forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



zamka

Znaleziono około 25115 wyników na elektroda.pl: zamka
Podstawowa forma zapytania: zamek
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

CHYBA ZWARIUJE!CZY KTOS POTRAFI STEROWAC ZAMKIEM W PASSATB5?

Kupilem alarm i rozkrecilem auto na pierwsze czesci,podlaczylem wszystko oprucz centralnego!Kompletnie nie wiem co dalej robic.To sie steruje plusem czy minusem,potpinalem sie juz pod kazdy i tylko bazpieczniki strzelaly,nie wiem co robic.aha jest to Passat TDI 99r.Wielkie dzieki z gory!
Samochody Zabezpieczenia :: 16 Mar 2006 09:32 :: norbert.s. :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 7242

cinquecento central;ny zamek na pilota - problem

Witam jestem świerzy w tematach elektroniki itd więc był bym wdzięczny gdyby mi ktoś dokładnie objaśnił jak zrobić to zaczne od początku. Mam centarlny zamek na kluczyk. kupiłem sterownik z pilotami by go przerobić na pilota. Nie wiem ale chyba centralny był dorabiany wszyscy mi mówią że jest sterowany...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Cze 2005 00:33 :: Błażej :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1253

PASSAT 1.9TDI 99r.Problem z centralnym.

O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi...
Samochody Zabezpieczenia :: 24 Sie 2005 00:08 :: tomhub :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1640

Problem z Siliconem Golf TDI

niestety, probowalem juz wczoraj. Reaguje tylko centralny zamek. Przed wyjeciem centralki samochod odpalal!!
Samochody Zabezpieczenia :: 18 Sie 2005 21:45 :: kietrzanin :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 834

Foda Ka '96 - 2 pytania

WITAM 1. Czy można do tego modelu założyć np. taki centralny zamek? czy może lepiej inny? 2. Jaki alarm najlepiej wybrać do tego samochodu? teraz jest jakis stary, dwie czarne skrzynki :D i antena przylepiona do szyby. DZIĘKUJE
Samochody Zabezpieczenia :: 07 Cze 2005 20:10 :: wloc :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 696

audi B4 pali bezpiecznik?

Witam, piszesz ze wszystko zaczelo sie od podłączenia alarmu, prawdopodobnie pomyliłeś kabelki przy podłączeniu sygnału z drzwi kierowcy do centrali alarmu. Alarm potrzebuje masy(przy otwartych drzwiach) i gdy pomylisz kabelek i podłączysz ten od centralnego zamka (jest to +12 V) to przez centralke alarmu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Cze 2005 23:36 :: gracus7 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1816

Seat Toledo 01r jaki kabelek przeciąć pomocy

Witam a może wiesz jaki to kabel bo ja nie mogłem znaleść a w słupku nie ma on krańcówki tylko w drzwiach w zamku tak samo jak w Golfie 4 może wiesz pod jaki kolor w Seacie.Pozdrawiam.
Samochody Zabezpieczenia :: 06 Cze 2005 08:20 :: Stiwen1 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1239

Nissan Primera 95r centralny zamek-problem

Witam. Mam problem z c.z. mianowicie często "sam się zamyka".(Auto ma fabryczny c.z bez pilota zamykany kluczykiem).Dzieje się tak czasami w czasie jazdy ,a czasami na postoju z wyłączonym silnikiem. Gdzie szukać przyczyny? W drzwiach kierowcy czy w centralce(gdzie ona się znajduje?).
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lis 2005 20:34 :: peterka43 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1333

opel astra 1.6i gls 1992r-centrany zamek - autoalarm

W poprzednim poście prosiłem o pomc przy centralnym zamku ,i osiągnołem pół sukcesu ,zamek zamyka sie z pilota ale niestety niezamyka .Po podpięcu drugiego kabla zamek wykouje pełen cykl(zamyka i otwiera). Dostałem podpowiedz z kturej skożystałem , ale proszę o dalsze wskazówki. Niechcę ciąć reszty...
Samochody Szukam :: 29 Paź 2005 07:46 :: krzys**** :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1687

Co to jest autoalarm AUTOBLOCK

Jeżeli ma stacyjkę to jest AB015, jeżeli nie ma to AB 038 . Podaj dokładnie ile masz przewodów w kostce wchodzącej do alarmu, przewód czarny wolny który wychodzi z alarmu to antena, dwie skrzynki to jedna jest ultrasy a druga to może być sterownik centralnego zamka lub domykacz szyb, alarm jest kompaktowy...
Samochody Zabezpieczenia :: 08 Cze 2005 08:49 :: SebM :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2672

Jak zrobić powiadomienie GSM ??

Mam kontakt elektroniczny z Panem który buduje takie urządzenie przy moim udziale jak instalatora i praktyka.Cena bedzie ok max 300zł urządzenie będzie programowalne przez kompa i pracowac w kazdej sieci a także działac z kazdym tańszym telefonem komórkowym oraz posiadać GPS posiadać funkcje alarmu...
Samochody Zabezpieczenia :: 23 Cze 2005 15:59 :: jralf :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 7070

alarm do AUDI B4 z 92r

Centralny zamek sterowany jednym przewodem, przewód zielono/niebieski wychodzący z drzwi kierowcy(najpierw + potem -), kierunki czarno biały i czarno zielony w wiązce pod kolumną kierownicy.
Samochody Zabezpieczenia :: 06 Cze 2005 22:31 :: gracus7 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1469

sterowanie strefami w satelu CA 10

witam Istotna jest wersja centrali (i oprogramowania eprom-u) Być może sie mylę ale wg. mnie nie ma takiej mozliwości załączania w ca 10jak opisał kolega. Być moze istnieje w najnowszych wersjach 10PLUS. Sprawdze, ale przeczyło by to podstawowemu załozeniu architektury tej centrali, tj. podziale...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 07 Cze 2005 16:57 :: IGS :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1284

zmiana sygnału na wyjściu

Najczęściej stosuje sie do sterowania zamkiem przekaźniki, także do zmiany polaryzacji. Są odporne na zakłócenia, pewne w działaniu i proste w podłączeniu. Nie wiem czemu się upierasz przy tranzystorach? Nawet jak zmienisz alarm na sterowany "+" to przekaźniki dostosujesz w 5 sek. Przemyśl to, bo warto.
Samochody Zabezpieczenia :: 08 Cze 2005 06:06 :: gp power :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 723

Czy to będzie działało?

Witam. Mam pytanko nosze się z zamiarem kupna autoalarmu i centralnego zamka. Chciałbym się dowiedzieć czy niedrogie oferty z allegro typu: Podziałają mi troszke czasu czy będą z tym same problemy. Dodam iż nie jestem wybitnym znawcą tematu ale nie mam tez dwóch lewych rak. Z miernikiem sie umiem...
Co kupić Archiwum :: 09 Cze 2005 19:10 :: PINOL1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 549

Centralny zamek VW Golf3

Witam. Mam pytanie jaki centralny zamek założyć do Golfa 3, czy są jakieś konkretne modele czy może być jakiś uniwersalny? Chodzi mi o bardzo prosty w montażu i przede wszystkim TANI. Ma on być dwu drzwiowy bez tylnej klapy. I pytanie drugie. Czy jest szansa podłączyć go pod alarm żeby otwierały się...
Samochody Zabezpieczenia :: 07 Cze 2005 20:11 :: tiko :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1095

Opel Astra G 99r, 1.4 16V - Czy da się założyć centralny??

Witam. Jak w temacie, czyli próbowałem dzisiaj założyć zamek centralny do samochodu Opel Astra G z 99r, 1.4 16V. Po zdjęciu tapicerki z przednich drzwi okazało się, że bloczek do zamykania i otwierania umocowany jest na LINCE z PANCERZEM!!! Nie ma wogóle miejsca, żeby przyczepić siłownik do niego. Czy...
Samochody Zabezpieczenia :: 09 Cze 2005 18:50 :: PINOL1 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1382

podłączenie alarmu pod centralny zamek w fabi 1.4 MPI

Witam. Mam problem z podłączeniem alarmu pod centralny zamek w fabi 1.4 MPI comfort . Chodzi mi o to żeby za pomocą pilota z autoalarmu zamykać i otwierać zamek. Centralny był zamontowany fabrycznie i nie wiem które przewody odpowiadają za sterownie zamkiem, wszystkie kończą się w głównym sterowniku...
Samochody Zabezpieczenia :: 10 Cze 2005 22:09 :: Grzesiu77 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1035

Autozamykacz somochodowy

Witam! Mam taki problem... Dosyć często zdarza mi się nie zamknąć mojego samochodu. Czy istnieje jakis układ który mógłbym kupić lub złożyć dzięki któremu moje autko same by się zamykało jak z niego wyjde? Chodzi mi o coś takiego że posiadałbym jakis brelok który po oddaleniu ud samochodu np 10m przesyła...
Samochody Szukam :: 08 Cze 2005 17:26 :: Błażej :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 609

Super Forteca - pytanie.

Jestem pewien ze drugi stopien jest uaktywniony ( przerabiałem to już wiele razy), zauważylem również, że jeśli zapalę silnik przy otwartych drzwiach to po paru sekundach po ich zamknieciu centralny zamek zamyka drzwi, jednak juz ponowne otwarcie i zamkniecie drzwi nie powoduje ich domknięcia przez...
Samochody Zabezpieczenia :: 08 Cze 2005 12:48 :: Herub :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1245

volvo xc70- problemy z montażem alarmu????

A ja powiem tylko przy okazji : miałem AUDI 100 i wcale w nim alarmu nie miałem . Wiem że było na niego zamówienie , pięć razy zmieniałem wkłady w zamku i stacyjce a samochód dalej stał na chodniku pod blokiem . Jestem przekonany że żaden alarm , żaden immobilaiser nie ochroni samochodu tak jak najprostsze...
Samochody Zabezpieczenia :: 08 Cze 2005 15:36 :: Paweł_swobodny :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 908

centralny zamek opel astra

Witam Mam problem z sterownikiem centralnego zamka , Centralka jest sterowana z dwóch minusów jeden zamyka drugi otwiera drzwi (dwa kable).Ze stacyjki wyprowadziłem kabel z + i przez przekaźniki wysterowałem centralke tak że po przekręceniu stacyjki drzwi się zamykają a po wyjęciu kluczyka otwierają...
Samochody Zabezpieczenia :: 11 Cze 2005 20:39 :: Maniek24 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2004

rover 825sd po wymianie bateri w pilocie blokuje rozruch

wiec tak po wymianie bateri w pilocie u fachowca przestal dzialac pilot no i od tego momentu nie ma szans odpalienia auta po konsultacji (pseudo fachowcami) w serwisie rovera(niech zyja fachowcy z serwisu co nie maja pojecia o niczym)dowiedzialem sie tyle co jest napisane w ksiazce obslugi auta ze kod...
Samochody Zabezpieczenia :: 14 Cze 2005 23:17 :: salwador :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2655

Alarm Forteca w Audi 80 '88

Witam. Jakiś czas temu walczyłem ze swoją 80. Miałem problem z podłączeniem alarmu do pneumatycznego centrala. Forteca steruje zamki impulsem masy. Ja zrobiłem to w ten sposób że odciąłem sterowanie zamka prawych drzwi i do tych kabli bezpośrednio podłączyłem wyjscia autoalarmu. Wystarczy tylko znależć...
Samochody Zabezpieczenia :: 10 Cze 2005 10:13 :: Kristoff10 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1164

Problem z centralnym zamkiem pneumatycznym w mercedesie 190

Problem z centralnym zamkiem pneumatycznym w mercedesie 190 Mercedes 190 ma tylko centralny zamek orginalny. założyłem alarm "langeford" (działa bez problemów) i chciałem podłączyć centralny zamek do alarmu.Przy okazji szukania kabli z centralnego zamka w (przednie drzwi od kierowcy) zrobiłem gdzieś...
Samochody Zabezpieczenia :: 15 Cze 2005 09:34 :: darfrut :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3099

budowa centralki centralnego zamka

mam pytanko czy ktoś podłączał alarm do fabrycznego centralnego zamka w fiacie scudo ? Jeśli tak to proszę o pomoc.
Samochody Zabezpieczenia :: 10 Cze 2005 10:43 :: carrier :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1234

Alarm do Toyoty

Witam! Posiadam samochód Toyotę Avensis 2000 który chciałbym uzbroić w instalację alarmową (najchętniej respektowaną przez PZU ze względu na planowane zawarcie umowy AC). Co polecicie i jaką kwotę muszę szykować (najchętniej wraz z montażem)? jestem świadomy, że jest teraz wiele możliwości uwrażliwienia...
Samochody Zabezpieczenia :: 10 Cze 2005 07:06 :: marcinekmm :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 954

reno 19 immo

mam reno 19 rok 95 wlaczam zaplon to pompka paliwa pompnie a kontrolka od silnika (pomaranczowa)mrugnie kilka razy szybko i za swieci sie na stale , pilot dziala zamki sie otwieraja i zamykaja bledow w komputerze nie ma , pytanie czy to jest wina immo (zablokowany sterownik )jesli tak to jak to odblokowac?...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Cze 2005 00:02 :: sigi :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 801

Vectra B - problem z centralnym zamkiem

Witam ! Mam problem z centralnym zamkiem w drzwiach kierowcy . Podczas deszczu nie otwiera lub czasami nie zamyka drzwi . Sądzę że dostaje się tam woda . Czy ktoś rozbierał to ustrojstwo ? Proszę o pomoc !
Samochody Elektryka i elektronika :: 07 Sty 2006 00:13 :: Mario 69 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1136

centralny zamek- ford escort 1991

poszukuje schemat centralnego zamka a wlasciwie poszukuje centralki do centralnego zamka fabrycznie montowanej.gdzie ona jest schowana moze ktos wie bede bardzo wdzieczny. Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Samochody Szukam :: 04 Lut 2006 23:21 :: vak :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 7263

Ford Mondeo 1994 kombi

Mam oryginalnie montowany centralny zamek w Fordzie mondeo i nie wiem gdzie znajduje sie sterownik zeby podpiac do niego alarm. I jakie kolory sa do otwierania i zamykania, i czy to sie steruje minusami czy jeszcze inaczej.
Samochody Szukam :: 17 Wrz 2005 20:39 :: rc23 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1903

Schemat instalacji VW Polo 2002

Jw. chodzi mi o schemat instalcji elektrycznej w celu podłączenia autoalarmu / sterowanie centralnym zamkiem, oraz sterowanie oświetleniem przy otwarciu drzwi/
Schematu/instrukcji/artykułu :: 10 Cze 2005 13:12 :: Józef Krupa :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1502

Alarm lf 100 - zasilanie

kupilem alarm lf 100 razem z centralym zamkiem. i mam maly problem czy zasilanie do silownikow ma isc z akumulatora czy ze sterwnika?????????????????
Samochody Zabezpieczenia :: 11 Cze 2005 11:58 :: albertuss :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 366

jak zamontowac radiowy sterownik centralnego zamka??

kupilem radiowy sterownik centralnego zamka do VW golf 3 jak mam go zamontowac?? pomzocie z gory dzieki
Samochody Zabezpieczenia :: 12 Cze 2005 11:57 :: kordel :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2634

Alarm Shark - czy ktoś to montował? Jakie opinie?

No, no! Tu znalazłem jeszcze taniej : To znaczy jest teoretycznie drożej o 4 PLN, ale za to w zestawie jest syrenka a w ofercie dostałem bez... :-( Reasumując za 4 PLN syrenki nie kupię - czyli jeszcze okazyjniej!!! Co do pytań o podłączenie, to sugeruję połączyć z centralnym zamkiem. Najczęściej...
Samochody Zabezpieczenia :: 02 Mar 2006 22:29 :: kzaw :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 6018

Sterownik st1000 i alarm activa2

Zakupiłem sterownik st1000,podłączyłem wszystkie kable od siłowników oraz ten brązowy kebel z alarmu.Niestety zamek centralny nie reaguje na alarm.centralny działa wyłącznie manualnie. Co jest nie tak ??? Czy może mieć na to wpływ że sterownik od centralnego podpięty jest pod plus od radia a alarm...
Samochody Zabezpieczenia :: 14 Cze 2005 22:16 :: sebek70 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1839

schemat centralnego zamka Vectra A

Poszukuje schematu centralnego zamka do Vectry A.
Samochody Szukam :: 13 Cze 2005 12:31 :: wloc :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2836

Podłączenie Super Fortecy do centralnego Golf IV 1.6 98r.??

Zamek elektryczny. Jak podłączyłem próbówke ( krokodyl do masy, a końcówke próbówki do tego przewodu którym otwierałem) to wtedy zamek się zamykał. Strasznie mnie to spowolniło. Robota stała z powodu głupiego centralnego. Normalnie to już bym miał finisz a tu takie cuda. Chce się wpiąć już pod down...
Samochody Zabezpieczenia :: 15 Cze 2005 09:33 :: cycore :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2908

opel astra 99r

Witam Chciałbym do mojej astry ktora posiada centralny zamek zamontowac pilota zeby mnozna bylko nim zamykac i otwierac drzwi. prosze o info co do tego potrzebuje jaki jest koszt i czy jest to skomplikowana robota.
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Cze 2005 22:29 :: ogi12 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 982

sygnał sandcastle ?

Troczę się zgadza ale nie do końca. Powrót H trwa około 12 µ sekund, natomiast burst jest nadawany przez około 4µs mniej więcej w drugiej części powrotu H. Ponieważ impuls sand-castle ma służyć do synchronizacji H a także do wydzielenia burst, w związku z tym został on wymyślony jako impuls...
Początkujący Elektronicy :: 13 Cze 2005 11:43 :: oldboy :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1840

autoalarm centralka PIRANIA

zna moze ktoś tą centralke i może coś o niej bliżej powiedzieć ??? Chciałbym uzyskać krótki sygnał dźwiękowy z niej podczas zamykania i otwierania drzwi, bo nie mam wogóle i muszę patrzeć na kierunkowskazy, bądź słuchać szczęku centralnego zamka. czy ktoś podpowie mi jak to zrobic przy tej centralce,...
Samochody Zabezpieczenia :: 14 Cze 2005 08:09 :: wiesiekj :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1081

Jak uruchomić renault megane

Dzięki za odpowiedz ale to Reno jest z 1996r i imobilajzer jest uruchamiany automatycznie bodaj po 5minutach bo tak było wcześniej i aby go odblokować trzeba było zamknąć zamki pilotem i otworzyć wtedy można było uruchomić silnik
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Cze 2005 23:41 :: psit :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 6963

Współpraca centralek telefonicznych z domofonami ????

ad.1 zrobic ?? sa jakies schematy ?? czy mozna gdzies kupic gotowy taki modul ?? ad.2 znaczyłoby ze instalacje domofonu trzebaby przerobic w kazdym mieszkaniu ?? bo jesli tak to faktycznie mozna pomarzyc :) a ogolnie to chodzi mi o to iz zamierzam zainstalowac centralke na numer z tpsa i zastanawialem...
Ogólny Techniczny :: 14 Cze 2005 01:16 :: palma77 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1158

pilot do astry

Mam prosbe chcialbym zalozyc pilota do Astry I 99r. do centralnego zamka ktory jest w niej zamontowany fabrycznie. prosilbym o dokladny opis co potrzebuje gdzie to mozna kupic (www) moze jakis schemat podlaczenia z gory dziekuje
Samochody Szukam :: 14 Cze 2005 19:47 :: wloc :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 543

problem z otwarciem - pralka bosch wob 1200

Może coś więcej? Normalnie skończyła pracę, czy słychać było jakieś podejrzane stuki lub zgrzytanie? Nic nie czuć, żadnego zapachu spalenizny? Przyczyn może być wiele, otwarty w czasie prania zbiornik, uszkodzony zamek elektryczny, nieskończony program...
AGD Pralki, Suszarki :: 15 Cze 2005 19:07 :: skryn :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1687

passat B6 1999r centralny zamek

proszę o pomoc w podłączeniu alarmu do centralnego zamka tak aby alarm nim sterował zamykając i otwierając
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Cze 2005 13:24 :: kokosz4 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 921

Tipo centralny zamek

Witam. Mam centralny zamek na pilota (Zamster Plus) i cale popoludnie meczylem sie zeby go podlaczyc i nie dalem rady. Poradzie jak to podlaczyc chodzi mi o kable, ktore na instukcji nazywaja sie "Wyjscie do zamykania" i "Wyjscie do otwiertania" nie moge znalezc miejsca zeby je podpiac. Dzieki...
Samochody Zabezpieczenia :: 15 Cze 2005 11:21 :: Danieloos :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 609

zamki BMW 316 COUPE

jak zasterować tymi zamkami ?Chodzi mi o alarm, ratunku próbowałem już wszystkiego!!
Samochody Szukam :: 22 Mar 2006 12:07 :: norbert.s. :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 936

NISSAN ALMERA

Mam Nissana Almere, rocznik 2000. chciałbym zamontować charakterystyczny sygnał "piknięcia" przy otwieraniu samochodu z pilota. Czy jest to mozliwe?? W samochodzie, pod maską, obok klaksona są wolne kable, tzn niepodpięta wtyczka. Czy to doniej wlaśnie należy coś podpiąć?? W samochodzie jest zamek...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Cze 2005 08:02 :: yoshizet :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1725

jak rozebrac drzwi pasażera w VW Golf IV ??

od kierowcy, gdzie raczka jest płaska (jest z klawiszami do szyb elektrycznych i do centralnego zamka) udalo mi sie odczepic bez polamani i uszkodzenia plastików ;-) od pasazera raczka jest pod skosem. Na niej jest zaslepk, probowalem ja podwadzic, ale tylko pomerdałem plastik ;-( nie udalo mi sie. Wczesniej...
Samochody Archiwum :: 22 Cze 2005 21:36 :: jacek528 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 4079

otwieranie klapy fiesta

Jeśli masz w klapie klamkę do otwierania to pewnie da się pokombinować, ale w fiestach jest chyba tylko zamek po którego przekręceniu klapa odskakuje. jedyne wyjście to wysterowanie dodatkowego siłownika pociągającego za cięgno zamka z kanału dodatkowego alarmu bo połączenie z zamkiem centralnym drzwi...
Samochody Zabezpieczenia :: 18 Cze 2005 14:06 :: Ambulans :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1274

alarm,magicar,440 schemat

potrzebuje jakiegos wyjasnienia do podłączenia tego alarmu do mercedesa 190 z zamkiem pneumatycznym, jak podłączyc kierunkowskazy? jak podłączyć sie pod siłownik zamka czy plusem czy minusem? Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Samochody Szukam :: 24 Cze 2005 10:29 :: michalniz1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2486

Automatyczne szyby

Witam wszystkich.Mam pytanko!! Mam Opla Vectre B bez alarmu i niechce go miec!Czy jest mozliwosc podłączenia el.szybek tak aby sie automatycznie zamykały podczas ryglowania drzwi z pilota(czyli drugie nacisniecie guzika na pilocie)!Podłączyłem sobie teraz tak ze sie same zamykaja podczas kazdego zamykania...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Cze 2005 22:31 :: fabi7 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1005

Citroen C3 centralny zamek

Witam. Jak wysterować centralny zamek w Citroenie C3. Jutro montuję alarm a nie mam do drania ani kawałka dokumentacji. Za pomoc serdeczne dzięki.
Samochody Zabezpieczenia :: 16 Cze 2005 21:45 :: wloc :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1824

Radiolina Elmes UMB100

witam w tej centrali mozna podlaczyć radiolinie pod dowolne wejscie i skonfigurowac je jako (klucz) typu zał/wyłącz a najłatwiej podłączyc ją pod wejscie sterujace do zamka,radiolini,stacyjki itp ta centralka jako nieliczna satela posiada takie specjalne wejscie-dzieki temu nie zajmujesz lini dozorowych spr,opis...
Zabezpieczenia Stacjonarne :: 23 Cze 2005 00:14 :: Kompakt :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1123

sterownik

Czy moze mi ktos polecic jakis sterownik radiowy do centr. zamka opla astry (centralny org.) i odp. na pyt. 1. czy ma to byc ster. 1 czy 2 kanalowy 2. czy dobrze kombinuje: z siłownika master wychodzą min. 2 przewody sterujace zamykanie(-) i otwieranie(-), sterownik radiowy tez ma dwa wyjscia sterujace...
Samochody Szukam :: 17 Cze 2005 18:07 :: wloc :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 856

Czy autoalarm pirania ma sterowanie centralnym zamkiem

tak jak w temacie ......
Samochody Szukam :: 17 Cze 2005 18:05 :: wloc :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 699

passat B5 99r-centralny zamek

od pewnego czasu nie zawsze działa mi ryglowanie w drzwiach kierowcy, zadziała za 2 lub 3 razem, oraz zamykanie od wewnątrz na konsoli zamyka wszystkie drzwi ale od kierowcy zaraz się otwieraja.Jeżeli ktoś zna przyczynę lub wie czy to da sie zaprogramować proszę o pomoc.Dziękuje wszystkim którzy mi pomogą.
Samochody Zabezpieczenia :: 18 Cze 2005 21:32 :: kokosz4 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1726

w201,mercedes, 190,zamontowanie alarmu magicar 440

jak podłączyc alarm do centralnego zamka w tym samochodzie? proszę o pomoc
Samochody Zabezpieczenia :: 20 Lip 2005 12:25 :: pioart :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1431

alarm do transportera 97r

Witam 6kg to aż nadto ale będzie działać Co Ci jest potrzebne , w VW kolory standard czarny z białym i czarny z ziel. to kierunki czerwony to stały + + po stacyjce ACC to czerwony chyba z czarnym poszukaj więcej na elektrodzie Jeśli chodzi o central to są takie styki montowane na brzegu drzwi...
Samochody Zabezpieczenia :: 18 Cze 2005 14:07 :: gracus7 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2093

FORD Kluczyki

Witam. Do Krosna czy Rzeszowa; jedna droga /z P-śla/, ale częściej bywam w Rz-wie. A samochód to Fiesta 99-2000 r /model przejściowy/, 1,8 D, ABS,klima, centr. zamek, itp. Kupiłem go z jednym kluczykiem, gość miał mi dosłać drugi ale tego nie zrobił, a boję się że kiedyś moja kobieta jak to kobiety...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lis 2005 19:13 :: ke :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4141

wydłużenie impulsu zamknij

Niektóre alarmy mają teką f. programowalną/napisz jaki masz alarm/ jeśli nie ma takiej f. trzeba dołożyć moduł przedłużający impuls zamka.
Samochody Zabezpieczenia :: 18 Cze 2005 18:05 :: sivex :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1431

Ford Escort Cabrio 1.8 16V 96' ;centralny zamek

Mam problem z centralnym zamkiem w w/w modelu.Nawala prawa strona.Na początku byłem przekonany ze to siłownik, jednak po przeepięciu go na drugą strone okazało się ze jest OK. Nie wiem jakie tam zastosowano rozwiązanie, bo szukałem centralki, ale nie mogłem jej znaleźć, no i teraz moje pytania- czy...
Samochody Zabezpieczenia :: 20 Cze 2005 19:09 :: Takjakoś :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 909

Golf 4 Centralny zamek kolory kabli

Witam potrzebuje się dowiedzieć gdzie i jakie przewody (kolory) są od centralnego zamka zeby podpiąć alarm i czy masą czy plusem.
Samochody Zabezpieczenia :: 14 Cze 2006 07:43 :: norbert.s. :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 5646

silownik elektryczny tylko gdzie?

Zastosuj siłownik zamka centralnego samochodowego.Master ma nawet przełącznik krańcowy.
Automatyka Przemysłowa :: 24 Cze 2005 23:03 :: noname :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 11593

Problem z Alarmem Toyota Carina E 93'

Witam! Mam Toyotę opisaną wyżej i następujący problem, kiedyś jakiś fachowiec zamontował autoalarm. Używałem go ze trzy razy, raz żeby zatrzasnąć kluczyki ;) Niemiej nie w tym problem. Chodzi o to że jeżeli wcisne zamykanie drzwi (ze środka samochodu, przyciskiem, centralny zamek) to odcina mi na...
Samochody Zabezpieczenia :: 20 Cze 2005 21:00 :: McRancor :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2502

Domykanie szyb - dylemat...

Witam! Pomóżcie, proszę, wybrać moduł domykania szyb. Chcę założyć go do swojego Fiata Uno '97 w wersji z fabrycznymi el-szybami, centralnym zamkiem i autoalarmem FOX. Na Allegro są takie: (z czujnikiem ruchu) lub takie: (z układami wykrywającym przeciążenia instalacji elektrycznej). Który...
Samochody Zabezpieczenia :: 17 Lip 2005 12:24 :: Yanush :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 3460

Ryglowanie zamków i domykanie szyb OPEL OMEGA 2000 r.

Witam Posiadam samochodzik jak w temacie. Mam zamontowany alarm który chce zmienić. Problem dot. ryglowania zamków po załączeniu alarmu Mam do Was prośbę, pod które przewody trzeba się podłączyć aby działało ryglowanie zamków i domykanie szyb. Oczywiście wiem, że muszą iść dwa impulsy na zamknij...
Samochody Zabezpieczenia :: 25 Cze 2005 23:35 :: zepol :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 3862

Passat b5!!!

Witam widzę że jest Pan już wprawiony w walce z zamkiem w B5. Ja dopiero tydzień temu kupiłem. Problem mam też z zamkiem od str kierowcy, działa chyba losowo. raz zamyka wszystko, raz tylko swoje drzwi, rzadko szyby, rzadko dioda. Z innych zamków jest OK. Może jest na to rada. Może ma pan jakiś schemat...
Samochody Szukam :: 19 Cze 2005 20:03 :: kredka74 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2356

Golf 1987r. - Centralny i alarm

Oki, zalozylem alarm lecz zostalo mi wykonanie jeszcze przekaznika zaplonu bo nie wiem jak to w golfie jest wykonane ale ja potrzebuje prekaznik ktorym bede sterowal (-) wiec chyba latwiej bedzie zrobic swoj ukladzik rozlaczajacy cewke WN. Lecz nadal stoje w martwym punkcie z tym centralem. Teraz...
Samochody Zabezpieczenia :: 20 Cze 2005 07:47 :: AAnnddrrzzeejj :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 708

domykanie szyb laguna 94 rok

Witam! Mam problem z zamontowaniem domykania szyb firmy magicar do 4 szyb!podlaczylem kable zasilajace kable do centralnego zamka oraz wpialem sie w przewody silnika( w ten przewod na ktorym w czasie zamykania szyby pojawia sie plus) w drzwiach kierowcy wpialem sie bez posrednio przy silniku bo ta szyba...
Samochody Zabezpieczenia :: 09 Lip 2005 18:05 :: tytan58 :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 4313

Szukam opisu alarmu NASAR (jak podł. centrala)!!!!!!!!

W tych alarmach jest wewnątrz interfejs do sterowania różnymi systemami zamków centralnych. Musisz wiedzieć jaki system ma auto i odpowiedni rodzaj podłączyć na wyprowadzeniach z alarmu. Schematy i dokumentację (pełną) masz tutaj : Część opcji zamków jest dodatkowo programowana na mikroswitchach. Pozdrawiam
Samochody Zabezpieczenia :: 20 Cze 2005 17:02 :: zepol :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 977

Centralny + alarm w Passat B4

W okablowaniu wychodzącym z lewych przednich drzwi znajdź zielony kabel (otwieranie zamka) i popielaty (zamykanie). Poamiętaj że jeżeli autoalarm steruje zamek podaniem masy to musisz zrobić prosty układ na przekaźnikach ponieważ w pasacie zamek sterowany jest przez podanie +.
Samochody Zabezpieczenia :: 20 Cze 2005 17:21 :: shade_ :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1418

autoalarm starzsy typ i CZ

to fox 900B i nie ma wyjścia na centralny zamek ale znalazłem w centralce dwa przekażniki dające impuls sekundowy przy włącz. i wyłącz. alarmu czy jak podepne pod sterowanie dodatkowe przekażniki na CZ nie uszkodze alarmu, może jakąś diode podpiąć równolegle do zasilania cewki przekażnika?-zasilanie...
Samochody Zabezpieczenia :: 27 Cze 2005 21:00 :: Robert H :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 855

Alarm w Oplu Omega B

Witam serdecznie wszystkich. Czy ktoś z Was może mi podac sposób w jaki należy podłączyć alarm do zamka centralnego "KIEKERT" w Oplu Omega 2.0 z 1994r.
Samochody Szukam :: 21 Cze 2005 15:47 :: wloc :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 830

centralny na tyna klapę do TRANSPORTERA?

wczoraj bawiłem sie z tym i jedno co przyszło mi do głowy to odłączyc sprężyne od wkładki zamka i tam podpiąc się z siłownikiem ale wtedy kluczykiem nic sie nie zrobi! ale nie wiem o która plastykowa listwe chodzi? a jedyny pręcik jaki tam jest otwiera od razu klapę wiec do niego sie nie podłaczę!...
Samochody Zabezpieczenia :: 15 Lis 2005 12:40 :: gracus7 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2387

pytanie do ludzi ktorzy montuja car audio

na dwoje drzwi wystarczy około 1 m kw. max. kleisz do blachy w pobliżu głośników i tam gdzie są najgładsze powierzchnie można ciąć dowolne kształty. Uwaga na mechanizmy zamków i podnoszenia szyb.
CarAudio Ogólne :: 23 Cze 2005 21:11 :: IrekKo :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 924

CS 9218 problem z dezaktywowaniem funkcji zamykania...

Jednorazowo wciskajac maly przycisk transmitera przy zalaczonej stacyjce uaktywniamy opcje otwierania lub zamykania centralnego zamka w zaleznosci od zalaczenia lub wylaczenia stacyjki co zostaje potwierdzone jednokrotnym zalaczeniem swiatel , oraz pojedynczym krotkim dzwiekiem syreny. Powtorne powtorzenie...
Samochody Zabezpieczenia :: 27 Mar 2007 18:57 :: Zmacio :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1469

Centralny w Daewoo Nexia

W związku z tym, że chciałbym zainstalować zamek centralny w Daewoo Nexia mam kilka pytań: 1. Czy w tych samochodach instalowano fabrycznie autoalarmy? Jeżeli tak, to w którym miejscu go szukać i jaki jest model tego alarmu? 2. W bagażniku mam zamontowany siłownik otwierany za pomocą pilota. Czy ten...
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 15:35 :: argi6 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1286

Dell C600 czy ktos mogl by mi pomóc w wyborze?

Witam! Mam na oku laptopa ,którego oglądałem ,a znalazłem go na allegro. Firma obok mojej szkoly. I mam pytanie czy warto go brać za cenę 1700PLN. Na matrycy tylko mała plamka jakby odciśnięte i z lewej strony obudowy wyszczerbiony otwór 4mm jakby od zamka czy coś... tylko nie wiem (bo nie mialem...
Komputery Hardware :: 12 Lis 2005 19:36 :: kopernik8 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 837

VW Golf III rozkręcenie drzwi

Mam Golfa III 95r. i chcę zamontować do niego centralny zamek. Problem w tym że mam obawy co do rozbiórki drzwi - boję się aby czegoś nie ułamac itp. Proszę o jakieś porady co do rozbiórek drzwi - od czego zacząć na co uważać itd. Chyba że któś dysponuje jakimiś fotkami itp. Z góry dzięki
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Cze 2005 08:05 :: andy291 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1589

Ardo WD800 Nie działa

Witam Mam do naprawy pralkę Ardo wd800 na module DMPA8 H6. Pralka po przyciśnięciu przycisku On załancza lampke kontrolną i nic więcej się nie dzieje, usterka powstała podczas prania programator zatrzymał sie na 7. Sprawdziłem zasilanie , zamek drzwi. Po dmuchnieciu w hydrostat pompa zaczyna...
AGD Pralki, Suszarki :: 24 Cze 2005 21:09 :: Bleble :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1265

Pralka Brandt BB40

Witam Pralka popularna (jak na brandta) ale usterka dziwna. Klientka twierdzi ,że program działa tylko 5 minut a ubranie po otwarciu bębna z wierzchu jest suche a te pod spodem ocieka wodą. Włączyłem pralkę na bawełnę i zaczeła od ważenia prania, potem wzieła wodę kręci P/L potem załączyła grzałkę...
AGD Pralki, Suszarki :: 27 Cze 2005 21:54 :: jpserwis :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2535

Pytanie o Pythona MX

Czy to jest normalne że z centralki tego alarmu na wyjściu na centralny zamek pojawia sie plus ok. 0,5volta zarówno na lock i unlock.
Samochody Zabezpieczenia :: 27 Cze 2005 09:46 :: wojtek_c30 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 639

wlasne zasilanie alarmu

Gotowe urządzenia (interfejsy) oferuje np. firma AAC rozprowadzająca Clifforda, mieszczą się w Warszawie na ul. Łodygowej. Są niedrogie i specjalnie do tego przeznaczone. Zabezpieczają dodatkowy aku zarówno przed przeładowaniem, jak i nadmiernym rozładowaniem, aby aku z auta nie podkradał im prądu jak...
Samochody Zabezpieczenia :: 24 Cze 2005 19:58 :: bxx :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 845

"ploter z tablicą" moje ostatnie skonczone wypocin

chcialem sie pochwalic moim ostatnim ukonczonym wynalazkiem, urzadzenie to polączone z komputerem rysuje na tablicy (895x895mm powierzchni roboczej) to co my stworzymy w napisanym przezemnie edytorze :) narysowane elementy mozemy natychmiast zmazac (uzyty zostal pisak do bialych tablic) ramiona poruszane...
DIY Konstrukcje :: 27 Lut 2010 13:59 :: sphinx66 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 10524

Cetralny zamek w seacie Ibizie

Po wymianie baterii w pilocie centralnego zamka centralny przestał działać -seat Ibiza-Pomóżcie
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 23:20 :: MKWojtczak :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1997

super forteca w oplu omega 2000

Mam mały problem z alarmem w oplu omedze z 2000 roku.Po włączeniu alarmu pika raz syrenka zamyka się zamek centralny aktywują się czujniki jest wszystko ok ale po 10 minutach załącza się alarm jakby nastąpiło naryszenie którejś krańcówki np drzwi.Założone są 3 diody prostownicze na drzwi na kablu szaro...
Samochody Zabezpieczenia :: 29 Cze 2005 21:22 :: Ggrzes3 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1022

magicar fai 440 problem z centralem

witam podlaczylem ten alrm i wszystko chula tylko jak gasze silnik to odbija mi centralny , jak wlacze stacyjke to nic sie nie dzieje natomiast jak ja wylacze to centralny probuje otworzyc zamki co to moze byc , alarm podlaczylem bezposrednio pod silowniki tak jak jest na schemacie
Samochody Zabezpieczenia :: 01 Lip 2005 10:02 :: Mich@el :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1641

Seat Ibiza '97r.

Proszę powiedzieć jak zaprogramować pilota centealnego zamka w Ibizie-po wymianie baterii rozkodował się kluczyk...Dzięki
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Cze 2005 08:59 :: MKWojtczak :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 590

Audi b3 sterownik pompki centralnego zamka POMOCY!

Kupiłem niedawno audi b3 i niedziałał central spalony układ. Poszukuje kogos kto ma morzliwośc sprawdzic jaki jest układ scalony w sterowniku pompy centralnego zamka spalił sie w taki sposub że niewidac symbolu układu, reszta jest sprawna niebede wymieniał całej pompy poniewarz sporo kosztuje.W pompie...
Samochody Szukam :: 26 Cze 2005 14:55 :: bkia :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1621

Golf 4 - zamykanie centralnego zamka

nie poterfię znaleść zamykania centralnych zamków. otwieranie jest, ale nie ma zamykania. czy ktoś może ma schemat do golfa 5 (TDi) rocznik 2001. przemierzyłem wszystkie kable od strony kierowcy i nie ma. prosze o pilną odpowiedź Temat poprawiłem. H(k).
Samochody Zabezpieczenia :: 27 Cze 2005 08:07 :: prowiant :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3328

Autoalarm do golfa lV pod ktore kabelki sie podpiac???

Centralny: czerwonozielony i żółtoniebieski w wiązce zamka w środku drzwi kierowcy. Podłączenie krańcówek wymaga demontażu wszystkich tapicerek drzwi - kable brązowo białe z wiązek od zamków.
Samochody Zabezpieczenia :: 01 Lip 2005 00:19 :: zepol :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2728

centralny

podlaczylem centralke dp sterownia centralnego pilotem, ale chcialbym jeszcze dorobic sygnalizacje kierunkami przy zam. i otw. auto to opel astra 99r. zamek sterowany masa
Samochody Zabezpieczenia :: 27 Cze 2005 08:18 :: Zuchan :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 711

Ampio vs Prestige? Opinie na temat alarmów.

Jeden i drugi bardzo dobry. To wszystko zależy do jakiego samochodu chcesz zamontować. Prestige jest dużo droższy od Ampio (ok 400 zł) Ampio mozna kupić już za 150 zł a funkcjami nie jest wcale gorszy. Ja mam w Omedze Ampio i wszystko ładnie gra. Założyłem go głownie dlatego że ma funkcję domykania...
Samochody Zabezpieczenia :: 27 Cze 2005 10:12 :: almar :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 867

MB124 250TD i FOX f900

Witam. Jak jest sterowany centralny zamek w mercedesie jak wyzej?Wiem, ze jest pneumatyczny, a jakimi sygnalami go zasterowac, na jakich kabelkach? Pozdr.
Samochody Zabezpieczenia :: 27 Cze 2005 17:41 :: MIREK54 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1284

Domykanie szyb w Escorcie

Tak, prawie, bo sterujesz z zamka centralnego (+ lub-), w zależności jaki kupisz moduł. Comfort z alarmu nie potrzebny.
Samochody Zabezpieczenia :: 28 Cze 2005 09:52 :: Hrabol :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1793

pasat b5 central swiruje

c-zamek tak działa że zawsze wszystkie drzwi otwiera i zamyka jednocześnie, krańcówka nie ma tu nic do rzeczy.sprawdź jeszcze to połączenie jakie wykonałeś cy napewno podpiołeś do przewodów sterujących.
Samochody Zabezpieczenia :: 28 Cze 2005 22:12 :: piotrkokot :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 692

problem z szybami w seacie toledo r.97

witam moze ktos moze mi pomoc , mam seata toledo 1.9 TDI r 97 i problem z el. szybami, sa 4 , niestety zadna nie dziala, slychac jak przekazniki zalaczaja sie w drzwiach ale niestety nic nie chodzi, zamek centralny dziala bez problemow
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Lip 2005 19:17 :: jarek65w :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 798

centralny vito 97

Czy ktoś może podłączał centralny uniwersalny w mercedesie vito 97 r. Są tam linki i krótki skok zamka? Może ma ktoś jakieś rozwiązanie.
Samochody Zabezpieczenia :: 30 Cze 2005 19:27 :: carrier :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 832
123456 ... 828384858687888990

Ostatnio szukano: zmywarka bosch śmigło wspomaganie peugeot zmywarka bosch mycie miele panel głośniki komputerowe głośniki komputerowe czarny ekran monitor laptop flash przycisk telefon głośniki komputerowe szyba ekranu monitora odzyskać kontakty telefonu czujnik ciśnienia doładowania passat
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group