I gdy paliwo jest już ciepłe powrót przez ten zaworek jest realizowany prosto do baku z pominięciem filtra,a gdy temperatura jest niewystarczająca w celu ogrzania filtra ciepłe paliwo z powrotu przechodzi przez niego i dopiero do baku.Tak jest u mnie w vw 1.9D i podejrzewam ,że u Ciebie też.Często układ zapowietrza się przez oring uszczelniający właśnie...
Zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym.
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Witam W moim Mercedesie po postoju ścieka paliwo do zbiornika i nie mogę go odpalić. Zamieniałem przewody paliwowe i dalej to samo. Co dziwne jeśli krótkimi wężykami podepnę go do bańki zamiast do zbiornika to paliwo nie ścieka. próbowałem zastosować zaworek zwrotny na przewodach paliwowych ale nic to nie dało. Zastanawiałem się nad zamontowaniem automatycznej...
Witam Wszystkich.Dziś zapaliłem autko bez problemu temp. -15, po chwili ruszylem i zaczeło zdychać przy wyższych obrotach i w koncu zgasło i nie dało sie zapalić.Po jakims czasie w koncu zapalił ale widać w przewodzie paliwowym że idą znikome ilości plaiwa tzn, raz idzie paliwo a po chwili przewód jest pusty i tak w kółko a jeśli juz cos pójdzie to...
Czy jest zaworek zwrotny w pompie paliwowej w Oplu Vectra C 2.0 Dt Jeżeli jest, to gdzie się znajduję ?
Witam, gdzie znajduje się zaworek zwrotny od paliw w Mercedes Actros 2 1841 2004r? Ciężko odpala rano, póżniej już od strzała. I co by tam mogło jeszcze być? Jakby ktoś coś podpowiedział?
Filtr paliwa normalny z kroccami i zaworkiem zwrotnym, filtr paliwa został zmieniony na początku objawów z zapowietrzaniem, zaworek zwrotny też zmieniłem i też nie pomogło. Na początku golf nie odpalal sporadycznie raz na jakiś czas, potem coraz częściej. Też zmieniałem filtr paliwa, zaworek.... Nawet wypiąłem wężyki z zaworka i puściłem powrót bezpośrednio...
To chyba jest nieszczelność na przewodach. Trudno będzie ją znaleźć , bo paliwo szybko paruje, kapiąc na gorące elementy silnika. Wtedy mamy taki efekt, że nawet małe ilości paliwa śmierdzą. Ja osobiście obserwowałbym silnik podczas pracy na biegu jałowym (oko i węch) a następnie na podwyższonych obrotach (wtedy paliwa musi dawać więcej). Jeśli oprócz...
w Perkinsie nie ma zaworków zwrotnych i paliwo się nie cofa.
Zaworek zwrotny blokuje wypływ paliwa z "bańki" tylko podsysa ew. świeże wg. stanu ze zbiornika
Najpewniej zaworek zwrotny na powrocie paliwa .
Witam, następujący problem mam z swoją bemka Ktoś doradzi co zrobić ? Może zna lepiej zasade działania? Tak to jest wg mojej wiedzy: #1 A u mnie wyglada to mniej wiecej tak : #2 Po podłączeniu na butelkach (przelewy z wtryskow rozlaczone i tylko wtryski do butelki (wylało minimalnie do niej); Wąż ktory oryginalnie się łaczy z przelewami do osobnej butelki...
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
Witam. Od przynajmniej 3 lat grzeje swiece znacznie dluzej jak kontrolka. Od 10 lat w dieslach wszystkich w chlodne dni tak robie . Ten wariant odpada ze swiecami. Sa zalozone nowki Denso i jestem pewien ze dzialaja. Dzis ok. -7 stopni jest. I znowu krecil dosc dlugo, ale jak zlapal to odrazu rowniutko. W tym tygodniu postaram sie zalozyc taka pomke....
Mała aktualizacja: Po wymianie akumulatorów, podstawy filtrów wraz z filtrami, smoka w zbiorniku, zaworku zwrotnego i zaworku odpowietrzającego w głowicy, pompy paliwa niskiego ciśnienia oraz obsad pompowtrysków zostało wykluczone problemy z układem paliwowym. Najprawdopodobniej usterka ma podłoże w wiązce elektrycznej pojazdu. Pojazd nie zapali nawet...
Witam mam problem z volvo fh12 z 2003 roku a mianowicie nie można go odpowietrzyć, powymieniane zaworki na pompie , zwrotny, i mam pytanie czy w podstawie filtrów paliwa są jakieś zaworki ? bo nie ma już mocnych na to auto. Dodano po 3 Dodam ze odpala z somostartu ale jak zgaszę go to nie zapali co to może być za przyczyna ?
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
Pewnie nie zaglądałeś pod spód (wiekowego już) auta, aby sprawdzić przewody paliwowe. Czy zamontowałeś "markowy" filtr paliwa i oringi będące w komplecie z filtrem. Wężyki paliwowe pewnie masz przezroczyste i czy widoczne są w nich pęcherzyki powietrza. Jeśli zakładasz zaworek zwrotny, to zamontuj go (jeśli jest to możliwe) w miarę w pozycji pionowej...
Witam wszystkich Forumowiczów. Widziałam podobny temat, ale już zamknięty, dlatego zakładam nowy. Jestem totalnie nowa na forum, więc proszę o wyrozumiałość i bez hejtów :) Mam problem z moją "dziewczynką" Laguna II dci 1,9, 2002 r . Przez przypadek mój mąż zatankował benzynę zamiast diesla, z przyzwyczajenia bo niestety sam ma auto na benzynę. Tak,...
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Albo naprawić ,dołożyć zaworek zwrotny przed pompą. Jak problem zniknie to zaworek w pompie uszkodzony. Jak nie zniknie to nieszczelny układ paliwowy.
Witam Buduję kompresor do zastosowań modelarskich. Powstaje z tego co mam - agregat lodówkowy, butla po gaśnicy, części z pompy do podlewania i takie tam. Wszystko jest budowane na wężykach 6mm i złączek na 1/4 cala. Mam jednak problem z doborem zaworów zwrotnych. Będę takowe potrzebował gdyż agregat lodówkowy ma być stosowany zarówno do wytwarzania...
Witam. Zamontować zaworek zwrotny. Np.
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem układy paliwowego. A mianowicie założyłem zaworek zwrotny między bakiem a filtrem i sytuacja jest taka: Paliwo między bakiem a zaworkiem zwrotnym jest bez powietrza. Między filtrem a pompą też jest bez powietrza. A MIĘDZY ZAWORKIEM ZWROTNYM A FILTREM JEST BAŃKA POWIETRZA I NIE MOŻNA JEJE USUNĄĆ. Jeśli nie dałbym...
Takie tematy czasem trudno znaleźć.Załóż na przewód zasilający (ten przeźroczysty ) zaworek zwrotny (ok. 20zł)i powinno być ok. Ew. zmiana przewodów elastycznych i opasek ale to juz wiecej roboty i kosztów
Witam zakupiłem Picasso 1.6 HDI 2010r.Mam problem z układem paliwowym dokładnie z tym że robi się jakieś ciśnienie i wylatuje wężyk od powrotów lub tez otwiera się gruszka. Wymieniłem wszystkie wężyki powrotne zaworek zwrotny. Sprawdziłem drożność układu powrotu paliwa wszystko oki. Nie wiem gdzie dalej szukać. Czy ktoś miał może taki przypadek?
Witam ,borykam sie z podobnym problemem w Golfie 4 1.9TDI 90KM ,wszystko do tej pory było ok z układem paliwowym (prócz regeneracji pompy wtryskowej która była naprawiana półtorej roku temu),odpalając rano auto było w porządku lecz po przejechaniu 30 km zgasiłem auto wychodząc do sklepu nie było mnie z 2 minuty przy probie odpalenia auta pojawił się...
Witam serdecznie szukam wszędzie rozwiązania na mój problem z Renault Scenic I lift 1.9dTi 98KM silnik F9Q 736 rok 2000r. Pompa wtryskowa R803. Samochód nabyłem nie dawno wymieniłem z nim Zaczynając od oleju, rozrządu z pompą wody, czujnika temperatury, zaczęło robić się chłodniej i zaczął kręcić gorzej to wymieniłem świece żarowe były wszystkie przepalone,...
Witam wszystkich mam mercedesa w202 2.2d 96r. Mój problem polega na tym. Ostatnio zatankowałem samochód do pełna i przejechałem jakieś 100km do domu i wszystko było idealnie. Na drugi dzień próba odpalenia samochodu nie udała się poprostu mogłem kręcić i kręcić i nic samochód na hol pali od 20 metrów. Wyszło na to że cofa mi się paliwo albo ciągnie...
Witam jak działa zaworek w filtrze paliwa, takim jak na foto. dwa króće są na przelot, a jeden idzie przez zaworek i brak przepływu obie strony. Chyba powinien działać jako zwrotny. Słyszałem o usterkach tego zaowrka. Ale mnie to się trafiło pierwszy raz.
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
Jak bulgocze w baku przy ściskaniu gruszki, to nie trzyma jeden z zaworków zwrotnych. Sama gruszka powinna być bardziej sprężysta, wtedy będzie lepiej pompować.
Witam, Tak się składa, że mam drobny problem z autem, a mianowicie problem z odpalaniem. Po dłuższym postoju zapala czasem za 1, czasem za 3 razem, nie ma tutaj absolutnie żadnej reguły, jeśli już odpali to zapala za 1 razem (do kolejnego dłuższego postoju). Z większą ilością paliwa (powyżej 1/2 baku) pali dużo łatwiej. Filtr paliwa nowy. Na warsztacie...
Witam ,mam golfa 4 1.9 tdi 101 koni, 2003 rok, pompo-wtryski ATD. Wydaje mi się że cofa mi się paliwo. Czasem (nawet jak było ciepło) a stal cala noc, to odpalił i zgasł, za drugim razem już wszystko ok. Teraz zima już, jakby odpala, ale jakby mu paliwa zabrakło, za drugim razem już ok. Gdzie może być przyczyna? Czy są ta jakieś zaworki zwrotne, które...
To rzeczywiście nie przelew. To jest komora boostpin. Poszukaj na forum Golfa lub Astry o tuningu td. Widziałem tam szczegółowe opisy jak wymienić i wyrególować boostpin. Może znajdziesz odpowiedż. Sam jestem ciekaw, bo w/g mnie tam powinno być paliwo, a ta śrubka to zaworek zwrotny.
Kupiłem tą pompkę z zaworkiem zwrotnym. Nabiłem paliwa w pompę paliwową - silnik odpalił po kilku sekundowym kręceniu rozrusznikiem. Na razie wydaje się, że wszystko jest w porządku.Silnik ładnie pracuje na wszystkie 5 garów. Za jakiś czas jak zrobię parę kilometrów to dam znać czy coś się dzieje z autem. Ps. Koszt naprawy na razie 29,90 zł za pompkę...
Witam, proszę o pomoc w magnum 480 e-tech mam problem z rozruchem auta. Odpala po jakiś 2 minutach ciągłego kręcenia rozrusznikiem, pali awaria wtryskiwacza a po czasie naprawa b.pilna. Pompkę zasilającą sprawdziłem, sprężynki całe ale troszkę jest wytarta przy jednej zębatce.Zastanawiam się jak ten układ trzyma paliwo by się nie cofało bo nie znalazłem...
Zależny od zaworu, w jednym podkręca się śrubą, w innym zmienia się położenie zawleczki w kolejny nawiercony otwór, w następnym podkłada-wyjmuje podkładki. Chodzi tylko o zwiększenie lub zmniejszenie nacisku sprężyny na zaworek. Ja bym pokombinował z zaworem zwrotnym z hydrauliki wodnej. Taki jaki dostałeś w zestawie tylko bez sitka bo ten jest typowym...
Wczoraj jechałem się przejechać, jeździł super, po czym zgasł i nie chciał odpalić, wykrecilem korek wlewu dmuchlem kilkukrotnie i odpalił i działał i bez korka dojechaliśmy normalnie do domu. W domu zakrecilem korek i znowu po chwili nie działał.. Dodam że miałem problem z tym że jak stał kilka dni to paliwo zeszło z filtra do zbiornika z powrotem,ale...
Witam, posiadam Opla Astrę 2.0DTL z 2000r. Wczoraj auto nie chciało odpalić, ale po kilku próbach zapaliło. Przejechałem jakieś 5 km i w trakcie zgasło ale odpaliło od strzała. Przyjechałem do domu, wymieniłem filtr paliwa taki gdzie jest dojście i wyjście, dołożyłem zaworek zwrotny. Przegoniłem auto i było ok. Teraz chciałem odpalić auto i zero reakcji....
Tak się dzieje gdy niedrożne sa filtry paliwa. Pompka zasilająca nie ma siły przecisnąć przez nie paliwa, wtryskowa w końcu wypali to co w niej jest, każdą możliwą szczeliną zaczerpnie powietrza nawet przez zaworek zwrotny i w końcu silnik stanie. Druga przyczyna to duży opór ssania paliwa przez pompkę zasilającom z baku, pogłębia to jaka kolwiek niewielka...
Witam, po dłuższym postoju moje auto nie może zapalić. Łapie powietrze gdyż widać w przewodach paliwowych brak paliwa i przy kręceniu nie może zaskoczyć. Wymieniony został filtr paliwa wraz z zaworkiem zwrotnym oraz założyłem nowe zaciski na samych przewodach i jest niby trochę lepiej ale chwile dłużej postoi i problem się powtarza. Czy pozostaje już...
Witaj ponownie :cry: Była nie była pompa paliwowa, temat przerabiany wielokrotnie. Na odległość porady :D Znalazłeś winowajce i nie mów, że nie usunąłeś usterki. :D Żartuje, przepraszam. Nie sprawdziłeś zasilania na kostce a szkoda, bo widzisz jest taki problem :D że to nie tedy ma wracać paliwo i nie jest dziwne, że nie mogłeś wdmuchnąć powietrza,...
Z tyłu silnika w bloku po lewej na dole masz zaworek zwrotny na 14 nasadkę chyba, jest on koło rurki paliwowej która idzie z głowicy. Po wykręceniu obejrzyj dobrze zaworek czy nie ma żadnych pęknięć. Jeśli będzie ok wymień pompke paliwa niskiego obwodu, bo faktycznie lubią padać.
Przewodów nie sprawdzałem jeszcze Nw czy ma to coś do rzeczy że na przewodzie przy filtrze paliwa jest zaworek zwrotny.I na zaworze ciśnienia na pąpie były założone dodatkowe podkładki na dławiku ale wyjecie ich nic nie zmieniło
Pacjent Mercedes Vito 2010 rok 286 tyś km 2.2 cdi 150 km. Auto po przyjechaniu do domu i zgaszeniu silnika rano następnego dnia nie chciało zapalić . W zbiorniku było minimum paliwa. Pompka przy zbiorniku podaje paliwo do filtra z filtra do pompy wtryskowej ale już z pompy na listwę i wtryski już nie. Po podłaczeniu komputera nic nie pokazuje błędów....
Sprawdz odpowietrzenie zbiornika. Tworzy sie podcisnienie i ciagnie z powrotem. Po drodze powinien tez byc zaworek zwrotny... Pisze bardzo ogolnie bo nie znam tego auta.
Po wielu bojach okazało się ze nie trzymała pompa paliwa w zbiorniku. Paliwo po prostu cofało się z powrotem do zbiornika. po wymianie pompy wszystko wróciło do normy. nawet zaworki zwrotne które montował mechanik nie przynosiły efektu.
Zaworek zwrotny został założony. Przetestowane w trasie, teraz podczas jazdy pompka "da rade" zasysać paliwo. Gdyby to nie pomogło, to trzeba by było przenosić pompkę bliżej zbiornika. Teraz wszystko działa tak jak trzeba. Czyli tak jak w instrukcji montażu, pompka maksymalnie 1.5 metra od zbiornika, lub dalej ale z zastosowaniem zaworka zwrotnego przy...
Próbowałeś z puszczeniem nadmiaru z pompy, bezpośrednio do baku - z pominięciem filtra? Ja tak mam na stałe i zero problemów z powietrzem. Próbowałeś wymienić oringi, na szybkozłączkach przy baku (moduł pływaka/czujnika)? Rurki, oringi, zaworek zwrotny w module pływaka/czujnika sprawdzałeś? Pozdrawiam.
Jak trzy dni walczyłeś, to wypada jeszcze 1 dzień poświęcić:) Dafa miałem w rękach 2 razy, więc mało go znam, jego czułe punkty. Niedawno walczyłem z jakąś głupią koparką i było podobnie. Zaprzęgnij zatem do sprawdzenia sprężone powietrze z reduktorem ok 3 Bar i sprawdzaj podając z każdej możliwej strony. zaślep w razie potrzeby przy smoku oczywiście....
Tylko że jeśli to TDDI to ma pompę elektryczną przy zbiorniku paliwa i to w niej szukałbym winy. Pompa sprawdzona jest ok :) Dodano po 2 Jeśli chodzi o przewody paliwowe to są suche żaden z nich sie nie poci , a mimo to paliwo na filtrze się pojawia ... Mechanik , który przynajmniej nim się nazywa podokładał jakieś zaworki zwrotne na przewodach odchodzących...
Problem z zapaleniem, tylko po pauzie 9h,kreci długo,ewidentnie wyglada na cofajace sie paliwo.separator Nowy filtry też.Gdzie szukać,może ktoś wie gdzie zaworek zwrotny jest?
tak właśnie jest. Rozbierałem pompę tandemową w mak wczoraj, doczytałem się o zaworku zwrotnym w niej zamontowanym (jak ktoś napisał) i przekonałem sie że nie jest to zaworek zwrotny tylko zaworek spiętrzający. po wyczyszczeniu wszystkiego i złożeniu bez zmian. Właśnie przez tą pompę wraca przelew z pompek oraz nadmiar z pompy
W filtrze paliwowym został również wymieniony zaworek zwrotny Zdjęcie przedstawia pomiar napięcia po przekręcę u kluczyka Dodano po 2 Po psiknieciu plaka obroty falują i gasnie Dodano po 5 Bez przekręcenia kluczyka miernik nie podaje żadnych wartości
Ja mam esika z 1997. Tej zimy miałem ten sam problem. Też na początku założyłem zaworek. Ale okazało się że dopiero wymiana całego filtra (włącznie z obudową i ręczną pompką ) pomogło. Można wymienić samą membranę w pompce ale ja wolałem całość . Koszt całego filtra ok180zł a membranka ok 50zł. No i jeszcze wymieniłem rurkę łączącą filtr z pompą na...
Pewnie, że dobry i skuteczny. Filtr najlepiej z golfa mk2, bez podgrzewacza. Ten na foto jest z podgrzewaczem (innego nie mogłem znaleźć), często sa przez niego kłopoty, lubi zaciągac lewe powietrze. Poprostu z filtra maja wystawac tylko dwie rurki. Grószke o której piszesz, jeżeli to pompka z zaworkiem zwrotnym, to nie polecam, kupiłem takie ustrojstwo...
Zależy od konkretnego modelu pompki. Zawsze można założyć zaworek zwrotny tuż przed pompką. Wtedy w pompce zostanie paliwo, gaźnik przecież sam sobie nie pociągnie paliwa o ile ta pompka jest niżej od niego. Zaworek zwrotny kosztuje 7zł.
System HPI jest taki, że diagnostyka komputerowa jest w ciemnej d...Właśnie znalazłem w pompowtrysku dodatkowy otwór powstały centralnie w kierunku tłoka. Pojechałem na scanię i tylko po to, aby się przekonać, czy SDP3 wykryje to- nie, nie wykrył ani test wyłączania wtryskiwaczy, ani balans cylindrów.. System EGR ma być szczelny do bólu. Zamknąć sposobem...
Kup wężyk paliwowy zbrojony (taki czarny, gumowy), najpewniej ze średnicą wew. 8mm, ale to jeszcze sprawdź dla pewności. Tylko upewnij się czy w oryginalnych przewodach nie ma gdzieś po drodze np. zaworka zwrotnego - wtedy też w nowym wężyku dobrze było by go wstawić.
Witam. Posiadam golfa IV 1.9tdi 90km 99r. Pare dni temu autko nie chciało mi odpalić, postawiłem na zarąbany filtr paliwa, który następnie wymieniłem (bez zaworka filtru), oczywiście zalałem filtr no i już za drugim razem golfik odpalil, pochodził z 15minut i potem jeszcze pare razy go odpalałem no i wszystko ok. Dzisaj próbuję go odpalić i nic...Filtr...
Marka pojazdu: Audi a4 b7 1.9. BRB 2006r. Witam. Wiem że taki temat były już ruszany na forum lecz nie był on do końca dokończony (temat się urywał) Mam bardzo kłopotliwy problem ze swoim samochodem.Całe lato pięknie palił , żadnych problemów nie było , lecz gdy przyszły temperatury minusowe -3 +8 to mam problem z odpaleniem (świece wymienione na nowe)....
Filtr paliwa, zbiornik jeat wykluczony poniewaz zastosowalem zaworki zwrotne. Najprawdopodobniej jest uszkodzony przelew wtryskow. Wymienie podkladki miedziane i odezwę się.
Tematów wiele odnośnie tego problemu. Czytałem, mniej więcej wiem w czym problem. Paliwo cofa się po kilku godzinach postoju między pompką a filtrem i jest problem z rozruchem, odpala tak mniej więcej po drugim kręceniu, oczywiście wyskakuje komunikat "sprawdź wtryski" czy jakoś tak. Po pod pompowaniu pompką ręczną odpala dużo lepiej, ale i tak kręci...
Witam. Pacjent VW Golf 4 2003r. Długo kręci rozrusznikiem, długo odpala. Objawy: - po przekręceniu zapłonu słychać bąbelki w baku. Po ponownym przekręceniu zapłonu też słychać bąbelki, ale już mniej. Zaś po trzecim przekręceniu zapłonu bąbelki ustają i normalnie słychać pompę paliwa. - zaworek zwrotny jest założony i nie ma prawa zofać paliwa - świece...
Witam. Chcę zapytać jaka jest rola "zaworka" na obudowie/uchwycie dla filtra paliwa w dieslu (w tym wypadku jest to 1.9 JTD fiata). Do filtra dochodzą trzy wężyki: dopływ od elektrycznej pompki w baku, odpływ do pompy CR i trzeci wężyk, który dalej łączy się z powrotami z pompy CR oraz wtrysków. Ten ostatni wężyk w miejscu połączenia z obudową filtra...
czy samochód ma instalację gazową???? może się nie zapowietrzyło tylko padł zaworek zwrotny?!
Witam,gdzie najlepiej zamontować zaworek zwrotny paliwa w berlingo 1.4 ? Czasami zdaża sie dobiero za drugim przekręceniem kluczyka odpala i trzeba dodać gazu,tak jakby za mało paliwa dostawał. ten zaworek zamontować między zbiornikiem (pompa wewnątrz) a filtrem palaiwa czy między filtrem(blisko zbiornika paliwa) a silnikiem ?
jest jeszcze moduł sterujący który współpracuje z przetwornikiem ciśnienia który może być uszkodzony, trzeba też sprawdzić zaworek zwrotny w przewodzie podciśnieniowym,to wszystko jest ważne do sterowania iskrą,co się przekłada na moc i żwawość motoru- trzeba też sprawdzić poziom paliwa w komorze pływakowej,reguluje się przez podginanie blaszki która...
Ostatnio w seicento 900 miałem przypadek szarpania przy obciążeniu i falowania obrotów, pisałem o tym na forum, otrzymałem poradę aby sprawdzić przewody podciśnieniowe. Posprawdzałem przewody, znalazłem cienki gumowy zbrojony wężyk wychodzący z tego samego rozdzielacza co plastikowy wężyk podciśnieniowy (ten był chyba ciśnieniowy skoro gumowy) z zaworkiem...
Przy uszczelniaczach na wtryskiwaczach paliwo robi się czarne od oleju. Poza tym jeśli to ich wina to auto nie odpala/odpala ciężko, jesli odpala i gaśnie po 10-15s to nieszczelność jest w okolicach filtra paliwa i/lub przewodu zasilającego pomimo że Twoje "testy" tego nie wykazały. Jak chcesz to załatwić zaworkiem zwrotnym to zamontuj go w okolicach...
Witam Mam chyba problem z cofającym się paliwem. Mój nissan sunny to 1,4 lx na wtrysku rok 1994.Za pierwszym razem przy odpalaniu pompka chodzi i chodzi... Muszę jeszcze raz wyłączyć i znowu włączyć pompkę i wtedy dobija.Ale odpalenie również trzeba na dwa razy i ruszam.Zdiagnozowałem to jako zepsuty zawór zwrotny i widzę ,że piszecie gdzie zamontować...
Witam, Nurtuje mnie pewne pytanie i chciałbym zasięgnąć porady. Pacjent: Daewoo Lacetti 1.8., 2005r. Instalacja LPG: LR Omegas. Objaw: dłuższe 2-3s kręcenie aby odpalić, jedynie gdy paliwa w baku jest powyżej połowy wskaźnika. Obserwacje: W momencie gdy kupiłem samochód, paliwa było poniżej połowy i problemu nie zaobserwowałem. Po około 2 miesiącach...
Witam. Mam problem z układem paliwowym w R75 z 2002r CDT. Paliwo z pompy przy samym baku lecie bardzo mocno - natomiast przy drugiej pompie kolo akumulatora już znacznie słabiej - okazało się ze spora cześć wraca do baku. Przejrzałem wczoraj cały okład, nic nie jest zagniecione ani zapchane. Dziś wymontowałem zaworek lub dławik paliwa, który widać na...
Witam. Mam pytanie gdzie, w którym miejscu zamontować zaworek zwrotny w samochodzie renault megane scenic 97r. 1.9dt? Pomiędzy filtrem paliwa a pompką ręczną paliwa w tym małym odcinku przewodu po dłuższym postoju pojawia się na prawie całym odcinku powietrze, a więc wydaje mi się że paliwo się cofa. Tylko teraz pytanie gdzie ten zaworek zamontować?
witam Odnawiam temat. Po wymianie pompki (tym razem na nową) auto odpaliło i generalnie działa:) Problem w tym, że po dłuższym postoju trzeba kręcić 2-3 razy żeby zaskoczył. Z tego co zauważyłem po postoju paliwo schodzi z układu (po pewnym czasie zdejmowałem wężyk od paliwa na wylocie i było sucho). Założyłem wiec zaworek zwrotny na wyjściu z baku-myślałem,...
Zaworek zwrotny w pompce ręcznej nie trzyma.
Kolego po prostu zobacz gdzie masz suchą pompe a gdzie ci wycieka ropa. Po drugie żaden zaworek zwrotny nie pomoże na nieszczelny filtr. Po trzecie może koło baku ciągnąć jak cudowane w stodole. Powiedz szczerze czy był zdejmowany wałek rozrządu i rozpinany rozrząd?
Niektóre modele tak miały fabrycznie że pompa paliwa działała dopiero po wykryciu obrotów wału np ople z lat 1990-2000. W twoim wypadku problem jest raczej z cofającym się paliwem i zapietrzajacym się układem. Czyli albo jest dziurka albo zaworek zwrotny padł. Problem można rozwiązać na trzy sposoby: dodatkowy zaworek, dodatkowy włącznik pompy paliwa...
Witam panowie. Mazda 1.6 CITD, zapowietrza się po nocy. Nie widać nigdzie żeby ciekła ropa. Gdzie znajduje się zaworek zwrotny, na co zwrócić uwagę?
Może tak być. Pompa wstępna pracuje? discovery 2 ma tylko pompę w zbiorniku , filtr z zaworkami zwrotnymi i regulator ciśnienia i wtryskiwacze , to jest motor landrowera nie bmw ani VW
tylko napiszcie gdzie najlepiej założyć zaworek. W schowku :D Gdzie byś nie zamontował, nic nie poprawisz.
Witam serdecznie otóż mam problem założyłem ostatnio filtr Paliwa nowy wraz z zaworkiem zwrotnym Boshe . Ponieważ silnik zaczął mi wariować nie regularnie chodzić po czym gasł . Prawdopodobnie od tego że w przewodach była duża ilość powietrza . więc wymieniłem filtr i zaworek niby samochód chodzi dobrze już nie wariuje ale zauważyłem że w przewodzie...
Wymiana zaworka zwrotnego w głowicy pomogla. Dzięki wszystko za podpowiedzi.
Zastosowałem, ale pompka nie potrafi przepchać przez zaworek zwrotny. Tak jakby dawała za małe ciśnienie.
może pomoże, ale prędzej pomoże elektryczna pompka wstępna taka jak do traktorów, przed pompą wtryskową, podłączona zasilaniem + pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej. żadne zaworki zwrotne nic nie dadzą, sprawdzone osobiście na Xantii 1.9D z takim samym silnikiem o taka:
Mam gnidę, chyba - pod pompką (grzybkiem) jest taki brązowy silikonowy zaworek zwrotny, dzięki któremu łatwiej odpalić - z boku tego cycka miałem dziurkę i zaworek nie ograniczał powrotu, paliwo przepływało w jedną i drugą. Jeszcze potestuję, ale chyba to była ta przyczyna.
Witam Mercedes actros mp4 nie chce odpalić.Silnik om470.Nie buduje prawie wcale niskiego ciśnienia paliwa.Na obwodzie niskim jest 0,5 bara podczas kręcenia silnikiem ostrzone także manometrem.Ktos wymienił całą pompę wysokociśnieniowa wraz z nisko ciśnieniowa.Wiem że w podstawie filtrów paliwa są zaworki zwrotne ,były czyszczone ale nic nie dało.Odpala...
Prawdopodobnie po postoju ropa "cofa się" w stronę filtra bo zaworek pompy nie trzyma, albo masz kaszę/wodę w filtrze paliwa. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził/powymieniał węże, założył nowy filtr paliwa i dołożył zaworek zwrotny taki akcesoryjny . Pozdrawiam
Mam pytanko , gdzie w układzie paliwowym znajdują się zaworki zwrotne paliwa. Kręci rano do 7 sekund odpala waląc sporym czarnym dymem, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu odpdla dość normalnie bez jakiego kolwiek dymu. Silnik ogólnie bardzo ładnie pracuje i nie kopci. Proszę o podpowiedzi ewentualnie rysunek. Wtryski ewyregulowane i cewki sprawdzane....
Sprawdziłeś czy wężyki nie są popękane? Lubią pękać szczególnie na przepuście gumowym w zbiornik. Gaźnik przeznaczony do współpracy z primerem prócz zaworka zwrotnego na rozpylaczu ma także zawór zwrotny na układ biegu jałowego. Problem z uruchomieniem rozgrzanego silnika może być także spowodowany zbyt słabą iskrą, cewkomoduły zapłonowe są obecnie...
Owszem ale w passacie pompa nie zasysa paliwa bo ma gow brud tylko pcha paliwo dalej a jeśli pompa będzie na przewodzie to musi pociągnąć paliwo z baku. Myśle że dobry zaworek zwrotny i dobra pompa powinny dać rade ale tylko myśle pewien nie jestem. POZDRAWIAM
Proponuję dodatkowo założyć zaworek zwrotny na powrocie. Przy straszych samochodach silnik potrafi zassać paliwko z układu powrotnego. Koszt takie zaworka to 15 zł. Pozdrówka M
Polanie zimna woda nic nie daje.Ponadto zauważyłem że jak auto jest zimne to słabo odpala po podgrzeniu świec żarowych tylko jeden raz ,jezeli 2 razy to normalnie bez problemu.świece żarowe są nowe. podczas odpalania auto wogóle nie wchodzi na obroty jakby nie podawało coś paliwa .Kreci na sucho jeżeli auto jest gorące i nie zapalaja sie świece żarowe...
witaj, niektóre instalacje tak miały ze pompka dopiero podczas kręcenia się załączała. Załączenie na moment pompy paliwa odbywało się niekiedy po otwarciu pojazdu przez zamek centralny. Tanim kosztem można rozwiązać problem zakłądając zaworek zwrotny na przewodach paliwowych, ale nie przy samym silniku tylko pod autem zaraz za pompą. Pozdrawiam, Adam
Zaworek jest w pompie, a jak paliwo ucieka, to załóż dodatkowo zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompa.