Witam. http://obrazki.elektroda.pl/7355123700_1...
W środku jest śruba i odkręca sie ją zwyczajnie tylko trzeba wał zablokowac najlepiej przy kole zamachowym .
Witam, Przytrzymać bęben od środka pralki i kręcić śrubę w lewą stronę. Dodatkowo podgrzej łeb śruby palnikiem gazowym (śruba przed odkręcaniem zabezpieczona jest specjalnym klejem - Loctite). Są teraz w sprzedaży takie palniki w kształcie walca o długości kilku centymetrów.
Skoro chwilowo działa znaczy ze uszczelniacz i łożyska są całe z tej strony. Jeśli kolo pasowe nie ma luzu i śruba trzyma to zostawił jeśli była by to moja pralka. Jeśli klienta to odkręcić ewentualnie odciąć nagwintowac na nowo. Lub wymienić oś bębna jeśli jest w sprzedaży.
Robiłem to przy pralce Bosch Ale to nie jest bosch. Gwint lewy i odkręca się tak, jak pokazuje strzałka (czyli w prawo).
Jeśli jest to 2.0hdi z grupy psa to normalny prawy gwint m10 I zapewne utwardzany powierzchniowo. Coś jak 10.10
Pytanie zadaje kobieta, więc "vorlog" nie musi ona wiedzieć czy to co jej powiedziano wystarczy do pomocy w ocenie. Natomiast Doroto, jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o ocenie musi Ci to sprawdzić mechanik na miejscu. Jeżeli możesz weź ze sobą do mechanika kogoś ogarniętego w tej tematyce, żeby Ci nie nawinęli makaronu na uszy i skroili na tym na...
Podczas wymiany rozrządu nie trzeba odkręcać śruby centralnej, tylko te 4 małe, które dokręca się momentem 20-25 Nm.
Z jakim momentem dokręcić śruby koła zamachowego, i docisku sprzęgła? W silniku X16SZR w Oplu astra G ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o wartości momentów dokręcania: - Śrub koła zamachowego. - Śrub docisku sprzęgła. Dla silnika X16SZR w Oplu Astra G . Identyfikacja brakujących informacji: - Dokładny rocznik pojazdu. - Informacje...
Witaj. Panowie, jaki powinien być moment dokręcenia śrub kół zmiennych faz przy Chevrolet Cruze z silnikiem 1.8 F18D4. Auto Data pisze, że 65 Nm, ALE można znaleźć informacje w sieci, że się dokręca 65 Nm + 120 stopni + 15 stopni. Jest tam śruba M10 i dokręcając w stopniach, trochę byłoby to za dużo, moim zdaniem.?
Ze zdjęcia wynika, że odkręca się podstawa z cewkami, a nie koło magnesowe Użyj loctite 243 do śrub oraz wymień je na takie o wytrzymałości 8.8
W pralce j.w.w. modelu ukręciła się śruba mocująca koło pasowe do bębna pralki.Jak mi mówił mechanik z warsztatu AGD podobno jest ona wkręcona na jakiś klej. Tak śruba jest wkręcona na klej Loctite Aby wyeliminować działanie kleju należy podgrzać to złącze (śrubę) małym palnikiem gazowym na propan butan i klej puszcza. Czy zna ktoś jakiś sposób aby...
Witam. Musisz użyć więcej siły, stosowane na tych śrubach jest (potocznie klej)
Trzeba zablokować koło zamachowe, są takie otwory w obudowie wieńca zębatego a można to zrobić choćby dużym śrubokrętem.
A masz klucz dynamometryczny? Wejdz na AUTODOC na youtobie tam jest o ile mię coś kojarzy to śruby kół 120Nm M12 norm dla 8.8 10.5 i 12. 9 znajdziesz w tablicy klucza dynamometrycznego do klasy śruby i nakretki.
180 Nm Pozdrawiam WIMM
Jeszcze nigdy nie stosowałem podgrzewania , tylko porządny klucz i odkręcać ,gwint normalny (prawy)
Prosze: 100Nm+60st+60st+30st według danych bosch esitronic
Nie można, dwa mm to bardzo dużo. Koło opiera się na otworze centralnym czyli piaście, tak jeżdząc zetniesz śruby kół
koło pasowe nie jest na klinie, odkręcisz je bez blokady, bieg, hamulec i ostrożnie kluczem, zdjęcie osłony jak silnik siedzi w samochodzie to p... zadanie, jak nie cieknie tylko się poci to bym nie ruszał bo zrobisz jeszcze gorzej, osłony bez powyginanie nie ściągniesz na aucie, w osłonie jest odkręcane uszczelnienie na wał w miejscu gdzie przychodzi...
A jaki gwint ma mieć? Zobacz w którą stronę kręci się wał, śruba będzie miała taki gwint, aby obroty wału nie powodowały odkręcenia się śruby. Drugie pytanie też dziwne. Wrzucasz jedynkę, ręczny, kliny pod kola i heja z koksem Gunem pneumatycznym idzie bez żadnych cudów.
Witam. Śruba jest przykręcana standardowo w prawą stronę odkręcamy w lewo. Osłony trzeba zdjąć od rozrządu.
Nowy ciasny klucz ze sztywną pokrętką 3/4", blokowanie silnika hamulcami na 5-tym biegu. Jak obrobisz całkowicie łeb, to będziesz musiał zapłacić frycowe komuś, kto ją odkręci potem.
Koło zamachowe (wymienić śruby) - 60 Nm + 90° (Nm) W zał. wszystkie dane regulacyjne dla sinika AVG w VOLKSWAGEN Sharan 1.9 TDi od 1999 do 2000 r.
Kolo zamachowe 60nm i 90 stopni Docisk sprzęgła albo 13 nm jak sruby 6mm albo 20nm jeżeli sruba ma 7mm średnicy
możliwe ze to jest skręcane na kleju który trzeba podgrzać ze by odkręcić śrubę spróbuj to podgrzać palnikiem i w tedy odkręcaj
Stary garbus i pochodne z tym zawieszeniem,lewa piasta przednia, lewy. Może nie osobowy a taka mini ciężarówka mitsubishi canter. Śruby kół, z jednej lewy z drugiej prawy gwint, tu nie widzę uzasadnienia. Wiskoza w landrover disco i range sport diesle
Normalny gwint prawoskrętny - odkręcasz w lewo.
Z pełnym szacunkiem do męskiej ambicji... Żona ma rację. Zrób jej prezent pod choinkę.
gdzie dać podkładkę sprężystą? Pod łeb śruby.
Według workshopdata dokręcasz 90Nm.
Najbliżej twoich wymogów jest obecna felga, czyli ET 35. Nie widzę w ofertach felg stalowych 4x100 z mniejszym ET. Jeśli brakuje tam kilka milimetrów, to lepiej faktycznie podłożyć dystans i zastosować dłuższe śruby. Inna opcja, to wymiana obecnych piast lub bębnów hamulcowych (nie wiem w co wkręcasz śruby kół), na inny rozstaw śrub. Ostatecznie (bo...
Po zamontowaniu nowego, obracaj ręcznie kilka razy wałem korbowym (nasadką za śrubę na kole pasowym), aby napompować oleju do napinacza powoli. Gdybyś tak zrobił przed odpaleniem, wszystko było by w porządku.
Jaja sobie robisz? Odkręciłeś śrubę na kole to je ściągaj, inaczej krzyżak nie zejdzie.Jak nie chce zejść to wkręć dłuższą śrubę fi8 I potraktuj młotkiem.
Nie,coś a'la kontra w rowerze,lub bendiks rozrusznika
Dla potomnych. Śruba wału 50 Nm+90° Centralna śruba wałka rozrządu 60 Nm Śruby kół wałków rozrządu (3 sztuki na wałek) 10Nm Napinacz paska rozrządu 25Nm Rolka paska rozrządu 30Nm Nakrętka pompy wody w jednym manualu 50Nm w drugim 60Nm - ja przykręciłem 60Nm.
Dokręć momentem pomiędzy 120 a 160 NM. Ważne abyś posmarował gwint śruby środkiem do gwintów aby się nie odkręciła śruba od drgań silnika.
Podnieść i podeprzeć przód samochodu. Wymontować następujące elementy: Górna osłona silnika. Kompletny filtr powietrza. Podeprzeć silnik. Wymontować następujące elementy: Chlapacz z prawej strony. Dolna osłona silnika. Prawa poduszka silnika. Pasek napędowy układu wspomagania kierowania. Pasek napędowy dodatkowych podzespołów. Napinacz paska napędzającego...
Możliwości są dwie, albo jest za słabo dokręcona albo wychodzi jakość materiałów tego sprzętu. Można zastosować klej do gwintów i porządnie ją skręcić. nie poluzuje się już więcej.
Tak, można zakładać. Ale po założeniu paska i dociągnięciu śrub(!) na kole pasowym polecam delikatnie przekręcić wałem korbowym jeden obrót aby potwierdzić czy się znaczniki pokrywają.
Normalnie w lewo, ta śruba trzyma kolo zębate rozrządu a klina nie ma
Taki stukot jakby pociąg jechał to znam z autopsji, poluzowane śruby koła.
zakres około 50-200Nm, cena do 400zł. Na wstępie wytypowałem następujących producentów: Proxxon, King Tony, Jonnesway, ewentualnie Neo tools. Prawdopodobnie będziesz najczęściej go używał do śrub kół dlatego powyżej 100Nm. Polecam Proxxon / tego mam do świec 6-30Nm / i Jonesway / a ten 40-210 Nm do kół /. Używałem tani klucz 10-200 Nm i o dziwo sprawował...
Poluźniasz 3 śruby na kole walka rozrządu i przestawiasz minimalnie wałek kluczem, koło jest na fasolkach , dokręcasz śruby, odpalasz i sprawdzasz czy jest ok. Moim zdaniem to nie wina kąta ale nie zaszkodzi spróbować.
4x100 otwór 56,5 Pozdrawiam
Narzedzia do urwanych srub moga pomoc, koszt nieduzy.
Proszę 1 Osłona 2 Śruba koła pasowego wału korbowego 3 Koło pasowe wału korbowego 4 Śruby osłony paska rozrządu 5 Osłona paska rozrządu http://obrazki.elektroda.pl/8669702800_1...
Natrafiłem na śrubę na kole pasowym rozrządu, której nie idzie za nic odkręcić. Bo tam jest lewy gwint czyli pewnie jeszcze ją dokręciłeś, chodzi mi o tą na wale korbowym.
Strzałkami wskazałem śruby, których wykręcenie powinno pozwolić na dalszy demontaż mechanizmu. Szczególnie ta śruba w kole paska zębatego. Być może nie są to śruby tylko kołki lub coś w rodzaju tulejki ukształtowanej na podobieństwo kołka, zwiniętej z blaszki o odpowiednich parametrach. Wówczas należy je rozwiercić, chyba, że da się je wybić jeśli otwory...
Śruba koła pasowego jest klejona do bębna. Musisz się tylko wysilić
ja już ponad rok mam klucz udarowy Hamron z Julii za 80-parę zł i jestem bardzo zadowolony. ma niby 400Nm, odkręca śruby kół bez problemu, kupiłem głównie ze względu na to żeby odkręcać śruby kół pasowych na wale żeby wymienić pasek rozrządu i te śruby też odkręca bez problemu
Witam, mam zrobiony ze ściągacza, dorobiłem z jakiegoś szmelcu parę latek temu, tylko zamiast łapać za piastę przykręcam do piasty śrubami do kół, przynajmniej 2x w tygodniu i jak pisze Dareksart żadna jeszcze mnie się nie oparła :D, pewnie jeszcze się taka znajdzie :D, powodzenia.
http://obrazki.elektroda.pl/4191213300_1... Np. zbuduj coś ala na zdjęciu + pompa (np. dawna tzw. żaba - spora wydajność, przy "mozolnych" ruchach) i to wszystko. Łopatki w kole wysokie, koło również (zmieniający się poziom w strumieniu), a jaka wysokość ich, to sam najlepiej wiesz, bo my nie wiemy jaka różnica jest w poziomach min./max....
60 Nm + 90* nowe śruby.
Miałem to samo odkręcić koło delikatnie oczyścić tarczę z rdzy (opukać maleńkim młoteczkiem) uważając żeby nie pękła tarcza (delikatnie!) wyczyścić zaciski z błota i opiłków. Po złożeniu u mnie problem zniknął. Podejrzewam że może chodzić o zwykły brud eksploatacyjny.
Zastanawiam się też czy przypadkiem staram się kręcić w złą stronę kluczem :/ niby w lewo się ją odkręca... Nagrzać, czy lepiej zamrozić? Powiem że pierwszy raz mam taką upartą śrubę, zawsze wystarczył negocjator i odrdzewiacz, plus kilka zaklęć magicznych ;) i puszczały.
Mialem podobną historię. Do golfa 2 gość na siłę śrubami dociągną felgi z kadetta. Mloty, dechy nic nie dawały. Kupilem 4 śruby do kół tylko dłuższe. Fura po placu krecilem kółka mocno przyspieszając i hamujac na zmianę. Przednie zeszły moment, z tylami trzeba bylo trochę powalczyć, kilka ręcznych pomogło.
Chyba teraz możesz pobrać plik ;) Koła zmiennych faz w wielu instrukcjach każą cofać w celu wypompowania oleju z przestawiaczy. Jak ustawiłeś wał na znak i wałki dojechały do końca w prawą stronę i nie odkręcałeś centralnych śrub kół rozrządu to powinno być ok.
Urwała się na równi z powierzchnią koła zamachowego, nic nie wystaje? Jeśli wystaje chociaż trochę to próbuj nałożyć nakrętkę i spawać migomatem.
Odkręcasz śrubę na kole pasowym, rękami w prawo i w lewo ciągniesz za koło (schodzi), potem odkręcasz śruby na krzyżaku, wkręcasz śrubę M-8 w oś, walisz młotem w oś (krzyżak schodzi), wybijasz stare łożyska i simmering, wprasowujesz nowe łożyska (na prasie) i simmering, składasz wszystko do kupy, tylko w odwrotnej kolejności. Jasne?!
QRCZE. przykręciłem na 50Nm. W takim razie śruba do wymiany.
Wszystko jest tak jak powinno być. Wał korbowy po wkręceniu pinu blokady jest blokowany tylko w kierunku dokręcania śruby na kole pasowym. Aby śrubę odkręcić należy użyć klucza udarowego lub zablokować wkrętakiem koło zamachowe. Rysunek powinien wyjaśnić watpliwości: http://obrazki.elektroda.pl/3455402500_1... http://obrazki.elektroda.pl/5903011600_1...
Na domowe warunki to uda ci się dokręcić koła tym kluczem z tą sprężarką ciśnienie robocze to około 6,4bara (klucza). Sprężarka pompuje zapewne do 8 także masz około 2atmosfer. kluczem będziesz dokręcał krótko czyli pewnie jedno koło no i 5 lub 4 śruby to pociągnie. Następnie nim kolejne zaczniesz robić to sprężarka znów podładuje się do 8atm jak nie...
Przecież to koła zmiennych faz rozrządu one mają luz dopiero ciśnienie oleju je stabilizuje . Dajesz blokadę na wałki rozrządu (liniał od tyłu głowicy) zakładasz na wałki koła zmiennych faz i przykręcasz palcami śruby tych kół . Zakładasz blokady na koła , zakładasz pasek rozrządu , zwalniasz napinacz paska i dokręcasz koła odpowiednim momentem (oczywiście...
Musisz koło dokręcić do oporu, widocznie są już jakieś defekty na wale i stożku koła, spiłowałeś je? Koło można dokręcić przytrzymując za śrubę od kół pasowych i kręcąc tę od koła zamachowego. Gaźnik reguluje się na 3000 - 3200 obr max i 1900- 2200 obr jałowych. Regulacja powinna znajdować się przy regulatorze za gaźnikiem, śrubami na regulatorze można...
Przecież to jest pompa wysokiego ciśnienia a nie pompa wtryskowa. Jej ustawienie nie ma znaczenia dla układu wtryskowego. Pasek majątku nie kosztuje więc go wymień i nie dziaduj. Śrubę na kole pasowym wału i tak powinieneś dać nową więc jak już będziesz w sklepie to weź nowy pasek. 18 zębów między wałkiem a pompą a znaczniki są pomiędzy zębami na pasku.
Da się to zrobić bez demontażu tej osłony Podstawa to odblokować napinacz żeby można było go cofnąć. W jego okolicy jest śruba/zaślepka. Po jej demontażu jest dostęp gdzie wtyka się cienki drucik który odblokuje napinacz.Wtedy kręcisz górnymi wałkami w prawo a płoza się cofa wpychając napinacz. Z tego co pamiętam wyżej jest śruba - chyba ta o której...
Tarcza dociskowa sprzęgła: M8 30Nm, M10 60Nm Śruba koła zamachowego do wału korbowego: etap 1 - 50Nm, etap 2 - 125Nm, etap 3 - 90stopni.
Kół samochodowych? Jak dużych? Do 800zł to raczej trudno będzie kupić klucz, który będzie odkręcał koła nawet w osobówkach. Nierzadko klucze z momentami zrywającymi nawet powyżej 1000Nm nie dają rady. Na co zwrócić uwagę? Na moment obrotowy zrywający. 1500Nm to naprawdę minimum. Następnie na to jak często będzie używany ten klucz. Jeżeli dość często...
Ustaw tłok w pierwszym cylindrze w GMP( najlepiej przy pomocy czujnika zegarowego),zdejmij osłony wałków, i przy pomocy blokady sprawdź ponownie ustawienie rozrządu. Może uległ przestawieniu przy dokręcaniu śrub kół zębatych.
Można. Nic Ci nie wypadnie ;) Stuknij w nie (po odkręceniu) młotkiem, bo jeśli ktoś wcześniej użył kleju do gwintów, to mogło skleić obydwa i w ów czas jest prawdopodobieństwo, że wyciągniesz obydwa (po obstukaniu klej puszcza). W/w śrubę po robocie dokręć z siłą 200Nm.
Klucz w standardzie 3/4 dwie przedłużki aby wyjść z pokrętłem poza nadkole , na pokrętło długa rura. Koło zamachowe zablokowane kawałkiem dopasowanego kątownika po uprzednim zdemontowaniu osłony. Wielokrotnie sprawdzone i bez partyzantki.
to znaczy koło na bębnie? normalnie ,to przecie taka sama jak electrolux odkręć śrubę na kole i sciągnij koło jak nie chce zejść to majsel młotek i schodzi co do łożysk nie pamiętam jak zdejmiesz to zobaczysz jak zbiornik plastikowy to do wyjęcia zbiornik i tam jest normalny simering jak z nierdzewki to krzyżak do zdjęcia
Popuścić śrubę od koła zębatego.Ustawić.Dokręcić.
Jeśli próbowałeś wymieniać rozrząd i odkręciłeś śrubę koła pasowego i NIE uruchomiłeś silnika a poprzestawiało Ci się wszystko to masz tylko do ustawienia TO na blokady . Ale jesli przeskoczylo Ci i silnik poszedl to LIPA.
Śruba jest na wierzchu czy schowana? Jak na wierzchu, suwmiarka w dłoń i mierz jaki ma rozmiar. W swoim mieście masz zapewne sklepy narzędziowe co mogą mieć w sprzedaży klucze udarowe, lub nawet zwykłą nasadkę.
Nie musisz zdejmować paska rozrządu by wyregulować kąt zapłonu. Pompę blokujesz bolcem, luzujesz śruby na kole pasowym pompy obracasz wałem korbowym, najlepiej robić w dwie osoby . Te silniki trzeba dobrze ustawić, jeżeli grzebałeś coś przy rozrządzie to zimne dni weryfikują poprawne ustawienie kąta wtrysku. Ale sprawdź najpierw kompresję czy tam coś...
Najlepiej kluczem udarowym odkreca sie te sruby gwint powinien byc prawy taki jak w b8 jak chcesz zdjac samo koło to wystarczy odkrecic te 4 małe sruby
Więc tak : wymontowujesz rurę powietrza doładowanego od intercoolera do kolektora ssącego, następnie zdejmujesz 3 lub 4 (nie pamiętam dokładnie) zaczepy sprężyste górnej plastikowej osłony paska rozrządu i zdejmujesz tę górną osłonę, luzujesz 2 z 3 śrub zewnętrznych koła pasowego pompy wtryskowej, zakładasz klucz (najlepiej oczkowy) na środkową śrubę...
Program serwisowy aut i mam tu wszystkie momenty dokręcania oraz inne potrzebne informacje na temat aut.
a nie do odkręcania/dokrecania koła pasowego W takim razie powiedz mi w jaki sposób dokręcisz śrubę koła pasowego zalecanym momentem? Można odkręcać na blokadzie, zależy tylko z czego ta blokada jest. http://obrazki.elektroda.pl/9724584100_1...
Po fotce widać ,że pasek nie jest równolegle z kołem. Uzyj środka do hamowania gwintów najlepiej czerwonego i popraw osiowość kół pasowych.
48Nm, ale nowe śruby.
Pompa oleju 8 Nm. Napinacz rozrządu 20 Nm, rolka 25 Nm, śruba centralna koła pasowego 95 Nm + 30° + 15°.
A czy możliwe jest , że "małe rączki" przykleiły łożysko do wałka, bo zauważyłem przy wykręcaniu śruby mocującej koło pasowe, że gwint był posmarowany klejem i odkręcało się potwornie. Nie, łożyska są wprasowane w tuleję zbiornika. Śruba koła natomiast powlekana jest klejem zabezpieczającym przed możliwym wykręceniem/zluzowaniem się.
Próbować trzeba, wierciłem w urwanych śrubach do kół samochodowych.
Witam tutaj masz momenty dokręcania dla mazdy 323 1.8 16V Momenty dokręcania -śrub głowicy77...83 N×m -pokryw łożysk wałków rozrządu11,5...14,5 N×m -pokryw łożysk głównych55...60 N×m -koła zamachowego98...105 N×m -kolektora ssącego19...26 N×m -kolektora wydechowego16...23 N×m -koła zębatego wału korbowego110...120 N×m -kół zębatych wałków rozrządu50...62...
Za długie śruby od kół ?
A śrubę koła jak odkręcacie udarem, to lepiej mieć klucz bateryjny np milwaukee czy na powietrze kingtony? Czy różnica w napędzie młotka elektryczna a powietrze, wpłynie na strukturę metalu i np taka śruba może być w pewnym stopniu osłabiona? Czy zastosowanie takiej śruby ponownie wpłynie na mocowanie koła?
Witam, Problem pojawia się w tylnim kole, otóż podczas jazdy usłyszałem jak coś się ślizga w kole z tyłu i sprawdziłem pasek i okazał się być okey, a następnym krokiem było dokręcenie koła. Czuć, że skuter próbuje jechać, ale jest to niemożliwe ponieważ śruba która jest w środku koła się ślizga, a koło stoi w miejscu mimo tego, że skuter wchodzi bez...
Cylinderek może przepuszczać płyn w niewielkich ilościach i tylko podczas hamowania a ta niewielka ilość jest rozbryzgiwana po całym wnętrzu. Jeśli wyciek jest świeży to niekoniecznie płyn musi kapać z pomiędzy tarczy i bębna. Niewielka ilość wyciekającego z cylinderka płynu miesza się z pyłem z okładzin co tworzy maź mogącą przypominać smar. Z drugiej...
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
M8 to zapewne śruby pod kołem wałka rozrządu - głęboko w komorze łańcucha.
momenty dokręcania śrub w silniku perkins 3-cylindrowy: -nakrętki korbowodu(zwykłe) 95Nm -nakrętki korbowodu(kadmowane) 61Nm -śruby mocujące łożyska główne 153Nm -śruby mocujące przeciwciężary 75Nm -śruby mocujące kolo zębate pośrednie 68Nm -śruby mocujące kolo zębate walka rozrządu 28Nm -śruby mocujące kolo zamachowe 108Nm -śruby mocujące kolo pasowe...
już wiadomo jak odkrecic ale nie wiadomo jak zakrecic. bede przykrecal juz trzecie kloło zębate bo w dwóch podczas przykręcania ścieło klin. jak to zrobić żeby nie zniszczyć klina?
Najwyżej ci się koło zluzuje. To i spadnie pasek wielorowkowy, resztki wlizą pod obudowe rozrządu i przeskoczy rozrząd. Dalej to zawory i reszta. To najgorszy scenariusz ale w tych renówkach sie zdarza....
zobacz czy nie ma zabezpieczeń z tyłu od strony koła pasowego . może spadł pierścień segera i lekko przesunął się cały bęben lub dokręć śrubę z koła pasowego
A ten yato 1350 nm odkręci zapieczone śruby kół w w VW lt 35 oraz śruby wałów w osobówkach ?
Nic nie trzeba analizować, wystarczy odkręcić śrubę mocowania koła i widać czy klin nie jest uszkodzony.
Witam. Jak słychać głośne łożyska to je wymieniaj, bo później może być za późno ;) z odkręcającą się śrubą od koła pasowego możesz sobie pomóc stosując pod śrubę podkładkę zwykłą i dobrą podkładkę sprężynową, ale sprawdź najpierw czy przypadkiem koło nie ma wyrobionych wielowypustów, jeśli tak to do wymiany :(
zbieżności kół wyważanie kół skręcanie kół
astra częstotliwość radio mercedes transit drzwi pilot
monitoring zewnętrzny kamery excel cennik automatyczny
Bosch CTL6 panel dotykowy – naprawa płytki, taśma FFC, bonding ACF, błędy E0532/E0537 Audi A6 C5 1997 – wymiana pompy sprzęgła, cylinder główny, odpowietrzanie, DOT-4