A w fordzie to kierownica nie jest przypadkiem montowana sześciokąt? I jej przestawienie o "jeden", powoduje przestawienie kierownicy o 60'. A to chyba łatwo zauważyć... ZXMEN (to jest was wielu, sądząc po nicku?)napisał: Tak. kierownice musisz ściągnąć. podejrzewam że któryś przewód jest luźny .w najgorszym wypadku cały kom do wymiany.. Jaki "kom"?...
Witam ! Czy w fiescie mk4 da się wyjąc przełącznik świateł bez zdejmowania kierownicy ?
Witam. Prawdopodobnie masz nadpalony styk w w przelonczniku zespolonym pod kireownica, mozna go naprawic lecz wymaga to doswiadczenia i cierpliwosci ale by sie przekonac czy to jest to to trzeba sprawdzic czy jest napiecie na ww przelaczniku jesli dochodzi a nie wzchodzi do swiatel to jest to, a jesli nie to odpisz postaram sie Ci pomoc.[/code]
Ad1. Wyłącznik zespolony. Ad2. Jest złącze na tylnej klapie? Do czyszczenia, albo lepiej je ominąć i puścić wiązkę przez klapę. Ad3. "Luzy" w elektryce. Do sprawdzenia połączenia, szczególnie masowe. Do przeglądu skrzynka bezpieczników. Możliwe uszkodzenia wewnątrz.
Przyczyna może być właśnie ten przełącznik zespolony. Możesz spróbować go rozebrać i oczyścić. Znajdziesz w necie co i jak.
Jeśli to takie samo rozwiązanie, jak w escorcie, to trzeba też sprawdzić stan gumek na ogranicznikach w przełączniku zespolonym. A usterki przełączników zespolonych, to typowa usterka forda.
Witam wszstkich i prosze o jakiekolwiek schemtay elektrycznego polączenia układu zapłonowego z wtryskiem w fiescie 1.1i rok 93. Do fiesty rocznik 92 1.1 z gaźnikiem chce włożyć silnik 1.1i (jednopunktowy wtrysk paliwa z sondą lambda). Mam problem z połaczeniem podciśnienia nie wiem czy mozna zastosować do wtrysku moduł zapłonowy zespolony z podcisnieniem...
Hm coś mi tu nie gra fiest z 1985 miała tylko moduł zapłonowy i czujnik w aparacie . Ale nic . Tak mi sie wydaje ze mozesz mieć moduł zespolony z czujnikem halla Jest to taka mała kostka na aparacie zapłonowym do której ida 3 przewody . Jeśli masz to to mozesz szukać zamienników ok 50 zł . Twoja fiesta to mk2 o ile sie nie myle chv (wałek w głowicy...
Bo to jest w komplecie wpisz w google przełącznik zespolony fiesta i sam zobaczysz.
Witam . Odpowiadam na pyt 1 pewnie pompe paliwa masz w zbiorniku i niestey pływak z układem jest zespolony z pompom trzeba to wyjąć i zobaczyć na stykach mogły śię blaszki złamac albo wygiąć . pyt 2 ja bym to dał do założenia jakiemuś fachmanowi . pozdrawiam .
Pierwsze co bym zrobił to zbadał czy nie poszedł termorezystor. To częsta przyczyna tego typu usterek. Znajduje się najczęściej gdzieś przy silniku dmuchawy bo potrzebuje chłodzenia i jest zespolony z rezystorami do poszczególnych stopni zakresów. Pozdrówka:D
Jeżeli jest to silnik z zapłonem iskrowym to jest cewka zapłonowa. Znajduje sie ona pod kol ssącym od strony koła pasowego. Jest to zespolona cewka i oprucz czterech wyjść WN to dochodzi wtyczka 3 pinowa. Pin 2 to zasilanie "15" a 1 i 3 jest to sterowanie z sterownika i tu możesz soę wpiąć z obrotomierzem ale sprawdz dobrze czy nie wychodzi przewód...
Cześć ! Przerywacz jest zamontowany w przełączniku zespolonym po kierownicom z lewej strony.
Mam problem z przełącznikiem zespolonym w samochodzie Ford Fiesta z 1989 roku. W trakcie włączania kierunkowskazów lub zmiany świateł na drogowe widać wyraźne mruganie świateł. Co można zrobić, żeby wszystko było jak należy?
Wyłącznik zespolony. To na dzień dobry. Odepnij kostkę od niego i zewrzyj przewody kierunkowskazów na krótko: prawych i lewych. I sprawdź, czy wtedy kierunkowskazy działają normalnie. Dodatkowo sprawdź jeszcze lampy i to, czy wszystkie żarówki świecą poprawnie. Może gdzieś ci się zgubiła masa i prądy szaleją... W końcu to dość wiekowe auto.
Witam. O co chodzi z tą wadą, ja miałem jednego escorta 92 teraz 98 i jakoś nic mi się nie pali. Co prawda fiesta też ma taki sam zespolony i szczerze mówiąc nie słyszałem by fiesta czy escort się paiły. Jeśli możesz to daj na PW jakiś cynk o co z tym chodzi bo zaczynam się trochę bać czy coś się nie stanie. Wolał bym tą wadę poprawić. Pozdrawiam.
Źle przeczytałem pierwszy post i nie zauważyłem że przerywacz był wymieniany. No cóż. Tyle tematów do przeczytania że się człowiek śpieszy :) Podjedź na szrot i załóż na próbę używany zespolony.
Pozycje w FORDACH to problem wyłącznika zespolonego przy kierownicy(Wypalony styk) . wyłącznik cofania jest na dole skrzyni biegów (Często gnije wtyczka od soli)Powodzenia.
Tak. Uszkodzenia wyłącznika zespolonego, to częsta przypadłość fordów fiesta i escort z tego okresu.
Sołtys , pisząc odpowiedź , liczył na Twój wysoki IQ . Nie załapałeś ?, wymienić uszkodzony przełącznik zespolony , a jak umiesz zregenerować.
przejechane 150 tysięcy, raz już kat był wymieniany więc ok, natomiast sondy nie wiem czy były, słyszałem też że w niektórych modelach pierwsza sonda jest jakoś zespolona z katalizatorem i trzeba wymieniać cały katalizator wraz z pierwszą sondą. Ciekawe jak we fieście?
Tradycyjna usterka w fordach. Opisy naprawy masz w sieci. Trzeba zdjąć przełącznik zespolony, rozebrać i naprawić. Nie masz nawet co przewodów oglądać. To na pewno rozwiąże problem świateł. Wpisz sobie w google "ford fiesta mk4 przełącznik zespolony naprawa", to dostaniesz tutoriale ze zdjęciami, jak to zrobić.
Ten przełącznik od awaryjnych jest razem z przełącznikiem zespolonym od kierunkowskazów i wycieraczek, wiec nie będzie wcale tak łatwo zainstalowac sobie osobny gdzies indziej, poza tym w czym on Ci tak tam przeszkadza????
Pęknięta jedna z 4 cewek zapłonowych i nie daje iskry na kabel wys nap cewka jest zespolona na szrocie dałem za używany 30 zł i jest lux
Ford fiesta '98 rok 1.3 benzyna wersja endura. Każdy normalny samochód ma tak że po wyprostowaniu kół automat wyłącza kierunkowskaz otóż nie moja fiesta :( to normalne? można to zrobić tak jak powinno być?
Jakie "schematy Boscha"? Kody liczbowe Boscha są dostępne na forum jako pliki do pobrania. Zwarcie nastąpiło w zespolonym, czy w wiązce?
Chciałbym podzielić się opisem przeróbki jakiej dokonałem w moim Fordzie Puma. Fordy te występowały w kilku wersjach wyposażenia jednak po lifcie zmieniło się sporo w elektryce. Dodany został elektroniczny licznik przebiegu a moduł alarm-sterowanie z pilota na podczerwień umieszczony po prawej stronie znikną, zastąpiony sterownikiem Siemensa z obsługą...
Szukam rozpisanych kolorów na kostce do podłączenia do przełącznika zespolonego ( chodzi mi o światła pozycyjne) do forda fiesty mK3. Dodam że walczę z wyłącznikem świateł drogowe już działają zostały mi dwa kable do podłączenia pozycyjnych ale nie moge sobie poradić ( brak miernika)
Jeśli będziesz poruszał się po mieście to po co Ci jakieś specjalne osiągi?? Rozejrzyj się jeszcze w małych autach typu Nissan Micra, Mazda 121 względnie 323, Mitsubishi Colt też nie jest zły-silnik jak najbardziej wytrzymały (1,3) autko ładne i zgrabne i również dynamiczne, Daihatsu Charade można się temu przyjrzeć 1.0 diesel. Fiat Seicento 1.1 nie...
Przy większej konstrukcji można by zamontować cały zespól napędowy wyciągnięty z auta (jakaś Fiesta, czy inny mniejszy silnik), wtedy z półosi można by napędzać te gąsienice, a sterować za pomocą tarcz hamulcowych, rozdzielając układ i dając dwa pedały - przyhamowując lewą półoś, moment obrotowy przez dyferencjał byłby przekazywany na półoś prawą i...
Przełącznik zespolony , max do 100 zł za używkę pasuje z Fiesty MK4 tylko zwróć uwagę na rozstaw i ilość pinów w kostkach.
Poszukaj silnika VW 1.8 16V o oznaczeniu KR wraz z osprzętem, widziałem na OLX. Myślę, że zespoły napędowe zniosą spokojnie jego moc a z osiągów na pewno będziesz zadowolony. Nie wiem czego się czepiacie człowieka, to jego auto i ma prawo z nim zrobić co chce. Wystarczy popatrzeć jak w USA przerabia się klasyki i nikt nad tym nie płacze. Dodano po 3...
Miałem dwa fiaty - starą Mareę i nowe Punto z salonu. Bardzo awaryjne auta, nie polecam. Marei nie wypominam, bo stare, sterane auto, moje pierwsze. Ale nowe Punto z salonu - chuchanie, dmuchane, ASO i: - awaria wspomagania przy 35 tys. km, - awaria pompy sprzęgła, do wymiany pompa i sprzęgło - 105 tys. km, - do tego drobiazgi typu zacinające się klamki...