forum elektroda, elektronika

Regulamin | Punkty | Dodaj... | Ostatnie | Szukaj | Zaloguj



zwiekszyc moc silnika

Znaleziono 65 wyników na elektroda.pl: zwiekszyc moc silnika
Podstawowa forma zapytania: zwiększyć moc silnik
Forum elektroda.pl Strona Główna

zwiekszenie mocy silnika omega 2,5TDS

CZE WAM mam pytanko jak mozna zwiekszyc moc silnika za pomoca zmiany chipa w kompie sam. obecna moc to 136KM . slyszlem ze mozna zwiekszyc moc o 20KM.ZA WSZELKIE PORADY DZIEKUJE :? 8)
Samochody Elektryka i elektronika :: 28 Kwi 2003 20:49 :: szlanga :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 851

pytanie odnosnie mocy silnika

jak mozna rozumiec np. 624W i 1400obr a 64W i 3000obr 624 w / 1400 obr. > 0,446 wata/obrót czy jak podlacze do niego drugi akumulator to spale silnik czy zwiekszy sie moc ?? To zależy czy szeregowo czy równolegle .... jedno spali silnik , drugie wydłuży czas pływania , na pewno nie moc. ...
Ogólny Techniczny :: 08 Mar 2012 23:05 :: ziemek56 :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1028


Reklama :: 08 Mar 2012 23:05 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

zwiekszenie mocy w audi 2.5 tdi

witam sorki ze nie pisalem ale szukalem info o tymsilniku wiem ze przy 180 koniach w góre zostawia zaslone dymna za soba, wiec w gre wchodzi max 170 koni jak wiecie te silniki nie ciesza zbyt duza popularnoscia w swiecie tunerów ale mam moze wiecie jak mozna zwiekszyc do tych 170 koni moc. Wtedy silnik...
Samochody Archiwum :: 08 Kwi 2008 09:14 :: darek127 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 3847

Zasilanie Silnika 3-faz. z jednej fazy

Powiedz mi wtedy jak dzialaja inne silniki w podobnej konfiguracji jako pila stolowa? Mialem wczesniej silnik takiej samej mocy z podobnym lub mniejszym kondesatorem w takiej samej konsturkcji. Silnik tez starej produkcji, tylko ze pile ukradli i trzeba bylo nastepna skonsturowac. Nie bylo zadnego...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 20 Lis 2012 18:14 :: Damian140 :: Odpowiedzi: 46 :: Wyświetleń: 33131

Silnik Stirlinga / moje pomysły i informacje/

Moze by tak zastosowac cos w rodzaju rozrzadu pozwalajacemu na wiekszy rozkurcz lub skurcz w cylindrach aby podniesc " chwilowy" moment obrotowy, a dopiero wtedy pozwolic na swobodny przeplyw gazow. Dodano po 4 Ogniwa Peltiera mimo ze kosztorys bylby dosc wysoki, odpowiednio polaczone, aby...
Na pograniczu nauki :: 26 Cze 2014 18:51 :: Paweł Es. :: Odpowiedzi: 84 :: Wyświetleń: 36942

Quad 110 ,zbyt gorący silnik podczas jazdy,muli

Witam Mam problemik z silnikiem ATV110.Miał mały remoncik /wymieniane były dwa tryby wewnątrz tam gdzie wychodzi zębaka z silnika co napędza quada,gdyz były uszkodzone.Po wymianie założone zostały wszystkie nowe uszczelki,cimering.Po zamontowaniu sinika niby silnik normalne odpala i wszystko działa.Następnie...
Samochody Początkujący :: 27 Maj 2014 10:57 :: basster1000 :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 768

Zasada przezwajania silników asynchronicznych.

Taaa... ale co innego zmniejszyć ilość par biegunów (zwiększyć obroty synchroniczne), a ci innego ich ilość powiększyć (zmniejszyć obroty synchroniczne)... :D To pierwsze, na danym magnetowodzie jest zawsze wykonalne, a to drugie, niestety ale nie zawsze... :cry: Pomijam tu kwestie optymalizacji...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 11 Maj 2008 20:44 :: Elmont :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3360

Silnik szczotkowy do przewinięcia. Do modelu pływającego.

silnik jest czeskiej produkcji- Palicka podobno najsilniejszy w swojej klasie i nowy wcale nie jest tani, wiec gra jest warta świeczki. Z tego co zrozumiałem serwis chcąc uzyskac 12V musze zwiekszyc średnice drutu zwojowego. tylko mozesz mi doradzic jaka byłaby dobra średnica, w oryginale było 0,8mm...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 29 Gru 2006 12:51 :: korab5 :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1635

Sterowanie silnikiem DC za pomocą mikrokontrolera '51

Głównym założeniem jest to żeby mozna bylo zadawac w programie RPMy z jakimi silnik ma się krecic, jaki silnik jeszcze nie wiem jak najprostszy, jak narazie dowiedzialem się tyle ze trzeba zastosowac PWM, musze tylko sprawdzic czy moj mikrokontroler ma wbudowany generator PWM jak tak to sprawa sprowadza...
Mikrokontrolery Ogólne :: 14 Sie 2005 17:47 :: lord_nv :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1242


Reklama :: 14 Sie 2005 17:47 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

astra 1.4 nz jak dodac mocy?

witam silnik C14NZ ma tylko 44 kW i zeby zwiekszyc moc trzeba założyc sprezarke ale do tego potrzeba sporo wiedzy i umiejetnosci zmiany wymagaja tłoki (odprezenie) głowica i wałek rozrządu jak i mapy wtrysku i zapłonu najlepiej sprawic sobie wiekszy motor w raz ze skrzynią biegów pozdro T
Samochody Elektryka i elektronika :: 16 Sie 2009 12:50 :: ministerdobrejzabawy :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2612

Klemy Hi-End. Czy ma ktoś takie? Zastanawiam się jak się je mocuje.

pewnie ze roznicy nie bedzie... to jest jak z samochodem, jedni mają odpicowane bryki a silnik to kapeć i wydali na to tyle samo pieniedzy co inni ktorzy wolą miec normalny wygląd ale znacznie zwiekszyc moc silnika zamiast bawic sie bajerowanie
CarAudio Ogólne :: 24 Gru 2006 20:55 :: qscgu :: Odpowiedzi: 14 :: Wyświetleń: 1292

Silnik odrzutowy własnej roboty

Silnik odrzutowy własnej robotyWitam . Moje forum wylączyłem . A to ze wzgledu na to ze neo sie do tego celu nie nadaje. Włącze go na noc moze bedzie lepiej. Wszystkie materjały ktore umiescilem na swoim forum umieszcze rowniez tu w tym temacie na elektrodzie. neo62: Kanal dolotowy jest taki dlugo bo sie pomylilem i nie...
DIY Konstrukcje :: 22 Mar 2012 05:27 :: suszonek :: Odpowiedzi: 147 :: Wyświetleń: 168105

Mapowanie silnika - skąd czerpać wiedzę?

Chodzi o tuning silnika - wgrywanie niwego programu (mapy) do sterownika by zwiekszyc moc.
Samochody Początkujący :: 05 Mar 2012 22:59 :: panam :: Odpowiedzi: 16 :: Wyświetleń: 4831

VOLVO S80 2.4benzyna - Zwiekszenie mocy ze 140KM do 170KM

Powinno to zwiekszyc moc silnika ale napewno nie o 30km , jesli chcesz zwiekszac moc musisz miec silnik uturbiony, pozatym immo ci bedzie blokowac za duzo zachodu a nie oplaca sie .
Samochody Eksploatacja :: 03 Paź 2013 14:11 :: Erwin123 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 1839

chip tronik

jak zwiekszyc moc silnika w nisanie PRIMERA 1,6 model P 11 slyszalem ,ze mozna to zrobic montujac chip tronik jak mozna to prpsze ojakies wskazowki dzieki za pomoc JANUSZ
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Paź 2003 18:49 :: szlanga :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 1332

jak zwiekszyc moc silnika???

Witam,dawno mnie tu nie bylo. Mam pytanie mozna jakos zwiekszyc moc silnika elektrycznego?? Mi chodzi o silniki do 12V.Słyszalem ze jakos mozna je przweniąc czy jakos tak ale nie wie jak to sie robi/ Mogl by mi ktos wytłumaczyc na czy to polega itd.. Dzieki z gory. Pozdrawiam.
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 10 Lis 2005 22:28 :: danlancher :: Odpowiedzi: 13 :: Wyświetleń: 9986

Ford Escort 1.8 Diesel, dodatkowe światło stopu, blokady?

Witam i na poczatek prosze o pomoc :arrow: mam escorta 1.8 D ja w temacie i chcial bym zamontowac dodatkowe swiatlo stopu, jak to mniej wiecej zrobic, mile widziale schematy albo linki do nich. Druga sprawa to czy sa pozakladane jakies blokady w tym modelu ?? lub czy da sie zwiekszyc moc silnika zeby...
Samochody Początkujący :: 11 Mar 2009 04:40 :: Sztomel :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 745

vw golf 3 cl 2.0 8v jak zwiekszyc moc silnika

witam wszystkich mam takie pytanie chcialbym podnies osiagi mojego golfika vw golf 3 cl 2.0 8v jak zwiekszyc moc silnika bez montazu turbo sprezarki.
Samochody Początkujący :: 30 Sty 2010 17:43 :: robokop :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 7139

Jak zwiekszyc moc w Ford Mondeo mk2 1.8 115km

no czasem na bezynie tez mialem taki przypadek ale od momentu odloczenia przepływki autko jakosc lepiej jedzic mi firtry wymieniłem.Wymiana wałków i przepustnicy plus polepszenie kompresi silnika czy to moze dasc cos wiecj mocy? a co mozna zrobisc żeby od 1,2 3 biegi autko mialo " kopa lepszego" ?
Samochody Archiwum :: 22 Lut 2013 14:45 :: Danielloo1.8 16v :: Odpowiedzi: 26 :: Wyświetleń: 27341

chip tuning a instalacja lpg.opinie porady

witam. chce zwiekszyc moc silnika w mercedesie w203 2.0 compresor, przez wgranie nowego oprogramowania. jak to sie ma do póżniejszego montażu instalacji lpg? Bedzie wszystko działało jak sie należy?
Samochody Eksploatacja :: 18 Wrz 2014 18:14 :: manta :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 345

X-UFO obiekt latający z żyroskopem

Niestey - 2 przeciwbieznne wirniki umieszczone nad soba na jednej osi w konstrukcyjnie rozsadnej odległosci . Maja fatalna sprawność ! !!Dlatego buduje sie mało prawdziwych smiglowców w takim ukladzie. Pomijajac oczywiscie rózne konstrukcje exerymentalne Jezeli juz buduje sie wydajne w ukladzie...
Robotyka Modelarstwo :: 12 Sty 2014 11:44 :: Arek G. :: Odpowiedzi: 532 :: Wyświetleń: 125358

kilka silnikow jak tym sterowac ( procesy)

Nie mozesz po prostu zwiekszyc "udzwigu" silnika. Jedyne mozliwosci to: -zastosowac przekladnie (i tym samym zwiekszyc moment kosztem predkosci silnika) -zwiekszyc napiecie (ale napiecie glownie zwieksza predkosc obrotowa, na moment ma maly wplyw.. oczywiscie na dluzsza mete prowadzi to do zwiekszonego...
Automatyka- Automatyka Ogólna :: 28 Kwi 2005 17:46 :: Kamil.K :: Odpowiedzi: 11 :: Wyświetleń: 1167

Simson s51 Tuning

Sam mam simka i silnik 50cm3 i po dobrym remoncie bez problemu 85km\h sie bujał ale jezeli chcesz zwiekszyc moc to nie kupuj cylindra 60cm ale 70cm albo 80cm ale tego ciezko dostac gdy taki wlozysz to trzeba roszlifowac doloty i. najlepiej zrobic to tak ze smarujesz smarem dolnią cześci cylindra i odciskasz...
Samochody Archiwum :: 06 Maj 2007 08:28 :: motomis :: Odpowiedzi: 879 :: Wyświetleń: 217299

olej roślinny zamiast ropy ??

Co do jazdy na wodzie /Parze wodnej:Bardzo dawno temu (10lat +) Bodajrze w motorze był artykuł o dorobieniu wtrysku wody do silnika motocyklowego. Podobno niezlego kopa motor dostawal. Probowano to wytlumaczyc tym ze woda schladzala komore spalania a co za tym idzie zwiekszala sie sprawnosc cieplna...
Samochody Archiwum :: 10 Paź 2012 19:13 :: manta :: Odpowiedzi: 1631 :: Wyświetleń: 512499

Regulacja wtrysku paliwa

:arrow: nikos 4x4 a wiesz ze to bardzo ciekawe ze zwiekszanie dawki paliwa moze wywolywac spalanie stukowe a przepraszam skad kolega bierze takie rewelacje moze jakies konkretne zrodlo kolega poda bo o ile mnie w szkole uczono to spalanie stukowe wystepuje przy zbyt malej liczbie oktanowej paliwa lub...
Samochody Archiwum :: 24 Maj 2004 17:02 :: the_driver :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 14399

Problem z ustawieniem dawkowania gazu w VW Golfie III

Mialem kiedys rekina 320 na gazniku i caly czas palił mi rowno 12.5 l niezaleznie jak jechalem a jechac za bardzo nie bylo jak bo mixer strasznie go dlawil.Kolega narzekal na kiepska dynamike w carinie w ktorej zalozony byl reduktor BRC.Dopiero na hamowni zobaczyl ze reduktor po prostu nie wydalal z...
Samochody Elektryka i elektronika :: 25 Paź 2005 22:11 :: mariusz28wawa :: Odpowiedzi: 42 :: Wyświetleń: 6222

Sterowanie silnikiem wysokoobrotowym

W falownikach czestotliwosc PWM to ok 4-8 kHz dla normalnych silnikow 50Hz, wiec 1MHz to troche przesada. Wszystko zalezy od szybkosci narastania pradu w cewkach silnika. f(pwm) nie moze byc zbyt male dla malych indukcyjnosci. Jesli masz silnik ktory moze pracowac z 30000 obr, to powiniwnies zwiekszyc...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 10 Lis 2004 16:45 :: silvvester :: Odpowiedzi: 9 :: Wyświetleń: 2483

Motodeska tuning silnika BM-2Ts49 49ccm

będę miał taką deske za dwa dni.Od szczeniaka bawie sie silnikami ( motorowery,motocykle,skutery,silniki do łódek( ścigałem się na wodzie )..jak zobaczę ten prościutki chiński motor opisze co mozna w nim zrobić..ktos tu napisał o powiekszaniu kanałów..możan ale tylko w dobrych kierunkach ( tłok działa...
Samochody Archiwum :: 20 Gru 2006 21:20 :: wejsunek :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 4143

Rower na silnik elektryczny

Witam Mam problem z e-bikem pisze prace na ten temat Postanowilem wiec do mojego roweru zastosowac silnik komutatorowy o mocy 250 W napieciu znamionowym 24 V prad znamionowy 16 A dokladniej mysle o silniku typu Prmo 90-250 dotego mysle o 2 akumulatorach zelowych oraz o zastosowaniu silnika rowniez...
Ogólny Techniczny :: 16 Mar 2010 16:47 :: atom1477 :: Odpowiedzi: 218 :: Wyświetleń: 142920

regulacja obrotow silnika synchronicznego

Jestem laikiem w tej dziedzinie ale moze kotos mi pomorze. potrzebuje regulastor obrotów do wentylatorów z silnikami synchronicznymi. mam 12 wentylatorów o mocy 120 W (1,2 A; 1400obrotów). Sa one umieszczone na hali. Maja byc podlaczony pod jeden regulator aby moc zwiekszyc lub zmniejszyc predkosc...
Początkujący Ogólny :: 29 Sty 2007 16:50 :: Quarz :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1317

Chiptuning TDI- jak wycisnąć z 110'tki 160 KM za 300 zł

Wcale nie taka strata kasy, chiptuning jest dobry jak ktos chce miec zapas mocy i swiadomosc ze pod pedalem gazu ma jeszcze troche luzu, co by go uzyc od czasu do czasu, np przy wyprzedzaniu lub by dodac sobie troche adrenalinki gdy np jedzie w meczoacej trasie i przysypia, albo poprostu dla frajdy,...
Samochody Archiwum :: 14 Sty 2011 23:53 :: tocka :: Odpowiedzi: 216 :: Wyświetleń: 145093

Lanos 1.6 16V - Brak mocy, ciekawa lista do przestawienia

Witam, Problem polega na tym ze mam na warsztacie lanosa 1.6 16v, Auto odpala ladnie, Z niepokojacych objawow kopci na bialo i przy raptownym otwarciu przepustnicy nie wkreca sie na obroty, Podczas jazdy brak mocy, 80 km/h nie da sie przekroczyc, Co zostalo sprawdzone, Cis w cylindrak 9 9,25...
Samochody Mechanika :: 08 Mar 2013 07:36 :: fuelinyourblood :: Odpowiedzi: 28 :: Wyświetleń: 4248

Silnik 3 fazowy a kosiarka

Witam Wiem ze ten temat byl juz poruszany wielokrotnie ale ja jestem totalnym laikiem w tej sprawie i potrzebuje zeby ktos mi wytlumaczyl to po chlopsku!!!! A wiec mam kosiarke zrobiona z silnika 3 fazowego nie wiem jaki mocny bo na tabliczce znamieniowej nic nie zostalo :( wielkosci mniejszzej niz...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 17 Lip 2007 19:00 :: kierbedz4 :: Odpowiedzi: 8 :: Wyświetleń: 2899

Golf 3 1.8 66KM zwiekszenie mocy

Koledzy problem wygląda tak. Mam golfa 2 1.8 90 koni, a moj kolega zakupil golfika 3 z identycznym silnikiem ale posiada tylko 66 koni mocy, Czy da sie jakos zwiekszyc moc podobno ograniczenie siedzi w elektronice?
Samochody Archiwum :: 17 Lis 2008 20:13 :: zzbyszek007 :: Odpowiedzi: 66 :: Wyświetleń: 22368

Elektrownia Wiatrowa budowa domowym sposobem cz.1 (Archiwum)

Jak ograniczyc pole elektromagnetyczne które wytwarza cewka, napewno odpowiedz na to pytanie pomoze w bardzo duzym stopniu zwiekszyc moc turbiny i mozemy dalej myslec o skrzydlach , masztach , prostownikach, itp... .W mojej turbinie to pole w znacznym stopniu hamuje obroty, trzeba uzyc konkretnej sily...
Energia Odnawialna :: 26 Sty 2009 19:25 :: Akrzy74 :: Odpowiedzi: 12805 :: Wyświetleń: 4046003

Najlepsze auto do nagłośnienia

Wiekszosc czynnikow ktore podales spelnia jedno auto a mianowicie VW golf IV. Sam bylem na etapie szukania takie auta dogodnego do CA az wczoraj kupilem auto ktore jest przeciwienstwem ale mam nadzieje ze dam rade. Do rzeczy. 1) w golfie czwartej generacji drzwi sa idealne do CA poniewaz cale drzwi...
CarAudio Ogólne :: 03 Maj 2008 07:34 :: aduski :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 1818

docucolor 40 problem z błedami podczas startu

Po włączeniu maszynki docucolor 40 wyskakuja na wyswietlaczy błedy o mocy lasera lub błąd silnika ktoregos koloru i maszyna zaczyna "pikać"-mam kody błedów. Maszyna mowi zeby zwiekszyc moc poszczegolnego koloru ale niestety nie wiem jak sie to robi.Czy ktos moze spotkał sie z czyms takim.Czy wilgotnosc...
Drukarki, ksero Początkujący :: 21 Lis 2008 23:51 :: karolo333 :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 384

W jaki sosób zwiększyć obciążenie sterownika kotła.

Witam, Witam. . m M am nastepujacy problem . ; do sterownika "sterownik do kotla c.o." podpiety jest elektrozawor jego pobor mocy to 0,42A prod zmienny. s S ilnik na zaworze zaczyna krecic dopiero jak podlacze dodatkowo na tym przewodzie np. zarowke 40W zbędna spacja ]. j J esli...
Początkujący Piaskownica :: 13 Lis 2009 17:59 :: drjoint :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 787

Fiat Punto II 1.2 - Zmiana mapy wtrysku

Tak, poczytaj np o MegaSquircie. Wymaga to jednak wiedzy (i pewnej praktyki) zarówno z dziedziny sterowania silnika spalinowego jak i elektroniki. Żeby było ciekawiej, niektóre firmy twierdzą, że da się obniżyć spalanie w tym silniku, popierają to badaniami. [url=]Link
Samochody Początkujący :: 12 Sty 2014 17:42 :: Strumien swiadomosci swia :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1053

zdechly CD-rom, jak go ocucic ?

Witam. W koncy sprawdziłeś czy ten silnik jest sprawny czy nadal stawiasz a układ (nie masz go skad wziąc), i dla tego zostawiłeś tego CD-ka? No to do rzeczy... Jaki to jest w ogóle nape? Wiem żę nagrywarka, ale jakiej firmy. Chcialem zwiekszyc moc lasera, ale ona nie tej srubki .... Jak to nie ma...
Komputery Hardware :: 04 Mar 2005 19:36 :: Agentlos :: Odpowiedzi: 37 :: Wyświetleń: 2619

Bezpiecznik w zabezpieczeniu przedlicznikowym

OK czyli rozumiem ze nic nie zrobie mam nadzieje ze uda sie zwiekszyc moc przylaczeniowa i nie bede musial kombinowac. Jest to instalacja jednofazowa. To jakie maja byc bezpieczniki przed licznikiem to narzuci mi ZE tzn czy topikowy czy typu S. ? Jesli rzeczywiscie po wybiciu pionu w bezpieczniku...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 21 Maj 2007 21:47 :: elek555 :: Odpowiedzi: 15 :: Wyświetleń: 3985

Układ kluczy do silnika krokowego

gothye - Jesli chcesz spalic, albo przynajmniej zagotowac MOSFETa to powyzszy schemat doskonale sie do tego nada -> podpowiedz: pojemnosc bramki, czasy otwierania. Mad - sprecyzuj parametry tego sterownika. Moze zamiast puszczac kilka amperow, co jest klopotliwe do przelaczania, lepiej zwiekszyc napiecie?...
Mikrokontrolery AVR :: 31 Sty 2010 23:49 :: janbernat :: Odpowiedzi: 20 :: Wyświetleń: 4437

Silniczek 6V - jak zwiekszyc obroty?

Bez zwiększania napięcia: przewinąć wirnik grubszym drutem. Nie trzeba liczyć zwojów, nawija się do wypełnienia! Sposób obliczania: jeżeli chcemy uzyskać 2 razy wyższe obroty, to trzeba nawinąć drutem o średnicy równej 140% poprzedniej. Silnik będzie oczywiście przeciążony przy tych wyższych obrotach,...
Robotyka Modelarstwo :: 20 Lut 2010 00:10 :: Madrik :: Odpowiedzi: 18 :: Wyświetleń: 2730

Pasy klinowe - moc przenoszona

Jesli silnik bedzie lagodnie startowal lub rozruch pompy bedzie bez pelnego obciazenia (np.niskie cisnienie) Tak dodatkowo to zrob pewnosc ze paski dobrze siedza w rowkach ( nie wystaja) i maja zapas przestrzeni od spodu (nie dochodza za blisko dna rowka). Mozesz tez dac wieksze (dluzsze) paski i...
Ogólny Techniczny :: 14 Cze 2010 15:17 :: J. Kleban :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2472

Bmw e39 525 TDS opinie odnoscie Chip Tuningu chce zalozyc

Witam posiadam BMW e39 czytalem rozne opinie na ten temat. Chce zwiekszyc moc auta ale prosze o porady czy warto oraz czy silnik od tego nie padnie? jaki Chip kupic?
Samochody Diesel :: 11 Lip 2011 22:43 :: Starterek85 :: Odpowiedzi: 1 :: Wyświetleń: 2221

Re: Fiat 126p- napęd elektryczny

Tok myślenia prawidłowy, może będzie tak w przyszłości. Żeby dokładniej dopasować moce i sprawności, można użyć jednocześnie dwa lub trzy silniki (np.: LEMCO o różnych mocach przy określonych obrotach) na wspólnym wale i strować podawaniem zasilania na odpowiedni silnik. To jest kwestia kasy. A finanse...
Ogólny Techniczny :: 28 Sie 2014 21:50 :: qduaty :: Odpowiedzi: 1021 :: Wyświetleń: 246253

magnetyzer zamontowałem(,) moje spost(reż)enia

KERIMONN a jaki ja mam cel dzwonic i marnowac swoja kase ?? Moze masz racje moze ktos z firmy zjawi sie na forum i przedstawi swoja opcje. Napewno bedzie ciekawa rozmowa zwlaszcza z llabor-em ktory robil testy w takim aucie jak moje. Co do mojej wiedzy i lat 60-tych to moze i masz racje :) Juz ci...
Samochody Archiwum :: 20 Lip 2008 08:59 :: kleki :: Odpowiedzi: 493 :: Wyświetleń: 159711

mikrokontroler i ULN 2803

Wykonalem sterownik silnika krokowego na ukladzie ATMEL 8252 z koncowka mocy ULN 2803. Otoz kiedy nie ma wlozonego ukladu mocy to sekwencje (napiecia) na porcie P2 sa wlasciwe. Kiedy jednak wlaczam uklad ULN 2803 to napiecia 'padaja' a na wyjsciu mocy dzieja sie dziwne rzeczy. Wejscia i wyjscia ukladu...
Mikrokontrolery Ogólne :: 25 Kwi 2003 06:38 :: Tdv :: Odpowiedzi: 4 :: Wyświetleń: 1304

Chip do cinquecento

Tak w sumie to nie ma o czym gadac, temat zostal wyczerpany. A tak prawde mowiac, to the_driver opisal mi cala historie powstania tego demo chipa. Wersja finalna daje +10 km. Do tych 10 PS to podchodzilbym sceptycznie... Ale pewien jestem 6-7 PS (co i tak daje ponad 10% przyrostu mocy maksymalnej....
Samochody Archiwum :: 09 Sty 2010 17:45 :: 66fantasti66 :: Odpowiedzi: 81 :: Wyświetleń: 17826

Toyota Corolla 91r 1.3 B+G POMOCY!

Witam, Mam Toyote Corolle sedan 1991 r 1.3 benzyna z gazem. Od paru miesiecy zastanawiam sie co mozna by zrobic by zwiekszyc choc odrobine moc i przede wszystkim elastycznosc silnika. Moc - 75 KM ale maksymalny moment ma dopiero przy 5000 obrotow co wiaze sie ze straszna eksploatacja silnika. Poza...
Samochody Archiwum :: 01 Lis 2005 10:03 :: mcd7 :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1029

OMVL DREAM XXI N cisnienie - soft ..

Witam mam nastepuajce zagadnienie u mnei w aucie mialem silnik 1,8 16v 125 km teraz zapodalem 2,0 16v 172km zakupilem interfejs do sterownika Dream XXI N podlaczylem odpalilem programik po autokalibracji gdy przegladam sobie zakladki w zakladce WYSWIETLANIE jest okienko "wymiarowanie dysz"...
Samochody Instalacje Gazowe :: 10 Lis 2009 09:20 :: wasq :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2463

Poszukiwany materiał na izolator magnetyczny

Chce to po prostu praktycznie wykozystac, ale mam dosc rozwalania kolejnych prototypow. Przy liniowym wzroscie mocy w stosunku do obrotow, beda luki w obciazeniu jesli pradnica nie podola z obciazeniem. W ogole to takze chce poznac wlasciwosci i mozliwosci tego silnika. Myslalem juz nawet o hamowni,...
Na pograniczu nauki :: 15 Wrz 2012 20:34 :: jankolo :: Odpowiedzi: 257 :: Wyświetleń: 42572

Ciśnienie turbiny. Czy da się utrzymać górną granicę ciśnienia?

czy 406 to HDI silnik? 2,0 L HDI? prosze nie porownywac TDI I HDI :-) ba sa to silniki o calkiem innej charakterystyce i budowie :-) HDI to CommonRail a TDI to jak sama nazwa wskazuje Turbo i bezposredni wtrysk :-) W HDI turbina nie musi sie caly czas krecic bo cisnienie jest posrednio regulowane...
Samochody Elektryka i elektronika :: 18 Mar 2005 16:42 :: tygrys200 :: Odpowiedzi: 6 :: Wyświetleń: 2797

Nietypowe zasilanie uzwojenia -elektroniczna komutacja.

A co to za silnik? Na razie wiemy tylko, że raczej nie spalinowy. Mialem na mysli silnik wlasnej roboty. Silnik tarczowy z magnesami neodymowymi z cewkami bezrdzeniowymi. To pytanie na razie nie ma charakteru praktycznego ale raczej czysto teoretyczny. Myslalem o tego typu zasilaniu aby z silnika...
Elektro Maszyny i Urządzenia :: 14 Paź 2006 14:41 :: eP :: Odpowiedzi: 2 :: Wyświetleń: 1086

Normy zanieczyszczenia spalin a zużycie paliwa

Bo to zalezy od dodatkowych komponentow, ktore musi obsluzyc komputer. Na przyklad EGR, czy pochlaniacz par paliwa. Silnik, aby dobrze pracowal musi miec odpowiednia mieszanke. Jezeli AFR nie bedzie odpowiedni, to silnik sie wysypie, nastapi spalanie detonacyjne i .... mozesz sobie sam dopowiedziec. Przyklad:...
Samochody Elektryka i elektronika :: 22 Lut 2004 10:33 :: toradek :: Odpowiedzi: 3 :: Wyświetleń: 1726

Auto do bicia rekordow prędkości, Zapraszam do dyskusji.

Witam, jest to silnik m52b20, fabryczny stopien sprężania to cos koło 11, zamieżam go doładować Instalacja podtlenku azotu wyjdzie taniej niz montaz turbo czy kompresora, tak czy inaczej powinnienem go jeszcze odprężyć :D Korby i wał pochodza z m50 gdzie wytrzymuja moce do 400KM. Silnik jest obecnie...
Samochody Mechanika :: 02 Kwi 2012 22:41 :: xhumungus :: Odpowiedzi: 25 :: Wyświetleń: 2757

Jak wyregulowac Poloneza na gaz ?

Witam Polonez to Atu z 98" na wtrysku wielopunktowym.Instalacja gazowa autronic AL-700. Auto pali ok. 15 - 16 litrow gazu na 100 km. Regulacje zaczalem od reduktora .Srube od regulacji zgrubnej zakrecilem na max. Sruba od regulacji dokladnej wykrecona na ok 3-4 obr. Staralem sie ja ustawic na...
Samochody Elektryka i elektronika :: 11 Lis 2003 13:42 :: aandula :: Odpowiedzi: 5 :: Wyświetleń: 2177


Reklama :: 11 Lis 2003 13:42 :: Google :: Odpowiedzi: 0 :: Wyświetleń: 0

Radmor 5412 ile pociągnie ?

"Oj barthezz ty to sie wcale nie znasz! Radmor ma 4 i pol raza 80Watow na kazdy z 6 kanalow a z korektorem moc wzrasta do takiego stopnia ze lepiej go nie wlaczac wcale bo grozi to rozwaleniem osiedla albo nawet miast jesli korektor ma duzo pary. A tak wogule to to nie jest najlepszy sprzet bo moj kumpel...
Początkujący Ogólny :: 30 Paź 2005 01:15 :: Tremolo :: Odpowiedzi: 10 :: Wyświetleń: 1706

Wiatrak na filtr powietrza.

bobpl sorry ale ile ty masz lat ?? 1. Gratulacje za odgrzanie niezlego kotleta... To co wypisujesz to sa totalne bajki, taki wiatraczek to sobie mozesz uzywac w cieple dni... Wszystkie problemy o ktorych wspominasz nie sa istotne i nie ma potrzeby synchronizowac obrotow z katem otwarcia przepustnicy....
Samochody Archiwum :: 31 Paź 2011 11:12 :: KRUGER_1988 :: Odpowiedzi: 89 :: Wyświetleń: 29980

chip do BMW 1,8i E36

Halo Tak to jest prawidlowa odpowiedz. Poprzez zmane chipu mozna zwiekszyc moc tylko o ok.10 Procent. Do powazniejszego zwiekszenia mocy potrzeba wiecej mieszanki powietrzno-paliwowej albo lepszego skladu tej mieszanki. Zwiekszenie ilosci mieszanki wiaze sie z zmianami w bubowie silnika np. zmiany...
Samochody Archiwum :: 29 Maj 2004 21:01 :: FrankD :: Odpowiedzi: 12 :: Wyświetleń: 6665



Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Ostatnio szukano: daewoo tico jedna strona ciemniejsza passat czujnik oleju łączności metry sprawdzic cewke parownik peugeot podnoszenia szyb golf kontrolka zygzak pentium g3258 projekt sieci komputerowe pralka indesit ciągnik ursus
Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Strona używa cookies - informacje || Reklama || Kontakt


Powered by phpBB © phpBB Group