Czy to te https://pl.aliexpress.com/item/100500740...
Zawsze trzeba stosować nową śrubę - cienki gwint na śrubie i głowicy.
Ma prawy gwint i jest osadzona no kleju do śrub.
Jest to zwykła śruba lecz jeśli ci się ukręci to i tak nic nie poradzisz ;-) Oczyść dokładnie z wszystkich stron szczotką drucianą gdyż może jest jakieś zabezpieczenie. Jeśli nie ma to próbuj ją zluzować troszkę a następnie odkręcić. Musi się odkręcić.
Witam. Temat przedstawiony przez Kolegę jest tematem bardzo rozległym. Tutaj na Forum nie ma takiej możliwości technicznej, aby w kilku czy kilkunastu zdaniach wytłumaczyć Koledze jak tworzy się ciągi arytmetyczne skoków gwintów, jak projektuje się łańcuchy kinematyczne posuwów, czy dobiera się przełożenia i liczbę zębów kół w skrzynkach posuwów. Tego...
Pozostaje dać na wylot śrubę.
Te krążki toczą się na bieżni, która jest śrubą z gwintem i tworzy się przekładnia toczna. Nakrętka sztywna pracuje inaczej , przesuwa się dokładnie o skok śruby.
Śruba ma lewy gwint i normalne odkręcanie tylko ją ukręci. Nie. Patrzysz na tarczę (zęby) i strzałkę na osłonie ale od strony tarczy, z tej perspektywy tarcza obraca się w lewo. Czyli od strony silnika są to obroty w prawo, zatem śruba jest z prawym gwintem (to jest śruba przenosząca moment obrotowy a nie kontrująca).
Oczywiście, że takie coś by pomogło o ile dam radę wyjąć starą śrubę bez uszkodzenia szybkozłączki (no i nie będę musiał płacić za przesyłkę ze Stanów). Ale zdaje się, że takie śruby u nas też są. U nas też dostępnę, (dołozyłem linki), śruba jest najprawdopodobniej mocowana czymś takim, http://allegro.pl/hak-haczyk-c-dla-sruba...
SPLINE M10 https://obrazki.elektroda.pl/4385620900_...
Ta śruba to czasem nie ma nakrętki z drugiej strony?? Zgrzanej do profilu/ramy? Może ta "nakrętka" lata razem ze śrubą, a tak to można kręcić...
Zrób nacięcie od czoła i próbuj przecinakiem ustawionym prostopadle do promienia, tylko z wyczuciem żebyś gwintu w misie nie uszkodził. Ewentualnie zrób 2 nacięcia od wewnątrz i dopasuj jakiś płaskownik wchodzący na wcisk w te nacięcia, a następnie próbuj nim obrócić.
Śruba M5 gwint wystaje ok 10 mm
Też bym zaczął od nacięcia pod płaski śrubokręt. To co uszkodziłeś to jest łeb śruby, nie gwint. To gwint jest wklejany na loctite. Śrubokrętem z kiepską niedopasowaną końcówką można tak uszkodzić łeb, niestety nic się na to nie poradzi.
Nic nie urwałeś, tam normalnie jest gwint, czasem też w środku jest śruba z lewym gwintem jako dodatkowe zabezpieczenie. W najgorszym wypadku można zastosować cały uchwyt nowy.
Oczyścić szczotką drucianą wystający gwint śruby, zalać go płynem hamulcowym, ewentualnie płynem pokroju WD, i kluczem udarowym skosztować. Jeśli nieoczyściłeś gwintu śruby tylko na siłe próbowałeś odkręcić, to brud spowodował zatarcie się gwintów. Spróbuj teraz zpowrotem dokręcić nakrętkę oczyścić gwint śruby, zalać płynem i wtedy próbuj. Powodzenia....
Dokręć momentem pomiędzy 120 a 160 NM. Ważne abyś posmarował gwint śruby środkiem do gwintów aby się nie odkręciła śruba od drgań silnika.
Jeżeli pod "beczułką" jest otwór to możesz dać "beczułkę" przelotową i dwie krótkie śrubki od dołu i góry lub jedną długą i nakrętkę z dołu lub góry, lub dystans z gwintem jednostronnym. Zobacz coś, co spasuje na długość https://www.piekarz.pl/dystanse-metalowe... V.
Wystarczy zwykły gwintownik, w rozmiarze mniejszym niż rdzeń.
Uchwyty są robione według norm. Jeśli masz w zestawie śruby i dystanse będą pasować. Powinno być kilka opcji. Nie napisałeś też co za uchwyt. Kładziesz tel na kocu na stole i kręcisz uchwyt. Będziesz widział jak pasuje. Długość śrub i gwintu ile potrzeba czyli głębokość otworów gwintowanych można zmierzyć. Długość śrub zależna od dystansów jakie użyjesz.
Śruby w starym palcu nie mają gwintu pod łbem , wtedy wkręcasz w jeden gwint , zastosuj stare śruby .
https://www.e-nierdzewne.pl (to nie jest reklama) Każdy dobry sklep metalowy w danym mieście.
Głowy nie dam uciąć ale wychodzi że pech.
A jaki gwint ma mieć? Zobacz w którą stronę kręci się wał, śruba będzie miała taki gwint, aby obroty wału nie powodowały odkręcenia się śruby. Drugie pytanie też dziwne. Wrzucasz jedynkę, ręczny, kliny pod kola i heja z koksem Gunem pneumatycznym idzie bez żadnych cudów.
Odkręcasz śrubę m6, wyciągasz szczypcami krzywkę i w wirniku alternatora zobaczysz nacięty gwint, wkręcasz śrubę z długim gwintem i w ten sposób ściągasz wirnik ze stożka czopa wału. Okno wylotowe czyste, bez śladu nagaru, który by blokował wylot spalin
Oryginalne śruby w kosiarkach są calowe, 3/8 cala, skok gwintu 24 zwoje /cal. Będziesz musiał założyć śrubę metryczną, z drobnym gwintem. Śruba 3/8 cala to 9.52mm, może uda Ci się przegwintować otwór na śrubę M10 Jeżeli masz piastę z bolcami, to teoretycznie powinna ona zapobiegać odkręceniu noża.
Mogę prosić o link do owego przedmiotu? Jak to wygląda? Na przykład ZESTAW DO WYKRĘCANIA ZERWANYCH WKRĘTÓW ŚRUB GWINT https://obrazki.elektroda.pl/7659596100_... Ten zestaw faktycznie działa, mam więc mogę się wypowiedzieć. Jednak przy tak małej śrubie, jest kompletnie bezużyteczny. Pozostaje tylko rozwiercenie. Oczywiście, po wymontowaniu...
Można też zastosować długie śruby z gwintem M6 . Na przelot w oparciu i siedzisku , a w siedzisku od wewnątrz dopasowana deseczka 15 mm grubości skręcona na większej podkładce metalowej. Łeb śruby typu dekoracyjnego , ew. dekoracyjny kapsel na łbie.
Prawdopodobnie nie ma gwintu w tej śrubie (właściwie obudowie). Uszkodzony przy demontażu poprzednio. Tymczasowo daj dłuższą śrubę tak aby gwint wystawał i daj nakrętkę (najlepiej samozabezpie zająca). Duże ryzyko wypadku! Napraw czym prędzej.
Zostaw to tak jak jest... wibracja i tak będzie się trzymała na długiej śrubie.
Gwint prawy, koło normalnie schodzi po odkręceniu. wymień przy okazji uszczelniacz.
Nie można jednoznacznie odpowiedzieć na tak zadane pytanie. Nie wiadomo jak ta śruba będzie zamocowana, jakie frezy frezy i prędkości frezowania będą stosowane. W frezarkach do metalu występują bardzo duże siły. Śruba z gwintem Tr8 jest dość delikatna. Moim zdaniem powinieneś użyć śruby przynajmniej o średnicy 12mm lub nawet 16mm. Zbyt cienka śruba...
Przed użyciem wykrętaka trzeba nawiercić niewielki (ok.1 cm) otwór o Φ 3-5mm w wykręcanej śrubie. Następnie wkręcać wykrętak kręcąc w lewo (tak jak wykręca się śrubę).
To od spodu to nit z gwintem. Śrubę odkręć z góry :)
Czy czujnik PAS jest przykręcony do suportu śrubą z lewym gwintem ? Jest po prawej, przy dużym kole zębatym, za nic nie mogę go odkręcić. Może kręcę nie w tą stronę ? Wstępna ocena dostępnych informacji: Z Twojego pytania wynika, że masz problem z odkręceniem czujnika PAS (Pedal Assist Sensor) zamontowanego po prawej stronie suportu, przy dużym kole...
Niby się nie opłaca ale jeśli ma być to sposób na spędzenie czasu z synami i zainteresowanie ich czymś to czemu nie. Ukręciłeś śrubę czy gwint? Jeśli gwint no to niestety tak łatwo nie będzie. Co do rozrusznika to tak jak ktoś pisał spróbuj po prostu zewrzeć rozrusznik. Wymianę płynu hamulcowego oddałbym raczej komuś z większym doświadczeniem ponieważ...
Śruby korbowodu (Nm) Krok 1 = dokręć o 30 Nm, Krok 2 = dokręć o 90° zastosować nowe śruby i dać oleju na gwinty. Łożysko główne, Nm Krok 1 = dokręć 65 Nm, krok 2 = dokręć 90° zastosować nowe śruby i dać oleju na gwinty.
To jest specjalny klej (LOCTITE prawdopodobnie lub podobny) do zabezpieczenia gwintów śrub przed odkręcaniem.
Jest tez opcja że przy ostatniej wymianie łożyska w serwisie, została ona skręcona na kleju. Mogło i tak być . Śruba jest na pewno z prawym gwintem , czyli odkręcamy ją w lewą stronę .
Wałka szukaj na szrocie. Śruba ma prawy gwint.
Czujka jest jedna, wygląda jak śruba z gwintem.
Miałem podobny kłopot, gwint nitonakrętki był M8. Ostatecznie uciąłem łeb śruby, pozostały gwint śruby złapałem morsem i i zeszlifowałem kołnierz nitonakrętki aż do powierzchni blachy. Na równo. Potem wystarczy walnąć przez punktak albo coś podobnego w środek pozostałości i ona wpada do środka.
Są specjalne tulejki naprawcze (metalowe i plastikowe) do gwintów. Powiększa się otwór w drziwach czy w futrynie, gwintuje większy gwint, a nastepnie te tulejki wkręca się w te nowe gwinty z użyciem kleju. Tulejka wewnątrz posiada nowy gwint dla śruby regulacyjnej. Niektóre tulejki naprawcze posiadają ten zewnętrzny gwint samogwintujący. Wystarczy tylko...
Załóż podkładki metalowo-gumowe.
Oczywiście, że wiem. Dociągnij 90 Nm + 90° - zalecana śruba nowa, ale jak posmarujesz klejem do gwintów starą śrubę, to też powinno być ok.
Tu nie chodzi o sam korpus kosiarki. Chodzi, o śruby, łożyska, gwinty, linki, przekładnię itd. Porozmawiaj sobie z jakimś serwisem kosiarek.
Zerwany gwint na śrubie tzw. windy. Wyjmij zaparzacz i sprawdź czy mechanizm prowadzący nie przeskakuje na gwincie śruby. Można kupić samą nakrętkę do tego napędu, jest z mosiądzu i to na niej zrywa gwint
Na pierwszym zdjęciu chyba widać odgnieciony ślad po szpiczastym czubku śruby. Być może odkręciła się i zginęła, a klamka zastała się na trzpieniu. Owiń ją szmatą i dobrze opukaj - może puści i zejdzie.
Tabela momentów dokręcania śrub, twardość i skok gwintu. https://obrazki.elektroda.pl/2594318900_... https://obrazki.elektroda.pl/7512644700_... https://obrazki.elektroda.pl/5012378100_...
Akurat nie zależy to od pojemności tylko od średnicy śruby, skoku gwintu, materiału w którym będzie siedziała śruba. Ogólnie nie zależnie od pojemności, głowice w motorach dokręca się typowo między 10 a 20 Nm. Informacje o momencie przykręcenia śruby powinieneś znaleźć w notach serwisowych od danej głowicy. Podaj średnicę i skok śruby, a ja postaram...
Jeśli posiadasz komplet torxów to nawierć centralnie na środku i nabij odpowiedniego torxa i musi popuścić a szczególnie taka mała śrubka
ta niewielka ilość jest rozbryzgiwana po całym wnętrzu. I zapaćkała (wniknął między gwint śruby i piasty) wkręconą śrubę na całej jej długości wkręcenia w piastę. Śrubę nie gwint w piaście. Oczywiście nie zaszkodzi zdjąć bęben i sprawdzić stan wszystkiego. Pozdrawiam.
Wykrętaki służą du usuwania śrub, które urwały się w nakrętce, czy gwincie w materiale, po uprzednim wywierceniu otworu w urwanej śrubie, a tu takiego efektu nie ma, więc nic nie pomoże takie narzędzie.
Będzie trzymać, jak masz nadal obawy to kapnij na każdą śrubę kleju do gwintów ale bez niego też nie odkręci się.
Śruba nierdzewna w kontakcie z aluminium w obecności soli może doprowadzić do korozji aluminium w jeszcze szybszym tempie i w stopniu uniemożliwiającym jakiekolwiek usunięcie śruby/gwintu. Już lepiej zastosować zwykły imbus ocynk w klasie 8.8 lub wyższej. Zestaw z Mizara pasował? Oringi nie były za grube? Cylindry da się przesuwać ręką czy trzeba młotkiem...
Jak pracowałem jeszcze w handlu, to najlepsze były GE, Hager i Moeller (teraz Eaton) - FAEL (obecnie Legrand) - był też bezreklamacyjny. Najwięcej szajsu i awarii przynosili klienci Kanluxa itp. Przez 3 lata na tysiące sprzedanych jako reklamacje GE wróciło kilkukrotnie i to z powodu śrub połączeniowych - gwinty padały. Moeller nigdy ne wrócił, Hager...
Tłok w tych siłownikach jest wkręcony na tłoczysko i zabezpieczony śrubą wkręconą w ten gwint. Ja bym próbował rozkręcić dławicę na ramieniu - będzie łatwiej. Po rozebraniu siłownika należy wymienić wszystkie uszczelnienia, nie tylko dławicy ale i tłoka. Po znalezieniu śruby zabezpieczającej która jest na 95% namocz odrdzewiaczem gwint nakrętki to naprawdę...
Trochę lakieru lub farby nitro na gwint śruby Zwykły silikon też się nada.
Zanurzasz kolumnę w wannie pełnej wody, Żarty sobie robisz ? Płytę wiórową do wody ? Przecież ona zaraz spuchnie i będzie do wyrzucenia. Z dala od wody, to nie dętka. Znajdź miejsce przez które świszczy. Przyłóż do miejsc, które podejrzewasz o nieszczelność kartkę papieru. Jak zacznie drgać to trafiłeś. Jeśli to jest nieszczelność na łączeniu płyt,...
Hello Jak radzicie sobie z zapieczonymi śrubami przy wydechu cztero-suwa. 4 gary, 8 śrub, jedna zerwana - wystaje około 1,5cm gwintu - brak już łba śruby. Dospawanie nakrętki ( ukręca się na spawie) nie pomaga, grzanie wokół śruby - bez samej śruby oraz odkręcanie z dospawaną nakrętką - nie pomaga. Brakuje pomysłu - kończy się powoli gwint.
Tylko czy ta mała śrubka nie skoroduje i nie zestawach się z wkretem. Jeśli wszystko jest cynkowane to raczej nie. Zawsze można zabezpieczyć gwint śrubę smarem lub silikonem.
A przecież można również poszukać kawałka tekstolitu (POM C, Poliamidu, poliestru, ABS czy PET) grubości 10-12 mm i odpowiednich wymiarach, z jednej strony wyciąć otwór na rdzeń do szpuli 5 kg a na drugim końcu nawiercić i wstawić trzpień gwintowany o średnicy odpowiedniej do szpulek 1/2-2 kg Jak wykonasz go z podchodzącej średnicą śruby z gwintem...
Przy dokręcaniu ważny jest też skok gwintu. Np. śruby M12, M12x1,5 , M12x1,25 przykręcamy różnym momentem.
Witam, chciałbym się dowiedzieć, jaki jest gwint na śrubie mocującej podstawę filtra oleju Opel Corsa C 1.7 DTI (Isuzu). Byłbym wdzięczny za pomoc.
Tak, to jest zaworek spustowy paliwa z gaźnika. Takie rozwiązanie występuje w niektórych skuterach. Zasada działania jest taka sama jak w pokrywce komory pływakowej normalnego gaźnika. Śruba zakończona stożkiem dociska otwór w korpusie. Sprawdź czy śruba (wkręt) jest dokręcony, czy wykręcenie i ponowne wkręcenie doszczelni zawór. Jeśli nie, to pewnie...
A twoja blokada ma gwint który się wkręca w gwint po śrubie? Bo tak się zachowuje jakbyś wkładał blokadę do silnika DCI bez gwintu. Sprawdziłem w K4M blokada dobija do wału i blokuje tylko w prawo.
Według googla śruby przelotowe przewodów są z gwintem M12X1,5, więc podkładki o średnicy φ12 wewnątrz będą pasować. V.
Nie ma górnego więc? A wał korbowy ma lewy gwint. Masz strzałkę na śrubie.
A nie wiesz, ta prowadnica, do której wkręca się ta śruba ma gwint metalowy, czy plastikowy? Raczej metalowy, przynajmniej tak wygląda na zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/6784733000_... https://www.yamahapartshouse.com/oempart...
Nie mogę sobie poradzić ze zdjęciem "futra" Powinna być śruba (możliwy lewy gwint) dostępna wewnątrz po otwarciu szczęk na pełną szerokość. Jeżeli wykręciłeś, to ściągacz do łożysk.
Na razie poczekajmy na odpowiedź autora tematu bo nie wiadomo czy zerwany jest gwint śruby czy uszkodzony jest łeb śruby . Jak to nie pomoże to zostaje wiercenie i usuwanie śruby po kawałku, tak aby gwintu nie zniszczyć. Zawsze też można użyć odpowiedniego wykrętaka :) .
Witam! Moc silnika jaki zastosujesz do takiego siłownika zależy od tego czy zastosujesz jakąś pośrednią przekładnie czy po prostu połączysz śrubę bezpośrednio z wałem silnika.Moc użytego silnika zależy również od typu użytej śruby ( rodzaju gwintu) czy jest "drobny" czy "gruby" gwint drobniejszy wymaga mniejszej mocy silnika ale za to wolniej będzie...
Nie musisz. Musisz zablokować wał i wałek na blokady. Inaczej przestawi się rozrząd. Śruba wału ma lewy gwint.
wiertarką o napędzie ręcznym i wiertłem fi 6mm nawierciłem dno tego uchwytu, które nagle po nawierceniu okazało się wytartym łbem śruby lewoskrętnej fi 5 m długości 35 mm. Reszki łba łba śruby się rozpadły. Jednym słowem wystarczyło zniszczyć łeb śruby który nie wiadomo jaki miał kształt na sobie. Odkrywcze to nie było bo przecież to napisałem nie...
W Faacu jest gwint trapezowy, 17x3x4,4 - skok 13,6 mm (b.duży skok- gwint tzw wielowchodowy - dokładnie 3-krotny). Czyli śruba ma podobną szerokość nitki gwintu jak SPJ, za to 3 mm większą średnicę. Ale należy wziąć jeszcze pod uwagę, że długość nakrętki (tulei z gwintem) w tłoku SPJ to ok. 1,5cm, a w Faacu ta nakrętka ma niemal 6 cm długości.
Patrząc na pompę zamocowaną na silniku,pomiędzy śrubami od wolnych i maksymalnych obrotów jest śruba z kontrą na której jest na gwincie zaciśnięty pierścień(ograniczający jej wkręcanie).To właśnie śruba od dawki paliwa,czym więcej wkręcona tym większa dawka.Śruba w oryginale jest zaplombowana i zasłonięta plastykowym korkiem.
M19x2, ale widzę że to nietypowy gwint trapezowy, taki mieszany trójkąt/trapez, nawet nie mogę go nazwać trapez niesymetryczny bo taki przeważnie ma jeden bok pod innym kątem. A tu gwint nakrętki wierzchołki trójkąta z przerwą u podstawy, a gwint śruby wierzchołki trapez bez przerw u podstawy trójkąt.
service manual: Sprawdzić luz panewek korbowych pręcikiem “plastigage” (patrz str. 7-11), następnie dociągnąć prawidłowym momentem nakrętki korbowodów. Moment dokręcania: Silniki B16A2, B16A4, B16A5, B16A6: 40 Nm (4,1 kGm) Posmarować gwint śrub olejem silnikowym. Pozostałe silniki: 31 Nm (3,2 kGm) Posmarować gwint śrub olejem silnikowym....
Jeżeli istnieje możliwość przewierć małym wiertłem gwint tej śruby , i spróbuj wykrętakiem ( to coś podobnego do gwintownika tyle że stożkowe i ma lewy gwint) , można też po zrobieniu małego otworu w tej szpilce która została wbić bit typu torks czyli gwiazdkę i kluczykiem wykręcić
wyłączyć z prądu odkręcić pokrywy (górną i tylną ) zdjąć pasek odkręcić koło pasowe i zdjąć je odkręcić śruby mocujące krzyżak z zbiornikiem wyjąć krzyżak ( jeśli nie chce wyjść to w oś bębna wkręcić śrubę do końca gwintu i walnąć młotkiem w śrubę celem wybicia ) zdemontować łożyska i uszczelkę wymienić łożyska i uszczelkę na nową sprawdzić jakość wałka...
To nie jest ani szpilka ani śruba, to jest cała oś wchodząca w głąb zacisku z gwintem zewnętrznym nacietym na końcu. Chcąc to naprawić musiałbyś, w miejscu urwania wywiercić otwór 6,5-7mm na gwintować gwintownikiem M8 i w tedy wkręcić śrubę lub szpilkę z nakretką.
Wkręć w oś bębna śrubę o takim samym gwincie jak ta która trzymała koło pasowe i ciągnąc krzyżak do siebie uderzaj we wkręconą śrubę młotkiem, krzyżak powinien zejść z osi.
Wydaje mi się że jest prawy gwint bo inaczej śruba będzie się odkręcać podczas jazdy.
Dokręcanie kątowe też wymaga klucza dynamometrycznego . Czy Kolega o tym wie ? Tak ale służy on do dokręcania wstępnego i jest to bezpieczniejsze dla śrub/gwintów.
Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz. Tarcza z magnesami trzyma się osi silnika na śrubie - z prawoskrętnym gwintem. Przy przełączeniu w "lewo" odkręci się...
jak najbardziej jest to możliwe a wskazówką dodatkową jest zwykle brak wspawanych gwintów pod śruby mocowań stabilizatora w karoserii
Dodam: 1. Śruba panewek głównych: - Po demontażu wymienić - Do pomiaru luzu poprzecznego dokręcić momentem 65 Nm, jednak nie obracać dalej. - 65 Nm + 90° 2. Śruba korbowodowa - Po demontażu wymienić - Naoliwić gwint i powierzchnię przylegania. - Do pomiaru luzu poprzecznego użyć starej śruby. - 30 Nm + 90°
Śruby i te rurki czerwone to są z ursusa c330 ( przewód zasilający pomiędzy pompką a filtrami paliwa, cena około 8zł ) oraz "śruby" do nich ( gwint 14x1,5 ) , są także końcówki na węże do tych śrub przelotowych.
Jest gwint tylko drobny ,poniżej są śruby na imbusy, wkręcając śrubę zepsuję gwint. Myślę że początek śruby musi być bez gwintu.
Określ rozmiar śruby i jej skok gwintu. W internecie można kupić zestawy naprawcze do gwintów w postaci takich sprężynek. Lekko rozwiercasz otwór dołączonym gwintownikiem, wkręcasz sprężynkę która będzie nowym gwintem gniazda. "Zjada" to mniej materiału niż przegwintowanie na większy rozmiar śruby. Przy dużym obciążeniu mechanicznym, jak tu, polecam...
Rolka napinacza E36b16 - lewy gwint, bo łeb śruby ciągnie się kluczem w lewo, żeby poluzować napinacz dla założenia paska. To tyle co mi z pamięci przysżło.
Kwestia czy pytasz o śruby z gwintem metrycznym, czy do kołków Skoro M6 i M8, to chyba oczywiste.
Wycinakami z praską hydrauliczną, ale to dość drogi interes- Najlepszy i jedyny sensowny sposób, jeżeli robisz więcej niż dwa otwory. Opcja low cost, to wycinak + śruba z gwintem drobnozwojnym i łożyskiem oporowym. Taki zestaw to koszt rzędu 100 PLN. Sprawdza się bardzo dobrze przy kilkunastu otworach jednorazowo. Można go kupić w sklepie oferującym...
Klasyka gatunku, chociaż śruba jest pewną nowością. Być może to śruba ze zrywalnym gwintem przy ciśnieniu 6 bar. http://obrazki.elektroda.pl/1875011900_1... http://obrazki.elektroda.pl/1943220400_1...
Zapewne chodzi o koło pasowe (koło zamachowe jest od strony sprzęgła i jest na kilka śrub) koło pasowe na normalny gwint, też miałem problem z odkręceniem tej śruby, najlepiej wrzucić 1 bieg i druga osoba musi wciskać hamulec do oporu. Najlepiej wziąć długą przedłużkę, by dźwignia klucza wyszła za obrys auta.
Dokręcone o oporu, można dać krótszą, mozna nanizac podkładki. Zasada jest taka-śruba musi trzymać długością gwintu przynajmniej tyle, ile wynosi jej średnica
https://obrazki.elektroda.pl/7668192000_... Momenty dokręcania dla oryginalnego silnika Perkins 4,236 śruby i gwinty calowe jak w licencyjnym 4P.
Witaj! W moim mercedesie 190 wymieniałem napinacz bo był głośny. Śruby miały gwint prawy. Uderz w śrubę i puści. Pozdrawiam Miro.Nasz
1.Może to pomoże: https://obrazki.elektroda.pl/6125741800_... 3. Śruba powinna mieć gwint. Kod części: 996510076484. 4. Akumulator ma kod: 432200621501. 14.4V LiLon.
Masz dekiel pod grzałkę w buforze na gwint czy na śruby? Jak gwint to da się wymienić bez spuszczania wody.
śruba gwintu astra długość gwintu zapisy gwintu
parkside wiertarka scroll touchpad brother gruby papier
ogniwo lifepo4 podłączenie żyrandola przewody
Pętla sabotażowa: podłączenie zamknięte czy otwarte? Wzmacniacz do Magnat Power Bull 3000: Wybór i Porady