Nie powiedziałem że masz kupić alternator , a w mostku przeważnie uszkodzeniu ulega jedna lub dwie diody więc jeżeli przerasta Cię koszt nowego mostka to wymień poszczególne diody są typowe jak do malucha. P
Witam Stawiam na mostek prostowniczy ,lub luźny pasek,przypalony.
Panowie mam taki problem, chce sie upewnic czy dobrze mysle a mianowicie: kontrolka ladowania akumulatora nie swieci po zaplonie oraz na odpalonym silniku, oczywiscie brak ladowania nawet po duzym przegazowaniu. jak odepne cienki przewod z alternatora i dotkne do masy to kontrolka zapala sie(oczywiscie na wl. zaplonie) jak podepne zarowke pod ten przewod...
Tak, śmiało można wymienić.
- dioda zenera Co????
Sprawdż masy i przewód + alternatora.A może być mostek prostowniczy.Alternatory do sprawdzenia i jak są dobre to dopiero szukanie.
lecz włącz wszystko co masz, to taki polonez ma 12,1 wtedy Miałem kiedyś Poloneza rocznik 1991 i przez pięć lat jego posiadania nie było problemu z ładowaniem.
Sprawdź kostkę pod stacyjką tak jak pisałem wcześniej czy jest napięcie na 30 a po przekręceniu kluczyka też i na 15.
Skody felicie miały ten problem z nap.ładowania nawet po wymianie regulatora na nowy nie można było osiągnąć 14V. Ciekawe czy reg. z malucha wydoli prądowo bo kosztuje jakieś 16zł i ma ten plus że występuje sam bez szczotek a więć możnaby go w prosty sposób dołączyć.
Uszkodzenie regulatora napięcia lub zjechane szczotki w zintegrowanym regulatorze napięcia.Regulator napięcia wraz ze szczotkami stanowi całość.Ten zespół można wymienić bez odkręcania alternatora gdyż jest zamontowany z tyłu w obudowie alternatora na dwóch śrubach.Gdy wymiana regulatora nie odniesie skutku,trzeba będzie jednak wykręcić alternator i...
Najpierw zmierz napięcie ładowania . Pozdrawiam .
Klasycznym rozwiązaniem jest dioda Shottky lub zwykła krzemowa w postaci przejściówki do kabelka w alternatorze. Podbija napięcie odpowiednio o 0.3. albo 0.6 V. Zwykle Schttky wystarcza. Poza tym, czy sprawdziłeś długość szczotek w alternatorze? Bo jak się kończą to ładowanie siada.
A powiedz mi drogi przyjacielu,czy do akumulatora,do klemy plus dochodzi jeden kablel,czy powiedzmy jeden gruby i jeden,dwa cieńsze? Dwa-jeżeli tak jest,to robiłeś pomiar na jednym,czy na pęku tych kabli?
acton777 dobrze gada! Piwa mu dać ;] Miernik kolego i sprawdzaj. Miło by było gdybyś się z nami podzielił też informacją na temat napięcia ładowania.
Regulator nie stabilizuje napięcia i pewnie jest za duże ładowanie na wysokich obrotach.
Ok, czyli będę musiał jeszcze przy czasie sprawdzić ile pobiera przekaźnik. Taki kondensator wpiąć równolegle tak jak diodę zabezpieczającą, wystarczy 16v albo 25v? Czy napięcie indukowane na cewce przekaźnika nie będzie zagrażało kondensatorowi? I jeszcze jedno, czy szeregowo z kondensatorem wpiąć rezystor ograniczający prąd ładowania?
Te kontrolki nie mają przekaźników. Są zasilane z plusa po stacyjce, a załączane masami. Sprawdź, czy auto nie dostaje zasilania non stop. Bo jeśli te kontrolki się palą, to możliwe, że cały samochód jest "aktywny". Masz opis: http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
Pewnie mostek prostowniczy
Szczotki są dobre, bo sprawdzalem i mialy ok 8mm. A może wiecie jakie powinny być napięcia między regulatorem a lampką kontrolną?
1. To jest wersja z modułem. 2. Każdą ze świec wykręcałem, nie są czarne i iskra na nich jest bardzo dobra. 3. Na myśli miałem że gdy zacznie się dusić podczas jazdy wyłączę i włączę zapłon. 4. Problem występuję przy każdej temperaturze (i silnika i atmosferycznej), a mianowicie przy zwiększonej wilgotności nasila się delikatnie a przynajmniej tak mi...
Sprawdź ładowanie.
Witam sprawdz napięcie ładowania przy różnych obrotach.Pozdrawiam.
Witam. Też jestem posiadaczem Felicji. Dwa miesiące temu miałem podobny problem jaki opisujesz. Napięcie na akumulatorze wynosiło raz 12,5 o czasami dochodziło do 14,9V. Wymieniłem regulator (w sklepie skody 12zł) ale problem pojawiał się dalej. Rozkręciłem alternator i okazało się że dioda plusowa była tego przyczyną. Wymieniłem ( 7 zł Boscha) i wszystko...
Wymień akumulator i sprawdź ładowanie.
Masa alternatora/akumulatora dobra? Sprawdzona? To podstawa.
Ja smaruję smarem miedzianym lub grafitowym i nie mam kłopotów.Powodem może też być niskie ładowanie.
Nie ma różnicy pomiędzy ładowaniem na benzynie i LPG.
Stan akumulatora sprawdzony? Napięcie ładowania w normie? Aparat zapłonowy podmieniany?
A sprawdźże ten mostek, to tylko 20 min. roboty!
jak by była padnięta dioda to by sie żarzyła kontrolka od ładowania może to być regulator pozdrawiam
U mnie problem ze startem spowodowała przepalona żarówka w wyłączniku ogrzewania tylnej szyby. No, jakoś mi się udało go załączyć, a ponieważ jeżdżę na małych obrotach wystarczyło, żeby akumulator się nie ładował...
Tak, diody, w wpierw się sprawdza co nawałiło, a nie wymienia na pałę.
Pobór 0,05A max i ładowanie >14Vma być
w skodzie felicji z akumulatora jest pobierany zbyt duzy prad co powduje przewaznie w zimne dni ,ze gdy auto postoi przez jakis czas nie da się pozniej odpalic samochodu z powodu wyczerpanego akumulatora,dlaczego akumulator się wyczerpuje moze ktos mial podobna usterke? Witam. Przy niskich temperaturach (czytaj ok -15 - 20 C) zmniejsza się pojemność...
Wiele razy pisane było o niedomaganiach alternatora w skodzie felicja. Jest opisane wszystko.
Nieumiejętne założenie regulatora ( pod skosem) powoduje ułamanie szczotek , proponuje obejrzeć regulator , jeśli szczotki będa całe ,pomierzyć napięcie ładowania , regulator to zamiennik ( Jezpol) czy oryginał ( Magneton) ??
jeżeli kontrolka ładowania lekko się żarzy to albo padła któraś dioda na wzbudzeniu albo nie łączy bądź przerwało się jedno z uzwojeń stojana
Witam. Jestem właścicielem, pierwszym, 9 letniej Skody Felicii. Rocznik 2000. Przez ten czas, jeździła bezproblemowo. Jednak tej zimy zaczęły się problemy. Brak napięcia, auto nie odpalało. Myślałem, że to z powodu mrozów. Ładowałem akumulator, wyjmowałem go na noce. Jednak za którymś razem nie zadziałało i auto odmówiło posłuszeństwa. Np. Odpalało...
Witam, W skodzie Felicia 1.3 2000r po uruchomieniu silnika, świeci się kontrolka ładowania. Podczas jazdy również, przy wyższych obrotach zaczyna się delikatnie jarzyć, lecz nie gaśnie. Wystarczy dodać sporo gazu (jednorazowo, na biegu jałowym) i kontrolka zgaśnie, podczas jazdy nawet na niskich obrotach już się nie zaświeci. Wyłączenie silnika i ponowne...
Ładuj akumulator i dopiero odpal!
U mnie ładowanie wynosi 14.15 V, czym to grozi?.
Witam. Skoro pomaga jak piszesz "...podpięcie do akumulatora kogoś życzliwego (albo taksówkarza za 20PLN), podpięcie automatu wspomagającego rozruch będącego na wyposażeniu użytkowanego parkingu, pociągnięcie na holu..." to oznacza że Twój akumulator ma za słaby prąd. Zmień akumulator albo specjalistę który Cię "ładuje" :D
Jeżeli powyżej 3200 obrotów świeci brak ładowania to sprawdź również naciąg paska klinowego na alternatorze. Pozdro
przekaźniki raczej mało prawdopodobne może masa ma gdzieś zwarcie, a jak sie zachowuje po zapaleniu? jak właczysz światła i np: kierunki to co sie dzieje ? a ma ładowanie ? może alternator nie ładuje albo padł regulator
Sprawdz połaczenia,masy,ładowanie-lecz wymiana regulatora Cię nie minie.
Dioda zapewne , jak z wydajnością świateł kiedyś spotkałem się z przypadkiem gdzie altek się sypał i prawdopodobnie regulator ładowania powodował że dawał większe napięcie co powodowało świecenie świateł mocniej . Widać było w nocy .
Aku jakie napięcie Ładowanie ile Napięcie na aku podczas rozruchu??? Jak to sprawdzisz to można gdybać
a czy błędy pojawiaja sie po ich wykasowaniu, jakie masz napiecie ładowania ?? pod tym linkiem masz schematy do feli http://dedo.miki.szm.com//felicia.htm popatrz na schematy 3,4, 5 mozliwe że problem tkwi w minusie wychodzacym z komputera silnika
Jak mijanie jest wyłączone to zasila przekaźnik masą przez włókno żarówki, po włączeniu mijanki pojawia się plus i przekaźnik nie pracuje, więc dzienne gasną. Ta sama zasada co nieumiejętne podłączenie radia w aucie (pod pozycję, myśląc, że to masa, potem lament-jak włączę swiatła to mi radio przestaje grać) Plus z kontrolki ma taką zaletę, że dzienne...
Kiedy coś takiego ma miejsce - pierwszy strzał : sprawdzam czystość klem akumulatora , masy silnika , połączenie aku - rozrusznik - alternator . Drugi strzał : Jeśli wszystko ok , sprawdzam szczotki , stan naładowania akumulatora , gęstość elektrolitu . Naładowany akumulator ma napięcie powyżej 12,6V , a napięcie ładowania ma się zawierać pomiędzy 13,9...
Pewnie sam alternator rozładowuje zamiast ładować. Na lawetę i do warsztatu.
Witam wszystkich! Mam problem z alternatorem jak w temacie w samochodzie Skoda Felicia 1.3. Kontrolka ładowania słabo się świeci. Wiele rzeczy już robiłem. Sprawdzałem diody, przelutowywałem, sprawdzałem stojan i rotor - przebicie do masy i przejścia (również pod 230V). W internecie przeczytałem że można diagnozować na podstawie oscyloskopu stąd też...
12V/1000Ω=0,012mA Takim prądem można sobie wzbudzić wyobraźnię, a nie alternator. W starych VW gdzie kontrolkę ładowania stanowiła dioda led, jako wzbudzenie były zamontowane w liczniku dwa rezystory 100Ω połaczone równolegle. Tutaj, jako że jest żaróweczka 1,2W do wzbudzenia potrzebny jest jeden rezystor 100Ω
Sprawdź napięcie ładowania i poziom naładowania akumulatora. Jak jest za niskie to kwas "wyłazi z akumulatora". Przyczyną słabego ładowania może być słabo napięty pasek, częsty rozruch silnika + światła, walnięty regulator, słabe połączenia itp. Dodatkowo niedoładowany akumulator padnie bardzo szybko. W razie potrzeby (jak alternator nie nadąży ładować)...
O ile zbyt niskie napięcie, brak ładowania może mieć różne powody, o tyle za zbyt wysokie odpowiedzialny najczęściej jest regulator napięcia lub jego słabe styki.
Akumulator ma 5 lat. Z tego co słyszałem od innych użytkowników Skody, to ten Czeski akumulator nie jest zbyt dobry. W serwisie sprawdzili mi ładowanie ( jest OK ), więc raczej problem tkwi w akumulatorze. Ho ho, 5 lat. Rzadko który wytrzymuje teraz 5 lat, chociaż mój ma 6 i nie narzekam na niego (65Ah) Zdarza się, że akumulatory wytrzymują okres gwarancyjny...
Po odpaleniu silnika zegary się nie włączają. Światła działają i dmuchawa również chociaż słabo. Po przegazowaniu do 2 tys. obrotów włączają się zegary, światła jaśniej świecą i dmuchawa mocniej dmucha. Zapala się kontrolka ładowania, ale ładowanie na akumulatorze jest. Wymieniłem regulator napięcia, ale problem w dalszym ciągu występuje. Co może być...
W za dużym ładowaniu, masz już popalone żarówki. A z akumulatora nie śmierdzi zgniłymi jajcami? Nie robi się gorący?
To prawda że wgłębienie 1mm to nie problem. Problem pojawia się kiedy pierścienie nie sa okrągłe a sa juz jajkami wtedy niszczą sie szczotki i jak kolega wspomniał że przy 300 obr nie miał ładowania to właśnie najprawdopodobniej winy zniekształconych pierścieni. Przetoczenie pierścieni często pomaga. A Magnetron 70A ma rzeczywiście solidne pierścienie.
popieram "maszan"a szkoda komputera sprawdź napięcie, uważaj tylko na aku bo wadliwe regulatory w felci z reguły ładują 18-19V a wtedy aku może wystrzelić.
Mam taki sam problem z alternatorem,zapala się lampka z ładowania Akumulatora i też się słabo świeci,Sprawdziłem czy ładuje go akumulator i ładował ale dzisiaj zacdzeły pomału chodzić wycieraczki i światła się słabo świeciły i jeszcze silnik czasami jak to się robi przygasa.Założyłem nowy akumulator i dalej świeciła się lampka Ładowania AKumulatora.A...
Witaj Sprawdź jakie masz ładowanie i upływ prądu. Pozatym przejżyj dokladnie instalacje WN i jego zasilanie. Pozdrawiam
dzień dobry napięcie na akumulatorze po ładowaniu i odstawieniu na ok.3godz.-12.7 napięcie ładowania 13.8-14.4V sprawdziłbym stan akumulatora pod obciązeniem(specialne urządzenia) jesli to bezobsługowy(ładowanie bezobsługowego ok.2A)lub przemieszać elektrolit w zwykłym. rada poprzednika o poborze prądu bardzo ważna
Witam . Sprawdź w weekend przy odłączonych klemach ,czy przy zakładaniu klem mocno iskrzy.Do sprawdzenia oświetlenie wnętrza samochodu i bagażnika (jeżeli jest)czy prawidłowo gaśnie.Pomiar poboru prądu można dokonać ampromierzem jak wcześniej wspomniał kolega piotrekwoj1 ,lub multimetrem który ma funkcję pomiaru Amper.Może to być sam alternator (właściwie...
Witam Sprawdź gdy jest nagrzany ładowanie ,połączenia (+)alternator ,masy ,połączenie przy akumulatorze czy się coś nadmiernie nie grzeje.Oczywiście może być wina regulatora(świruje gdy nagrzany)jak kolega podpowiada wcześniej.Jeżeli jeszcze przerywa (może być nadmierne ładowanie)lub coś ze stacyjką (jej wkładem elektrycznym).Musisz kolejno sprawdzać.
A jak wygląda napięcie ładowania , może to wina wytartych szczotek w regulatorze Sprawdź połączenia wg schematów podanych na tej stronie http://skodas.host.sk/o_skodach/felicia/... moje tłumaczenia legendy schematów znajdziesz tu http://www.skodovka.pl/articles.php?arti...
Trochę późno, ale czy poradziłeś sobie z tym tematem? Jeżeli nie, to sprawdź czy syrenka alarmu nie ma zużytych akumulatorów. Wtedy akumulator pada bardzo szybko, ponieważ cały czas ładuje dużym prądem. (trzy takie przypadki skoda felicia, VW polo i BMW E36 - ten ostatni miał normalny pobór a aku padał po dwóch dniach postoju. Wywaliłem syrenkę i jak...
dlaczego wszyscy sprawdzacie napięcie ładowania - co z tego że jest napięcie 14 V. W ładowaniu również jest ważne NATĘZENIE - czyli nic innego jak AMPERARZ Proponuje podjechac do zakadu elektromechaniki i poprosić o sprawdzenie - miernikiem cęgowym jakie jest natężenie ładowania - łopatologicznie - ile Amper. poproś o sprawdzeniu na włączonych światłach...
Punkty masowe posprawdzane, masa na silniku poprawiona, przy stacyjce wydaje się być wszytko ok, a światła dalej przerywają. Zauważyłem że najczęściej dzieje się to podczas ruszania, puszczam sprzęgło obroty są na niecałe 2 tys i wtedy zaczyna strzelać. Dodatkowo jak włączę lampkę wnętrza i włączę do tego awaryjne to widać jak bardzo delikatnie lampka...
Witam Trafiła mi się Fela bez LPG do naprawy z objawami okresowego mulenia. Silnik praktycznie nie wkręca się na obroty ledwo rusza "poddusza się" ale nie gaśnie. Standardowo wymieniłem zzieleniałą wtyczkę map-sensora objechałem i objaw wraca ale rzadziej. Wystarczy wtedy ze podczas jazdy wyłączę i załączę silnik i ciągnie jak głupia. Więc wykluczam...
Dobrze wyczyść styki mostka do obudowy (masa), podokręcaj ten nowy mostek. Możesz jeszcze przerobić regulator na Boscha (musisz dorwać skądś stary ze zużytymi szczotkami i przerobić), ja tak robię i mam ładowanie na poziomie 14,4 i trzyma bardzo sztywno, koszt praktycznie zero zł.
12,6V ładowania - to praktycznie brak ładowania, proszę zmierzyć napięcie bezpośrednio na śrubie alternatora, regulator napięcia decyduje o wartości wyjściowej, może słaba masa na silniku albo długi i za cienki przewód plusowy od aku do alternatora ?
Witam, nie wiem co sie dzieje gdzy chce odpalic auto na zimnym silniku. troche go dusi a jak juz odpali i lekko dodam gazu (okolo 1500tys.) to bardzo nierowno pracuje, mimo ze obrotomierz jest w tej samej pozycji. dzwiek jest raz wyzszy a raz nizszy i tak na zmiane przez jakis 30sek ,moze dluzej. Myslalem ze problem odpalania to swiece bo rozrusznik...
witam, mam skodę felicie 1,3 + LPG z 97roku, od pewnego czasu samochód zachowuje się co najmniej dziwnie... pali bez problemu, gdy się rozgrzeje zaczyna szarpać, gasnąć np: gdy stoję na światłach (zarówno na benzynie jak i na gazie) :( podczas jazdy czasami spada moc i mimo zmiany biegów na niższe i wciskania pedału gazu do dechy zawsze gaśnie...po...
Kabel do Diego G3 to mam zwykły konwerter RS232/TTL a program z strony producenta. Błędy w ECU standardowe co 2 tyg pojawia się błąd Lambdy i po jej skasowaniu spada spalanie LPG. Parownik Tomasetto http://obrazki.elektroda.pl/5099326800_1... Listwa wtryskowa Alex Type 30 http://obrazki.elektroda.pl/4766081400_1... Dysze...
Witam. Ostatnio wysiadł mi alternator Magneton 70A w Felici 1.3MPI (przed liftem). Wymieniłem w nim regulator ale nadal napięcie ładowania na niskich obrotach przy włączonych światłach to 12,4V, bez świateł 14,5V. Ogólnie alternator jest cały pordzewiały (nie mogłem nawet wymienić regulatora) i wątpię żeby jeszcze długo pociągnął. Chciałbym go wymienić...
Witam, dziś zauważyłem że po włączeniu tylko świateł pozycyjnych, zaczyna mi się lekko świecić kontrolka od ładowania i od oleju. Po przekręceniu kluczyka normalnie świecą i gasną po uruchomieniu silnika. Zauważyłem też że gdy włączę tylko światła pozycyjne i mijania przekręcę kluczyk, po czym z powrotem cofnę w pozycję "0" światła mijania nadal się...
"Moduł" może być w lampach. Podłącz na krótko, to około 30 sekund, dłużej pisałeś posta. Czarny do masy. czerwony do plusa. Jak się zaświecą, to nie ma modułu i podłączasz pod plus po zapłonie, sprawdź kilka razy, czasem przy pierwszym podłączeniu te z moduem też zaświecają. Jak nie zaświecą, uruchamiasz silnik, jak alternator zacznie ładować powinny...
Witam. Szukam rozwiązania problemu a wszystkie wątki kończą się bez rozwiązania. Posiadam Skodę Felicię 1.3MPi rocznik 98. Zaczęło się od "cykania" przekaźnika wycieraczek (około 2 tygodni). Następnie po odpaleniu silnika wycieraczki zaczęły same pracować i nic nie było w stanie ich zatrzymać, oprócz wyłączenia zapłonu. Następnie spalił mi się przełącznik...
A jak tam ładowanie? Może instalacja ma pewne błędy ale główną przyczyną jest brak ładowania. Przydałby sie amperomierz wpięty w szereg z akumulatorem , ale UWAGA musi być zbocznikowany przy rozruchu auta żeby się nie zjarał. Gdy autko już będzie działać rozwieramy bocznik i oczywiście zaczynamy od największego zakresu i bez włączonych świateł pomiary....
samochod - skoda felicia 1,3, alternator firmy magneton 70A sprawdzilem regulator napiecia, podmieniajac z innej felicii i nic sie nie zmienilo. poza tym pasek nie jest luzny. ladowania nie ma i kontrolka sie pali (napiecie na uruchomionym silniku to ok. 11,6 V), a jak dodam duzo gazu, to kontrolka na chwile gasnie, a napiecie skacze do ok. 12,1 V....
Przecież autor tematu nie umie nic sprawdzić sam, jak by umiał to by cokolwiek opisał Skąd Pan to może wiedzieć? Nie mogę w tej chwili sprawdzić czy światła się pala i czy przygasają przy próbie palenia bo w tej chwili samochód nie stoi u mnie, ale wiem że przy próbie palenia przygasają kontrolki na liczniku. Akumulator, klemy, masa wszystko zostało...
Witam kolegów. Może ktos pomoże bo juz mi ręce opadają. Znajomy ma felicię i cos mu rozładowuje akumulator. W stanie spoczynku pobiera około 100mA. W samochodzie nie ma żadnych dokładanych odbiorników(radia ,alarmu itp.) Akumulator kupiony nowy. Ładowanie jest ok. Doszedłem że po wyjęciu bezpiecznika nr.14(światła hamowania i awaryjne, włącznie z lampkami...
Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje to zwykle to przeoczył i potem UPG źle przylega i popuszcza Jak nawet ja o tym wiem to chyba mechanik powinien :D Poza tym nie wiadomo czy w ogóle ktoś wymieniał tuleje, a jakby nie ustawił ich jak powinien na wysokość to wydaje mi się, że problem byłby bardziej oczywisty i zauważalny. PS: polecam założyć...
Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Octavia 2. benzyna silnik AQY. Mam problem z niskim napięciem ładowania. Zaczęło się od napięcia 13,3V na zaciskach akumulatora pod obciażeniem. Alternator fabryczny Valeo 030 903 023 J 90A. Wymieniłem dziś regulator napięcia. Nastąpiła lekka poprawa. na zaciskach pod obciążeniem, światła, radio, klima, jest...
Yourij, skoro ładujesz do rapida 1,3MPI to nie lepiej juz przerobić cały układ wskazania obrotów na ten z feli ? Skoro masz listwę to zapewne masz też sterownik silnika, zamontuj czujnik położenia wału ( on daje sygnał do ECU a potem sygnal ze sterownika idzie do obrotomierza
no to tak, moje pojecie jest marne. przed pyknięciem nie wyje, jedyny dźwięk to jest to pykniecie. ogólnie "niby" ładowałem akumulator, ale amperomierz na prostowniku nic nie pokazywał. Jak podłączyłem miernik do akumulatora to pokazał 12.12 V. Z tego co wiem nie ma immobilizera. Jak zadzwoniłem do sklepu zapytać się o ceny rozrusznika to zasugerowano...
Witam. Jestem nowy na forum. Proszę o pomoc. Mam Skodę Felicia twist rocznik 2000 z centralnym zamkiem i autoalarmem fox montowanym fabrycznie. Od pewnego czasu mam następujący problem: Po zamknięciu pilotem auta i jednoczesnym "uruchomieniu" autoalarmu po około 5-10 s samochód 4 razy mruga kierunkowskazami przy jednoczesnym każdorazowym pojedynczym...
Witam. Skoda Felicja sterownik bosch jednopunkt poj.1.3 .Wymieniłem cewki z modułem.Sprawdziłem:sterownik podmieniłem,świece,cewkę z modułem,masy,ładowanie i bez zmiany parę minut odpalę i moduł gorący. Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Dodano po 20 Jest to samochód z gazem
Witam. Postaram się przybliżyć jak najlepiej potrafię swój problem. Co jakiś okres czasu(szczególnie kiedy nie jeżdżę nim około tygodnia) rozładowuje mi się akumulator. Z początku pomyślałem, że to wina tuby, odłączyłem podładowałem akumulator i zima jakoś minęła. Potem znowu ten sam problem-w tym wypadku wymieniłem akumulator. Pojeździłem znowu paru...
Witam. Mam problem z lpg w felici 1.3 MPI 99rok. Mam Lpg II generacje z Autronikiem Al-700. Problem polega na tym ze na zimnym TYLKO silniku przy uruchamianiu samoczynnie wskakuje na gaz mimo ze temperatura reduktora nie jest osiągnięta a tym bardziej próg przełączania 2200 obrotów przełączanie na spadku. Podpiąłem sie pod komputer zrobilem regulacje...
Witam apropos kółka. kolko przełożyłem z starego alternatora bo felicia 1.9D ma kółko 5 rowkowe a większość większych aut grupy VW 6-cio rowkowe. W starym alternatorze kółko było dokręcone b. mocno ledwo go odkręciłem. Teraz nie dokręcałem aż tak mocno ale myślę że nie powinno się obracać. Ciekawostką jest że kółko pasowe ma miejsce na klin ale wałek...
Witam mam skode felicje Lxi 1.3 96 rok, na gazie. Od roku mam dziwny problem otóż co jakis czas pada cewka zapłonowa w felicji obiawami poprzedzającymi jest to ze zaczyna lekko szarpac na gazie i trzeba przełaczyć na beznynę, jednak nieraz jak pozostawiłem na gazie auto na noc to rano choc na benzynie chce zapalic niechce zapalic. Szczególnie jest to...
Podłącz woltomierz równolegle do akumulatora podczas ładowania i odczytaj wielkość napięcia.
Witam. Troszkę przeliczyłem się z możliwościami swojej "felci" 1996 rok 1.3 MPI. Wjechałem z impetem w sporą kałużę wody, auto zgasło i już nie odpaliło, następnego dnia także. Rozładował się akumulator, więc po kilku dniach ponownie spróbowałem na kablach i nic. Kontrolki palą, rozrusznik kręci ale silnik jakby się wyłączył, zero reakcji. Spróbowałem...
Witam. Mam problem, myślę,że z rozrusznikiem. Otóż akumulator mam nowy kupiony w lipcu, a jednak co jakiś czas muszę go doładować. Ładowanie sprawdzone około 14 wolt, ale przy rozruchu jest bardzo duży pobór prądu i po kilkukrotnym odpaleniu co kilka dni muszę doładować akumulator. Nie bardzo mam gdzie go naładować z alternatora ponieważ pokonuję małe...
Znając Felicie gosc wymieni aku i problem szybko powróci. Jeżeli wykluczysz brak ładowania lub zasiarczony akumulator to zostaje zużyty rozrusznik.
Witam serdecznie Mam pewien dziwny problem z akumulatorem w Skodzie Felicia 1.3 Przez 2 tygodnie po zakupie wszystko było w porzadku, auto zapalało normalnie. Jakieś 2 tygodnie temu zamontowałem radio (radio zapala bez przekręcenia kluczyka w stacyjce) Około 3 dni temu pojawił się problem. Był dość silny mróz w nocy, auto nie odpaliło...Pomyślałem -...
Czeski jest prosty: otaćkomer, tachometr = obrotomierz brzda = hamulec kapalina = płyn spinać = wyłącznik dobijeni = ładowanie tlak = ciśnienie napajeni = zasilanie kmitoćet = częstotliwość sklep = piwnica zesilować = wzmacniacz ... Skróty kolorów przewodów z niemieckiego (np. Gr = grau = szary) a nazwy czeskie (np Br (Braun) = hnedy = brązowy). O ile...
ja w 1 kolejnosci sprawdzilbym ladowanie i czy cos nie wyzera prada w czasie postoju
felicia kontrolka ładowania ładowania skoda felicia skoda felicia kontrolka ładowania
podłączyć kolumna aktywny sound blaster podlaczyc wekta centrala
listwa przeciwprzepieciowa schemat wfl1200
Sterownik bramy PowerTech - brak zmiany kierunku obrotów silnika Ustawienie wałków w skrzyni ZF Astronic 2331: procedura i kalibracja