanie. Skąd wytrzasnąć fajne fonty wysokości 5 ; 8 ; 12 znaków o zmiennej szerokości i jak trzymać je w pamięci AVR, żeby zajmowały jak najmniej miejsca i prosto je było rysować. Puki co próbowałem czionki truetype konwertować, ale wielkość 5 i 8 jest za mała i wychodzą brzydkie. Pamiętam,...
Mikrokontrolery AVR :: 06 Mar 2011 21:32 :: tmf :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1031

[BASCOM]Sterownik-poprawność kodu

Witam. Proszę o zerknięcie na kod i wytknięcie błędów programistycznych. Wiem, że większość z Was nie "uważa" języka Bascom, ale na razie tylko to umiem, więc tego proszę się nie czepiać. Kod jest oprogramowaniem sterownika akwarystycznego, który działa sprawnie już jakiś czas. Mistrzem w programowaniu...
Mikrokontrolery AVR :: 05 Maj 2012 15:31 :: stayout :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 701

program_do_oceny, wyświetlacze, gdzie jest błąd w programie?

Czesc, napisalem nastepujacy program ktory na dwoch wyswietlaczach 7 segmentowych ma wyswietlac ile razy wcisnalem przycisk, wybot wyswietlacza multipleskowy. Program mi nie dziala, nie wyswietla nic. Segmenty zapalaja sie gdy sa zwarte do masy, tak samo jest z wyborem wyswietlacza przez zwarcie jednego...
Mikrokontrolery Ogólne :: 15 Sie 2007 23:14 :: ciastek4 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 551

tAvrLib: nowe procedury obsługi wyświetlacza HD44780

To makro jest uniwersalne i oblicza liczbe elementow w tablicy poprzez podzielenie rozmiaru calej tablicy przez rozmiar jednego (pierwszego) elementu. Jako argument podaje sie tylko nazwe tablicy, np.: char my_text[] = "ala i as"; len = ARRAY_LENGTH( my_text ); \\len =...
DIY Konstrukcje :: 12 Lut 2011 17:06 :: Tomkiewicz :: Odpowiedzi: 40 :: Wyświetleń: 21749

CMS - Wordpress czy Joomla?

Dalej nie kojarzę, co chcesz zrobić - jak zadziała wrzuć całość jako demo, ale edukacyjnie... Zmień funkcję jaką miałeś na taką i sprawdź czy wyświetla: [syntax=php] // poszukujemy ID po tytule newsa function infID() { global $razorArray,$sig; $catlist = $razorArray['links_cats']; ...
Tworzenie WWW :: 30 Cze 2014 22:09 :: dekRe :: Odpowiedzi: 39 :: Wyświetleń: 2700

DS89C430 i Keil - problem

Witam wszystkich, Po blisko 1,5 roku przerwy wróciłem do zabawy z uprockami. Na początek celem odświerzenia pamięci zabrałem się za wyświetlanie liczb na wyświetlaczach 7-segmentowych podpiętych pod port P0 i P2. Od razu napotkałem na "poważny" problem. Mój procek świruje. Po załadowaniu takiego oto...
Mikrokontrolery Ogólne :: 21 Gru 2009 09:57 :: Ganz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 906

[C] Przegladarka pliku tekstowego

Witam mam problem, podaje niżej mój kod, jest to a'la przeglądarka pliku tekstowego. należy podać nazwe pliku wraz z rozszrtzeniem i program wyswietla plik. Problem tkwi w tym , iż przy przewijaniu zawartości pliku(za pomocą strzałek) nie pokazuje mi tzw desktopu (czyli tych 2 pasków szarych widocznych...
Programowanie Początkujący :: 06 Maj 2010 09:25 :: arnoldziq :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 810

DS1820 i problem z wyswietlaczem multipleksowanym

Witam w C pisze od tygodnia, wiec przepraszam z góry za składnie programu, wszelkie uwagi mile widziane bo sam niepotrafiłem tego napisac lepiej, przejdźmy do sedna... aktualnie to co tworze ma na szesnastu wyswietlaczach 7-mio segmentowych wyswietlac cztery rózne temperatury, (narazie wyswietla jedna)...
Mikrokontrolery Ogólne :: 13 Maj 2006 12:29 :: zumek :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 612

Program w 'C'

Potrzebuje pomocy do programu ,ma błąd :kompilator wypisuje : invalid conversion from 'char' to 'int' i jeszcze incompatible types in assignment of 'int' to 'char' I niewiem co jest. #include <stdio.h> #include <conio.h> #include<ctype.h> unsigned char licznik(char *tablica,...
Programowanie Ogólne :: 03 Gru 2005 22:45 :: Sam Sung :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2515

cookies + zastosowanie serialize

wyjaśni mi ktoś czemu nie wyswietla mie sie zmienna?? <?php $tablica = Array('a' => 'pierwszy', 'b' => 'drugi'); setcookie('tablica', serialize($tablica), time()+3600); if (isset($_COOKIE['tablica'])) { $tablica = unserialize($_COOKIE['tablica']); } echo $tablica['a'] ; ?> Powinno...
Programowanie Ogólne :: 19 Sty 2007 23:55 :: pawlo_1 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 366

jak losować dwie liczy(na raz)w pascalu bez powtórzeń

Nikt nie jest jasnowidzem, powinienes napisac dokladnie jakie założenia chcesz realizować w programie np.: jaka to tabliczba mnożenia - max 100=10*10 czy moze 10000=100*100, ile dzialan ma byc - ograniczona liczba czy moze urzytkownik stwierdza w ktorymś momencie ze ma dosc nauki? To sa cholernie wazne...
Programowanie Ogólne :: 13 Mar 2005 10:38 :: marsab :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1089

Przetwarzanie obrazów i kalkulator RPN

Witam wszystkich serdecznie. Mam parę pytań dotyczących takich programów: 1. Kalkulator RPN (jest to plik źródłowy modułu): [syntax=c]#include "rpn.h" int push(elem** stos, int dana) { elem* pom =(elem*) malloc(sizeof(elem)); pom->dana=dana; pom->nast=*stos; *stos=pom; } int...
Programowanie Początkujący :: 19 Sty 2012 08:57 :: wiesniak :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 747

[c++] Czytanie ciagu liczb z pliku - problem!

Ja mam podobny programik,ale on szczytuje caly text z danego pliku. Program czyta litere po literce i sprawdza czy juz koniec i odrazu wrzuca do tablicy. A na sam koniec wyswietla cala zawartosc tablicy. Mozesz sprobowac cos pozmieniac (dodac IF'y itp.) i moze bedzie dzialac tylko na liczby. Kombinuj... ...
Programowanie Ogólne :: 26 Maj 2005 15:48 :: koodłaty :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2654

GPS FGPMMOPA6H - nie wysyła danych o pozycji

ok, działa, DZIĘKI WIELKIE! tylko teraz mam problem z kodem. Otóż szerokość i długość geograficzną przechowuję w tablicy charów. Przesyłając tę tablicę za pomocą funkcji Usart1_Transmit do PC, wyswietla mi się taki ciąg znaków: 5145.0715,N,01926.8297,E Jak wykonać na tej tablicy tę operacje matematyczne...
Mikrokontrolery Ogólne :: 28 Maj 2014 23:56 :: bercik11palcow :: Odpowiedzi: 66 :: Wyświetleń: 2376

Krzaki na wyswietlaczu LCD 2x16

Probuje podlaczyc wyswietlacz PC1602F B, do mikrokontrolera at89s8252. Niestety na ekranie po zaprogramowaniu i ustawieniu resetu na LOW pojawiaja sie na 2 kolumny prostokatow (w zaleznosci jak podkrce kontrast wyswietlacza). Po ustawieniu resetu w stan wysoki zaczyna migac kursor po srodku. Po kilkakrotnej...
Mikrokontrolery Ogólne :: 22 Sie 2004 13:04 :: rtom :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1487

Atmega32 + zew. eeprom 24C16 na I2C wysyłanie tekstu

Wielki dzięki :) że też na to nie wpadłem... tylko nie bardzo wiem o co chodzi tutaj: s(pozycja)=0. Kiedy to co napisales jest rowne zero? A moze lepiej bedzie jak po wyslaniu np. 10 znakow z tablicy wyzeruje pozycje? Mam jeszce jedno pytanko: mam pamiec 24C16. Zastanawiam sie ile takich pojedynczych...
Mikrokontrolery Ogólne :: 06 Mar 2008 20:53 :: dawid512 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1282

[C++] funkcje wirtualne

oto tresc zadania: Miasto składa się z różnych Budynków. Budynki mogą być różnego rodzaju: - Blok - Willa - Fabryka - Hipermarket Dodatkowo Bloki dzielą się na - BlokiMieszkalne - Biurowce Każdy z tych typów budynków jest reprezentowany przez osobną klasę. Każdy Budynek posiada swój...
Programowanie Ogólne :: 13 Maj 2009 22:35 :: Dr.Vee :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1554

Łączenie 2 osobnych apletów w jeden

Dokladnie chodzi mi o to, ze mam 2 aplety ktore działają osobno , natomiast jak chce je połączyc w jeden aplet tu zaczyna sie schody poniewaz nie wyswietla zadnych bledow ale i tak zegara nie odpala w aplecie , co moze byc nie tak ?? oto kod: [syntax=java] //Import bibliotek import javax.swing.*;...
Programowanie Początkujący :: 12 Sty 2011 14:46 :: luk19asz88 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 474

[Atmega8][C]Problem z multiplekowniem wyświetlacza 7-seg.

Witam! Siedzę już drugi dzień nad multipleksem w budziku i tracę już cierpliwość. Podejrzewam, że problem leży w zmiennych. Jednak trudno mi go zlokalizować, bo za długo siedzę nad tym samym. Przydałoby się świeże spojrzenie na ten kod. Pokrótce opiszę problem. Po wstawieniu wartości odpowiadającej...
Mikrokontrolery AVR :: 05 Lut 2011 18:23 :: WesolyWojtek :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1587

Jak usunac plik ktorego nie ma?

Nie mozna usunac pliku ani foldera w ktorym jest.. . Sprecyzuje troche lokalizacje pliku : poprzez kosz mam na mysli systemowy i ukryty folder RECYCLER na partycji D ,w nim jest folder o nazwie "E" ( nazwa nie ma znaczenia gdyz nazwe foldera moge zmienic) i w tym to folderze jest plik o nazwie "00000977."...
Komputery Software :: 15 Wrz 2005 09:42 :: Pavel81 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 7844

[c++] uzyc getline dwa razy

Witam Mam plik tekstowy i potrzebuje zliczyc ile ma linii i na podstawie tego stworzyc tablice i wczytac plik i robie to tak AnsiString *wszystko; ifstream czytaj; string linia,linia2; char znak ; int i=0; while(getline(czytaj,linia)) // ---------------ile lini ...
Programowanie Ogólne :: 17 Lut 2006 15:58 :: Bielsky :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2431

problem z array

Witam! Plik wyglada tak... Jest to skrypt dynamicznej galerii, ktory tworzy zdjecia poprzez funkcje readdir() while'm. Wpisuje wszytskie pliki do array'a a potem jak zaznaczam jakies zdjecie to chce wyciagnac nazwe jednego przed i jednego po nim pliku. Kod jest taki: $prev0 = array_search($file_name,...
Programowanie Ogólne :: 27 Paź 2006 19:31 :: kila :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 273

VW Golf 3 inspekcja + pulsujace swiatlo sufitowe

Witam Pacjent to Vw Golf 3-ka Przyjechal poniewaz wymagal inspekcji (na tablicy rozdzielczej po zalaczeniu zaplony przed wyswietleniem ilosci przejechanych kilometwo wyswietlalo napis IN02). Przeprowadzilem procedure kasowania inspekcji IN02, IN01 i OEL. Po przeprowadzonych procedurach, po zalaczeniu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 23 Lis 2006 21:23 :: procekkk :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1217

Wysiwetlacz LCD w C, taki program i problem

Witam. Poniżej przedstawiam program w C do LCD, napisany w środowisku M-IDE, programowany Issprogr'iem z wykorzystaniem AT89S52. Ogólnie na LCD coś się pokazuje, czsami jakieś bzdedy a czsami to czego żądam. Czy ktoś z Was może to przetestować u siebie i sprawdzić jak to działa? Ewentualnie co tutaj...
Programowanie Ogólne :: 02 Kwi 2007 13:46 :: cristof_w :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 836

[C] Metoda Gaussa

Witam Piszę program #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <ctype.h> #include <math.h> #define bool short #define false 0 #define true 1 char *wsp; /* zmienna globalna przechowuje nazwy wsp??czynnik?w czyli litery a,b,.. */ /* ====================================================================== ...
Programowanie Ogólne :: 21 Wrz 2007 14:38 :: radekr :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3748

[Keil] [C] [DS89C430] Wywoływanie funkcji w przerwaniu

Napisałem sobie takie oto funkcje do obsługi DS18S20: #include <DS89C4xx.H> // biblioteka uC DS89C430 typedef unsigned char BYTE; // definicja typow danych typedef unsigned int WORD; sfr led_10 = 0x80; // port P0 wyswietla cyfre dziesiatek sfr led_01 = 0xA0; // port P2 wyswietla cyfre...
Mikrokontrolery Ogólne :: 14 Sie 2008 07:23 :: albertb :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1683

Zapis i odczyt typu rekordowego do pliku [Delphi]

Napisz fragment kodu dla przykładu. coś ze starych zasobów [syntax=pascal]Program BazaTeleadresowa; Uses Crt; type TData = record {definicja typu danych strukturalnego} Imie: String[10]; {dane - stringi o okreslonej dlugosci} Nazwisko: String[15]; ...
Programowanie Początkujący :: 14 Maj 2011 19:06 :: Dżyszla :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1580

Kurs programowania C/C++. Część 1.3 - Operatory

Kurs programowania C/C++. Część 1.3 - OperatoryKurs: Operatory Powiedzmy sobie na początek czym są i jakie mamy operatory w języku C . Operatorem nazywamy konstrukcję językową jednoargumentową, bądź wieloargumentową zwracającą jakąś wartość. Operatory określają jakie operacje mają być wykonane i w jakiej kolejności. Oto operatory...
Artykuły :: 18 Paź 2013 15:43 :: jankol-el :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 3213



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: wyswietla tablicy samsung wirowania gazu piec jack focus matryca świeci czerwono seicento przekaźnik wycieraczek siły dokręcania wizjer kamery piłę elektryczną dobry prostownik rozruchem
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group