Jak ta informacja Ci pomogła to super. Pozdrawiam.
może obrotomierz który nie działa wpływa jakoś na kontrolkę ładowania? Dziękujemy, że w końcu zdecydowałeś się nam o tym napisać.
witam czynnikow braku ladowania jest bardzo wiele wadliwy akumulator brak polaczenia plusa, minusa (masy) alternat. uszkodzenie mostka prostowniczego, regulator ktory pan juz wymienil bez efektu poprawy dla elektryk. nie powinno to sprawic problemu można zrobic ogledziny okablowania i podmienic akumulator jesli dalej nic to niestety trzeba rwac alternator...
Jeżeli jest tam prądnica, to do sprawdzenia sama prądnica - szczotki, kable, masy. Dalej winny może być regulator napięcia. Winne mogą być połączenia pomiędzy prądnicą a regulatorem. Dużo zabawy... Zrób pomiar woltomierzem na baterii akumulatorów, na prądnicy (bezpośrednio). Podaj wyniki. Będzie widać co może być zepsute. Możesz też zaryzykować i podłączyć...
Moim skromnym zdanie to powinno być tak . spada napięcie akumulatora np do 12V czy do jakiego co jest zaprogramowane w zasilaczu ,zapala się kontrolka ładowania i ładuje do znowu napięcia np 13v i kontrolka gaśnie nie ładuję żeby nie przeładować aku.
Kolego skoro nie gaśnie kontrolka to nie masz ładowania.
Nie wiem jaki tam jest typ alternatora ale jeżeli bez żadnych japońskich usprawnień, to powinno być tak że jeżeli alternator ładuje a kontrolka aku się swieci to znaczy że wzbudza się przez lampkę = uszkodzone diody wzbudzenia.
P - obrotomierz IG - zasilanie +12V po przekręceniu kluczyka L - lampa/kontrolka ładowania podłączania do żarówki, a z niej przewód do zasilania +12V po kluczyku.
Przewód zdjęty ze styku L i przyłożony do masy powinien zaświecić lampkę. Czyli na wyjściu L ma być masa, kontrolka powinna wtedy świecić. Jeśli alternator ładuje, mniejsza się różnica potencjałów i kontrolka gaśnie.
Sygnał o pracy silnika brany jest z kontrolki ładowania. Gaśnięcie tej kontrolki powoduje załączenie przekaźnika. Tak samo wygląda sprawa w wersjach z BSI tyle, że przekaźnik wbudowany jest w ten moduł. Wystarczy odpiąć kabelek kontrolki z alternatora i już przekaźnik/BSI "myśli", że silnik pracuje i załacza przekaźnik.
Dostęp od dołu.
Proszę bardzo, może się przyda : http://obrazki.elektroda.pl/2897565000_1... W oryginale VW stosuje przekaźnik odpowiedzialny za ładowanie, często w okolicach siedzenia kierowcy, raczej nie pod deską rozdzielczą. Przekaźnik wyzwalany jest sygnałem kontrolki ładowania (załącza się gdy kontrolka gaśnie). Pozdrawiam!
Możliwe że zakładając inny alternator elektryk wykorzystał jeden przewód ( niebieski ) wzbudzenie przez kontrolkę . Po dotknięciu przewodem do ( - ) masy , kontrolka powinna zaświecić . To będzie ( L ) w alternatorze. Możesz do wejścia ( L ) podłączyć kontrolkę ( 5 W ) drugi do ( + ) kontrolka powinna zaświecić . Natomiast co do przewodu czerwonego...
Żarówki te 100 w chyba nie są oryginalne hehe., bez świateł będzie pewnie tak jak przykazano czyli 14.4V Wydaje mi się, że mogą się zawieszać szczotki podczas jazdy dlatego pali się kontrolka. Przy tych żarówkach 100w napięcie na akumulatorze oraz w instalacji ma za małą wartość stąd wariacje. Pisałeś, że gdy wyłączysz światła przy zapalonej kontrolce...
Baterie typu smart battery po wymianie ogniw muszą mieć na nowo skonfigurowany sterownik(wyzerowany licznik, aktualna pojemność ogniw itp.). Nawet jeśli uszkodzona jest tylko jedna para ogniw to sterownik zarejestrował awarię bądź nagły spadek pojemności baterii.
Kontrolka ładowania działa prawidłowo Tak, kiedy jest ładowanie kontrolka gaśnie
Brak ładowania z alternatora, gaśnie kontrolka ładowania przy zapalaniu. Auto pobiera prąd tylko z akumulatora napięcie na zaciskach akumulatora. Po naładowaniu obniża się w czasie pracy silnika i silnik gaśnie. Opel Astra II Diesel r2002 silnik Isuzu, alternator z pompą. Bezpieczniki sprawdzone.
Akumulator sprawny. Alternator sprawdzony na stole probierczym. Wygląda, że problem tkwi w instalacji elektrycznej samochodu, ponieważ po odłączeniu przewodu wzbudzenia D+ kontrolka ładowania nadal świeci na włączonym zapłonie przed odpaleniem silnika. Jak jest sterowane wygaszanie kontrolki? Jest jakiś przekaźnik? Przy odłączonym D+ kontrolka nie powinna...
Alarm lub immobiliser - fabryczny bądź nie, ale za to skuteczny, jak widać. Sprawdzić po czarnym kabelku z kostki stacyjki, czy nie jest "na linii" dołożone zabezpiczenie przeciwkradzieżowe; później poprawić luty w immobiliserze lub alarmie - jeśli u Kolegi są.
Jak w każdym japońcu prawie w naprawie powinien być wymieniony mostek regulator i przekaźnik od kontrolki bo prawie każdy japoński samochód go ma. Zastanawia tylko czy jest to pewne 15V ponieważ one ładują w granicy 14.7V.P
Witam przetestowałem płytę główną i napotkałem kolejny problem.... Otóż występuje problem z ładowaniem baterii. Bateria ładowana jest do około 20% i przestaje się dalej ładować. Gaśnie kontrolka (dioda) od ładowania. Jak odłączę zasilanie i nastąpi rozładowanie o kilka procent w dół to po podaniu zasilania ładuje osiąga próg około 20% i koniec ładowania....
mam pytanie do bardziej doświadczonych: jak będzie przerwa w obwodzie wzbudzenia t.z. zużyte szczotki , pierścienie,lub przerwa w uzwojeniu wirnika, przerwa na przewodzie niebieskim z lampki na zacisk D+ w alternatorze - czy będzie się świeciła kontrolka ładowania po załączeniu zapłonu nie uruchamiając silnika ??? Regulator i szczotki wykluczam,bo...
I właśnie to jest cała przyczyna, ktoś wstawił elektroniczny regulator wywalając tym samym stary mechaniczny. Bez obciążenia było ok 14.5 -15 V. Więc z D+ dałem kabel bezpośrednio do akumulatora (wstawiając po drodze oczywiście bezpiecznik) I ładuje, kontrolka gaśnie, prąd na akumulatorze przy pracy silnika ok 14 V więc myślę że problem z głowy :)
Właśnie jest tak jak piszesz.Czyli jak alternator nie pracuje kontrolka ładowania dostaje (-) przez regulator i uzwojenie wzbudzenia.W chwili gdy alternator ładuje na zacisku D+ pojawia się napięcie ,czyli (+),różnica potencjałów zanika i kontrolka gaśnie.
co to może być? bateria ma nominalne 10.8 V 4Ah gdy podłączę sieciową ładowarkę do laptopa ustawioną na 16 V kontrolka od ładowania mrugnie kilka razy i po 5 sekundach gaśnie.bateria się nie ładuje...pobór prądu jednak jest.bateria jest rozładowana do 10 V...
3-cie to wyjście obrotomierza.P
Kontrolka ładowania świeci się cały czas i nigdy nie gaśnie . Akumulatorków napewno nie przeładuje.
Przypuszczam że sprawdziłeś naciąg paska , proces samowzbudzenia występuje w okolicach 1000 obr/min , z regulatorami różnie bywa a zwłaszcza z podróbkami to jest prawie jak loteria , a ja bym jeszcze sprawdził obwód lampki ładowania zbyt duża rezystancja tego obwodu może powodowac takie objawy , może wystarczy tylko wymiana żarówki i przeczyszczenia...
witam, przeczytałem już sporo wątków o tym problemie, ale nie rozwiązały one mojego, stąd ten post. Otóż komputer nie widzi zasilacza. Zaobserwowane: 1) po podłączeniu zasilacza zapala się na kilknaście sekund a później gaśnie kontrolka ładowania, 2) zasilacz nie ładuje baterii (podejrzane w BIOSIE), 3)komputer startuje z baterii bez problemu, uruchamia...
Chciałem zwrócić się do Was z prośbą o pomoc , mój znajomy ma jakiś tam motocykl i chciałby zamontować do niego kontrolkę, która sygnalizowałaby ładowanie akumulatora przez alternator lub jego brak. Na podobnej zasadzie jak w samochodach, alternator nie ładuje – kontrolka świeci, alternator ładuje – kontrolka gaśnie i tutaj moje pytanie:...
Po założeniu oryginalnego regulatora, kontrolka gaśnie a ładowanie wynosi 15.5V.
niby wszystko logiczne ze się slizga ale w takim razie dlaczego gasnie lampka ladowania - pasek naciag mial raczej dobry sprawdze dokladniej jak się poprawi pogoda :-( Alternator w przeciwieństwie do prądnicy nie potrzebuje tak wielu obrotów aby zacząć ładować(czyli gaśnie kontrolka).Ale jeśli się ślizga,to ładowanie jest niewystarczające do zapotrzebowania;jest...
A może warto sprawdzić regulator skoro jednak kontrolka gaśnie a niby alternator sprawny.
Okazało się, że wymieniono regulator alternatora na jakiś bliżej nieokreślony który na L wystawiał "-" zamiast "+". Aby nie brnąć w kolejny regulator użyłem przekaźnika którego zasterowałem minusem aby przesłać żądany "+". Ładowanie wzorowe. Kontrolka gaśnie. Dzięki. Pozdrawiam.
Kontrolka od ładowania zasilana jest w taki sposób, że z jednej strony przychodzi plus po stacyjce zasilający całą deskę, a z drugiej przychodzi plus w momencie gdy alternator się pobudzi i zacznie ładować. Kiedy po obu stronach są plusy to kontrolka gaśnie. W Twoim przypadku ginie zasilanie od strony stacyjki, dlatego gaśnie cała deska a kontrolka...
nie pomoglo
Ładowanie sprawdź.
Kolejny troll moim zdaniem. Dodano po 44 https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualSe...
Już próbowałem z naładowaniem akumulatora. Nie pomogło.
Witam . Fakt że kontrolka gaśnie ,to nie oznacza że jest ładowanie. Należy zrobić pomiar na alternatorze i akumulatorze,by wykluczyć złe połączenie wyjścia alternatora zacisk(B+) z akumulatorem .Należy również sprawdzić naciąg paska klinowego lub wielorowkowego.Gdy nadal nie będzie ładowania należy sprawdzić alternator ,gdyż może być uszkodzony.Sama...
W książce do samochodu Syrena była opisana procedura sprawdzenia regulatora napięcia. Po pierwsze od strony prądnicy (nie wiem który to zacisk) podajesz napięcie i regulujesz jego wielkość. Włącznik samoczynny powinien się zewrzeć przy jakimś tam napięcie (dajmy na to 13 V). Dalej sobie regulujesz napięcie i przy ok. 15 V powinien się przełączyć styk...
Witam autko jak w temacie w alternatorze padło ładowanie ale kontrolka gasła normalnie . Zakupiłem alternator po tzw. kompleksowej regeneracji po zamontowaniu jest ładowanie 13,8-14,0 v jednak kontrolka ładowania nie gaśnie ,na alternatorze kostka 3 pinowa ,na pierwszym pinie 12 v czyli ok . Co może być przyczyną za pomoc dzięki z góry .
Jak odepniesz wtyczkę od alternatora to kontrolka ładowania nadal świeci czy gaśnie?
nie rozumie co z tą kontrolką ładowanie masz ok a kontrolka gaśnie po uruchomieniu silnika czy nie
Kontrolka ładowania po odpaleniu gaśnie?, czy odpala normalnie, jak długo akumulator trzyma, klemy sprawdzone?
sprawdź masę alternatora
Witam mam problem z Pasatem 1.9TD, alternator ładuje ale nie gaśnie kontrolka, był wymieniany regulator na oryginalny ponieważ poprzedni uszkodził się nie podawał napięcia na wirnik, sprawdzałem vagiem i nie ma żadnych błędów. Po odpaleniu silnika kontrolka zgaśnie na 1 sekundę i znów się świeci. Proszę o pomoc.
Od napięcia ładowania! Nie sugeruj się kontrolka ładowania , zmierz ładowanie na klemach akumulatora , a następnie na PLUSIE alternatora!
To dlaczego pali się jak nie ma ładowania, a jak już jest to gaśnie ? Dodam jeszcze, że ładowanie aku z prostownika (około 14V na aku) i odpalenie silnika nie powoduje zgaszenia tej kontrolki. Jak ładowanie zaskoczy, kontrolka gaśnie. Co ma piernik do wiatraka ?
Podczas prac polowych wieczorem zauważyłem lekkie mrużenie kontrolek kierunkowskazów i ciche piszczenie połączone z żarzeniem się kontrolki stop. Problem zaczyna się gdy alternator zaczyna ładować. Kontrolka ładowania nie gaśnie całkowicie.
13V to objaw ładowania, podobnie jak gaśnięcie kontrolki.
Skoro jesteś pewien że nie ładuje to wyciągaj alternator do sprawdzenia.
A jak ma gasnąć skoro podłączyłeś ją na stałe pod plus i minus? Jeden koniec żarówki ma iść do plusa po stacyjce a drugi koniec żarówki do styku D+ w alternatorze lub regulatorze napięcia zależnie od tego jaki masz tam alternator. Po odpaleniu ciągnika na styku D+ zamiast "masy" pojawia Ci się napięcie zasilana dlatego kontrolka gaśnie. W twoim przypadku...
Więc tak . Ładowanie jest 14.2V na aku. W tym samochodzie jest tylko wspomaganie hydrauliczne. Wcześniej trochę błędnie napisałem na temat kontrolki ładowania. Tzn ta kontrolka gaśnie jak samochód ruszy z miejsca fizycznie . Nic się nie zmienia jeśli zwiększa obroty na postoju. Tzn silnik odpalony , ładowanie jest 14.2V , świeci ładowanie , świeci ABS...
Kolego ewoo zostaw swoje ambicje na boku a energię i czas lepiej poświęć na naprawę alternatora. W tych niepotrzebnych przepychankach umknęły chyba Twoje pomiary napięć AC na żarówkach i bez nich. Czy mógłbyś zebrać do kupy w jednym poście wyniki najważniejszych pomiarów i eksperymentów?
a czy czasem nie masz juz starego akumulatora ?? gdyz jak bedzie mial popsute cele moze ci skopac alternator i robic takie psikusy. wymien akus i sprawdz ładowanie miernikiem na nowo :) pozdro
A kontrolka ładowania świeci na zgaszonym silniku? I po uruchomieniu gaśnie?
Mostek do wymiany, na bank.
Ma być z regulowanym minusem, czyli jedna szczotka na stałe plus 12. Jedyna przeróbka to zwiększenie prądu wzbudzenia, bo żarówka w zegarach nie wystarczy. Ja dokładałem drugą, ale 10W czy 5W określisz empirycznie. Zaobserwujesz czy przy odpowiednio niskich obrotach gaśnie kontrolka ładowania.
Witam, Problem polega na tym, że napięcie ładowania pojawia się dopiero na wyższych obrotach. Kontrolka ładowania nie gaśnie, a regulator był niedawno wymieniany. Posiadam alternator z dwoma wyjściami.
Alternator Volvo produkowany przez Bosch. Kontrolka po odpaleniu gaśnie a ładuje tylko 23V
Rysio, Zdzisio i Mietek, to zatrzymali się z wiedzą w czasach wozów drabiniastych i furmanek. Ewidentnie brakuje ci prądu. Na dzień dobry pomiar ładowania. Kontrolka ładowania gaśnie normalnie? Zapala się w ogóle? Najprostszy sposób, to załączyć światła przed rozruchem i obserwować ich zachowanie. Podczas rozruchu mają prawo przygasnąć, a po uruchomieniu...
A kontrolka ładowania świeci i gaśnie??? ABS 1 gen aktywuje pin 15 kontrolki ładowania
Mam taki problem: gdy podłącze alternator w hondzie civic bez osłony od strony gniazda kontrolka ładowania gaśnie, a gdy z osłoną nie gaśnie???
Więc jeśli pod stacyjką jest na 54 lub 15 to powinna zgasnąć, po drugie 13,5 V to prawie w ogóle nie ładuje.
Witajcie Po wymianie regulatora napięcia (założony oryginalny) po około 2.000 km zapaliła się kontrolka ładowania, która o dziwo gaśnie powyżej 2 tys. obrotów. Gaśnie ale ładowania ciągle nie ma. Miał ktoś taki przypadek? Rozbierać alternator?
Jak w temacie kontrolka ładowania nie gaśnie mierzyłem ładowanie na aku przy odpalonym samochodzie wynosi 14,8V. Przy wyłączonych światłach kontrolka lekko żarzy lub impulsywnie mruga ale jak przy gazuje lub zapale światła pali się ciągle.
przyczyną jest czujnik temperatury lub przewody
Podpiąłeś w dobre miejsca te dwa kabelki, może je pozamieniałeś? Sprawdź miernikiem czy jest ładowanie - to że gaśnie kontrolka nie świadczy o tym że wszystko jest ok.
Prawdopodobnie regulator jest do wymiany, bo obecnie jest "cyfrowy" a powinien być "analogowy". Stąd różnica kolorystyki przewodów we współpracującej kostce.. u Siebie przeszedłem z bosch 70A na valeo 180A bez większych komplikacji. Kontrolka ładowania gaśnie normalnie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Dzięki wielkie kolego, niestety nie skorzystałem. Powodem był zepsuty mechaniczny regulator, podłączyłem elektroniczny ( chyba od trabanta ) I ładowanie jest idealne :D !!
Na wzbudzeniu daje się żarówkę jak w samochodzie 24V 1W kontrolka ładowania. Przy zgaszonym świeci, po wzbudzeniu gaśnie.
Witam Alternator bosch na 3 piny 2+ i jeden minus . Po odpaleniu ładuje ale kontrolka nie gaśnie. Po zapłonie na jednym plusie 25,v na drugim 22 V po podłączeniu pod altenrnator z 22V robi się 1,2 V . Gdy podłącze na niego + z akumulatora kontrolka gaśnie ? Alternator podmieniany i problem nadal wsytępuje ??
Witam mam pewien problem w zetorze 7011, a mianowicie kontrolka ładowanie wcale nie gaśnie. Sprawdziłem alternator i wiem ze jest w 100% dobry. a kontrolka nadal nie gaśnie, nie wiem co zrobić i proszę was o pomoc:!:
jeśli pasek się ślizga to normalne że się zedrze po obu stronach jeśli koła są przesunięte to też tak będzie ale widziałem konstrukcje z przesunięciem do nawet (na oko) 2-3mm i chodziły (właściciele nie narzekali na nadmierne zużycie) co się dzieje jeśli koło nie jest równoległe do reszty - na pewno boki paska się będą szybko zużywały ale w jakim tempie...
Ładowanie w mojej Astrze 1,7 TD mierzone na akumulatorze wynosi 12,6 V. Kontrolka ładowania gaśnie odrazu po uruchomieniu silnika. Dodam, że wykonane jest dodatkowe masowanie alternatora. Usterka najprawdopodobnie wystąpiła po wizycie u mechanika który zmieniał uszczelkę pod głowicą. W czym może być problem?
Autor tematu napisał brak ładowania. Kontrolka nie świeci na desce. Posprawdzane niemalże wszystko: masa, przewód ładowania i nici, bezpieczniki ok. Sprawdzony alternator na stole. Nie napisał czy sprawdził ciągłość przewodu wzbudzenia i jego prawidłowe podłączenie do alternatora. Przy braku ciągłości przewodu, kontrolka nie zaświeci a alternator się...
Jeszcze zapomniałem napisać, a myślę, że to też kluczowe: wcześniej wszystko działało poprawnie, lampka gasła, jak lekko zwiększyły się obroty i ładowanie było, ciągnik stał sporo czasu nieużytkowany. Teraz niestety ta lampka nie gaśnie.
Ok, sprawdź ładowanie, bo na 99% uwalony regulator lub szczotki się skończyły.
Jeszcze nie spłonęła, a tak naprawdę? https://obrazki.elektroda.pl/4425206100_... Tu zamieszczam obrazek, jak podłaczyłem ja, a jak powinno to być podłączone Witaj. Czy udało się rozwiązać problem? U mnie po złożeniu. Kontrolka swieci ale nie gaśnie. Ładowanie jest. Nie podłączyłem tych dwóch pinów ze sobą. Jak to w końcu połączyć?
Właśnie o tym złączu na wsporniku piszę :). To standard - pierwsza rzecz. Tylko że jak jest ten kabelek zgnity, to przy przegazówce i tak alternator z reguły się wzbudza i zaczyna jako tako ładować - kontrolka gaśnie.
Sprawdzałeś ładowanie czy jest od razu po uruchomieniu silnika?
Zgadza się HenryK3, ale mnie chodziło o to że raz wzbudzony i wzbudzenie można odłączyć. Autor pisze że ma przerwy w ładowaniu, więc ja rozumiem że jedzie autem, ładowanie jest i nagle zapala się kontrolka ładowania, i za chwilę znowu gaśnie, przynajmniej ja tak to rozumiem.
Gdy zamykam obwód jak na rysunku prąd może swobodnie popłynąć do uzwojenia wirnika, więc gdzie tu zabezpieczenie?Prostownik w alternatorze - Zasada działania prostownika 9 diodowego Tu jest mała niejednoznaczność w opisie na Wiki. W sytuacji z posta #3 prąd magnesowania wirnika jest pobierany z akumulatora. Płynie on przez żarówkę kontrolki ładowania,...
Podłączyłem alternator z wbudowanym regulatorem napięcia. Tylko mam taki problem ze nie gaśnie mi kontrolka ładowania wiecie może jak to dokładnie podłączyć trzeba pociągnąć jeszcze przewód minusowy z alternatora do kontrolki ?
Samochód jak w temacie wymieniony został alternator , ładowanie 14,1V. Po zapaleniu kontrolka ładowania gaśnie jednak po chwili zapala się ponownie. Co może być przyczyną.
Czyli mierzyłeś napięcie na akumulatorze przed odpaleniem silnik po odpaleniu silnika i po włączeniu obciążenia np. świateł na odpalonym silniku i jakie są wyniki ?? Przed rozruchem 12,82 po odpaleniu ładuje 13,82, po około minucie zapala sie ładowanie i spada do 12,7. Po właczeniu świateł oscyluje 13,8-14,2.
gdy włączę zapłon to pojawiają się kontrolki za chwile gasną i siwieć się ładowanie jak odpalę to kontrolka ładowania gaśnie a po paru sekundach miga od ciśnienia i nie wskazuje obrotomierz gdy dam gazu to obrotomierz wskazuje a kontrolka od ciśnienia gaśnie. Silnik na wolnych obrotach ma ok 900obr.
Jak auto gaśnie ,to kontrolka będzie się świecić. Wtedy nie ma ładowania. Nie pamiętam ile powinno być w tym aucie,ale w większości jest ok.14.5v . Może regulator się kończy.
Witam. Mam problem z ładowaniem - chodzi o to, że na zimnym silniku nie ma ładowania, a jak przejadę maluchem jakieś dziesięć minut pojawia się ładowanie - gaśnie czerwona kontrolka i ładowanie jest w granicach 14,3 - 14,4 V (po zwiększeniu obrotów), na wolnych -13,8V. Może ktoś spotkał się z tym problemem i mógłby mi udzielić odpowiedzi, gdzie leży...
Honda CRV 2005 Diesel Problem z ładowaniem. Podłączę się pod ten temat, gdyż mam podobny problem z ładowaniem. Akumulator "na zimno 12,6 V" Podłączam się też, bo mam *identyczny* problem. CR-V 2005 diesel, przebieg 130 kkm. Na zimno jest wszystko ok (ładowanie 14.3-14.6V mierzone multimetrem), po mocnym rozgrzaniu silnika (trasa 50-100 km) nie ma ładowania...
Po pierwsze, czy zmierzyłeś Ładowanie ?.
Tak tym przewodem do alternatora podawane jest wzbudzanie, jeśli alternator zaczyna ładować następuje zanik różnicy potencjałów i kontrolka gaśnie
Witam mam problem w golfie II 89r ponieważ kiedy go zapalam to świeci się kontrolka ładowania i nie ma ładownia aku i kiedy lekko przygazuje to kontrolka gaśnie i ładowanie aku jest. Czy to jakieś zwarcie na kablach ?
Mam podobny problem z tym ze u mnie ladowanie swieci juz ciagle... do tego padly wskazniki paliwa i temperatury oraz nie dziala otwieranie/zamykanie centralnego od wewnatrz. Sprawdzalem juz niemal wszystko :(
Witam . Czy jak kluczyk włączony to nadal świecą ,czy od ładowania gaśnie.
Klemy czyste? Regulator ładowania oryginał? Masy sprawdzone?
Można to sprawdzić beż rozbierania
Witam mój problem to świecąca kontrolka ładowania w 406. Ładowanie jest w normie a kontrolka nie gaśnie a z tego co widzę z schematu to gasi ją sam regulator tyle że mam schemat z benzyny może w dieslu jest inaczej?
eco mode sie uaktywnie gdy zaplon jest wlaczany dluzej niz 1/2 godziny alternator ładuje ale nie gaśnie kontrolka od ładowania czyli jak laduje czy nie? tam alternator startuje przez BSI masz problem z BSI, skoro "instalacja sprawodzona" - co to w/g ciebie oznacza? pozdrawiam
ładuje swieci kontrolka kontrolka świec gaśnie kontrolka gaśnie przegazowaniu
halogen zamiast żarówki wklejanie tekstu telefon zacina samsung
Zasada działania tyrystorowego układu zapłonowego do lamp WLS Kod błędu ER49 w kotle Junkers - co oznacza?