następny krok, to palec, przewody i świece... potem jeszcze cewka i aparat - dalej to już tylko sterownik zostanie... Sprawdź, czy jest zasilanie na cewce i czy jest iskra bezpośrednio z cewki. Kopułka może wyglądać dobrze, ale nie będzie działać... to samo z palcem, kablami itd...
Albo jakimś cudem przeskoczył rozrząd albo ubiłeś ecm. Bo skąd niby świece mokre? Przy immo takie same objawy ale mruga check, a wydech nie zapchał się w parę sekund też.
Po długim kręceniu zaświeca się olej w wozach ze stajni vag. Tym się nie przejmuj. Sprawdź czy jest istra chociaż. Jak iskra jest a świece mokre to np zamarzł wydech. jak nie to wymaga to dalszej diagnozy.
a ciśnienie na tłokach jest?świece mokre ,iskra jest.
No to kompresji szukaj, ale penie nie masz czym, więc o kant .... potłuc taką rozmowę. Świece mokre?
To w takim razie zostaje do sprawdzenia Kompresja,tego nie sprawdzałeś jeszcze. Skoro świece mokre to paliwo jest na pewno.
zgasl i nie pali Zrobił ktoś diagnostykę układu zapłonowego?
Gdy nie odpala wykręć świece i sprawdź iskre czy jest. Do tego sprawdź czy podawane jest paliwo- świece mokre jak nie odpala. Wymień czujnik temperatury cieczy do komputera- ten z tyłu dwupinowy (chyba niebieski).
Ciśnienie na cylindrach jest? Czujnik może działać ale czy sterownik widzi obroty? Stawiam jednak na paliwo lub zapłon ale trzeba sie upewnić też co do ciśnienia. Na ciskałeś pedały gazu przy odpalaniu? Świece mokre ale ile jakiej jakości paliwo dochodzi?
Dziś dokładnie przejrzałem samochód i: Czujnik halla sprawny Świece mokre Cały aparat zapłonowy również sprawny. witam , kloego wyglada na to ze modul zaplonowy siedzi
Jak nie chce zapalić to zobacyz czy msz mokre świece, i czym mokre. Jak benzyną to problem z zapłonem. Jak chłodziwem to UPG.
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
Zapłon dobrze ustawiony?
zacznij od odłączenia np. wtrysku i sprawdz czy na gazie odpali, albo odłącz cewke przy reduktorze i sprawdz czy pali na benzynie Rozrzad sprawdz jeszcze raz. jak jest iskra w odpowiednim momecie i sprezanie to ma zapalic. którys z tych warunków nie jest spełniony
Bez komputera i fizycznego posiadania pacjenta przed sobą ciężko będzie pomóc. Kabelek za 50 zł wystarczy... A diagnostyka może wiele podpowiedzieć.
Świece mokre czy suche?
Kopułkę wymyj i wysusz wewnątrz. W jakim stanie palec, kable i świece? Paliwo dostaje, tzn. świece mokre?
Więc pierwszy do odstrzału zostaje ci moduł zapłonowy oraz cewka WN. Jeśli masz opcję, pożycz od kolegi na testy. Jeśli nawet po podmianie nie zapali, to już zostają tylko 2 rzeczy, albo cewka zasilająca w statorze ostro zdycha, albo impulsator. Raczej bym stawiał na cewkę. Ewentualnie, może gdzieś po drodze masz jakieś skorodowane przewody lub złączki.
Przewody zapłonowe raczej są ok były wymieniane a co do świec pewien nie jestem bo iskra jest ale minimalnie skacze moze znowu mają przebicie objawy podobne jak poprzednio tylko wtedy iskra była całkiem w złym miejscu więc zmieniłem i było ok ale dzięki za pomoc jak by ktos kto miał doczynienia z poldorovekiem maił jakis pomysł to będę wdzięczny.
Czyli sprawdzanie wtryskiwaczy juz nie ma sensu. Trzeba odczytac kody ze sterownika - tu bedzie blad. Ktorys czujnik padl albo dwa na raz co mi sie wydaje bardziej prawdopodobne - moze jeden juz byl kiedys skopany a poniewaz chyba nie masz lampki od systemu wtrysku to nie wiedziales ze jest bad i jak teraz padl drugi to sa takie kwiatki. Ja bym strzelal...
Przy każdym zdjęciu pokrywy nowa uszczelka. Niestety ona lubi cieknąć, można nieco spiłować "stopki" pokrywy zaworów, żeby mocniej docisnąć uszczelkę, chyba że nie cieknie Ci spod pokrywy zaworów tylko z uchwytu cewek... tam jest oring w miejscu po rozdzielaczu zapłonu.
Nadal nie wiadomo nic o świecach. Suche,mokre,kiedy wymieniane?
Jakiś chaos tu widzę. Zacznij od podstaw - jest iskra, czy nie ma? Jak nie ma, to są impulsy na cewkomoduł, czy nie ma? Świece mokre, czy suche? Bo na razie poruszasz się po omacku.
Wygląda że ci świece zalewa. Jak świece wykręcisz czy są mokre?
Witam skoda odpaliła po chwili coś stuknęło i zlasla. Niska kimpresja na wszystkich cylindrach od 4 do 5 bar. Świece zapłonowe są mokre. Brak błędów iskra na świecach jest i rozrząd nie przeskoczył. Co może być powodem?
Płyn nie ma innej drogi,uszkodzona uszczelka lub pęknięta głowica. 2 świece mokre?płyn czy ropa?
Tak świece mokre że szok, obroty też widzi więc leje paliwo.
Świece mokre czy nie?
Mogą to być też pierścienie. Jak ze świecami ? Mokre/suche na wszystkich cylindrach ?
Witam. Jest taki problem w trakcie jazdy nastąpiło szarpnięcie i białym dym z wydechu spadek mocy. Pierwsze wrażenie padło turbo ale zostało zregenerowane i po montażu odpaleniu dużo białego dymy, po odkręceniu świec były wszystkie mokre i przez otwór gdzie wkręca się świece widać olej co może być przyczyna? Dodano po 33 Problem z głowy rozszczelnienie...
Świece "mokre"? Paliwo dobre?
Wykręć świece i zobacz czy są suche czy mokre.
A jak wykręcałeś świece niebyły zalane mokre?
Iskra jest na wszystkich świecach A świece mokre , czy suche ?
miałem problem z modułem jak mi padł to paliwa wtrysk nie dawał. później miałem podobny problem jak w opisie i okazało się że wtyczka na cewce po stronie Nn jest zaśniedziała. oczyściłem ją i samochodzik działa do dziś
Iskra jest? Świece mokre? Musisz miec pomocnika do sprawdzenia.
Dzisiaj dostałem się do świec sam bez żadnych mechaników. Poczytałem w sieci. Świece mokre od oleju. Znowu brak mocy, gaśnie. Wiadomo czemu.. poczytałem i może to być uszczelka pod pokrywą zaworu. Ale niestety sam nie umiem tego wymienić a 150 zł mechanik to kobiecie się nie opłaca mówi. Uszczelkę oczywiście bym miał nową. Może ktoś jest z nowe miasto...
Witam. Auto postało i przestało odpalać .Łapie ale nie zapala. Świece mokre
Oby to nie był rozrząd, mógł przeskoczyć. Paliwo jest, teraz zobacz czy jest iskra. Jeżeli iskra jest a świece są mokre i śmierdzą paliwem to rozrząd do sprawdzenia.
Możesz zobaczyć filmik na YT jak ruski otwiera nówkę sztukę z skrzyni i praca identyczne jak w moim więc raczej OK mnie bardziej nurtują mokre świece i wysokie spalanie
Świece mokre? Iskra jest ? Pompa paliwa działa? Coś wiecej wrzuć . Odma nic nie ma do odpalenia. Padały najczęściej statystycznie aparaty zapłonowe.
A słyszałeś o czymś takim jak regulacje gaźnika? Świeca mokre, czarna- bogata mieszanka w paliwo. Najpierw podnieś zapinkę na iglicy o 1 ząbek do góry, czyli iglica automatycznie obniży się w dół. :D
Świece mokre
świece mokre
To nie to ,bo jak już ma problem z odpaleniem to świece mokre.
iskra jest , świece mokre, paliwo dostaje
świece mokre więc wtryskiwacze, jest lpg ale na awaryjnym odpaleniu też nawet nie dygnie.
A jak w takiej sytuacji wykręcisz świece, so one suche czy mokre? Jeśli tak wykręcone świece położysz na silniku ( kable wysokiej napięcia podłączysz) to iskra przeskakuje? Powodzenia
Po kręceniu z Plakiem świece mokre czy suche?!
Po zgaśnięciu , jakie świece , mokre czy suche?
Wykręciłem świece, mokre, śmierdzące benzyną, za to nie ma iskry...
Śmierdzi paliwem wokół auta ale nie odpala, świece mokre od paliwa są
Co sprawdzałeś? Kompresja ok? Świece suche czy mokre?
No to iskra jest nieprawidłowa (mokre świece po próbie odpalenia) Lub nie otrzymuje paliwa ( suche świece po próbie odpalenia)
Nie sprawdzałem ale świece mokre od paliwa ("zalane").
Najpierw auto szarpało , chodziło nierówno na wolnych obrotach aż w końcu teraz nie odpala ,wcześniej z rury wydobywał się biały dym a wtryskiwacze dają długie siknięcia paliwa ,świece mokre od paliwa i już nie odpala auto ,rozrusznik oczywiście kreci .
Pompkę słychać po przekręceniu kluczyka świece mokre są po każdej próbie odpalenia ale jutro jeszcze to sprawdzę.
Pompa startuje, świece mokre? Bezpieczniki sprawdziłeś?
paliwo dochodzi A świece mokre?
Świece mokre, po skasowaniu kodu usterki nadal ją rejestruje...
Sprawdzam VAG-COMem i tam nie obroty podczas kręcenia nie podnoszą się tylko stoją na 0/min to samo na desce rozdzielczej. Pompa się załącza bo świece mokre.
Membrana pompy paliwa , puszcza paliwko przerabiałem temat .
Iskra jest? Świece suche? Mokre?
Świece mokre ale od czego? Paliwa czy wody? Ja za dużo paliwa to nie zaskoczy. Ssanie cofnięte? Iskra w dobrym momencie?
A świece mokre czy suche?, być może brak napięcia na wtryskach i nie dochodzi paliwo do komór spalania
Jaki silnik? 1.8 było 3 rodzaje. Paliwo jest? Świece mokre?
No, to temat na czasie. Ktoś coś o tym pisał nie tak dawno. Ale jak, świece mokre - zawory nieszczelne lub popękane?
tak, mierzyłem ciśnienie sprężania. wychodziło mi na pierwszym 5, na kolejnych 5, 6, 6 świece mokre. pompa paliwa pracuje. a instalacje mam sekwencyjną.
Został wymieniony czujnik położenia wału korbowego gdyż wcześniej gasł gdy się rozgrzał. Iska jest. Świece mokre.
pompka podaje paliwo I co dalej z tym paliwem? Świece mokre?
Sprawdzałem, iskra jest na wszystkich świecach, ale świece nie są całe mokre w oleju tylko końcówka świecy (elektroda), no i ten olej widoczny na tłokach.
skoro świece mokre to od paliwa czyli zalewa, skoro iskra jest to musi palić ??? kiedy była wymiana rozrządu?
Paliwo podaje (mokre świece) Iskra jest na wszystkich 3 i to bardzo ładna.Czujnik wałka i wału OKI.W sterowniku 0 błędów.Tak jak panowie wcześniej pisali.Co jakiś czas słychać że łapie ale nie jest w stanie zapalić.(nie słychać pompy po przekręceniu na zapłon ale op-com pokazuje że podczas kręcenia się włącza.Po za tym świece mokre od benzyny)
Sprawdziłeś świece i okej... czyli co? jest iskra, mokre świece, czy inne objawy?
A sprawdziłeś co mu brakuje do pracy? Paliwo ecu podaje (świece mokre?), iskra jest/nie ma ?, widzi obroty silnika jak kręcisz?, no podstawy ,cokolwiek.
odpalić nie chciał -kręci rozrusznik? -nie kręci? -jest iskra czy nie ma i jakie świece mokre ,suche -cokolwiek poprosimy co jest sprawdzone już. Inaczej trudno cokolwiek poradzić.
jest iskra paliwo podaje i nic nie chce odpalic czasem załapie nie odpala jest jakis bezpiecznik od wtrysków lub przekaznik ?? To zdecydujesz się ? Podaje paliwo czy nie? Świece mokre ?
Prąd do pompki paliwa dochodzi To nie jest wstrząsowy. Jeśli ma iskrę i paliwo (świece mokre?) to przyczyna w mechanice.
Jak by lały to chociaż by pierdnął. Jak świece mokre to sprawdź rozrząd. Niestety w tym silniku potrzebne blokady. Można się bawić by ustawić tłok w GMP za pomocą np śrubokręta ale trzeba wyjąć zaślepkę wałka by zobaczyć czy jest równolegle do krawędzi głowicy - zaślepkę trzeba dać nową bo nie wyjmiesz starej bez jej uszkodzenia. Ma być iskra, paliwo...
Powodem tego, że silnik nie chce odpalić mogą być dwa: jeden, to niewłaściwy skład mieszanki paliwowej, a drugi, to brak iskry. Trzeba zacząć od obejrzenia świec, czy mokre a może mokre i tłuste, bo jest jeszcze taka opcja że uszczelniaczem zaworowym olej sączy się całą noc i przy kolejnej próbie odpalenia zarzuca świecę na amen, zresztą podobna historia...
Witam mam problem z moim BMW. Wracając w poniedziałek z pracy na postoju na światłach poczułem jak faluja obroty(zaczęło telepac autem) po chili podczas próby ruszania auto dlawilo sie dodaniem gazu zjechałem tak do domu gdyż miałem okolo 3 km i podejrzewajac cewke zostawiłem auto na noc rano juz z nową cewka próbowałem odpalić by sprawdzić ktora nie...
Nie pamiętam oznaczeń silnika... Tam masz monowtrysk czy wielopunkt? Opisałeś wszystko dosyć chaotycznie, rozumiem, że na lpg chodzi bez problemu? Może problemem jest układ wtryskowy, auto jest zalewane paliwem. Zobacz jak po takim "numerze wyglądają świece (czy nie są mokre).
Instrukcja: -jak paliwo dochodzi i świece mokre -ciśnienie na cylindrach ok? -sprawdź czy jest iskra -nie ustawiasz nanoplexa -urywał się przewód czujnika wału przy wtyczce,oberzyj/pociągnij te przewody wyjmij je z peszla potem ew.niezbędne pomiary miernikiem i kontrolką
Witam W silniku 24 hp B&S po odpaleniu następuje bardzo nierówna praca. Po zwiększeniu obrotów wibracje się nasilają i dochodzi dymienie, Świece mokre, dodatkowo w wlocie za filtrem powietrza paliwo. Co może być przyczyną? silnik 12 lat 285 godzin.
jedyne co możesz sam zrobic to sprawdzic stan świec i przewodów zapłonowych i zobaczyc, czy jeżeli zimny nie zapali po paru kręceniach, czy świece mokre,czy suche.
Wszystkie świece były mokre?
tysiaczek skoro iskra jest świece mokre i wszystko jest ok. może ty go po prostu zalałeś . PS . rozrząd ? napisaliśmy dużo mam wrażenie że motasz .
Sirius 32 pompa rusza świece mokre Sprawdzałem przejście między cewka a serownikiem (zasilaniem po stacyjce) i jest wiec wychodzi mi na to ze to zasilanie wychodzi ze sterownika .
Silniczek kroczkowy chyba działa poprawnie, przynajmniej nie powinien działać źle bo jakiś czas temu był wymieniany i było to wszystko czyszczone ale dla pewności jutro przeczyszczę. Po odłączeniu akumulatora na ok 3h i podłączeniu na nowo silnik pracował idealnie przez ok 0,5minuty, po tym czasie zaczęły skakać obroty i silnik zaczął pracować na 2...
Co do właściwego czasu iskry nie mam pewności ojciec pojechał pożyczyć rozdzielacz na złomie. Rozrząd jest ok zaglądałem pod pokrywę zaworów. Hydro były napite ale kompresje miał konkretną. Świece mokre.
Sam wtrysk i dlaczego napisałeś, że dwie świece mokre a dwie suche? Czyżby zawory ssące się nie otwierały? Ciekawe to bardzo. Wszystko co Ci potrzebne (narazie), masz już opisane.
Witam Dziękuje za pomoc Na ta chwilę ustaliłem że sprężanie jest ok 12, do tego paliwo dochodzi - świece mokre, iskra jest baardzo słaba sprawdzone na każdej cewce ledwie widoczna i słabiutka, może ecu umarł?
To nie od tego czujnika a jak świece mokre czy suche moze wtrysk leje i laew wtedy plak nie pomrze. Tak w ogóle jak zapalałeś na palka sam czy ktoś ci pomagał.
Iskra jest, świece mokre. Na moje gazem nie czuć. Pasek wygląda Okej. No nie wiem, ale wcześniej odpalał. Na niebiesko nie kopci, uszczelka pod glowica tez wydaje sie okej
Iskra jest, swieca mokra wiec paliwo dochodzi, nawet po wlaniu do krućca a nawet na tłok paliwa, nie chce odpalić. Podłączany na akumulatorze samochodowym bo tamten co był nie trzyma prądu. Zawory dobrze sa ustawione, bo sprawdzane. Świeca zamieniana na inna i nic. Troche łapie chce zapalić ale nie może. Co można jeszcze sprawdzić?
ale świece są mokre a czy ma to związek z iskra
Sprawdzę jutro ale świece nie są aż takie mokre Dodano po 1 Ale słychać wtryski więc pracują , ostatnio świece były mokre , czy wiesz może gdzie jest moduł zapłonu? Mi się wydaje że świece zalewa
Witam , Pacjent przyjechał z Niemiec nie palący - odczyt błędów - błąd czujnika wału - wymiana - odczyt błąd czujnika wałka wydechowego - wymiana - brak błędów ale dalej nie odpala , iskra jest a świece mokre - podmieniłem listwę wtryskową i zapalił na kilka sekund i zgasł i dalej to samo czyli go zalało - nadal brak błędów - ktoś ma pomysł co może...
Duży wentylator do wymiany. Autko iskrę ma bo sprawdzaliśmy paliwem też chlapie bo świece mokre i czuć Już w to uwierzę. Rozrząd ok?
Ale tak sobie myślę, że jak padła jedna cewka to dlaczego wszystkie świece są mokre? Zastanawia mnie sonda i ta dziwna temperatura w blokach.
mokre świeca mokre kabel mokre dywanik
kipor serwis zamontowac silownik schemat hondy accord
pralko suszarka kamera cofania
Jak zresetować napęd SupraMatic P bramy garażowej Hörmann Instrukcja resetu i programowania napędu Hörmann SupraMatic P