forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



zabezpieczyc router

Znaleziono 94 wyników na elektroda.pl: zabezpieczyc router
Podstawowa forma zapytania: zabezpieczyć router
Forum elektroda.pl Strona Główna

Zabezpieczenie routera TP-LINK TD W8910G

...Tak jak w temacie wszystko chodzi ok po konfiguracji ale nie wiem jak zabezpieczyc tą siec zeby ktos inny sie nie łaczył przez wi-fi, czytałem troche o tych zabezpieczeniach i robiłem tak ze wchodziłem w zakładke security wybierałem np WAP pokazało...
Sieci Początkujący :: 03 Paź 2009 15:57 :: slvestr :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 4958

Zabezpieczenie sieci w routerzeLINKSYS WR542 G WLAN

... ze nie jest zabezpieczona. Wprowadziłem filtrowanie po mac-u w zakładce wifi - router rzeczywiscie filtrue te 2 kompy ale w opisie dostepnych sieci bezprzewodowych nadal jest że siec niezabezpieczona. Czym najprosciej zabezpieczyc jeszcze d...
Sieci Komputerowe :: 15 Paź 2008 20:33 :: Piotras_C :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 450


Reklama :: 15 Paź 2008 20:33 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Router bezprzewodowy SITEKOM65537FB - jak zabezpieczyc sieć?

... router bezprzewodowy SITEKOM65537FB I nie wiem jak go zabezpieczyć przed innymi,albo co zrobić zeby niebył widoczny dla innych.Czytałem na ten temat ale nic z tego niewiem,jestem początkującym.Wyczytałem ze trzeba wejsc na router i poprostu go zablokowac...
Sieci Początkujący :: 16 Lis 2009 10:59 :: MACIEK_M :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 711

D-link Dir 600 - Jak zabezpieczyc router D-link Dir 600 w domu przed dzieckiem

...Witam serdecznie Mam pytanie Jak moglabym zabezpieczyc najlepiej haslem dostep do netu Tzn CHciałabym wpsiujac np jakies haslo zabezpieczyc na kompie wejscie do netu jednoczesnie miec mozliwosc powtarzać to kiedy najdzie taka porzeba. czyli...
Sieci WiFi :: 04 Paź 2012 10:34 :: dr.master :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 4101

Jak zabezpieczyc Router Edimax 6240

... powie jak go zabezpieczyc , bo wbijaja mi sie sasiedzi na lacze ???? jestem poczatkujacy . Wiem jak trzeba wejsc do routera , tylko jaka opcja go zabezpiecza , i mam jeszcze jeden problem - laptop czesto to zlacza mi sie z routerem i laczy...
Sieci Początkujący :: 17 Sty 2009 15:58 :: djdyzio :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 4240

Cain&Abel jak sie zabezpieczyc

Reczne wpisywanie hasel za kazdym razem, tez nic nie daje. W momencie wpisania hasla, zaraz pojawia sie na cain. Moze jedynym rozwiazaniem jest vpn, ale do tego trzeba juz odpowiednie routery i nie wiem czy to cos da.
Sieć Internet - Dostęp :: 12 Sie 2010 11:08 :: nowyjar :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1087


Reklama :: 12 Sie 2010 11:08 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Zabezpieczanie Routera D-Link DI-524

... hasło w polu WEP Key 1 naciskam APPLY i wyskakuje mi "Only administrator can submit this request or change the settings " o co chodzi i jak zabezpieczyć ten router,lub w jakikolwiek sposob zabezpieczyc ta siec zeby mi nie kradli internetu
Sieci WiFi :: 13 Lis 2011 13:55 :: just220 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1202

Jak sie zabezpieczyć przed śledzeniem przez WIFI?

... i w jakim stopniu wlamywac sie do moich kompow, czy to jest proste a co najwazniejsze jak sie zabezpieczyc przed ewentualnym wlamywaniem? Co do zabezpieczen to praktycznie nie mam zadnych oprocz antywirusa :) Z góry dziekuje za odpowiedź...
Sieci WiFi :: 27 Lis 2011 13:35 :: tzok :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 931

AsmaX AR904g jak zabezpieczyc siec

AsmaX AR904g jak zabezpieczyć siec.Chciałbym zabezpieczyć siec w routerze żeby osoby trzecie nie mogły się połączyć proszę o pomoc
Sieć Internet - Dostęp :: 24 Lut 2010 17:30 :: Opaler :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1514

Jak zabezpieczyc siec ruter Linksys WAG 200G aby nikt sie nie podlaczal ?

...Zauważ że adres MAC routera łatwo jest zdobyć. Zobacz na przykład program inssider albo narzędzie do karty bezprzewodowych niektórych to ci pokaże, czyli takie zabezpieczenie nic ci nie da. Ale też się nie ma co martwić: ustaw WPA2 i jakieś...
Sieci Komputerowe :: 05 Lut 2012 16:40 :: Andrzej Gdz :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 2346

Jak zabezpieczyc wifi w natgear

Nie wiem jaką wiedzą dysponujesz. Czy wiesz jak wejść w ustawienia routera?
Sieci Początkujący :: 28 Lis 2009 10:52 :: Zoli90 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1955

Fritz!Box WLAN 3020 - jak zabezpieczyć sieć bezprzewodową?

... router jak w tytule. Udalo mi sie go jakos skonfigurowac i bezproblemowo lacze sie za jego pomoca z internetem. Chcialbym sie dowiedziec jak moge zabezpieczyc to lacze przed niepowolanymi osobami? Jest to dla mnie problemem poniewaz menu ro...
Sieci Początkujący :: 02 Paź 2008 19:00 :: wahoo :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 773

Jakim programem zabezpieczyć sieć wifi?

Sieć zabezpieczasz poprzez przeglądarkę, gdy jesteś połączony z routerem wystukaj w przeglądarce domyślnie adres strony 192.168.1.1 bądź 192.168.2.1. Hasło i login są identyczne w większości przypadków (Dwa razy "admin").
Sieci WiFi :: 09 Wrz 2011 07:54 :: KYLO70 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3494

NETGEAR WGR614v7 - Nie da sie zabezpieczyc sieci...

... przy wyszukiwaniu sieci bezprzewodowych na laptopie mam "sieć bezprzewodowa niezabezpieczona" i laczy sie bez podawania hasła. :/ O co chodzi? przeciez mam ustawione szyfrowanie... Probowalem resetu routera i nie pomaga. Jakies pomysly?
Sieci Komputerowe :: 22 Lis 2009 15:17 :: ZAHYR :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1990

Edimax BR-6104K+EW-7205AP - Zabezpieczenie

... w ustawienia EW-7205AP, gdy wpisuje wchodzi mi tylko w ustawienia BR-6104K(dzieje sie tak na 3 komputerach) Jak zabezpieczyc te sieć przed dostepnem osób trzecich?(oczywiscie chodzi mi tylko o Wi-Fi) Mam nadzieje że opisałem swój proble...
Sieć Internet - Dostęp :: 20 Sty 2013 21:19 :: mbo :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 591

Jak zabezpieczyć dlink dsl-2640b

Mam pytanie jak moge zabezpieczyc ten router haslem. Uzywam go tylko do dzielenia lacza w domu ale po wpisaniu 192.168.1.1 nie moge wejsc do menu.
Sieć Internet - Dostęp :: 20 Paź 2010 07:23 :: oleej :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2603

problem z routerem fujitsu siemens ap-600rp-usb

witam i prosze o pomoc podłaczyłem router fujitsu siemens ap-600rp-usb do komputera a nie moge zabezpieczyc sieci bo nie posiadam płytki do niego co zrobic z góry dziekiuje za pomoc
Sieci Początkujący :: 11 Lut 2011 07:04 :: piotrgolenko :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 737

Konfiguracja routera kozumi z orange fredom

Konfiguracja routera kozumi z orange fredom... lokalizacja (blok) chciałbym też zabezpieczyc dostęp do sieci hasłem. Próbowałem skonfigurowac ale miałem internet albo na PC albo na laptopie. Nawet hasło zabezpieczające włączyłem ale po ponownym włączeniu routera hasło do połączenia nie ...
Sieci WiFi :: 14 Kwi 2011 17:53 :: Kozumi :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2516

Pomocnicze pytania w konfiguracji routera - Pentagram

... co kaman : Im silniejsze szyfrowanie tym bardziej zamula.Ale nie jest to znowu jakis problem i jesli chcemy mocniej zabezpieczyc to WPA. WEP wystarczy jesli nie ma przesłanek ze ktos bedzie sie starał złamać.WEP i filtr po MAC adresie...
Sieci Początkujący :: 05 Lip 2010 21:51 :: domelc :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 5184

Problem z konfiguracją routera netgear WGR614v9

... jak kolega i jak kolega mam podobny problem, mam podlaczony pod router dwa komputery ale problem jest w tym ze nie moge zabezpieczyc sieci poniewaz nie moge polaczyc sie z routerem probowalem przez 192.168.1.1 ale wyskakuje mi tylko blad polaczen...
Sieci Początkujący :: 24 Paź 2009 19:04 :: mar1aczi :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 10898

Konfiguracja 2 mikrotiki rb 711 + 2 routery i jeden AP

Konfiguracja 2 mikrotiki rb 711 + 2 routery i jeden AP... AP w trybie klient na komuterze ktory łaczy sie po lanie z airlive nie mam intrentu. Sprzet mam kupiony. Chciałbym zabezpieczyc te sieci wepem lub wpa . (Tp link nie mogł sie połaczyc z airlivem na wpa na wepie nie było problemów ponoc to ...
Sieci WiFi :: 29 Sie 2011 20:52 :: kolos961 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 938

konfiguracja routera Asus WL-530g...

... jednak nie potrafie zrobic tak by zabezpieczyc go zeby inni uzytkownicy (pare domow dalej) nie mogli podlaczyc sie do mojego neta. Internet mam od operatora sieci kablowej... Prosze kolegow o pomoc w zabezpieczeniu... Proszę w swoich wyp...
Sieci Początkujący :: 28 Cze 2009 21:12 :: brief99 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5450

jak poznac ip drugiego routera ?

... routera thomson, od thomson'a idzie kabel do routera asus, ktory nadaje sygnal po wifi, thomson przydziela ip, a asus (nie wiem jak to fachowo nazwac) tylko "przekazuje" sygnal dalej, ip thomsona to 192.168.2.254, chce wejsc na asus'a aby zabez...
Sieci Komputerowe :: 05 Paź 2010 18:34 :: hunter69 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1110

Ukrycie routera w kablowce

... mozna sie zabezpieczyc albo chociaz mocno utrudnic wykrycie routera przez Multimedie? Modem od nich standardowy z wyjsciem RJ45. Router TP-Link TL-WR841N. Czytalem o zmianie TTL, ale nie wiem czy chodzi o zmiane w PC czy w routerze. O co chodzi z...
Sieci Komputerowe :: 30 Mar 2011 17:13 :: Tical :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2831

Problem - Podłączenie routera do stacjonarnego

... krok po kroku jak to zrobić włącznie z modele routera,instalacją odpowiedniego oprogramowania i jakie opcje wł/wył w ustawieniach? 3.) Czy przy takim rozwiązaniu da się sygnał Wifi zabezpieczyc hasłem? Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą ...
Sieci WiFi :: 22 Sty 2013 11:30 :: CHACA :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 447

Router TL-WA501G jako AP-Client

... ok. Wlaczylaem tez na DHCP na WA501g i dziala dynamiczne ip. (oczywiscie jak sie polaczy z routerem) Mogl by jeszcze ktos poradzic jak zabezpieczyc siec wi-fi teraz? Bo ustawilem tylko filtracje mac zeby bez problemow sie laczylo
Sieci Początkujący :: 30 Sie 2010 17:07 :: vinyl919 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 2426

Modem Motorola SBV 5121e + Router TP LINK WR340G

bogiebog dziekuje za pomoc wszystko smiga jak marzenie, teraz pozostalo mi tylko zabezpieczyc siec:)
Sieć Internet - Dostęp :: 25 Lis 2011 16:11 :: bogiebog :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1012

Neostrada+router= 2 laptopy

... czy aby na pewno ten router jest zabezpieczony tak jak powinien być. Może wcale nie jest zabezpieczony i sąsiedzi razem ze mną korzystają z neostrady. wpadł mi w oko jeden temat na elektrodzie, gdzie ktos z was radził zabezpieczyc sie w te...
Sieci WiFi :: 10 Gru 2010 18:50 :: hermes-80 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 519

Router Black Box econo wifi i lan jak ograniczyć łącze.

Niestety nie dysponuje starym PC i miejscem na niego. Nie ma jakiejś aplikacji w ktorej wpisujesz przykladowo ile ma pobierać kb ile wysyłać? i zabezpieczyc to jakoś hasłem żeby przykładowo użytkownik komputera nie mógł zmienić ustawień.
Sieci Początkujący :: 13 Kwi 2012 20:58 :: jazon1964 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1706

internet od Echostar i router TP-Link TL-WR741ND

... dlaczego wlaśnie tak, czego to jest maska, gdzie mam nastepnym razem szukać??? jeszcze banalne pewnie pytanie jak mam dobrze zabezpieczyc sobie siec hasłem aby nikt nie mogl korzystac z niej oprocz mnie!!! JESZCZE RAZ DZIEKUEJE!!!
Sieci Początkujący :: 30 Sie 2011 15:33 :: piterus99 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2210

Router tp-link wr740n nie działają nie które strony:(

...Witam pomogło wgranie nowego softu dd-wrt ale jest problem nie moge zabezpieczyc sieci loginu i hasła nie zapisuje jak robie zapisz wyskakuje standardowy i siec jest dostępna dla wszystkich Dodano po 41 Już mam jak naradzie ok net smiga...
Komputery Software :: 24 Kwi 2013 10:56 :: Feta :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 852

Siec do domu, jaki Router WiFi

... 1xUSB, fajnie jak bedzie mial 2xUSB do dysku i moze ew. do modemu 3G zeby zabezpieczyc polaczenie, bo juz 2 razy odcieli nam neta. Zastanawiam sie rowniez nad routerami Netgear'a no i juz 5GHz (np NETGEAR WNDR3700). Mozna chyba na wiekszosci wg...
Sieci Co Kupić :: 08 Lip 2013 14:52 :: pkirylcz :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 4236

Konfiguracja nano loco m2 i router tp link tlwr543g

... powiedz mi czy trzeba jakos zabezpieczac m2 która bedzie pracowac w trybie stacja? bo według mnie wystarczy tylko zabezpieczyc to drugie m2 co bedzie pracowac jako punkt dostepu no nie? ja w tej chwili zabezpieczylem ja mac'iem to powinno wyst...
Sieci WiFi :: 14 Sty 2013 16:48 :: cyc997 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 2280

Wlam na Router i zmodyfikowany firmware Netgear WRG614 v7

... Teraz obawiam sie korzystac z bankowosci elektronicznej i innych paru waznych dla mnie uslug. Jak usunac to gowno i zabezpieczyc sie na przyszlosc. Wszystkie komputery maja zainstalowane Antywira i firewalle (KIS 2010) lecz te nic nie widza. ...
Sieci WiFi :: 29 Gru 2010 21:40 :: archi3 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 519

router wifi jak skonfigurować sieć w domu

tak dokladnie chce zabezpieczyc (po prostu nie chce miec nieproszonych gosci) aha czyli jak wejde w konfiguracje routera i ustawienie zabezp to w moim laptopie tzn. na drugim kompie mam to wylaczyc? oto Ci chodzi kolego??
Sieci Komputerowe :: 04 Wrz 2008 09:18 :: pietia86 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 20820

Router - specjalizowany mini komputer

... (jak to zostal nazwany "noname"), ale nie znaczy to ze nie jest to realne. Wystarczy wlasnie przemyslec i maksymalnie zabezpieczyc sprzet przed roznymi wypadkami losowymi ktore zdarzaja sie nawet wiekszym operatora. Tutaj jakis czas temu wywia...
DIY Konstrukcje :: 10 Paź 2008 09:09 :: Wlodzimierz Piotrowski :: Odpowiedzi: 68 :: Wyświetleń: 19375

Router TP-Link TD-W8901G

... mam neostrade 1024 moze ktos pomoze.... Dodano po 2 Udalo mi sie skonfigurowac ten router wszystko dziala jak narazie bardzo dobrze ale jest nowy problem jak zabezpieczyc ta siec poniewaz teraz moze sie kazdy podlaczyc...:-))
Sieci Początkujący :: 29 Paź 2008 17:09 :: adam998 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 539

Router gigabyte gn-br01g sterowniki

... mam z tym by bedac juz w ustawieniach routera zabezpieczyc siec nadac jej nazwe i haslo, bo to nie wchodzi po prostu;/ gosciu montujacy nam neta sie meczyk, nie dal rady i kazal szukac plytke do tego routera w necie, ale takowej nie znalazl...
Sieć Internet - Dostęp :: 06 Maj 2011 18:24 :: telefonik :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3066

PENTAGRAM Router P6381-2

... jest takie dzielenie przepustowosci, ale nie na Twoim routerze niestety. Albo drozszy router posiadajacy taka funkcje, albo router np. WRT54GL + modyfikowany firmware- Tomato. Zeby zabezpieczyc siec przed sasiadami, mozesz to zrobic na dwa...
Sieci Komputerowe :: 10 Lis 2008 10:39 :: 101990 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1172

laptop-router-laptop -mam juz dosc!

... już jednego, ale coś zaskoczyło, pokazało ftp'a, tylko teraz taka kwestia, czy to jest widzialne dla wszystkich czy niewychodzi poza router. tzn czy i jak to ewentualnie zabezpieczyc. Dzieki (uratowaleś dwie maszyny i moją dupe!)
Sieci WiFi :: 24 Lut 2011 19:31 :: bombr :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 846

Projekt sieci komputerowej z dostepem do internetu w blizniaku

Projekt sieci komputerowej z dostepem do internetu w blizniaku... Do tego goscinny dostep do WiFi. Czesto mam Telekonferencje przez Skype czy Lync i musze w jakis sposob zabezpieczyc sie, ze jak dzieciak u sasiada zacznie ciagnac pornole, to mi przypadkiem transfer nie spadnie. Moze QoS na Router Home ...
Sieci Komputerowe :: 07 Sty 2014 17:44 :: pkirylcz :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1191

TP-LINK TL-WR543g nie działa sieć bezprzewodowa Wi-Fi

... mi go zabezpieczyc haslem zeby nikt nie kradł neta. po zalozeniu hasla gdy chcielismy polaczyc sie z routerem przez wifi haslo nie dzialalo i nie chcial polaczyc wiec go zresetowalismy. po resecie wifi w laptopie nie widzi routera. proszę o...
Sieci WiFi :: 22 Paź 2011 21:52 :: krawiec139 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 5156

PLANET MH-2000

... ponad 300 kb/sek, ale przeważnie nie przekracza 100-150 kb/sek. Jestem pewien, że to wina planeta, gdyż na innych routerach po 100 zł upload również wysyca się na maxa, podobnie jak z pominięciem planeta wogóle (wpięcie w terminal LMDS). ...
Sieci Komputerowe :: 01 Sty 2010 02:55 :: Sebartus :: Odpowiedzi: 541 :: Wyświetleń: 70677

Jak udostepnic polaczenie przez wireless do pc?

... poczatku. Moj laptop jest placzony przez wireless do routera, chce udostepnic to polaczenie to komputera pc, ale przez wifi. Ten pc nie widzi tej samej sieci gdyz jest za daleko od routera, problem w tym ze jest takze niemozliwe poprowadz...
Sieć Internet - Dostęp :: 03 Cze 2010 19:37 :: Gość :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1652

Czy ktos mi sie wlamam do kompa?

... Dodatkowo podala mi z jakiego routera korzystam , co mi sie wydalo bardzo dziwne. wiem ze istnieja strony, w ktorych na wejsciu podawane jest IP, jaka mamy przegladarke i system. Ale zeby podawac typ routera? Az tak to chyba strony dokladny...
Sieci Komputerowe :: 06 Mar 2012 11:54 :: kolo111213 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 542

TPLink 543G 5szt spalona?

... i z tą samą radiówką takiego problemu nie mają, a ja powoli zakładam magazyn sfajcowanych routerow:/ Zasilacze są ok. Net protector założony na skrętce. Może indukuje na kablu od anteny? Mozna jakos sie zabezpieczyc? dzięki D.
Sieci WiFi :: 07 Kwi 2011 19:27 :: damiangwo :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 586

ASMAX 1004g - jak to zrobic krok po kroku

Czesc.Kupilem ten sam router as maxa i nie potrafie zabezpieczyc routera jak i sieci wi fi czy ktos mi moze opisac jak mam to odpowiednio zrobic? bardzo prosze o pomoc!! dziekuje bardzo
Sieci Początkujący :: 18 Lut 2011 20:06 :: kropa555 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 5845

java, flashplayer, shockwave nie ładuje

... takim razie tak jak pisalem wczesniej, dziurawy router, ktos to wykorzystal (bot) i podmienil dnsy. Bedziesz musial zresetowac ustawienia routera, nastepnie skonfigurowac go ponownie i zabezpieczyc o czym juz pisalem. Warto tez wgrac najnowszy...
Pogotowie Antywirusowe :: 31 Mar 2014 11:52 :: burek0302 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 411

Linksys WRT54GL+Dialnet SpeedStream4100 -problem konfguracja

Dobra, router dziala. Teraz mam pytanie odnosnie zabezpieczen. Jak dobrze zabezpieczyc go, zeby ktos nie korzstal z niego poprzez WiFi? Chcialbym podlaczyc laptopa, ma on mozliwosc polaczenia poprzez WLAN. W jaki sposob, moge to zrobic?
Sieć Internet - Dostęp :: 17 Gru 2009 23:33 :: megabass111 :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 2915

Jak z internetu radiowego zrobić domowe wifi?

Kupić router, podłączyć kablem rj45 z modemem.. Przeczytać w instrukcji obsługi kupionego routera jak zabezpieczyc sieć hasłem i będzie wszystko grać ;)
Sieci WiFi :: 02 Paź 2011 10:01 :: vvirus :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 3196

Podlaczenie airlive do Nanostationloco M2

... polaczen sieci.Umiem juz sie dostac do menu tych urzadzen za pomoca przegladarki umiem zalogowac,nawet potrafie zabezpieczyc siec.Ale jak widze inne fachowe nazwy jak np.AP.Bridge itp wyrazenia to mi wlosy na glowie staja.Nie wiem ktore urzadze...
Sieci Początkujący :: 21 Lip 2012 14:38 :: piterus99 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 813

Internet jest , error z flash playerem

W dziale jest pelno takich watkow. Bot "wlamal" sie do routera i podmienil dnsy. Trzeba zresetowac router, wgrac najnowszy firmware i zabezpieczyc o czym wikeszosc zapomina!
Pogotowie Antywirusowe :: 01 Kwi 2014 09:24 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 756

Brak możliwości oglądania filmów na YouTube.

... wykonales skryptu lub wykonales zle. Nie sprawdziles routera. Nie mysl, ze Cie to ominie. Bedzie trzeba zresetowac ustawienia, wgrac najnowszy firmware, ustawic wszystko ponownie i zabezpieczyc. Odinstaluj: Kaspersky Security Scan ...
Pogotowie Antywirusowe :: 02 Kwi 2014 16:14 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 630

Jak skonfigurować LAN'a aby widział wszystkie kompy?

jest mi wstyd okazało się, że kabel miałem podpiety do gniazda LAN zamiast WAN podpiąłem do WAN i mam internet, ale nie łączy mnie z . A bez tego chyba nie moge zabezpieczyc routera
Sieci Komputerowe :: 15 Mar 2011 16:37 :: Słonik1963 :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 3428

Zasilacz doWL-1600GL - potrzebne wymiary wtyku

... (dowolny) obciac wtyczke, rozebrac router, wywalic gniazdko, podlutowac kabel od zasilacza do plytki. zabezpieczyc przed wyrwaniem przez zawiazanie wezla na kablu (albo hot glue) i juz. Przeciez i tak ten router raz podlaczony do pradu, le...
Sieć Internet - Dostęp :: 11 Kwi 2011 21:38 :: recluse :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 737

Linksys wag 200 g -wireless

Witam posiadam router Linksys wag 200 g i chciałem zabezpieczyc hasłem dostep do wireless poniewaz mieszkam w bloku.Czy wie ktos jak to ustawic?pozdrawiam
Sieć Internet - Dostęp :: 06 Sty 2009 14:17 :: Sumka18 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 791

Modernizacja sieci firmowej - pomoc w dobraniu odpowiednich urządzeń

... wifi fajnie jest dac takze cos z mikrotika bo: mozna zrobic siec firmowa jak i hot spot bez hasla a wszystko zabezpieczyc firewallem W scheluderze mozesz ustawic wylaczanie wifi albo hotspota w godzinach jakich firma nie pracuje Serwer...
Sieci Komputerowe :: 06 Wrz 2013 19:24 :: Kostek7 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1425

notoryczne palenie urzadzen adsl

... czesto musze wymieniac ciagle palace sie szajsboxy. Nie chodzi o to czy to szajsbox czy inny dowolny router. Rzecz w tym jak zabezpieczyc kabel przed przepieciami nie tracac mozliwosci laczenia sie z Internetem przez ADSL. Jakos nie widzi mi si...
TelefonyStacjonarne Użytkowy :: 29 Sie 2012 16:53 :: rapper3d :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1233

DSL-EASYBOX 802 - bootloader i firmware

DSL-EASYBOX 802 - bootloader i firmware... potwierdz itd.) --> WAN1 i tu ustawisz dokladnie tak: potwierdzasz i to w sumie wszystko, musisz tylko sobie zabezpieczyc wifi kodem WPA2, wylaczyc WPS, haslo i login ustalic inne i siec masz bezpieczna Pozdrawiam i TAKA MOJA RADA: NIE WGRYWA...
Sieci Komputerowe :: 29 Cze 2013 09:21 :: prosiak22 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2631

Jaki program do przekierowania polaczen na proxy?

... i niedawno przeszedlem z DSL na stale kabel ze stalym IP. Uzywam programu P2P, tak wiec chcialbym sie jak najbardziej zabezpieczyc. Na stronie [url=] wybralem sobie meksykanski serwer 200.76.23.135:80 (nie wiem czy robi to jakas roznice, ale w...
Sieć Internet - Dostęp :: 06 Kwi 2010 10:50 :: Karolo MPower :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1332



Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: zabezpieczyc router internet kablówki przez wifi czytnik ferguson schemat bezpieczników audi pralka whirlpool blokadę drzwi egzamin kwalifikacja schemat piekarnika ariston golf wyciek schemat samsung http tdci skoda octavia
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group