wzmacniacz technics kupic

Znaleziono około 228 wyników dla: wzmacniacz technics kupic
Podstawowa forma zapytania: wzmacniacz technics kupić
  • JBL GTO936e +...woofer i wzmacniacz .Co kupic?

    Witam! Mam 2 glosniki JBL GTO936E,"jajka" 100watt rms 300watt max.Narazie graja w domu pod wzmacniaczem Technics SA-EX100 2x100watt rms ale...ale...rozgladam sie za jakims samochodem nie wiem jeszcze co to bedzie ale powiedzmy ze Seicento badz Polo.Te glosniki zamontuje na tylniej polce i zobacze...

    CarAudio Co kupić? hardstyleboy   14 Cze 2009 13:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 660
  • Jakie kolumny do wzmacniacza Technics

    Witam Posiadam wzmacniacz SU-V65A i nie wiem jakie kolumny dokupic do tego wzmacniacza. Chce wydac max 600-700 zł na kolumny. Beda graly w pokoju 12m2. Nie chce jakis uzywanych tylko nowki. Wczesniej mialem kolumny AudioMega Opus 130 :P fajnie graly ale gdy wzmacniacz podkrecalem do polowy glosniki...

    Estrada Co Kupić novvik   23 Sty 2009 14:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1391
  • Wzmacniacz Technics su-a700 mk3

    Witam Czy warto kupic wzmacniacz Technics su-a700 mk3 za 300 zł? Jak wygląda sprawa jego jakości w porównaniu do sprzętu np firmy pioneer, sony, jvc w podobnych cenach? Czy w tej kwocie uda mi się kupi coś lepszego - chodzi mi o wzmacniacz który by mial ok 100w rmsu ponieważ w przyszłosci chciałbym...

    Estrada Co Kupić 1078231   24 Wrz 2009 10:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 929
  • wzmacniacz technics sa-gx280 silnik od wiatraka

    Witam We wzmacniaczu TECHNICS SA-GX280 uszkodził sie silnik od wiatraka, moze ktos wie na jakie napiecie ten silnik i gdzie kupic? czym zamienic ewentualnie? model silnika MDN-4RB4MRC Pozdrawiam

    Audio Początkujący pathe   26 Cze 2007 12:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2543
  • Jaki układ w wzmacniaczu Technics SU-V500 MARK II ??

    Witam. Chcialem sie zapytac czy moze ktos wie jaki jest układ (końcówka mocy) w wzmacniaczu Technics SU-V500 MARK II lub gdzie tego mozna sie dowiedziec a jesli ktos wie jaki jest symbol tego układu to moze ktos bedzie wiedzial gdzie moge taki uklad kupic ?? Dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam

    Audio Serwis Artur k.   29 Lut 2008 04:41 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1503
  • Wzmacniacz Technics SU ZV220 lub SU ZV320

    Chce kupic kolumny altusa 110 (tylko takie mnie interesuja, inne nie wchodza w gre), chciałbym kupic do nich wzmacniacz technicsa SU VZ220, jest to wzmacniacz 2×70 W przy impedancji 8Ω. Myśle ze na kolumny altusa 110 (2×75W) powinnien on wytarczyć. Drugim sprzetem nad którym sie zastanawiam to takze...

    Co kupić Archiwum hefid   02 Lut 2007 07:20 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2301
  • altusy 300 i wzmacniacz technicsa ??

    Witam jua posiadam wzmacniacz Technics SU-VZ220 i chce kupic kolumny Altus 140 czy moj wzmacniacz da im rade ?

    Audio Serwis Pixelmen   26 Cze 2007 14:25 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2786
  • Kupilem sobie wzmacniacz TECHNICS SU-A700 MK3 (pomocy w ..)

    Dodano po 3 Kolego Wicher123 nie sa zamocne do uzywania, do pelnego wysterowania ich przez wzmacniacz tak, ale nie do sluchania i nawet imprezy zrobienia jak bedziesz potrzebowal! Czasami juz chyba wszyscy przesadzamy... Kolega chce to do domu, do normalnego uzywania 2*60W wystarczajaco...

    Jakie Nagłośnienie do Domu wozniak.j   23 Paź 2007 23:21 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 6594
  • WZMACNIACZ TECHNICS SU-V460, Kolumny + Tuba

    Mam zamiar kupic wzmacniacz Technicsa Su-V460 (2x90wat) mam zamiar podpiac po dniego kolumny 2x120wat i tube JBL (JBL CS 1204) Dokładne dane tuby: Moc szczytowa 1000W Moc ciągła RMS 250 W Skuteczność 93 dB Pasmo przenoszenia 23Hz - 450Hz Impedancja (fabryczna) 4 Ohm Z kolumnami wiem , ze sobie...

    Estrada Co Kupić IGOR55   24 Sie 2008 15:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1283
  • Jakie kolumny do wzmacniacza Technics SU-V85A do 1200zl

    No wlasnie sam do konca nie bylem przekonany co do tego wzmacniacza mialem kupic pioneer A-757 ale ktos mnie wyprzedzil z kupnem na allegro za kilka groszy i przepadla okajza. Wiec tak a np do wzmacniacza Pioneer A-757 jakie beda w miare kolumny zeby poprowadzic Dysko na sporej sali ? ;) Dodano...

    Nagłośnienie sebap   13 Gru 2011 20:17 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1607
  • Wzmacniacz Technics Pobór z sieci 750 wat ile ma wat ?

    jersey69 Dzięki wielkie !! a jak mozesz to powiedz mi gdzie moge kupic te tranzystory ?? A te wzmacniacze Psują sie bardzo nie są felerne ?? Dzisiaj go zamówiłem i dojdzie na piątek jak cos odezwie sie i dam znac ale chciałbym zeby ktos napisał mi jak gra ALTON NAPISZ CO PROSZĘ !! pozdrawiam !!

    Co kupić Archiwum Arek10_1985   06 Gru 2005 18:39 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 3710
  • Wzmacniacz Technics SU-8022

    Ale on jest 2 kanałowy a ja mam 4 kolumny :] Dodano po 9 Te 2 aiwy co podałem ich moc graja narazie na wiezy były kupione w zestawie razem z nią ale ta moc mi nie wystarcza to dla mnie za mało dlatego chce kupic wzmacniacz i podpiąc 4 kolumny :]

    Technika Sceniczna i Studyjna Kamcik   21 Sie 2006 22:45 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2872
  • Wzmacniacz technics SE CH-610 Cicho gra na pelnej mocy

    Witam.mam taki problem z tym wzmacniaczem mianowicie graja oba kanaly ale bardzo cichutko przy ustawieniu potencjomettru na max.Siedzi tam: SV1 3101D i nie mam zielonego pojecia gdzie to kupic.Prosze o pomoc.

    Audio Serwis Elmer_   01 Kwi 2007 23:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1495
  • wzmacniacz technics su-z25 spalona hybryda ??

    wzmacniacz włącza sie, ale niema dzwieku, na maksymalnym podgłoszeniu słychac bardzo zniekształcony cichy dzwiek, na drugim kanale napiecie. Hubryda stk2028. Podejzewam ze jest trafiona. , ale moze jest jakis układ zabezpieczający ????moze ktos mial z czyms takim doczynienia, albo moze ktos wie gdzie...

    Audio Serwis Psemysuaf   19 Kwi 2007 15:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1140
  • Problem ze wzmacniaczem Technics SU-V707

    Hmmm..... Jeśli do takiego zestawu podłanczasz wzmacniacz który ma 2x120 watt. Hmm... Jakie masz kondensatory w tym wzmaku?? Zapewne 2x4700µf jeśli tak wywal i wstaw 2x10000 albo 20000µf. Poprostu masz za słaby wzmak na te kolumny. Dodano po 1 A tak na marginesie.... Jak sie sprawują...

    Audio Serwis djlj24   29 Sie 2007 09:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1221
  • Wzmacniacz Technics SU-V570

    Allegro oczywiscie zostanie powiadomione :) to jest numer aukcjii 739040257 a nick nieuczciwego uzytkowika to: bubu511. Btw mozesz mi doradzic co najlepiej kupic do 400 zl jaki wzmacniacz?

    Audio Początkujący marusmk   27 Wrz 2009 15:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2330
  • Wzmacniacz TECHNICS SU-7300K schemat

    Ja mam ten wzmaczniacz juz 5 lat i zadziwiacie mnie ze udało sie wam go zkatowac bo mój juz duzo przerzył 4 kolumny 110 i ciongnie ino dym i 2 razy sie palił i 2 razy był zalany no ale chodzi bez problemu.a ztego co wiem to nie kupi do niego koncówek moze gdzies jakies zamieniki. bo ja swój kupiłem od...

    Audio Serwis armiil   23 Paź 2006 18:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2393
  • wzmacniacz technics su-8080 i reszta zestawu

    dziekuje bardzo za info,znalazlem nawet tuner na allegro,tylko jeden,ale pech sprawil ze nie moge go teraz kupic i podejzewam ze pozniej bedzie problem.Ale trudno. Dzieki wielkie jeszcze raz i pozdrawiam

    Nagłośnienie Domowe Glifiarz   12 Wrz 2008 22:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1068
  • Wzmacniacz Technics SU-V65A i subwoofer

    a co myślicie o tym subwooferze bo mam okazje go kupic za troche taniej niz na allegro: To tez subwoofer pasywny. Mam tez dane techniczne: Rozproszenie: Dookolne Pasmo przenoszenia: 35Hz - 500Hz +/-3dB Max SPL: 124dB cont., 130dB peak, mechaniczny ogranicznik 141dB Głośnik: basowy 15 cali...

    Jakie Nagłośnienie do Domu elvis-1974   28 Lis 2008 21:35 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 6328
  • WZMACNIACZ TECHNICS SU-V303 jakie kolumny głośnikowe pomóżci

    witam mam wzmaka Techniksa jak w opisie i nie wiem jakie mam kupic do niego kolumny . cena głosnkow moze byc tak do 250 zl. mam tu pare ofert i nie wiem czy sie nadaja: ALPHARD - BB - 802 C - 8 OHM BASS 20cm,ŚREDNIE I WYSOKIE ALPHARD - BB - 802 C - 8 OHM BASS 20cm,ŚREDNIE I WYSOKIE ">

    Estrada Co Kupić pawelpustelnik   22 Cze 2009 18:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 902
  • Wzmacniacz Technics SU-8 zamiana końcówki mocy STK2048II

    Witam kolege uklad mozna kupic +wysylka w Legionowie tel .604641364 za 35 zl.

    Audio Serwis djivo   16 Lip 2011 10:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1922
  • TECHNICS SU-V303(kupic czy nie)

    Wiatm mam pytanie czy sie opłaca kupic ten wzmacniacz TECHNICS SU-V303 za 150 zł i co sadzicie o nim i jakie kolumny do niego polecacie bo moge miec do niego Technics SB-CS95 za 30 zł. Ale niskotonowe głosniki sa do regeneracji lub wymiany. na kolumny nie mam za duzo kasy jak narazi cos do 150 zł jakiejs...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Kamil_153   08 Sty 2007 09:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2208
  • Wzmacniacze STEREO, pochwalcie się swoim sprzętem!

    Witam ja teraz posiadam : Wzmacniacz Technics a600 mk2 Kolumny Tonsil 110 nie 140 poniewaz mialem kupic 140 ale ktos kupil przedemna ale na drugi dzien trafily sie 110 za 500 zl No i odtwarzacz dvd deawoo dv 3000s zeby z czegos leciala muzyka teraz czaje sie na cd technicsa jakies. A subbowoferek...

    Jakie Nagłośnienie do Domu bimberboy32   17 Sie 2017 18:30 Odpowiedzi: 686    Wyświetleń: 343385
  • czy zna sie ktos na tyle na wzmacniaczach zeby mi pomoc ;)

    mam w tej chwili wzmacniacz technics su-v300 i chce kupic sobie nowy a mam takie na oku troche jest ich :P zalezy mi na mocy no i jakosci jak jest poprostu lprzy waszym zdaniem moze znacie jakies leprze jak co podajcie linka albo nazwe Pioneer A-401 pioneer A-676 technics...

    Audio Serwis binkul   01 Paź 2006 20:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1179
  • Technics su 8600- maksymalna cena z to cacko??

    Witam- mam małe pytanko bo nie orientuje sie za jaką cene można kupic wzmacniacz technics'a su 8600 bo mój znajomy ma do sprzedania - stan idealny. Dodam że jest to wersja koncetrowa (czarna z blazaną obudowa z uchwytami) nie ta domowa (w drewnie) znajomy che 400 zł. bo na niemieckim e-bayu stoi on 160...

    Co kupić Archiwum hefid   09 Lut 2006 07:47 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2647
  • Technics SU-V50. Uszkodzone tranzystory A1306 i C3298.

    Witam Mam uszkodzony wzmacniacz technics SU-V50. Znalazlem uszkodzone tranzystory sterujace o symbolach A1306 C3298 I nie wiem jak rozszyfrowac ten zapis, moze to tylko skrot. Gdzie takie cos mozna kupic? sprawdzalem w necie i nic takiego nie ma. Czy ma ktos moze schemat tego wzmacniacza? Moze...

    Początkujący Serwisanci edek21   16 Sty 2005 18:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1671
  • Technics Su v550 i Altusy 300W - wzmacniacz sobie poradzi?

    Mam wzmacniacz Technics Su v550 4×140W na kanał 8Ω. Chcę sobie do niego kupic altusy 300W i zastanawiam się czy wzmacniacz sobie poradzi. Mam nadzieje że tak bo inaczej będe musiał sprawic sobie nowy wzmacniacz. z góry dziękuje za wiadomości !!! Pozdro!!!

    Technika Sceniczna i Studyjna adambyw   15 Sty 2009 15:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1041
  • Jaki potencjometr w TECHNICS SU-V500 MARK 2!!!!!!!!

    Witam. Zepsuł mi sie potencjometr w moim wzmacniaczu i nie wiem jaki mam kupic o jakiej wartosci. Moze ktos ma taki albo ma schemat do niego i wie jaki tam musi byc. Chodzi mi o potencjometr gdzie jest TREBLES (czyli wysokie tony). To jest ten typ wzmacniacza TECHNICS SU-V500 MARK 2. Z gory dzieki za...

    Audio Serwis cinek88   04 Lut 2006 22:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1428
  • TECHNICS SU-A 700 MK2 a TONSIL VOYAGER 350

    Witam! Mam wzmacniacz TECHNICS SU-A 700 MK2 MOS Class AA i mam zamiar kupic kolumny TONSIL VOYAGER 350 i mam pytanie czy ten wzmacniacz da rade tym kolumnom:?::?::?:

    Estrada Co Kupić czosnek666   17 Maj 2009 22:50 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1145
  • audio kolumny domowe wzmacniacze itp

    co sadzicie o wzmacniaczach technics.....? a co konkretnie o su-7700k? 450W poboru pradu trafil mi sie na allegro za 250 zl z przesylka{taniocha} narazie gra na kolumnach tonsil space 86 ale te kolumienki maja ciezkie zycie na takim wzmaku:) chcialbym kupic cos w stylu altus 300......piszcie swoje opinie...

    Nagłośnienie Domowe zdunek88   12 Gru 2007 12:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1281
  • Voice Kraft co sadzicie o firmie? Jakie kolumny kupic??

    Prosil bym o opinie na temat firmy Voice Kraft. Czy jest to dobra firma i czy warto kupic glosniki tej firmy. Mysle juz dlugo nad kupnem lub Czy warto kupic cos takiego? Wygladaja ladnie ale czy graja ladnie? Posiadam wzmacniacz Technics SU-V303 i potrzebuje kolumn do domu i na imprezy. Cos glosnego,...

    Technika Sceniczna i Studyjna Tomq   04 Paź 2009 08:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1987
  • Technics SU-V4A - jaką ma moc, czy warto go brać?

    Witam. Mam problem, kolega chce kupic wzmacniacz Technicsa: Doradzcie czy to warto brac i ile on ma naprawde mocy. Dzieki i Pozdrawiam.

    Audio Serwis łuki88   21 Lip 2005 22:44 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1933
  • Warto kupic ten wzmacniacz?

    Mam pytanie odnosnie opinii na temat tego wzmacniacza : Technics SU2400

    Co kupić Archiwum mireczek14   27 Lip 2007 17:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 599
  • Niepełnosprawny Technics SU-8022K

    Witam!!W zamian za ustawienie platynek w wsce kumpla dostalem wzmacniacz Technics SU-8022K.Jest wizualnie w bardzo dobrym stanie.Niestety sie nie włącza.Rozkręcilem go bo był podejzanie lekki i...wogule w nim nie ma transformatora.kable od wtyczki wchodzą do srodka i..........nie są do niczego podłączone.a...

    Audio Serwis zolo   08 Lut 2008 15:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1752
  • Technics Su-v707 czy Sharp 7700

    Witam wszystkich. Otórz stoje przed trudnym wyborem i mam nadzieje ze pomożecie mi go dokonac. Otórz chodzi o to ze niewiem jaki wzmacniacz sobie kupic a mam dwa do wyboru: TECHNICS SU-V707 lub koncówke mocy SHARP 7700. Obydwoje chodza mniej wiecej w tych samych cenach. ale niewiem sam wiec prosze...

    Estrada Co Kupić darosemaj   15 Lut 2008 01:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 756
  • Technics SU-VZ320 - czy to dobry zakup?

    Witam. Czy moglibyscie mi pomoc, mam zamiar kupic wzmacniacz Technics SU-VZ320. Kupuje tak troche w ciemno bo nie jestem za dobry z elektroniki? Mozecie mi doradzic czy to dobry zakup? Mam 250zl na to.

    Estrada Co Kupić lyndzik   13 Lip 2008 19:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 8285
  • Wzmacniacz do 600 700 zl - co kupic?

    dzieki wielkie za podpowiedzi :) cos bede szukal. Mam tylko pytanie tak BTW czy wzmacniacze Technics to faktycznie na dzien dzisiejszy kicha?

    Estrada Co Kupić Pablo1964   26 Kwi 2009 22:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1022
  • Czy Technics dalek króluje, czy wybrac inny sprzet ??

    teoretycznie bardzo rzadko ogladam filmy, a z muzyka prawie sie nierozstaje. Chcialem kupic uzywany wzmacniacz technics SU-A800, SU- A900 ewentualnie troszke slabsze SU-V 620 MK II, SU-A700MK2. Chcialem do tego kupić dość mocne kolumny SCHERZO 350 WATT ,TONSIL, moj brat cioteczny takie posiada i bardzo...

    Jakie Nagłośnienie do Domu pawelk2002   14 Lis 2010 11:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2198
  • TECHNICS SU-V40 Czy warto?

    Witam jestem nowym uzytkownikiem tego forum i chcialbym sie dowiedziec czy warto kupic ten wzmacniacz? TECHNICS SU-V40 do altusków 140. Planuje grac na takich malych imprezach osiemnastkach czy cos takiego. Doradzcie. Za wszystkie odp thx:)

    Jakie Nagłośnienie do Domu Pablo1964   28 Gru 2010 08:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2778
  • Jakie głośniki do Technics su v5

    Witam. Wczoraj dostałem wzmacniacz Technics Su-v5... :) Chcę kupic jakieś kolumny , żeby dużo basu było:) Mój budżet to 350-400zł mogą być używane.

    Jakie Nagłośnienie do Domu sebap   31 Gru 2011 13:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1350
  • Truvox 1225 gdzie kupic?? / Solton tc/200 czy Delta15LF

    O zwrotnicy basowej nie pomyslalem. Najlepiej jakby 2 satelity i 2 suby na deltach 15lf graly na jednym dapie 2x600w/4om. Ale moge same suby puscic na nim jak bedzie trzeba a satelity narazie przez wzmacniacz technicsa :) Jakie rozwiazanie najlepiej wybrac?? Bede musial kupic crossovera??

    Co kupić Archiwum toadi   15 Kwi 2005 21:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 854
  • wzmacniacz +cd pod kolumny unitra atlus 75

    Zatem od początku, byłem zaskoczony że planujesz kupić mając 2 tys zł kolumny altusy 75( czy inne altusy ) i stare wzmacniacze made in poland. Zaskoczony też bo napisałeś że zależy Ci na jakości dźwięku, a altusy to nie jest jakość dźwięku, to słowo im odległe. Potem napisałeś że wybrałeś śliczne...

    Jakie Nagłośnienie do Domu DJ Volt   23 Lis 2014 00:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 579
  • Wzmacniacz/amplituner + kolumny i głośniki do komputera - jakie kupic?

    wzmacniacz technics (około 7l temu) o mocy 500watt i pamiętam że z kolumnami altus dla mnie dźwięk był super. W tym wyborze kilka lat temu pomagał mi znajomy który się na tym znał. Znał... Technics i Altusy to najgorszy zestaw jaki można złożyć. Teraz po tylu latach chciałbym znów kupić taki zestaw...

    Jakie Nagłośnienie do Domu montray   22 Sty 2017 13:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 330
  • MOstkowanie wzmacniacza domowego

    Mam glosnik macAudio ktory ma 220 Wat RMS. Wzmacniacz Technicsa niestety nie radzi sobi z nim na jednym kanale. Czy mozna kupic urzadzenie mostkujace? w AVT jest kit AVT2449, ale on potrzebuje dwoch wzmacniaczy ;-( w stopniu wejsciowym i wyjsciowym. Jak to jest realizowane w wzmacniaczach samochodowych. w...

    Technika Sceniczna i Studyjna stasiekm   27 Mar 2004 09:47 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4278
  • Moj wzmacniacz lampowy + foto

    Witam ! terza chwilke na serio ! Nie spodziewalem sie tego po lampkach ale te cacka daja takie basy ze sie w pale nie miesci ! Bez jaj ! Moj wzmacniacz Technicsa polecial na zlom nawet nie ma sie co stawiac moim EL84 ! Na tej storonie co pisal Tomek nie znajdziecie schematu bo to moja wlasna strona...

    Audio Serwis Vault Dweller   05 Wrz 2003 05:52 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2814
  • Kolumny Cat Beng 1005E. Jaki wzmacniacz lub amplituner??

    Chwilowo mam podpiety amplituner technics SA-313 i graja mi na nim db. Na moj pokoj 12 m2 wystarcza w zupelnosci ale moje kolumny wyciagaja do polowy ten wzmacniacz. Chce kupic cos slabszego i idealnego do nich

    Estrada Co Kupić buldus   21 Lut 2008 21:15 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1322
  • Tonsil Zeus temat posiadaczy tych Kolumn

    Witam was kochani chcial bym zalozyc taki temat opini tych oto Glosnikow bo nie ktorzy nie wiedza ze zeuski sa lepsze od Altusow i kupuja je ale to jest ich wybor.Pare wypowiedzi uzytkowniko na temat zeuskow. TONSIL ZEUS !!!!!!!! Parametry: moc...

    Nagłośnienie Domowe sqnklop19   05 Paź 2006 13:52 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 9968
  • Pytania w sprawie subwoofera

    czesc, mam kilka pytan dotyczacych subwoofera. Mam zamiar udoskonalic moj sprzet o subwoofer. Jak narazie jest wzmacniacz Technics SU-VZ320 + 2 kolumny. Nie wiem czy suba zrobic samemu czy lepiej kupic, co do wlasnej konstrukcji to nie mam za duzo wprawy wiec boje sie ze mi nie wyjdzie :) Zasadnicze...

    Technika Sceniczna i Studyjna irek2   18 Paź 2005 20:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 699
  • Wymiana Głosników w Kolumnach

    Witam Posiadam Kolumny Typu Bass Reflex firmy Diora maja one okolo 14 lat i wszystkie głosniki w tych kolumnach sa od nowosci. Po Podpieciu do wzmacniacza Technics SU - 3500 dawały rade ale po jakims czasie zawieszenie chyba piankowe zaczeło sie sypac az sie rozsypało wiec pomyslałem ze te głosniki...

    Technika Sceniczna i Studyjna Caleb_   21 Lut 2006 22:44 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 888
  • Budowa kolumn glosnikowych, prosba o porady.

    Witam wszystkich, To jest moj pierwszy post na tym forum, Niedawno doszedlem do wniosku ze chcialbym zbudowac kolumny wlasnej konstrukcji. Jestem architektem wiec moja wiedza na temat elektroniki jest bardzo ograniczona, aczkolwiek wydaje mi sie ze przy silnej motywacji, pomocy innych i paru tygodniach...

    Technika Sceniczna i Studyjna Tomq   09 Lis 2009 13:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2609
  • [Modernizacja] Naglosnienia pokojowego do celow prywatnych - 1000zl

    Witam, Jak w temacie, chcialbym zmodernizowac moje audio ktore na chwile obecna to ubogie: - Wzmacniacz Technics SU - X320 - Dwie kolumny MAGNAT ART. NR. 144102K Chcialbym z tego otrzymac, lub kupic nowy sprzet naglosnieniowy dla efektu 'kina domowego' do malego pokoju ok 3.5m x 4.5m. Calosc...

    Jakie Nagłośnienie do Domu brewek   04 Cze 2012 18:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1423
  • POMOCY Z FILTREM DOLNOPRZEPUSTOWYM DO SUBA NA STX 42cm !

    Bedize grał pod wzmacniaczem technicsa su500 albo jakas koncowka. To akrywny raczej nie wchodzi w gre tylko pasywny poniewaz nie bedize miał wewnetrznego wzmacniacza. Prosiłbym o jakiegos linka gdzie moge kupic odpowiedzni filtr do niego albo o linki do elementow z ktorych złoze dobrej jakosci...

    Technika Sceniczna i Studyjna daanieel1   05 Sty 2011 16:50 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 6122
  • SU-660 + TV 55PFL6007K i głośniki X ? Czy lepiej jakieś kino ?

    Witam, Planuję za niedługo zakupić TV 55PFL6007K z 3D. Pokój ok 25m. Na tv jestem praktycznie zdecydowany na 99 %. Wiem jak zazwyczaj kiepskie jest audio telewizorowskie :D , wiec pomyślałem, że od razu kupię jakieś kino domowe :idea: Wydatek niestety bardzo mocno ograniczony - 1000-1200 zł...

    Jakie Nagłośnienie do Domu 2198061   11 Mar 2013 13:44 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1062
  • Pytanie o podlaczenie suba

    Witam mam pytanie posiadam wzmacniacz Technics SU-VZ220 i chce do niego kupic suba i nie wiem czy mam go podlaczyc tak jak zwykle kolumny czy do suba trzeba jakies specjalne wyjscie za odpowiedzi bede wdzieczny

    Audio Serwis Misio89   11 Lut 2005 12:14 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1287
  • Rady i porady subwoofer Tonsil

    ten sub ktory zamierzam kupic bedzie chodzic z z 2 kolumnami 120rms(polaris na glosnikach diory) pod wzmacniaczem technicsa sa-ex100

    Technika Sceniczna i Studyjna cwaniak666   26 Cze 2005 11:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1047
  • Karta dźwiękowa do 100zł. Jaką kupić? Jaka będzie dobra?

    Witam was przyjaciele, Chce kupic karte dźwiękową ( bo bedzie lepszy dźwięk, prawda ? ). Karta ma byc do muzyki ( trance jakby co ). Będzie do niej podłączony zestaw: Wzmacniacz: Technics SU-VX600 Kolumny: Tonsil Altus 140 Jakie propozycje ? SB Live 24 ? Audigy ? a moze lepiej inna ? czym sie...

    Nagłośnienie Domowe sesq   14 Gru 2006 16:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1581
  • kondensator 3,3F/2,3V gdzie kupić

    mam problem z zakupieniem kondensatora elektrolitycznego 3,3F/2,3V kondensatory sa we wzmacniaczu technics su-v2x jego wymiary wzsokosc 2,6cm a srednica 1,2cm. wszedzie gdzie moglem to szukalem ale nigdzie niema takiego w sprzedazy prosze o pomoc gdzie go kupic z gory dzieki.

    Elementy elektroniczne Bazar nubernabis   11 Kwi 2007 20:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1475
  • Creative T6100 5.1 - glosniki stereo?

    witam, zastanawiam sie nad tymi glosnikami, niestety posiadam juz wzmacniacz technicsa su-v45a + videotony (przedwojenne drewniane) jest z nich piekny dzwiek, lecz brat bierze sobie to do pokoju, chcialem cos kupic ladnie grajacego i tak sie zastanawiam nad tymi glosnikami, czy to jest w ogole...

    Nagłośnienie Domowe maras2003   07 Maj 2007 14:52 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2158
  • Altus 140-obudowa/ janbo J-3AN-8 -zwrotnica;jakie głośnik?

    mam stare obudowy z altusów iao z orginalnymi zwrotnicami , i mam tez zwrotnice janbo j-ean-b .prosze o porade ktora zwrotnica bylaby lepsza i jakie glosniki powinienem kupic do tych obudów chodzi mi o duza moc i wysoka jakosc. mam wzmacniacz technicsa su-vx920 . moge tez zakupic nowe zwrotnice jesli...

    Technika Sceniczna i Studyjna Gość   14 Paź 2007 12:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2405
  • (Wymacniacz)SU-8044 jakie i gdzie mozna dostac koncowki mocy

    Witam!!! Mam problem, mianowicie potrzebuje dwie koncowki mocy do wzmacniacza Technics SU-8044. W tej serii SU byly takie same ale nie jestem pewien. I gdzie mozna je kupic . Pozdrawiam!!! W tytule postu należy skrótowo opisać usterkę. Regulamin p.11 Proszę użyć "zmień" i poprawić tytuł...

    Audio Serwis 101823   27 Lut 2008 17:07 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1512
  • Proszę o pomoc w sprawie zakupu kolumny!!

    Witam!! Chciałbym prosic o pomoc w sprawie zakupu kolumny. Na jedna kolumne przeznaczam okolo 1500zł i zastanawiam sie czy kupic pasywna czy aktywna...mam na stanie koncowke mocy Omnitronic P-1500 i wzmacniacz Technics SA-GX130D. Myslałem nad JBL jrx 125 ale z tego co widziałem tu na forum to niezbyt...

    Estrada Co Kupić DYLU BADBOY   23 Lip 2008 19:53 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1052
  • głośnik do suba pasywnego max 150 zl ?

    witam !!! zrobilem niedawno skrzynie basowa z mdf-u z bass reflexem i potrzebuje rady co do glosnika 10". bedzie ona podlaczona do wzmacniacza TECHNICS SU -Z15 na jeden kanal (40wat rms) a na drugi dwie kolumny srednio-wysoko tonowki wlasnej roboty ;)wszystko gra i nic sie nie pali bo sprawdzalem z...

    CarAudio 1000db   09 Sie 2008 19:54 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 1443
  • Jaki ampituner do głosników AKIRA BK-166

    a moge do tych golumn kupic jakis wzmacniacz technics

    Jakie Nagłośnienie do Domu leszek.wit   26 Sty 2013 17:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2387
  • Jaki sprzęt kupić ? ( kompletny laik )

    Witam, przeglądałem forum zanim postanowiłem założyć temat, ale przyznam, że wiekszość informacji jest przeplatana z technicznymi danymi i sporami których niestety wlasciwie kompletnie nie rozumiem. Jestem studentem, chcialbym kupic głosniki/wzmacniasz i podpiąć to pod komputer. Całe życie w domu, zanim...

    Jakie Nagłośnienie do Domu 398216   21 Sie 2010 18:06 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 3966
  • Kolumny do gramofonu ? DIY 3 Way STX FX-200

    Witam. W najbliższym czasie chce zakupić sobie zestaw kolumn do gramofonu. Posiadam wzmacniacz technicsa su 810. Zastanawiam sie nad tymi: I moje pytanie, czy opłaca sie kupic te kolumny ? czy lepiej wybrac cos innego w tej kategorii cenowej, a jak tak to jakie. Dziekuje i Pozdrawiam ;)

    Jakie Nagłośnienie do Domu maxsmall   12 Gru 2012 09:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 498
  • Jakie kino domowe do 1500 zł ?

    mam pytanie ,ponieważ posiadam już w/w wzmacniacz Technicsa (patrz foto wyżej) może wystarczy kupic same głośniki JAMO i podłączyc pod niego ? Chyba ż amplituner daje lepsze efekty audio od takiego wzmaka ?

    Jakie Nagłośnienie do Domu Pablo1964   27 Lut 2013 16:19 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3372
  • Reczne nawijanie cewek do głośników

    Witam, zdarzylo mi sie pare razy ze nawijalem cewki do glosnikow tonsila, to bylo w sumie tak for fun, jak sie uda to ok a jak nie to trudno, 2 razy zmarnowalem czas bo zle wyliczylem srednice karkasu a 2 razy sie udalo i glosnik gdn 25/60 smiga ladnie ;) co prawda do tej pory nawijalem cewki tak ze...

    Początkujący Naprawy kybernetes   02 Kwi 2013 20:50 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2892
  • sprzet do domu, warto czy nie

    Witam. Ma na oku sprzęt kolumny Tonsin Mildton 200W.Głośniki po regeneracji. Dane techniczne: - ZGB 120-8-793 - maximum power 200W - rated power 120W - impedance 8 OM A także wzmacniacz Technics SU-VX 500 VC-4 Amplifier System Class AA Power 60Hz 230/240V 530W SU-VX 500 EG-K Seria...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Patroch123   14 Maj 2014 15:52 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 831
  • Kolumny UNITRA Tonsil SPACE 86 Kolumny

    Mam takie pytanie, bo zamierzam kupic te kolumny ale chcialbym poradzic sie tez was zebyscie chociaz zobaczyli czy moze glosniki w nich nie byly wymieniane bo sam sie na tym nie znam :) , i czy dobrze zagraly by mi one razem z wzmacniaczem technics su-z25 :). Dzieki za odpowiedzi!

    Jakie Nagłośnienie do Domu ToJestNick   24 Lip 2014 21:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4632
  • Wzmacniacz do kolumn sopranowych bez basu. Czy warto kupić nec AUA-7000E?

    Witam, prosze Was o pomoc, chce kupic wzmacniacz , dosc mocny, jendak chce na nim napędzać kolumny sopranowe, bez basu, Myślałem nad technicsem su-v550 lub denonem pma-520, Chodzi o wmak który przy rozważnym używaniu szybko sie nie zespuje i aby jego ewentualna naprawa sie opłacała, Mam tak do 350zl,...

    Nagłośnienie Domowe tomaszo   24 Sie 2007 15:23 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2799
  • Wzmacniacz + głośniki, Jaki wzmacniacz wybrać?

    Witam !!!! Chce kupic zestaw ( wzmacniacz + glosniki ). Naczytalem sie sporo na tym forum i na innych, ze lepiej taki zestaw kupic niz typowe glosniki komputerowe.Ucho mam troche wyczulone tzn. nie jestem jakims maniakiem czystego dzwieku ale lubie dobre brzmienie. I tutaj pojawia sie problem, poniewaz...

    Estrada Co Kupić n_w   04 Mar 2009 18:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2139
  • Jakie kupic głośniki do Technics su-vx 700 ?

    Witam jestem pierwszy raz na forum na elektrodzie. :) Jestem w posiadaniu wzmacniacza stereo Technics SU-VX 700. Chciałbym kupić jakieś dobre kolumny podstawkowe do tego wzmacniacza. Głównie chodzi mi o kolumny tak do 400pln no i żeby niebyły za duże tak do 40cm wysokości ponieważ mam nie za duży salon...

    Jakie Nagłośnienie do Domu tony303   15 Lis 2012 22:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1032
  • Jaki wzmacniacz do kolumn altusa 70-110watt do 250zł?

    Witam chce zakupic wzmacniacz do kolumn altusa 70-110watt. Mysle o firmach: -Onkyo -Unitra -Technics -S... najlepsza(bass)? A modele to ? -ONKYO A-8420 -ONKYO model A-45 -SONY TA-F220 -Technics su-500 -YAMAHA model A-760II -TECHNICS SU-Z25 -TECHNICS SU-600 Wzamcniacz...

    Estrada Co Kupić JakubZ   26 Lut 2008 18:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1053
  • jaki wzmacniacz altus 110

    Czesc , mam zamiar w najblizszym czasie kupic jakis dobry amplituner do ktorego jestem w stanie podpiac duza ilosc kolumn tzn 2altusy 110 , 2 mildtony 80 . Muzyka bedzie puszczana na sylwestra na sali sredniej wielkosci i nie wiem co sobie z tym poradzi . Wstepnie ogladalem takie wzmacniacze ale nie...

    Estrada Co Kupić zgleja1   17 Lis 2014 11:54 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 2361
  • Technics su-v470 czy su-v570

    czesc mam pytanie mam kolumny new mildton 200 kupic wzmacniacz chce nie wiem ktory wybrac Technics su-v470 czy su-v570 bo to jest tak v470 ma 100w przy 8 OHM a v570 ma 80w przy 8OHM ale pytanie sie nasowa dlaczego v570 ma wiekszy pobor mocy niz v470 ktory jest mocniejszy? i nie wiem ktory kupic ktory...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Zamerstary   22 Maj 2015 08:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 675
  • Amplituner czy wzmacniacz pod 2xdiy + 2xaltus 110 Pomocy

    Jesli ktos moglby mi doradzic co kupic czy amplituner czy wzmacniacz i tuner do dwoch glosnikow diy ktore nie dlugo pokaze na forum i do tego chce kupic dwa altusy 110 albo 200 albo 300. O to chodzi ze tez chcialbym ogladac filmy poza sluchaniem muzyki i mysle nad amplitunerem 5.1.Fajny wyglad maja...

    Estrada Co Kupić snikers00   28 Sty 2009 18:53 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 947
  • Kupię wzmacniacz min. Technics su-v55a

    Witam nie wiem czy w dobrym dziale pisze, chcę kupic wzmacniacz, na allegro jak wiemy często ceny są śmiesznie kosmiczne, intersuje mnie min technics su-v55a a najlepiej jego wyzsze modele, chyba ze macie cos lepszego w tych cenach, rozsądne propozycje prosze podawac na nr gg 4539993, cena model i parametry,...

    Co kupić Archiwum vcc   15 Sie 2007 11:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1181
  • Technics SU-V560 w zestawie z głośnikami Tonsil Bolero 200.

    Dziekuje za odpowiedzi. Czytalem wlasnie o tym ze wzmacniacz musi byc konkretny, dlatego moje pytanie. Sprzedajacy chce sie pozbyc całosci zestawu. Chyba ze sprzedac pozniej Technicsa i kupic Yamahe? Ryzykowac? Chcialem obie pary glosnikow, poniewaz NACZYTAŁEM SIĘ ze Bolero nie daja rady z wysokimi...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Pablo1964   18 Lis 2012 22:58 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3618
  • Kenwood KA7010 czy Technics su-v620

    Witam moge kupic w podobnej cenie (tj okolo 500zl) wzmacniacz: - Kenwood KA7010 - Technics su-v620 Wzmacniacz ma "napedzac" kolumny 200w/8ohm, 3-drozne. Co byscie wybrali, co jest lepsze? Jakie maja plusy i minusy? Pozdrawiam Tomasz

    Audio Serwis dragoq31   27 Sty 2008 20:36 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4756
  • Porównanie 2 wzmacniaczy ONKYO VS Techniscs zapraszam !!!!

    A wiec tak masz wzmacniacz ONKYO i chcesz go sprzedać i kupic technicsa hmm pytasz sie jeszcze co głosniej zagra znajac parametry techniczne sam jeszcze mówisz ze ONKYO ma wieksza moc i mniejsze zniekształcenia ( marne 0,00coś na oscyloskopie ledwo to bedzie odczuwalne a co dopiero słuch ) po co robisz...

    Co kupić Archiwum Arek10_1985   09 Gru 2005 21:07 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2493
  • Tani wzmacniacz samochodowy do domu. Czy warto kupić?

    Thor napisał "a jak chcesz cos kupic do domu jak juz z wzmakow od samochodow to nie za 59 zl tylko za 500 to bedzie jakos gralo lepiej ale nie za 59 zl ........ ale tez moge sie mylic .............jak tak to przepraszam ....... ale takie moje zdanie " nie.... za 500 zł można kupić już porządny wzmacniacz...

    Co kupić Archiwum Thor1987   27 Kwi 2006 20:21 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1449
  • Kolumny i wzmacniacz dobre? czy bedą ze sobą działały?

    no za 250zl mozesz juz spokojnie kupic dobry wzmacniacz bo ten sony co podales to nie ciekawy jest, najlepiej do tych kolumn 2x60/75wRMS 8ohm, poszukaj na allegro wzmacniaczy pioneer lub technics (ale nim kupisz napisz tutaj z zapytaniem o parametry bo niestety w opisach zazwyczaj podaja nie prawdziwe...

    Estrada Co Kupić lyndzik   13 Cze 2008 17:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1004
  • Subwoofer na dwóch głośnikach technics'a. Jak to zrobić??

    czekaj bo juz sie pomieszalem to masz wieze technicsa i dodatkowe kolumny oraz wolny wzmacniacz? jezeli tak to przeciez mozesz zrobic tak jak pisalem :] czyli kupic aktywny filtr, podlaczyc go PRZED wzmacnaiczem ktory masz i pod ten wzmacniacz suby... sygnal do tego filtru wezmiesz z wiezy i bedzie...

    Nagłośnienie Domowe dolphin123   31 Paź 2008 14:17 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 3063
  • jaki wzmacniacz kupic ? Technics su-v4x czy Philips FA670

    Witam tak jak w remacie ktory wzmacniacz kupic aby zasilal mi altusy 110 mam do wyboru te dwa czyli technics su-v4x oraz philips fa670

    Estrada Co Kupić Fobos319   03 Sie 2009 17:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 963
  • Mam problem z wybraniem wzmacniacza

    posiadam aktualnie wzmacniaz firmy Technics su-v300 i powiem tak ze jest zbyt slaby nie kreci on mie poczebuje czegos mocniejszego mam na oku technicsa su-v670 za 600 zl moc ma chyba 2x 140 przy 4 omach pobor mocy 690 W nie musi byc koniecynie ten wymacniacy maksymalnie moge wydac 700 zl na uzywany...

    Audio Serwis Jose11   29 Wrz 2006 20:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 645
  • Dobór wzmacniacza do kolumn o danej mocy i parametrach

    Mam pytanko:) Jaki wzmacniacz do altusow 110 i tonsil zg 40?? Czy technicsa su-500 wystarczy? Ten zestaw ma sluzyc do delektowania sie muzyka no i czasami do glosniejszego grania:) z gory dziekuje za odpowiedzi:) pozdrawiam:) znalazlem w pywnicy stary amplituner unitry aida aws 105:) czy sie...

    Akustyka FAQ Hubert_1   10 Lut 2010 09:47 Odpowiedzi: 385    Wyświetleń: 196783
  • Wzmacniacz do Altusów 120 A

    Witam wszystkich forumowych wyjadaczy. Mam pytanie: Jaki wzmacniacz do 350 zł powinienem kupic do napedzenia altusów 120A mam niewielki pokoj i slucham głównie jazzu i bluesa ale tez rocka i czasem elektroniczej muzyki. Prosze rowniez o wyjasnienie dlaczego powinienem lub nie powinienem kupic danego...

    Estrada Co Kupić MyBlueHeaven   25 Gru 2008 18:36 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 492
  • Korektor Technics SH-GE70 czy Technics -SH8058

    Witam szanownych kolegów,sprawa polega na tym ze chce kupic korektor Technics'a do swojego wzmacniacza (Su-A600). I zastanawiam sie nad tymi dwoma modelami podanymi w temacie (ge90 nie biore pod uwage) i teraz czekam na wasze sugestie ktory bedzie lepszy?

    Jakie Nagłośnienie do Domu Radzik4245   23 Cze 2010 22:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3092
  • Jaki wzmacniacz?? Pioneer A-676, czy może jakiś Technics???

    witam Jestem posiadaczem kolumn ALTUS 300 Właśnie sprzedałem amplituner, na którym grały i chce kupic wzmacniacz. Mam już załatwiony wzmacniacz Pioneer A-676, jednak zastanawiam się czy moze kupić zamiast tego jakiegoś technics'a?? mam tu na mysle SU v660, albo coś podobnego. Cenowo to tak do 500zł...

    Co kupić Archiwum Poliken   07 Wrz 2005 23:54 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 10700
  • Jaki wzmacniacz do kolumn ok 150 Wat

    tzn. kolumny mam zamiar kupic dopiero rowniez. Poprzedni moj wzmacniacz mial na wyjsciu 4x90 muzycznej mocy. CHcialbym cos podobnego, tylko np odpada technics. Cos konkretnego co ktos uzywa i jest zadowolony. Chociaz takie wskazowki jakiej firmy kupic? myslalem o Yamaha lub Onkyo badz tez denon. dzieki...

    Estrada Co Kupić jacek20084   22 Sie 2008 20:12 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1529
  • Technics SU-V4x + SH-8040 ... jakie kolumny ?

    Witam - posiadam ponizszy zestaw TECHNICS SU-V4X + TECHNICS SH-8040 chcialbym kupic kolumny ktore moglbym podpiac pod wzmacniacz i zgrac z jakas plazma 50 cali - np PANASONIC TX-P50G20E. Moglbym prosic o jakas porade co wybrac - model w znosnej cenie - moze ~500 zl. + pytanie z innej beczki...

    RTV Co kupić? superdeko   28 Gru 2010 08:46 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 642
  • Kupno wzmacniacza pod kolumny Technics SB-F860

    Ja mam zamiar kupic na ebay bo mieszkam w u.k. Czekam jednak na jakas porade lub polecenie jednego z powyższych wzmacniaczy. Dodano po 2 Nie moge znalezc tego rog audio. Jak mozesz podaj link do jakiegos z wystawionych przez niego wzmacniaczy to sie z nim skontaktuje. Dodano po 23 Nie...

    Jakie Nagłośnienie do Domu miro.nasz   24 Lis 2014 08:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 837
  • jaki tuner technicsa - do zestawu

    Ten co mam obecnie tio chyba dokladnie taki A jaka jest róznica pomiedzy ST-GT650 i ST-GT550 Zastanawia mnie tylko dlaczego te tunery tak trzymaja cene - przeciez w podobnej cenie mozna juz kupic amplituner, który ma juz wzmacniacz i wyjscie na 5, albo wiecej głosników, i wszystko latwiej...

    Co kupić Archiwum ixs   17 Lip 2007 09:31 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1449
  • Opinie na temat wzmacniaczy marki Technics.

    Od pewnego czasu zamierzam kupic wzmacniacz technics. Śledze allegro i mniej więcej wiem jak wyglądają ceny wzmacniaczy technics. Podoba mi się model SU-V650 Od dłuższego czasu ten wzmacniacz stoi na allegro: Cena wydaje się być atrakcyjna, ale sprzedwaca raczej jest handlarzem, i chciałbym...

    Jakie Nagłośnienie do Domu TheReaper   31 Lip 2016 02:19 Odpowiedzi: 398    Wyświetleń: 225622
  • Wzmacniacz.. Pioneer A-777 & TECHNICS SU-VX800 XLR-y

    Płynny Loudness to chyba najgorsza rzecz jaka ktokolwiek wymyslil w dziedzinie audio i zdecydowanie odradzam Yamahe AX-1050 lub AX-1070, bo szkoda pieniedzy - lepiej kupic Yamahę AX-900 i chyba wszyscy to potwierdza. A w kwocie do 1000zł mozna dostać H/K PM 665 Vxi (w granicach 600zł), Denona PMA-1560...

    Jakie Nagłośnienie do Domu exik   15 Lis 2010 20:29 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 5367
  • Co kupić. Technics Su-v5 czy technics SU-v470

    Witam. Zamierzam kupic sobie któryś z tych w/w wzmacniaczy. Tylko który będzie lepszy??. Kolumny to 2x Altus 140. Pozdrawiam i Wesołych Świąt Życzę :)

    Jakie Nagłośnienie do Domu wariato   25 Gru 2011 13:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2883
  • jakie kolumny do wzmaczniacza technics Technics su-a700mk

    jakie kolumny kupic do tego wzmaczniacza?. Tak aby wykorzystac w pełni moc tego wzmacniacza. Nie rozumiem , skoro masz specyfikację i podane moce dla danej impedancji to w czym problem ? Każde kolumny będą dobre pod warunkiem że nie będą miały mniejszej mocy niż moc wyjściowa wzmacniacza . Czy to...

    Jakie Nagłośnienie do Domu wicia1000   11 Sty 2013 21:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2946
  • Jakie kolumny do amplitunera Technics SA-AX 540?

    Do muzyki wiem ze chcialem kupic taga 606 se 5.0 (kino) ale zrezygnowalem! amplituner no mam jaki mam narazie musi pozostac wzmacniacz stereo kupie na zime! no nie wiem jak z kolumnami patrzylem po roznych forach i doradzaja mi te kolumny altus 300! a jezeli chodzi o procesor i ten korektor to prosze...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Pablo1964   21 Cze 2014 20:45 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2010
  • Technics SU-V45A - jak podłączyć subwoofer pasywny?

    no wiec podlaczylem i graja niesamowice a moc to 2x85 przy 4ohm (wzmacniacza), nie wiedzialem ze taka maja moc, moge rozkrecic na maxa a nie trzeszcza, dzwiek jest czysty a glosnoc, za glosno jednym slowem... podlaczylem i dzialaja, teraz mam pytanie czy moge do tego wzmacniacza kupic subwoofera pasywnego...

    Audio Serwis ciubas   24 Cze 2006 09:37 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2633
  • Technics SU-V470 + ALTUS 300! - trzaski

    A myslałem nad wzmacniaczem PIONEER A-757! Co o tym powiecie ? mi sie wydaje , ze to juz solidny klocuszek;) Hmm...moze zadam jeszcze takie pytanie , co kupic zeby wycisnac z ALTUSOW 300 wszystko co sie da?Ale sam wzmacniacz...bez końcowki mocy.W sumie to szczerze powiem nie wiem jak to jest...końcowke...

    Nagłośnienie Domowe IGOR55   17 Sty 2009 14:17 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 4699
 
Promocja -20%
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme
Promocja 20%