forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



zimne powietrze

Znaleziono 2228 wyników na elektroda.pl: zimne powietrze
Podstawowa forma zapytania: zimne powiatr
Forum elektroda.pl Strona Główna

cc700 amortyzatory itd. Stare śruby mocujące. Zamykanie powietrza w filtrze.

nie wiem o jakie sruby ci chodzi.ja wymieniajac amortyz.z przodu mialem nowe nakretki mocujace a sruby zamontowalem stare tak samo zrobilem z tylu.w zasadzie powinno sie je zmienic ale nie ma sensu.skrec mocno i na jedno wyjdzie a jak juz tak bardzo chcesz to zmien sruby na nowe-koszt nie wiem jaki ale...
Samochody Elektryka i elektronika :: 20 Mar 2005 21:27 :: Pioter2k :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 638

W jaki sposób wykonać takie chłodzenie wzmacniacza?

Najwieksza wydajnosc osiaga sie jak wentulator jest na radiatorze i dmucha bezposrednio na niego. Wystawia sie wtedy wentylator na zewnatrz zeby zasysal zimne powietrze a potem robi otwory wentulacyjne tak aby cieple uciekalo z obu stron radiatora. Taki uklad ma ta wade ze podgrzewa cala elektronike...
Audio Serwis :: 26 Mar 2005 08:27 :: Ash Ketchum :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 978

UNITRA pw3015 poczciwy staruszek czy "martwy staruszek&

Tak czy inaczej pojawia sie pytanie - wtłaczać zimne powietrze do obudowy, czy wypompowywać ciepłe??
Audio Serwis :: 26 Lut 2006 19:46 :: Jarek91 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 744

schemat ogrzewania do mercedes 124

Witam:) niedawno jadac nad morze mialem to samo:9 moja kobieta nagle mi mowi po co ty tak grzejesz??ja patrze na pokretla ustawione na zimno (nieb. MIN) a gorac coraz wiekszy i....rzeczywiscie padl bezpiecznik i nie bylo widac ze jest uszkodzony !! po prostu wyjalem go , wlozylem inny i bylo gucio (lecialo...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Sie 2010 11:26 :: mlody29 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 6302

renault Laguna problem z odpalaniem zimnego silnika

Sprawdź WN, rano jest wilgotne powietrze i tu może być problem, ponadto podczas zapalania siada napięcie akumulatora a zarazem masz WN też obniżone, słabnie iskra. Może być taki objaw.
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Sty 2012 18:03 :: rafałszabla :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 18744

Jak zwiększyć wydajnośc Arctic Cooling VGA Silencer Rev.3?

a kanal doprowadzajacy zimne powietrze z poza obudowy ?
Komputery użytkowy :: 26 Maj 2005 13:06 :: Linoge :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 909

Klima w Pasku V R 6 1992 rok

U mnie ostatnio w audi100 90r z elektronicznym sterownikiem padła klima z dnia na dzień. Efekt był taki że po włączeniu klimy przez chwilę leciało zimne powietrze a potem ledwie chłodziła. Okazało się że przetarła się giętka rura i wyleciał prawie cały gaz. Masz osobny wentylator do klimy czy tylko główny?...
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Lis 2005 16:50 :: Jasiek3023 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 611

jaki termostat lub sterownik do pieca na groszek

Automatyka na kotle pozostaje bez zmian,bo steruje ona pracą kotła.Natomiast drugi układ jest odpowiedzialny za część grzewczą.Moduł ten umieszczamy w okolicach kotła,aby miał blisko do pompy i mieszacza,którymi będzie sterował.Na zewnatrz budynku najlepiej na ścianie płn zawieszamy czujnik zewnętrzny,który...
Systemy Grzewcze Serwis :: 06 Sty 2011 12:20 :: mlody300 :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 10176

Zmiana zamrażalki w lodówkę - termostat?

tylko pamiętaj że to jest skrzynia i tak jak w lodówce po ściankach będą ściekać skropliny aż w końcu na dole zrobi się małe jezioro i co wtedy? szmatka?musiałbyś wykombinować odprowadzenie tej wody,ale tego nie zrobisz bez przeróbki obudowy. Wydaje mi się że są takie zamrażarki które takie odprowadzenie...
AGD chłodnictwo :: 07 Sie 2005 17:45 :: martii :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 3859

lodowka przestala dzialac

Czyli jest to nofrost a wentylator pracuje? ona powinna się co jakiś czas odladzać może parownik jest tak oblodzony że nie ma przepływu powietrza tą kratką podczas pracy powinno lecieć zimne powietrze jeśli wentylator pracuje to możesz ją ręcznie odlodzić i zobaczysz czy po odlodzeniu będzie ok jeśli...
AGD chłodnictwo :: 17 Lis 2005 11:08 :: marmak :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 1701

Samsung 793DF.Uszk synchronizacja.

w takim razie ..po włączeniu delikatnie ołówkiem (może byc ten z gumką) po płycie puk puk..... troche żmudne i długie ale zazwuczaj skuteczne! lub jak mawiają starozytni Słowianie ..... zimne powietrze z suszarki , tylko waska dysza !
Monitory Serwis :: 16 Paź 2005 15:49 :: Krzysiek007 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 771

Citroen XM

klima manualna, rocznik 1991. Ma wymontowany silniczek od ustawiania przepustnicy ciepłe/zimne powietrze, mam drugi ale chciałbym go sprawdzić przed zamontowaniem. sprawdzałem czy w kostce połączeniowej są jakieś napięcia i nic nie było (co prawda probówką) Co steruje jego pracą ?
Samochody Elektryka i elektronika :: 31 Sie 2005 20:17 :: Mariogr :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 792

NIesprawna Klima SENATOR B

CZeść. Kupiłem Senatora z Niemiec. Wsyzstko chodzi oprócz klimy. Wciskając AC nie zapala się nawet lampka a sprzęgło na klimie też się nie załącza. Nie chodzi również włączanie obiegu wewnętrznego. Zupełnie jakby nie było tam prądu. Na dodatek nad schowkiem cały czas pracuje jakiś mały wentylatorek...
Samochody Elektryka i elektronika :: 01 Wrz 2005 20:40 :: SP7SEC :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 377

Problem z elektr.od klimy Opel Omega 2,016V 95r

Ale ja mam też taki problem w Senatorze B. Wciskam guzik od klimy i nic. Słychac jak się załącza przekaźnik ale przycisk się ani nie zapala ani sprzęgło nie załącza klimy. Na dodatek cały czas się kreci jakiś wentylatorek rozprowadzający zimne powietrze z klimy. Znajduje się on nad schowkiem. MOże...
Samochody Elektryka i elektronika :: 03 Wrz 2005 23:12 :: DJCHUCKY :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1238

Chłodzenie wentylacją samochodową

A tak odnośnie wychłedzanie pokoju....... To kloega nie mógłby pójść za ciosem i wywiercić jeszcze jednej dziury w podłodze którą odprowadziłby zimne powietrze z obudowy. A co ta to cieć????? Ja bym tam uważał z tym wierceniem dziur, szczególnie w podłodze.
Komputery użytkowy :: 17 Paź 2005 10:04 :: opiate :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 887

Jeszcze jeden wiatrak w zasilaczu

Planuje wyciac dziure od spodu zasilacza i wstawic tam jeszcze jeden wiatrak ktory bedzie wpychal zimne powietrze do srodka (ten wiatrak od tylu oczywiscie zostaje i on jak zwykle bedzie wyciagal cieple) I mam pytanie do ilu volt moge zmniejszyc napiecie na tych juz obydwu wiatrakach? Bo zalezy mi zeby...
Komputery użytkowy :: 26 Paź 2005 13:54 :: DzieX :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 930

Dym pod ciśnieniem - super efekt - pomocy

A jak by dało by się do takiego pojemnika sporo lodu i wytworzyło ciśnienie To może też by się sporo dymku wytworzyło jak by się uwolniło nagle takie zimne powietrze ? :)
Optoelektronika :: 07 Paź 2010 14:43 :: rastabiba :: Odpowiedzi: 74 :: Wyświetleń: 11562

GigaByte Radeon 9550 - podkręcanie (OverClocking)

Masz taka sama karte jak moja, w swojej podmieniłem bios na 9600xt, podniosłem tam pamiatki do 500, wiec teraz chodzi 400 gpu i pamiatki na 500, timingi sa takie same jak przy orginalnym biosie. Wgranie zmienionego biosu jest po prostu wygodne, nie trzeba bawić się ze zmodifikowanymi sterownikami itd....
Komputery użytkowy :: 19 Lut 2006 21:31 :: nietykalny :: Odpowiedzi: 562 :: Wyświetleń: 158704

Oświetlenie wewnątrz

Moze jeszcze nie stykac w przelaczniku swiatel pozycyjnych/mijania. Dziwne to jest ze wszystkich nie ma. Ja tez mam CC 1100 i nie swieci mi ogrzewanie cieple zimne powietrze. Czy tam jest jakas zarowka czy te typy tak maja. Pozdrawiam.
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Paź 2005 16:57 :: Slawek J :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 419

Temperatura dysku twardego

nagla utrata pojemnosci dysku? hehe... Ale na serio: Dysk wiruje z duza predkoscia. wiec wibracje to normaka. Ale chyba nie sa znowu tak wielkie ze trzeba dysk izolowac od otoczenia? Co do temperatury: fan 8 cm to dobry pomysl. Ale zeby dysk sie grzal od sluchania muzy?! Eeee... Sprobuj zmienic zasobożernego...
Komputery Hardware :: 15 Lis 2005 00:26 :: MluMlu :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 7730

Lodówka chłodzi ale prawie nie mrozi

kraiczek oj widzę że chcesz zmrozić zimne powietrze niestety te urzadzenia sa przeznaczone do pracy w mrozie minimalna temp pracy chłodiarek wynosi powyzej 16"C
AGD chłodnictwo :: 21 Lis 2005 07:50 :: XAX :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4343

Jak wyregulowac parownik?

a wiec tak.potencjometrami raczej nie krec bo fabryczne ustawienia sa wystarczająco dobre . prawy potencjometr słuzy do regulacji obrotow przy ktorych następuje przełaczenie na gaz. ja reguluje w sposób nasępujacy podobnie jak opisał kolega ustawiam na 3000 i odkrecam sróbe regylacyjnaą az osiądnie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 10 Wrz 2006 22:58 :: kk.2000 :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 124762

seicetno słabe grzanie

Witam. Obstawiłbym raczej na zapowietrzoną nagrzewnicę. Biorąc pod uwagę że samochód ma gaz, więc ma też drugi obieg równoległy do obiegu płynu do nagrzewnicy, a więc obieg może być a nagrzewnica moze być zapowietrzona. Sama instalacja gazowa powoduje, że płynu chłodzącego wchodzi więcej (węże + reduktor...
Samochody Początkujący :: 16 Sty 2006 21:06 :: pisu3 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 2462

opel omega B 2 16v

witam wszystkich mam problem z ogrzewaniem.pomimo właściwej temperatury silnika ogrzewanie zprzodu działa tak sobie a ztyłu nic tylko zimne powietrze.może ktoś wie oco chodzi.dzęki
Samochody Elektryka i elektronika :: 19 Sty 2006 18:18 :: radi 24 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3107

potrz[e]buje schematu do Eberspacher D5W

Witam, tolu w załączeniu masz dokumentację do D5WZ. Jeżeli chcesz aby twój dogrzewacz działał jako ogrzewanie masz dwa warianty do wyboru: - serwis Eberspaechera - montaż specjalizowanego układu rozszerzającego dogrzewacz do ogrzewania. Zestaw taki wyposażony jest w prostą elektronikę, zegar sterujący...
Samochody Szukam :: 05 Wrz 2010 19:53 :: konrey :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 41839

VWPassat 1.9TDi 94r 1Z szarpanie w czasie jazdy

Mowilem ze to przeplywomierz ! Ale mozesz sie nei cieszyc dlugo , komputer sie raczej nie przestawil , byc mzoe akurat u Ciebie nie bylo styku , ale sadze ze raczej cos sie zmienilo w przeplywomierzu przy ejgo czujniku termicznym , byc moze jak dostal zimne powietrze bez swojego zasilania czyli nie grzejac...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Gru 2005 13:13 :: slawciol :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 4808

Opel corsa 1.2 -połykacz gazu ;-)

mój Asterix 1,4 pali od 6,15 ( lato, trasa ) do 8,8 - zima, najgorszy wynik od roku czyli twoj wóz łyka stanowczo za dużo. Sprawdz filtr powietrza, czujnik temperatury kompa, swiece, termostat i czy do filtru jest podpiete zimne powietrze a sądząc po opisie masz żle wyregulowaną instalację - po nagrzaniu...
Samochody Elektryka i elektronika :: 27 Gru 2005 10:51 :: lukec :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 7461

problem z uruchomieniem zimnego diesla

układ paliwowy rozebrałem w drobny mak tj.od pompki (przed filtrem ) do pompt wtryskowej. Pompowałem do srodka powietrze w kierunku zbiornika i nie było ubytków .Sądze więc że jest szczelny chyba że robie to zle
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lut 2006 16:52 :: petrek12 :: Odpowiedzi: 45 :: Wyświetleń: 36979

eberspaecher hydrotronik d3wz

Witam, D3WZ jest to dogrzewacz płynu chłodzącego podczas pracy silnika przy jednocześnie temperaturze zewnętrznej poniżej 5st. Zegar jak najbardziej przydałby się, może być też sterowanie radiowe z róznymi opcjami od prostego wł/wył do sterowania programowanego. Na allegro takie zegary zaczynają się...
Samochody Elektryka i elektronika :: 29 Wrz 2010 10:34 :: klimek-xantia :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 13728

Telefunken na płycie ICC20

Po wymianie trafa telewizorek próbuje stratować ale próba trzykrotna i błąd 43- błąd resetu układu tda9330. W aplikacji scalaczka nie ma nogi reset. Błąd ten może sie pojawić wg dokumentacji scalaka jeżeli po podaniu zasilania w ciągu 24ms procesor nie dostanie zwrotnego impulsu H. Płyta przelutowana...
TV Serwis :: 05 Maj 2006 21:02 :: zorbek :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1301

Zwiększenie mocy zasilacza.

bardizej mi chodziło aby wychłodzic powietrze i dopiero to zimne powietrze na radiator . Ja nie mam tyle miejsca pod biurkiem aby tkai cudo pomiescic
Komputery użytkowy :: 05 Sty 2006 10:30 :: Erwin :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 2844

Wentylator

Po pierwsze Odgórne zadanie wentylatora to chłodzenie (np. jakieś części, obudowy) po przez wywiewanie Ciepłego powietrza (wtedy zimne powietrze zostaje zasysane. Co do Ceny to zależy do czego potrzebujesz tego wentylatora. A chłodzenie wodne ma za zadanie tak samo jak wentylator chłodzenie, ale Tylko...
Komputery Hardware :: 10 Sty 2006 08:41 :: Michas.glt.pl :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 432

Opel Vectra B Podświetlenie deski rozdzielczej

Nic sie nie podświetla....... to zobacze miejmy nadzieje że tylko żarówki padły Dodano po 3 A jeszcze do tego padł ciepły nawiew leci tylko zimne powietrze....
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Sty 2006 19:46 :: d_danie_l :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 13823

Fiat CC700>> Nie łapie temperatury :(

W zasadzie przyczyny moga byc przynajmniej 3 i zadna faktycznie z elektryka ani elektronika za wiele wspolnego nie ma. a mianowicie: 1) jezeli jezdzisz poza miastem to bez przeslony na chlodnice ciezko dogrzac 700 2)za bogata mieszanka ustawiona na gazniku 3) za zimne powietrze dostaje sie do gaznika...
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Sty 2006 22:56 :: walDI43 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 888

problem z odpalaniem toyota carina e.na zimnym silniku

Wyglada mi to na lewe powietrze. Wypadałoby przejrzeć scieżkę zasilania silnika tzn węże podciśnieniowe, uszczelki itp.
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Gru 2008 10:11 :: MakroSerwis :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 7101

problem z cb radiem president jackson

teraz jak są mrozy otwieram okno i klade od oknem że zimne powietrze go schładza i calutkie radio schładzam nie bardzo jest jak miejscowo schłodzić
CB Radio :: 31 Sty 2006 11:38 :: albrecht :: Odpowiedzi: 50 :: Wyświetleń: 4343

Playstation 2 (SCPH-70004) Problem z ruszeniem

Witam, jest to cienka czarna konsola, kupiłem ją nową i przerobioną. Grane było na oryginałach z USA przez jakieś pól roku i nagle przestała mi odrazu odpalać. Wkładam płytę włączam i nic. Jedyne co pomaga to: - Odłączyć ją od zasilacza, i podłączyć - Włączenie power przy otwartej klapce i przy...
Komputery Hardware :: 19 Sie 2006 22:10 :: deejay2deejay :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 696

Gorąco prosze o instrukcje montażu radiatorów na RAM...

kurcze bo w w tym zestawie do chlodzenia ramu sa taśmy dwusronne termoprzewodzace...czyli pasta juz nie jest potrzebna jak sa te tasmy? i czy te miedziane bleszki przyklada sie z 2óch stron kosci czy tylko z jednej....I teraz odchodziac od tematu...chcialbym zamontowac wentyl co wprowadze zimne powietrze...
Komputery użytkowy :: 26 Sty 2006 01:06 :: Jemi5 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 651

temperatura silnika - Seat Ibiza

Jeżeli przy nagrzanym silniku, włączysz nagrzewnicę i leci zimne powietrze to na 100% jest uszkodzona pompa wodna czyli wirnik stoji w miejscu. Miałem taki przypadek.
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Sty 2006 09:42 :: leszek sam :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 2327

AUTRONIC AL-700 MUSZE ROZGRZEWAĆ BY PRZEŁĄCZYĆ NA GAZ

witam tak jak napisał kolega wyżej a więc : Przejście fazy ciekłej w gazową wymaga dostarczenia tzw. ciepła parowania. Jeżeli ciepło nie jest doprowadzane z zewnątrz wówczas jest ono pobierane od parującej cieczy , wskutek tego ciecz ochładza się , a skłonność do jej dalszego odparowania ustaje....
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Sty 2006 09:49 :: oliver7 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 5521

Siemens MC60-nie moge wgrac flasha

wtrace sie :P mysle ze wiem o co chodzilo kolbie, uwzglednijmy ze nasz poczatkujacy serwisant (jak ja ;) wyczysci delikatnie (akurat) telefon za pomoca spirtysu (telefon a nie gardlo) to po takiej czynnosci suszarka moze przyspieszyc odparowanie spirytu (chyba ze lał w gardlo wtedy nie pomoze). co...
GSM Serwis :: 17 Mar 2006 14:41 :: 123456otras :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 861

kotły gazowe dwufunkcyjne-kilka pytań

Kilka słów "ewangelii" n/t nawiewu(jeżeli można): co to jest, jak ma(fizycznie)wyglądać. Jestem tylko użytkownikiem. Czy to ma być wentylator od spodu pieca, czy "rura" doprowadzająca zimne powietrze z n.p. zewnątrz, czy jeszcze coś innego. Przy rachunku miesięcznym w wysokości ok 700pln za powierzchnię...
Systemy Grzewcze Serwis :: 09 Sie 2006 14:33 :: Stachserwis :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 14352

zasilaccz colors it 350W czy wytrzyma

u mnie jest 12.39 v miezone miernikiem . puki co nie bede go wymienial mam odkryta obudowe kompa i wyciaga wmiare zimne powietrze z pokoju wiec sie nie przegrzewa ale w przyszlosci go zmienie jak bede ch chcial podkrecic kompa . mam jakis blizej nie okreslony wielki zasilacz od serwera pomyslalem zeby...
Komputery użytkowy :: 21 Mar 2006 12:35 :: pulsa10 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 648

Temperatura Athlon 1700+. Czy temperatura wzrasta przez małą obudowę?

Może prościej. Im więcej miejsca w obudowie tym lepsze odprowadzanie ciepła. Wszystkie kable, kabelki, kabeleczki spiąć w jedną wiązkę ( w miarę możliwości ) i uformować je tak aby funkcjonowały poprawnie i za razem nie przeszkadzały w cyrkulacji powietrza. Dodatkowo można zamontować jeden wiatrak wtłaczający...
Komputery Hardware :: 20 Mar 2006 21:35 :: poeta5 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 608

Problem z doborem zasilacza

winh8 napisał: mc-350 - pod ta zasilke mozna skladac nowe zestawy, kumplowi ciagnie Sempa 3000+, gf 6600, 2xhdd, 2xcd znacznie mocniejszy zestaw niz Twoj, jesli masz 115 to nie bedzie to na pewno zly wybor. A jak wygląda sprawa z napięciami? Czy są duże różnice zwłaszcza linii 12V? Witam co do...
Komputery Hardware :: 29 Mar 2006 16:52 :: popaw1 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 1299

Opel Vectra - podciśnienie

Witam Mam następujące pytanie: Moj silnik to 1.6i (C16NZ). W obudowie filtra powietrza znajduje się klapka sterowana podciśnieniem, która powinna otwierać dopływ ciepłego bądz zimnego powietrza. Niestety u mnie zamknięty jest stale dopływ zimnego powietrza co chyba nie jest normalne? Z tego co mi wiadomo...
Samochody Elektryka i elektronika :: 02 Kwi 2007 22:18 :: xxarekxx :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 3266

Mercedes w202 klima. Obroty nie reagują. Czy będzie wyczuwalne jak się ociepli?

Witam! Jeszcze nie jest za ciepło ale wydaje mi sie że klima mi chyba przestała chodzić. Narazie bez klimy dmucha zimne powietrze. Gdy włacznikiem ją włanczam to obroty nie reagują. Czy będzie to dopiero wyczuwalnie jak sie zrobi ciepło na dworze? (Klima manualna - mercedes c180 rocznik 96/97)
Samochody Elektryka i elektronika :: 14 Kwi 2006 22:25 :: Tony J. :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1130

Climatronic w Passacie B5 zamarza

Witam. Mam problem z moją klimą w passacie z 97 1.9 TDI. Po jej włączeniu wszystko jest ok ale po pewnym czasie przestaje działać...okazuje sie że zamarza parownik. Klima nadal pracuje ale do kabiny nie jest tłoczone zimne powietrze. Po wyłączeniu klimy i odczekaniu minuty wszystko wraca do normy...do...
Samochody Elektryka i elektronika :: 05 Lip 2012 05:58 :: homer00 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 3310

Nakładka na tłumik

Z filtrem jest tak,jak chcesz poczuc zmiany na plus to tylko jacky,dragon i inne firmowe >100-150PLN cały shit z allegro do 100pln popsuje dynamike auta.Po drugie w zalezności od rodzaju instalacji gazowej stozek moze gasic ci silnik,jesli masz prosta z wtryskiem na kolektor ssacy to dolot pozbawiony...
Samochody Archiwum :: 21 Maj 2006 13:18 :: carinus :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2985

Gdy router DI 614+ wiesza się podczas pracy z p2p

Następny d-Link, z którym mam kłopoty. DI-514 umarł sprzętowo, teraz ten także świruje. Nie ma problemu z dużymi plikami, wysyłanymi, czy odbieranymi. Wystarczy odpalic eMule i po 30 sekundach zaczyna się cyrk. Zarówno po radiu, jak i po LAN. Router am się resetuje, zacina itp. Co odkryłem. Im wgrywałem...
Komputery Hardware :: 29 Maj 2006 14:20 :: Gość :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 423

Astra G -klima wentylatory poduszki-pomocy

Witam kupilem astre g kombi 99 1.6 8v z gazem astra byla kiedys uszkodzona z lewej strony i tam jest taki sterownik pod zderzakiem moje -pierwsze pytasnie brzmi do czego on jest ? - moje drugie pytanie brzmi jak przekrece kluczyk aby sie pojawily kontrolki zalaczaja mi sie wentylatory i wskaznik...
Samochody Elektryka i elektronika :: 24 Lip 2006 23:32 :: piotr73 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2262

Efekt świetlny ... proszę o pomoc

Jak już mówiłem to jest prototyp. Zastosowaliśmy słabej jakości lustra a obudowa złożona jest z odpadów. Także myśleliśmy nad pomalowaniem ścian luster jakimiś kolorami i pewnie tak zrobimy, jak już będziemy go składać na gotowo. Obudowa też się zmieni. Już nawet nie chodzi o ten paskudny wygląd ale...
Optoelektronika :: 23 Lip 2006 10:58 :: lordfryta :: Odpowiedzi: 23 :: Wyświetleń: 1623

Turbina w benzyniaku...

Jak nie umiesz to daj zarobić innym !!! A prawda jest taka że jak zrobisz to sam to Ci kasa zostanie na hamulce i zawias. Z drugiej strony co tu jest do kombinowania ??? Robie kolektor równoległosciowy, licze dwa parametry i zaczynam obróbke głowicy, prowadze smarowanie i odpływ smarowania, montuje intercooler,...
Samochody Archiwum :: 08 Mar 2010 23:13 :: scooba :: Odpowiedzi: 29 :: Wyświetleń: 7438

Philips DVD 762 co mi blokuje po 5 minutach to DVD.

jak masz suszarke z dwoma biegami to pokieruj w okolice głowicy zimne powietrze i zobacz czy to nietemperaturowo ci siada .
DVD/VCR/Kamery Serwis :: 24 Lip 2006 22:00 :: bogusdr :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 804

Audi B3 1,8 PM B+G nie odpala na zimnym silniku

Witam, kupiłem nowy czujnik dla pewności ale to nie to. Zauważyłem że jak odkręciłem korek od baku to silnie zassało powietrze, może to to dzisiaj sprawdzę czy zagada od 1 razu ( oby tak )Pozdrawiam i miłego świętowania.
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Sie 2006 08:02 :: nepek59 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1900

Sprężarka do aerografu.

Co do kompresorow EDA sa to bardzo dobre kompresory i maja duzy moment startowy dzięki temu nie ma problemów z zaskokiem przy cisnieniu na tłoczącej. krzychk2 to dobry pomysl tez to widzialem w kompresach. Co do desupa to wystarczy spirala z rurki miedzianej (tylko nie za cissno zwinięta) ja jak...
DIY Konstrukcje :: 30 Wrz 2008 11:30 :: ja9 :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 28574

Samochodowe agregaty chlodnicze

Mam vw Caddy'ego z systemem chłodzącym Kerstner. I tu problem, bo Kerstner ma 100 sklepów w Niemczech i 22 przedstawicielstwa w Polsce. Stąd trudności ze zdobyciem oryginalnych części(są dość drogie to inna sprawa).Ostatnio sprzęt nawalił. W zakładzie panowie powiedzieli, że cewkaod sprężarki jest zepsuta,...
Samochody Klimatyzacje Ogrzewanie :: 11 Gru 2014 22:28 :: LORDUS :: Odpowiedzi: 591 :: Wyświetleń: 128256

Większa awaryjność komputera bez obudowy?

(at)Lukas_P moim zdaniem dobrze jest jak jest. Zimne powietrze jest wsysane do obudowy. Czesc wciaga i grzeje karta graficzna, a czesc leci dalej. Cieple powietrze leci do gory i tam jest wyciagane przez zasilacz i ta wycieta kratka.
Komputery Hardware :: 19 Lis 2006 19:21 :: Lzep :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 3215

Jeep Grand Cheeroke 2002 -co to za serwomotor?

Ten na zdjęciu. Generalnie jest tak że nie ma ogrzewania.Nagrzewnica gorąca a leci zimne powietrze. Wydaje mi się że ten serwomotorek steruje klapą przełączającą obieg powietrza z ominięciem lub poprzez kaloryfer. Ale dziwne dla mnie jest to,że wymontowałem serwo i zabierakiem który twki w obudowie...
Samochody Elektryka i elektronika :: 09 Wrz 2006 08:01 :: wojtekryba :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 479

Polonez Caro Instalacja gazowa --gaśnie !

Ponadto chodzi tzw o dławienie dolotu powietrza , przy "opornych" silnikach stosowane były kryzy dławiące na wlocie filtra powietrza co poprawiało "ssanie" gazu i silnik nie gasł na biegu jałowym. Standardowo termostat ustawia się na zimne powietrze , przy zasilaniu lpg jest to zdrowsze dla silnika(temperatura...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Lis 2006 14:36 :: MKCOFE :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2633



Strona 8 z 38 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 36, 37, 38  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: drzwi renault scenic cisco epc3925 kable oświetlenie pompa paliwa nissan błąd 3700 agregatu chińskiego odma laguna goclever quantum kontrolka ciśnienia oleju golf laguna ustawienie rozrządu
Template->make_filename(): Error - file overall_footer.tpl does not exist