forum elektroda, elektronika
Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



zarowka ladowania

Znaleziono około 71 wyników na elektroda.pl: zarowka ladowania
Podstawowa forma zapytania: żarówka lądować
Forum elektroda.pl Strona Główna
Zadaj pytanie na forum elektroda

Pulsujace napiecie ladowania. Alternator Lukas

Witam ponownie. Wydobylem stary regulator z alternatora. Postanowilem zrobic nastepujacy test. Majac go na stole. Test 1. Podlaczam mase z zasilacza pod obudowe regulatora, a "+" pod zacisk kontrolki wzbudzenia. Na szczotki zakladam woltomierz. Zaczynam podkrecac napiecie na zasilaczu. Rosnie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Gru 2007 14:08 :: karola44-81 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4179

Zmierzenie prądu z cewki ladowania w simsonie?????

ale ja mam instalacje 6V wiec mam to sprawdzic zarówką 6V czy 12V ?? Ta zarowka to mam sprawdzic obydwa kable ktore wychodza z cewki ladowania??
Motocykle, Motorowery :: 12 Lis 2005 21:51 :: cinek88 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2196

Astar 1.6 16V 1996 ladowanie

mam problem nastepujacy ladowanie bylo w okolicach 17 V wiec wymienilem regulator . Po wymianie ladowanie jest 14,4- 14.6 V ale zarowka ladowania pali mi sie i to dosc intensywnie sprawdzilem jakie napiecie wychodzi na punkcie D+ i jest tam ok 18V przy ok 3000 obr. Alternator DELCO REMY w czym jest problem...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lip 2008 13:25 :: Szymon :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1146

Problem z ładowaniem - opel zafira b 1.9CDTI

No przeciez masz juz wszystko z bledow wyjasnione. Brak wzbudzenia alternatora. Musi gdzies byc problem z zarowka ladowania. Domyslam sie, ze alternator zostal naprawiany. Moze zainstalowano jakis zamiennik regulatora napiecia. Sprawdz jezeli mozesz czy po przekreceniu zaplonu odrazu zapala sie kontrolka...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Sie 2010 21:32 :: davciu :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 8523

Mazda 323 1,7D - nie ma ladowania ...

a jak polaczyc ten regulator z zasilaczam i zarowka? z tego co pamietam od regulatora wychodzi 6 albo 8 nozek. Dzis postaram sie wymontowac go i opisze dokladnie jak wyglada regulator
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Wrz 2005 14:56 :: Gość :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1985

Kontrolka ladowania akumulatora w samochodzie

zaraz poszukam takiego i pojde zamontowac ale bedzie maly problem bo uklad byl na pajaczka i zalalem go silikonem... :D ale to jakos zrobie... :D Dodano po 2 nio i zamontowalem na poczatek 10uF/50v i dziala :D ale dla sprawdzenia dalem jeszcze 22uF/50V i to juz zaduzo bylo :P wiec wrocilem do...
Początkujący Elektronicy :: 15 Kwi 2007 15:04 :: woker7 :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 6606

opel astra i brak ladowania

Witam. 1 przepalona zarowka 2 przerwany kabel 3 koniec szczotek 4 przewa w w uzowjeniu wirnika
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Maj 2007 18:35 :: viper555 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1482

audi b3 Brak kontrolki ladowania

a czy przepalona zarowka moze powodowac to,ze nie laduje akumulatora? Dodano po 1 mase na alternatorze sprawdzalem i jest.wszystkie bezpieczniki takze.sa dobre. Dodano po 6 dziwi mnie to,ze nie pali sie WOGOLE kontrolka ladowania.kiedys mialem tak,ze nie gasila sie wcale i mialem zepsuty...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Lis 2008 09:23 :: krzysztofdondal :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1826

Renault Scenic 2001r zarowka ladowania

Witam, mam pytanie, na jakiej zasadzie swieci sie zarowka ladowania w sytuacji zwartej diody dodatniej. Przy zwartej diodzie + prad poplynie przez diody wzbudzenia do kabla zarowki na ktorym jest - z uzwojenia wzbudzenia. W takiej sytuacji zarowka z jednej strony bedzie na zwarciu (plus ze zwartej diody...
Początkujący Naprawy :: 09 Lut 2015 21:47 :: motortrader :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 315

Renault Scenic 2001r zarowka ladowania

Witam, w Renault Scenic 2001r przy wylaczonym zaplonie pali sie kontrolka ladowania alternatora. Czy przyczyna moga byc zwarte diody dodatnie???
Samochody Początkujący :: 10 Lut 2015 23:19 :: motortrader :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 303

Kilka ciekawych pytań odnośnie elektryki

Witam serdecznie Chcialbym Wam jako fachowcom zadac kilka pytan na ktore sam nie potrafie sobie odpowiedziec jako osoba nie zajmujaca sie fachowo elektronika : 1. Dlaczego ciezarowki w USA maja w instalacji napiecie 12v a u nas jest 24v ? Które rozwiazanie jest lepsze od drugiego i dlaczego oraz...
Początkujący Elektronicy :: 02 Sty 2016 12:58 :: DJ_Dexinter :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 558

Ładowanie ogniw LiFePO4 z 3 źródeł

Prosty sposob to dioda polaczona szeregowo z zarowka 21 W. Zarowka ogranicza prad ladowania do 2A. Napiecie brane z akumulatora samochodu, wiec nie wzrosnie ponad dopuszczalne. Aby uniknac ladowania dodatkowego akumulatora z akumulatora samochodu zastosowac czujnik /rezystor 0.1 oma/ ladowania alternatora...
Energia Odnawialna :: 05 Lut 2016 12:26 :: gaber :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 1275

"Samoladujaca sie" latarka

Witam Na wstepie chce podziekowac Autorowi oraz wszystkim wypowiadajacym sie w watku: informacje te byly dla mnie bezcenne. Z wykonaniem urzadzenia dzialjacego na tej zasadzie nosilem sie juz od dluzszego czasu. Na poczatku byly to teoretyczne dywagacje o wykorzystaniu np magnesow neodymowych...
DIY Konstrukcje :: 29 Kwi 2008 11:15 :: kuba-a :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 8700

Otrzymywanie prądu z wody

nawiązując do odpowiedzi marian_em to w 100% rozumiem to co napisał, ale nie wiem czy jest to do końca prawdą, mianowicie, skoro kondensator ładując się potrafi później wygenerować 20mA mocy to jak zrobić żeby zamiast ładować się do 10V ładował się tylko do 5 ale aby uzyskał dużo większy amperaż :)...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 04 Sty 2009 16:09 :: BYDGOST :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 7640

Czy zasilacz 12v może ładowac mały akumulator motocyklowy?

Nie wnikajac w dzialanie tego regulatora to powinien sie sprawdzic tez na transformatorze ( ja mam tak zrobione na duzo wiekrzym transformatorze) z doswiadczenia moge ci powiedziec ze transformator musi byc obciazony opornikami przed prostownikiem(kilkanascie -kilkadziesiat ohm) - ale bedziesz musial...
Zasilacze, ładowarki :: 25 Sty 2009 21:45 :: Marcin_xx1 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 3717

Alternator 126p - pali się kontrolka ładowania.

Witam. W schemacie od RSP jest blad, wirnik czyli uzwojenie wzbudzenia nie moze byc polaczone szeregowo z zarowka kontrolna ladowania. Rozjasnianie lampki ladowania podczas zwiekszania obrotow moze wskazywac na uszkodzenie regulatora (za duze napiecie ladowania) Podstawowa rzecz: przed zadaniem pytania...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Lis 2008 09:38 :: Gość :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 16674

Projekt probnika do lokomotyw.

Witam. Potrzebuje pomocy w sprawie pewnego projektu. Pracuje jako elektryk przy lokomotywach w USA. Lokomotywa posiada dwa akumulatory po 32V DC polaczone szeregowo, czyli na zaciskach wylacznika nozowego jest 64V, podczas ladowania ok. 73V. Strona pozytywna i negatywna sa odizolowane od calej maszyny....
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 11 Gru 2015 13:21 :: carefree :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 783

Spadek napiecia na zlaczu masowym alternator-kadlub silnika

Dzieki za wyjasnienie. Co do kontrolki ladowania to ostatnio mialem nielada problem ale rozwiazalem go. Przyjechalo do mnie auto - citroen c1 2008r. Objawy: brak ladowania, brak kontrolki ladowania. Podlaczylem wzbudzenie poprzez zarowke - zarowka nie swieci na stojacym alternatorze. Mostek prostowniczy...
Początkujący Naprawy :: 09 Lut 2015 12:42 :: Oprysk Stonki :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 495

Jak działa lampa ogrodowa bezprzewodowa?

Nie jest prawda, ze zwykle akumulatorki mozna ladowac pradem C/10 bez ograniczen - sa takie, ktore mozna, ale to sa specjalne do zastosowan w ktorych sa na ciaglym ladowaniu, i nawet te wytrzymuja tylko okolo 50mA. Dla zwyklych Duracell podaje chyba C/300, czy cos kolo tego. Tak, ze trudno sie dziwic,...
Artykuły :: 22 Kwi 2007 17:25 :: Mariuszek15 :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 34427

VW Golf II - czy padł regulator napiecia?

To jest regulator Bosh od VW Golfa II no własnie a calym problem tkwi w tym ze ta zarowka sie ciagle pali i wogole nie przygasa im wiecej przyloze nap tym mocnij sie pali, a ja boje sie przylozyc wiecej nap zeby nie uszkodzic regulatora( jezeli wogole jest dobry ;]). Ale ta zarowka jak juz wszesniej...
Początkujący Serwisanci :: 07 Kwi 2007 19:32 :: asasello88 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2594

regulator napiecia do altrrnatora

:arrow: ZGG :) Tuning, moze poprostu to za mocne slowo- wole uzyc slowa poprawa niektorych elementow instalacji w C-360 :D Po zakupie zdezelowanego ciagnika, jakies 6lat temu, wiadomo mechanik zrobil co trzeba.. mechanicznie jest ok. Ale instalacje kupilismy(to traktor taty), przeciagnalem nowa...
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Sie 2008 18:41 :: GrubyC330 :: Odpowiedzi: 74 :: Wyświetleń: 103583

daf xf 2001r nie laduje alternator

alternator bosch 6033 GB3 054, N1 28V 10/80A dzis rano zrobilem jak pisal MARIOLEE i zarowka na przewodzie miedzy D a + z akumulatora jak odpalilem silnik (nadal na krotko) gasla i bylo ladowanie a jak zgasilem silnik to zarowka swiecila i nie bylo ladowania-normalne. Wynika z tego ze cos jest z moim...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Cze 2010 13:16 :: MANIAK DAFA :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 4479

Akumulatorki gp recyko+. Czy można ładować prostownikiem samochodowym?

Witam. Jetem nowym uzytkownikiem wiec jesli ten temat tutaj nie pasuje to sorki... potrzebuje malej porady ale zaczne od poczatku... pare tal temu kupilem sobie szperacz, a ze zadko byl uzywany to akumulator w nim padl i po 24 godzinach ladowania seryjna ladowarka 300mA zarowka lekko sie zazy przez jakies...
Zasilacze, ładowarki :: 29 Maj 2011 14:48 :: rafbid :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1547

Im438 balast - Klekocze przekaznik na poczatku pracy lampy

Hej. Witam po raz poerwszy!! I pozdrawiam.. Mam taki zasilacz do lampy. Zasilacz z bateriami - awaryjny. Dziala tak, ze dostaje caly czas napiecie po zaniku ktorego zaswieca sie zarowka. Zarowka sie rowniez zaswieca kiedy do innego kabla wlaczymy faze. Po prostu lampa ktora dziala normalnie plus...
Zasilacze, ładowarki :: 06 Lis 2014 08:41 :: Mareksol2 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 402

Audi a4 1.8 centralny zamek

Pewnie tak bedzie najbezpieczniej. Napisales ze kiedys podalczalo sie zarowke w szereg, czy to dlatego ze zarowka jest PTC i wzrasta rezystancja i dziala to jak opornik, dobrze rozumuje? Dodano po 6 Czy raczej ze prad ladowania jest powiedzmy 12A i zarowka pobierze 2A to ladowanie wyniesie 10A?:)
Samochody Początkujący :: 25 Sty 2015 15:05 :: ociz :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 387

Problem z akumulatorem

Witam Mam problem z akumulatorem do zabawkowego samochodu dla dziecka Prawdopodobnie jest to akumulator zelowy, ale nie jestem pewien Jak stwierdzic czy jest to na pewno akumulator zelowy bo wymienilbym go na nowy ale nie wiem czy oryginalna ladowarka nie rozwali nowego zamiennika Ten stary ma...
Inne Serwis :: 14 Sie 2004 13:24 :: melon2 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1167

[Pytanie] Telefunken U2400 - budowa ładowarki

1) Przy kolektorze tranzystora T1 jest symbol .... żarówki ? Nie bardzo wiem co poeta miał na myśli ? Co to jest i jaką rolę ma spełniać ? U2400 moze rozladowywac aku (zapobieganie efektowi pamieciowemu) przed procesem ladowania ; zarowka sluzy jako obciazenie przy rozladowywaniu - dolacza ja do...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 12 Lis 2006 12:57 :: pulikow :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3349

Astra II. Kontrolka chłodzenia gaśnie dopiero po odpaleniu samochodu.

Taka sama jak w kontrolkach ladowania czy cisnienia aleju. Jak silnik nie pracuje to ani nie chodzi alternator, ani nie ma smarowania, ani nie ma obiegu plynu chlodzacego bo pompa nie pracuje. Dlatego na zaplonie bez odpalania silnika te kontrolki sie swieca. Sa w autach tez inne kontrolki, ktore moga...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lis 2005 17:36 :: poland :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1343

Wysokie napięcie z cewki ładowania Simson

Teraz pojezdzilem z pol godziny na odlaczonym tym minusie z mostka prostowniczego ze tylko sam plus byl podlaczony do mostka co idzie na akumulator no i te dwa kable z cewki ladowania i spalila mi sie zarowka tylnia. Czyli za duzy prad jest tego ladowania skoro spalil zarowke a ta w liczniku mi ciagle...
Motocykle, Motorowery :: 12 Wrz 2005 18:50 :: cinek88 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3252

Kondensator podłączenia schematy

No wlasnie wszystko zalezy od zawartej elektroniki w kondensatorze. W tych nowszych jest przekaznik i rezystor ograniczajacy prad ladowania dlatego nie trzeba juz wykonywac zadnych procedur ladowania. Tu raczej kompetentny sprzedawca Ci wyjasni sprawe. Oczywiscie nigdy nie zaszkodzi ograniczyc prad zarowka...
CarAudio Ogólne :: 27 Cze 2009 11:20 :: ebstyle :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 29946

prostownik do akumulatora samochodowego -problem z napieciem

witam! mam prostownik samochodowy - jakis stary , polskiej produkcji ( chyba max 12A ) - bez obciazenia napiece na klemach wynosi ok 13V ... przy obciazeniu zarowka 55W tez jest ok 13V ... dzis ladowalem nim akumulator 88Ah i po ok 7 godzinach ladowania sprawdzilem napiecie na klemach z podlaczonym...
Inne Serwis :: 20 Sty 2012 11:24 :: konteno :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 23353

BMW 318TDS - problem z alternatorem?

Witam, Mam problem z ladowaniem w BMW jak w temacie. Auto bylo ostatnio na przegladzie - mechanik stwierdzil prawdopodobne uszkodznie alternatora - chcialem sie jednak upewnic co Wy o tym myslicie. Mechanik powiedzial ze napiecie ladowania raz jest na poziomie 14.4 a raz 12.5 V. Objaw jest taki -...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Mar 2007 21:14 :: Daniel_GSM :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2397

Kto ma Dietza 5F pytanie o kondensator

Otoz kupilem taki oto kondensator jak napisane wyzej w razie czego podam link pisze ze ma inteligentna elektronike ale w zestawie jest zarowka do ladowania i rozladowywania jak to mam traktowac..... chodzi mo o ten model bo to jak sie laduje czy rozl kond to wyczytalem z waszych postow za co...
CarAudio Ogólne :: 15 Cze 2007 02:04 :: MAYDAYDEEJAY :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 903

Opel Astra rozladowuje akumulator :(

Witam ponownie, Panowie dziekuje bardzo za podpowiedzi. Autko stoi u kolegi a ja nestety jezdze innym autkiem do pracy :) ladowania podaje na akumulator, nie swiecila lampka ladowania, a zarowka byla ok. wypalone byly sciezki w liczniku. wlasnie ladujemy aku i chcemy sprawdzic czy juz pojawilo sie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Sie 2007 19:47 :: Orochimaru :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 15792

Ogniwa LiIon testowanie i dobor w zestawy

Wszystko OK panowie ale moje pytanie brzmi jak - na jakie parametry zwracac uwage, co mierzyc itp? Z NICD robilam tak ze rozladowywalam je zarowka albo rezystorem do zera a potem ladowalam stalym pradem i sprawdzalam czas ladowania do pelnego napiecia. Czy ten sposob tez zadzlaia tutaj i jaki staly...
Układy Zasilające :: 10 Maj 2008 12:41 :: Alana :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1122

JBL Power P1222+Wzmacniacz Sinuslive SL 1500+2 x DIETZ 1F

Te kondensatory dietza nie maja zadnej eletroniki do ladowania "pierwszy raz" to samo chromy dietza w zestawie powinna byc zarowka do ladowania i trzeba je normalnie ladowac przed podlaczeniem. Pojecie elektronika w wiekszosci kondensatorow z niskiej i sredniej polki oznacza wyswietlacz led pokazujacy...
CarAudio Ogólne :: 17 Mar 2009 18:43 :: wiewiur23 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 3224

Ładowarka Zettelmeyer Multi-zet jaka prądnica?

Ogromne dziekuje za schemat, jednak praedopodobnie regulator jest uszkodzony (tzn jego czesc odpowiedzialna za kontrolke ladowania. Jesli podlaczam przewod bialy lub czarny (na schemacie oznaczone jako C i L) na plus po stacyjce to efekt jest taki sam czyli alternator zaczyna ladowac, czyli to jest jakby...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 19 Kwi 2012 10:08 :: cyborg39 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2907

Varta - Ratowanie akumulatora. Czy sie to uda? /Udalo sie. Mimo 0.2 Volta!

Zarowka nic nie swieci. Prostownik startuje ale tylko na 13.6 v i boost 16v. Przy 16v ladowania, dochodzi tylko 4V na akumulator. A moze usunac zarowke? Dodano po 21 Usunalem zarowke. Nadal napiecie ladowania na akumulatorze jest 4.09 d9 4.14V gdzie prostowni. podaje 16V. Wyglada na to ze...
Samochody Początkujący :: 20 Lis 2014 13:13 :: robokop :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1689

Falujace napiecie z alternatora

Tia... pierscienie caly czas kontaktuja - jak zastepuje regulator rezystorem-zarowka to jest oki.. Prad przez nie plynacy tez jest oki... No ale przeca kucza franca po to mam reghulator by mi sam regulowal napiecie niezaleznie od obciazenia :)))) Oba (nowy i stary) dzialaja tak samo. Stary ma zalozone...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Gru 2003 23:06 :: waldekel :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 5383

Transformator w prostowniku

no tego z zarowka na 24 bym nie polecal proponuje to przemyslec KWKPiotr mozna ale zarowke na 220V (w zaleznosci od mocy zarowki uzyskiwalo sie rozny prad ladowania) i tak tez sie kiedys robilo ale na na 24 przemysl co sie stanie jak bedzie zwarcie na wtornej stronie
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 02 Mar 2006 08:47 :: _Flatron_ :: Odpowiedzi: 35 :: Wyświetleń: 6501

Elektryka w "Komarze"

to jest do zrobienia - w komarze sa 2 cewki niskiego napiecia - bez obciazenia na ich wyjsciu jest okolo 24V !! - dlatego musza byc obie zarowki sprawne bo w przeciwnym wypadku beda sie palily - dobre efekty daje wyprostowanie napiecia i zamontowanie stabilizatora napiecia - jest super. Kiedys koles...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Maj 2004 19:57 :: walo :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 6286

Żeby zaświeciło - halogen do roweru?

Witam! Co do halogenow od samochodu to kolega adamjur1 ma racje, one maja z 50W jak nie wiecej i duzo pradu zra. Ale gdyby zalozyc jakas mniejsza zarowke - o mniejszej mocy, to mozna by zalozyc dwa akumulatory 6V polaczone rownolegle - wtedy beda mialy 12V. Tylko musiz zwrocic uwage na pojemnosc akumulatorow...
Inne Serwis :: 11 Wrz 2004 13:17 :: adamjur1 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4482

Światło awaryjne - świetlówka - światło z siły mięśni

[quote="_jtaNie rozumiem, co oznacza, że są żarłoczne. Więcej prądu pobierają? Przecież diodę steruje się prądowo, więc to Ty masz określać, jaki prąd przez nią popłynie. Świeciła porównywalnie z taką 15000mcd, ale chyba pobierała więcej prądu, to może być np. tylko 5000mcd, przy dużym prądzie świeciła...
Artykuły :: 06 Kwi 2005 09:41 :: seba222 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 9667

Ładowarka akumulatrów sterowana za pomocą 8051. Pomocy.

Jesli chodzi o kondensator to ja bym dal cos okolo 4700uF, a napiecie mozesz mierzyc w tych momentach, w ktorych na chwile odłączasz ładowanie - w tym przypadku aby dobrze zmierzyc napiecie akumulatora wymagane jest male obciazenie dolaczone na stale do twojego urzadzenia np. zarowka 4W/12V. Po pomierze...
Mikrokontrolery Ogólne :: 17 Kwi 2005 12:11 :: GSH82 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 5197

MZ TS 250 - ladowanie akumulatora 6v

Dzieki :) a apropos ladowania aku motocyklowego pradem wyzszym niz (0.1* pojemnosc) to raczej nie polecam Jesli juz ktos musi bo nie ma innej opcji to polecam zmontowac cos takiego jak w zalaczniku To "cos" jest to jakis odbiornik pradu (dobrany na przyklad experymentalnie ) jego zadaniem jest...
Motocykle, Motorowery :: 07 Gru 2009 16:54 :: marelektronik :: Odpowiedzi: 141 :: Wyświetleń: 58359

Przepalające się żarówki w samochodzie.

Napiecie ladowania jest w porzadku. Teraz po obejrzeniu dokladnie zarowek ktore ulegly przepaleniu stwierdzam ze sama zarowka (ta spiralka jest dobra) a przepalony jest drucik na poczatku i jest przebarwienie (na wszystkich) spowodowane bardzo wysoka temperatura i to jest przyczyna przepalania sie. Wiec...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Lut 2006 16:25 :: Slawek J :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2022

MC34063 i 12V->5V

Wiec tak PDA na bank sprawne jest, uzywam go codzien :) Po podlaczeniu do zasilacza domowego i zmierzeniu natezenia pradu otrzymalem wynik 800mA...tyle ciagnie podczas ladowania. Po podlaczeniu do (uszkodzonej) ladowarki samochodowej (WLACZONEGO PDA) zapala sie dioda sygnalizujaca ladowanie na PDA...
Układy Zasilające :: 16 Sie 2007 11:07 :: mczapski :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 8077

Przetwornica do ladownia kondensatorow

witam po przerwie. Jak zwykle namieszalem. Pierwotne wyniki ladowania kondensatora po zmianie z 45 na 43 byly prawidlowe. Pozniej zmienilem czestotliwosc na niby 60khz dlatego , ze pod obciazeniem kontroler pomija co drugi takt, a w zasadzie co drugi takt ma minimalne wypelnienie i dlatego wydawalo...
Układy Zasilające :: 20 Sie 2006 12:36 :: Dar.El :: Odpowiedzi: 80 :: Wyświetleń: 30830

dimage E323, nie można robić zdjęć.

To jak wyglada to nie najwazniejsze sprawdz czy sie laduje ,albo przyrzadem albo po prostu rozladuj zarowka jesli sie nie laduje mozesz miec uszkodzone zasilanie generatora ladowania lampy. A moze tylko fusse przy lampie??? powodzenia
Inne Serwis :: 07 Paź 2006 00:33 :: piochut :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 675

Golf 4 Alarm + samorobka;)

Witam kolegow, Mam kilka pytan jako laik w tym temacie. Mam Golfa IV Variant 2001r. 1.9TDI (ALH) ver Basis z centralnym z kluczyka i oczywiscie imobilizerem, BEZ ELEKTRYKI. Chcialbym zalozyc alarm i oczywiscie nie zakladam ze uchroni mnie on przed prawdziwymi zlodziejami, a za zadanie stawiam mu odtsraszeinie...
Samochody Zabezpieczenia :: 27 Wrz 2006 16:44 :: renqien :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2535

kondensator 1F rozładowuje akumulator

jesli pzrebieg ladowania kondensatora pzrebiegl prawidlowo czyli na poczatku zarowka sie zapalila a po chwili zgasla to mozna stwierdzic ze kondensator sie naladowal i ma pojemnisc czyli dziala. Mozna jeszcze sprawdzic jak dlugo wzmacniacz pogra na samym kondensatorze. Ale ten czas zalezy od kilku czynnikow...
CarAudio Ogólne :: 15 Paź 2006 22:11 :: irek2 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 4178

Wymiana ogniw nic nie dała

Hmm sprawdzilem jeszcze napiecie .... sa tu dwa kable czerwone i dwa czarne. domyslalem ze ze jedna para (czaerwony i czarny) bedzie do ladowania a drugi do zasilania laptopa i na jednym pokazuje sie napiecie 3,90V czyli tyle co jedno ogniwo ! Na etykiecie jest 11,V (3x3,90V=11,7V) Mozna powiedziec ze...
Komputery Hardware :: 23 Sty 2007 17:51 :: gsmholik :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2695

zasiarczony akumulator samochodowy

pojemnosc 74Ah, rozladowal sie raczej "sam z siebie" bo watpie zeby byl w aucie jakis odbiornik pradu (to zabytkowy mercedes 116 4.5 V8 gaznikowy?) . Sprawdzilem prostownik (miernik mam kiepskiej jakosci ale cyfrowy wyswietlacz ma:) dotad podlaczony byl pod taki ktory dawal tylko 13.5V (a przeplyw do...
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Sty 2007 23:50 :: Jerzy Węglorz :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 10294

Mercedes G-klasse problem z podłączeniem alarmu

1.Jezeli chodzi o przewody to najprosciej uzyc kontrolki z zarowka 12V a lokalizacja wlasciwych nie zajmie wicej niz 1 minute. 2.Gdzie po uruchomienia silnika pojawi się 12V ( potrzebne do alarmu) do wykrycia czy silnik już pracuje To proste : biezemy impuls z alternatora (ten ktory gasi kontrolke...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Sty 2007 18:12 :: waldacki :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 885

siena pobór prądu 38mA padajacy akumulator

Witam 24*0.036*5=4,32Ahwiec jest to nie cale 10% pojemnosci akumulatora bez przesady ale taki prad nie mz prawa akumulatora rozladowac w takim czasie:)Napiecie ladowania wydaje sie lekko za niskie.Jesli chcesz sprawdzic czy akumulator jest ok to proponuje wyjac go z samochodu naladowac i kontrolnie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Sty 2007 01:01 :: pakuz :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1919

akumulatroki aa + aparat cyfrowy

moze wyjde na debila ale moze mi ktos dokladnie jak co i gdzie podlaczyc zeby zmierzyc te prady ladowania?? wiem ze prad sie mierzy przez szeregowe polaczenie z jakims rezystorem, np zarowka... i w sumie tyle wiem... z gory dzieki pozdrawiam
Początkujący Elektronicy :: 20 Lut 2007 21:46 :: Rogalica :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1461

Jak polaczyc 2 baterie

Hmm a kto pomoze mi zdiagnozowac przyczyne zachowania mojej baterii?? A wiec tak rozladowalem ja do konca nie chciala zarowka 4,8V to podlaczylem pod nia wentylator od kompa 9V. I po 5h chodzenia nie reagowala z zadnym uzadzeniem. Ladowalem ja z 2h do pelna niby i dzialala mi 2h:( i znow jak wcisnelem...
Początkujący Elektronicy :: 11 Mar 2007 22:05 :: Dominikprezes :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2410

Simson s51 Tuning

HEhe siemasz motomis!!! Z ta linka to masz dobry pomysl ale chyba i tak nic z tego bo zeby wyregulowac obr. to trzeba troche przepustnice podniecs a zeby ja podniesc to trzeba wyciagnac linke. A jak ja zdejme z manetki to po zalozeniu jej bedzie mial za wysokie obr. Co do swiatel do mi swieca idealnie...
Samochody Archiwum :: 06 Maj 2007 08:28 :: motomis :: Odpowiedzi: 879 :: Wyświetleń: 229515

Ursus c-360 problem z odpaleniem.pradnica?

krzyszt44 zgodze sie z tym silnikiem z pradnicy i zarowka, ale jednak ma to swoje niedoskonalosci :) Wiadomo ze jak pradnica wytwarza energie elektrychna i przylozysz do niej zarowke to ta bedzie swiecic. Ale skad wiesz jakie wtedy jest n azarowce napiecie?? Niestety z akumulatorami jest tak , ze abyzostal...
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Gru 2011 14:23 :: sandamiano :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 24736

Sprzedam Mivoc AWX 184 46cm sr, BM ZX3 T2D, Toxic 2 F, Dietz

Mam do sprzedania Glosnik MIVOC AWX 184. srednica 46 cm, prawdziwy potwor, glosnik ten obecnie nieosiagalny w Polsce, jest to nastepca Ravemastera BSW 184. Malo uzywany, nawet sie nie rozgrzal. PRAWDZIWY UNIKAT!!! Glosnik zasilany jest wzmacniaczem BM ZX3 T2D (700RMS) Skrzynia ma 161 litrow, grubosci...
Ogłoszenia Elektronika :: 09 Sty 2008 01:18 :: messeru :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1393

ocencie czy to bedzie dobre ???

witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem golfa IV. Chcę kupić sprzęt audio do niego i nie znam sie za bardzo na tym ale powiedzcie mi czy to co chcę w niego włozyć bedzie ładnie grało ;) Sprzęt: Radioodtwarzacz: JVC KD-G511 4*50Wat Wzmacniacz: Blaupunkt THA 480 1200Wat (2*240wat rms) ...
CarAudio Ogólne :: 26 Lut 2008 17:48 :: crazy_88 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1723

problem z ladowaniem akumulatora w motocyklu

dziekuje wam za pomoc, napewno sie przydas.Sprawa wyglada tak,mam pradnice w motorze ktora daje 65wat,bezposrednio do pradnicy jest podlacozna zarowka 12v 35 wat i 5wat 12v,bo taka jest elektryka w tym motorze, reszte mocy moge wykorzystac do ladowania akumulatora,puscilem do przez mostek 4A,zwazywszy...
Początkujący Elektronicy :: 26 Kwi 2008 18:10 :: karel21 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 2088

Żarówka od kondensatora

Nie trzeba kondensatora rozladowywac w przypadku odpinania akumulatora poniewaz: 1)nic mu sie nie stanie jak bedzie naladowany 2)i tak jesli go nie wypniemy z instalacji, to natychmiast go rozladuja uklady ktore pobieraja prad stale (immo, alarm, podtrzymanie pamieci radia). Warto odpiac najpierw...
CarAudio Ogólne :: 14 Lut 2009 11:35 :: wachcio :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 2972

Desulfator - urządzenie do naprawiania akumulatorów

Od ponad 30 lat pracuje jako elektryk samochodowy. - Przez wysokie napiecie zniszczysz cele, pozatym grozi wybuchem ( zwarcie w celi, gazy). Stojace akumulatory ladowac malym pradem 2-3 dni w miesiacu to nie bedzie takich problemow. Proponuje przeczytac jakis Podrecznik elektryka samochodowgo...
DIY Zagranica :: 28 Gru 2015 10:50 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 318 :: Wyświetleń: 196839

Sterownik świateł dziennych golf iv

Jak sie boisz (choc ja tak mialem podpiete i wsio dzialalo ok) to mozesz podpiac sie pod czujnik cisnienia oleju.Musialbys sie wpiac przekaznikiem do 12V po stacyjce przez diode ,a druga koncowka do czujnika .On zwiera obwod do masy . Dzialanie kontrolki ladowania jest takie jak piszesz pod odpaleniu...
Samochody Początkujący :: 05 Mar 2009 21:41 :: maszan :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 3379

Nie działa kontrolka akumulatora VW POLO TDI, 2003rok

kontrolka ladowania jest zarowka. wymien w zegarach. czasami sie przepalaja.
Samochody Początkujący :: 09 Sty 2010 14:47 :: teenbit :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 9881

Jawa typ 356 - brak iskry i ładowania

Kiedys (dawno temu ) przerabialem jawe 353 na regulator elektroniczny i tam cewke trzeba bylo usunac. Fakt ze to byl inny regulator (o ile pamietam czeski) przeznaczony dla plusa na masie.Wiec sprobuj tez z ta cewka... :) Btw nic nie piszesz jak zachowuje sie zarowka od ladowania a jest ona dosyc wazna...
Motocykle, Motorowery :: 08 Kwi 2011 17:53 :: gbredy90 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 6660

Podłączenie alternatora, kontrolka ładowania - OSTRÓWEK, C-360

Że też chce się tobie prowadzić tą dyskusję dla sztuki. Masz w alternatorze złącze (to środkowe) które nie jest bezpośredni o podłączone ani do plusa, ani do masy. I tam w czasie pracy alternatora istnieje inne napięcie. Miast pisać o pobudzaniu itp weź w garść narzędzia i rób coś. Ze zdjęcia wynika,...
Maszyny Rolnicze, Sprzęt Ciężki :: 23 Lis 2011 16:54 :: digidyy :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 9085

Peugeot 206 1.9D - Peugeot 206 1.9 D 1998 Odpala, ale nie dziala zadna elektryka

Witam, jestem nowy na forum, wiec przepraszam z gory jezeli cos robie nie tak. Mam problem z Peugeotem 206 1.9D 1998 rok, mimo iz jestem mechanikiem to szukam porady tutaj, bo nie specjalizeuje sie wogole w tej marce, a trafilo do mnie takie autko i nie wiem za bardzo gdzie zaczerpnac wiedzy. sprawa...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Lis 2013 22:11 :: coolcaruk :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3501

mz 251 - pali bezpiecznik

witam, nr 1 - 8A nr 2 - 16A nr 3 - 8A - jest palony nr 4 - 25A chcialbym przedstawic wam moj problem zwiazany z paleniem sie bezpiecznika numer 3 (wg. rysunku) podczas wlączania lewego migacza. powiem jeszcze ze jakies 3 tygodnie temu wszystkie migacze dzalaly, z lewej strony z przodu...
Motocykle, Motorowery :: 13 Paź 2015 07:24 :: SKM 1964 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1023

quad 110 (chinol) brak iskry

A jak zarowka nie swieci na kablu od tej cewki zasilajacej to dobrze ? A tylko jak zalatwie miernik to posprawdzam Meczą mnie te kable od iskrownika wszystkie kable kolorami sie zgadzaja a ten niebieski jest od czujnika walu a bialy wychodzi od cewki ktora jest od od swiatel i ladowania wiec niebieskin...
Początkujący Naprawy :: 23 Sty 2016 19:35 :: krychu0505 :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 378

Ostatnio szukano: drgania silnika wolnych obrotach schemat zbiornika paliwa sformatować telewizora wymiana diody lasera cross kompilacja grzanie karty graficznej odtwarzać audio satel timer sciemniacz żarówki pilot wieża philips nagrzewnica master
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group