Witam. Samochód od początku miał problem polegający na falowaniu obrotów. Niezależnie zimny czy ciepły. Zaczął falować kiedy chciał, ale tylko na biegu jałowym. Silnikiem to tam trzęsie. Problem znika gdy odepnę wężyk od podciśnienia. EGR zakmnięty - silnik ładnie chodzi. Jeździć normalnie się bez tego oczywiście nie da bo wchodzi w tryb awaryjny i...
Witam mam problem w mojej esce z mocą na rozgrzanym silniku -jak jest zimny czyli około 40 stopni czuć że jakaś moc jest ale jak się rozgrzeje to nie czuję że mam pod maską 250 km. Turbiny pracują jednakowo , przepływki także po spr. na kompie a mocy jak by nie było. Dodano po 3 A czy przyczyną może być nie działająca pompka dodatkowa obiegu wody, lub...
Jak masz podobnie to wyczyść zawór EGR.
MERCEDES-BENZ Klasa B 05-08 / B 200 CDI Rodzaj silnika: ZI-KAT Przebieg podany: 188487 km Moc silnika: 103 kW Przebieg 188487 km Pojemność silnika: 1991 cm/140km Automatyczna skrzynia biegów CVT Rok prod 2008 po liftingu. Witam mam problem z wolnymi obrotami w moim b 200 cdi a polega na tym, że gdy silnik się zagrzeje powyżej 85 stopni zaczynają falować...
Witam wszystkich. Mercedes-Benz B W245 2005 rok 2.0 Cdi 140 KM automat CVT . PROBLEM mam taki że jak ruszam to strasznie zamula ,dopiero po jakiś 3 sec zwiększają się obroty silnika i zaczyna przyspieszać. Jest to bardzo niebezpieczne przy włączeniu się do ruchu . Proszę o poradę, czy miał już ktoś taki przypadek. Żadne kontrolka błędu nie świeci. Olej...
Witam. Mam właśnie problem dotyczący kopcenia w moim Mercedesie. Może któryś z was już to przerabiał w swoim Mercedesie i mi pomoże, bo już ręce opadają i wstyd wyprzedzać. Zawór EGR był czyszczony, sprawdzane były wtryski - nie są najgorsze, przepływomierz nowy, jaka może być przyczyna, co jeszcze może powodować to kopcenie? Wygląda to tak :
Temat błedu 1470 był już na forum - przykładowo tu: Błąd 1403 jest z kolei tu: Już od dwóch lat się z tym bujasz??? Tu też jak widzę temat dwa lata temu założyłeś: Tu masz dane porównanwcze dla błedu 1403 w Vito 638: środku był mały kieliszek oleju nie mam pojęcia czy tam powinien być Bardzo tajemniczo i mało zrozumiale to opisujesz. Jak by na to nie...
Witam! Więc tak po wykasowaniu błędów i jeździe próbnej zero błędów. Został wyczyszczony cały układ dolotowy od turbiny do kolektora .Wszystko szczelne i czyste. Zawór EGR wyczyszczony i sprawny.Czujnik pedału gazu sprawny. Auto jest żywsze ale i tak troszkę mułowate zostaje przepływomierz i czujnik ESP tak mi powiedzieli w servisie Mercedesa. Jak można...
Byłem na diagnozie komputerowej i pokazał błąd z EGR gdy go kasował zawór EGR zaczął znowu działać. Ja wątpie że to zawór EGR bo na początku działa on. rozłącza go gdy silnik pochodzi chwile na wolnych obrotach. Może gdzieś ciśnienie traci? Może ktoś z was miał podobny problem i bedziecie mi wstanie pomóc.
Mysle nad tym czujnikiem temp.spalin sa one odłaczone moze powinny byc jednak podłaczone. Na chłopski rozum jezeli sa odłaczone to cały czas daje duza dawke ropy bo mysli ze jest zimny. Dobrze rozumujesz, ale nie do końca... Czujnik temperatury pod autem, czyli w okolicach "bywszego" DPF, nie steruje bezpośrednio wtryskiem paliwa, jak się wydaje, tylko...
Witam, szukam schematu zaworu EGR dla mercedesa C klasy W202 z 1999 roku. Pozdrawiam
Witam wyskoczył mi błąd: lewy nastawnik zaworu egr gdzie sie znajduje ten zawór lu ten nastawnik.pozdrawiam
Jak w temacie, odkąd kupiłem mercedesa c200, nie działał w nim zawór egr, tzn przepustnica nie reaguje. Co się wiąże z głośnym gaszeniem auta i większym spalaniem 10-12 l. Zwrotnica została w miejscu otwarcia i nic jej nie blokuje. Wymieniłem komputer silnika, sterownik wentylatora (ten na nadkolu). Sprawdziłem ciśnienie i ustami tez próbowałem (przepustnica...
Witam. Mam problem z zaworem EGR , który prawdopodobnie zaciął się w pozycji zamkniętej. Problem zaczął się lub zbiegł się akurat z tym,że wyczerpał się akumulator i auto nie chciało odpalić. Po odpaleniu zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika , która najpierw przy podwyższaniu obrotów gasnęła/gasła później jednak zapaliła się na stałe. Na komputerze...
Witam Dostałem błąd P1403 zaworu AGR może ktoś wie gdzie go szukać z tego, co się orientuję to jest ich dwa jeden koło kolektora a drugi koło prawego koła na podkolu. Chcę wiedzieć, który może być uszkodzony. Dzięki
Witam Dziękuję za info miałem błąd brak synchronizacji wałka Rozrządu i kupiłem czujnik i dostałem monitor ciśnienia w rampie i zawór EGR, jeśli chodzi o zawór EGR to sobie jakoś poradzę, ale nie wiem, jaka jest różnica pomiędzy brak syn-chronizacji wałka rozrządu a monitor ciśnienia w rampie. My-ślę, że to samo, ale nie jestem pewien może ktoś wie...
Od dłuższego czasu próbuję znależć powód wibracji karoseri .Wystepuje ona tylko w zakresie 1500 - 2000 obrotów przy przyśpieszaniu. Wymieniłem już poduszkę pod skrzynią ( była lekka poprawa) , poduszki pod silnikiem (wyrobione na maxa. ) ale poprawy nie dało . . Wał wymieniony, mój miał lekki luz na krzyżaku, wymienione tylnie teleskopy i oczywiście...
Oraz ktoś, kto miał styczność z Mercedesem.
Witam nie wiem czy ktos juz pisał ale ja bym tez sugierował wymiane przepływomierza i przeczyszczenie zaworó EGR a ja mam taki problem jest to Mercedes w220 3200CDI przed lifftem i przy mocniejszym wdepnieciu na "gaz" samochód strasznie dymi poprostu jest czarno co dziwne nie braknie mu mocy ani nie pali wiecej zachowuje sie normlanie ale to dymeinie...
Dzięki kolego. Zmierzyłem ciśnienie przed filtrem a potem za filtrem i wynosi ponad 4 bary. Może ktoś wie jak w mercedesie powinien się zachowywać zawór EGR? dla mnie wartości są raczej dziwne bo przed zapaleniem silnika pokazuje 5% a zaraz po zapaleniu na wolnych obrotach już 95%? kiedy dodam gazu to skoczy na chwilę na 60% potem znowu raptem 5% i...
Witam serdecznie! Mam problem z A klasą (1.7 CDI). Problem polega na tym, że po odpaleniu auto na wolnych obrotach przygasa i czasami gaśnie (również przy rozgrzanym silniku). Podczas gdy przygasa to puści czarną chmurę dymu. Problem pojawia się również podczas jazdy ale tylko na wolnych obrotach (do około 1200 obr/min) na każdym biegu i również gdy...
Kontrolka świec żarowych świeci ze względu na przepalenie jednej z nich. Sprawne świece żarowe w tym silniku są wymagane do odpalenia, ponieważ to jest silnik z wtryskiem pośrednim. Na zdjęciach widzę zawór EGR, przepustnicę powietrza i siłownik podciśnieniowy do gaszenia silnika. Temat dawno nieaktualny, widać że linka była uszkodzona (pancerz) i przepustnica...
a wiec do sprawdzenia: - zawór egr - wartośc podciśnienia sterującego zaworem egr - przewody elastyczne pomiedzy filterm a głowicą - przewody pomiedzy kolektorem wydechowym - zaworem - kolektorem ssacym - nieszczelności oraz zmniejszenie średnicy uniemozliwiajace przepływ w dostatecznej ilosci - instalacja - czujnik przepływu powietrza - jesli wystepuje
Witam forumowiczów Ostatnio zauważyłem że nie otwiera mi się zawór egr w mercedesie. Jak się okazało po przemierzeniu napięcia na kostce zasialającej zawór sterujący podciśnieniem do egr-a wtępuje tam 6,5V, a więc o za mało żeby zawór się otworzył. Mierząc przwód plusowy do minusa akumulatora pojawia się 12 V. Z tego wynika że komputer nie daje pełnej...
Dokładnie tak. Dwa razy wciskasz sprzęgło do spodu po włączeniu zapłonu i wkręca się normalnie. Ale to nie ma nic wspólnego z usterką. Kopci, czy nie? Świeci kontrolka świec? Węże powietrzne szczelne? Masz tam przepływomierz? Zawór od turbiny domknięty?
Witam mam Mercedesa A160 W169 z silnikiem CDI o pojemności 1992 rok 2004 Podczas jazdy zapaliła się kontrolka CHECK ENGINE Po podłączeniu do testera wywaliło błąd 0401 mechanik powiedział że przemył zawór EGR i jest ok!!!Mam zamiar kupić nowy zawór tylko nie zapytałem jak wygląda ?? Przy moim silniku znalazłem coś takiego ??? Czy mam szukać co takiego...
Witam, po wykręceniu krótkiej pauzy i uruchomieniu silnika pojawił się żółty komunikat "hamulec silnikowy niedostępny" i od razu zaczął świecić się żółty check na tablicy zegarów. Początkowo migał, później świecił się cały czas. Zauważyłem, że autko straciło na mocy. Hamulec silnikowy jeszcze działał. Znajomy podpiął kompa i wyrzuciło 2 błędy, jeden...
w kilku kodach jest mowa o przepływie powietrza a w jednym o zaworze egr, więc to chyba padł zawór, jeszcze go rozbiorę i wyczyszczę. Dodano po 17 Faktycznie sprawdziłem i nie mam stopu, coś w tym może być.
Witam. Problem polega na braku mocy w ciepłe dni. Jeśli na dworzu jest poniżej 10 stopni C to śmiga aż miło. Sprawdziłem węże od podciśnienia, zawór turbiny,zawór egr i nic. Dodano po 3 Dodam jeszcze, że podczas jazdy gdy na chwilę cofnę zapłon to moc wraca ale tylko na moment.
Witam Walczę z identycznym problem od około miesiąca. Również wymieniłem zawór EGR oraz czujnik ciśnienia spalin. Po rozmowie z mechanikiem z Mercedesa sprawdziłem szczelność układu dolotowego, wymieniłem uszczelki od turbo i odmy (te czerwone), wyczyściłem tą karbowaną rurkę przy EGR - takie zalecenia mają w przypadku mojego błędu czyli 14A600. Byłem...
Kolego nie pisz bzdetów jak nie znasz 1,4 hdi, już o tym pisałem. Miałem przygodę z EGR w Mercedesie om642 i akurat w tym silniku uszkodzony zawór recyrkulacji spalin uniemożliwiał rozruch auta, po prostu zaduszał silnik spalinami. Wystarczyło go odkręcić z kolektora ssącego, i można było awaryjnie zjechać z trasy. Ale masz rację, nie znam 1.4 HDi,...
Witam. Posiadam mercedesa A w168 1.7 CDI Byłem dziś u diagnosty żeby podpiął mi auto do kompa. Jest tylko jeden błąd. Błąd regulacji podciśnienia turbiny. Diagnosta po dotknieciu jednego z dwóch zaworów oznajmił że mi się przegrzewa więc mam zawór do wymiany albo komputer źle nim steruje bo jest cały czas załączony. Kazał mi zamienić zwory miejscami....
Witam wszystkich. Posiadam Mercedesa W203 2,2cdi, 2005r. Pomimo, że auto powinno mieć 150KM, na pewno nie posiada takiej mocy. Auto fabrycznie nie posiadało filtra cząstek stałych. Spala dosyć spore ilości paliwa. Było diagnozowanie nie przez jednego mechanika. Niestety nikt nie postawił poprawnej diagnozy. Większość wymieniłaby wtryskiwacze. Nie jestem...
Witam Państwa rozwiązałem problem żabkowania w moim Mercedesie usterka była taka niedomykający się zawór EGR. na razie zaślepiony i auto jeździ normalnie, docelowo zostanie wymieniony na nowy. Pozdrawiam.
Witam , mam podobny problem w MB 203 2.7 CDI tyle że u mnie auto jak jest zimne to chodzi jak burza gdy jednak rozgrzeje się zaczyna tracić moc, po zatrzymaniu i zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto chwilkę chodzi normalnie a potem ledwie jedzie i zmienia biegi przy ok 2000 obrotów, tak jakby turbina wcale nie załączała się. Podłączenie kompa zakańcza...
Opisy błędów znam, ale dziękuję Zawór EGR(ELAB) był podmieniany na nowy - bez skutku. Zaczęło się właśnie od jego błędu i EPC - pozostałe błędy pojawiły się ponoć podczas sprawdzania kabli i wtyków - niestety nie dają się skasować. Błąd 1622 kasowany na włączonym silniku dawał chwilowy rezultat, niestety po zgaszeniu i ponownej próbie odpalenia auta...
Kolego Lech54 nie to żebym próbował się kłucić czy coś w tym stylu, przepraszam jeśli któreś moje słowa uraziły Cię .... ale po mojej mozolnej walce z tym problemem coraz więcej rzeczy mnie zaskakuje w MB i stąd moje zdziwienie.... znam bardzo dokładnie układ zasilania MB 203 2.2 oraz 2.7 i po Twojej wzmiance o tym co pisałeś wyżej postanowiłem ponownie...
W mercedesie W 220 320 CDI zawór EGR jest jak patrzysz na silnik po prawej stronie pod pokrywą z napisem CDI. Do niego przychodzą wężyki podciśnieniowe może masz go zapchanego sadzą.
Panowie proponuje sprawdzić uszczelnienie dolotu poniewarz przy wyrzszych biegach turbina się "uspokaja" i niewielka nieszczelnoś doprowadza do wywalenia błedu w sterowniku, co doprowadza do trybu awaryjnego. Najczęstrzą przyczyna jest zawór EGR który jest umieszczony z tyłu za kolektorem ssącym ( w wiekszości przypadków słychaś syk uciekającego powietrza...
Witam. Mam nowy problem z "niezniszczalnym" G 2,7 cdi. od pewnego czasu na wyższych biegach po zmniejszeniu gazu i obrotów 1000-2000r/min faluje silnik (jeszcze nie szarpie ale sam podnosi i obniża wyczuwalnie obroty) na komputerze (w kilku miejscach) wszystko ok dawki paliwa ciśnienia no wszystko. Jednak problem narasta kiedyś mało wyczuwalny teraz...
Sprawdź czy masz 5 V na czujniku temp i 12 V na np zaworze egr lub przepływce. To da odpowiedz czy ster zyje i czy ma zasilanie.
No tak przyczyn jest wiele. Jeszcze podam jedną z nich czy układ dolotowy nie jest zaolejony a dokladnie to zawór egr lub zaolejone turbo.
Witam Mam problem z wolnymi obrotami w moim b 180 CDI. Polega to na tym, że gdy silnik się zagrzeje powyżej 85 stopni, zaczynają falować wolne obroty. Spuszczając nogę z gazu i po pewnym czasie naciskając na hamulec też podnoszą się obroty. Gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. Komputer nie widzi żadnych błędów, wymieniony przepływomierz powietrza,...
Witam, mam spory problem ze Sprinterem 318CDI. Silnik 3.0 v6 OM642. Miał robione głowice. Po naprawie nie chce się wkręcać na obroty. Dochodzi do ok. 2tyś. obr. i tak jak by go odcinało. Na niskich obrotach chodzi ładnie i równo. Brak błędów. Parametry mechanik twierdzi że w porządku. Podmieniany był czujnik ciśnienia doładowania, zawór EGR, przepływomierz,...
Notorycznie padające zawory sterujące EGR lub turbiną. Zamienniki loteria na miesiąc lub pół roku, używki złom. Jak diagnoza się potwierdzi to wyłącznie oryginał albo pierburg. Będzie bolało cenowo.
20532965 Z płynem chłodniczym nie ma problemów. Ciągle świeci się kontrolka od płynu ale to chyba problem z czujnikiem bo płyn ciągle jest. Dodano po 2 2. Zawór EGR (jak widać na schemacie powyżej) sterowany jest podciśnieniem. Jak będzie słabe podciśnienie, to zawór EGR przestanie działać, pojawi się błąd i motor przejdzie w pracę awaryjną, czego...
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Na zaworze zobacz OUT - do zaworu ARF , ATM- w atmosferę , VAC od spodu do podciśnienia .
Witam. Gdzie znajduje się zawór EGR w Mercedesie W210 2.2D bez turbiny?
Czy przez złe ustawienie kąta wtrysku czy inaczej zapłonu może zostać wyłączona turbina ? czyli zawór przy turbinie ( gruszka ) zostaje otwarta ? Po ustawieniu kąta wtrysku wszystko było dobrze i nagle po nocy postoju spadek mocy. Auto chodziło bardzo ładnie i wszystko było ok. Kolejnego dnia zabrakło mu ducha. Jedzie jak wolnossący diesel. Podcisnienia...
Dziś rano odpaliłem auto po nocy, odpalił ładnie, żadnych odgłosów niepokojących podczas i po odpaleniu. Ruszyłem i auto ładnie przyspiesza, nic nie szarpie niezależnie czy przyspieszam delikatnie, czy dynamicznie. Jak tylko wskazów temperatury podniosła się do około 50℃ zaczął poszarpywać przy delikatnym przyspieszaniu, albo jeździe ze stała...
EGR elektryczny, ale może dostaje on jakieś informacje o podciśnieniu, przecież musi wiedzieć kiedy się otwierać, kiedy daję gazu a kiedy odpuszczam i kiedy hamuję. Gdzieś na forum człowiek pytał o EGR bo mu autu szarpało i doradzili mu, zdjęcie w czasie występowania usterki tego przewodu, który ja zaznaczyłem i podobno można w ten sposób sprawdzić...
Jak sięgam pamięcią w budowę tego wahlera to nie naprawisz go bez całościowej rozbiórki. Podobny był w którymś z silników w mercedesie, no ale do rzeczy. Jak byś wybił ośkę z magnetycznego wirnika to pod spodem jest maleńkie łożysko oporowe wałeczkowe. Smar rdza i nagar jakie na nim zagościły go blokują i jak zalejesz wd czy innym specyjałem to ta breja...
Akurat działanie tego układu to dużo więcej współzależności i wcale nie jest takie proste. Wadliwy zawór nie ma wpływu bezpośrednio na moc, ale może powodować wchodzenie silnika w pracę awaryjną, a wtedy moc silnika zostaje znacznie ograniczona. Akurat w tym przypadku jest to taka wcześniejsza wersja układu EGR, którą można z dobrym skutkiem "oszukać"...
Nie ma znaczenia moc silnika, teoretycznie są dwa rodzaje z niebieską i czarną gumką od turbo i EGR, jednak stosowałem je zamiennie i funkcjonowały bez problemu, mowa o starszych CDI czyli Sprinterze 901, 903 itp. Ale jak tak bardzo chcesz mieć taki jak swój to szukaj po numerach na zaworku A 000 545 ...27
Panie, jak masz tam sadzę to kominiarza trzeba. Pewnie to jakiś mechaniczny defekt, sprawdź zawory, pewnie to EGR (nie żebym się znał, albo wiedział co to takiego, ale w google znalazłem gościa z podobnymi problemami więc mogę udawać eksperta). Podobno warto sprawdzić paliwo (to już zrobiłeś więc git), bezpiecznik (podobno w serwisach lubią w komplecie...
Odcięcie w tym mercedesie jest przy 3,5 tyś. Po podpięciu pod kompa jest jeden błąd 2511 EGR monitoring manufaction, w odczytach aktualnych EGR stoi w miejscu, jak odepnę EGR to auto zaczyna jechać dzisiaj sprawdzałem ale wtedy wydaje dziwne dźwięki jak by zawory zagrały albo wtryski
Witam! Mam problem z Mercedesem Vito 112 cDI. Wyskakuje komunikat przeładowania turbiny. Turbina jest po regeneracji, zawór załączania turbiny na wózku wymieniony na nowy - serwisowy, czujnik ciśnienia doładowania podkładałem też nowy z firmy Epps, przewody podciśnieniowe sprawdzone, a nawet wyeliminowałem EGR, czyli przewody podciśnieniowe służą w...
Witam mam problem z Mercedes S klasa W220 , a mianowicie jadąc moją eską jak jest rozgrzany silnik to zapala mi sie EPC traci moc i maksymalne obroty to 3tys . Podłączyłem pod komputer i pokazuje błąd : - 2047-1 Monitorowanie ciśnienia szyny poprzez zawór regulacyjny- ciśnienie szyny jest za niskie , - 2346-2 sprawdź system EGR ( Recyrkulacja spalin...
Witam nie dawno zakupiłem mercedesa w202 220d i zauważyłem że auto nie ma oryginalnej pompy Lucas tylko widać że była przeróbka na pompę Bosch widać że kostki od pompy Lucas są zabezpieczone zawór gazu też zaślepiony widać że jest poprowadzona linka od razu. Mianowicie przechodząc do problemu po kilku przejażdżkach zauważyłem że auto czasem szarpie...
Waku pompa robi pod ciśnienie a elektrozawór steruje dawką podciśnienia podawaną na zawór EGR. A dlaczego nie masz podciśnienia ....bo układ jest nie szczelny : czyli wężyki rozłączone lub zawór GER ma przerwaną membrame = do wymiany EGR
Jaki ma przebieg to auto bo to jest dość istotna informacja, bo mogą to być uszczelniacze, ale mogą to też być zawory, pompa, wtryski, pierścienie, EGR itp itd. Jaka pompa?
Masa powietrza bieg jałowy 450 - max obciążenie 690 Ciśnienie zasysania bieg jałowy 994 - max obciążenie 990 Ciśnienie paliwa bieg jałowy 250- max obciążenie 700 Dawka wtrysku : bieg jałowy 7.3 - max obciążenie 11 - (dawka jest za mała) Nastawnik zaworu egr jednak nie chodzi. Zawór jest cały czas zamknięty, czy to mogło spowodować, że auto nie chce...
Problem rozwiązany. Zaślepiłem EGR, wyjąłem klapkę pod filtrem powietrza, zaślepiłem zawór przy kolektorze wylotowym i silnik od razu ma więcej mocy, jest dużo bardziej elastyczny, nie szarpie, nie zamula go itp. po prostu cud miód. :) I znów potwierdza się że przez tą ekologię tylko problemy są... więc jak kto może niech pozbywa się ze swoich aut wszelkich...
Podciśnieniowy zawór przekaźnikowy sterowanie zaworem EGR , sterowany elektrycznie
Mam problem z mietkiem w202 cdi 220 125km auto wchodzi w tryb awaryjny wyrzuca błąd zaworu egr zawór czysty . Zauważyłem brak jakiejkolwiek reakcji przepustnicy-klapki przy egerze . Na żadnym z wężyków nie ma podciśnienia co kieruje mnie na nieszczelność w układzie ,może ktoś podesłać schemat ? posiadam klapki w dolocie cdi 220 98r
Opisywane objawy mogą dotyczyć co najmniej pięciu tematów. Bez podłączenia SD i oglądnięcia co się dzieje trudno wyrokować. Z rzeczy mało inwazyjnych i prostych do wyeliminowania możesz przeczyścić wężyk podciśnienia zaworu EGR. Zawór ten o ile dobrze pamiętam jest po prawej stronie silnika (stojąc od przodu, czyli po lewej stronie samochodu ;) ) pod...
Ciśnienie sprężania jest właściwe... Auto przyspiesza w niecałe 8sec do setki, awaria powstała nagle, więc nie jest możliwe by wszystkie pierścienie w jednym czasie się rozsypały, jak również nie jest możliwe by 2 uszczelki głowicy zostały wydmuchane w tym samym czasie. Ponadto są 3 zawory na cylinder i ten silnik pali nawet bez 2 garów. Kolektor dolotowy...
Witam po długim czasie. Dla zainteresowanych tematem odpisze. Dawno pisałem o problemach z automatem w W220. Z braku czasu problem tkwił, ale udało się w końcu temat opanować. Znalazłem chyba wyjątkowego mechanika, który naprawia tylko Merce. Opowiedziałem o problemie i auto zostawilem w warsztacie sceptycznie nastawiony. Po kilku dniach odebrałem auto...
EGR czyściłem i przy zasterowaniu i wykonywaniu testów zawór pracuje bez problemów, a wartości zmieniają się prawidłowo, zarówno na biegu jałowym jak i pod obciążeniem. To sam EGR , rozumiem. Pytanie czy kanał spalin do EGR i reszta dolotu do cylindrów czysta.
Według mnie potrzeba więcej testów: -sprawność układu EGR - widać, że jest zamknięty na jałowych a powinien być otwarty - podciśnienia, zaworek oraz sam zawór mechanicznie czy nie stoi -sprawność nastawnika turbiny -szczelność układu dolotowego. Większość zrobisz z SD, ale do reszty i tak będziesz musiał mocno pobrudzić ręce.
Witam. Proszę o podpowiedź czym może być spowodowane dławienie się silnika na zimnym. Muszę przejechać kilka kilometrów żeby się uspokoiło. Zanim się rozgrzeje to strasznie faluje i dławi się a towarzyszą temu ogromne wibracje przenoszone do kabiny a zwłaszcza na kierownicę i lewą stronę kierowcy. Drzwi się trzęsą najbardziej. W aucie wymieniony kolektor...
Wymieniłem świece (Beru), wtryski (Bosch), podkładki pod wtryski, pompę ciśnienia, zawór wysokiego i niskiego ciśnienia nowe, powroty paliwa nowe, filtr Boscha nowy, czujnik położenia wałka, wszystkie filtry, cały układ paliwowy wyczyszczony, akumulator nowy, EGR wyczyszczony i nic, to samo problemy z odpaleniem na zimnym jak i na ciepłym, ciśnienie...
Witam. Od ponad roku przepycham samochód od mechanika do elektronika. Posiadam Mercedesa Sprintera W906 z 2006/2007 roku z silnikiem 2.2 CDi o mocy 150 KM. Samochód kupiłem z zatartym silnikiem. Wszystkie uszkodzone elementy wymieniłem, silnik naprawiłem. Od strony mechanicznej jest jak nabardziej ok, od elektrycznej w 99 procentach równiez, oprocz...
Wszystko mozna wywiltrowac . I nie mozna filtrowac radia bo to zazwyczaj nie pomaga. zakłócenia w tych nowych autach sa powodowane wieloma elementami które sa sterowane szerokoscia impulsu. Dawniej była generalnie cewka zapłonowa i lub tylko alternator na który pomagał kondensator lub ekranowania kopułki. dzis mamy: 1.wtryskiwacz-lub cze w mpi. 2 .w...
ja mam A4 z silnikiem 115KM (AJM) z 2000r. przebieg aktualny prawie 840tys kk z czego w posiadaniu auta jestem 6 rok od 149tys kk. Do silnika do tej pory się nie dotykałem - non stop regularnie olej syntetyczny spełniający normę 505.00 502.00 - obowiązkowo i żaden inny (polecam motul albo mobil1). Z osprzetu wymieniłem po drodze: 1. zawór EGR - choć...
Nie wiem dokładnie jak jest w Peugeot 206 robiłem podobny przypadek w 307 SW i komputer pokazywał zawór EGR a był przepływomierz i silnik w przedziale 2000 obrotów nie miał mocy i mieszał, po przekroczeniu 2,5 tyś dostawał kopa i jechał już poprawnie ale nie da się tak jeździć bo zakres prędkości 90-100 na godzinę i tak jeździli aż ugotowali uszczelkę...
W moim oplowskim 1,7 jest na szczęście pompa Boscha :-). A tak przy okazji to EGR zaślepiłem jakis czas temu. eee to spoko, miłego śmigania w nowym roku :D Dodano po 14 przeczytalem caly ten temat 43 strony i caly temat na forum mercedesa 89 stron razem dalo mi to 130 stron lektury al eteraz wiem juz wiecej jezelii chodzi o komore wirowa to co to jest...
Tak jak w temacie chciałbym zapytać gdzie najczęściej pękają przewody podciśnieniowe w mercedesie w210 2.2 CDI z 2001 roku kombi automat. I drugie pytanie czy przez to może być tak że w trakcie jazdy łapie "muła" i kręci się do 3tyś obrotów i ledwo co jedzie? Męczę się z tym miesiąc czasu i nie mogę znaleźć wymieniłem czujnik Map na dolocie, przepływomierz,...