Zdejmiesz plastikowe podszybie to za silnikiem wycieraczek zobaczysz złącze od tyłu. Jak rozbierzesz pół konsoli i elektryki w środku auta z lewej strony to u samej góry ściany grodziowej będą widoczne wtyczki.
sprawdź kable przy wejściu do ściany grodziowej leżą one na podłużnicy i gniją jeśłi nie to sprawdz przy kostach pompy miałem kilka przypadków już
Może standardowo wiązka gnije. Sprawdź między lewą podłużnicą a ścianą grodziową. Zrobili tam luz na wiązce i robi się stawek w peszlu plus okład z gnijących liści.
Laguna II to pestka w porównaniu do Modus jeżeli jesteśmy przy Renault lub New Beetle czy Smarcie. Albo Punto dwójka lub Stilo, no kto wpadł na pomysł, że aby wymienić żarówkę trzeba odmontowac akumulator i skrzynkę bezpieczników? Wtopą jest lewa wiązka komory silnikowej w Fabii, w miejscu jak przebiega pomiędzy ścianą grodziową a lewą podłużnicą, zawsze...
lubią gnić w peszlach. Na podłużnicy pod akumulatorem w pobliżu ściany grodziowej. Z zewnątrz wygląda ok a w środku zgnilizna i smród.
witam mPromil sprawdż wiązke pod maską przy połonczeniu podlużnicy a ściany grodziowej po stronie kierowcy wiązka jest zaizolowana porozcinaj izolację i prowdopodobnie w tym miejscu masz uszkodoną magistrale can jest to częsty problem fabi.:D
Częstą przyczyną jest wiązka przy ścianie grodziowej i podłużnicy przewody kruszeją
Patrz od strony silnika. Dwa gumowe węże średnicy ok 20 mm będą wchodziły przez ścianę grodziową do kabiny. Je masz sprawdzić czy są gorące gdy na blacie masz 90 stopni.
No to musisz go znaleźć idź po tym kablu i odnajdziesz plusa wiązka wchodzi do kabiny, najlepiej jakby ktoś podrzucił schemat Szukałem tego plusa po zapłonie w kabinie ale znalazłem chyba ze 3 tego samego koloru ale nie wiem czy moge sobie tak podpiąć ten plus i bedzie ok? Teoretycznie w takim wypadku mogłbym podpiąc kazdy plus ktory jest po zapłonie...
idąc Twoim tokiem myślenia To nie jest żaden tok myślenia, tylko rzetelna wiedza na temat zagadnienia, uniwersalna dla wszystkich systemów ze sterowaniem opartym na określaniu obciążenia silnika na MAP-sensorze. Przy wyłączonym silniku czujnik ma pokazywać ciśnienie atmosferyczne, na biegu jałowym zaś 340-350mBar. Jeśli jest inaczej, wskazania potwierdza...
Znaczy dokładnie w czym masz problem?ABS jest przy ścianie grodziowej,prawa strona auta?
Witam, niedawno ni stąd ni zowąd zepsuło mi się wspomaganie. Padło nagle, kiedy odpaliłem auto po 20 min postoju. Podmieniłem pompę wspomagania na sprawną, lecz VAG w dalszym ciągu pokazuje błąd: 01309 - Power Steering Control Module (J500) 49-00 - No Communications. Bezpieczniki sprawdziłem, alternator ok, aku też ok. Nie mam pomysłu co jeszcze może...
Odnowię temat pojawia się bład jak we wstępie P0330 , ale objaw dziwny raz wspomaganie działa bez zarzutu i jest ok. Nieraz na postoju przy uruchomionym silniku zaczyna wspomaganie chodzić tzn. "bez kręcenia kierownicą" w wartosciach rzeczywistych wartość czujnika kąta się zmienia i pobór prądu rośnie do 30-40 A. Wiązka na ścianie sprawdzona grodziowej...
człowieku właśnie mnie uświadomiłeś że w twej głowie faktycznie nie ma nic prócz gołych danych zebranych z różnych forów i artykułów. Spróbujmy przeanalizować ten konkretny przypadek do końca opierając się o twe gołe dane: - wtryski wylotem w dół - oczywiście do zrobienia z tym że albo trzeba będzie je przykręcić do obudowy filtra powietrza albo przykręcić...
Stąd pytanie czy znajdę tam przewód do zasilania podświetlenia. Wątpliwe. Po drugie czy po zdjęciu boczku w bagażniku w wersji hatchback znajdę przewody zasilające gniazdo występujące w wersji kombi? Nie, miedź jest zbyt droga wg księgowych skody. Po trzecie gdzie trafię na przepust pomiędzy komorą silnika, a wnętrzem i co muszę w tym celu rozbebeszyć...
Dlaczego pech? Należało by sie przyglądnąć czy nie jest zgnita wiązka na lewej podłuznicy, czy na przewodach łączacych wiazkę kabiny z wiązką komory silnikowj jest napięcie. Taki newralgiczny też punkt (dwa wielozłącza) jest na ścianie grodziowej; niestety, aby się tam dostać trzeba odmontować tą blachę do której jest przymocowany sterownik silnika.
Wiązkę można zrobić samemu lub kupić. Ta ze zdjęcia jest wystarczająca, dalej potrzeba tylko kilka konektorów. Do tego VCDS, odpowiedni moduł centralnej elektroniki (6Q0, 6Q1). Największy problem to dostać się do złącza na ścianie grodziowej od strony kabiny (wtyczki na stronie 20 z PDFu który zamieścił kolega) - trzeba deskę ściągać.
śruba grodziowa sciana grodziowa seicento grodziowa
dallas ds2501 odblokować karte ładowanie litowo jonowy akumulator
wyłacznik zmierzchowy domoticz sonoff
Położenie pinów LC14A: kontroler, inwerter, tłumik Położenie pinów LC-14A w iRiver iMP-550