forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



zarowki licznika

Znaleziono 81 wyników na elektroda.pl: zarowki licznika
Podstawowa forma zapytania: żarówka licznik
Forum elektroda.pl Strona Główna

corsa b '93 1.2 wymiana zarowek w liczniku

Witam, chcialbym wymienic zarowki do podswietlania licznika i rozebralem licznik do tego momentu co na zdjeciu, dalej juz nie moge bo jak chce wyjac licznik to czuje ze trzyma go linka od predkosciomierza. co zrobic dalej? a i jeszcze drugie pytanie, da sie zmienic kolor wyswietlania na tym wyswietlaczu...
Samochody Początkujący :: 13 Mar 2014 18:34 :: andrzej20001 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 9117

Podświetlenie licznika (VW Passat B3)

Witam ! wiec mam taki problem stracilem podswietlenie w liczniku i juz jest wszytko jasen bo zarowki mi sie przpalily ich zywot padl, bylem w skepie i mi padnol 18,50,- za szt. :| wiec podziekowalem jak ja mam dac 60 zl za 3 zwyklem zaroweczki do tego biale (w sumie to siwci na zilono bo jest zielona...
Samochody Archiwum :: 29 Kwi 2006 12:26 :: denzi :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 5014

PGE - wymiana licznika energii PGE

Witam. Sprawa dotyczy wymiany licznika energii elektrycznej. Wg mnie za duzo kW nalicza. Zaczne od tego ze w domu wszystkie zarowki wymienione na led. Telewizory rowniez ledowe. Po wymianie samych zarowek w polowie domu na pierwszym rachunku oszczednosc okolo 150kW. Drugi rachunek rowniez tyle....
Elektryka Początkujący :: 14 Paź 2014 17:47 :: =Grzegorz= :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 642

demontaż licznika w 126p

Ale wciasz nie wiemy ci za rocznik tego malucha. Jesli deska jest od FL to sa na dole dwie sruby mocujace do blachy a od gory trzeba delikatnie zeby nie urwac zatrzaskow bo po ponownym zamontowaniu bedzie sie licznik ruszal. pozniej odczepic kostki i linke od predkoscoimierza i masz licznik na wierzchu....
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Lis 2005 23:04 :: lysymixer :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1173

Nie dziala licznik - szybkosciomierz - MB Sprinter 312D 1997

Witajcie Mam sprinterka od 10 lat, przebieg okolo 380tys Pewnego dnia przestal dzialac zegarek, ale sie tym nie przejmowalem, okienko z pod temperatura i stanem paliwa w baku czasem wyswietla temperature czasem jest martwe. Kilka dni temu przestal dzialac szybkosciomierz, wskazowka lezy, okienko nie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 21 Sty 2010 22:39 :: karola44-81 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1266

Polonez wymiana linki licznika

maly znowu problem jakto w polonezie sprawdzilem zarowki sa oki a brak sygnalizacju swietlnej cofania ??jakies pomysly nie dochodzi 12v do zarowki a (-) jest
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Mar 2006 21:17 :: demosen :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 4106

Zaniki prądu mrugajace zarowki w zyrandolu

sprzet audio to amplituner moc pobierana to 560w i subwoofer moc pobierana 300w kolumny łaczna moc 410 rms + 300rms zarowki migaja przy basie moze zaduzo pradu zuzywam? z licznika?
Początkujący Piaskownica :: 16 Paź 2009 20:09 :: Bretos :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 887

Nierówne podswietlenie licznika BMW E36- jak to naprawic ?

Witajcie Mam w Z3 taki oto licznik, jest on b. podobny do tego z E36 ;) : Tak jak opisalem na fotce , podswietlenie licznika w okolicach kreski 160 km/h mam znacznie slabsze ...pozatym jest ono rowne na calej powierzchni zegarow, tylko w tym miejscu praktycznie nie swieci wcale...
Samochody Mechanika :: 23 Maj 2008 12:27 :: mr-x :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 4768

Licznik Polo 6N (1995) jakie sa w nim zarowki?

witam ktos moze mi pomoc w kwesti rodzaju zarowek podswietlajacych zegary i wyswietlacze w licczniku Vw Polo 6N (rocznik 1995) ? mile widziany schemat licznika jak by ktos mial :D chodzi mi o taki licznik jak tutaj dziekuje i pozdrawiam
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Paź 2008 08:20 :: RadziuGW :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 2043

Avensis T22 brak swiateł postojowych i podsw. licznika

WItam. Mam problem z toyota avensis t22 z 2000r. Mianowicie po podlaczeniu gniazda przyczepki w instalacji ktorej zrobilo sie zwarcie znikly w aucie kierunkowskazy oraz swiatla postojowe tyl i przod oraz podswietlanie licznika. Kierunkowskazy juz zostaly naprawione, byla to kwestia bezpiecznika, natomiast...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Sty 2011 23:47 :: mefiu2580 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2660

Podświetlanie licznika Audi A4

Orientuje sie ktos jak jest rozwiazane podswietlanie licznika w audi A4 TDI z 96 roku (model 97) , chodzi mi o to czy sa tam zarowki czy ledy smd ?
Samochody Archiwum :: 10 Sty 2005 12:36 :: autosuper :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 845

podświetlenie licznika audi100/A6

Witam,ja mam A6 94r,byl brak podswietlenia kilometrow i niepelne podswietlenie wskaznikow,przyczyna byly przepalone zaroweczki(szt.ok 2-3zl)musisz wymontowac licznik i masz wszystkie zarowki na wierzchu.Jakby co sloze pomoca
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Sty 2006 19:17 :: neo2k :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1256

R 21 migające podświetlenie licznika

Wszystkie zarowki w liczniku podpięte są pod to samo zasilanie tak więc coś niezbyt dokładnie poczyściłeś. Jeśli żarówki świećą na przemian to wina jest w stykach i w niczym innym. Jesli migają wszystkie na raz to ściemniacz
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Wrz 2006 10:07 :: piecu :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 689

audi b3 1.8 nie dziala podswietlenie licznika i deski

audi b3 1.8 nie dziala podswietlenie licznika i deskiwitam. problem jak w temacie, nie dziala podswietlenie deski rozdzielczej i mysle ze to jest powiazane z licznikiem bo ten tez nie ma podswietlenia, zarowki sprawdzone i sa dobre po kablach od podswietlenia deski doszedlem do wtyczki tej co na foto i tam nigdzie nie ma plusa przy wlaczonych swiatlach...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Paź 2009 22:28 :: mihhau997 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 6120

Brak zasilania na zaworze pompy wtryskowej, wariujace wskazowki licznika

Witam mam taki problem po zmianie wiazki elektrycznej ze skrzynki bezpiecznikow do komputera silnika itp zaczely szalec wskazowki licznikow oraz migaja zarowki od ładowania rezerwy paliwa i (P) na wylaczonym zaplonie, gdy wlacze zaplon wskazowki sie uspokajaja ale liczniki nadal nic nie wyswietlaja...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Kwi 2011 20:37 :: seba019 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 2031

Corsa B, Podświetlenie kokpitu, LED.

Może to coś pomoże.
Samochody Początkujący :: 12 Wrz 2012 13:47 :: aazmath :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3008

Podświetlenie liczników. Led czy żarówki?

a to zalezy od tego jaki chcesz uzyskac efekt, zarowki daja raczej swiatlo rozproszone, a diody skupiona wiazke swiatla, ale tez nie wszystkie bo sa bez soczewek skupiajacych, musialbys sam sprawdzic na czym lepszy efekt wyjdzie, ja uzylem diod ze spilowanymi czubkami, zeby swiatlo bylo bardziej rozproszone...
Samochody Archiwum :: 22 Mar 2005 11:14 :: Danieloos :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2729

SEICENTO jak zmienić podświetlenie licznika ?(??)

nie rozbieralem seiciento ale na 99% masz tam zarowki tylko nie wiem jakie mozesz uzyc zarowek kolorowych do zmiany podswietlenia ale nie polecam gdyz blakna po pewnym czasie natomiast diody swieca caly czas takim samym swiatlem tylko ze swieca bardziej punktowo
Samochody Archiwum :: 22 Lis 2005 15:42 :: DoMeL84 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3989

LEDY vs ZAROWKI (Licznik)

Witam wszystkich. Mam pytanie co lepiej zaswieci w zegarach AUDI B4 z tarczami z czerwona folia? a) Zwykle zarowki do zegarow (te w oprawkach plastikowych) tylko zamiast 1.2W to 2W b) te same zarowki z tzw. czerwonymi kondonkami c) takie LEDY w kolorze czerwonym: :?::?::?:
Samochody Archiwum :: 10 Gru 2005 21:20 :: siwy144 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 645

brak podswietlenia liczników w passat b3 rok 1992

no to by trzeba wymienic zarowki, ew. jesli sa tam te dobre styki od listwy podswietlajacej no pewnie juz sie rozebraly, szczegolnie jak to diesel.
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Lis 2007 15:51 :: matisan :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1282

Mercedes Sprinter brak obrysowek i podswietlania licznika...

Witam. Koledzy mam pytanie ktory bezpiecznik jest za to odpowiedzialny? I gdzie i jak sa polaczone obrysowki. Dodam ze bezpieczniki sprawdzone i zarowki tez:: Pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Gru 2010 20:35 :: esteban123 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3225

Volvo V40 - co mogłem popsuć - po wymianie zarowki na wlacz.

Volvo V40 - co mogłem popsuć ? - po awaryjnej wymianie żarówki H4v na włączonej stacyjce - przy wymianie okazało się ze kostka jest stopiona i prawie się rozpada w palcach ale podłączyłem to jakoś tak abym mógł dojechać do domu . Ale , jak wróciłem za kółko zastałem wygaszone wszystkie kontrolki...
Samochody Elektryka i elektronika :: 15 Paź 2009 20:11 :: wmakles :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 7477

audi A4 95rok demontaz licznika

witam, mam pytanie, czy ktos by mi mogl pomoc? potrzebuje wymienic spalone zarowki w audi a4 z 95r i niewiem od czego sie zabrac i co trzeba zdemontowac... jakby ktos mogl opisac albo jakis chemat rysunkowY wyslac? dzieki z gory!!!
Samochody Elektryka i elektronika :: 08 Lis 2009 22:29 :: 1078231 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 3835

Sharan 98 podświetlanie licznika

wsadz 3 Watowe zarowki i wymien tranzystor
Samochody Elektryka i elektronika :: 12 Cze 2011 12:21 :: zbyszek.88 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 12486

Renault Laguna 2.0 rt 1995 brak podświetlena licznik+zegar

Sprawdz mase we wtyczce ktora jest odpowiedzialna za ta czesc tablicy, czyli wez miernik uniwersalny (przy wylaczonej stacyjce i wylaczonych swiatlach') i sprawdz rezystancje masy w kostce do rezystancji masy auta. Sama wtyczka tez moze miec zasniedziale styki. Upewnij sie ze zarowki podswietlajace ta...
Samochody Początkujący :: 21 Wrz 2010 20:51 :: Javoreczek :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3117

mrugajace podswietlenie licznika w Audi TT

Witam. Posiadam Audi TT z 2003 roku. Auto posiadam juz 5 lat i do tej pory wszystko w temacie elektryki bylo bez zarzutu. Od dzis borykam sie z mrugajacym podswietleniem wskaznika paliwa. Dziala przez kilka minut, nastepnie przestaje i tak w kolko. Co moze byc tego przyczyna? Wymiana zarowki zapewne...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Paź 2010 16:22 :: cheetah10 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1971

wyłącznik czasowy taki jak na klatce schodowej w AVR

Kiedyś zrobiłem coś takiego dla s1200, 2313 itp. Jak chcesz to sobie przerób. Program odmierza czas, a po jego upłynięciu zaczyna migać żarówką (np wyłącza ją na 1s, potem zapala na 10s i tak 3 razy), a na koniec gasi żarówkę. Program nie jest jakoś super napisany, ale z tego co pamiętam działał. Do...
Mikrokontrolery Ogólne :: 26 Sty 2005 23:47 :: mcy :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1982

Panel numeryczny do windy na PLC

Panel numeryczny do windy na PLCTen mikrokontroler to dobra rzecz kiedys sie nawet nim bawilem. Jesli chodzi o sterownik to szkola dysponuje takim sterownikiem PLC A nie wiem czy w oprogramowaniu tego sterownika wystepuje mozliwosc nadawania zmiennej do licznika. Tzn jesli probuje podlaczyc pod PV czyli pod dana w liczniku...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 04 Kwi 2014 18:52 :: xlukaszx :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2900

Strasznie wysokie rachunki za prąd - odwołanie?

Witam ponownie i dziekuje za szybka reakcje... 1. Wynajmujacy mnie nie naciagaja, widzialam oplacone (zawsze na czas) rachunki a wczesniej mieszkanie nie bylo uzytkowane.. 2.Ekspertyza byla robiona przez ZE i od nich mam wynik badania, ale mysle ze wlasnie oni zawyzyli rachunki (dobrze ze bez oskarzenia...
Ogólny Techniczny :: 17 Cze 2009 20:06 :: _jta_ :: Odpowiedzi: 424 :: Wyświetleń: 106935

Winda na PLC - algorytm sterowania

Winda na PLC - algorytm sterowaniaOto moje ostatnie poprawki ukladu Opis symboli: I1 - sygnał On/Off I2 - krańcówka L (pozwalajaca na jazde w góre) I3 - krańcówka P (pozwalajaca na jazde w dół) I4 - krańcówka od przeciążenia windy (działa jesli jest nie włączona) I5 - krańcówka zakniętych drzwi (zaryglowane) I6...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 23 Mar 2008 11:34 :: gogo4 :: Odpowiedzi: 50 :: Wyświetleń: 23383

układ ładowania i oświetlenie (reflektory) w 126p - EL

Jak widac na zdieciu Błażejku,były takie żaroweczki H4,ktore można było włożyc do zwykłych reflektorow.Produkowały je firmy typu "kogucik",zeby zarobic na kierowcach.Produkowane one byłyz banką białą i niebieską, w czasach,jak zaczeły wchodzic żarowki H4 z trzema cokolikami(oryginalne).Tyle,że te oryginalne...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Sie 2006 00:16 :: alpika :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 10065

Peugeot 206 1.9D - Peugeot 206 1.9 D 1998 Odpala, ale nie dziala zadna elektryka

Witam, jestem nowy na forum, wiec przepraszam z gory jezeli cos robie nie tak. Mam problem z Peugeotem 206 1.9D 1998 rok, mimo iz jestem mechanikiem to szukam porady tutaj, bo nie specjalizeuje sie wogole w tej marce, a trafilo do mnie takie autko i nie wiem za bardzo gdzie zaczerpnac wiedzy. sprawa...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Lis 2013 22:11 :: coolcaruk :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 2097

Żarówka kompaktowa

Witam z postow moich wynika ze mam problem z energetyka lub osoby z energetyki powiedza ze to oni maj problem zemna, Wypowiedzi niektórych forumowiczow świadczą dobitnie o tym ze są pracownikami energetyki A ja uwazam jednak ze energetyka mnie (nas) kantuje, bo niby czemu liczniki maja wykazywac...
Inne Serwis :: 22 Mar 2008 14:00 :: grzegorzkasownik :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1434

Iluminofonia J-50, mnóstwo pytań

Iluminofonia J-50, mnóstwo pytańa da sie zrobic jakis uklad aby 3 zarowki na 230v migaly w roznym tempiue nielaleznie od muzyki zadnego mikrofonu i filtrow prostu uklad wlanczajacy zarowki na inny czas swiecenia i kazda w innym momencie Da się, wykorzystaj tę część układu do sterowania żarówkami: Natomiast do sterowania tego...
Optoelektronika :: 20 Sty 2014 13:42 :: żarówka rtęciowa :: Odpowiedzi: 392 :: Wyświetleń: 76700

Wymiana zegarów Peugeot 306

A w jaki sposob odpiac linke przy liczniku? Mam auto dosc dobrze wyposazone, tak mi sie wydaje, jest poducha, jakas lampka czerwona w kierownicy i wiem ze zegary mozna zdemontowac bez sciagania kierownicy. Kupilem 306 we wtore, bardzo zaniedbana przez poprzednich wlascicieli, Na desce malo co sie swieci,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Cze 2013 09:05 :: adamesce :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 5306

Problem z napieciem w lokalu...

W sumie to racja ale nie sadze zeby z jednej osoby kombinujacej z pradem wzrosl czynsz na calym osiedlu :) tak wiem zaraz powiecie..jedna..druga..trzecia i tak dalej...nie wiem przejde sie moze do spodzielni albo zapytam jakiegos elektryka tutaj czy da sie taki licznik zalozyc normalnie, ale jak mi dowala...
Elektryka Początkujący :: 06 Kwi 2005 01:05 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 24 :: Wyświetleń: 2628

Wyłączające się bezpieczniki

Nie mozna wymieniac bezpiecznikow na wieksze jesli instalacja zrobiona jest ze zbyt cienkich przewodow bo to moze spowodowac pozar, to najpierw sprawdz jakie przewody sa w instalacji a dopiero potem wymieniaj bezpieczniki .Okap nie powinien pobierac takiej mocy aby wyskakiwal bezpiecznik ,jest tam...
Elektryka Instalacje i Sieci :: 11 Sie 2008 07:09 :: gory :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3781

Zegary w Audi A4 1.8 1995 (drgające wskazówki)

Z tym licznikiem to nie jest takie proste, poniewaz jest pelny fis a taki licznik to spory wydatek, pozatym licznik pokazuje poprawnie i cala reszta tez. Wyjolem wszystkie zarowki od kontrolek i dalej to samo. Moze ktoras z podswietlenia robi jakies zwarcie. Na 90 % to stalo sie podczas wyjmowania,...
Samochody Początkujący :: 14 Gru 2008 11:32 :: greg210 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3250

Mrugająca listwa smd 3528

Witam! Chciałem zrobic podswietlenie licznika listwa smd 3528. Jest w niej mozliwosc cięcia co 3 diody, a wiec uciąłem 2 takie kawalki i przylutowałem je do oprawki zarowki w liczniku. Problem jest w tym, że gdy włożyłem licznik do auta przez 5 min jazdy było ok. Później zaczeły mrugać na przemian lub...
Początkujący Piaskownica :: 30 Gru 2013 00:01 :: wjjasiu :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 591

Bezpiecznik - na wtorne czy na pierwotne uzwojenie transf.

glownie chodzi mi o wywolanie pozaru... np halogeny z ikea maja na wtornym a mialem przebicie na pierwotnym i poszly korki w domu, niby pierwotne jest zabezpieczone przez korki przy liczniku ale z uzwojenia polecial sok (czarna smola czy cos) i smrodu narobilo, nie wiem czy znaim nie padnie bezpiecnzik...
Projektowanie Układów Elektronicznych :: 03 Mar 2005 23:13 :: 1rycho :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 533

Dlaczego wybija bezpiecznik w głównej rozdzielnicy?

Czyli reasumujac rozdzielnia w domu jest ok i bledu nie popełnilem, a moj problem tkwi w zlym bezpieczniku przy liczniku? i jeszcze jedno pytanie: czy to normalne, ze przy spaleniu zarowki (tylko L i N, bez PE podlaczone do lampy) wybilo p. porażeniówkę i bezpiecznik przy licznikach, a S od obwodu zasilajacego...
Elektryka Instalacje i Sieci :: 25 Gru 2008 23:01 :: marian_em :: Odpowiedzi: 64 :: Wyświetleń: 21083

jutro egzamin zawodowy (elektryk) prosze o drobna pomoc

siema ,jutro mam egzamin zawodowy w zawodzie elektryk no i mam kilka problemow(wiecie jak to jest przez steres , zapomina sie wiele zeczy :/) no wiec zaczne od tego wykrywanie 3ch faz - gdzie moge to zaproponowac podczas "sprzedawania" projektu po ukonczeniu podłączania wszystkiego ?? co...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 26 Cze 2006 17:34 :: dzidzej :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2663

dziwny problem z instalacja elektryczna

dzieki za odpowiedz. w pierwszym przypadku prad jest nawet przy rozlaczonych kablach wlacznika wiem bo potrzepal mnie ale zarowka sie nie pali. poraziło cię przy wyłączniku ?? czy przy kostce ,przy zyrandolu ?? jesli przy żyrandolu to jak juz wspomniano wcześniej ktos źle połączył przewody w puszce...
Elektryka Początkujący :: 19 Paź 2008 16:48 :: arturavs :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1419

Audi A4 B5 '95 Spalone zegary

jezeli wszytsko w liczniku działa , oprocz podswietlania , to nie ma sensu sie z nim meczyc , tylko podciagnac zasilanie z kostki do ktorejs zarowki bo zabawa z wstawianiem dopasowywanych elementow chyba wyjdzie drozej niz "nowy" używany licznik ze szrotu swoja droga cos ty za radio tam wstawial...
Samochody Początkujący :: 10 Cze 2009 22:24 :: Rafers :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5938

Aprilia sr - Brak swiatel przednich i tylnych

Witam! Posiadam aprilie sr z roku 2001 na silniku minarelli horizontal wczoraj postanowilem naprawic podswietlenie licznika wiec zamiast zarowek kupilem diody led i je tam wsadzilem wszytko podlaczylem pod licznik tam gdzie jest + i - pod wskaznikiem paliwa wszystko poskrecalem i patrze a tu nie ma...
Motocykle, Motorowery, Inne Silniki :: 01 Lip 2014 18:18 :: BANANvanDYK :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 222

Jak są podświetlony zegary w golfie IV?

Niestety tez do konca nie odpowiem Ci na to pytanie, ale zmienialem oswietlenie w Skodzie Octavia 2000r ( nowszy model po face lifting ) i zastałem tam ledy SMD 0805 / 1206 - troche inne niz w spotykane w GSM, ale wszystkie zastapiłem LEDami SMD 603, ktore spokojnie można dostać. Jesli bedziesz wymienial...
Samochody Archiwum :: 13 Wrz 2004 10:51 :: player :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2828

Przekształtnik z 220 V. Szukam schematu urządzenia.

I chesz korzytać z odbiorników 110V na codzień? Zarowki,lodówki,TV ??? Napisz po co ci prad w zimie w domku - alarm czy cos wiecej. Czy nie możesz zlokalizować "pajęczarzy" jeśli podłaczaja się w okolicy szkrzynki z licznikiem to ci wiele nie pomoże. A może zmiana bezpieczników lub zastosoawanie wyłącznika...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 03 Gru 2004 13:43 :: adamjur1 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 696

Sterowanie światłem na 230 za pomocą uC

wszystko prawie dobze zrozumiales ;) zamienic procent jasnosci(dla skali od 0 do 100% czyli od 0V do 230V) .. tylko musisz jedno zaulwazyc.. prawie wszystko na świecie jest nieliniowe ;D : swiecenie zarowki tez nie jest dokonca proporcjonalne do napiecia ;D tz ze jak podasz zarowce o napieciu...
Mikrokontrolery Ogólne :: 25 Mar 2010 01:24 :: marynarz1985 :: Odpowiedzi: 49 :: Wyświetleń: 10769

Fiat Brava

Bys musiał sprawdzic czy wszystkie przewody od elektryki sa dobrz wpiete bo jest wszystko elektroniczne i czy jest kostka cała musisz odkrecic licznik i sprawdzic tez tak mnialem kostka od deski była uszkodzona i na dziurach przestawały mi swiecic zarowki podswietlenia i obrotomniesz mi nie dzialal
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Lis 2005 09:32 :: zabasta :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1501

omega 2.0 zmiana podświetlenia

zarowki???? chlopie dzis diodami podswietla sie liczniki obojetnie na jaki kolor.......
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Gru 2005 21:43 :: Przem111 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1877

Brak podświetlenia deski rozdzielczej. Co robić?

odkrec licznik i sprawdz czy zarowki ktorymi jest podswietlana deska sie nie spalil,y wszystkie
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Lis 2008 20:17 :: 1robert :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 12880

poduszki powietrzne w opel corsa C

chodzi mi o to czy autko ma linie can czytajaca z poduszek. kontrolke trzeba zlikwidowac a jakis geniusz skleil obudowe od kolumny kierownicej i nie mozna wyciagnac zarowki z licznika. nowe poduszki nie beda montowane i jest to robione na zyczenie klienta tego auta wiec nie ma problemu ze ktos nie bedzie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Mar 2006 17:33 :: vymiathatch :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3315

Xenon w Audi A8.......... POMOCY

Otóż miałem ten sam problem gdy wyskoczyl mi na liczniku znak skreślonej żarówki to przestała świecic a gdy zapalilem po jakis 2-3 godzinach swiecila ale żółtym odcieniem i tak juz pozniej az do wymiany zarowki na nowa i teraz swieci prawidłowym XENONEM...pozdr
Samochody Elektryka i elektronika :: 30 Kwi 2006 11:19 :: Sławek62 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1213

Palą się diody we wskaźniku mocy w WS442 :<

To ci te zarowki dlugo nie poswieca.Wiem ze sa takie jak w liczniku ale z ta roznica ze na 24V tak ma byc w orginale.Jak ty tam masz na 12V to nie ma dziwne ze oporniki ci sie tak mocno grzeja
Początkujący Serwisanci :: 09 Sie 2006 11:51 :: __maciej__ :: Odpowiedzi: 74 :: Wyświetleń: 4193

Urządzenie podobno oszczędzające energię

Witajcie, Najciekawsze jest to ze maja wyniki badan z politechniki. Spadek pradu o okolo 0.3 A. Ciekawe czemu stosuja swietlowki a nie zarowki. Pozdrawiam Wyniki z Politechniki to ja też mogę mieć(wystarczy, że się przejdę do któregoś doktorka w godzinach konsultacji, to mnie wpuści do laboratorium...
Ogólny Techniczny :: 23 Lut 2008 02:35 :: oj :: Odpowiedzi: 180 :: Wyświetleń: 78826

12V bez rezystora czy 3V z rezystorem(diody)-podświetlenie

witam mam mały dylemat, zakupiłem ostatnio zarowki do podswietlenia licznika ale one slabo swieca i chcialem wpakowac diody i teraz rozchodzi mi sie o to czy jak kupie 12V diode to nie musze lutowac do niej rezystora czy sama moge podpiac a jak nie to jaki rezystor do 3 V diody przylutować ile Ω...
Samochody Archiwum :: 08 Sie 2006 13:10 :: slawek_utg :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1167

Fiat Marea - jak wymienić oświetlenie deski rozdzielczej?

Witam popalily mi sie zarowki w liczniku i wpadlem na taki pomysl aby je wymienic na inny kolor a mianowicie niebieski tylko nie wiem jak za to sie zabrac powiedzcie mi co mi bedzie potyrzebne i jak wyciagnac zegary z marei i czy wogole ma sens wymiana tych zarowek...
Samochody Elektryka i elektronika :: 04 Wrz 2006 23:03 :: miniu1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 2131

Nie działa podświetlenie wskaźników w Hondzie Civic

Sprawdz sciezki za licznikami moze 1 sciezka jest przepalona albo sprawdz przewody poniewaz jak auto jest bite i poducha wystrzelila gosciu probowal podlaczyc kontrolke poduszki pod kontrolke ladowania akumulatora sprawdz wszystko aha i oczywiscie zarowki pozdrawiam :D:D:D
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Paź 2006 15:02 :: pmontyp :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1931

Migotanie Światła podczas pracy , BRYKIECIARKI

Witam Wszystkich, mam taki problem polegajacy na tym ze robie brykiet, maszyna mechaniczna, podczas procesu zgniatania trociny jest obciazenie na siec i mrugaja zarowki u sasiadow, moc przylaczeniowa posiadam 22kw, silnik prawdopodobnie 10kw bo jak maszyna pracuje 10h to nabija na licznik 100kw wiec...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 20 Kwi 2008 11:15 :: Madrik :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 3950

fiat seicento 1.1 s pali się kontrolka od poduszki powietrz.

w seicento bywaja takie problemy, jezeli wystapi jakies przepiecie na instalacji, ja wymienilem zarowke w liczniku i po wymianie zaroowki ,zaczola mi sie swiec kontrolka poduszki, potem sie okazalo, ze przy wymianie zarowki w sejolu powinno sie aku odlaczyc ( nawet serwis otym niewidzial. Kasowanie...
Początkujący Serwisanci :: 02 Sty 2007 13:20 :: duxxx :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4663



Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: głośnik tonsil allegro niskotonowy termometr ds18b20 rejestrator logować podciśnienia schemat piec kocioł ariston ciśnieniowy ekspres kawy piły spalinowe samochodowy wzmacniacz antenowy mercedes kopułka tryb letni
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group