forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



zainstalowac drukarke

Znaleziono 120 wyników na elektroda.pl: zainstalowac drukarke
Podstawowa forma zapytania: zainstalować drukarka
Forum elektroda.pl Strona Główna

Drukarka i 2 routery. Jak zainstalować drukarkę?

... ma i drukarka nie pojdzie bez print servera, a operator sieci nie zgadza sie na inny model modemu. Jest moze jakas mozliwosc zeby spiac obydwa routery tak, zeby sygnal szedl przez d-linka do roboticsa i zeby dalo sie zainstalowac te drukarke...
Sieci Komputerowe :: 19 Wrz 2010 12:12 :: kasia.k.0411 :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 2097

Nie moge pod 98 zainstalowac drukarki HP LJ 1320

Nie moge pod 98 zainstalowac drukarki HP LJ 1320Chce na komputerze z WIN 98 zainstalowac drukarke sieciowa HP LJ 1320 i wyskakuje komunikat jak na obrazku
Komputery Software :: 14 Kwi 2009 16:38 :: wladek83 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2680


Reklama :: 14 Kwi 2009 16:38 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Ricoh Aficio 1515 MF - Jak zainstalowac drukarke poprzez sieć ?

...Witajcie mam drukarke Ricof Aficio 1515 MF i chciał bym podłączyć ją poprzez sieć na komputerze w drugim pomieszczeciu do domputera który również jest w sieci . Proszę pomóżcie Mi jak ją zainstalować na Windows 7 , bo siedzę już drugi dzień...
Drukarki, ksero Początkujący :: 13 Paź 2011 15:11 :: Tomek H :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1842

jak zainstalowac drukarke na laptoptopie z Win 7 -siec bezprzewodowa ?

Jak zainstalowac drukarke Kyocera na laptopie HP z Win 7 aby można było na niej drukować. Drukarka jest podłaczona do routera ASUS WL520GU przez USB , a laptop jest podłączony do tej sieci bezprzewodowej.:D
Sieci Początkujący :: 06 Kwi 2011 07:10 :: DJ_DrEw :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2000

hp laserjet 1020 - nie mozna zainstalować

... z plytki do drukarki i... pojawilo sie USB Printing Support. Sprawdzilem jak bedzie dzialac drukarka. Restart systemu - ok, drukarka nadal jest w systemie. Puszczam wydruki - drukuj bez zajakniecia. Instaluje drukarke jako sieciowa na innych komput...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 27 Wrz 2009 09:08 :: machoney :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 24447

Drukarka podlaczona do laptopa z Windowsem 7 nie drukuje z PCeta z Windowsem XP

... drukarka drukuje. Problem jest ze nie moge zainstalowac drukarki na stacjonarnym ? Jak na stacjonarnym dam dodaj drukarke -> to jak szukam w wyskakujacym oknie to mam MSHOME oraz NETBOOK ale jak rozwine to nie ma tam zadnej drukarki. ...
Sieci WiFi :: 29 Sty 2012 22:53 :: Andrzej Gdz :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1442

Windows 7 - Zablokowany "Dodaj drukarkę lokalną"

z konta administratora, na koncie na którym chcesz zainstalowac drukarke jest to ograniczone
Drukarki, ksero Początkujący :: 04 Lip 2012 13:28 :: DarkStarLord :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1036

Drukarka hp deskjet 6122 drukuje biale strony

... sterowniki, odinstalowalam, zainstalowalam i nic. CO jej dolega? edit wlasnie podlaczylam drukarke do innego kompa, na ktorym normalnie drukuje. doszlam do tego, ze nie moge poprawnie na moim zainstalowac sterownikow. ale dalej nie w...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 18 Paź 2009 11:15 :: Anetka32 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1198

system Windows 7 a drukarka canon i350

...Witam Zainstalowałem system windows7 i powstal maly problem a mianowicie nie chodzi drukarka canon i350. Próbowalem zainstalowac drukarke poprzez zalaczone oryginalne plytki instalacyjne i nic , pojawia się komunikat , że nie zgodne z systemem....
Komputery Software :: 10 Gru 2009 13:38 :: cliner :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1842

USB do LPT konwerter i drukarka GDI Panasonic KX-P6300

... bedzie ok. Podlaczylem konwerter do laptopa, Windows XP rozpoznal to jako standardowa drukarka na porcie USB01. Kiedy chce zainstalowac sterowniki drukarki w programie instalacyjnym mam do wyboru tylko porty LPT1,LPT2,LPT3 oraz GDI1,GDI2,GDI3...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 23 Cze 2010 11:08 :: miki1406 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1361

Drukarka termiczna LSI System TM200 Ethernet

...Witam. Mam nastepujący problem. Kupilem drukarke termiczna LSI System TM200 Ethernet . Staram sie zainstalowac ja w systemie windows xp. Niestety do tej pory nie udeje mi sie tego zrobic. ja instalowac jakodrukarke lokalna tak jak radzili inni...
Drukarki, ksero Początkujący :: 16 Kwi 2010 11:23 :: mnbv7 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 645


Reklama :: 16 Kwi 2010 11:23 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Udostepnianie plikow i drukarek - rozne konfiguracje, rozne dzialanie.

...zainstalowac. Czyli ogolnie dzialalo po mimo ze w komputerze wyskakiwala informacja o zduplikowaniu nr IP. O ile komputer nr1 mogl drukowac dokumenty o tyle zaden z pozostalych mimo ze wykryl i zainstalowal drukarke nie mogl wydrukowac zadnego d...
Sieci Komputerowe :: 05 Lip 2012 22:01 :: anmedia :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 809

System gubi drukarki - jak uruchomić serwer RPC?

Wpisz w uruchom: net stop spooler sc config spooler depend= RPCSS net start spooler Po wszystkim zobacz czy mozesz zainstalowac drukarke.
Komputery Software :: 26 Lis 2011 15:51 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1859

Jak zainstalować Nashuatec 3525

Witam mam urządzenie nashuatec 3525 aficio. Podłaczone do routera kablem sieciowym jak to zainstalowac na komputerze panowie ? Probowałem znależć drukarke sieciową w XP ale niestety nie znalazł tej drukarki.
Drukarki, ksero Początkujący :: 30 Gru 2011 01:02 :: copyman :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 962

drukarka posnet temo HS - blad sterownika USB

... drukarke posnet Temo HS - przy instalacji sterowników Windows XP i Windows 7 wyrzuca komunikat, ze sterowni został zainstalowany ale urządzenie może działać niepoprawnie BŁĄD KOD10. Słowem nie mogę zainstalowac tej chol.......... drukarki ani na...
Drukarki, ksero Początkujący :: 29 Sty 2012 17:52 :: adalbert69 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1347

Drukarka samsung scx-3405w

... samsunga (najnowszy) i zainstalowac zainstaluje ale nie wydrukuje nic. raz udało sie wydrukowac strone testowa ale potem dalej nic. kabel jest sprawny bo na innej drukarce drukuje. Ogolnie da sie zainstalowac sterowniki odhaczajac "zain...
Komputery Software :: 16 Kwi 2014 15:42 :: turbodiesel :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 312

HP 1500L brak sterowników pod Windows 7 32bit nie mogę zainstalować

... pojawil sie problem z zainstalowaniem jej w systemie Windows 7 32bit po kilku dniach szukania okazalo sie że na stronie HP jest info iż nie ma wsparcia pod tego Windowsa. Czasem bywa różnie może inaczej można ją zainstalowac by działała - ...
Drukarki, ksero Szukam :: 18 Mar 2014 18:45 :: beatarr :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 534

udostępnianie plików działa, drukarek nie

... na ..nie wiem.. zmianę domyślnego portu zainstalowanej na Viscie drukarki na scieżkę udostępnioną (próbowałem "dodaj nowy port" --> TCP-IP le nie dziala) Jak pisałem wcześniej - prodlem tylko przy drukarce, udostępnianie plików i folderów działa. ...
Sieci Początkujący :: 23 Lut 2009 21:52 :: adamz74 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1052

konfiguracja drukarki sieciowej

... zrobic drukarke sieciową na routerze EDIMAX 3G 3600N jako serwerze druku. Na routerze SAGEM żeby zainstalować na kompie tę drukarke trzeba bylo wpisac w instalatorze drukarek url: 192.168.1.1/printers/nazwa drukarki Jak zainstalowac to n...
Sieci Początkujący :: 29 Maj 2014 19:22 :: antoniziolo :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 429

Epson stylus DX3800 - nie mogę zainstalować

... do czasu flashuje telefon przez USB. Więc chyba jest sprawne jezeli oto ci chodzi. 2. Winde mam swiezo po reinstalce i formatce i odrazu próbowałem zainstalowac drukarke na drugim miejscu po instalacji sterowników karty graficznej.
Drukarki, ksero Początkujący :: 04 Lis 2008 20:32 :: jarek47 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 7574

Lenovo Yoga - Instalacja drukarki Samsung CLX-3305FN

... odinstalowac program, zainstalowac od nowa, uaktualnilem tez IE, ale caly czas mam ten sam problem. Gdy uruchamiam program Samsunga, bez podlaczonej drukarki, to on nie wiesza sie, ale w momencie, gdy podlaczam drukarke, znow wyskakuje mi po jakim...
Komputery Software :: 20 Cze 2014 11:45 :: misi0r :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 165

LaserJet 400 color mfp m475dn - Nie mogę zainstalować sterownika Windows 7 Prof

... bede mial w poniedzialek. Wiem ze kiedys juz byla ta drukarka zainstalowana na tym komputerze. Moze po prostu wystarczy całkowicie usunac ta drukarke z tego komputera i sprowac zainstalowac ja ponownie. Jak ja usunac calkowicie z komputera ...
Sterowniki i BIOS :: 21 Sty 2014 19:09 :: ewenement22 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 831

FritzBox 7490 - uruchomienie drukarki wielofunkcyjnej

... zainstalowac drukarke sieciowa poprzez asystenta windowsa, tak jak to opisano np. tutaj Fritze ZAWSZE podaja drukarke USB po swoim IP i porcie 9100 dla kazdego komputera w sieci domowej. Wystarczy to wprowadzic w konfiguracji i zainsta...
Sieci Początkujący :: 04 Maj 2014 12:57 :: aislugocki :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 822

Netia Spot podlaczona drukarka do USB nie drukuje WIFI Netbook Win 7 Starter ?

... ok drukarka zainstalowana i drukuje. Natomiast na netbooku z Win 7 starter jak próbuje zainstalowac drukarke identycznym sposobem jak na Win7 to mam komunikat ; System nie moze nawiazac polaczenia z drukarka,sprawdz nazwe drukarki, upewnij ...
Sieci Początkujący :: 08 Wrz 2013 19:36 :: szczepan751 :: Odpowiedzi: 59 :: Wyświetleń: 8736

Drukarka HP DeskiJet 6940 - instalacja bez płyty i kabla

... z malym pytaniem. Dostalem drukarke model HP deskijet 6940, ale mam tylko kabel pradowy zadnej plyty do instalacji ani zadnego dodatkowego kabla zeby poglaczyc ja do kompa a mam laptopa.Czy moze ktos wie jak to zainstalowac i czy wogole sie...
Początkujący Piaskownica :: 19 Lip 2013 14:28 :: 1861421 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 366

HP Photosmart B110 - problem z Wi Fi

... sie przez PC a pozniej przez laptopa (po wczesniejszym zainstalowaniu sterownikow z plyty) - efekt dokladnie ten sam. Nie wiem jak dojsc do momentu, zeby przez www podajac adres IP drukarki mozna go zmienic na taki jaki potrzebuje (zakladam ze c...
Drukarki, ksero Początkujący :: 14 Lis 2010 17:16 :: SIMONCBR :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 5990

Posnet Temo hs - Blad fisklalizacji w subiekt

... i kasiarz - drukarka podlaczona do komputera ktory laczy sie z pulpitem udostepniajac porty , drukarki - komputer z systemem Win 7 - serwer 2000 Drukarka prawidlowo zainstalowana i widziana w widows Drukarka zainstalowana prawidłowo...
Drukarki, ksero Początkujący :: 17 Gru 2013 12:41 :: ase26 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 333

BROTHER DCP 385C problem z instalacją

... drukarki, wykonujemy: 1. podlączamy kabel do drukarki (nie trzeba zamykac drukarki) 2. podlaczamy ten kabel do komputera 3. podlaczamy drukarke do pradu WAZNE: jezeli instalowaliscie i Wam nie wyszlo, musicie odinstalowac drukarke Bro...
Drukarki, ksero Początkujący :: 10 Sty 2011 11:17 :: kinichi :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 3195

Laserjet 4050 TN - podłączenie w sieci

... do zakresu ustawionego w drukarce. 3. Otworzyc panel sterowania drukarki w przegladarce ; 4. Dokonac niezbednej konfiguracji karty sieciowej (ustawienie wymaganej klasy podsieci i IP) ad.3 sterowniki nalezy zainstalowac, w zaleznosci...
Sieci Komputerowe :: 09 Maj 2014 06:24 :: jackuc :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 471

Utworzenie sieci domowej. Drukowanie dokumentów a laptopa.

... od udostepniania jej, wlacz udostepnianie. A na laptopie w panelu sterowania w podpunkcie drukarki bedzie "Dodaj drukarki" i bedzie mozliwosci dodania drukarki sieciowej powinien Ci automatycznie wyszukac drukarki w sieci i zainstalowac.
Sieci Początkujący :: 25 Sty 2011 09:52 :: kafart :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1075

Jak skasować pamięć "pampersa" Canon MP 150

Jak skasować  pamięć "pampersa" Canon  MP 150... licznikow przy pomocy panelu eeprom operations sprawdzone na kilku drukarkach roznych poziomach tuszy a ponadto reset jest trwaly i pamietany nawet po wylaczeniu drukarki z pradu pamietaj o wyczyszceniu pampersa lub ew dolaniu atramentu...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 09 Cze 2010 12:13 :: vic51 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 10166

Okipage 4w i Windows 7 :)

... sterownikow, jednak wciskam ok i instalacja konczy sie prawidlowo. W menu drukarek, drukarka jest, ale jak probuje cos wydrukowac, pojawia se komunikat ze nie zainstalowano poprawnie portu LPT ( bo drukara jest pod LPT). Po wcisnieciu OK,...
Sterowniki i BIOS :: 06 Lut 2012 20:41 :: DRP :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1283

EPSON Stylus DX3800 - migają wszystkie lampki

... o zainstalowaniu tuszy i uruchomieniu drukarki,zaczyna migać dioda power , glowica z tuszami przejezdza 1 razw te i z powrotem,po czym pozostale diody zaczynaja migac i nic nie da sie zrobic. Win XP wykrywa drukarke i skaner pozwala zainstal...
Drukarki, ksero Początkujący :: 14 Paź 2010 22:03 :: emilian87 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4360

HP InkJet CP1700 problem nie do rozwiazania

... ta przyczyna :cry: Na przewodzie USB system wykrywa drukarke i jak chce instalowac drv wszystko instaluje sie na 100% a na samym koncu informacja,ze nie ma komunikacji z drukarka wskazuje na brak wlaczenia lub nie podlaczenia przewodu.Tego tez nie r...
Drukarki, ksero Początkujący :: 24 Sty 2012 21:44 :: slajas :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1253

hp laserjet 5000n problem z karta sieciowa

hp laserjet 5000n problem z karta sieciowa...witam. mam drukarke hp laserjet 5000n, karte HP JetDirect 615N J6057a i laptopa z windows 7. podlaczylem drukarke przez przejsciowke usb ale przy kazdym pierwszym wydruku po wlaczeniu drukarki jest blad druku, po odlaczeniu i podlaczeniu kabla...
Drukarki, ksero Początkujący :: 12 Lut 2010 12:59 :: delic :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 925

hp c5380 czy da sie jakos polaczyc w mala siec?

... bylo wlaczc komputera na ktorej jest ona zainstalowana i do ktorego jest ona podpieta. Czy istnieje jakis hub na USB ktorym moglbym podpiac wszystkie urzadzenia ( zainstalowac na nich sterownik drukarki) i drukowac niezaleznie? Jezeli nie to ...
Drukarki, ksero Początkujący :: 13 Paź 2009 10:56 :: korrus666 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 774

Brother DCP-J315W problem z instalacja na windows7

... skaner i czytnik kart a drukarka nie. sprawdzalem ja na innym komputerze z win xp i po podlaczeniu jej system sam ja odnalazl i zainstalowal i wysztko gra. aha sterownik ze strony brothera takze nie chce sie u mnie zainstalowac. Poradzcie c...
Drukarki, ksero Początkujący :: 26 Sty 2011 18:45 :: miron185 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 5995

Canon Mpc 190 sterownik pod windows xp-sp3

...Bardzo proszę o pomoc w zainstalowaniu sterowników do Canona Mpc190 na windows xp sp3. Na stronie producentra dostępny patch do sp2 ale po uruchomieniu pliku wyswietla sie komunikat, że nie jest potrzebny na tej wersjii systemu. Urządzenie...
Drukarki, ksero Szukam :: 13 Sty 2012 19:47 :: sroka20 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 883

HP JetDirect - jak skonfigurowac drukowanie w DOS

... udostepnic ta drukarke i najzwyczajniej net use lpt1 \\moj_komputerek\nazwa_drukarki_udostepnionej ja uzyc przed uruchomieniem programu dos'owego obawialem sie ze Windows nie bedzie chcial podmapowac wlasnej drukarki udostepnionej ale nie ...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 24 Sty 2010 00:02 :: bratbarto :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2656

HP Deskjet F2420 - sterownik .

... podlaczenei kabla usb i isc dalej dlatego nie wiem co jest grane. z plyty powinno sie zainstalowac jakis program do skanera i do obrobki zdjec. ogolnie drukarka drukuje lecz nei skanuje. w systemie patzrylem i sterownik niby jest ale dlaczeg...
Drukarki, ksero Początkujący :: 22 Sty 2011 13:24 :: karamba1977 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 19085

HP LaserJet 1200, brak steronikow przy polączeniu sieciowyn

... drukarki są wykrywane, przy instalacji jednak woła o brak sterowników i chce by mu wskazac plik .inf sterowników. sterowniki są ściągnięte ale żadnego nie przyjmuje przy wskazaniu. A na innym komputerze gdzie tez jest win7 wyszukuje drukarke...
Drukarki, ksero Początkujący :: 15 Sty 2012 13:34 :: miescik :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 641

Ploter nie dziala pod przejsciowką z expreescard na com

... tam trzeba mu ustawic odpowiedni com 1,2,3 itd. i zmienic predkosc najlepiej na 4800 bps - zainstalowac drukarke i w ustawieniach drukarki wybrac ten sam port wirtualny - po wlaczeniu plotera tez trzeba zmienic predkosc transmisji na 4800 bp...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 31 Gru 2009 10:37 :: Mrush :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1190

Epson nie drukuje przez bluetooth

... urzadzenie bluetooth a le przy probie przesylania nie laczy sie z nia. mam drukarke epsona photo stylus a laptopa z vista. czy musze zainstalowac na latopie oprogramowanie drukarki czy niekoniecznie/ prosze o jakas dodtakowa inf. dziekuje
Drukarki, ksero Początkujący :: 07 Kwi 2009 13:44 :: linda1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 918

Konwersja PDF => Gerber

... i potrafi wypluc na drukarke. Moze to byc typowo gerberowy tool, jak GC Prevue z lub Target, lub Protel lub... jakikolwiek powzany program do tworzenia PCB. By wydrukowac w PDF, to trzeba sobie zainstalowac drukarke PDF. Sa dostepne jakies fr...
Projektowanie PCB :: 04 Kwi 2009 11:22 :: pszyjaciel :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4747

HP DJ 5652 - Udostępnienie z Win 7 x64 na Win XP 32 bit

... spróbuj najpierw podlaczyć drukarke pod XP i zainstalowac aby drukowala. Potem podlaczysz pod 7 i tez powinno dzialac. XP bedzie juz mial potrzebne sterowniki wiec sam bedzie instalowal drukarke. To jest tylko propozycja co ja bym zrobil.
Drukarki, ksero Szukam :: 24 Lip 2014 14:33 :: Piotr Małek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 963

Samsung ML-1640 Zablokowany po upgrade FIRMWARE

... ale udalo mi sie jakos ozywic drukarke. Przede wszystkim wgralem stare oprogramowanie ML-1640_V1.01.00.60 i zaczelo wszystko smigac. Oczywiscie zeby zainstalowac stare oprogramowanie trzeba przed wlaczeniem drukarki przytrzymac przycisk cancel ...
Drukarki, ksero Regeneracja :: 27 Paź 2011 12:36 :: logos2000 :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 13224

ping jest brak polaczenia/udostepnienia

... stan na obecna chwile: z obu kompow pinguje z odpowiedzia po IP i adresie - bezproblemowo udalo mi sie ponownie zainstalowac drukarke. i to pomimo ze firewall i antywir sa wlaczone a konto goscia nieaktywne na probe udostepnilem na obu ...
Sieci Komputerowe :: 30 Wrz 2010 22:10 :: criter :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1410

Jaki system operacyjny do PII 400 MHZ 64 MB RAM 40 GB dysk twardy

... operacyjnym najlepiej darmowym, który chodziłby w rozsadnym tempie i dało sie na niego zainstalowac Microsoft Office albo Open Office oraz drukarke i internet- komputer ma byc jedynie opcja awaryjna gdyby podstawowa jednostka sie zepsuła a trzebab...
Komputery Software :: 04 Lip 2012 18:28 :: iagre :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1183

Samsung SCX-3405W i WIFI -

...witam pierwszy raz na forum. Po dwoch dniach prob walk postanowilem poprosic o pomysl. Proboje zainstalowac drukarke z routerem poprzez WPS , i nie dziala, brak polaczenia, lampka miga ale nie laczy sie. Natomiast jesli probuje przez kabel...
Drukarki, ksero Początkujący :: 09 Mar 2013 19:09 :: hubert406 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2727

interfejsy audio + midi problemy

... ze POS error i ze jakies urzadzenie nie podlaczone. Sprawdzilem czy chodzi o klucz i nie bo jak przestawie w biosie drukarke z spp na np ecp to dopiero wtedy pokazuje, ze nie moze znalezc klucza. Jezeli ktos ma jakies pomysly bede bardzo wd...
Komputery Hardware :: 06 Kwi 2009 09:25 :: c_04 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1020

mp230 - nieznane urzadzenie

Probowalem zainstalowac nowa drukarke na win xp znajduje tylko nieznane urzadzenie i nie przyjmuje sterownikow na win 7 dziala normalnie kabel i gniazdo usb sprawdzalem to nie to.
Sterowniki i BIOS :: 21 Gru 2013 22:43 :: siudziu :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 597

HP DeskJet 5400 komplikacje z inst. pod Windows Seven

...Windows 7 Ultima 32-bitowy HP_Pav-dv5 1205ew Witam dziś podpiałem drukarke HP Deskjet 5400 i nie mogę zainstalowac sterowników z płyty CD wywala mi niezgodnośc systemu i brak kluczy w rejestrze? Uruchamiałem jako administarator, wł....
Komputery Laptopy Software :: 17 Sty 2010 16:29 :: Gość :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 811

Eagle- ręczne projektowanie PCB

... do formatu PDF to w Eaglu jest możliwośc drukowania od razu do PDF-a(w zakładce File wybierasz Print i tam wybierasz Printer:Print to file(PDF) ) ewentualnie musisz zainstalowac wirtualną drukarke np. PDFCreator Pozdrufki:)
Programy EDA :: 27 Lip 2011 15:04 :: Maximors :: Odpowiedzi: 149 :: Wyświetleń: 39478

xerox dc 3535 nie drukuje w sieci z visty

tak ale jak chce zainstalowac drukarke na podstawie hold, print czy direct to wychodzi mi blad (0x0000..) nie bardzo rozumiem ten mechnizm czy mozesz mi w punktach wytlumaczyc jak zrobic ta instalacje pozdrawiam
Drukarki, ksero Początkujący :: 21 Mar 2010 11:40 :: andrzej2000 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 720

brother hl 2032 nie chce drukowac

broather czasmi ma "humory " mam starsza wersje ale z faxem i nieraz musze odinstalowac wszystkie stery wylaczyc drukarke i zainstalowac od nowa czy napewno masz wszystkie stery ok ?
Drukarki, ksero Początkujący :: 13 Kwi 2010 07:40 :: maribt :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2833

HP Laserjet 1000 jak zainstalaowac na windows 7

...Witam Kilka dni temu kupiłem Drukarke laserową HP Laserjet 1000 i nie mogę jej zainstalowac, próbowałem z płyty instalacyjnej ale tam nie mojego Windowsa 7. Sciągałem już z neta różne stereowniki ale nic to nie daje. Sprzęt to Samsung R530. Proszę...
Komputery Software :: 13 Wrz 2010 12:04 :: StasiuX :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 6164

instalacja HP Jet Direct 600N (J3110A) w Vista 64 (SP1)

... strony HP sciagnalem driver "HPTcpMon.zip" - dla Win Vista 64. instalacja nie udala sie - wyskauje blad: "internal error 2324. 2, C:\windows\system32\hptcpmon.ini" jak poprawnie zainstalowac drukarke zeby byla widziana jako sieciowa?
Drukarki, ksero Początkujący :: 17 Mar 2010 08:52 :: Gretz :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2098

Nowy egzamin zawodowy - kwalifikacja E12 ,2014

a jak zainstalowac drukarke sieciowa ? jak bys mogl napisac krok po kroku
Nauka Szkolnictwo :: 03 Lip 2014 14:25 :: Bartek.96 :: Odpowiedzi: 912 :: Wyświetleń: 69720

Nashuatec MP1600L i włączenie USB

... drukarke , potem instalacja sterownika w tej kolejnosci. Zakladam, ze to tak wiesz ale tak w ramach pomocy ta kolejnosc jest prawidlowa.. Acha i jak mozesz to doladuj sterownik prosto ze strony www.ricoh-support.com bo jak probujesz z...
Drukarki, ksero Profesjonalne :: 12 Maj 2010 21:13 :: cezar80 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 868

hp 3940 instalacja, vista

dzieki za odzew :) szukałam tam juz tez oczywiscie :P ale tam generalnie pisze ze nie ma takich sterownikow i wystarczy podpiac drukarke i podstawowe funkcje beda działac. a jak wspomniałam sprzetu nie wykrywa.
Drukarki, ksero Początkujący :: 04 Maj 2009 21:42 :: Calculus :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1975



Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: włączeniu sieci lodówka navroad nr470 octavia montaż obd2 laguna regulator silnik szczotkowy normy elektryczne toledo drzwi kyocera podajnik papieru przestawić zapłon falownik rs485
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group