Nic raczej nie podgrzewaj - to wszystko jest kruche. Przetnij normalnie nożem a potem połącz kawałkiem gumowej rurki - tak jak kiedyś mercedes łączył przewody podciśnienia. Nie wiem czy to dobry pomysł, ale można w obwodzie drzwi kierowcy wsadzić trójnik i tam się wpiąć z bakiem. Przewód baku na pompce zaślepić.
zobacz sobie na początek świece /przewody /przejży wszystkie łączenia przewodów,podciśnień może gdzieś lewe powietrze łapie . Jak to byłoby ok to może warto by było ciśnienie w tłokach sprawdzić to nie zaszkodzi a będziesz coś wiedział o swoim silniku.
Sprawdź przewod gumowy łączący kolektor ssący z czujnikiem podciśnienia jeżeli występuje tu plastikowa puszeczka to ją możesz usunąć.
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
Witam. Mam taki problem czy ta rurka, końcówka w pompie podciśnienia co osadzony jest przewód łączący pompe podciśnienia z serwem powinna być luźna czy powinna być sztywna ? http://obrazki.elektroda.pl/7232630800_1...
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
dziękuję za zainteresowanie moim problemem a czy są jakieś sposoby "domowe" na wykluczenie jakichś podzespołów np. podciśnieniowych bo z tego co wiem to turbina zostaje łączona w oparciu o podciśnienie a pomiędzy wakupompką a turbiną podłączony w przewód podciśnieniowy wpięty jest jakiś czujnik który zamontowany jest na ścianie grodziowej nad serwem...
Cześć, czy może ktoś z Was podpowiedzieć, jak wykonać test szczelności serwa hamulcowego w silniku 1.8t aum? Wydaje mi się, że samochód gubi podciśnienie. Póki jest zimny, to pedał hamulca jest czuły, dość twardy, szybko "łapie" i ogólnie całe auto jest zwrotne. Po rozgrzaniu robi się bardziej gumowy i mimo że hamuje bez problemu, to jednak czuć, że...
Witam. mam problem z przewodem podciśnienia w moim fordzie fiesta 1.3 95 r. gdyż nie wiem gdzie powinno być wpięte. jeden przewód łączy kolektor ssący z jakimś czujnikiem. Na przewodzie tym znajduje się trójnik z którego wychodzi właśnie ten luźny przewód podciśnienia. Mam problem gdzie go podłączyć. Z góry dziękuje za pomoc
Pewnie nie ma dostatecznego podciśnienia w instalacji. Pierwsza sprawa to czy hamulce działają normalnie, nie są bardziej twarde niż za zwyczaj? Jeśli jest OK to sprawdzasz podciśnienie wychodzące z grubego przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia. Jeśli jest ok to zobacz kawałkiem wężyka czy zgaśnie po podłączeniu auta bezpośrednio do w/w wyjścia...
Nie przecież andrzej20001 wyraźnie sprecyzował swoją teorię - pęknięty/sparciały przewód podciśnienia łączący kolektor z serwem. Jazda na wstecznym odchyla zespół napędowy w przeciwną stronę niż jazda do przodu. Równie dobrze może to być naderwana łączówka masy silnika.
Przewód pomiędzy zasobnikiem a głowicą można odpowietrzyć za pomocą strzykawki. W tym celu należy: - wyjąć głowicę - w zawór łączący przewód z głowicą wepchnąć igłę strzykawki. - tworząc podciśnienie za pomocą strzykawki odessać powietrze z przewodu.
Mercedes silnik V6 benzynowy (2400, 2800 ccm >1998 r.), proszę o podanie lokalizacji czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym, przewodów ciśnieniowych łączących kolektor z czujnikiem. (intake mainfold sensor)
Panowie,jest po kłopocie.Ten kto obstawił zawór,chyba nazywacie go krzaczy,ten miał racje,ale też nie do końca bo przyczyną awari był urwany kabelek przy wtyczce która dochodzi do listwy wtrysków,są tam cztery kabelki,dwa do wtrysków a dwa do zaworu,trzymał sie na tej małej gumce we wtyczce i raz łączył a raz nie,i dlatego raz było dobrze z obrotami...
zakładam, że wkład filtra powietrza, dobry/czysty... rura łącząca (harmonijka) pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą sprawdzona?.. nie może mieć żadnych pęknięć!!! czasem jak jest założona to nie sposób stwierdzić czy nie jest popękana/szczelna... od tej rury łączącej idzie jeszcze przewód do odpowietrzenia skrzyni korbowej oraz wężyk podciśnienia...
Nieszczelność przewodu podciśnienia które idzie do serwa, ewentualnie nieszczelność na łączeniu niedaleko pedału. Częste w Renault niestety, u mnie też wystąpiło.
Zobacz jeszcze przewód podciśnieniowy z króćca przepustnicy ten co łączy się z czujnikiem MAP (na ścianie grodziowej pod osłoną plastikową tam gdzie przekaźnik podwójny układu wtrysku) . Powinien być szczelny a lubi pękać na króćcach i wtedy pokazuje złe podciśnienie w kolektorze ssącym. Czujnik MAP jest to jeden z głównych czujników do określenia dawki...
Witam Sprawdź szczelność przewodu gumowego łączącego kolektor dolotowy z czujnikiem podciśnienia. To co piszesz wygląda na nieszczelność i branie lewego powietrza. Pozdrawiam
Tak. On idzie tam do serva. I od tamtego miejsca cofaj się po przewodzie przez trójniki i wszystkie przewody podciśnienia które się z nim łączą. Jeśli są całe to sprawdź pompę vaku tam gdzie kończy się gruby przewód. Ściągnij go i na odpalonym jak się da to sprawdź czy ssie powietrze. Dodano po 37 Jak nie ssie to do wymiany. Dodano po 35 Ale przeważnie...
Witam. Mam problem z odmą w Pasacie B5 2000r. 2.3VR5 150 AGZ. Z odmy wychodzi przewód gumowy potem jest taki niby filterek (ciężko nawet znaleźć jak to się nazywa) i od tego znowu krótki wąż gumowy który wchodzi do gumowego kolanka które łączy przepływomierz z przepustnicą. Niestety ten filterek miał w środku kiedyś taką siateczkę która się rozsypała....
A gdzie niby jest ten termostat?? Rozbierałem to juz wiele razy i nic takiego nie znalazłem...Rurka z podciśnieniem biegnie do zespołu wyrskowego, dokładniej do miejsca skąd wychodza 3 przewody z podciśnieniem. Jedna z nich steruje EGR-em, druga właśnie ta klapką od powietrza, a trzecia czymś jeszcze... Czekam na dalsze sugestie. Rurka od klapki powinna...
Witam, Zajrzałem dziś pod maskę i cieknie mi ciurkiem olej w miejscu wskazanym na obrazku (a dokładnie na łączeniu elementów tej części, która zaznaczyłem w całości): http://obrazki.elektroda.pl/8922595700_1... Jest to taki solidny element (ze złotą naklejką na górze) przykręcany na dwie śruby do głównego bloku silnika. Od niego wychodzi...
Witam .Mam fiata uno 899 jednopunktowy wtrysk rocznik 1999 i ten sam problem 2 i 3 świeca mocno okopcona .Zimą silnik po uruchomieniu szarpie do czasu aż się rozgrzeje, później jak jest już gorący , to pracuje dobrze.Często muszę czyścić 2 i 3 świecę bo są zalane.Problem ten bardzo nasila się zimą na krótkich trasach.Latem jest dobrze.Ten problem z...
Przewód podciśnienia powinien łączyć mapsensor, reduktor i kolektor ssący jako miejsce wtrysku ( albo dwa przewody prowadzące ostatecznie do tego samego), od biedy może to być listwa, długość rurki nie ma znaczenia, nic nią nie płynie , przekazuje tylko wartość ciśnienia odniesienia. Pionowo zainstalowany wtrysk jest mniej podatny za zabrudzenie ,....
http://obrazki.elektroda.pl/4012658300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1334168400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7865273500_1... http://obrazki.elektroda.pl/9099756900_1... http://obrazki.elektroda.pl/8889274800_1... Proszę o oznaczenie ponumerowanych elementów na zdjęciach....
Dysfunkcje potencjometru CO, jak i czujnika IAT nie dadzą aż takich efektów o których piszesz - te elementy tuningują skład mieszanki w stopniu raczej trudno zauważalnym gołym okiem. Przytoczone objawy są typowe dla złego odczytu podciśnienia przez MAP-sensor. Jak wspomniał kolega, sprawdź przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący z króćcem w sterowniku....
Witam.Miałem podobną wadę w moim samochodzie.Przyczyny były dwie.Zużyte turbo i uszkodzony czujnik podciśnienia.Opisujesz że w przewodach podłączonych do turbiny jest smoła,jak to możliwe skoro turbo niby po remoncie.Powinno byc czyste.Czujnik podciśnienia może byc uszkodzony lub przewód łączący go z kolektorem ssącym może byc pęknięty i silnik pracuje...
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Po pierwsze zobacz czy masz podciśnienie na zaworze sterującym, potem czy sterujący działa i czy dostaję impuls do pracy. Sprawdź też przewód łączący zaworek sterujący i ten wykonawczy.
Witam. Przyczyną może być regulator ciśnienia benzyny, idzie do niego przewód gumowy łączący kolektor ssący z regulatorem (podciśnienie). U mnie i u kolegi w lagunie było tak, że regulator był uszkodzony i przez ten przewód benzyna dostawała się do kolektora ssącego. Jak zimny to palił jak trzeba ciepły nie chciał za bardzo. Regulator znajduje się w...
Turbo słabo pompuje i dziura w dolocie. Jaki błąd rejestruje ECU pewnie "negative deviation". Sprawdź szczelność gruszki, podciśnienie za n75 i szczelność dolotu bo wygląda na mega dużą dziurę. Jeśli turbo słabo pompuje to coś z nim nie tak czy jest to powodem owej dziury? Szczelność dolotu to ten gruby przewód od filtra powietrza? Szczelność gruszki...
Po mojej długiej nieobecności ... Dzięki za podsunięte pomysły. Podciśnienie brane jest z króćca łączącego cylinder i gaźnik. Króciec sprawdzony 20 razy - jest szczelny. Podobnie przewody paliwa i podciśnienia. Gdy Aprilka postoi dłużej niż jedną dobę zaczynają się potężne problemy z odpaleniem ponieważ paliwo z komory pływaka odparuje a pompka nie...
Witam wszystkim forumowiczów.Podaje kody błędów Poloneza na wtrysku jednopunktowym: 12-brak impulsu czujnika polożenia walu korbowego TDC (kod ten będzie wyświetlany zawsze jako pierwszy pomieważ silnik jest wyłączony) 13-brak sygnału czujnika tlenu EOS 14-zbyt wysoki sygnał czujnika temp.płynu chłodzącego CTS 15-zbyt niski sygnał czujnika temp. płynu...
Reduktor jest uszkodzony , albo uszkodzony/zerwany/pęknięty jest przewód ( taki cienki) łączący reduktor z podciśnieniem ( wprost do kolektora ssącego lub czujnika ciśnienia). Jeśli wszystko jest OK w podłączeniu to uszkodzona jest membrana reduktora . Gaśnie Ci bo jak zmniejszysz ciśnienie to przy tych nastawach jest wtedy z kolei za ubogo - nie przemyślałem...
Na wielkość tego podciśnienia po odpaleniu silnika ma wpływ szczelność przewodu łączącego przepustnicę z czujnikiem. Czujnik nie jest połączony przewodem z korpusem przepustnicy tylko bezpośrednio z kolektorem ssącym od tego samego miejsca idzie przewód do serwo. Cały korpus uszczelniałem od podstawy do plastikowej kopułki, która łączy odmą skrzynkę...
Z informacji jakie podałeś wynika, że przyczyną falowania obrotów możę być fałszywe powietrze pobierane z nieszczelnego połączenia z przewodem serwa. Tam jest krótki przewód gumowy na łączeniu kolektora ssącego z przewodem plastikowym serwa. Drugą możlwą przyczyną bywa gdy pęknie lub spadnie jeden z cienkich przewodów sterowanych podciśnieniem kolektora...
Miałem w swoim aucie b3 2.0 115 HP , dwie usterki związane z nierównymi obrotami . Pierwsza silnik gasł na jałowych obrotach . przyczyną był nieszczelny przewód gumowy (dwururka). Drugi obroty falowały w górę po rozgrzaniu silnika - przyczyna spadła zaślepka z przewodu łączącego silnik z serwo . Warto więc sprawdzić dokładnie !!!stan przewodów powietrza...
Witam! Nie wiem jak u Ciebie jest ze wspomaganie układu hamulcowego. Ale w przypadku pompy hamulcowej podłączonej do podciśnienia tak jak parownik mogą wystąpić problemy przy nieszczelności przewodu łączącego pompę jak również nieszczelności samej pompy. Wtedy podobno zasysane jest lewe powietrze i występuja wymienione objawy czyli nierówna praca na...
Odma ma za zadanie odprowadzenie gazów ze skrzyni korbowej i wytrącić drobinki oleju który wraca do miski olejowej.Z opisu autora wynika , że jeden z filtrów odmy jest mocno zanieczyszczony, więc gazy nie mogąc wydostać się przez odmę szukają innego ujścia takiego jak wlew oleju czy miarka.Przewód odpowietrzający odmy jest wpięty przed turbiną więc...
to na bank przewód podciśnienia innej opcji nie ma ;) sprawdź pod kolektorem tam idzie chyba taki cienki wężyk, (nie chodzi o wąż łączący serwo z kolektorem)
WItam! Dzięki za zainteresowanie. Problem poruszyłem na jeszcze jednym forum! Co się okazuje? Otóż w momencie gdy przełożę mikser jest to punkt, który można określić na "lewe powietrze". Dlaczego? Podciśnienie wytwarzane przez silnik jest osłabione i klapa przepływomierza jest odchylana mniej niż jest to w przypadku pierwszym. Dlatego nie jesteś w stanie...
A propos rurki doprowadzającej olej do dyszy (zasilanie podciśnieniowe). Stara rurka zrobiła się twarda i na łączeniu z dyszą zasysała fałszywe powietrze zamiast oleju. Wynikiem był zasmarkany piec. Rurkę zmieniłem na elastyczną, nową. Efekt taki, że po kilku minutach pracy płomień robił się zimny, biały dym z komina. Okazało się, że nowa rurka po solidnym...
Ok macie sciagawke, w zależności co macie na stanie. 1Podłączyć ujemną sondę woltomierza do masy 2. Podłączyc dodatnią sondę woltomierza do styku sygnału sondy lambda. 3. Podłączony do układu wylotowego analizator spalin powinien pokażywać: - CO: wg danych technicznych pojazdu, - CH: mniej niż 50 ppm, - CO2: więcej niż 15%, - O2: mniej niż 2%, - współczynnik...
Kompresja sprawdzana była na cieplym i zimnym silniku, głowica była robiona około półtora roku temu, w tym czasie samochód przejechał około 20tys km. Co do pdf-ki, niestety sprawdzone i wszystko ok, na innym silniku ten sam gaznik pracuje poprawnie. Aparat zapłonowy podłożę później i dam znać o rezultatach. Czy podciśnienie które wychodzi z serwa mogłoby...
Spłodziłem ten artykuł ku przestrodze bo "FACHOWCY" lub jak kto woli CWANIAKI z zakładu montażu instalacji LPG podnieśli mi ciśnienie i mało mnie krew jasna nie zalała gdy pomyślałem jakim byłem (jestem ?) łatwowiernym naiwniakiem (jeleniem)javascript:emoticon(':cry:'). W sumie to nie spotkała mnie jakaś wielka krzywda, ale jakby tu powiedzieć?... Cholera...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Zderzak regulowałem odpinając przewody podciśnieniowe od zaworka i łącząc je ze sobą, tak że do gruszki turbo szło pełne podciśnienie z pompy vacuum. Zaworek zostawiłem podłączony tylko do przewodu elektrycznego żeby nie wywalił błędu na desce. Następnie 2000 obrotów - silnik w pełni rozgrzany, wyłączone wszystkie odbiorniki elektryczne i klima - zderzak...
Masz jakiś konkretny przewód na myśli mówiąc "jakby powietrza się wydostawało " Oczywiście. sprawdziłem właśnie przewód łączący filtr powietrza z turbiną i wszystko jest git Gratulację skończenia szkoły podstawowej i znajomość prawa Pascal. Sikanie nadciśnienia w miejscu gdzie jest podciśnienie. a jeśli chodzi o osprzęt i pasek to nie widzę nic podejżanego...
Wskazałeś na zanieczyszczenie układu paliwowego, przed pompą paliwa na samym wlocie do pompy często stosuje się dodatkowy filtr w postaci sitka, sprawdź i wyczyść. Z Twojego opisu braku mocy wynika że dostaje mało paliwa, przewody gumowe łączące zbiornik z pompą jeśli są przytkane potrafią nawet czasem robić się płaskie z powodu podciśnienia ssania...
Witam Jakie ma zadanie przewód podciśnienia w reduktorze? Co z czym on łączy? Ucieka mi gaz do silnika gdy auto stoi... listwy wtryskowe są szczelne dlatego zachodzi podejrzenie przewodu podciśnienia. Co wtedy jeśli to on puszcza gaz? Czy ten przewód to przewód za napisem "VACUM NO GAS"? Pozdrawiam
Replex Dlaczego jest zły? Przecież do gaźnika idzie jeden przewód. Ten niebieski idzie do króćca. Faktycznie to nie jest pompka tylko kranik. Tego kranika są 2 wersje: - Wkręcany bezpośrednio do baku - Łączony przez wężyk Ja akurat narysowałem z tym drugim.
Podcisnienia brak. Silnik PD? Czy Vp? Sprawdz tą sztywna rurkę łączącą wspomaganie hamulców z pompa. Ostatnio mialem taki smieszny przypadek w ARL toledo. Goście juz chcieli wymieniać rozrząd bo rolka szumiała. Okazało się że właśnie syczal ten przewód sztywny od podciśnienia.
Jeżeli silnik rozgrzewa się dopiero po przejechaniu 10 km to jest uszkodzony na 100% termostat/kup termostat i wymień/-sprawdż rurę gumową ,która jest podłączona z podciśnieniem pod gażnikiem z akumulatorem powietrza-to ten który jest pod filtrem powietrza/gruby przewód gumowy nad drugą świecą/ -sprawdż jeszcze raz wszystkie cieńkie przewody gumowe...
Ciśnieniowy kontroler poziomu wody https://obrazki.elektroda.pl/7746273200_... WSTĘPNIAK Witam wszystkich entuzjastów elektroniki! Chciałbym zaprezentować przykład wykorzystania scalonego półprzewodnikowego czujnika ciśnienia w roli miernika poziomu wody. Dzięki pomiarowi ciśnienia słupa wody możliwa stała się kontrola i utrzymywanie...
Witam, czy ktoś mógłby podpowiedzieć: Do którego kabelka na cewkach podpiąć Stag4 (brązowy) Domyślam się, że na cewce obsługującej pierwszy cylinder, ale który kabelek ? Jest czarny i brązowy (tak samo jak i w drugiej cewce). Dojdę multimerem do tego ? (powinien być + czy - ?) Czy komuś udało się wejść z dyszami "od góry" kolektora ssącego? Widziałem...
gdy odłącze czujnik temperatury problem znika. (...) Ten czujnik mnie trochę zastanawia. Przy odłączonym czujniku mapa wtrysku się zmienia. To stwierdzenie jest logiczne nawet dla laika jak również dla autora postu, skoro go napisał. Lecz nie sugeruje ona ani przyczyny ,ani rozwiązania problemu. Nie rozumie tego postu. Przyczyn może być wiele według...
Witam mam vectrę 2.2dtl - 2000 i mnie też "dopadł" sławny duet 1125 + 1590. pali sie check jakies 1/2 minuty po włączeniu silnika ale mam też błąd świecy ... później po przejechaniu ok 2 km zapala sie ponownie.Potrafi sie palić się przez cały czas albo zapala sie i gaśnie co minutę, tutaj już nie ma żadnych reguł. Bywały dni 2-3, że nie zapaliła sie...
Skoro na zakrętach coś się działo przy przechyle samochodu to przejrzyj przewody masowe i wiązkę może coś gdzieś nie łączy bo przetarł się przewód lub zaśniedziały styki ;) Zerknij także na przewody gumowe podciśnienia itp może któryś jest sparciały lub pęknięty :)
Gaz przedostający się do kolektora w trakcie postoju daje takie właśnie objawy. Ale najczęściej to wtryskiwacz robi się nieszczelny. Zaraz po wyłączeniu silnika zdejm przewód, który łączy kolektor ssący z komorą podciśnieniową reduktora i końcówkę wężyka posmaruj np wodą z mydłem. Jak będzie rósł pęcherzyk to reduktor, jak nie to wtryskiwacz. Aha, pozycja...
Słynie też z problemów z zapowietrzaniem z powodu zbyt wąskiego przelotu paliwa przez pewną rurkę w smoku. Podczas, gdy paliwo w pompie ogrzewa się do temp. ok. 25°C, ogrzewacz kieruje cały nadmiar paliwa do baku, co z kolei powoduje konieczność z pełną mocą zasysanie paliwa ze zbiornika i utworzenie sporego podciśnienia. Może sprzyjać to zapowietrzaniu...
Witam, Jakieś dwa tygodnie temu w czasie jazdy auto straciło moc, wyświetliło check engine i zaczeło dymić na czarno. Na poboczu silnik odpalił dwa razy pracując nie równo i dymiąc na szaro, za trzecim razem już nie zapalił. Po rozebraniu silnika okazało się, że padła turbosprężarka i zdecydowałem się na jej regenerację. Problem pojawił się po złożeniu...
15R w kostce stacyjki jak rozumiem? Ale na co zwrócić uwagę? Jakiś kolor kabli? Faktycznie mam 3 kluczyki, wyglądają identycznie, ale przekręcić mogę tylko jeden z jakiegoś powodu, może faktycznie ktoś coś tam grzebał. Skojarzyłem jeszcze, że jak gaszę auto i przekręcę stacyjkę o jeden stopień w lewo to nie zawsze gaśnie od razu silnik, ale dmuchawa,...
Fot 1: 1-kolektor ssący po lewej stronie -po pojawieniu się doładowania pompa zwiększa dawkę paliwa 2– opisze wieczorem jak zerknę pod maskę, bo na 100% nie jestem pewien (ale jeśli jest wszystko odłączone od pompy podciśnienia z prawej strony głowicy (najważniejsze aby EGR nie dostawał podciśnienia cały czas) to silnik będzie chodził prawie normalnie...
Usterka zlokalizowana. Winnym jest przewód podciśnienia z kolektora dolotowego do czujnika podciśnienia (MAP sensor), który był urwany przy kolektorze. Ot, plastikowe kolanko rozpadło się na 2 części, zapewne od drgań silnika. Całość schowana z tyłu komory silnika więc nie było tego widać: http://obrazki.elektroda.pl/1744292500_1...
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Witam.W volvie s40 1.8i mam problem z kontrolką lambda.Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd dotyczący lambdy(brak masy bądź nie łączy przewód).Sondę sprawdziłem miernikiem i okazało się że jest oki.Szukając błędu dotarłem do urządzenia pod filtrem powietrza i skrzynką z bezpiecznikami.Wygląda jak elektryczna plastikowa turbina.Jeden przewód idzie od...
EGR nie zaślepiłem. Nie dałem rady. Jedna śruba chyba prędzej się urwie niż ją ruszę. Narazie to pominąłem i szukam dalej no i znalazłem ... Rura na wejściu do IC jest luźna na tyle, że wydziela się z niej olej. Jeżeli leci olej to tym bardziej powietrze więc pewnie wpływ na osiągi jest ale to było na długo przed opisywanym problemem bo jest tam maź...
No to usłyszałeś, nawet rada z wymianą autka Dodano po 9 po pierwsze gaźnik, zdejmij, dokładnie rozkreć, sprawdź ewentualnie zregeneruj za pomocą zestawu naprawczego luz na przepustnicy, sprawdź zaworek iglicowy , ustawienie pływaka, czy oska pływaka nie wycięta, nie ma luzu, czy pływak nie ociera o komorę (widoczne ślady), ustaw poziom paliwa/było...
Witam Forumowiczów, Kupiony Passacik miał zapieczone turbo ... Od jakiegoś czasu staram się go obudzić na nowo. Turbo ładnie wyczyszczone, wężyki powymieniane, N18 wymieniony. EGR jest zaślepiony na dwóch łączeniach przewodu z oplotem. Oraz odłączony przewód podciśnienia z N18, jak i z EGRu. Podkreślam iż w aucie jest wyciek na pompie wtryskowej. Niestety...
Po przeczytaniu wielu tematów postanowiłem rozebrać co nie co ,zacząłem od filtra ,a skończyłem na korpusie przepustnicy .Wszystko co było przykręcone do tych elementów wyczyściłem i znalazłem tylko jeden element naprawdę brudny to właśnie on odpowiada za pracę silnika kiedy jest zimny(przykręcony do przepustnicy od dołu) ,a do niego dochodzą kostka...
(-) czym może byś spowodowany taki powolny wzrost ciśnienia? Ogólnie można powiedzieć, że na niedomaganie pt. zbyt niskie ciśnienie doładowania składa się wiele czynników, nie tylko sama turbosprężarka. Prześledź dokładnie poniższy prosty schemat sterowania turbosprężarką i może sam dojdziesz przyczyny. http://obrazki.elektroda.pl/4593840200_1...
Z tymi pinami to miałem myśl, że może coś w sterowniku szwankuje, ale to głupie, bo przecież sąsiadujące piny nie oznaczają zaraz że na płytce sąsiadują układy. Dopiero wróciłem od auta, więc tak: W plstikowym kanale za akumulatorem i filtrem powietrza idą różne wiązki i jest tam też przewód od tylnego spryskiwaczy, który akurat się tam łączy na wcisk(jeden...
Witam serdecznie Mam problem z moja xsara chodzi o to że chodzi nierówno na wolnych obrotach - i słychać syczenie powietrza - wczoraj postanowiłem znaleźć co to syczy - i znalazłem na przepustnicy są 2 króćce z jednego miałem zdjęty przewód, zaznaczyłem go na foto: http://obrazki.elektroda.pl/6130492800_1... Więc pełen nadziei zakładam...
Odebrałem sterownik od elektronika. Poprawił ten mój lut i kilka innych, ale tak jak mówił nic to nie dało. Tzn na samym początku jak się coś nagle stało i silnik zaczął niedomagać (nie działała klapa gasząca, zawór egr, zawór podciśnienia, a po dodawaniu gazu silnik się dusił i bardzo kopcił na siwo) to zestaw błędów nie dał się wykasować, wskakiwały...
Witam wszystkich mam problem z moja A6 awx . Znalazłem dużo podobnych tematów ale nie takich jak mój, opiszę ten problem od początku krok po kroku co robiłem i jakie są objawy. Kupiłem autko w lutym jako uszkodzone (silnilnik działał w trybie awaryjnym) poprzedni własciciel nie mógł dojść przyczyny dlaczego, nawet po podpięciu do kompa wszystko było...
Stawiam 100 PLN że przyczyną jest zawór N75. Miałem to samo w golfie 90KM. Żeby to sprawdzić wystarczy na krótko połączyć przewody podciśnienia na krótko (tylko nie pamiętam które bo ten sposób znalazłem gdzieś w necie) Zdaje się że ten co jest na górze i na dole. Łączysz je na krótko (z pominięciem zaworu n75) i robisz tes jeśli jest poprawa to wymieniasz...
Witem ponownie. Dalej nie wiem jakiej firmy filtry polecasz kolego "smelektryk". Nie piszę tego przez jakąkolwiek złośliwość tylko z bardzo dużej ciekawości. Dzieje się to dlatego ponieważ dużo firm przerobiłem, łącznie z oryginalnymi filtrami Volvo i mogę śmiało stwierdzić, że hengst to jedna z najwyższych półek zamienników (marka filtru i tak tu nie...
Dzień dobry, minęło trochę czasu... prawie wiosna ;) i okazało sie że znalazłem chwilę żeby dobrać się do auta. Przyczyna szarpania- wiązka idąca od kompa na silnik - nad skrzynią biegów zwisała na wajchę od zmiany biegów. Dźwignia zaczepiała o wiązkę. Wiązka przecierała się o obudowę skrzynki z kompami - 4 kabelki były uszkodzone... Nie ma co się dziwić...
Witam wszystkich i proszę o radę. Od pewnego czasu mam kłopot z autem objawy to - nierówna praca silnika. Problem dotyczy pracy zarówno na benzynie jak i gazie. W pewnym momencie silnik zaczął pracować z prędkością obrotową w przedziale 400-600 obr/min i zaczęła się naprawa: 1 uszczelnienie kolektora dolotowego(gumowy króciec łączący dolot z głowicą)...
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Prosze o porade szanownych uzytkowników elektrody. Problem ze scenikiem 2 , 1.9 dci 120 koni 2006 rocznik 280tys przebiegu Chodzi o to że od miesiąca jak jest zimny (musi po stac ze 3 godziny) odpala i pracuje jakies 2, 3 sekundy i gaśnie. Takich powtórek z gaśnięciem robi trzy do sześciu po czym normalnie odpala i pracuje. Na komputerze nie pokazuje...
Witam, Mam problem ze swoją Ibizą z silnikiem AFN + program. Robiąc logi dynamiczne grupy 011 zauważyłem że turbo budzi się dopiero od około 2200obr/min. auto wtedy dostaje takiego kopa i później ładnie ciągnie już do samego końca. Tutaj jest log tej oto grupy: http://vaglog.rtnet.pl/eflasza_124482.ht... Wykonałem dodatkowo logi statyczne: BS grupa 003...
podciśnienie przewód przewód podciśnienie przewód podciśnienie turbo
naprawa sprężarka lodówka bosch rejestrator pobór energia toyota radio zasilać
adapter bluetooth mackie thump
Wiązka do haka Mazda 3 BL 2009-2013: Wybór i Montaż Regulacja świateł w Opel Corsa E - naprawa i diagnostyka