6303 i 6003
6203ZZ,6201ZZ
Oczywiście łożyska 3RS C3
Witam . Czy ktoś może potwierdzić wymiary łożysk do alternatora seicento 900 magneti-marelli 63320034 AA125-R 55A: 6203 i 6201 ?
Powtarzam-szczotki te same co w alternatorze malucha,przekrój poprzeczny 4x7mm.
Czasami nie warto iść na skróty, jeżeli będzie alternator firmy magneti marelii to proszę uważać na tylnie łożysko nie jest ono standardowe.
Brak podanego modelu=brak konkretnego rozmiaru łożyska.
witam. odswierze troche temat. mogl by mi ktos powiedziec jakie lozyska sa w alternatorze magneti marelli o numerze PA46-GF30?
Również, się podepnę pod temat potrzebuję symbol łożysk do alternatora Punto I 1995r silnik 1.2 benzyna SPI a alternator Magneti Marelli 65 A, również proszę o poradę czy koniecznie muszą to być łożyska w technologii C3 czyli o zwiększonym luzie?
Dobry wieczór, nietypowy problem zaistniał i nie wiem jak się do tego zabrać. Otóż wymieniałem z ojcem łożyska w alternatorze [Magneti Marelli o symbolu 63320034 AA125R-14V-55A] w moim Fiacie UNO, ponieważ trochę wył na wyższych obrotach. Tak poza tym wszystko działało prawidłowo. Żeby zdjąć stare łożyska trzeba było trochę ponaparzać młotkiem i raz...
Aluminium się podgrzewa. I łożyska wychodzą. Jak młotem wybijesz ti się nie dziw że później wpadają
Połamana szczotka jest od zużytego komutatora, dodatkowo mostek i pewnie łożyska. Szukaj alternatora po regeneracji lub zleć regenerację.
Alternator jest Magneti Marelli z łożyskiem kierunkowym, koło faktycznie może być zapieczone ale z demontażem alternatora są problemy a samej rolki nie ściągnie bo nie ma dojścia z kluczami. Trzeba silnik opuszczać na jednej łapie zeby go wyciągnać, jest w bardzo nie dostępnym miejscu. Będę musiał to sprawdzić. (elektrit) Swiece żarowe nie mają zadnego...
To typowa przypadłość kilkunastoletnich alternatorów Magneti-Marelli w starych Fiatach (wybitnie Punto 1 generacji). W celach naukowych można próbować to naprawiać (czyszczenie, szlify, zabezpieczenie antykorozyjne) jak ktoś jest zadeklarowanym majsterkowiczem, albo lepiej wymienić, byle na oryginał, nie zamiennik, bo później są problemy ze zdobyciem...
Witam, w moim Seicento po odpaleniu kontrolka ładowania przygasa ale dalej świeci tylko, że słabiej. Postanowiłem wymienić alternator elmot bo był od nowości (130tys ) a i tak było słychać łożyska. Kupiłem używkę z wyglądu prawie nowy ale nie elmot tylko Magneti Marelli i po wymianie problem pozostał. Auto u mnie od nowości, zegary ok, bezpieczniki...
W ciągu dalszym nie wiemy jaki motor Ja u siebie przerabiałem w 1,1 mpi fabryczny pękł i po jakimś czasie stanął tak ze nawet odpalić sie nie dało Pojechałem do sklepu z częściami do fiata /alfy usłyszałem Alternator magneti na 100% oryginał Fakt był na nim napis magneti-pożył 9 miesięcy i zatarły się łożyska na amen Reklamacje uznano Obecnie w aucie...
Potrzebuję fachowej wskazówki , przy rozbieraniu alternatora (od Fiata Uno 45 1,0) typu magneti marelli aa125r-14v-45a aby wymienić łożyska na przedniej części wirnika tam gdzie wkłada sie podkładkę , wentylator, tuleję dystansową i koło pasowe napędu dokręcane nakrętką - jest wyfrezowany wpust na klin. Czy w tym miejscu ten klin powinien być, bo podczas...
Nie wiem czym się te numery różnią ale ja ostatnio montowałem Magneti Marelli BX-213 do takiego regulatora, można też szukać boscha "1 127 014 028" cena podobna, około 10zł za komplet. Łożyska polecam FAG, trochę kosztują ale jeszcze nigdy mnie nie zawiodły.
Wymieniałem też niedawno diody w "rezerwowym" alternatorze do sejka, za mostek płaciłem 36 zł. Pomimo tego że musiałbyś (gdyby tak było konieczne) wymieniać diody to rozsądek w takiej sytuacji też by wskazywał aby "przy okazji" od razu założyć nowe szczotki jeżeli te co są mają już "taki przebieg" aby mieć "święty spokój" na przyszłość. Co do nowego...
Odkręć szczotki, wyciąg, zmierz metodą techniczną (żarówka tylko mniejszej mocy+ akumulator) czy wirnik przewodzi prąd. Dość częstym uszkodzeniem jest urwanie przewodów na wirniku przy wymianie łożyska. 2 rzecz- nie przykręcony mostek prostowniczy do masy/2 wkręty M4. Może być inne rozwiązanie bo producentów jest paru- Bosch, Toyota, Denso, Magneti...
No to w czym problem jak tylko dwa kable dochodzą? Sam wałek na który osadzone są pierścienie ślizgowe nie biją? Jaki jest stan paska i naciąg tego alternatora? Rozpoławiany w ogóle był? Jak wygląda stojan. Wymieniane były łożyska i jakim cudem założony boscha regulator do magnetii marelii? Jak kolega zmierzył te ragulatory?
Przyjacielu mój drogi- ten samochód ma dwa typy alternatorów-bosch i valeo. Częściej valeo. One nie miały typowej przypadłości znanej z alternatorów magneti marelli albo denso, dlatego, że żelazny pakiet blach nie ma kontaktu z aluminiową tarczą łożyskową. W specjalizacji masz "elektryka, elektromechanika, elektronika samochodowa",mam nadzieję, że to...
Przykładowo dawniej w takich sprzętach czyszczenie świecy było rutyną natomiast we współczesnych pilarkach/kosiarkach mimo iż jest tam silnik 2T to świecy nie trzeba czyścić (u siebie już ze 4 lata nie miałem potrzeby wykręcać świecy zarówno w pilarce jak i kosie spalinowej). W poście powyżej, starałem się zasugerować, że bladego pojęcia nie masz o...
łożyska alternatora regulator alternatora magneti marelli wymiary łożyska alternatora
ne555 odstraszacz szybkozłączka pneumatyczna rezonans karoserii
polonez abimex parkside robot koszący
Obudowa pilota FAAC XT2 - wymiana i specyfikacja Aplikacja MusicCast nie widzi dysku komputera z muzyką - rozwiązania