forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



zasieg nokia 3100

Znaleziono 36 wyników na elektroda.pl: zasieg nokia 3100
Forum elektroda.pl Strona Główna

Telefon nokia 6100 zasieg.

Jak fon widzi sieć to może być PA.Taką samą końcówkę masz w 3100.Myślę że z 6310i może pasować (zamieniałem odwrotnie ).Jeszcze jedno ..jak coś się posypie w sofcie to niekiedy faktycznie jego naprawa załatwia problem.
GSM Serwis :: 06 Lut 2006 09:27 :: daniel tt :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 699

zasieg nokia 3100

aparat spadl i stracil zasieg. co robic:?:
GSM Serwis :: 14 Gru 2005 17:55 :: JareckiP :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 516


Reklama :: 14 Gru 2005 17:55 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

NOKIA 3100 gubi zasięg mimo wymiany PA i DIPLEXer.

Witam Mam nokie 3100 która gubi zasieg (jeden dzien ma na drugi nie ma ) wymienilem PA i DIPLEXer i nadal jest to samo juz nie mam pojecia.Flesz tez podgrany na naj wyzsza wersje. Prosze kolegów o jakies pomysły Pozdrawiam
GSM Serwis :: 18 Maj 2006 08:49 :: grzesiek33 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 654

Nokia 3100 gubi zasieg - nie wiem co jeszcze mogę zrobić?

Witam Mam nokie 3100 która gubi zasieg (jeden dzien ma na drugi nie ma ) wymienilem PA i DIPLEXer i nadal jest to samo juz nie mam pojecia.Flesz tez podgrany na naj wyzsza wersje. Prosze kolegów o jakies pomysły Pozdrawiam
GSM Serwis :: 18 Maj 2006 09:45 :: morgan_exe :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 732

Nokia 3100 - nie ma zasięgu. W trakcie przeglądania menu wiesza się.

...Witam sznownych kolegów, telefon juz godzine smiga, wygrzałem jeszcze raz wszystkie scalaki, (oczywiscie juz temperaturka 340 stopni, stoja na nowych "ołowianych" kulach), poruszałem nimi delikatnie i pojawił sie zasieg, czyli to jednak jeszcze...
GSM Serwis :: 24 Lis 2006 12:52 :: lukasb9 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 559

Nokia 3100 wyłącza sie

Zgadza sie podstawilem inny uem uzywany ale spchowalem uema i ime jest zasieg tez
GSM Serwis :: 24 Lip 2006 12:22 :: Pawel Rzeszowski :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1539

nokia 3100 stracila zasieg

witam. spadl mi telefon ze stolu i zgubil zasieg. co robic? pomocy :!:
GSM Serwis :: 14 Gru 2005 09:55 :: Wieniu :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 468

Nokia 3100 LCD? czy co?

...Witam mam problem z w/w modelem mianowicie była po delikatnym zamoczeniu i w wyniku czego zaczoł szfankowac wyswietlacz po jakims czasie wogole nic nie wyswietlało na nim. Ostatnio jak partylem to wlaczyl sie i było wszystko ok a teraz jak spr...
GSM Serwis :: 21 Lis 2005 22:58 :: kleeju :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 678

Nokia 3100 - zawiesza się, co chwilę traci zasięg.

...tak jak w temacie. telefon raz upadl (ale nie z wysoka, poprostu wypadl z reki) i po jakims czasie zaczol tracic co chwile zasieg a teraz do tego w czasie rozmowy sie zawiesz ( choc nie zawsze). nie wiem czy to moze miec cos wspólnego ale ma...
GSM Serwis :: 02 Lut 2005 11:23 :: rafalg1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 426

prosze o pomoc z nokia 6800, 3100, 3200

... kupienia, hurtowej ilosci telefonow, nie znam pochodzenia telefonow "nie sa z polski" wiem tylko takie dane: nokia 6800 EGSM 900/1800 -nokia 3100 GSM 1800 GSM 1900 -nokia 3200 GSM 1800 GSM 1900 - czy te telefony beda działac w pol...
GSM Serwis :: 14 Wrz 2004 18:00 :: skinerek :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 894

Nokia 3210 - znika zasięg w telefonie

Mam to samo z nokią 3100. Tam też jest PA?Ale jest na gwarancjii
GSM Serwis :: 13 Maj 2005 21:42 :: axel234 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 625


Reklama :: 13 Maj 2005 21:42 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Nokia 3100 metaliczny zanikajacy dzwiek w glosniku

......
GSM Serwis :: 05 Sie 2005 11:59 :: czajant :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 549

nokia 6100 zasieg brak kompletny

Układ postawiony drugi i nadal to samo, identyczny problem mam w 3100 w której jest takze całkowitybrak zasięgu ale po wymienie uema.
GSM Serwis :: 13 Lis 2005 14:39 :: #Tomek# :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 558

Nokia 3100, nieudana rejestracja karty sim

...witam mam 2 sztuki Nokii 3100 w obydwu jest ten sam problem jesli jestem na wsi gdziekolwiek zasieg jestmozna dzwonic i jest ok dojezdzam do byle miasteczka i wywala mi komunikat "nieudana rejestracja karty sim"wracam na wies znów jest ok. miał...
GSM Serwis :: 30 Paź 2005 03:14 :: ftb :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 438

Nokia 3100 komunikat "bateria nie jest ładowana"

sprawdz na innej bateri, a MJOLNER to raczej za zasieg a nie za ladowanie odpowiedzialny jest no chyba ze sie myle ja bym wygrzal UEMa jeszcze i linie BSI sprawdz o ile dobrze pamietam
GSM Serwis :: 10 Gru 2006 03:39 :: lukasb9 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1276

Nokia 3100 - pytanie o koncowke mocy

...Mam pytanie czy w nokii 3100 jak wsadze koncowke mocy z np. 3310 to bedzie smigac zasieg ??? Bo jezeli z 3100 (np QCPM 8893) chodzi w nokii 3310, 6310i itd to z tych telefonow tez powinna dzialc koncowka w 3100 nie ?? i mam jeszcze jedno...
GSM Serwis :: 11 Sie 2006 22:02 :: Marsad85 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 879

gubi zasięg - nokia 3100

...Witam! mam dziwny problem z nokia 3100, dostałem ja bez zasiegu. Po grzaniu i sofcie (mcu, ppm, cnt,pm) zlapał zasieg, ale nastepnego dnia zgubił. wymieniłem Pa, swicha, pochodzil ok 4 dni i dalej to samo, czy to może być wina Mjolnera? nie...
GSM Serwis :: 17 Sie 2007 12:39 :: nokmaster :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 600

Re: Nokia 3100 MARTWA!!!POMOCY!!! :(

...Przyniosl mi ja klient po zalaniu, byla martwa.Wykompalem i wygrzalem HA.Obudzila sie ale podswietlenie bylo slabe, nie bylo dzwonkow.Po ok 24h zgubila zasieg.Wylutowalem i wlutowalem ta czesc a pozniej jeszcze raz wygrzalem plyte....To cala...
GSM Serwis :: 14 Cze 2007 20:24 :: MirekMisiek :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 1050

NOKIA 3100 po 5 godzinach straciła zasięg na amen

... Napisałem o tych używanych przeze mnie 300 stopniach, bo jest to temperatura, którą nie uszkodzisz wrażliwego mjolnera, nie podtopisz plastiku kontaktów baterii czy slotu karty sim, oraz bezpiecznie wyjmiesz i włożysz switch power-on. Bez...
GSM Serwis :: 26 Lut 2007 00:01 :: -=TOMA=- :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1057

Nokia 3100 zasieg 7s

mam nokie 3100 po zalogowaniu do sieci pokazuje pełny zasieg, ale po 7s znika. Wymieniłem koncówke (orginalna) i switcha ale nie pomaga, ma ktos jakis pomysł??
GSM Serwis :: 19 Maj 2007 13:05 :: ftb :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1215

Nokia 3100 - całkowity brak zasięgu

...A moze sprawdz imei, czy nie jest zablokowany, np wpisz ten z 3100 do jakiejs 3310 i zobacz czy bedzie zasieg... Bo jesli prawie wsystko wymienione lub sprawdzone, to jesczez pozostaje taka mozliwosc, a z zakupami uszkodzonych na allegro to...
GSM Serwis :: 29 Kwi 2007 10:32 :: mefistofilos :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 3236

nokia 3100 resetuje się i traci zasięg

...Mam nokie 3100 dostałem ja i telefon dziala sprawnie az nie zacznie pisac sie sms. Jak chce sie sms napisac telefon resetuje sie traci zasieg i włącza od nowa. Lub jak straci zasieg to tak samo sie dzieje. Soft byłł wgrywany od nowa i nie pomoglo...
GSM Serwis :: 26 Mar 2007 22:43 :: grochu8 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1634

nokia 3100 brak zasięgu całkowitego

wymienilem Diplexa i telefon na poczatku lapie zasieg i zaraz gubi na recznym lapie sieci ale nie można wybrać
GSM Serwis :: 21 Gru 2007 10:44 :: UEMek :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1957

Nokia 3220 problem z zasięgiem

Witam dostalem nokie 3220 z problemem zasiegu czy ktos zna jakas solucje zeby zwatowac diplex tak jak w 3100 bo chce sprawdzic czy to on z gory dzieki Pozdrawiam
GSM Serwis :: 21 Maj 2007 09:54 :: discusall :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 518

Polski język w Nokia 3100b

...witam serdecznie. Przerobiłem mmoją 3100b na 3100 lecz nie mam dzwieków.na sofcie 6.11 chodzi ok,ma zasieg itd ale nie ma dzwieków.na sofcie 4.01 nie włacza sie (tylko podswietla na niebiesko LCD) nie mam softu 4,10 prosiłbym aby ktoś mógł...
GSM Serwis :: 27 Paź 2007 11:20 :: Rafał20 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 2995

nokia 5210- dziwny problem....(zasieg)

...heh nokia 3100 to porazka jest wykonana w technice bezolowiowej i czesto pekaja kulki pod BGA. Podlewasz topnikiem MJOLNERA i UEMa grzejesz hotem i zasieg powinien wskoczyc. 90% nokii 3100 ktore trafia do mnie z brakiem zasiegu naprawiam w ten...
GSM Serwis :: 19 Mar 2007 21:21 :: terpis :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 549

2600 - wariuje od naładowania :/

... baterii by padła ... ?? :( aha i jeżeli by to się jednak okazała końcówka mocy to jak wygląda jej wymiana w owej nokii?? bo znalazłem jej zdjęcie w necie i zastanawialem sie czy przy procesie wymiany trzeba coś wlutowywać i wylutowywać czy ...
GSM Serwis :: 15 Sty 2006 17:00 :: sebooz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 462

Pytanie Koncowka mocy 3100

...ja tez grzalem diplexera cos kolo 450 ze 3 minuty i nic nie dalo ... porażka z tymi nokiami 3100 i 6100 zasieg wyskakuje przy wlaczeniu telefon na 2 sec i znika tragedia a nakupilem tego zlomstwa zepsutego :D, w jakich modelach wystepują jeszcze...
GSM Serwis :: 14 Maj 2007 14:49 :: klarus :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1356

problem

nokia 3100 spadla i utracila zasieg. pomocy!!!
GSM Serwis :: 13 Gru 2005 22:21 :: Hucul :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 303

6230b RH-28 poszukuje polaka.

... zgraj backup PM'a.....pmiętaj aby ten fonik działał w polsce musisz mu jeszcze zrobic przeróbke sprzętową.... a w nokii 3100b po wgraniu softu z 3100 i PM'a naprawczego wszystko śmiga ale aby łapał zasieg potrzeba jeszcze zrobić przeróbk...
GSM Serwis :: 19 Lis 2005 10:37 :: orczxc :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 618

pomocy problem z 3100

...mam 2 sztuki Nokii 3100 w obydwu jest ten sam problem jesli jestem na wsi gdziekolwiek zasieg jest mozna dzwonic i jest ok dojezdzam do wiekszego miasteczka i wywala mi komunikat "nieudana rejestracja karty sim"wracam na wies znów jest...
GSM Serwis :: 07 Lis 2005 23:11 :: dziqi :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 552

PA w bezołowiowej 3100 jak lutujecie?

...Witam problem moze błachy, mam nokie 3100 która nie ma zasiegu, na recznym wszystkie stacje są, postawiłem na nowe kulki wszystko został PA, jak go przygrzeje to zasieg wskakuje na chwilke i znów znika, przydalo by sie wymienic, problem w tym...
GSM Serwis :: 15 Mar 2007 14:01 :: MILO :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 360

3100 gubi zasięg

...Panowie ja również mam taki problem. Mianowicie Nokia 3100 nie miała zasiegu, wygrzałem Mjolnera i zasieg wrócił, u mnie w miejscowości było ok. testowałem chyba z tydzień, jednak dałem siostrze ten telefon a ona mieszka gdzie indziej i mówi...
GSM Serwis :: 15 Lis 2007 22:10 :: juszek1 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1853

3100 zasięg jest tylko czasami. Zepsuty switch?

...witam mam nokie 3100 w której jest problem z zasiegiem,mianowicie czasem ale bardzo rzadko wskoczy na chwile i znika.Skrosowałem diplexer i zasieg jest nawet na full ale dziwne bo czasem sie wytedy da połączyć a czasem nie.Czy to znaczy że switch...
GSM Serwis :: 14 Maj 2007 14:45 :: MirekMisiek :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 675

K850 jest zasieg w Play i Plus, nie ma w Orange

wklep imeja do dct3 i przekonasz sie czy juma. Taka sama kiedys sytuacje z 3100 nokia mialem :)
GSM Serwis :: 19 Cze 2009 09:19 :: FranekDolas :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 1901

3100 dziwne zachowanie. Klawiatura chwilami nie działa.

...Witam mam problem z nokia 3100 po wlaczeniu i wpisaniu jakiegos nr za chwile nie nie dziala klawiatura po minucie zaczyna dzialac i i znowu cos wpisuje sie i nie dziala i tak w kolko po proste zawiesza sie jak ktos dzwoni to mowi ze telefon...
GSM Serwis :: 06 Sie 2006 16:31 :: mikom :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 535



Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: zasieg nokia 3100 megane siłownik komputer citroen xsara picasso http otwieranie klapy statyw kolumna czujnik wału scenic ustawienie dlink silnik transit falownik igbt przetwornica samochodzie maszyny szycia
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group