forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



zmienic system

Znaleziono 1537 wyników na elektroda.pl: zmienic system
Podstawowa forma zapytania: zmienić system
Forum elektroda.pl Strona Główna

Nie dzialajace DDR3 Goodram na ASROCK G41C-VS

Witam, Postanowilem zmienic posiadana pamiec DDR2 2GB na DDR3 8GB w dwoch kosciach po 4GB. Niestety po zamontowaniu ich, system sie w ogole nie uruchamia. Resetowalem BIOS zworka oraz poprzez wyjecie baterii. System uruchamia sie tylko kiedy powroce do starych DDR2 kosci. Stare kosci DDR2 to...
Komputery Hardware :: 17 Lis 2013 00:21 :: swiercm :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 585

Dell Inspirion n5010 wyłacza się

Próbowałem nawet uruchomic nawet laptopa z CD-ROMu z Knopixa, ale również w trakcie ładowania wyłącza się , również podłączałem go do innego laptopa ale nawet go nie widzi (tylko że laptop posiada system xp i już kilka lat ma), podłączałem do TV to widac dysk, nie widac jednej partycji ale partycja z...
Komputery Laptopy Hardware :: 25 Paź 2014 11:20 :: mefiu07 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 204

RTL8139 i bootrom dla IPX 802.3

Dzieki za podpowiedz (ROM dalej by sie przydal) . Mam teraz troche inny problem - jak uruchamiam PKTDRV.COM to wszystko jest OK do czasu zaladowania NETX lub VLM. NETX wyswietla komunikat "Blad przepelnienia przy dzieleniu" lub "Blad przydzielania pamieci SYSTEM ZATRZYMANY". VLM podaje ,ze trzeba...
Komputery Hardware :: 25 Maj 2013 17:27 :: Michal2002 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 2905

Niedostepne foldery

Skoro windows sobie nie radzi spróbuj pod dosem. A dokładniej system z dyskietki startowej i spróbuj wtedy wejść do któregoś z "zablokowanych" katalogów, a poza tym to zmień im nazwy. Możesz też spróbować inaczej, z pozimu linuksa. Znajdź kogoś z tym systemem i tam spróbuj zmienic nazwy katalogów (albo...
Komputery Software :: 24 Sty 2003 19:06 :: MCbx :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 2060

PIONEER DEH-780

Mam takowego Pioneera i niewiem jak zmienic krok syntezy FM100/50 czyli z systemu USA na system EUROPA
Audio Serwis :: 06 Mar 2003 22:07 :: MIKRUS :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 838

Numer IP....

:arrow: Elektryk Nie dziwie sie Twojej reakcji, ale do czego zmierzam... Otoz dla mnie jest to calkowicie oczywiste ze zapisywane jest w systemie. Jednak nie dla wszystkich.... Na lekcji z przedmiotu "Systemy i sieci komputerowe" dostalem pytanie gdzie jest zapisany numer IP, wiec odpowiadam jak jest....
Komputery Hardware :: 10 Wrz 2006 10:43 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 5909

/var/log w linuxie

czerstwy nie bardzo Cie rozumie ,i co ma montowanie wspolnego z /var/log ?? Napisales ze nie mozesz zmienic praw dostepu do /var/log z roota a to jest tylko mozliwe jesli system jest read-only, chyba ze ja cos pokrecilem i nie zrozumialem najlepiej napisz jakis komunikat bledu bo ciezko tak zgadnac...
Komputery Software :: 11 Kwi 2003 22:39 :: DukE :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 973

Legalność oprogramowania

Tak, bylo pare sprw gdzie urzedy skarbowe czepiay sie do darmowego oprogramowania i naliczaly podatki od darownizny - liczac ceny od programow MS. Ale wystarczy cokowlwiek zmienic w systemie( w zrodlach) i wtedy to jest "nasz" system, ktory mi.n wytworzylismy i nie moga sie przyczepic.
Komputery Software :: 17 Maj 2003 09:23 :: studi :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1556

zmiana literki partycji

Hmmmm kupilem wkoncu ten nowy hdd i przenioslem system ghostem ze starego hdd. Oczywiscie windows nie dzialal i musialem go naprawic z plyty instalacyjnej. Teraz mam takie pytanie jak zmienic literke partycji na ktorej jest system, bo zamiast c:\ mam g:\ zalamanie. Prosze o rade.
Komputery Software :: 08 Lip 2003 20:39 :: pc486 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 713

Usuwanie wndowsa- jak ?

Jak sie nie da usunac katalogu windy, lub trwa to dlugo (brak smartdrv) to wystarczy usunac plik win.com (dla wer OEM) i zmienic nazwe folderu Windows). Po instalacji nowego systemu stary katalog mozna latwo usunac. To sam o z program files. Jedna zaleta - jak sie instralacja nie powiedzie to mnozen...
Komputery Software :: 11 Kwi 2007 23:24 :: jankolo :: Odpowiedzi: 34 :: Wyświetleń: 2304

ASUS A7V600-nie mogę wejść do biosa

Z następną płytą to samo.Tym razem sam instalowałem system WIN XP i dyskSATA.Wszystko przebiegło OK.System działa ale do startu windy potrzebny jest dysk instalacyjny w napędzie CD.Aby zmienic kolejność botowania muszę wejść do biosa i znowu to samo.Po naciśnięciu DEL komp się wiesza i nie można wejść...
Komputery Hardware :: 09 Lis 2003 23:57 :: swa :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1269

win98 i winxp

Trzeba by uruchomic win98 z niego tryb ms-dos wpisac fdisk /mbr. A potem format partycji na ktorej byl xp. chyba ze masz system plikow ntsf na d: To wdedy nie jestem pewien ale wydaje mi sie ze fdiskiem by trzeba usunac partycje d i utwozyc nowa. Najprosciej uzyc particion magica. I zmienic na d system...
Komputery Software :: 18 Lis 2003 16:03 :: macek :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 705

Macintosh a Windows &copy

hmmm system plikow jest inny, ale to nie glowy problem, bo system mozna zmienic. Po prostu Win jest skompilowany na inne procesory - x86. W macac siedza Motorole lub IBM
Komputery Software :: 04 Maj 2006 21:15 :: greku69 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 864

Zaprogramowanie nowego MAC'a karcie sieciowej

ja proponuje zmienic adres mac sprzetowo cytat "Win9x 'HKLM\System\CurrentControlSet\Services\Class\Net\000x' Win2000 'HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E972-E325-11CE-BFC1-08002BE10}\000x' (może być więcej niż jeden klucz stąd 'x', zmiany dokonujemy tylko dla klucza od naszej karty...
Komputery Hardware :: 11 Mar 2004 00:29 :: Mart1 :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 497

Internet Explorer

Miałem dialera? lub wirusa.Usunęłem dziada lecz nie moge teraz zmienic strony startowej.Udało mi się???? zmienić na mikrosoft!!! a ta strona też jest do ...Nie moge wejść w polecenie regedit ,bo pojawia sie komunikat:funkcja zablokowana przez administratora.A ja przecież nim jestem! I nic nie blokowałem.System...
Komputery Software :: 26 Maj 2004 13:19 :: Gość :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 7700

Hdd Seagate - transfer

moze i moze...te napiecia zawsze sie wahaja.. a to stalo sie tak nagle bez niczego? najpierw nie doczytalem myslalem ze wlozyles nowy dysk mimo wszystko sprobowalbym sterowniki zmienic a jak nie no tooooo format :D nie ma rady...ja zawsze przy takiego rodzaju problemach w systemie microshitu zakladam...
Komputery Hardware :: 15 Maj 2004 14:20 :: Gość :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 657

Problem z pendrive+mp3 (RS MP3 Stick 128mb firmy Red Star)

Witam ... mam problem z urzadzeniem typu pen drive o pamieci flash 128mb i urzadzeniem mp3.. urzadzenie zostało wyprodukowane prze firme red star (RS MP3 Stick 128mb ) Ma niebieskie podswietlenie i do okoła obudowy srebrny pasek. Problem polegana tym iz po podłaczeniu urzadzenia do komputera...
Komputery Hardware :: 17 Cze 2004 12:46 :: kursant :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 723

Spowolnienie komputera-wirusy, ad-aware itp.?(?)

nie wiem jak to powinno wygladac w xp, ale wydaje mi sie, ze 80 to troszke za duzo ;) ja w win98se mam 20-21... jeszcze jednym powodem wolniejszej pracy moze byc rozmieszczenie danych na dysku... przykladowa sytuacja: masz na jednej partycji system, office, wszystkie programy, jakas gre i jeszcze muze...
Pogotowie Antywirusowe :: 20 Gru 2008 00:05 :: jankolo :: Odpowiedzi: 892 :: Wyświetleń: 190666

uwierzytelnianie win XP Pro - wszystko szare

mam nastepujacy problem: cos poprzestawialem w systemie i nie moge zmienic nic na zakladce wlasciwosci polaczenia wlan w win xp pro a mianowicie zakladka uwierzytelnianie wszystkie opcje sa szare czyli nic nie mozna ustawic jezeli ktos wie jak to powrocic do stanu przed to bylbym wdzieczny w...
Sieci internetowe Początkujący :: 28 Lip 2004 20:37 :: gader :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 426

server FTP (linux) rozne problemy i pytania

No ja dopiero dzisiaj wpadlem na ten genialny pomysl :/ A moze dalo by się jakis skrot klawiszowy do wylaczania systemu? Ehhh... to mial bys serwer bezobslugowy.... bez monitora... moze i bez klawiatury :| Klawiature jakos przeboleje, ale przeciez w ciemno komend wpisywac nie bede :| w pliku...
Komputery Software :: 06 Sie 2004 07:07 :: faber :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 1923

win98se, dysk serialATA, plyta a7v600-x -niski transfer sata

Witam Moj problem polega na tym ze w zakladce moj komputer->wlasciwosci->system->wydajnosc widnieje napis: "dysk x: uzywa systemu plikow w trybie zgodnosci z MS-DOS" (co obniza wydajnosc). I tak jest w praktyce, transfer z dysku i do dysku siega 5 MB/s, a podczas kopiowania wiekszych plikow komputer...
Komputery Software :: 03 Kwi 2005 19:38 :: sg :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 1242

ASUS A7N8X S Dual Channel i dziwny problem

No i Panowie jest tak: na "by SPD" też się wyłącza - nawet system nie zdąży się załadować - co gorsza wyłącza się nawet jak jestem w BIOSie i do tego po restarcie odkrywa Athlona 2000 jako Athlona 1250 i FSB jako 100 MHz. Ustawiłem więc 133 MHz FSB i RAM na Auto - oczywista odkrył RAM FSB jako 133...
Komputery Hardware :: 01 Lis 2004 20:15 :: nemo27 :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1255

Neostrada 128kB i prosba o konfiguracje

Witam wszystkich zgromadzonych fachowców. Mam pytanko. Mam neostrade z TP. i łącze sie z netem za pośrednictwem dołączonego oprogramowania. Moje pytanie brzmi. Czy nie wiecie jak można ustawić aby połączenie internetowe załączało sie wraz z Systemem. Pracuje na WinXp i za kazdym razem po uruchomieniu...
Sieci, Internet :: 08 Gru 2004 21:12 :: wkielb :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 654

z NTFS z powrotem na FAT32 na systemowej :( boot menager??

Witam, znowu sie wbabralem w pochrzanienie partycji na kompie z 2oma windowsami. Bylo to tak :D : 2000 bylo na C:, stamtad startowalo rowniez 98 ale bylo na E: (w miedzyczasie drugi dysk D: ), zmienilem plyte glowna i oczywiscie 2000 trup no to format go (backup plikow startowych 98) i instalacja na...
Komputery Software :: 21 Gru 2004 21:27 :: Jedrek71 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 627

Problem z : "brak pliku ntldr" (POMOCY !!!) POMOCY

:arrow: jak_rog Uruchom komputer z plyty z XP lub W2k i zrob nim partycje na C:\ ale nie instaluj windowsa, jak juz zrobi partycje to wylacz instalator. Pozniej uruchom jeszcze raz z plyty z W2k i uruchom konsole odzyskiwania i tam wpisz FIXMBR i FIXBOOT to powinno naprawic wszystko, jezeli nie to...
Komputery Software :: 11 Sty 2005 10:43 :: Kolobos :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1503

problemy przy odinstalowywaniu programów

Wita.Odinstalowałem prog norton antivirus2004.Niestety po restarcie pokazuje komunikat,że rejestr win lub system ini odwołuje sie do urządzenia lub prog którego nie ma.Zainstaluj dana aplikacje by z niej korzystac,bla bla....Dalej podaje pliki jakich brakuje.Wwin oraz systemie wykasowałem wpisy o nazwie...
Komputery Software :: 14 Sty 2005 20:24 :: wowerman :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 555

Dobieranie wzmacniaczy do nagłośnienia profesjonalnego.

toadi: dla 2 torów monitorowych nikt nie będzie wystawiał osobnej konsolety, nawet w mniejszych systemach.Druga sprawa: bawienie sie panoramą w takim przypadku nadaje sie do filmu z jasiem fasolą, tylko i wyłącznie z tego powodu że zdaje sie kazdy mikser powyzej 8 kanałów ma przynajmniej 2 aux'y. tomaszo:...
Technika Sceniczna i Studyjna :: 07 Lut 2005 22:29 :: SILVER SOUND :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 4647

Problem z sięciówką i netem.

Z Windows98 jest czsami taka historia ,że mozna odinstalować karte sieciowa (starą np. na slot ISA), wkładamy nową PCI uruchamiamy kompa , Win98 wykrywa nowa karte , instalujemy sterowniki, potem wchodzimy we właściwości sieciowe (aby zmienic numer IP) , i co widzimy ?? stara i nowa karte (a starej juz...
Komputery Software :: 13 Lut 2005 17:16 :: ZAHYR :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 648

Compaq LTE 5000, no boot disk in the system--instal a boot disk and restart .

mam taki laptop u gory pisze na obudowie COMPAQ LTE 5000, a od spodu cos jak SERIES 2880c fcc id:dgip6872 komputerek nieposiada stacji dyskietek tylko cd-rom, a moje pytanie to takie na poczatku staruje wszystko lacznie z testem pamieci i pokazuje mi sie 75 MHZ ex.cache 256 k enabled no boot disk...
Komputery Hardware :: 10 Mar 2005 17:32 :: dlugopis :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 738

Nieaktywny port COM pod WINXPsp2

Mam IRDA ale pod USB W innym systemie z tymi samymi ustawienniami biosu jest wszystko OK chodzi IRDA i COM. To wszystko zaczeło sie dziac jak zmieniłem system na WINXP sp2. P.S. Nie moge zmienic Windowsa na innego ze wzgledu na podzespoły. np. starszy windows nie obsługuje mi tak duzego dysku jaki...
Komputery Software :: 15 Mar 2005 10:54 :: fazza :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1734

zmiana procesora :(

No i dlatego ze to jest pozadny system to chce sie przesiasc na niego. A jak moge zmienic jakiekolwiek stery jak nie moge wejsc do systemu?? Czy on nie powinien zrobic tego sam?? A co do madrzejszych,to nawet na linux.pl nie dostalem konkretnej odpowiedzi:( Chyba go jednak przeinstaluje:(
Komputery Software :: 12 Lis 2005 19:48 :: szadziofczp :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 795

Pc-hips M810LR-H

niestety moja plyta nie ma mozliwosci wylaczenia tej ochrony, ale myslalem ze moze jednak da sie to obejsc jakos. A co do biosow to na 2 z nich moj procek widzi jako PRO 2000+ a w systemie mu sie powalilo i widzi go jako 750MHz :) a ten ostatni jest to zwykly bios do pcchips i juz go kiedys sprawdzalem....
Komputery Hardware :: 16 Maj 2005 00:16 :: Jaroff :: Odpowiedzi: 32 :: Wyświetleń: 6389

jak zrobic dyskietke sys.. do dos'a 6.2? z wyzszej ver dos'a

mam na dysku nie zainstalowany system pt dos 6.22 :) system :) To w jakiej postaci go masz? I jaki w takim razie system masz zainstalowany? zeby uruchomic instalator trzeba uruchomic komputer na command'zie 6.2 mi się uruchamia nowszy!! u nie moge wlaczyc instalatora ani nie moge wlaczyc zabnym...
Komputery Software :: 21 Maj 2005 12:08 :: _POCk_ee :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 582

Peugeot 206 airbag

???? i jeszcze raz ???? mozesz mi napisac co to jest wybuch tlumika? co do naprawy systemu Airbag to naprawa nie polega na zlozeniu i wyprasowaniu worka Airbag itd :-) sam system jest pod wzgledem budowy dosc prosty (kilka czujnikow, magistrala danych komputer/sterownik i elementy pirotechniczne...
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Cze 2005 02:48 :: Mad Max :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 6819

Siemens CX65 - opcja "Ukryj ID"

zadzwon do biura obslugi klienta i pogadaj z kims o tym.. przedstaw swoj problem i powiedz ze chcesz to zmienic z poziomu systemu IDEA.. konsultant poprosi Cie o kod PUK i prawdopodobnie zmienia Ci te opcje u nich w systemie.. sprobuj tak.. :]
GSM Serwis :: 29 Cze 2005 10:35 :: piotrek5001 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 380

WRT54g v3.1 - Proszę o pomoc

istrukcja co i jak a frirmware sprawdzonego wysle wam na poczte code.bin = to co wam wysallem - dd wrt pozniej przez www upgrade do alchemy pozdrówka istrukcja set my IP address on the hardwired system to 192.168.1.2. Pinged 192.168.1.1 using -t and reset the WRT54G which allowed me to see...
Sieci, Internet :: 19 Wrz 2005 22:24 :: broker88 :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1326

Windows XP - Brak możliwości zalogowania.

witam !!!!!!! mam taki problem z windą xp a wiec: mam dwa profile z tego jeden zabezpieczony hasłem i teraz tak,odpalam kompa wybieram uzytkownika wpisuje hasło i oki system odpala ,ale wystarczy ze sie wyloguje lub chce zmienic urzytkownika to juz system nie przyjmuje hasła ,jak wpisze poprawnie...
Komputery Software :: 07 Paź 2005 19:33 :: jankolo :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1343

Virus remon.sys - pomocy :-(

Usluga wylaczona ale pliku takiego nie ma w folderze Windowsa... Dodano po 32 Wykonalem zalecenia pewnej osoby odnosnie "zabawy" w konsoli odzyskiwania i chyba udalo mi sie pozbyc tego trojana bo juz go nie ma tzn pliku "remon.sys" zobaczymy jak bedzie dalej ;P Jednak wydaje mi sie ze narobil...
Komputery Software :: 09 Paź 2005 12:44 :: xray007 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 1454

[XP] SP1 --> SP2 - czy warto?

Według mnie : 1. Dla normalnego uzytkownika lepiej zmienic poniewaz nie wiec co klika i potem wyskakuje "your ystem is infect " 2. Uzywalem przez dluzszy czas win xp sp1 bulid 2600 i nie mialem problemow zadnych aktualicaji i system sie trrzymal jak nalezy a dodam komp na jakim on byl zainstalowany...
Komputery Software :: 20 Lis 2005 16:36 :: jankolo :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 681

Wszystko o podkręcaniu procesora dla początkujących

Ale ja nie moge zmienic mnożnika, bo jeżeli to zrobię w którąkolwiek stronę to komputer się nie włancza. A każda próba zmiany FSB powyżej 180Mhz powoduje wywalenia jakiegoś błędu. Przy poprzedniej probie system oznajmił mi podczas bootowania, że brakuje mu pliku "katalog windows\sys32\ntoskrnl.exe" i...
Overclocking Początkujący :: 22 Sty 2009 14:48 :: Dominius88 :: Odpowiedzi: 114 :: Wyświetleń: 351588

Laptop Armada 1500 i windows XP ?

kupilem niedawno laptopa ma on procesor 300 mhz i 98 ramu i ma zainstalowany system windows 98 a chcialbym zmienic na xp i moje pytanie dotyczy czy wogole ruszy ten system na tym laptopie?prosze o dopowiedz Zmieniłem temat postu!
Komputery Hardware :: 26 Sty 2006 01:39 :: ArtHurO1 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 648

namierzanie skradzionego telefonu

śledzenie takiego fona nie jest specjalnie trudne jesli taki nr się pojawi w sieci.Ostatecznie robi to system automatycznie ale jest oczywiście jakieś ale.Obecnie i do tej pory to myślę że ukradziono telefonów od cho****.Nie wiem jak proces śledzenia obciąża system ale sadzę że jet to jakiś dodatkowy...
Ogólny Techniczny :: 12 Lis 2007 22:05 :: CrashBandicot :: Odpowiedzi: 108 :: Wyświetleń: 163250

Ślad po użyciu Flasha

Dla przykladu jesli miales na dysku plik ktorego nie powinienies miec to: byl on zapisany na dysku zaluzmy ze na dysku byl fat32 i plik zostal skasowany co z tego wynika ?? a no wzasadzie nic oprucz tego ze system operacyjny nie bedzie tego pliku wyswietlal mimo ze bedzie na dysku zobaczyc go mozna...
Programowanie Ogólne :: 04 Lut 2006 22:32 :: sebastian11 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 486

Trojan co zrobić?

zrobilem wszystko tak jak powiedziales ale nadal mam 1 problem. 1.Tapeta jest nie taka jak wtedy tylko niebieska i nie da sie jej zmienic. 2.ten krzyżyk spayware infection zniknal 3.ciagle wyskakuja mi pop-upy w internecie jakies strony z aukcjami itp. Jak to zlikwidować????? Przeskanowalem znowu...
Komputery Software :: 11 Lut 2006 14:15 :: przeme :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 6946

Spyware infection

Zrobilem to co mowiliscie. Zniknal pulpit z napisem spyware infection, jednak nadal nie moge zmienic tapety a i reklamy wciaz wsykakuja :-/ Oto moj log: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 21:22:58, on 2005-12-22 Platform: Windows XP Dodatek SP. 1 (WinNT 5.01.2600) MSIE:...
Sieci, Internet :: 24 Gru 2005 08:22 :: arttysta :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 4269

Brak foni w tv z Anglii

Witam. Ok 2 lat temu przywiozlem z Anglii telewizor BEKO 14" stal do tej pory bezuzytecznie, bo mi nie byl potrzebny. Zmienilem wtyczke na polska, podlaczylem, uruchomilem skanowanie czestotliwosci i wizja jest ale zamiast foni tylko szym. Niby w menu jest opcja zmiany systemu ale niestety nie da sie...
Początkujący Serwisanci :: 26 Gru 2005 02:07 :: Kamil82 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 821

ACER TravelMate 4010 i radiówka - jak to połączyć?

Witam Mam w domu radiowke, u mojego dostawcy jest uwierzytelnianie MACa. Siostra dostała nowego laptopa. Chciałbym go podłączyc do netu zamiast starego stacjonarnego, ale tak, żeby czasem dalo sie dzialac ze starego, jeśli tamten nie jest włączony. Laptop jest z usa, wirless jest intela. System to...
Sieci, Internet :: 26 Gru 2005 11:41 :: de Virez :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1106

Konfiguracja DI-624 przy blokowaniu routerow przez kablowke

1. Sprawdz jakie masz IP bramki (właściwości połaczenia w otoczeniu sieciowym). 2. W uruchom pingujesz bramke i sprawdz jakie jest TTL. 3. Otwierasz rejestr windy (regedit) i wchodzisz w: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters 4. Prawym przyciskiem Nowy>Wartość Dword 5....
Sieci, Internet :: 12 Sty 2006 06:08 :: Andrzej Molicki :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 12995

Sagem cyfrowy polsat,brak foni z modulatora

szukaj opcji fonii BG -> musisz zmienić na DK może jest taka opcja w TV nie piszesz jaki masz (TV BG/DK lub SYSTEM 1 , SYSTEM 2 albo Fonia 6,5MHz zmienic na 5,5MHz) napisz jaki TV
SAT Serwis :: 30 Sty 2006 19:14 :: pajo21 :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 1032

Gdzie sie podzial Windows edycia Familliale?Co zrobic i jaka

Mam Acer TravelMate240 musialem zrobic rekuperacje systemu gdyz zlapalem virusa ,puscilem wszysko jak potrzeba i po wlaczeniu nie mialem loga wiec ktos mi podpowiedzial aby szukac w biosie(Tz.wyczytalem tu na forum mialem problem ze zalezieniem ale jakos poszlo choc sym nie wiem jak)teraz mam logo ale...
Komputery Software :: 09 Lut 2006 12:28 :: boniobogio :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 582

NOTEBOOK ACER TravelMate 521TE resetuje sie sam po 10min

a jaki tam jest system na 1wsze oko to wina systemu, ma błąd, po ktorym sie resetuje, prponowalbym zmienic, 2ga sprawa moze byc wina wentylatora osiaga szybko temperature i bios go resetuje
Komputery Hardware :: 09 Lut 2006 11:28 :: franzmauler :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 667

Brak uprawnień. Udostępnianie plików.

witam wszystkich mam maly problem w przegladanim danych w jednym z kompoterow (stacjonarny i laptop) ale od poczatku laptop system WIN XP pro stacjonarny system WIN XP Home siec mam zrobiana za pomoca rotera SWEEX adresy IP , dysk d udestepniony, gropa robocza sa poprawnie wpisane bo oba komputery...
Sieci, Internet :: 07 Mar 2006 08:52 :: myczek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 791

Udostępnianie netu. Czy można obejść blokadę administratora?

Zeby zmienic TTLa w xp dajesz uruchom-> regedit i w kluczu HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters i szukasz wartości DefaultTTL. Jak jest to edytujesz i wpisujesz odpowiednia wartość np 129 jesli nie ma wartości DefaultTTL, utworz ja uzywajac DWORD zaznaczajac "system...
Sieci, Internet :: 03 Kwi 2006 14:38 :: michalpl :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 1112

"Defaultowa" strona startowa

Rozumie ze skoro chcesz zarzadzac kompami w sieci to jest ona oparta o domene AD, a wiec lopatologicznie :) Uruchamiasz konsole MMC z odpowiednia przystawka (w polskiej wersjo chyba zarzadzanie zasadami grup czy jakos tak, w angielskiej Group Policy Management). Tworzysz nowe GPO w ktorym ustawiasz: Konfiguracja...
Sieci, Internet :: 30 Mar 2006 10:32 :: halif :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 3220

Język azjatycki w palm. Czy można usunąć całkowicie ten język?

nie wiem czy w tym Handspringu tak jest ale moze byc tak ze po resecie mozesz miec do wyboru jezyk: chinski 2 rodzaje, japonski i koreanski. niestety zeby zmienic OS w tym modelu musisz przelutowac Rom'a z systemem - Nie ma on Systemu na Flash'ie.
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 07 Kwi 2006 09:42 :: Tawez :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 803

Nero v6.6 nie chce wypalić płytki - problem daty BIOS'a ?

Witam! moj problem: posiadalem nagrywarke CD-R i zwykły naped DVD Zakupilem nagrywarke > wyciagam naped DVD i wkladam (tak samo podlaczenia) nowa nagrywarke DVD. Instaluje nowe nero (bo stare nie mialo opcji DVD) odpalam.. wybieram (utworz dysk z danymi DVD) i... "Nero DMA Manager wykrywa...
Komputery Hardware :: 19 Maj 2006 20:56 :: +Gajowy :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 774

Problem z przelączaniem uzytkownikow... - Win XP

No to problem z pamiecia nie bedzie. To sproboj moze zmienic sposob logowania uzytkownikow. Z graficznego na tekstowy. Dodano po 3 A poza tym moje zdanie jest takie ze windowsow sie nie "naprawia" jedyna skuteczne to "format c:" i przeinstalowanie systemu. Mozna zrobic sobie kopie ghostem...
Komputery Software :: 18 Maj 2006 19:23 :: marek216 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 405

GPS Carminat Guidage - zmiana wyswietlacza mono na kolorowy?

witam!!! mam pytanie, jak w temacie, czy jest mozliwe, aby w systemie GPS Carminat Guidage, zmienic monochromatyczny wyswietlacz, na ten z systemu GPS Carminat Navigation ? mam go zamonotowany w Renault Scenic 2, rocznik 2006? dzieki z gory za odpowiedzi
RadiaSamochodowe Serwis :: 25 Cze 2006 11:57 :: Grzegorz Siemienowicz :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1191

windows98 i sata

mam podobny problem , cała sprawa wygląda tak , płyta gigabyte 7n400s procesor athlon xp 3200 1GB ram DDR , dotyczczas miałem dysk 80GB IDE i na nim dwa systemy ( najpierw zainstalowałem 98 a potem XP i on zrobił start z możliwością wyboru ) wszystko działało prawidłowo , dopóki nie naszło mnie żeby...
Komputery Software :: 29 Cze 2006 21:34 :: tzok :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1137

Konfiguracja komputera...

TO fajnie ze doprowadza bo jeszcze dobrze nie obczaiłem co zrobic gdy system "nie wstanie". 4Ghz to juz cos. Wyglada na to ze moglbym spokojie zaczac pokrecac ale zanim zaczne to robic jeszcze troche o tym poczytam bo rodzice by mnie zabili gdybym spalił procka za 7 stow. Dzieki za pomoc. A ten program...
Komputery użytkowy :: 16 Lip 2006 21:30 :: McSqeeb :: Odpowiedzi: 22 :: Wyświetleń: 1909



Strona 10 z 26 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: port 8000 pspice orcad renault safir samochód woda włącznik światła passat technics deck seat climatronic wzmacniacz first 1600w rezystor liniowy bq8030 reset ekran dotykowy silnik deutz
Template->make_filename(): Error - file overall_footer.tpl does not exist