A jak świece? Ustaw szczelinę 0,65 mm na test. Zamień wtryski lpg np. wtyczkę 2 z 3 i wężyki 2 z 3 i zobacz czy błąd będzie dalej na drugim cyl. Dodano po 1 Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu pod ciśnieniem do kolektora. Sprawdź korekty stft i ltft na obu paliwach, jak masz kabel do brc może ma opcje wyłączania po 1 wtryskiwaczu i wtedy dajesz 3...
A sprawdzałeś na innej świecy? Szczelina ma być jak najmniejsza, ale nie może ocierać. Przyjmuje się 0,3mm. Tak samo na przerywaczu (0,3-0,4mm) Jest tam jeszcze kondensator do sprawdzenia (podmiany). Jak to nie da efektu, to prawdopodobnie cewka do wymiany.
Proszę sobie wsadzic świece w kapturek i obserwowac ile iskier będzie przeskakiwac przy kręceniu silnikiem ,świece trzyelektrodowe nie mają możliwości regulacji szczeliny międzyelektrodowej a tam jest przerwa 1,1 mm.Zapłony rozdzielaczowe wymagają przerwy na świecy 0,7 -0,8 mm.A zapłony wysokoenergetyczne w nowszych samochodach szczeliny 1,0-1,1 mm.Tak...
Jak podszlifujesz otwory, to jest możliwość regulacji, patrz tuning. Cewki mogły ulec uszkodzeniu (izolacja). Filtr powietrza nowy? Uszczelki gaźnika szczelne? Kabel WN świecy - izolacja jest OK? Świeca - jaka ustawiona szczelina, świeca jaka? Firmowa, chodzi o parametry cieplne.
Z kosami to jest różnie, pilarki kręcą się zawsze w lewo (patrząc od strony koła magnesowego) Wątpię aby był źle złożony starter, zabieraki działają tylko w jedną stronę. Szczelina, między elektrodami świecy, powinna wynosić 0,5 mm.
Układ wysokiego napięcia do sprawdzenia. Nowe świece szczelina zrobiona na 0,8mm , następnie przewody WN ostatecznie cewka WN. Z praktyki polecam całość zmienić jednorazowo.
Świece sprawdź, a dokładniej szerokość szczeliny między elektrodami czy jak to się nazywa. Za duża to będzie problem z odpaleniem, za mała to będzie niewłaściwe spalanie, może nie być synchronizacji cylindrów, jak iskra za szybko przeskoczy.
Switch do engine-testu jest za formaterem (tzn. w takiej szczelinie)
Świece dobrane prawidłowo
Świece podmieniałeś? Szczelina pomiędzy cewką a kołem jest odpowiednia?
Te świece nowe dałeś?Sprawdź szczelinę na świecy może jest za mała? Osobiście wymieniłbym wszystkie świece na nowe.
koszt szczotek jest bardzo niski, dodatkowo polecam czyszczenie wieńca wirnika rozrusznika i złączy z instalacją. Ucieczka każdej ilości prądu w tym Fiacie bywa zabójcza, wiem to z doświadczenia z tym samochodem. Dodano po 2 Może tłok uderza o świecę. byłoby słychać odgłos uderzenia i widoczne byłyby także ślady na elektrodzie świecy a konkretnie zmniejszenie...
Podstawowe dane regulacyjne tego silnika to: - luz zaworu ssącego 0,13-0,18 mm; - luz zaworu wydechowego 0,23-0,28 mm; - odległość elektrod świecy 0,76 mm; - szczelina między cewką zapłonową a kołem magnesowym 0,25-0,36 mm. Luzy zaworowe regulowane przez szlifowanie. Przyczyny mogą być różne, ale powyższe dane warto sprawdzić. Warto też upewnić się...
Po pierwsze,to wygląda na zbieg okoliczności jak wyżej. O cewce już też stało napisane.Można ja naprawiać doraźnie,ale to ma być rzeczywiście doraźne. Wszystkie przewody należy też doraźnie umyć w czymś tustym,nawet odrdzewiaczem,ale docelowo trzeba wymienić. Masz lpg,co już samego faktu jego posiadania domaga się zmniejszenia szczeliny powietrznej...
Witam. Chciałbym odświeżyć temat. Objawy mam dokładnie takie same jak autor postu. Kosiarka odpala za pierwszym razem nawet jakby dwa tygodnie stała. Po kilku minutach pracy nie odpali dopóki nie ostygnie. Świeca, cewka wymieniona, szczeliny ustawione.
Może masz za słabą iskrę i zalewa, spróbuj na innej świecy albo delikatnie poszerz szczelinę tamtej.
Książka "Skutery chińskie, tajwańskie i koreańskie" podaje do tego modelu: NGK C7HSA, szczelina elektrod 0,6-0,7 mm
Mam jeszcze pytanie w jaki sposób zmniejszyć szczelinę świecy? Czy po prostu złapać w imadło i uderzac młotkiem aż szczelina będzie się zgadzać?
udało się w końcu. Zmniejszyłem szczelinę w świecy i śmiga jak nowa.
Kupiłem padnięty agregat 2T i Uruchamianie silnika 2T wymaga pewnej wprawy. Wypal świece nad kuchnią gazową, oczyść je. Największą bolączką jest zalanie silnika.Sprawdź koniecznie szczelinę świecy.
To o czym pisałem w poście #2, czyli regulacje. Zarówno zapłonu jak nowego gaźnika, szczelina na świecy...
Świece wymieniane miesiąc temu na NGK, szczelina sklepana była na 0,9 mm. Tak jak sugerowali na forum Espace.
To i ja się podłączę do tematu fakt techniczny oporność elektryczna mieszanki gazowo powietrznej jest większa niż mieszanki benzynowo powietrznej co powoduje że żeby nastąpił przeskok iskry potrzebne jest wyższe napięcie Dlatego sprawność całego układu zapłonowego jest taka ważna, zużywająca się świeca powoduje zwiększeni się szczeliny między elektrodami,...
Pojedź do elektryka samochodowego niech sprawdzi. Uszkodzenie cewki (przebicia) zdarzają się. Nowa cewka nie jest znowu taka droga. Elektrykę zapłonową zostaw elektrykowi (fachowcowi) - posłuchaj dobrej rady. Jak elektryk sprawdzi i będzie ok, to podpytaj czy zna sposoby na odkłócenie CB. Pozdr. P.S. Zakłócać CB w samochodzie może wszystko: począwszy...
Witam. Posiadam Kosiarkę / Traktorek MTD 15.5 HP z silnikiem B&S 15,5 hp I/C OHV Od pewnego czasu silnik gaśnie po około 10-15 minutach pracy. Od razu po zgaśnięciu mogę go odpalić bez problemu po czym po około 10- minutach objaw jest podobny, gaśnie. I znów można go odpalić tuż po zgaśnięciu. Wymieniłem świecę, szczelina cewki ustawiona na 0,3, wymieniony...
Ten transformator uległ uszkodzeniu nie z powodu przeciążenia prądowego, tylko napięciowego. Szczelina w świecy zapłonowej to 1 mm, więc maks. napięcie między nimi to może 1-2 kV -zgaduję. Aby wytworzyć łuk na odległości 10 mm, to potrzeba już 15 kV i izolacja między zwojami nie wytrzymała.
Spróbuj zmniejszyć szczelinę świecy na 0,8mm. Używaj świec tylko 1 elektrodowych. Jak nie pomoże to wizyta u gazownika jest wskazana. Pozdrawiam
W późniejszych maluchach były podobne cewki zapłonowe, tyle że tam instalacja jest 12 V. Być może mogłoby to zadziałać po zmniejszeniu szczeliny na świecach.
Teoretycznie w świecach v-line iskra nie skacze do wycięcia w elektrodzie tylko po bokach, po najkrótszej linii oporu. Jest to ładnie narysowane na opakowaniu, tyle że od wewnątrz i najpierw trzeba rozerwać pudełko :lol:
Witam. Problem z tym samochodem jest następujący. Przyszła kiedyś potrzeba odpięcia przewodów zapłonowych od świec, niestety jeden z przewodów rozpadł się, tj. metalowa końcówka została na świecy. Przewód został tymczasowo naprawiony, samochód działał "poprawnie", wolne obroty 1.1k obr/min, ale nie brakowało mu mocy. Nazajutrz kolejne odpinanie przewodu,...
Witam. Mam 406 2.0 16v 97r. silnik szarpał w trakcie jazdy przy obrotach między 1500-2000 obr./min szczególnie na 2 biegu gdy dodawałem gaz. Po przekroczeniu 2000 obr./min było wszystko ok. Sprawdziłem masę w samochodzie. Prześledziłem kable od akumulatora do miejsca mocowania masy. Na silniku i na karoserii odkręciłem , wyczyściłem i na koniec pasta...
Szczelinę w świecach zmniejsz do 0,6-0,7mm i montuj świece DENSO, obecnie chyba jedyne w rozsądnej cenie które działają dobrze.
Tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/4170213500_... Szczeliny, które nie świecą mają być niewidoczne. Obudowa to czarny matowy i dobrze było by, gdyby przesłona też była ciemna (przydymiana?) i matowa. Przesłona musi być cienka (papier, folia)
Wydaje mi się, że to obala teorię o puchnącym tłoku, ale o czym to może świadczyć, świeca się przegrzewa i przestaje prawidłowo pracować? Też wtedy spotkałem się z tą teorią o puchnącym tłoku, nie negowałem, bo wtedy byłem jeszcze całkiem zielony z silników spalinowych i zastosowaliśmy chłodzenie wodne głowicy, ale to też nic nie dało. Co do przegrzewania...
Jeśli po włączeniu świateł gaśnie lub przerywa to zbyt duża szczelina na świecy lub przerywaczu.
Kabelek odłączony, szczelina ok, przerwa również, świece podmieniane, fatum jakieś.
Witam.Posiadam kosiarkę MTD silnik-briggs&stratton quantum 50.Jak jest zimna to odpala z pierwszego,natomiast po rozgrzaniu już ciężko odpalić-trzeba kilka razy aż zaskoczy. Co może być przyczyną? -gaźnik przedmuchany -króciec,kolektor ssący sprawdzony,założony oring na łączeniu z gaźnikiem -świeca nowa -szczelina między kołem a cewką 0,2
Zacznij od najprostszych rzeczy. Czyli świece, kable, cewka. Jaką masz szczelinę na swiecach? Jak się nie mylę to fabrycznie mają 1.1mm.
Cewkę wymieniono, iskra jest znacznie lepsza. Przy dedykowanej przez producenta szczelinie na świecy 1.1mm samochód nie zapala, zapala natomiast przy szczelinie około 0.3+0.5mm. Jak silnik się rozgrzeje to słychać nierównomierną prace silnika, przy dodaniu "gazu" silnik od razu się dławi i gaśnie.Jest to bardzo dziwne. Bezpieczniki sprawdzone wszystkie.
Co do szczeliny na świecy to przy gaźnikowcu ustawia się 1mm.
Witam! Po wymianie pękniętego przewodu dolotowego (gaźnik - głowica) kosiarka nie wchodzi na wysokie obroty. Zaraz po starcie ma przez chwilę wysokie obroty , po czym spadają do minimum a do tego są bardzo nieregularne. Dodatkowo dymi z tłumika, a świeca czarna. Świeca nowa, szczelina 0,67 mm, cewka od koła magnesowego 0,3mm, w gaźniku wyczyściłem co...
Luzy ustawione na 0,05mm. Tak jeszcze zapytam jaka powinna być szczelina na świecy?
Witaj Sprawdź czy nie przestawił Ci się zapłon, zobacz jak wygląda klin na kole zamachowym. Wyreguluj przerwę na cewce zapłonowej, wyczyść świecę i ustaw szczelinę. Pozdrawiam
Podmień jeszcze przewody wysokiego napięcia, To że nowe to nie znaczy że nie mogą być uszkodzone. Oraz równa szczelina na świecach.
W najbliższym czasie filtry LPG do wymiany. Wymień wtedy zobaczysz czy coś pomoże. Wkrótce sprawdzę świece i zmierze szczelinę na nich. Było by lepiej jak byś nic nie sprawdzał, tylko wymienił. Nie wiadomo kiedy ostatnio były wymieniane.
Sprawdź szczeliny na świecy powinno być 0.6-0.7 mm a na szczelinie pomiędzy iskrownikiem a magnesami na kole 0,3-0,5 mm u mnie było prawie 1mm i też raz zapalił a potem już nie aż wystygł. nie wiem tylko czy tak to mi ustawili w serwisie czy ktoś inny u którego kose trzymałem, w każdym razie sprawdź
Układ zapłonowy raczej już wykluczyłem - cewka nowa, szczelina względem koła ustawiona, klin na kole cały, świeca nowa - nie wiem co więcej da się w tym obszarze zrobić.
Sprawdz szczeliny na elektrodach świec.
Zamówiłem nową cewkę, tylko nie pamiętam nazwy jakaś 3 literowa 250zl , zapytałem o beru to mi powiedział 450, to wybrałem tą tańszą, na jutro mam ją mieć. Na obecną chwilę na tych starych świecach zmniejszyłem szczelinę na 0,7 i bez różnicy, dalej szarpie tak jakby nie palił któryś cylinder. Błędy skasowałem programem w tel do komunikacji z komputerem...
Pan w sklepie poinformował mnie właśnie że te NGK BPR6E Nr.2 będą jak najbardziej pasować bo to poprawiony model od nie produkowanego już BPR5E o lepszych parametrach. A czy w świecach można regulować szczelinę ?
Witam , najprościej wymienić moduł zapłonu , pewnie to tania rzecz i w każym sklepie takich pełno , jeżeli kolega nie chce wykluczyć innych możliwości i stawia tylko i wyłącznie na elektrykę , naprawiłem kilkadziesiąt silników i nikt nie ma problemu . O statnia rada : sprawdź cewkę wyzwalającą i ewentualnie ustaw szczelinę , sprawdź cewkę zasilającą...
To właśnie na oryginalnej świecy się to dzieje,a szczeliny też zmieniałem bez rezultatu.
Dużo tego się nazbierało, Mamy tu kilka usterek. 1 Najprawdopodobniej szaleje emulator sondy lambda, wiązka lub sama sonda. 2 Do wymiany świece i kable WN , Swiece wymiana co 10 000km. szczelina 0,7mm. 3 Problem z hydraulikami lub wałkiem rozrządu, trzeba zdjąć dekiel i ocenić, Hydrauliki mają trzymać olej w sobie i nie może on sobie wyciekać. 4 Nie...
Odkręć świecę i sprawdź czy jej nie zalewa ma być sucha jak masz szczelinomierz szczelina ma mieć 0.45mm. Z boku przy gaźniku masz filtr powietrza sprawdź czy go też nie zalewa w razie czego możesz go przeczyścić czystym paliwem a potem przedmuchać powietrzem pod ciśnieniem albo wytrzeć w coś aby był suchy. Sprawdź przewód paliwowy i filtr paliwa na...
Witam. Z ciekawości - sprawdzałeś szczeliny na świecach? Z doświadczenia wiem że producent świecy robi sobie przerwę na X bo tak ma w katalogu. A Silnik autka potrzebuje właśnie tej świecy ale z przerwą Y. Na dodatek przy instalacjach LPG z reguły daję o 0,1,, mniejszą przerwę. Ktoś kiedyś wspominał że LPG potrzebuje tego i to działa. Obecnie w domu...
0.4 ustawia się na świecy. To zdecydowanie mało.
Źle dobrana mieszanka paliwowo powietrzna. Wyreguluj gaźnik. Zapłon elektroniczny czy mechaniczny? Jeśli mechaniczny to sprawdź czy styki młoteczka pod megneto nie są wypalone. Szczelina świecy ustawiona na 0,2mm? Piszę z pamięci jak kiedyś też miałem Simsona i zachowywał się podobnie.
1) czy w tej maszynce powinna być uszczelka między gaźnikiem a obudową filtra powietrza? - jak dokręcałem i spojrzałem z góry to zobaczyłem, że ta obudowa tak nie leży w linii na gaźniku, 2) jak ustawić przerwę w świecy, jest jakaś tabelka w zależności od modelu świecy? - zostawić szczelinę taką jaka jest po zakupie? ten sam dylemat mam przy swoim...
Kolega Cyborg ma rację , przerwa na platynach i świecy jak najmniejsza . Kolego janm max szczelina na przerywaczu to 0,30 mm.
Sprawdź wielkość szczeliny na świecy. Jak ustawiasz ssanie? Jeśli silnik gaśnie bez dodawania gazu to może podciągnij linkę? Możesz też pobawić się regulacją iglicy w gaźniku.
Hyundai Coupe silnik 2.0 zasilany benzyną + lpg, rocznik '97. Cewka zapłonowa podwójna, przewody poprowadzone po plastikowej pokrywie zaworów w uchwytach. Świece NGK ze szczeliną 1,1mm wedle zaleceń Hyundai. Ps. Rzecz jasna brak kopółki i palca.
No to napisz jeszcze proszę co było, bo ja mam to samo od przedwczoraj w Peugeocie 309. Nic nie strzela, ale przy rozgrzanym silniku na gazie traci moc. Benzyna super hula. Instalacja 6 lat - 200 tys. km. Dzisiaj kupiłam świece... Mechanik zmniejszył szczeliny między elektrodami w świecach i wyregulował na parowniku .
Witam Świece są w porządku szczelina też, przewody również nie zalewa mi świec... :D No tak, ale czy iskra jest cały czas? Jeśli jest (sądzę że tak), to "podlej mu paliwa do "gardzieli" i uruchom silnik. Jeśli odpali na dłużej niż zwykle (3s), to już wiesz, że przyczyna tkwi w układzie zasilania paliwem. Pozdrawiam.
Ustaw zapłon dokładnie według książki "jeżdże motorowerem simson". Szczelina świecy ma byc od 0,4 do 0,5mm. Iskra wtedy "powinna być koloru niebieskiego (nie fioletowego). Aha, no własnie. Jak go wkrecasz na wysokie obroty to nie swista Ci w tłumik??
Witam. Jeżeli masz świece jedno-elektrodowe to zmniejsz im szczelinę o 0,10 mm i zrób jazdę próbna.Pozdrawiam Ps. "o" uzupełnione .
Zapytałem na początku tego wątku o wystrzały przy eksploatacji samochodu z LPG. Na moje kłopoty pomogła wymiana świec NGK(mimo, że wyglądały całkiem nieźle) na BERU! Na nowych świecach BERU o szczelinie 0,7 mm jeżdżę od kilku dni i ani jednego wystrzału!!! Wszystkim, którzy podpowiadali mi rozwiązanie serdecznie dziękuję.
Mam Focusa 1,6 16v 99r. w kombi.Od jakiegoś czasu mam taki problem że dopóki silnik nie osiągnie temperatury to ma moc i przyśpieszenie,wymieniłem cewkę i przewody i było trochę lepiej ,ale jeszcze słabo.Świece wyglądały dobrze więc zostały.Znalazłem na forum opis osoby która po przejściu z takim samym Focusem przez 3 serwisy wymieniła:świece,przewody,cewkę...
Szczelina na elektrodach świec z biegiem czasu powiększa się! Za duża przerwa na nich skutkuje podobnymi jak u Ciebie efektami.
Fajkę świecy wyrzuciłem i podłączyłem bezpośrednio, świeca nowa ze szczeliną tak jak w instrukcji 0,5mm, paliwo też nowe. Nie ma poprawy. Został moduł ale tego nie mam jak sprawdzić i zawory. Sprawdzałem i mają trochę za duży luz niż przewiduje producent bo 0,4mm (za bardzo spiłowałem bo wcześniej nie było wcale luzu). Czy to może być przyczyną nierównej...
Tu jest schemat: http://www.arecki113.republika.pl/schema... 1 wyczyść styki przerywacza, ustaw szczelinę 0,4 mm. 2 wyczyść świecę, ustaw szczelinę między elektrodami 0,4÷0,6 mm. Gdy nadal brak iskry: 3 ustaw wyłącznik zapłonu na włączony, 4 odizoluj styki przerywacza poprzez wsunięcie między nie paska tekturki, 5 odłącz prądnicę od instalacji...
Miałem to samo. Sprawdzałem iskrę na świecy po jej wykręceniu. Iskra była a silnik nie zapalał. Wówczas trochę zmniejszałem szczelinę na świecy. Chyba pomogło bo wreszcie odpalił. Po pewnym czasie wróciłem do szczeliny referencyjnej i też było podobnie. Co ciekawe, wymieniłem świecę na nową i nie pomogło. Wróciłem do starej pięcioletniej świecy i używam...
Czujnik położenia przepustnicy podawał na biegu jałowym ok. 0,6 V, świece mają fabryczną szczelinę 0,9 mm i takie je zamontowałem bez zbijania. Co do mas to posprawdzam, jeśli tylko dla ułatwienia zadania podałbyś mi ile ich żeby nie przegapić żadnej. A może podłączyć gdzieś jeszcze jedną? Taką "pewną":)
Porządne świece to raz a dwa odpowiedni moment dokręcania świec.W TD bodajże 30Nm ,większy skraca znacząco żywotność poprzez zmniejszenie szczeliny między korpusem świecy a częścią grzejna która rozgrzewając rozszerza sie.
witam dużo grzebałem w di-tech-u na moje oko powinieneś sprawdzić najpierw szczelinę na świecy. w zimie , zwłaszcza przy ujemnych temperaturach trzeba zmniejszyć przerwę na świecy do 0,3-0,4m. oczywiście zanim ją wkręcisz do silnika musisz ją wypalić (można nad gazem) jeżeli reszta podzespołów jest sprawna to powinno pomóc. napisz jaki jest efekt
samymi świecami obciążałem, nawet regulowałem szczelinę, wraz z obserwacją parametrów elektrycznych. Pomysł ze szczelną tubą w sumie dobry,warty przemyślenia, ale nie możemy w ten sposób zasymulować warunków w cylindrze- wysoka temperatura pracy, mieszanka paliwowo-powietrzna oraz ciśnienie.
0.7 jest dobre dla silnika dopręzonego.Dla zwykłego powolniaka może rodzić problemy z jazdą na benzynie. Trzyelektrodowe nie wnoszą wiele,bo zawsze i tak działa jedna elektroda.Jest to też świeca z iskrą "boczną". Będzie działać,ale to w dalszym ciągu wynalazek.Zwiększy jednak żywostość trzykrotnie jeśli chodzi o wypalanie. Problem w tym że jest malo...
Sprawdź odległość impulsatora od "garbika" na kole magnesowym. Nie może ocierać o ten "występ". Zalecana szczelina-odległość ok. 0,3 mm (oporność sprawnego impulsatora ok. 140 omów). Zbadaj również przewód WN i tzw. fajkę świecy. Na próbę możesz sprawdzić iskrę bez fajki (przeskok ok. 8 mm).
Witam. Mamy w domu co prawda ten sam pojazd ale z silnikiem 1.2 8V. I STAG 4... Ale do rzeczy. Szarpie na gazie tylko w okolicach 2tys obrotów. Podczas takiego gwałtowniejszego przyśpieszenia? Bardzo płynnie daje radę? Więc jak tak to zajrzyj do świec. Zobacz jaką masz szczelinę jaką podaje producent dla tego silnika i dla tych świec. I zmniejsz ją...
Zenoah - tabela danych technicznych i regulacyjnych, rok 2006, język niemiecki. Uwaga na błędy w tabeli. Jest Elektroden Abstand, powinno być szczelina magneto (air gap). Przerwa na świecy wynosi typowo 0.60-0.70 mm. Dane można wykorzystać do chińskich klonów (pilarek łańcuchowych, kos spalinowych, dmuchaw).
Może to być objaw zbyt słabej iskry. Sprawdź na jaką długość daje iskra z samego przewodu WN. Musi być co najmniej 5 mm. Gdy iskra jest zbyt słaba, czasami pomaga zmiana świecy zapłonowej lub zmniejszenie przerwy na świecy z 0.6 mm na 0.4 mm lub nawet mniej. Problem słabej iskry dość często występuje w chińczykach. Rozwiązaniem problemu jest wymiana...
Świecę mam jednoelektrodowe, nie zmniejszałem szczeliny. Podobno pomaga. Screeny dołączenia jak uruchomie interfejs. Miras- pytanie zadałeś retoryczne. Masz rację. Na razie męczę. A tłumaczenie gazownikow jest jakie jest, czasem mają rację. Tak jak w moim przypadku w innym temacie gdzie z fanfarami odtrąbił em sukces.
Witam jestem posiadaczem Rovera 827 z 1995 roku i mam 2 sprawy do omówienia mianowicie pierwsze pytanie moje jest takie ponieważ pewnego dnia zachciało mi sie wymiany świec pojechałem do sklepu kupiłem komplet 6 świec firmy NGK i wedle katalogu tej firmy są to świece o symbolu BCPR6E-11 (szczelina 1,1 mm) po wyciagnieciu starych świec okazało sie że...
Nie wiem co to afr. Szczelina nominalna na świecy - powinna wystarczyć, ale to tylko moje zdanie.. I "gazowni".. Zauważyłem, że problem zaczyna się koło 2 tys. obrotów. Na benzynie zdarzają się sporadycznie takie akcje, sprawdzałem. Jadąc na Pb szarpnie czasem tylko. Na LPG nieustanny "ostrzał". Do sprawdzenia i wymiany kostki cewek, fajki cewek, cewki,...
W wynalazkach Hondy często siada , nazwany na schemacie "Zapłonnik". Powód : kopułka , palec i złe szczeliny elektrod na świecy - zużyte! Natomiast czujniki elektro-magnetyczne elektrycznie trudne do uszkodzenie , chyba że mechanicznie!
Jeździłem niegdyś czymś takim. Jak coś się działo zawsze zaczynałem od gaźnika: skład mieszanki, dysza wolnych obrotów, wymontowanie mycie w benzynce, potem dolewki oleju, świeczki: szczelina w świeczce, czyszczenie fajek świec, aparat zapłonowy: wymiana kowadełka, znowu szczeliny, pokrywa zaworów: wymiana uszczelki. W dzisiejszych czasach jak to zrobisz...
Skoro brak jest koloru białego, to wygląda na uszkodzenie luminoforów diod LED w podświetlaniu. Zdemontuj tylną ściankę i włącz TV, przez małe szczeliny powinno być widać jak świecą diody w podświetlaniu. Zobacz, czy czasem nie dają niebieskiego światła. Jeśli tak to do wymiany są taśmy LED.
Cylinder i tłok, wyglądają na dobre. Powodem może być słaba kompresja (pierścienie), świeca, gaźnik. Jak wygląda świeca po próbie odpalenia? Jaka jest szczelina na zamku pierścienia, po włożeniu go do cylindra?
A ja w swojej mam trójelektrodowe Boscha, długie, samochodowe i pali zawsze w każdych warunkach bardzo dobrze. Dokłądnie tak ,ja też używam trójelektrodowych i się sprawdzają :) poza tym trzeba ustawić odpowiednią przerwę na świecy an ie chulać z e szczeliną 2 czy 3 mm.
Witam gdzie tu odpowiedz i nie rozumiem o jakiej szczelinie ty mowisz ( 0.5-1.5mm) O szczelinie pomiędzy elektrodami świecy. Jestem bardzo ciekaw dalszego rozwoju tej dyskusji. :D
Cześć Kolego, miałem identyczny problem z GCV190, rozwiązaniem była wymiana cewki WN. Same wymiany świec nic nie wniosły do tematu. Sprawdź jeszcze szczelinę między magnesami a cewką.
czyli opóźnić czy przyśpieszyć zapłon ? Ustawić poprawnie. Dobra jest metoda "na żarówkę". Podłączasz do przewodu od gaszenia żarówkę np. 21W/6V, do niej akumulator 6V, drugi koniec na masę. Kluczyk włożony do stacyjki. Zamiast świecy pręt. Najpierw ustawiasz szczelinę. Kręcąc kołem magnesowym ustawiasz tłok u samej góry. Później cofasz tyle aby pręcik...
za tzw. "moich czasów" lata 90 -95 użytkownika (używanego) malucha, odpinali cewki profesjonalni mechanicy Tak odpinali, sam też odpinałem – do czasu. Cewka ma swoje przewidziane napięcie wyładowania. Zwiększając szczelinę powietrzną na świecy albo zdejmując fajkę całkowicie, podnosisz je. Normalnie jest to 10–15 kV, jak zdejmiesz fajkę, to zrobisz...
Robię tak samo, ale zmiana szczeliny między elektrodami jest łatwiejsza przy świecach jednoelektrodowych.
. Koszt 1800 zł. Witajcie w świecie nowych silników. Ciesz się że tak mało :) niekiedy tyle trzeba na lawetę wydać do kraju a gdzie jeszcze naprawy rzędu kilkudziesięciu tysięcy Co do szczeliny na elektrodzie świecy, nominalnie pod Pb jest 0,9 mm więc pod gaziutek ustaw 0,65-0,7 mm
To możesz go nie odpinać, ważne byś podłączył miernik (z ustawionym zakresem na prąd przemienny) przed regulatorem. Choć to dziwne byś nie mógł odpalić bez niego :/ . Chyba że chodzi o rozrusznik elektryczny, ale wiele skuterów na kickstarter. Co do problemów z obrotami - zakładam że świecę podmieniałeś i sprawdzałeś szczelinę na elektrodach....
To w takim razie zdemontuj tylną ściankę i zobacz z jaka mocą świecą diody led. Powinno być widać przez szczeliny w obudowie. Dodano po 1 A w MENU obrazu masz poustawiane parametry prawidłowo ?
Kolego pawel0411 , ja na takie problemy w zimie w FSO1500 i Poldku przed zagazowaniem zmniejszałem szczelinę na świecach z 1mm na 0.5-0.6mm. Chcesz to spróbuj, to nic nie kosztuje. To że na plusie zapala tylko po naciśnięciu pedału gazu oraz przekroczone CO w spalinach, według mnie laika sugeruje za bogatą mieszankę.
Jednak po dokładnym sprawdzeniu stwierdzam że łożyska mogą poczekać, luz jest minimalny. Wiesz może jaka powinna być przerwa na między kołem a cewką, elektrodą świecy, i dopuszczalna szczelina na zamku pierścienia? Bo chyba już kompresja zaczęła uciekać w dół sądząc po przebarwieniach na tłoku. Co do gaźnika- po wyczyszczeniu zaczął zasysać paliwo,...
na razie zmniejszyłem szczelinę na świecy i założyłem oryginalne bosch mercedes które miałem na samym początku jak kupiłem auto i jest ok tylko na wolnych jak stoję minimalnie coś szarpnie raz na jakiś czas ale rano jak odpalam na benzynie strasznie go muli jak by mieszanka była zła ale jak tylko wyłączy się ssanie to jest już ok i później tez chyba...
Michał 74, całe po południe szukałem specyfikacji itp do silnika niby ma typ D4F i nic. Mam tylko instrukcje obsługi . Znalazłem świece o ile to te a szczelina ??? Ustawiona fabrycznie ??? https://france-car.com.pl/p/1/1255/4x-sw...
wąska szczelina lodówka szczelina dlawik szczelina
pralka amica wypuszcza wodę podana ścieżka układ icl7106
ue49ku6400 podświetlenie motorola radiotelefon
Dźwięk stukania przy kierunkowskazach w BMW E36 320i 1995 Schemat regulatora różnicowego do kolektora słonecznego