forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



zuzycie wody

Znaleziono 142 wyników na elektroda.pl: zuzycie wody
Podstawowa forma zapytania: zużyć woda
Forum elektroda.pl Strona Główna

Wodomierze - zawyżone wskazania zużycia

... etc. Tez myslalem ze moze liczniki do wymiany, jesli okaze sie ze tak, to zainwestuje w elektroniczne. Sprawdze dzis czy przez noc jest jakies zuzycie. Jak zrobic taki pomiar? Musze wylac 0,1m3 (czyli 100litrow) czy wystarczy mniej?
Ogólny Techniczny :: 28 Cze 2012 14:53 :: knapa1 :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 3915

Termet MiniTerm - Duże zuzycie gazu mieszkanie 45m2

... prawie 21 stopni,piec chodzi całą dobę 24h zużycie gazu 8m3 Czyli on się włącza w ciemno i zużywa gaz bo nie ma sterownika pokojowego i nie wie jaka jest temp w mieszkaniu tak? Czy to duże zużycie gazu?normalne na takie mieszkanie? Może u...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 02 Sty 2014 16:31 :: FOSGEN1 :: Odpowiedzi: 43 :: Wyświetleń: 4968


Reklama :: 02 Sty 2014 16:31 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Duze zuzycie paliwa opel corsa b

... powietze hmm sprawdź czy go przez serwo nie ciagnie albo przez padnieta uszczelke pod kolektorem sacym, przy kolektorze popsikaj jakims plynem albo woda, zobaczysz czy bedzie zmiana zachoania silnika. Ale nie licze zeby to bylo przyczyna.
Samochody Początkujący :: 11 Sty 2013 01:44 :: kempiol85 :: Odpowiedzi: 21 :: Wyświetleń: 13605

zwiekszone zuzycie gazu w domu

... dokładnych analiz składu gazu niestety nie da rady przeprowadzić na kotłowni. I test kuchenki. Najprostszy. Pół litra wody w doprowadzone do wrzenia w czasie x w lecie. To samo naczynie, ta sama kuchenka, taka sama objętość płynu ale czas już ...
Ogólny Techniczny :: 22 Sty 2013 16:20 :: Nemonek :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 1122

Zuzycie gazu,a zapotrzebowanie budynku na energie

... a na pietrze 19stopni.Roczne zuzycie energi od 1wszego czerwca 2012,do 1 czerwca 2013 roku to 1960 m3 gazu. Do tego zuzylem okolo 3m3 drewna do przypalania od czasu do czasu w kominku. Moje obliczenia; roczne zuzycie gazu -zaokraglilem d...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 13 Paź 2013 14:30 :: berga :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 4005

Brotje Energy Top 24CE - ogromne zuzycie gazu

... Włączam raz w tygodniu do nagrzania jednego małego grzejnika, i kocioł jest tylko używany do podgrzewania ciepłej wody. Ale to że masz 3 ściany zewnętrzne nieocieplone to dużo daje, sufity też ale ściany chyba najbardziej. Jak byś może oci...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 30 Sty 2012 21:08 :: rkotas :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 5402

Zużycie wody whirpool AWT2241

Mam poroblem. W mieszakniu studenkim jest podobno zuzycie 50m3 wody w ciągu miesiąca. Jedynym urządzeniem podłączonym do tego licznika jest pralka. Ile bierze taki whirpool wody na cykl prania.
AGD Użytkowy :: 05 Mar 2012 19:23 :: konteno :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 839

Immergas Victrix 26 zużycie gazu.

... rownież docieplony mam waska klatke schodowa z drzwiami wewnetrznymi ale strychu tez nie ogrzewam wychodzi na to ze zuzycie mam w granicach 12-13 m3 i tez mnie to martwi , też szukam optymalnego rozwiązania , bo sluchajac was ze macie dom...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 06 Kwi 2014 15:41 :: Jarsey :: Odpowiedzi: 394 :: Wyświetleń: 56672

Elektroliza wody ...+wytwarzanie wodoru

Elektroliza wody ...+wytwarzanie wodoru... spalonej wyrzucac rura wydechowa na zewnatrz?) A co za tym idzie?Mniejsze straty + wieksza moc. Wieksza moc = mniejsze zuzycie. Sam juz jezdze z tym zestawem i musze powiedziec ze dziala i sprawuje sie niezle. Co do oszczednosci paliwa to pr...
Na pograniczu nauki :: 26 Lip 2013 22:17 :: W.Wojtek :: Odpowiedzi: 839 :: Wyświetleń: 183307

Kocioł kondensacyjny Brotje WBC a zużycie gazu

... Teoretycznie zuzycie powinno być niższe tym bardziej że nowy kocioł to kocioł kondensacyjny z wiekszą sprawnością. Temperatura pomieszczeń to 19 stopni nocą i 21 w dzień. Krzywa grzania ustawiona na 1.12, temperatura wody jaka była ustawiona na...
Systemy Grzewcze Serwis :: 21 Gru 2011 07:43 :: Pawełeko :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 3164

Viessmann Vitodens-200W. Duże zużycie / straty palnika?

... ustawione jest 50 st C (ale to wynika z doboru kaloryferów) Przy powiezchni do ogrzania 180m2 i zasobniku 300l zuzycie dzienne przy temperaturze zewnętrznej 5-8 st C i ustawieniu temperatury dzienej na 21 i nocnej na 17 st C wynosi 12 m3 ale ja ...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 21 Sty 2013 10:41 :: wspak :: Odpowiedzi: 109 :: Wyświetleń: 27955


Reklama :: 21 Sty 2013 10:41 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Generator hho - wodór z wody dodany do paliwa - "Gas Br

... hura-optymistow: NIE MA PERPETUM-MOBILE! niestety :( , zawsze jest tak ze energia musi sie skads wziasc. Prownujac zuzycie benzyny i HHO nie sadze zeby wklad energetyczny z dodania wyprodukowanego HHO mial jakiekolwiek znaczenie. Jesli juz...
Na pograniczu nauki :: 30 Paź 2012 08:01 :: Artur k. :: Odpowiedzi: 1890 :: Wyświetleń: 477779

Piec Vaillant z zasobnikiem słabo grzeje wodę

...Witam, mój problem jest podobny a kocioł to 202-5 turbo plus/2 r3. Ustawione już mam 60 stopni na wodzie do kąpieli a leci taka akurat do mycia.Nagrzewnica czyszczona, grzejniki grzeją dobrze.Zuzycie gazu w mojej normie czyli zwiększonego nie...
Systemy Grzewcze Serwis :: 12 Mar 2012 14:17 :: ADAMO_16 :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2679

Lodówka Amica - Lodówka a rura od ciepłe wody i piony

Lodówka Amica - Lodówka a rura od ciepłe wody i piony... na rachunkach. Stoi ona bezpośrednio przy pionach (przez które przebiega rura ciepłej wody). A tyłu lodówki przebiega też poziomo rura ciepłej wody do zlewozmywaka. Czy rury te lekko mogą podgrzewać tył lodówki. Z tego co wiadomo, lodówka ni...
AGD Użytkowy :: 05 Lut 2013 13:06 :: stanislaw1954 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 1044

Podgrzewacz wody przeplywowy, kosmiczne rachunki

... ~ 400V 10,5 l/min moje pytanie brzmi jak obliczyc zuzycie pradu np podczas 1h mycia, a druga sprawa czy w takim urzadzeniu moze sie zepsuc cos w srodku co spowoduje wieksze zuzycie pradu? Bardzo prosze o szybka odpowiedz, poniewaz nie...
Systemy Grzewcze Serwis :: 01 Lip 2013 15:00 :: prosiak22 :: Odpowiedzi: 51 :: Wyświetleń: 13991

Junkers, typ. WRP 275-1KB - słabe grzanie wody

... gazu porównać z danymi technicznymi zawartymi w instrukcji (prawdopodoobnie jest ponane zużycie na godzinę - wtedy dzieli się przez 60). Jeśli zuzycie gazu wyraźnie odbiega od nominalnego, piecyk wymaga regulacji (najelpiej, by to zrobił SERW...
Systemy Grzewcze Serwis :: 18 Cze 2014 15:58 :: Pazer1 :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4130

Jaką pralkę kupić? - kontynuacja

... wody 52l SYNTETYKI 40°C-wsad 2,5 kg-zuzycie wody 58l i dla porownania: DELIKATNE 30°C-wsad 1 kg-zuzycie wody 75l. Dodam jeszcze, ze na programie SYNTETYKI 40°C pralka zuzywa jednak mniej pradu, mimo wiekszej ilosci wody, niz na progra...
AGD Co kupić? :: 22 Lut 2012 22:08 :: skryn :: Odpowiedzi: 1514 :: Wyświetleń: 461492

whirlpool objaw uszkodzonych łożysk

... "Fuzzy" dopasowujaca pobor wody i zuzycie energii do wielkosci wsadu. Ten Whirlpool AWO/D 4313/P tez zreszta nie ma funkcji 1/2 wsadu, tylko podobne sensory dobierajace pobor wody i energii do ilosci bielizny. A zuzycie energii podawane prz...
AGD Co kupić? :: 22 Sty 2014 08:10 :: pol78 :: Odpowiedzi: 1331 :: Wyświetleń: 359068

Jaki wielozadaniowy piec gazowy do 90m2 ?

... by na zużycie gazu najniższego około 0,3 na godzinę. Możemy pobawić sie w małe wyliczeniei tak; gdybyśmy ogrzewali w systemie ciagłym dom przy zuzyciu gazu 0,3 na godzine a czas pracy to około 14 godzin (od 7 do 21) to dzienne zuzycie gazu...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 24 Sty 2013 00:16 :: mirrzo :: Odpowiedzi: 98 :: Wyświetleń: 130207

Kolektor słoneczny za 1500 zł

... uwzgledni wielkosc zuzycia na poszczegolne miesiace, w lecie zuzycie cieplej wody jest wieksze (o ile?), czeste prysznice, przetwory domowe itp. Ale w tym zestawieniu jest maly haczyk: zakladajac miesieczne zuzycie wody (o temp 36 C) na sta...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 28 Wrz 2014 15:44 :: piotrek48 :: Odpowiedzi: 9626 :: Wyświetleń: 2366514

Vaillant VKK366 +Makroterm 1 +VRS620 +bufor

... tego ze jest skrecony na 17kW, zuzycie gazu duzo nie zmalalo a piec nie ma cykli grzania dluzszych niz 5 minut. Planujemy zamieszkac w domu przed przyszla zima I wtedy bedzie palilo sie wiecej w kominku wiec zuzycie gazu bedzie mniejsze Osta...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 28 Paź 2013 19:39 :: kiko1867 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 351

Skoda Fabia SDI zasilana ON i H20

... l / 100km to jest ponizej norm fabrycznych Patrola. Wieksze zuzycie pojawia sie dopiero przy szybkosciach powyzej 120/h, lub stojac w korkach, czyli typowe warunki wiekszego zuzycia. Myslalem o dolozeniu drugiego turbo, trzeba by go wtedy pr...
Na pograniczu nauki :: 04 Lip 2012 22:31 :: jankolo :: Odpowiedzi: 281 :: Wyświetleń: 55682

Vaillant - Jaką temperaturą grzać oszczędnie? Niską czy wysoką w ramach konden?

... dużo częściej pracuje. Bez okien czasowych, praca od 00:00-24:00 Przy temp. około 4 stopni zuzycie dobowe gazu 10m3. Przy temp. około 0 stopni zuzycie dobowe gazu 13m3. Jak będzie przy niższych już się boję. Czy może ktoś odpowie...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 15 Gru 2013 14:09 :: wxk :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 960

Nectra 2-28CF - Kamień kotłowy w wymienniku

... zuzycia srodkow myjacych i pioracych, takich jak proszki i plyny do prania, szampony i mydla. Wystarczy spojzec na wykaz dozowania np. proszku do prania, przy twardej wodzie jest zalecana 3 krotnie wieksza porcja, niz przy wodzie miekkiej...
Systemy Grzewcze Serwis :: 09 Sty 2013 00:51 :: saskia :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 825

Kolektory słoneczne - czy sie opłaca?

... tego do konca nie wiem, prawdopodobnie dodatkowy zbiornik z woda. Jednak to jest wlasnie to co mnie mocno nurtuje i powstrzymuje przed montazem paneli, dziennie mam zuzycie wody zimnej jakies 150l, cieplej kolo 50 moze 100. Wiec latem taki...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 24 Sie 2014 14:56 :: bachus1 :: Odpowiedzi: 473 :: Wyświetleń: 172888

Gaz czy płyta indukcyjna?

... wode ciepla mamy z sieci, a nie piecyka gazowego, wiec obliczenia zuzycia gazu i pradu trudno porownac, bo wczesniej do kosztow gotowania dochodzily jeszcze koszty ogrzewania wody.Po roku bedziej bardziej wiadomo o ile zwiekszylo sie zuzycie pr...
AGD Użytkowy :: 07 Lut 2014 17:36 :: skryn :: Odpowiedzi: 187 :: Wyświetleń: 188204

Immergas EOLO Star 23 kW błąd 03 (wcześniej błąd 11)

... pasuje.Płacisz stałą kwotę co 2 miesiące przez cały rok tak? Bo ja miałem też prognozowany rachunki ale zuzycie miałem dosc duzę czyli ponad 1200m na rok i przełożyli mnie do taryfy w 3.6 i płace co 2 miesiące tyle ile zużyje tyle płace.
Systemy Grzewcze Serwis :: 01 Lut 2014 15:18 :: PagerOwski :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 5432

zmywarka Bosch SPV53M50EU - czy warto kupić?

... vario speed podnosi zuzycie wody i energii-napisano w instrukcji obsługi. Dlatego niech jej nie kupuje. Ps.: Ta zmywarka ma funkcję pracy z ciepłą wodą-można to ustawić, parametr A w menu użytkownika. Na dodatek ma zużyć w programie eco w czasie 18...
AGD Co kupić? :: 12 Kwi 2014 20:33 :: Callahan :: Odpowiedzi: 63 :: Wyświetleń: 16797

Junkers Celsius - (zamknięta komora spalania) wysokie rachunki za gaz

... mocą, co podnosi zuzycie gazu. Przecież można pokrętłem zmniejszyć moc (wysokość płomienia) do takiej, by nie trzeba było mieszać gorącej wody z zimną a przepływ wody też nie musi być duży - gdy się zredukuje przepływ wody, to do jej ogrzan...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 20 Lip 2012 22:31 :: Walker29 :: Odpowiedzi: 7 :: Wyświetleń: 2544

Zapobieganie wychładzania się bojlera.

... bojlera elektrozwor z cewką, kupilem najtanszy jaki akurat był na allegro za około 110, zuzycie energii ma pomijalne /około 10W/ tylko w czasie grzania wody w bojlerze-normalnie jest zamkniety. Co do miejsca montażu to ja proponuje wyjscie z boj...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 26 Mar 2012 21:59 :: jhanik :: Odpowiedzi: 51 :: Wyświetleń: 20496

Pompa ciepła - działanie, eksploatacja - połączenia z innym

... granicach 55-60st. więc byloby ok, instalacje mogłbym napelnić jakąś specjalną wodą/innym czynnikiem który nie powodował by korozji itp.. koszt takiej pompu do wodu to ok 7-8tys zatem po 2 sezonach grzewczych miał bym zwrot instalacji, pytan...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 24 Wrz 2014 09:10 :: jack63 :: Odpowiedzi: 4722 :: Wyświetleń: 851763

Ariston VELIS 80 - Jakie sa koszta użytkowania tego bojlera?

... jednej albo drugiej strony. Według mnie wszystko zależy od roboczo/godziny urządzenia , wykorzystanie ciepłej wody i ilość zużycia. Piec gazowy można dobrze wysterować dorzucić czujnik wykrywający gaz i można cieszyć się wygodą jaką on daje...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 09 Paź 2013 15:17 :: crishome :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 5028

Vaillant ecoTEC/calormatic 430 - Temp powrotu a glowice termostatyczne

... pod uwage jezeli chodzi o temperature do jakiej piec bedzie grzal wode i tym samym ile gazu zuzyje. Interesuje mnie czy przy pogodowce bez czujnika pokojowego bawienie sie glowicami termostatycznymi ma jakikolwiek wplyw na zuzycie gazu?
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 04 Sty 2014 11:49 :: gersik :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 2994

BAXI ROCA - Piec gazowy i węglowy ramię w ramię w układzie otwartym

... pompuje wodę przez kocioł i potem na zasilanie połączone z naczyniem. Zakładając, że część ciśnienia „pójdzie” na zasilane grzejniki to przy wysokości 5m od pompki do naczynia nie powinno być sytuacji z wypompowaniem wody? 3. Naczy...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 22 Cze 2014 14:00 :: Cue :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 390

Pralka Samsung 9602 N5U slim

... mi w oko,pytanie czy warto ja zakupic pod względem awarjnosci i ekonomii uzytkowania.W parametrach znalazłem zuzycie energi 1,02 kWh ,zużycie wody 48 litrów (to dosc sporo wzgledem inych pralek) /na jeden cykl prania.Poradzcie czy warto ?
AGD Co kupić? :: 17 Lut 2013 09:12 :: wyluzowany :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 546

Spalanie odpadów metodą plazmową

... skoncentrowanej energii niezależnie od natury gazu. Wady: zasadniczym mankamentem jest stosunkowo duże zuzycie energii elektrycznej równe około 2 Mwh/Mg odpadow co znacznie wpływa na wzrost kosztów eksploatacyjnych instalacji ...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 09 Sie 2013 08:34 :: taja1000 :: Odpowiedzi: 59 :: Wyświetleń: 29881

Odkurzacz ZELMER VC3300.0ST czy może polecacie coś innego do 400zł ?

... jego koszt i zuzycie). Koszt 75ml tego środka to 12zł (oczywiście wwshop Zelmera bo na allegro zapłacicie 16zł :/ ).Może nie dużo ale według instrukcji na opakowaniu trzeba tego wlać 2 nakrętki do zbiornika z wodą.Podejrzewam,że wystarczy...
AGD Co kupić? :: 19 Cze 2012 10:49 :: pawel45pawel :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 4621

Jaki bojler elektryczny dla dwoch osob?

...Witam, zmieniam mieszkanie i postanowilem w lazience zamontowac bojler elektryczny. Poprzednio, zuzycie cieplej wody (2 osoby, wanna) wychodzilo roznie (2-4 metry). Teraz zamiast wanny bedzie prysznic, do tego zlewozmywak w kuchni i zlew...
Systemy Grzewcze Serwis :: 22 Sie 2014 23:15 :: czessi :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 10885

Jak oszczędnie ogrzewać mieszkanie?

... na gotowanie ok. 0,5m3 na dobe. Nie pamiętam nigdy, żeby zuzycie w lecie spadło ponizej 1m3. Tak więc, żeby utrzymać przyzwoity poziom cywilizacyjny na c.w.u i gotowanie trzeba zużyć na 2 osoby min. 1m3/dobę. A Megaloman ma 4 osoby, tak wiec trzeb...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 05 Sty 2014 23:51 :: PawloHT :: Odpowiedzi: 1039 :: Wyświetleń: 190806

licznik się kręci przy zakręconych kranach

... kreci sie nawet kiedy w mieszkaniu nie ma poboru wody. Dokonano wymiany licznika i jest tak samo. W mieszkaniu nie ma wyciekow, nie ma wilgotnych scian, sasiadow nie zalewam. Zuzycie wody jest ogromne, wiec pewnie zalalabym pol bloku w przypadk...
Ogólny Techniczny :: 25 Wrz 2012 18:47 :: ANUBIS :: Odpowiedzi: 41 :: Wyświetleń: 6528

Instalacja CO - zawór zwrotny receptą na grawitację?

... na jego popsucie. :-) Pierw pompa, i koszty energii, pozniej koszty zaworow i komplikacje systemu, pozniej zwiekszone zuzycie paliwa, a na koncu masa nerwow, straconego czasu ktory wczesniej rzekomo dzieki pompie i zaworom zaoszczedzilismy...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 31 Mar 2014 16:47 :: Martinoss :: Odpowiedzi: 66 :: Wyświetleń: 3627

Ceny paliw w dół? Czy na pewno?

... naprawy i remonty (w czesci czynszu zwanej funduszem remontowym) - wywoz smieci - zaliczki za indywidualne zuzycie wody, ciepla - zwykle rozliczane pozniej wg licznikow). A na wsi, czy jak masz dom w Warszawie, czy nawet ktoś wybudował so...
Ogólny Techniczny :: 25 Lut 2013 22:10 :: Artur k. :: Odpowiedzi: 135 :: Wyświetleń: 10230

Głośna praca instalacji CO

... sie powietrze, bo zawor zwrotny go nie wypusci do gory i cala pompa moze nie miec wody. Przy rozruchu pracuje czesto na sucho zanim da rade przepchnac powietrze i wode przez zawor zwrotny, a to powoduje jej szybkie zuzycie (lozyska)
Systemy Grzewcze Serwis :: 26 Wrz 2014 09:43 :: Ferdynand :: Odpowiedzi: 58 :: Wyświetleń: 13510

Sterowanie przez interfejs www urządzeniem podłączonym do komputera.

... w domu: 22.5 C Temperatura na zewnatrz: 1.0 C Temperatura wody co: 46.5 C Piec gazowy wyłączony Paliwo OK Czujnik zalania OK Zasilanie OK Brak awarii w kotłownii Ciśnienie wody OK Alarm wyłączony Czujnik czadu OK Aktualny pobór mocy:...
Programowanie Ogólne :: 30 Gru 2011 19:41 :: adamvaleo :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 1336

Modernizacja ogrzewania w starej kamienicy

... najdalszym pokoju od drzwi wejsciowych 20-22. Kociol ma mozliwosc regulowania temp wody, wiec mam ustawione prawie na maxa, chociaz przez to chyba gotuje sie woda, bo co chwile halasuja grzejniki -ale mniejsza o to. Zastanawiam albo nad ekogrosz...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 26 Lip 2013 07:00 :: lopq :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 7299

ogrzewanie piecemi akumulacyjnymi

... ogrzewanie gazowe piecem dwufunkcyjnym, lub ogrzewanie nawiewne. Ja teraz mam ogrzewanie nawiewne, gdzie zuzycie gazu wynosi okolo 2500m3 rocznie razem z boilerem gazowym do wody cieplej o pojemnosci 120L. Temperatura w domu wynosci 24C.
Systemy Grzewcze Serwis :: 07 Lut 2012 13:35 :: radinjo :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 16845

"Ogniwo Peltiera" - Czy pomoże zmniejszyć temperaturę podczas "OC

... - zabawa niewarta swieczki, tym bardziej z uwagi na koszmarne zuzycie pradu. Przy moim Q6600 + AC freezer przy zastosowaniu Peltiera temp spadla o wlasnie ~10st.C, po dodaniu wodnego dalo sie zjechac na ~15st.C wiec o jakimkolwiek szronie ...
Overclocking Początkujący :: 20 Wrz 2012 15:44 :: _haker_1 :: Odpowiedzi: 27 :: Wyświetleń: 3681

Elektrownia atomowa w Polsce - tak czy nie?

... pomiędzy fabryką, sklepem, konsumentem i śmietnikiem z ponaddźwiękową szybkością. Kupujmy mniej tandety a zuzycie energii w przemysle spadnie. Dobrego sprzętu nikt nie wyrzuci jak się zepsuje, więc praca tez będzie - w serwisie. Podsum...
Ogólny Techniczny :: 13 Lis 2012 18:17 :: jankolo :: Odpowiedzi: 1702 :: Wyświetleń: 131253

Jaka płyta główna pod q6600 oc?!

... kupujac nowa otrzymujemy to samo, badz lepsza wydajnosc niz dokupujac druga karte majac przy tym zdecydowanie mniejsze zuzycie pradu. SLI ma sens jesli mamy ~10tys zl i chcemy zlozyc zestaw, ktory w danym momencie jest super-wydajny i nie wys...
Komputery Co kupić? :: 14 Sie 2012 17:00 :: okokpopo1 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1254

Mieszkanie w bloku - Ile będzie kosztowało zastąpienie gazu prądem (kuchenka i c

...To nie jest dom tylko mieszkanie w bloku, a ogrzewanie jest centralne z sieci z elektrociepłowni. Nie chciałbym zmieniać na 3 fazy, bo pewnie musiałbym ciągnąć nowe kable od parteru na 3 piętro, mogę jedynie pociągnąć dodatkowe kable z puszki...
Elektryka Początkujący :: 25 Sie 2013 08:42 :: Bronek22 :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 4971

sprzet do nowego mieszkania

... (klasa energetyczna min. A++, zmywania A, suszenia A, bardzo cicha, pojemnosc do 12kpl. naczyn, jak najmniejsze zuzycie wody i energii, cena do 2000zl) tiny.pl/q7x8x bosch - plyta indukcyjna (klasa energetyczna min. A++, cena do 1500zl...
AGD Co kupić? :: 16 Lis 2013 17:51 :: cesii :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 411

problemy ze sterowaniem c.o.(podłogówka+grzejniki)

... betonu 50mx6 cm x 1.8 t/m3 z grubsza mozna oszacowac ile w to wejdzie ciepła ale jak sie rozgrzeje to na podtrzymanie temp. juz bedzie zuzywał mniej ciepła i dopiero wtedy mozesz zbaczyc czy to jest duze zuzycie gazu czy zadawalające
Systemy Grzewcze Serwis :: 25 Lis 2013 22:12 :: -Yanis- :: Odpowiedzi: 44 :: Wyświetleń: 16409

Pomoc w wyborze dobrej zmywarki.

... same urządzenie z tymi samymi funkcjami za najtaniej 1535zł simens jest o 2db glośniejszy Sie-49 a Ele-47 natomiast zuzycie wody Sie-13 a Ele-16 i jeszcze Ele. ma 1/2 wsadu a Sie. nie pozostałe funkcje ma te same jedynie róznie sie nazywaja prosze o po...
AGD Co kupić? :: 03 Sty 2014 09:09 :: kasiia17 :: Odpowiedzi: 2240 :: Wyświetleń: 783751

Samochody z napędem elektrycznym

Z węgla.... Norwegowie maja inne zdanie. Dane z 2008r. Zuzycie energii 117TWh Produkcja Woda 98% Zainstalowana moc elektrowni wodnych 29,474GW
Na pograniczu nauki :: 12 Sty 2014 23:37 :: kkknc :: Odpowiedzi: 3342 :: Wyświetleń: 267897

Panele 4,5 kW (3 + 1,5) + grzanie CWU + ładowanie aku = cała instalacja pracuje

... zuzycie. Jak mam prąd mogę mieć i ciepło, i światło, i większość sprzętu w domu działa. W życiu nie na wszystkim trzeba przesadnie oszczędzać. Jak moja lubi baaardzo gorący prysznic co wieczór, to nie będę jej przykręcał kran z ciepłą wo...
Energia Odnawialna :: 30 Wrz 2014 06:23 :: tomelee :: Odpowiedzi: 3351 :: Wyświetleń: 391044

Miernik CO - Miernik CO awaria?

... otulina, zeby zmniejszyc blad pomiaru. Jesli np. cieplomierz masz na zasilaniu - cieplejszej rurze, a czujnik odlaczyl sie od rury powrotnej, to moze bardzo zawyzyc wykazane zuzycie ciepla. Przepraszam za brak znakow ale pisze z telefonu.
Systemy Grzewcze Serwis :: 16 Mar 2013 08:19 :: Geronimo1968 :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 549

Zmywarka beko dfn 6938 vs electrolux esf67060wr

...Witam. Jak w temacie która z nich bedzie lepsza. Chodzi o dobre efekty mycia i przy okazji jak najmniejsze zuzycie pradu i wody. Jeżeli ktoś w tej półce cenowej (do ok 1700-1800)ma lepsza propozycje niech sie wypowiada rozwaze kazda opinie. Z...
AGD Co kupić? :: 13 Sty 2013 14:36 :: mackoddz :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1299

Pobór mocy pompy - Co i podłogówka

... zmniejszyc opory przeplywu, gdyz glownie od oporow przeplywu zalezy zuzycie energii, no i oczywiscie odpowiednio dobrana pompa, bo jesli bedzie za duza to wiekszosc mocy bedzie tracila na mielenie wody w korpusie. Moze jakies zdjecia?
Systemy Grzewcze Serwis :: 25 Lut 2013 22:49 :: Strumien swiadomosci swia :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 1830

Termet zbyt dużo spala gazu

... przeplywowy ogrzewacz wody z Termetu, na kociol turbo :-) Pracujac w Zakladzie Termoenergetycznym mialem dostep do dokladnych miernikow temperatury, itp. W kazdym badz razie ostateczne wyniki potwierdzilo zuzycie gazu. Poprzednie spalanie jako ko...
Systemy Grzewcze Użytkowy :: 25 Lut 2013 23:28 :: ganz1 :: Odpowiedzi: 76 :: Wyświetleń: 14898

Sterowanie piecem Buderus

... na piecu + male gotowanie i smazenie.. natomiast zima od stycznia do powiedzmy marca mialem na ustawieniach instalatora zuzycie srednie dobowe na poziomie 18,5 metra3.. zaczalem kombinowac z ustawieniami i w tym roku spalanie w w/w okresie...
Systemy Grzewcze Serwis :: 08 Gru 2012 05:24 :: wawrzeczko_t :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3764



Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: http mocować bęben pralka schemat podłączenia radia audi diseqc pace tcon eeprom opel kontrolka kluczykiem honda złącze diagnostyczne opel diagnostic numer pompa opel miernik pokazuje zera acer travelmate podświetlenie
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group