jak już to lovato RGE92 ja tam wole Tomasetto, są stabilniejsze, oszczędniejsze i lepiej się regulują w Lovato miedzianej śruby się raczej nie rusza, reguluje się tą plastikową śrubą pomiędzy króćcami wodnymi, nią się reguluje wolne obroty, a jak masz dobre wolne obroty to maksymalny wydatek gazu regulujesz śrubą na wężu do miksera. co do miksera to...
witam 1-powinieneś najpierw wkręcić na max śrubę z moletem.. tą wystającą.. 2-potem regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach śrubą na imbus 3-potem regulujesz zawór na przewodzie gazowym.. dokręcając go do momentu aż silnik zacznie tracić moc... 4-wracasz z regulacją do pkt.2 to tak mniej wiecej w skrocie regulacja brc
Jak śruba ma regulować wolne obroty.
Chyba odwrotnie, najpierw reguluje się śrubą L, żeby dobrze odpalała, chodzila na wolnych obrotach i wkręcała się na obroty po otwarciu przepustnicy, a po tym regulujesz obroty maksymalne śrubą H.
Rycho T usunął moją wypowiedź. Może nie wyraziłem się zbyt precyzyjnie. Więc jeszcze raz śrubka oznaczona literką L (LOW) odpowiada za mieszankę wolnych obrotów. Jak sama nazwa wskazuje regulujemy ją na biegu jałowym tak aż uzyskamy najwyższe obroty a następnie odkręcamy jeszcze 1/4. Druga śruba oznaczona literą H (HIGH) odpowiada za mieszankę wysokich...
To, że gaśnie po wkręceniu śruby składu mieszanki to bardzo dobrze. Jeżeli masz dalej za wysokie to reguluj śrubą położenia przepustnicy ( trzeba ją wykręcać aby obroty spadały ). Jeżeli nie będzie reakcji do sprawdź czy linka gazu gdzieś się nie zacina, zdarza się też że pedał gazu się zacina, albo brak sprężyny powrotu przepustnicy.
Ogólne zasady regulacji gaźnika w pilarkach i kosach spalinowych są identyczne. Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o 1 obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli...
Obroty regulowane śrubą ze sprężynką.
To śruba składu mieszanki. Standardowa dokręcacz do oporu i odkręcasz 3,5 obrotu następnie regulujesz. Na ciepłym i rozgrzanym silniku.
Coś udało się ustalić ? Jakieś nowe informacje od tego czasu ? Czyli wniosek taki że lepiej nie ruszać tej śruby przy lince i nie regulować obrotów jałowych w ten sposób ?
to nic strasznego, po prostu na ciepłym silniku który chodził ładnie na benzynie odłączasz silniczek krokowy z przepustnicy, przygazowujesz i przełączasz na gaz i regulujesz tą śrubą plastikową na parowniku tak, żeby łądnie równo pracował na jak najwyższych obrotach i pośrodku zakresu w którym tak pracuje. i jest z grubsza ok :)
witaj co do tej sprężynki to mi też została :) koledze robiłem i też została. Byłeś na regulacji gazu? po regeneracji ? śruba na imbus musi byc wyregulowana tak: skręć na maxa śrubę regulowaną ręcznie ( obroty) włacz zapłon ustaw na LPG i daj stały plus z akumulatora na elektrozawór na parowniku. Zdejmij wąż gazowy z parownika i nasłuchuj I kręć tak...
Według RA śruba regulacji mieszanki biegu jałowego powinna być wykręcona o 2 - 3 obrotów. Śruba reguluje dopływ powietrza, więc im głębiej wkręcona, tym bogatsza mieszanka. Gdyby silnik dostawał lewe powietrze, obroty by wzrastały.
Sprawdź czujnik temperatury silnika. Być może jak był zdechły silniczek krokowy to może ktoś regulował śrubą podparcia przepustnicy obroty i teraz jak silniczek jest sprawny to trzeba to wyregulować od nowa.
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
po regulacji śrubką na reduktorze nic nie będzie trzeba ustawiać chyba że będzie brakowało mocy to wykręcić trzeba śrubę na gaźnik tą z nakrętką kontrującą.czyli na reduktorze wolne obroty na gaźniku regulujesz moc a dokładniej bogato ubogo
Dzięki za informacje Jerry. Teraz napisze co udało mi się ustalić : 1) jest śruba która reguluje obroty silnika ( trzeba iść po lince od gazu do silnika i zobaczycie śrubkę ) 2) raczej nie kręccie tym sami bo trzeba mieć obrotomierz i ustawić max 3300 obrotów 3) u mnie po odkręceniu śruby było 5200 !! 4) ale ostatecznie glebogryzarka trafiła na serwis...
Najkrócej i najprościej: Masz 2 śrubki, srebrną, radełkowaną do ustawienia wolnych obrotów i mniejszą, mosiężną do składu mieszanki. Uruchamiasz silnik i pozwalasz mu chwilę popracować aby złapał temperaturę, wykręcasz śrubę wolnych obrotów tak aby uzyskać jak najniższe, stabilne, następnie zaczynasz regulować śrubką składu mieszanki tak aby maksymalnie...
Azymut głowicy reguluje sie śrubą mocująca głowicę, max pół obrotu w lewo lub prawo na maxymalna zawartość tonów wysokich z odtwarzanej kasety ( tak najprościej bez przyrzadów). Jeżeli użyjesz tego walkmana wyłącz ALVS przy odtwarzaniu, poziom dźwięku na możliwie wysoki ale bez zniekształceń. Po zainstalowaniu audacity trochę z nim zabawy i spokojnie...
Witaj według mnie to masz zalewany reduktor ( miałem to samo ) . Możesz spróbować wyregulować . opis reduktora : śruba nr 1 - nic nie reguluje - do spuszczania szlamu z parownika śruba nr 2 - reguluje naciągnięcie membram w parowniku w pełnym zakresie obrotów (w lewo się dodaje, w prawo odejmuje) śruba nr 3 - reguluje skład mieszanki na wolnych obrotach...
L - regulacja składu mieszanki na wolnych obrotach H -regulacja składu mieszanki na wysokich obrotach Chodzi o to, że wewnątrz gaźnika znajdują się dwie przepustnice: rozruchowa (tzw. ssanie) i główna, służąca do sterowania prędkością obrotową silnika. Tymi śrubami H i L regulujesz stosunek paliwo/powietrze odpowiednio dla każdej przepustnicy. A do...
A gdy wkręcam wkręt składu mieszanki to jest więcej paliwa czy powietrza?? To jest mniej mieszanki na wolnych obrotach. Ta śruba reguluje ilość mieszanki w układzie wolnych obrotów i ma wpływ na pracę silnika do prawie 3/4 uchylenia przepustnicy.
Wystające pokrętlo z nafrezowaniami sluży do regulacji obrotów biegu jałowego natomiast obrotty podwyższone (3000) reguluje się śrubą schowaną imbusową. Jednak wszelkie regulacje należy wykonywać po podłączeniu pojazdu do analizatora spalin bo z całym szacunkiem ale 1,5 obtota nic nie znaczy i może pomóc ale nie musi.
No to tak, iglica regulujesz skład mieszanki na wysokich obrotach, jak zawleczka jest na samej górze będzie mało paliwa ale jak na dole to dużo. Mam w gaźniku jeszcze śrubę składu mieszanki wolnych obrotów i jak sama nazwa wskazuje regulujesz skład mieszanki na wolnych obrotach. Jak ci wchodzi sam na wysokie obroty to dokręcasz odejmując powietrza....
Odkręcałeś tę dźwignię regulatora? Przy składaniu silnika musisz uważać aby ten plastikowy kapturek na na ośce zębatki nie spadł oraz na jego prawidłowe włożenie w metalowe łapki. Tą śrubą możesz regulować obroty, im większy naciąg tej dużej sprężyny tym wyższe obroty silnika. http://obrazki.elektroda.pl/5618469000_1...
Wykręciłem przepustnice, krokowy, wymyłem (zabrudzony nie był) wkręciłem o kilka obrotów śrubę regulująca obroty zimnego silnika (przyjdą mrozy będę musiał trochę regulować, ale na lato OK). Śruba regulująca dopływ powietrza na biegu jałowym (taka plastikowa nad silnikiem krokowym) oryginalnie miała krzyżowe nacięcia pod śrubokręt, ale lata kręcenia...
Hej, potrzebuję pomocy z kosą Stihl FS200. Po wyczyszczeniu i wymianie sprzęgła zaczęła się dławić przy dodawaniu gazu, ale przy pompowaniu pompką w trakcie trzymania gazu wchodzi na obroty i się nie dławi . Odpala normalnie, już wszystko zrobiłem i nadal nic. Wymieniłem : - Sprzęgło (po tym mniej więcej pojawił się ten problem) - Filtr paliwa (na starym...
Miernik podpinasz do sondy. Nastepnie 3000obr i regulujesz. Ustawiasz na minimalnie bogatej. Wolne tak samo. Śruba mosiężna skręcona max.
obroty reguluje się także śrubą z tyłu pompy. Nie obroty lecz dawkę, przy czym zmieniają się obroty 3 pin to jest czujnik temperatury Immo jeżeli jest to jest przykręcone do pompy na zasilaniu paliwa.
To jeszcze regulacja śrubą. Na gaźniku. I przyznaj się gdzie Miałeś błąd. Tam jeszcze masz 2 śruby L i H Nimi regulujesz niskie i wysokie obroty. Za dużo pisania ale poszukaj np poradnik piły partner o regulacji to to samo. Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam.
Witam ! W tym agregacie napięcie zależne jest od obrotów silnika. Kondensator służy do wzbudzenia i ustala napięcie na uzwojeniu głównym na odpowiednim poziomie. Napięcie reguluje się śrubą na cięgle gaźnika pod obciążeniem. Agregat nie nadaje się do zasilania elektroniki. Pozdrawiam.
Do regulacji tego gaźnika służą dwie sruby, a mianowicie śruba składu mieszanki i właśnie ta plastikowa . Tą śrubą reguluje się obroty silnika , jest to układ obejściowy biegu jałowego.Śruba pozioma to której dotyka zderzak powinna być zaplombowana i nie wolno nią kręcić. Jeżeli już to nastąpiło to trzeba ją wykręcić tak żeby zderzak nie dotykał do...
1-Zastosuj w łańcuchu śrubę rzymską m6 i dopiero reguluj. 2-Dopiero jak będziesz regulował obrotami gwintu śruby to zobaczysz że regulacja wymaga precyzji. 3-Regulację i jej efekty oceniaj po odpowiednio długim czasie 4-zastosuj przeciwwagę na miarkowniku /opis jest w artykule -dobry pomysł zassany z sieci/ 5-sprawdż po regulacji na jakiej najmniejszej...
Witam Jeśli dobrze zregenerowałeś reduktor to jest szansa. Oczywiście 1 generacje powinno sie regulować przy użyciu analizatora spalin, ale wstępną regulacje można przeprowadzić samemu. Trzymając wysokie obroty (ok 3000) regulujesz króćcem (śruba na wężu) obroty na słuch by były jak najwyższe nie przesadzając w żadną stronę. Tak samo na wolnych obrotach...
Masz regulator z rozgałęzieniem na 2 gardziele. Ciężko samemu wyregulować. Podstawowa zasada, regulacja dla gardzieli prawej- ok 1 obrotu śruby bardziej wkręcona. Odpal na benzynie, rozgrzej, po przejściu na gaz przy obr ok 3500 reguluj śrubą gardzieli lewej optymalne obroty. To znaczy tak że jeśli wkręcasz to zaczynają spadać, a jeśli wykręcasz to...
Witam Po trzech godzinach dłubania przy gaźniku , efektem jest to iż są stabilne obroty , nie spadają . Po zdjęciu filtru powietrza dotarłem do śruby która reguluje obroty tzn.jako dystans przepustnicy .Była obluzowana , sprężyna już wyrobiona . Do tego dochodzi cięgno od gazu , mocowanie ocierało o linkę gazu , wygięte była zawleczka czy jak to się...
Czy przystępując do regulacji gazu w Tico należy zacząć od zakręcenia śrubki nr 1 i regulacji wolnych obrotów śrubą nr 2 a dopiero potem regulować wysokie obroty na przewodzie dolotowym do miksera? Jak wyregulować gaz w samochodzie gaźnikowym (Tico) bez analizatora spalin? Od których śrubek zacząć?
Reguluje sie tymi śrubami. Ustaw górną śrubką jak najwyższe obroty, a tą na klucz nr 13 ustaw obroty 800 do 900 na min. Dodano po 2 Oto ten rysunek Dodano po 2 Sorry jakieś kłopoty przy przesyłaniu rysunku. Może taraz.
raterro wolne obroty regulujesz śrubą na reduktorze a nie registrem
Cylinder OK. Problem rozwiązany. I mam nadzieję, że na stałe. Otóż na początku gaźnik był źle ustawiony. Podawał chyba za małą dawkę paliwa. Dziś na spokojnie od początku zrobiłem naciąg linki gazu, ustawiłem śrubą obroty biegu jałowego i potem dodając co chwilę gazu regulowałem śrubą na gaźniku co pół lub mniej obrotu śruby i w końcu udało się. Wcześniej...
faktycznie reguluje sie ta śruba obroty po przez zwiekszanie lub zmniejszanie dawki powietrza.
Wiem jak się tym ,,bawić" tymi śrubkami;). Tutaj też pojawia się problem gdyż regulowałem śrubą wolnych obrotów tak jak piszesz chociaż śruby przepustnicy do samego końca nie wkręcałem. Najbardziej zastanawia mnie to że na jednym i na drugim gaźniku jest identycznie- może tak jak kolega caber pisze zmienię dyszę na próbę
Do regulacji wysokich obrotów służy śruba H, jeżeli jej niema to są one ustawione za pomocą dyszy i nie można ich regulować. Jeżeli po czyszczeniu gaźnika silnik reaguje dopiero przy dwóch obrotach to zacznij od tego ustawienia. Postępuj tak jest napisane w linku. Świeca i membrana w gaźniku do sprawdzenia. Odległość cewki od koła magnesowego 0,2 mm....
1. Najpierw dajesz Bingo w tryb nauki i uczy się analizując parametry pracy na benzynie jak będzie pracował na gazie. Głównie chodzi o to aby Bingo przeszło na gaz. 2. Wymuszasz programem wartość attuatora na 110 kroków i regulujesz reduktor na WOLNYCH OBROTACH a) zakręcasz dawkę podstawową na reduktorze (pokrętło duże, wolnych obrotów) b) regulujesz...
Nie wiem jak regulowałeś, więc podpowiedź - strzałeczka przy śrubie oznacza kierunek obrotu wałka, nie ruchu pancerza. W zależności od rodzaju rolety, pancerz może poruszać się w przeciwną stronę (zależnie, od której strony nawija się na wałek).
Chodzi o ogranicznik przy dźwigni połączonej z cięgnem pedału gazu? Czyli ta pompa nie ma śruby regulacyjnej do wolnych obrotów, reguluje się je tak jak w ursusie c360 czyli cięgnem od gazu?
Witam Zdobyłem instrukcję eksploatacji mojego agregatu WOLA 84ZPP-78H12. Jednak ciągle nie wiem jak zmodernizować agregat, tak aby mógł automatycznie startować, później bezpiecznie pracować a następnie po powrocie zasilania z sieci samoczynnie się wyłączył. Liczę na sugestie Szanownych Kolegów. Największy problem to regulacja obrotów/częstotliwości....
Instrukcja regulacji: Padstawa,to samochód musi być magrzany.Trzymasz gaz około 3000 obr.i wkręcasz śrubę na wężu aż auto zaczyna się dusić,poczym odkrecasz około 1 do 1,5 obrotu,dajesz mu bieg jałowy i regulujesz obroty śrubą na reduktorze,poczym dajesz małą przygazowkę i sprawdzasz czy są one stabilne.To jest nnajprostsza regulacja instalacji gazowej,jeśli...
Wymienili pewnie tylko rozpylacze(końcówki).A co do podkładek termicznych to są stosowane miedziane (nie wolno dokręcać mocno wtryskiwaczy bo naprężenia mogą zakleszczyć" końcówkę")siła dokręcenia jak dobrze pamiętam 40Nm A co dobąbelek powietrza sprawdz polwając wodą Wolne obroty ustawia sie mniejszą śrubą po nagrzaniu silnika.Na zimnym silniku zobacz...
Ja zaczynam od zamknięcia pracy membranie i reguluje śrubą ( na śrubokręt ) dawkę gazu na wolnych obrotach tak by miał optymalny skład (usłyszysz po obrotach, będą rosły - wzbogacasz, potem spadały - zalewasz), jak już to działa to wtedy zaczynam się bawić napięciem membrany, wstępnie ze 2 obroty można odkręcić i patrzeć jak działa sterownik LPG i jak...
Wkręć obydwie śruby (L i H) do lekkiego oporu, następnie wykręć je o jeden obrót, uruchom silnik, poczekaj aż się rozgrzeje, następnie wciskaj i zwalniaj dźwignię gazu, wprowadzając pilarkę na wysokie obroty. Obserwuj czy płynnie przechodzi z niskich obrotów do wysokich, jeśli nie, to delikatnie wykręć śrubę L i znowu na chwilkę dodaj gazu. Postępuj...
Chyba mówisz o czujniku TPS , też go wymieniłem i na razie jest w porządku, czasem na moment obroty wisza na 1400 ale po chwili spadają Dodano po 3 Tam jeszcze przy przepustnicy jest śruba imbus, ona też reguluje wolne obroty ?
Śruba regulacyjna jałowych obrotów, była regulowana? Elektrozawór niema nic wspólnego ze ssaniem, jest tam normalna przepustnica ssania. Widać to zresztą na załączonych rysunkach.
Tak to jest ta czarna plastikowa śruba regulująca docisk sprężyny na membrane czyli czułość. zakładam ze zawór główny To zapewne chodzi o register (śrube na wężu idącym juz po reduktorze do silnika). Przy 2 generacji masz oczywiście nie śrube a krokowca. Oczywiście jak się chce wg tego robić no chyba że sam sobie będziesz trzymał obroty pod maską i...
Przed regulacją do sprawdzenia/wymiany filtr powietrza ,paliwa w zbiorniku. Odpalamy pracujemy aż się zgrzeje. Ustawiamy Śrubą T obroty tak by nie gasła. Potem kręcimy w prawa Śrubą L aż obroty zaczną spadać i ustawiamy na granicy by były jak najwyższe obroty na jałowym. Teraz prze-gazówka czy dobrze się zbiera z jałowego jak tak to zostaje, jak nie...
Na śrubkach regulacyjnych są gumowe oringi, wymień. Poza tym sprawdź czy nie ma luzu na przepustnicy, jeżeli jest to są do tego zestawy naprawcze. Te oringi są dostępne tylko w komplecie uszczelek do gaźnika. W starszym modelach były dysze biegu jałowego, które się czasem przytykały. A obroty biegu jałowego reguluje się śrubą na przepusnicy, tą drugą...
Witam , posiadam ten sam parownik , i w kilku poprzednich autach tez taki od razu zakładałem jak trzeba było wymienić bo się do niego przekonałem łatwą regulacją , i wydajnością Koledzy wprowadzili Cie trochę w błąd , regulacja jest bardzo prosta dużą śrubą regulujesz dawkę gazu potrzebną do rozpędzenia auta , na wolnym biegu kręcenie nią za dużo tobie...
Znalazłem przyczynę . Miałem ,,skręcone ,, kable i przewód idacy z modułu do pinu nr 21 w stacyjce był rozpięty. Zlutowalem dziś wszystkie przewody i gaśnie po stacyjce. Nie chce zakładać nowego tematu. Iskra jest pali ciężko . Jak już odpali raz to później pali od kopa. Więc tak mam CDI ustawie go na 3.81 od GMP Zorientowałem się już jak się reguluje...
Witam Przytrzmaj samochód na 3 tys. obrotów i śrubą regulacyjną na wężu gazowych wkręcając ją reguluj aż zaczną spadać obroty, wtedy odkręć ją aż obroty wrócą do poziomu wyjściowego, następnie śrubą z boku parownika wkręcając ją wyreguluj obroty biegu jałowego. Pozdrawiam
Sprężyna i cięgno są na swoim miejscu, czyli cięgno na pierwszym od góry a sprężynka na drugim od góry. Śrubą 1 regulujesz tylko na niskich obrotach, przed odpalenie zakręć ją do końca i wykręć o 1,5 obrotu, odpal i wkręcając lub wykręcając szukaj stabilnej pracy silnika, na niskich obrotach. Paliwo jest dobrej jakości? Świerze czy stare?
Tak lecz kręcąc tą śrubą dokonuje korekty obrotów pod obciążeniem a nie na wolnych obrotach bez obciążenia. Agregat ma dwie sprężyny jedną większą która pod obciążeniem reguluje obroty oraz tą mniejszą i śrubkę wolnych obrotów (gdzie powinna ta klapka opierać się na śrubie regulacyjnej) a nie sobie „dyndać” w powietrzu przy pracy silnika. Nie mogę dojść...
[url=http://sklep.avt.pl/regulator-obrot... Najlepiej go wymontować, chyba nie problem - te silniki są mocowane na 2 śruby.
Witam. Jak pilarka zaraz po zapaleniu łańcuch się przesuwa to jest wszystko w porządku bo chodzi na ssaniu i wtedy obroty silnika są wyższe :-) Trzeba silnik rozgrzać i powoli wyłączać ssanie. Na drugim zdjęciu koło czerwonego wyłącznika zapłonu jest dźwignia ssania. Według rysunku (druga fotka) powinna być przesunięta maksymalnie w stronę silnika przy...
Nie ma potencjometrów, którymi reguluje się obrót obrazu ale można to zrobić (w niewielkim zakresie) popuszczając śrubę mocującą cewki odchylające na szyjce kineskopu i przekręcając zespół cewek w odpowiednim kierunku. Najlepiej zrobić to przy włączonym TV( zachowując oczywiście ostrożność żeby nie zostać porażonym) i ustawionym z przodu lusterku. Myślę,...
Tą dużą śrubą nie reguluje się wolnych obrotów tylko kopyto jakie ma mieć silnik. Według mnie przyczyna jest w reduktorze. Może jest zapaprany, albo ze starości zesztywniały membrany, może przepuszcza zawór bezpieczeństwa - tutaj bym szukał przyczyny w reduktorze mojej instalacji I generacji którą kiedyś posiadałem.
Jednak gaźnik:) Śruba regulująca obroty była wkręcona do oporu. Dzięki za pomoc.
W N15 nie ma "adaptacji przepustnicy". Nie ma też silnika krokowego wolnych obrotów. Obroty reguluje się wstępnie śrubą przy AAC (odpowiednik silniczka krokowego) z prawej strony przepustnicy. Problemy z wolnymi obrotami powoduje czasem przetarty potencjometr przepustnicy
Rozmontowałem silnik, wyczyściłem wał. Podczas montażu regulowałem docisk śrubami ściskającymi, aby uzyskać możliwie swobodny obrót wirnika - pomogło. Dziękuję za poradę.
Chcesz regulować ten gaźnik? Jak? Śrubami ustaw obroty tak żeby nie gasła, i dobrze przyspieszała po wciśnięciu gazu. Ustawień początkowych ci nie podam bo ich nie ma. To tak jak lotto, trafi.. nie trafi. Regulacja wydatku oleju to tylko gadżet bez znaczenia, rzadko w której działa dłużej niż tydzień.
Sprzęgło działa na zasadzie siły odśrodkowej. Czyli gdy wzrastają obroty wału szczęki trzymane przez spreżyny się rozchylają i zabierają zewnętrznu dzwon. Wpływ na moment ruszenia ma więc wyłącznie siła sprężyn. Uszkodzenie , zerwanie sprężyny powoduje ruszanie przy małych obrotach silnika.Regulacja wszędzie piszą iż to sprzęgło reguluje się śrubą w...
Śruba T - reguluje otwarcie przepustnicy, celem regulacji wolnych obrotów. Jeśli jest wkręcona na maxa to oznacza, że śruba regulacyjna L od dyszy wolnych obrotów jest źle ustawiona. Jeśli piła gasnine na wolnych obrotach to oznacze, że: - mieszanka jest tak uboga, że wypala paliwo i gasnie - mieszanka jest za bogata w paliwo i zalewa świece i gaśnie...
sorry maszan ale co ty palisz chłopie ????????? Niech nikt nie słucha tych rad !!!!!!!po pierwsze jak odepniesz przewód od gazu i podasz napięcie na elektrozawór to licz się z prawdopodobnym zapłonem gazu który wylatuje z reduktora !!!!!!!!!!!!! Reduktory tylko i wyłącznie reguluje się na pracującym silniku zgodnie z pomiarem z analizatora spalin !!!!!!!!!!!!...
Ok dzięki, a mógłbyś jeszcze napisać jak wyregulować ten model gaźnika, nie jest chyba skomplikowana regulacja, bo jedna śrubka, ale wolę się upewnić. Śrubę ze sprężynka regulować, czy to wolne obroty? a ta centralną wkręcić do oporu i wykręcić o 1 i 1/4 obrotu?
Kup nowy i proponuje coś porządniejszego. Dołożysz 2-30zł a będziesz bardziej zadowolony. Uważam że Alaska to największy syf z reduktorów. Tam jest tylko jedna śruba od regulacji naprężenia membrany, którą te regulujesz ciśnienie na listwie wtryskowej. 2 śrubki do regulacji były w starszej generacji LPG. Ten ma trzymać stałe ciśnienie w całym przedziale...
Jest to termik bimetaliczny nadmiarowo-prądowy który ma za zadanie rozłączyć obwód sprężarki w momencie przepływu przez silnik sprężarki nadmiernego prądu spowodowanego np. zwarciem uzwojeń lub wstrzymania obrotów wirnika silnika sprężarki . W żadnym wypadku nie wolno regulować tą śrubą którą wskazałeś , doprowadzi to do rozregulowania działania termika...
Emulator wtrysków jest, centralka stag i ten reduktor - to w sumie wszystko. Nie mam nic, co by związane było z lambdą - a przynajmniej nie kojarze, gdy ją oglądałem, więc tego jak jest ustawiona emulacja lambdy nie powiem. Mimo wszystko, nic podejrzanego się nie dzieje - check engine nie wyskakuje, nie krztusi się itp, więc myśle, że jest - gdyby nie...
Skład mieszanki regulujesz tą śrubą pod kątem, wstępnie wkręcasz do oporu i cofasz 1 i 1/4 do 1 i 1/2 obrotu do tyłu
Muszę sprostować, że obecnie śruba mosiężna uchylona na około 3/4 obrotu. po takim uchyleniu regulowali analizatorem następni fachowcy, ale regulację robili tylko registrem i śrubą plastikową na reduktorze. Gimak - jesteś pewien, że wolne obroty zależa tylko od śruby mosiężnej?
To podnieś wolne obroty śrubą na przepustnicy i wtedy reguluj skład.
Ustawienia początkowe to tylko do odpalenia i rozgrzania silnika, potem trzeba każdą pilarkę indywidualnie regulować, nie ma uniwersalnego położenia śrub.
Śrubą poziomą reguluje się przepływ benzyny nie powietrza, śruba skośna służy do regulacji obrotów biegu jałowego, ale obie są od siebie zależne. Poziomą ustaw na 3 obroty i zaczynaj regulacje na rozgrzanym silniku.
Konkretnie chodzi oto czym i jak to mam sobie regulować? czy to są jakieś śruby i je się dokręca/rozkręca lub coś innego? gdzie tego szukać?
Silnik i gaźnik się zużywają, więc nie ma recepty na ilość obrotów śruby... gaźnik reguluje się na analizatorze spalin. P.S. Wynalazca gumowego pierścienia uszczelniającego miał na nazwisko Simmer, więc ten pierścień nazywa się pierścienien Simmera lub z języka niemieckiego simmerringiem.
Mam takie propozycje: 1. Sprawdź, czy nie masz zablokowanej dźwigni gazu (tej przy rączce), którą w czasie rozruchu można zablokować (na wyżach obrotach) przyciskiem start. 2. Sprawdź, czy dźwignia gazu (ta w gaźniku gdzie zaczepiona jest linka) dobrze odbija po zwolnieniu przycisku gazu. 3. Jeżeli masz gaźnik z jedną śrubą regulacyjną, którą reguluję...
2gen to najgorsza instalacja gazowa jaka może być, to już śruba lepsza, bo ten komputer zakręcający i odkręcający śrubę działa straszliwie wolno i nie precyzyjnie, przez co nadaje się to tylko dla dziadków do dojazdów na cmentarz, jak chcesz tym jakkolwiek dynamicznie jeździć to zapomnij, wciskasz gaz i nic się nie dzieje a to myśli....myśli...kręci...
Tak, przepustnica otwiera się do końca. W nowym gazniku, mimo że to ten sam model trochę inaczej były otwory od mocowania cięgna ale przepustnica otwiera się na maksa. Zdjąłem ograniczniki ze śrub regulacyjnych i próbowałem regulować ale nie ma szans na przekroczenie 11000 obrotów.
zdzichra: co za głupoty wypisujesz? śruba na parowniku jest najważniejsza bo to skład mieszanki, nie kręci się nia na pałę, bo bardzo ciężko trafić potem na zakres na którym da się odpalić. śruba na wężu to ogranicznik gazu i ją możesz wykręcić i kilka obrotów, to się ustawia później ogólnie jak teraz nie odpala to próbuj odpalać na gazie, trzymając...
Witam wszystkich chciałbym naprawić piłę spalinową oleo mac 942 problem polega na tym że piła odpalała normalnie ale przy próbie dodania gazu traci moc i gaśnie próbowałem regulować obroty śrubą H i L ale bezskutecznie w końcu rozebrałem gaźnik wyczyściłem ale i to nie pomogło podejrzewam membranę ale pewien nie jestem sprawdziłem drożność wężyka zbiornika...
Ta śrubę można jakoś regulować i gdzie się znajduje
http://www.centomania.pl/fotosy_manuale/... Na tym manualu nie zaznaczono tego co najważniejsze, mianowicie, śruba nr. 9 to śruba, którą reguluje się obroty biegu jałowego (BJ), zaś nr. 10 służy do regulacji przyśpieszonego biegu jałowego (PBJ). Powodzenia przy regulacji, mnie osobiście udało się wyregulować gaźnik wraz ze ssaniem. Teraz...
Silnik w stanie średnim, głowica zrobiona łańcuch rozrządu też. Planuję zrobić jeszcze szlif. Próbowałem regulować śruba na gaźniku ale to zmienia tylko obroty a nie pomaga w moim problemie.
a dawką powietrza reguluje się obroty (w 16n1 śruba podnosi przepustnicę czyli zwiększa dawkę powietrza a co za tym idzie prędkość obrotową silnika)
krokowy nie jest lekarstwem na wszystkie niedomagania obrotów biegu jałowego, napisz coś więcej na temat dlaczego chcesz regulować.
Witam Koledzy wyżej mają racje, w tym modelu może zaśniedzeć masa pojawia się nalot na złączach (ujemny biegun akumulatora zacisk do karoserii). Naprawiając zasilanie w tym aucie trzeba także wyczyścić klemy akumulatora na połysk z zewnątrz i wewnątrz. Klemy są miękie z ołowiu papierem ściernym. Jeśli to nie pomoże do stacyjki idą kable trzeba wyczyścić...
dobra temat uważam za zamknięty znalazłem czym sie reguluje obroty na zimnym silniku kolo ssania była śruba imbusowa i tym sie nastawia:)
Śruba niestety ma dość mały zakres regulacji, niecały obrót na plus i z 1,5 obr na minus. Z całą pewnością nie dało by się do regulować 15K w górę lub w dół dla któregoś z HC. Jako że mam drugi zawór i zżera mnie ciekawość, to spróbuję wymienić w nim czynnik na odpowiedni.
Nie nie właśnie nie chcę. Póki co ustawiłem śrubę L na sam dól w lewo a śrubą H regulowałem wkręcając ją w prawo na pełnym gazie. Silnik dobrze przyspiesza i nie drży. Ale czy nie przekroczyłem max obrotów?
W tym układzie zapłonowym kategorycznie nie należy zdejmować "fajek" ze świec na pracującym silniku, grozi to przebiciem cewki, a nawet uszkodzeniem sterownika silnika. pod maską przy gaźniku W tym aucie nie ma gaźnika. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z tym miejscem gdzie "ręcznie regulujesz obroty"... ale jeśli coś Ci tam "bryzga" to zgaduję, że...
Należy zmniejszyć obroty, pokaż mi co reguluje ta śruba(inne ujęcie). https://obrazki.elektroda.pl/8974412200_...
1 Szczelność uszczelek i podkładki pod gaźnikiem. Dwa szczelność wężyków podcisnieniowych w elx do czujnika podciśnienia jeden a drugi do pochłaniacza oparów. Trzy sprawdzić stan oringu na śrubie wolnych obrotów. Wstępnie śruba wykręcona na dwa i pół obrotu (jak pamiętam) a potem obniżamy obroty. Regulowałeś poziom paliwa w komorze pływakowej. Jaki...
śruba wolne obrót śruba mieszanka obrót szlifierka regulować obrót
huawei fusionsolar wyłącznik różnicowo prądowy zasada zapis kamery
uklad kierowniczy instrukcja serwisowa pralka samsung
Tranzystor MOSFET 050N10NS: Specyfikacja i Zastosowania Thomson 620 Universal Remote for Telefunken Smart TV Compatibility