Na początek ładowanie akumulatora sprawdź.
Masa akumulatora, masa alternatora i sprawdzenie ładowania na krzyż + - alternator akumulator.
Podłączyłem główny akumulator do ładowania i podczas ładowania napięcie wynosi na akumulatorze 14,4 V. Zmierz na odpalonym samochodzie.!!!!
witam mam problem z ładowaniem akumulatora w tym samochodzie ,po przekręceniu kluczyka pali się lampka akumulator ale nie mocno tylko się żarzy a zawsze świeciła mocniej po uruchomieniu silnika nie gaśnie tylko nadal delikatnie się żarzy dziwi mnie ze jak nie ma ładowania nie pali się mocno.Mierzyłem podczas pracy silnika nap.ładowania brak niestety.Moze...
to tak zwany akumulator Energi ładowany do 5 v
Pobór prądu w spoczynku wynosi 0,02A , więc chyba jest dopuszczalny z tego co wyczytałem w internecie. To chyba przyczyną najprawdopodobniej będzie alternator, sprawdzę jeszcze jutro to co mówi (at)kowaltom99 , czyli napięcie ładowania bezpośrednio na wyjściu alternatora. EDIT: Do alternatora dochodzą 2 przewody (gruby i cienki) na grubym jest 12,15V...
Jakie napięcie i kondycja akumulatora ? Doładuj, bo dojechałeś do mechanika bez ładowania akumulatora.
Jak naładować akumulator zasilający w Peugeot 3008 Hybrid? Świeci się kontrolka ładowania.
ładowanie na akumulatorze 14.50v
przestało działać wspomaganie nie było możliwości uruchomienia pojazdu, gdyż nie nie kręci akumulator padł Usterka alternatora lub innego elementu obwodu ładowania akumulatora.
Prąd ładowania ok 12V NAPIĘCIE
Jeśli żarówka świeci, to prostownik działa. Nie zawsze. Popularne teraz prostowniki mikroprocesorowe z rozpoznawaniem polaryzacji nie zaświecą żarówki. Musi się na żabkach pojawić napięcie i musi mieć ono właściwą polaryzację. Czyli jak akumulator jest rozładowany "do zera" to prostownik nie zacznie ładowania.
Prąd przez takie urządzenia pobierany jest najpierw z alternatora, a jeśli to nie wystarcza to z akumulatora? Niezupełnie. Alternator i akumulator połączone są równolegle, występuje na nich takie samo napięcie. Akumulator jest ładowany jeżeli napięcie jest równe lub wyższe niż 13,8V.
Jeśli w tym Peugocie jest ten sam alternator ( jak pamiętam Valeo 150A) co w Volvo to 140-150 tyś to normą jest że pada ładowanie.
Jak wygląda u Ciebie użytkowanie samochodu? Codziennie? Jakie trasy? Kiedy był akumulator ładowany na full?
Kolego poradziłeś sobie z tym ładowaniem? Mam ten sam problem
Sprawdzić pobór prądu z akumulatora i ładowanie. Ale najpierw naładować akumulator prostownikiem.
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Jak pobór jest poniżej 50mA i ładowanie ok to problemem zostaje sam akumulator.
sprawdziłeś ładowanie akumulatora? jak wyglądają kable?
Nie kombinuj ze swoimi teoriami. Raz wzbudzony alternator ładuje non stop. Masz po prostu usterkę w alternatorze. I co to za alternator, Bosch, Valeo ?
Jak auto chodziło sprawdzałeś ładowanie akumulatora, napięcie na klemach?
Witam, mam problem z Peugeotem 2008 z 2013r z systemem start stop. Problem polega na ciągłym błędzie ładowania akumulatora, alternator wymieniony na nowy. A problem nadal jest, ładowanie jest tylko samochód tego nie widzi. Miał ktoś taki przypadek? Błędów w komputerze nie pokazuje.
Ja stawiałbym na diody wzbudzenia. Przeciez ladowanie na klemach akumulatora jest w normie w zaleznosci od wlaczenia roznych odbiornikow (swiatla dmuchawa itp) miesci sie w porzadanych granicach. Proszę nie mylić diod prostowniczych od diod wzbudzenia i najważniejsze żeby nie sprawdzać na żarówkę jak to często widać a za pomocą miernika. Dioda wzbudzenia...
Witam Zaczołbym od akumulatora test, Póżniej ładowanie sprawdz, Klemy mostki masy Pozdrawiam
Więc sprawdź te kable od akumulatora wszystkie połączenia, może być też uszkodzony akumulator, albo alternator się już "kończy". Sprawdź akumulator i ładowanie.
W tych nowszych samochodach są regulatory inteligentnego ładowania ( sorry ale tak się to nazywa ) za pomocą ktorych komputery pokładowe ustalają stan akumulatora, wiem co piszę bo naprawiam altki . Sprubój podjechać do warsztatu który ma tester do akumulatorów i niech ci sprawdzą go . Kontrolka może się palić właśnie z tego powodu że słaby jest akumulator...
Witam, W moim przypadku przyczyna była banalna. Osoba wymieniająca akumulator podłączyła przewód z akumulatora pod nieodpowiedni zacisk śrubowy modułu. W module akumulatora z BPGA są obok siebie dwa takie zaciski i łatwo się pomylić przy ponownym podłączaniu. Proponuję sprawdzić czy przyczyna nie jest taka sama bo efekt jest identyczny. Moduł BPGA zwiera...
Jeśli napięcie ładowania akumulatora jest ok to można jeździć 13-14,5v.
Moduł na klemie minusowej prawidłowo podpięty, Złącze z BSI nie zaśniedziałe? Możesz sczytać napięcie akumulatora?
Tak ,napięcie w a stanie wypoczynkowym jest OK.Sprawdź sobie profilaktycznie ładowanie.
Witam koledzy. Pacjent Peugeot 3008 Hybryda 2010 rok, motor spalinowy 2,0 HDI. Poszukuję schematu sterowania alternatora hybrydowego. Nie mam ładowania akumulatora niskonapięciowego, zapewne główny też nie jest ładowany. Diagnoza nie wykazuje żadnych błędów, na wyświetlaczu tylko lakoniczny komunikat "usterka silnika".
Dzięki dużo mi pomogłeś acha czasem lewatywa pomaga.
Aku ładowałem na 100% elektryk sprawdzał stan zużycia 85% wartość po naładowaniu.
Ładowanie 14,4 akumulator po nocy 12.4
Wymiana bsi zapewne pomoże plus gruntowne sprawdzenie ładowania alternatora
Z grzaniem świec żarowych wszystko w porządku po prostu tak ma być, natomiast jeżeli chodzi o ładowanie prawdopodobnie przebija główną diodę.P
W instrukcji obsługi jest tylko informacja, że ogrzewanie foteli działa przy pracującym silniku https://obrazki.elektroda.pl/2284982900_... Jakie masz napięcie ładowania akumulatora na zimnym silniku ?
Tutaj tylko braku masy/zasilania szukać. Chyba, że alternator nabroił i ładowanie poszło za wysoko. Ewentualnie palony z jakiegoś wynalazku. Raczej akumulator odwrotnie zapięty nie był, nie te byki.
Po pierwsze to zainwestuj w nowy akumulator.
Po 30 minutach w aucie zostanie wszystko wyłączone nawet ładowarka Jak podłączy bezpośrednio pod akumulator to będzie ładował dopóki akumulator nie zdechnie. Bez pomiarów to możemy gdybać do ....jeszcze długo.
Na "dzieńdobry" sprawdź ładowanie, a jeśli nie odpala, napięcie akumulatora. Pewnie nie ma ładowania. Układ jest hamulcowy.
Nie są podpięte równolegle, pytałem o tym w innym poście (znajdziesz także na elektrodzie w moich postach). Rozdziela je układ elektroniczny, który łączy je tylko w trakcie uruchomionego silnika i tylko wtedy aby je ładować.
Czasami przepala się któraś dioda pomocnicza od zasilania regulatora napięcia . I wtedy są takie efekty. ładowanie jak byś miął prądnicę. Alternator ma 6 dużych diód, i 3 maleńkie może po 2 amperki. W niektórych modelach to wszystko jest zalane scalone. Ale za pomocą omomierza, czy jakiej kolwiek kontrolki można to sprawdzić, i dołączyć dodatkową diódkę...
Witam mam taki problem z autem a dokładniej z Peugeot 206. Podczas jazdy gdy auto osiągnie już mniej więcej 90 stopni zaświeca się kontrolka akumulatora i auto traci ładowanie ( ładowanie wtedy wynosi 11,9/8). Najlepsze jest to, że ta kontrolka po paru minutach gaśnie i ładowanie jest idealne. Widzę dokładnie ile jest ponieważ mam taką wtyczkę do zapalniczki...
Jak masz moduł szacowania stanu akumulatora to układ reaguje prawidłowo czyli gdy akumulator jest naładowany to ogranicza napięcie. Moduł można wyłączyć DB i będziesz miał 14.4V non stop.
Zrób pomiary ładowania akumulatora, przy załączonej klmatyzacji i bedzie wiadomo.
Tylko się nie popaż Ja już się poparzyłem - ortografią :cry: Jeśli będzie gorące to oznacza to koło pasowe do wymiany Absolutnie nie. Co ono Ci zawiniło ? Już prędzej łożyska w jakimś używanym alternatorze, albo w napinaczu paska. Sprawdź także główny przewód ładowania miedzy alternatorem a akumulatorem.
Witam na liczniku wyświetla mi się komunikat, że nie ma ładowania ale ładowanie jest auto posiada dwa akumulatory, miałem w peugeot 607 takie coś i uszkodzony był moduł pod maską a tutaj nie mogę go zlokalizować poradźcie coś pozdrawiam.
Witam !! mam pytanie poniewaz mam ładowanie w peugeot 19v i mi wyparował akumulator czy to wina regulatora napiecia czy gdzie indziej szukać przyczyny??? peugeot 306 95r 1,4 xr
Ostatnio w moim peugeocie zapaliła się kontrolka od ładowania kupiłem nowy akumulator , na początku przygasała ale po chwili znów mocno świeciła , czy przyczyną może być alternator czy coś innego ogólnie brak jest ładowania bo rozwaliło nawet nowy akumulator
Prądu zabrakło? A dlaczego zabrakło? Bo może alternator umarł... A na poważnie sprawdź, a teraz to już naładuj akumulator, posprawdzaj masy i ładowanie...
Tak. Zużyty akumulator. Komputer wyłącza wszystko, co niepotrzebne, żeby zaoszczędzić energię. Pomimo tego, że ładowanie ok i akumulator niby trzyma, to po sprawdzeniu testerem wyświetla "bateria do wymiany". Wymieniłem na nowy i wszystko działa jak należy.
Kolego w takiej sytuacji zmierz miernikiem czy w ogóle masz ładowanie. Przy zapalonym silniku powinno być jakieś 13 -14 volt
Jestem na 99% pewny że nie masz połączenia z modułem na akumulatorze.
Witam, najpierw sprawdź czy załącza się wentylator chłodnicy,jeżeli nie to czujnik będzie do wymiany. Jeżeli okaże się ,że jest ok to sprawdź złącza w komputerze wtrysku oraz ładowanie akumulatora. Powinno być w granicach 14,3V.
Witam, Samochód Peugeot 407 2.0 hdi 135. Dwa tygodnie temu podczas jazdy pojawił się czerwony ekran z kontrolką akumulatora. Następnie wyłączyło się abs, esp, autmoatyczna skrzynia itd. Diagnoza - alternator. Dałem alternator do firmy zajmującej się naprawą i stwierdzili że regulator napięcia. Wymienili regulator i alternator sprawny - ma 14 V bo był...
Sprawdź wszystkie masy i + z alternatora do akumulatora.
Cześć błędy które pokazuje to P1351 i P1350
Jaką moc pobiera pompka? Podłączając zasilanie z akumulatora, możesz nabawić się problemów z ładowaniem akumulatora. Chyba bardziej rozsądnym rozwiązaniem będzie wyprostowanie napięcia mostkiem Graetza i podłączenie pod alternator (zasilanie świateł). Napięcie skuteczne RMS będzie wynosić w granicach 12V, mimo że wartość szczytowa może być kilkakrotnie...
Mam problem z wspomaganiem raz jest raz nie ma zaobserwowałem że problem objawia się po częstym odpalania oraz stanem naładowania akumulatora(po podładowaniu wszystko sprawne) jednak mimo zmiany akumulatora (akumulator nie był nowy) sprawdziłem ładowanie niby wszystko sprawne a problem pozostał
Panowie dziękuje za pomoc. Powierzyłem jeszcze trochę, na przewodzie od wzbudzenia pojawia się po przekręceniu stacyjki napięcie zbliżone do napięcia akumulatora. Alternator zaczyna ładować napięciem 14,5v po przygazowanu. Dodatkowo muszę się uporać ze spoczynkowym poborem prądu 0,4A. Czy coś w kontekście sytuacji z ładowaniem jesteście jeszcze w stanie...
Witam. Zobacz jeszcze w jakiej jest kondycji akumulator i ładowanie. To przypadłość prawie wszystkich francuzów a walą własnie biedami z ABS. Pozdrawiam.
Witam. Może nie na temat ale warto zapytać. Koła te same, ciśnienia wedle książki w tych kołach, wysokość bieżnika podobna? Ogólnie ESP i ABS w francuzach lubią szaleć jak są problemy z prądem. Czyli akumulator, ładowanie połączenia i masy. Ale to tylko taka sugestia. Pozdrawiam.
Im tańsze i łatwiej dostępne zabawki z Alle.. - tym więcej problemów na forach :) Sprawdź ładowanie i stan akumulatora. Może "zabrakło prądu" na wspomaganie kierownicy. Najlepiej podłączyć auto pod diagnoskop i odczytać zapamiętane błędy. Może to znacznie uprościć poszukiwanie usterki.
Ładowałem akumulator chodzi o to że nie mogę zamknąć ani otworzyć z pilota tak jakby rozkodował się i nie widział kluczyków.
Witam. Elektryczne powiadasz? Do weryfikacji akumulator i ładowanie od tego zależy czy elektronika pozwoli pracować elektryce ze wspomagania. Pozdrawiam.
Brak ładowania..... alternator , słaby gdzieś styk , przysniedziale klemy . Sprawdź ładowanie bezpośrednio na zaciskach alternatora.
Tomaszu podłączałeś inny akumulator?
Sprawdzić działanie pompy paliwa , czy przypadkiem nie wyłączył się włącznik uderzeniowy - taki czerwony powinien być pod maską w okolicy nadkola .Ogólnie masz problem - kupiłeś nieznane auto , nie wiadomo co tam ktoś pokombinował. To że przyjechało auto z daleka to wcale nie dowodzi że akumulator się dobrze naładował. Może być usterka w samym akumulatorze...
To znaczy, że do ładowania akumulatora jej nie odpiąłeś? Masz ładowarkę elektroniczną którą można używać do ładowania akumulatora w samochodzie bez odłączania go od instalacji?
Uszkodzony może być sam akumulator. Napięcie ładowania jest w normie
Akumulator możesz wymienić sam bez problemów.Na pewno auto trzeba zaciągnąć(laweta tylko bo to silnik HDI i przy holowaniu może przeskoczyć rozrząd) do mechanika i on stwierdzi czemu się rozładował.Możesz też podładować ten akumulator i sam podjechać do mechanika.Może już nie miałes ładowania i w końcu wysiadł, albo nie wyłączyłeś czegoś na noc w samochodzie.Pamiętaj...
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze.
Witam problem z zegarami powrócił . Po zapaleniu auta nie świwci żadna kontrolka podświetlanie nawiewu też nie šwieci i środkowy wyświetlacz nie działaja zegary, natomiast podświetlanie radia świeci ale radio nie gra . Dopiero jak przejade około 20 km i wiecej i gdy wjade w dziure wszystko sie włacza radio kontrolki zegary zaczynaja działać gdzie szukac...
Problem rozwiązany okazało się że kabel (-) od akumulatora był urwany i jak złapał to samochód odpalił a jak nie to nie odpalił i ładowanie też było bardzo słabe albo w ogóle, dzięki temat do zamknięcia, pozdrawiam.
Akumulator masz stary czy założony nowy i w jaki sposób chciałem poprawić ładowanie jak pisałeś na początku?
Witam proszę o pomoc . Co może być przyczyną tego że kontrolka check engine zapala się na zimnym silniku? Po ponownym uruchomieniu (od razu po zapaleniu kontrolki) silnik pracuje prawidłowo. Pod komputerem pokazuje przerywanie zapłonu cylinder 1/3 . Mechanik stwierdził że to jest uszkodzona cewka , cewka wymieniona , świece także. A problem pozostał...
Przy akumulatorze wszystko jest dobrze. Minus do karoserii jest w porządku
Obniżone napięcie może świadczyć o zwarciu w jednym z ogniw tej baterii. Bateria nie osiągnie znamionowego napięcia 14.4V pod koniec ładowania. Jeśli tak jest i będzie kolega używał to w samochodzie to dojdzie do wygazowania elektrolitu z pozostałych ogniw i może dojść do spływu masy czynnej i kolejnych zwarć. Może kolega ładować tę baterię prądem 4.5A,...
Witam, są jakieś błędy, a to bezyna?
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem. Po odpaleniu wszystko jest w porządku,lecz gdy silnik się rozgrzeje,zaczyna skakać napięcie.Podpiełem miernik,iokazało się że w pewnych momentach napięcie wynosi nawet 18V.Nie jest to przez cały czas,ale ostatnio coraz częściej. Czy wymiana regulatora napięcia,rozwiąże problem.Obawiam się też,czy tak...
Witam, Peugeot 207 1.4 hdi 2010r. Problem polega na migającej kontrolce ładowania po skasowaniu błędu kilka minut jest dobrze. KODY błędów F567-napięcie prądnicy poza zakresem, dodam że napięcie jest ok lekko ponad 14 V a w parametrach bsi 0.0 V. drugi to F066- brak komunikacji dotyczącej stanu ładowania akumulatora - nie rozpoznano. miał ktoś podobny...
Kolega sprawdzi przede wszystkim połączenia klem z akumulatorem i napięcie ładowania z alternatora.
Najpierw należałoby sprawdzić napięcie na akumulatorze miernikiem aby mieć wiedzę w jakim jest stanie. Tygodniowe nieodpalanie sprawnego auta nie powinno być problemem chyba, że akumulator ma już kilka lat i alternator go ładuje niedostatecznie co przekłada się na mniejszą pojemność a przy obecnych temperaturach jego pojemność jest kilka % mniejsza....
Próbowałem mierzyć ew. pobór na postoju ( miernik w szereg 10 A) i po uśpieniu wszystkich czujników po ok. 10 min. jest 0,00 poboru na mierniku . Bzdura, nie ma tak, że nic nie pobiera. Ładowanie akumulatora 13,8- 14,5 V na luzie i pod obciążeniem. Jest dobrze, tu usterki nie widzę. Najbardziej podejrzany akumulator, z tego co piszesz, ma 4 lata, Wskazaniami...
Wygląda na oryginalne okablowanie. Jednakże nie widać śladów, aby do czegoś to było wcześniej podłączone. Tak jakby nie było bezpiecznika. Przypuszczam że jak rocznik 2020, to samochód miał być w coś wyposażony, ale z powodów braku dostaw nie zostało zamontowane i we fabryce kazali złożyć z tego co było. Tak więc masz instalację elektryczną z bogatszej...
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
Witam. Kupiłem miesiąc temu 306 benz + gaz. Dzisiaj padł mi akumulator więc ładowałem go ok 7 godz. Jak podłączyłem go to okazało się, że immobilizer nie działa i nie moge odpalić auta ;/ Jest to immobilizer z wtapianym tym czujnikiem w taki plastik dopinany do kluczyka. Nie wiem co dalej ;/ Proszę o pomoc
chodzi o potencjalnie brudne styki w kostce elektrycznej od zasilania cewki ? a te połączenia masowe to by były te które łączą klemę minusową akumulatora z elementami karoserii ?
Tu się z Tobą zgodzę że bez wizyty u elektryka się nie obejdzie. Ale jest światełko w tunelu. Był mechanik z komputerem i testerem akumulatora. Okazało się że akumulator jest rozładowany i nie jest w stanie obrócić rozrusznikiem. Teraz się ładuje i zobaczymy. Akumulator ma około 3 tygodni i auto jeździ codziennie około 100 km. Powinien być naładowany...
Akumulator nadaje się na złom , ale do zidentyfikowania przyczyny usterki - jak najbardziej - nie wszyscy posiadają baterie pod ręką o określonej pojemności i prądzie poboru - naładuj trupa i stwierdzisz , czy odpali i jakie jest ładowanie - zakup akumulatora który może być tylko na maksa rozładowany , bo ładowanie we francuzie padło / alternator /...
Ktoś coś? Może dysponuje ktoś schematem? Mój plan to zrobić nowe zasilanie pod radio. Nowe wzbudzenie alternatora na przycisk. Tylko nasuwa się kilka pytań. Mianowicie czy alternator jest wzbudzany impulsem czy napięcie na tym przewodzie jest stale. Jak zrobić kontrolkę ładowania ( do alternatora idzie tylko 2 przewody główny na akumulator i ten cienki...
dochodzi
Szczotki, pierścienie.
Za to w oświeconym kraju nad Wisłą JEDEN leśny dziadek z PIMOT ( znam osobiście bo było blisko do wspomnianego serwisu) Stwierdził i postanowił że motocykl z homologacją na Polskę ma mieć JEDNO światło mijania. I miał kuźwa rację. W takim razie należy tak samo jak w przypadku ciągników MTZ cofnąć rejestrację na skutery: — Aprilia SR50 — Malaguti F12/F15...
Możliwe ,że przez te upały jakieś diody czy coś nie łączy...tak myślałem. Tylko nie ma błędu , ładowanie jest poprawne, nic nie przygasa tylko pompa się wyłącza. Nie wiem czy w takich przypadkach akumulator też nie trzeba skontrolować.
Dziś pod ładowałem akumulator bo slaby był i jak próbowałem po naładowaniu to szybko kręcił nw jakie ciśnienie wszystko sprawnie chodzi jak odpalę na plaku
Witam. Pytanie takie na szybko. Bo to norma w francuzach - akumulator i ładowanie dobre? One walą też błędy i to różne własnie w ABS i pochodnych tych systemów. To tylko tak na marginesie do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Jasne lekko przechodzony do remontu, chyba sobie nie zdajesz sprawy ile kosztuje alternator choćby zamiennik. Po drugie regulator kosztuje 150 zł netto więc jeżeli samochód ma nie za duży przebieg to remontuje się swój a nie kupuje kolejny złom do kolekcji. Po trzecie to dałbym sobie sprawdzić to ładowanie bo skąd akumulator na postoju może mieć 14.5V.P
peugeot ładowanie akumulatora peugeot akumulatora peugeot ładowanie
czarny ekran internet telewizorze livebox router bezprzewodowo elektryczna tylna klapa
współczesne badziewie radmor5412 przestrojenie
Pilot zdalnego sterowania do Lenovo M10 - alternatywy Czy można wyłączyć zamrażarkę na zimę?