forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



zuzycie gazu

Znaleziono 285 wyników na elektroda.pl: zuzycie gazu
Podstawowa forma zapytania: zużyć gaz
Forum elektroda.pl Strona Główna

Zuzycie gazu,a zapotrzebowanie budynku na energie

... a na pietrze 19stopni.Roczne zuzycie energi od 1wszego czerwca 2012,do 1 czerwca 2013 roku to 1960 m3 gazu. Do tego zuzylem okolo 3m3 drewna do przypalania od czasu do czasu w kominku. Moje obliczenia; roczne zuzycie gazu -zaokraglilem d...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 13 Paź 2013 14:30 :: berga :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 3786

308 1.4 95KM - Wysokie zuzycie oleju.

...Witam, mam podobny problem, lekkie dymienie przy ruszaniu i też mam delikatnego mułka jak ruszam. Diagnoza u mnie: uszczelniacze zaworowe. Swoją drogą mam Almerę 2.0 16v z 1997r, 230000km na liczniku, przez ostatnie 30000 mocno używana do tego...
Samochody Mechanika :: 26 Lip 2013 12:59 :: oja_ojaaa :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 876


Reklama :: 26 Lip 2013 12:59 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Termet MiniTerm - Duże zuzycie gazu mieszkanie 45m2

... prawie 21 stopni,piec chodzi całą dobę 24h zużycie gazu 8m3 Czyli on się włącza w ciemno i zużywa gaz bo nie ma sterownika pokojowego i nie wie jaka jest temp w mieszkaniu tak? Czy to duże zużycie gazu?normalne na takie mieszkanie? Może u...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 02 Sty 2014 16:31 :: FOSGEN1 :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 4560

zwiekszone zuzycie gazu w domu

... licznika twierdząc że stary licznik oszukiwał a ten jest dobry i takie zuzycie jest ok.wszystko rozumiem ale na Boga jak może być az taka różnica. Jakie macie zużycie gazu na kuchence??? Moja to mastercook 3400 9ma osiem lat -jest sprawna ,ma palnik...
Ogólny Techniczny :: 22 Sty 2013 16:20 :: Nemonek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1071

Samochodowy komputer zużycia paliwa

... calosc ze 2 razy i z tego co widze sa dzialajace mierniki zuzycia paliwa. Mam Poldiego na jednopunkcie boscha zagazowanego , i interesowalo by mnie cosik takiego jak zuzycie gazu , chwilowe , srednie , ile gazu pozostalo wraz ze zdolnoscia ka...
Artykuły :: 30 Sty 2014 09:04 :: danny0 :: Odpowiedzi: 548 :: Wyświetleń: 343182

Ogrzewanie olejem zużytym -jak zrobić?

... pomyslem. Czekam na wszelkie opinie batrdziej doswiadczonych. Pozdrawiam serdecznie p.s czesto podaja ze zuzycie gazu w tym palniku to 140 g / min. ale wg moich obliczen i innych firm sprzedajacych taki palnik jest to 140 g/ h.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 21 Maj 2014 16:10 :: ocz0 :: Odpowiedzi: 1451 :: Wyświetleń: 665149

Immergas Victrix 26 zużycie gazu.

... ,myciem naczyn i kapielą 3 osob ok 6-8m3 na dobę moje pytanie jest na poczatku jak jeszcze bardziej zoptymalizowac zuzycie gazu dla CO lepiej usatwic np 40st zeby dogrzewal do zadanej temp i chodzil na malym plomieniu i np jedna temp 21...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 06 Kwi 2014 15:41 :: Jarsey :: Odpowiedzi: 394 :: Wyświetleń: 54968

atmega128 wyświetlacz s65 - jak dostosowac program do wyswietlacza s65

atmega128 wyświetlacz s65  - jak dostosowac program do wyswietlacza s65...Witam. Jestem początkującym w dziedzinie programowania na elektronice znam się dobrze. Chciałbym zbudować komputer pokładowy do mojej hondy civic i znalazłem na elektrodzie projekt z pod tego linku. . Płytkę zaprojektowałem na nowo pod atmege128...
Mikrokontrolery AVR :: 24 Kwi 2013 04:31 :: darek1985 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 1998

Jaki wielozadaniowy piec gazowy do 90m2 ?

... by na zużycie gazu najniższego około 0,3 na godzinę. Możemy pobawić sie w małe wyliczeniei tak; gdybyśmy ogrzewali w systemie ciagłym dom przy zuzyciu gazu 0,3 na godzine a czas pracy to około 14 godzin (od 7 do 21) to dzienne zuzycie gazu...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 24 Sty 2013 00:16 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 98 :: Wyświetleń: 129640

Termet Minimax Elegance turbo - Prawidłowe ustawienie mocy kotła

... na zmierzeniu ilosci zużytego gazu w ciągu 1 h dla temperatury zadanej 65 C z różnymi nastawami P03 P03 - 01 - Zużycie gazu 0,9 m3 temperatura 65 C nie została osiagnieta (temp osiągnięta została po 1h 25 min po zuzyciu 1,3 m3 P03 - 80 Zuzycie gaz...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 15 Sie 2014 13:59 :: W.Wojtek :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 2892


Reklama :: 15 Sie 2014 13:59 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Jaka ilość energii dla prędkości 80km/h, samochód waży 1 tonę

... niz na 3 biegu i obrotach 3000. Mimo podobnego zuzycia jednostkowego na cykl pracy w obu przypadkach, to na 5 biegu silnik zrobi znacznie mniej cykli pracy, co w rezultacie zmniejszy zuzycie paliwa. Oczywiscie trzeba pamietac , ze jadac (toc...
Na pograniczu nauki :: 06 Sty 2014 11:13 :: vodiczka :: Odpowiedzi: 47 :: Wyświetleń: 5730

Vaillant - Jaką temperaturą grzać oszczędnie? Niską czy wysoką w ramach konden?

... dużo częściej pracuje. Bez okien czasowych, praca od 00:00-24:00 Przy temp. około 4 stopni zuzycie dobowe gazu 10m3. Przy temp. około 0 stopni zuzycie dobowe gazu 13m3. Jak będzie przy niższych już się boję. Czy może ktoś odpowie...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 15 Gru 2013 14:09 :: wxk :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 882

Minimax Elegance GCO-DP-21-03 - Zależność pomiędzy pogodówką a mocą minimalną

... - Zużycie gazu 0,9 m3 temperatura 65 C nie została osiagnieta w ciagu godziny (temp osiągnięta została po 1h 25 min po zuzyciu 1,3 m3 P03 - 80 Zuzycie gazu 1,2 m - L3 po17, 25, 37, 50 min P03 50 Zużycie gazu 1 m L3 po 35, 47, 58 Obecnie p...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 22 Lut 2014 08:37 :: Zane :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 744

Samochody z napędem elektrycznym

... w ten sposób zuzycie beznzyny o około 1/4 ale także wyłacznie w ruchu miejskim - podczas czestego ruszania i hamowania. Poza miastem ten samochód pali tyle samo co każdy nowoczesny spalinowy. W ogóle jesli chcieć zmniejszyć zużycie paliwa w ...
Na pograniczu nauki :: 12 Sty 2014 23:37 :: kkknc :: Odpowiedzi: 3342 :: Wyświetleń: 261147

Vaillant VKK366 +Makroterm 1 +VRS620 +bufor

... tego ze jest skrecony na 17kW, zuzycie gazu duzo nie zmalalo a piec nie ma cykli grzania dluzszych niz 5 minut. Planujemy zamieszkac w domu przed przyszla zima I wtedy bedzie palilo sie wiecej w kominku wiec zuzycie gazu bedzie mniejsze Osta...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 28 Paź 2013 19:39 :: kiko1867 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 312

Junkers, typ. WRP 275-1KB - słabe grzanie wody

... gazu porównać z danymi technicznymi zawartymi w instrukcji (prawdopodoobnie jest ponane zużycie na godzinę - wtedy dzieli się przez 60). Jeśli zuzycie gazu wyraźnie odbiega od nominalnego, piecyk wymaga regulacji (najelpiej, by to zrobił SERW...
Systemy Grzewcze Serwis :: 18 Cze 2014 15:58 :: Pazer1 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 3833

Kompakt do 35 tyś Fiat Bravo 2 czy...?

... 5 lat x 64zl = 320zl Wymiana filtrow co rok: 5 lat x 100zl = 500zl A zaszalejmy, zjaralo sie cos za 1000zl np zużyły się wtryski i reduktor Koszt paliwa na odpalanie auta na benzynie (zaszalejmy że 23L na miesiac): 7300zl Suma kosztów: 12...
Samochody Eksploatacja :: 08 Lut 2014 05:43 :: zed71 :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 3588

Butla 11kg z propanem butanem a gaz ziemny

... % kwoty brutto faktycznie zuzytego gazu. To światowe kuriozum PGNiG. Moje średnie miesięczne zuzycie gazu bez wnikania w bzdury to 40 m3 za miesiace od kwietnia do sierpnia włącznie. Moje średnie miesięczne zuzycie gazu bez wnikania w bzdury to 250...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 12 Lis 2013 22:44 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 50 :: Wyświetleń: 50279

Gaz czy płyta indukcyjna?

... piecyka gazowego, wiec obliczenia zuzycia gazu i pradu trudno porownac, bo wczesniej do kosztow gotowania dochodzily jeszcze koszty ogrzewania wody.Po roku bedziej bardziej wiadomo o ile zwiekszylo sie zuzycie pradu. A w domu jest naprawde czy...
AGD Użytkowy :: 07 Lut 2014 17:36 :: skryn :: Odpowiedzi: 187 :: Wyświetleń: 184388

Vaillant/Calormatic i podobne - Vaillant i regulatory - opinie uzytkownikow

... przynosi. Jezeli nie, to powiedzialbym, ze przynosi to wiecej szkody niz pozytku, bo wmawia sie ludziom, ze wysokie zuzycie gazu jest efektem niewlasciwej krzywej grzewczej i kaze im sie szukac tej krzywej przez dni, tygodnie, miesiace . Po ...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 03 Lut 2014 08:53 :: lemonr :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 4695

Termet zbyt dużo spala gazu

... ? Na uwadze mam jeszcze Vailanta Turbotec 1 fcyjny turbo, 12kW. Zuzycie gazu max dla Vailanta jest mniejsze, zuzycie pradu takze, modulacja szersza, lecz cena prawie 1000pln wyzsza, przy czym ma juz zawor 3drogowy wbudowany... Chcialbym u...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 25 Lut 2013 23:28 :: ganz1 :: Odpowiedzi: 76 :: Wyświetleń: 14508

Ariston VELIS 80 - Jakie sa koszta użytkowania tego bojlera?

... albo drugiej strony. Według mnie wszystko zależy od roboczo/godziny urządzenia , wykorzystanie ciepłej wody i ilość zużycia. Piec gazowy można dobrze wysterować dorzucić czujnik wykrywający gaz i można cieszyć się wygodą jaką on daje. Sam b...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 09 Paź 2013 15:17 :: crishome :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 4371

Kolektor słoneczny za 1500 zł

... też w inny sposób)? Ciekawi mnie różnica pomiędzy tym co dostarczone a tym co odebrane. Pomiedzy 22.07 a 22.08 zuzycie CWU bylo 4,596 m^3 co daje 147,4 l/doba. Cieplomierz CWU zliczyl 447 MJ. Czujniki cieplomierza CWU zainstalowane sa n...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 20 Sie 2014 12:19 :: m2m2 :: Odpowiedzi: 9559 :: Wyświetleń: 2321577

mini c32 - Jak ekonomicznie grzac takim piecem.

... ogranicze uzywanie pieca do cwu oraz czasem w mrozne dni do ogrzania mieszkania (noc) co mysle ze pozwoli mi zredukowac zuzycie gazu o polowe. Gdy to wszystko zsumuje wydaje mi sie jednak ze prad w moim przypadku bedzie duzo lepszym w...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 03 Sty 2014 04:05 :: saskia :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 2088

Modernizacja ogrzewania w starej kamienicy

...A jak wyglada zuzycie gazu i eksploatacja takich grzejnikow gazowych?? Sasiedzi cos takiego maja, ale uwazaja, ze to nie jest dobre rozwiazanie (nie wiem dokladnie czy koszta czy eksploatacja) i chca wymienic na dwufunkcyjny. W moim przypadku...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 26 Lip 2013 07:00 :: lopq :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 6807

Elektroliza wody ...+wytwarzanie wodoru

Elektroliza wody ...+wytwarzanie wodoru... spalonej wyrzucac rura wydechowa na zewnatrz?) A co za tym idzie?Mniejsze straty + wieksza moc. Wieksza moc = mniejsze zuzycie. Sam juz jezdze z tym zestawem i musze powiedziec ze dziala i sprawuje sie niezle. Co do oszczednosci paliwa to pr...
Na pograniczu nauki :: 26 Lip 2013 22:17 :: W.Wojtek :: Odpowiedzi: 839 :: Wyświetleń: 179860

Mieszkanie w bloku - Ile będzie kosztowało zastąpienie gazu prądem (kuchenka i c

...To nie jest dom tylko mieszkanie w bloku, a ogrzewanie jest centralne z sieci z elektrociepłowni. Nie chciałbym zmieniać na 3 fazy, bo pewnie musiałbym ciągnąć nowe kable od parteru na 3 piętro, mogę jedynie pociągnąć dodatkowe kable z puszki...
Elektryka Początkujący :: 25 Sie 2013 08:42 :: Bronek22 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 4488

Ogrzewanie mieszkania w kamienicy

Wygląda jak trochę większy junkers.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 15 Wrz 2013 14:16 :: LusixD :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 861

Spalanie odpadów metodą plazmową

... skoncentrowanej energii niezależnie od natury gazu. Wady: zasadniczym mankamentem jest stosunkowo duże zuzycie energii elektrycznej równe około 2 Mwh/Mg odpadow co znacznie wpływa na wzrost kosztów eksploatacyjnych instalacji ...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 09 Sie 2013 08:34 :: taja1000 :: Odpowiedzi: 59 :: Wyświetleń: 29557

Termet czy Bosh? - Kłopot w wyborze junkersa.

... do jednoczesnego poboru z dwu kranów i takiego to naprawdę nie trzeba). Ja mam 23,6kW (od przeszło 2 lat) i działa bezawaryjnie - nawet nie zmieniałem baterii (zapłon bateryjny) a zuzycie gazu jest wyraźnie mniejsze niż w starym PG-6.
Systemy Grzewcze Serwis :: 23 Kwi 2013 17:02 :: Zbigniew Rusek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 711

Licznik szaleje kreci sie szybko

...No dobrze. Ale czy to co napisalem nie wkazuje na uszkodzenie? Licznik ma na zegarze 027738 Dodano po 2 Aha. Nie mam bojlera ogrzewam wode i mieszkanie gazem. Pisalem ze po odlaczeniu wszystkiego licznik dalej sie krecil jak opentany a po...
Elektryka Instalacje i Sieci :: 21 Mar 2013 07:49 :: serwisor :: Odpowiedzi: 31 :: Wyświetleń: 3642

opel astra f 1.4 8v - ciężkie odpalanie na zimnym silniku

... temperatra właczenia gazu to 24 stopnie. wiec mysle ze wystarczająco. jedni twierdza ze cos z mikserem jest nie tak. dopowiem jeszcze ze przy tej akcji zawsze smierdzi gazem i wzrasta znacznie zuzycie gazu. co o tym fachowcy myślicie?
Samochody Mechanika :: 26 Lut 2013 20:38 :: SEED_29 :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 9612

Ceny paliw w dół? Czy na pewno?

... wieksze naprawy i remonty (w czesci czynszu zwanej funduszem remontowym) - wywoz smieci - zaliczki za indywidualne zuzycie wody, ciepla - zwykle rozliczane pozniej wg licznikow). A na wsi, czy jak masz dom w Warszawie, czy nawet ktoś wybu...
Ogólny Techniczny :: 25 Lut 2013 22:10 :: Artur k. :: Odpowiedzi: 135 :: Wyświetleń: 9990

Laguna 1.8 95r - Mało km na gazie ,przyczyna ?

Nie wieksze zuzycie ,poprostu blokuje doplyw gazu. Jutro pojade do innego gazownika moze cos poradzi.
Samochody Instalacje Gazowe :: 08 Lut 2013 20:04 :: Strumien swiadomosci swia :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 909

daf xf 430 2003r. duzo pali nawet bardzo

...Sprawdz Viscous.Mielismy duzo przypadkow, gdzie operator zglaszal nadmierne zuzycie paliwa, i dosyc czesto przyczyná bylo zatarte sprzeglo wiskotyczne.Jak viscous sie zatrze to silnik napedza wiatrak caly czas, a z tego co wiem wiatrak ma bardzo...
Samochody Ciężarowe :: 24 Mar 2013 19:44 :: ivan111 :: Odpowiedzi: 104 :: Wyświetleń: 23657

Mikser LPG

... powiekszylem sobie palnik do 36mm byla znaczaca poprawa.Teraz mam 51mm i jest calkiem super ale podstawa to miec dobry i wydajny reduktor.Dynamika na gazie nie odbiega od benzyny a zuzycie gazu na poziomie 9-10l/100km,silnik 160KM.
Samochody Elektryka i elektronika :: 06 Kwi 2013 17:59 :: Albert23_08_1988 :: Odpowiedzi: 17 :: Wyświetleń: 11024

STAR 25 - Instalacja gazowa, jaki parownik i mikser, wnioski

... w 660M2 spalał coś koło 40 litrów benzyny/100km. Bez przesady przejachałem nim ostatnio 250km i przy prędkości 60-70km/h zuzycie wyszło ok 20- 25l/100km O opcji z dwoma reduktorami tez słyszałem, ale mówia że kto pyta nie błądzi ;)
Samochody Instalacje Gazowe :: 19 Cze 2013 05:24 :: skipo1978 :: Odpowiedzi: 30 :: Wyświetleń: 4359

Ogrzewanie C.O - Jakie koszty eksploatacji?

...Zapisz sobie stan licznika dziś i jutro o tej samej porze. będziesz miał zuzycie na 24 h . Potem z rachunku za gaz znajdz sobie cenę m3 gazu i pomnóż przez 30 dni i dodaj opłatę za przesył. Wyjdzie Ci szacunkowy koszt ogrzewania za 1 m-c...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 18 Paź 2013 21:43 :: W0jtek92 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 738

Wózek widłowy LINDE H 18 na gaz / gaśnie jak jest ciepły

... może być duża dawka gazu. Może ktoś poradzi jak to wyregulować? Regulacja raczej nic nie pomoże. Problemem jest zuzycie mechanizmu mieszalnika. Jak podejdziesz do tematu zdrowo to będzie OK, jak podejdziesz ekonomicznie - wymieniajac t...
Samochody Instalacje Gazowe :: 21 Kwi 2013 19:30 :: luksky :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 5858

FM volvo- informacje diagnostyka vcads

... jest inaczej) dostępny. Wymień cały wysprzęglik i masz problem z głowy ! Zapewne już także traci cisnienie i spowalnia zmianę biegów co w terenie górzystym znacznie wpływa na zuzycie paliwa na niekorzyść oczywiscie.... Pozdrawiam
Samochody Ciężarowe :: 23 Cze 2013 13:51 :: coralgol1976 :: Odpowiedzi: 38 :: Wyświetleń: 12166

Czy 21m3 gazu do grzania na dobę to dużo?

Tak 20 m3przy tych temp to naprawde normalne zuzycie. Ja spalam około 20 litrów oleju na dobę - olej wiecej kalorii, dom mam mniejszy podobnie ocieplony. Więc 20 m3 gazu na 240 metrów przy tych temp co sa teraz uważam za dobry wynik.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 11 Gru 2013 15:24 :: wnoto :: Odpowiedzi: 36 :: Wyświetleń: 5791

Licznik przeplywu gaz ziemnego

Dzieki za odpowiecdz, Chyba zle sie wyrazilem mowiac o przeplywie. Chodzi mi o licznik ktory bedzie pokazywal zuzycie w litrach albo m3 jak kazdy inny licznik wysokocisnieniowy.
Systemy Grzewcze Serwis :: 04 Mar 2014 08:40 :: Prosit :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 963

peugeot 206 nierówna praca silnika

...witam mam peugeota z 1999r i silnik 2.0 16v mam taki problem ze super jezdzi zapala , zuzycie paliwa 7,5-9l tylko te wolne a sprawa wyglada tak : jadac wlanczam na luz a tu silnik po pewnym czsie zaczyna wariowac obroty spadaja to podnosza sie,...
Samochody Elektryka i elektronika :: 13 Lut 2014 21:27 :: kryndol :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 6463

Vaillant Ecotec 186 Plus i CM400 grzanie wg krzywej czy termostatu?

...Witam. U mnie kociol grzeje wedlug krzywej grzewczej a nie wedlug termostatu. tzn.polaczenie tem pok mam ustawione na brak.cyklicznosc zalaczania pieca jest duza /piec zalacza sie tak okolo 5-6 razy na godzine. krzywe grzewcze mam : 0,3 na...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 12 Lut 2014 14:59 :: Zane :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1170

Vaillant - Ecotec plus 146/5-5 nie osiaga zadanej temperatury

... 19,5 zadana 24 osiągnięta 23,5 i tak będzie cały czas nawet po 2-3 dniach) i cały czas pracuje co powoduje ze mam spore zuzycie gazu (np. teraz w marcu poszło 450 m3 gazu) W domu jest tylko podłogówka (ok. 650 m rur w 10 obwodach ) plus jedna...
Systemy Grzewcze Serwis :: 24 Kwi 2014 00:21 :: DARIUS67 :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 825

Koszt ogrzewania domku gazem a węglem.

...Grzegorz tu wlasnie trafiles w sedno. Palacze z kotlowni komunalnych mimo ze robia to zawodowo maja rozne zuzycie dobowe paliwa przy dokladnie takich samych parametrach temperatur. Wszystko zalezy od "wyczucia" kotla, paliwa i warunkow spalania...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 30 Kwi 2014 20:20 :: William Bonawentura :: Odpowiedzi: 284 :: Wyświetleń: 82361

Pompa ciepła - działanie, eksploatacja - połączenia z innym

...Witam, widzę że są tutaj fachowcy którzy będą w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Aktualnie posiadam piec dwufunkcyjna na gaz płynny. Piec to Vitopend 100 co+cwu. Zuzycie gazu w chwili obecnej kształtuje się na poziomie 3m3 dziennie czyli...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 17 Sie 2014 20:16 :: Wlodek22 :: Odpowiedzi: 4695 :: Wyświetleń: 834924

Dobra przetwornica 12V-24V/230V - Profitexx, Waeco, Belkin - która z nich?

... problem jaka wybrac przetwornice do lodówki Tristar KB7245 (link do modelu lodówki:). Jaka przetwornica powinna miec 'moc' by wytrzymac? Moc znamionowa lodówki to 82,5 W a zuzycie energii 0,53 kWh/24h, pobór mocy 70W, gaz chlodzacy R134A
Inne Co kupić? :: 30 Cze 2014 15:11 :: Isk :: Odpowiedzi: 97 :: Wyświetleń: 38890

BAXI ROCA - Piec gazowy i węglowy ramię w ramię w układzie otwartym

...Szanowni forumowicze, Po modernizacji CO próbuję dojść co się dzieje w na razie nie działającym układzie, prośba o opinie, rady. Stara instalacja i jej schemat na Rysunku 1 w załączniku Grzejniki żeliwne/stalowe, instalacja grawitacyjna...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 22 Cze 2014 14:00 :: Cue :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 285

Immergas EOLO Star 23 kW błąd 03 (wcześniej błąd 11)

... .Moje rachunki za cały rok to 2600zł.Grzeje w dzień 21-22 w nocy 19stopni.Na początku byłem w taryfie w 2.1 ale że moje zuzycie jest powyżej 1200metrów na rok do zostałem przeniesiony do taryfy w 3.6 gdzie opłaty przesyłowe itd kosztuje na 2 mies...
Systemy Grzewcze Serwis :: 01 Lut 2014 15:18 :: PagerOwski :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 5036

Immergas Victrix X 2 v.2011-ustawienia,opinie,porady

... na jak itd ale cos jest hyba nie tak bo strasznie duze z uzycie gazu piec jest ustawiony na 21st dzien 20st noc a zuzycie gazu jest miedzy 16m2 a 19m2 na dobe jak czytalem na forum itd. to zdaje mi sie ze to jest bardzo duzo jak dostalem ra...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 30 Sty 2014 11:41 :: montixe :: Odpowiedzi: 172 :: Wyświetleń: 27246

LPG do focusa - tak albo nie i dlaczego.

... ze jakas instalacja nie odpowiadała wymaganiom auta i kichało... prychało.... jezeli chodzi o rodzaj instalki to zalezy tylko od głębokości Twojej kieszeni ja raczej proponuje sequent bo są mniejsze problemy i zuzycie gazu pozdro T
Samochody Elektryka i elektronika :: 26 Lis 2013 18:52 :: myk1 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 897

problemy ze sterowaniem c.o.(podłogówka+grzejniki)

... betonu 50mx6 cm x 1.8 t/m3 z grubsza mozna oszacowac ile w to wejdzie ciepła ale jak sie rozgrzeje to na podtrzymanie temp. juz bedzie zuzywał mniej ciepła i dopiero wtedy mozesz zbaczyc czy to jest duze zuzycie gazu czy zadawalające
Systemy Grzewcze Serwis :: 25 Lis 2013 22:12 :: -Yanis- :: Odpowiedzi: 44 :: Wyświetleń: 15995

peugeot 106 1.4 8v xs 95r - niskie obroty na biegu jałowym peugeot 106 1.4 film

... niektore wrecz nie chca sie uruchomic, jesli wcisnie sie pedal przyspieszenia. To, co nie jest natomiast normalne, to zuzycie oleju. Jesli silnik ma ponizej 300 000 km nie powinienes nic dolewac od wymiany do wymiany (10 000 km). Jest to jed...
Samochody Początkujący :: 03 Lis 2013 19:42 :: georgesgr :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1254

Najprostsza instalacja LPG dla silnika malucha.

... po wskaźniku AFR Ok. Jutro zamontuję do mojej kosiarki wskaźnik AFR i pojadę kosić trawę. Będę miał się w co wpatrywać, bo przy koszeniu robi się nudno. he he ;) tylko jeszcze trzeba brac tutaj jedna sprawe pod uwage, przecietny...
DIY Konstrukcje :: 15 Gru 2013 17:17 :: trymer :: Odpowiedzi: 69 :: Wyświetleń: 37503

Beretta exclusive green - Sterowanie automatyka pogodowa

... tutaj odpowiedzi, czym warto sie pobawic w ustawieniach co zmienic, zeby odnotowac jak najmniejsze zuzycie gazu. Ogolnie to serwisant uruchomil kociol, nie pomogl zrozumiec niczego jak co poustawiac, sam tez to zostawil przy oryginalnych ustawien...
Systemy Grzewcze Serwis :: 02 Sty 2014 16:23 :: remk :: Odpowiedzi: 19 :: Wyświetleń: 2628

vaillant - czeste wlaczanie sie pieca

... mi jako mi nie przeszkadza ze piec tak czesto sie wlacza.tylko czy ma nto wplyw na zywotnosc pieca i ewentualne zuzycie gazu? pozdrawiam Dodano po 18 przeprasza za bledy w pisowni Dodano po 5 i jeszcze pytanko mam do Was. pod ...
Systemy Grzewcze Serwis :: 06 Sty 2014 10:05 :: KwoiteK :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1389

Jak oszczędnie ogrzewać mieszkanie?

... temat widze ,że wiele osób wypowiadających się posiada b. duża wiedzę na temat ogrzewania , zadam pytanie od siebie. czy prędkość obiegowa pompy w kotle moze miec jakis wplyw na zuzycie gazu?? Jeżeli tak , to proszę o wyjaśnienie.
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 05 Sty 2014 23:51 :: PawloHT :: Odpowiedzi: 1039 :: Wyświetleń: 187968

Vaillant ecoTEC/calormatic 430 - Temp powrotu a glowice termostatyczne

... uzytkownikow i fachowcow natknalem sie na teorie, ze to jak czesto wlacza sie piec (co jak rozumiem ma przelozenie na zuzycie gazu) zalezne moze byc od temperatury powrotu. Mowa tu o regulatorze pogodowym, wiec nie jest brana pod uwage temperat...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 04 Sty 2014 11:49 :: gersik :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2862

Jaki bojler elektryczny dla dwoch osob?

...Witam, zmieniam mieszkanie i postanowilem w lazience zamontowac bojler elektryczny. Poprzednio, zuzycie cieplej wody (2 osoby, wanna) wychodzilo roznie (2-4 metry). Teraz zamiast wanny bedzie prysznic, do tego zlewozmywak w kuchni i zlew...
Systemy Grzewcze Serwis :: 01 Lis 2013 19:37 :: onael :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 10375



Strona 1 z 5 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: technik elektronik bateri laptop niebieski element zmierzyć ciśnienie paliwa wtryskiwacze fiat transil dioda świetlny linijka rj45 transformator dobre wtryskiwacz bc547 kondensator atmega8 bascom schemat vito
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group