Książka "Skutery chińskie, tajwańskie i koreańskie" podaje do tego modelu: NGK C7HSA, szczelina elektrod 0,6-0,7 mm
Układ zapłonowy raczej już wykluczyłem - cewka nowa, szczelina względem koła ustawiona, klin na kole cały, świeca nowa - nie wiem co więcej da się w tym obszarze zrobić.
Teraz to już wcale nie zapala, Świeca grzeje się do białości paliwo kapie z przelewu po załączeniu dmuchawy trochę podymi z wydechu i dalej nic. Idę teraz jeszcze sprawdzić tę komorę spalania. Co do położenia prawidłowego świecy to jak ma być? Bo ja mam z boku lekko do góry. Dodam jeszcze ,że wtedy wydech jest do góry a wlot powietrza w dół. Jaka powinna...
radarator : po co chłopakowi w głowie robisz zamęt? Przecież ma zdrową świecę, tylko jest trochę nagaru na niej, ale to przecież normalny objaw, wystarczy tylko ją wyczyścić. Sam mam też chińczyka 80 więc wiem co to znaczy. Świeca jaka tam jest, to Z4C i jeżeli jest prawidłowa szczelina między elektrodami (0,6 mm) i pali bez problemu, to nie trzeba...
Tak, to ten gaźnik Przeprowadzona regulacja: 1. regulacja wolnych obrotów lekko podkręcona aby utworzyła się szczelina na przepustnicy 2. dysza wysokich obrotów odkręcona na 1,5 obrotu. Następnie wykręcana aż do momentu obniżania obrotów i potem wkręcana znowu do momentu kiedy obroty spadają. Ta regulacja między punktami to jakieś 1/4 obrotu śrubki....
To i ja się podłączę do tematu fakt techniczny oporność elektryczna mieszanki gazowo powietrznej jest większa niż mieszanki benzynowo powietrznej co powoduje że żeby nastąpił przeskok iskry potrzebne jest wyższe napięcie Dlatego sprawność całego układu zapłonowego jest taka ważna, zużywająca się świeca powoduje zwiększeni się szczeliny między elektrodami,...
Witam! Po wymianie pękniętego przewodu dolotowego (gaźnik - głowica) kosiarka nie wchodzi na wysokie obroty. Zaraz po starcie ma przez chwilę wysokie obroty , po czym spadają do minimum a do tego są bardzo nieregularne. Dodatkowo dymi z tłumika, a świeca czarna. Świeca nowa, szczelina 0,67 mm, cewka od koła magnesowego 0,3mm, w gaźniku wyczyściłem co...
Witaj. Ja również dzisiaj o 6:30 jechałem taką samą rebelką i dojechałem bez problemu. Najpierw do forumowicza rafik 54321 Honda Rebel 125 posiada silnik dwu cylindrowy rzędowy. Do autora postu w instrukcji użytkownika jest napisane dla jakich temperatur otoczenia należy używać świece - świeca standard CR6HSA (NGK), w niskich temperaturach CR5HSA (NGK)....
Świeca fabryczna to CPR8E (P to wysunięte elektrody), trochę niskie ciśnienie na tłoku powinno być większe od 7 u ciebie 6,5 .Jeżeli cylinder po szlifie z nowym tłokiem to powinno być przynajmniej 9 przed docieraniem .Jaka szczelina na pierścieniach, może za duża ?
Kolego, czy sprawdziłeś cewkę WN lub podmieniłeś na inną. Jeśli cewka jest ok., to sprawdź szczelinomierzem odległość cewki od koła magnesowego - ma być szczelina ok. 0,3 mm. Jeśli świeca jest mokra, to znaczy, iż paliwo dochodzi, ale czy w zbiorniku masz świeże. Czy badałeś kompresję silnika, bo może silnik jest już do remontu, bo np. pracował bez...
Krzywka przerywacza - prawidłowo ustawiona w stosunku do wirnika? - zapłon 1,8 przed GMP - szczelina na przerywaczu 0,5-06 mm - świeca zapłonowa NGK BPR 6H gaźnik - przedmuchać - spinka iglicy przepustnicy -2 rowek od góry - dysze czyste - zaworek odcinający dopływ mieszanki w pokrywie gaźnika do sprawdzenia simeringi na wale 17x30x7 - w jakim stanie,...
Panowie, na prawdę nikt nie wie jak sprawdzić ta cewkę? Kupiłem nową i me wiem czy odsyłać czy nie. No ale jak nie wiesz jak sprawdzić. Metoda 1 : zakładasz nową cewkę do swojego motocykla i sprawdzasz czy działa a motocykl odpala - oczywiście całość aparatury zapłonowej, prócz cewki musi być sprawna, gdyż inaczej nic wymiana cewki nie wniesie jak...
Witam, mam problem z pilarką Husqvarna 345. Wcześniej miała problemy z pracą, gasła po rozgrzaniu. Na łożysku od strony sprzęgła był luz, dlatego została rozebrana, wymienione łożyska z uszczelniaczami i cały wał na oryginalny tyle że używany bo ten obecny był kombinowany przez poprzedniego użytkownika albo w serwisie jakimś wstawili wał ze zniszczoną...
Kupiłem swego czasu dla pozornej oszczędności droższe (od standardowych) irydowe świece firmy DENSO. Oszczędność miała polegać na wydłużonym okresie ich eksploatacji. Wg różnych źródeł ich przebieg to 40, 50,60 a nawet 120 tys. km. W moim przypadku po 35 tys. km w przedziale obrotów 1000-2000 występowały szarpnięcia silnika. Skoro mam takie dobre świece...
przerwa jest na 0,4 Jeżeli na "platynkach" to zmniejsz troszeczkę i próbuj. Częstym przypadkiem w starych motorach był problem z niepełnym domykaniem się przerywacza spowodowanym zużyciem młoteczka i krzywki. Sprawdź to domykanie się. Między młoteczkiem a krzywką powinien być minimalny luz gdy przerywacz jest zamknięty. Problemem może być również bicie...
Cylinder i tłok, wyglądają na dobre. Powodem może być słaba kompresja (pierścienie), świeca, gaźnik. Jak wygląda świeca po próbie odpalenia? Jaka jest szczelina na zamku pierścienia, po włożeniu go do cylindra?
Jednak po dokładnym sprawdzeniu stwierdzam że łożyska mogą poczekać, luz jest minimalny. Wiesz może jaka powinna być przerwa na między kołem a cewką, elektrodą świecy, i dopuszczalna szczelina na zamku pierścienia? Bo chyba już kompresja zaczęła uciekać w dół sądząc po przebarwieniach na tłoku. Co do gaźnika- po wyczyszczeniu zaczął zasysać paliwo,...
Da się to tanim kosztem przerobić na manualne sterowanie przepustnicą? Czy koniecznie inny gaźnik, linka, manetka? Luzy ok, mocy mało, potrafi zdychać bez powodu. Świeca podmieniona, wprawdzie używka ale w pełni sprawna, szczelina 0,6. Progres jest, bo teraz to badziewie wystarczy "pompnąć" 3 razy i odpala. No nic, powoli się przyzwyczajam do faktu,...
Witam, Kolego na początek musimy zapanować nad chaosem ;) Po kolei metodycznie nie na oślep i po trochu bo potem to będzie trzeba chirurga nie mechanika. 1. Takie objawy może dawać : a) zła regulacja składu mieszanki - trudne do określenia domowym sposobem b) lewe powietrze - bierzesz auto star, Plak inny spray łatwo palny i psikasz po gaźniku na odpalonym...
Witam Panowie mam pytanie :). Moja Laguna zaczęła wariować znaczy nie pali na jeden garnek. Objaw standardowy szarpie i nierówno pracuje. Zacząłem szukać i kombinować. Oto moje wnioski. Sprawdziłem świece przetarte papierem ściernym i ustawiłem szczelina na 0,9 mm czyli jak w książce. Dalej nic żadnej poprawy. Więc teraz czas na przewody. pomacałem...
Świecę dzisiaj wykręciłem i też mnie zmartwiła - okopcona na czarno, ale to może brać się z tego, że skuter ma beznadziejny olej (stary, konkretnie czarny) i duużo stoi a nie jeździ przez problemy z tylną oponą. Generalnie to nawet dzisiaj nie zdążył się zagrzać, dlatego świeca mogła tak wyglądać. Dzisiaj tak myślałem, że to może luz na zaworach albo...
BANANvanDYK - dzięki. Rzeczywiście wygląda na to, że każdego roku naklejka ma inny kolor, obecnie niebieski. Taki kupię. Helena33 - bez komentarza 1. Jak po rozwierceniu karterów założył cylinder od 50'tki? 2. Jak wyglądają przeciwwagi wału korbowego? Prośba o szkic lub zdjęcie. 1. Otwór na tuleję po rozwierceniu ma średnicę większą o 5mm ale cylinder...
Proszę sobie wsadzic świece w kapturek i obserwowac ile iskier będzie przeskakiwac przy kręceniu silnikiem ,świece trzyelektrodowe nie mają możliwości regulacji szczeliny międzyelektrodowej a tam jest przerwa 1,1 mm.Zapłony rozdzielaczowe wymagają przerwy na świecy 0,7 -0,8 mm.A zapłony wysokoenergetyczne w nowszych samochodach szczeliny 1,0-1,1 mm.Tak...
Z kosami to jest różnie, pilarki kręcą się zawsze w lewo (patrząc od strony koła magnesowego) Wątpię aby był źle złożony starter, zabieraki działają tylko w jedną stronę. Szczelina, między elektrodami świecy, powinna wynosić 0,5 mm.
A jak świece? Ustaw szczelinę 0,65 mm na test. Zamień wtryski lpg np. wtyczkę 2 z 3 i wężyki 2 z 3 i zobacz czy błąd będzie dalej na drugim cyl. Dodano po 1 Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu pod ciśnieniem do kolektora. Sprawdź korekty stft i ltft na obu paliwach, jak masz kabel do brc może ma opcje wyłączania po 1 wtryskiwaczu i wtedy dajesz 3...
Switch do engine-testu jest za formaterem (tzn. w takiej szczelinie)
Świece sprawdź, a dokładniej szerokość szczeliny między elektrodami czy jak to się nazywa. Za duża to będzie problem z odpaleniem, za mała to będzie niewłaściwe spalanie, może nie być synchronizacji cylindrów, jak iskra za szybko przeskoczy.
Jak podszlifujesz otwory, to jest możliwość regulacji, patrz tuning. Cewki mogły ulec uszkodzeniu (izolacja). Filtr powietrza nowy? Uszczelki gaźnika szczelne? Kabel WN świecy - izolacja jest OK? Świeca - jaka ustawiona szczelina, świeca jaka? Firmowa, chodzi o parametry cieplne.
A sprawdzałeś na innej świecy? Szczelina ma być jak najmniejsza, ale nie może ocierać. Przyjmuje się 0,3mm. Tak samo na przerywaczu (0,3-0,4mm) Jest tam jeszcze kondensator do sprawdzenia (podmiany). Jak to nie da efektu, to prawdopodobnie cewka do wymiany.
koszt szczotek jest bardzo niski, dodatkowo polecam czyszczenie wieńca wirnika rozrusznika i złączy z instalacją. Ucieczka każdej ilości prądu w tym Fiacie bywa zabójcza, wiem to z doświadczenia z tym samochodem. Dodano po 2 Może tłok uderza o świecę. byłoby słychać odgłos uderzenia i widoczne byłyby także ślady na elektrodzie świecy a konkretnie zmniejszenie...
Układ wysokiego napięcia do sprawdzenia. Nowe świece szczelina zrobiona na 0,8mm , następnie przewody WN ostatecznie cewka WN. Z praktyki polecam całość zmienić jednorazowo.
Świece podmieniałeś? Szczelina pomiędzy cewką a kołem jest odpowiednia?
Świece dobrane prawidłowo
Witam. Chciałbym odświeżyć temat. Objawy mam dokładnie takie same jak autor postu. Kosiarka odpala za pierwszym razem nawet jakby dwa tygodnie stała. Po kilku minutach pracy nie odpali dopóki nie ostygnie. Świeca, cewka wymieniona, szczeliny ustawione.
Po pierwsze,to wygląda na zbieg okoliczności jak wyżej. O cewce już też stało napisane.Można ja naprawiać doraźnie,ale to ma być rzeczywiście doraźne. Wszystkie przewody należy też doraźnie umyć w czymś tustym,nawet odrdzewiaczem,ale docelowo trzeba wymienić. Masz lpg,co już samego faktu jego posiadania domaga się zmniejszenia szczeliny powietrznej...
Może masz za słabą iskrę i zalewa, spróbuj na innej świecy albo delikatnie poszerz szczelinę tamtej.
Podstawowe dane regulacyjne tego silnika to: - luz zaworu ssącego 0,13-0,18 mm; - luz zaworu wydechowego 0,23-0,28 mm; - odległość elektrod świecy 0,76 mm; - szczelina między cewką zapłonową a kołem magnesowym 0,25-0,36 mm. Luzy zaworowe regulowane przez szlifowanie. Przyczyny mogą być różne, ale powyższe dane warto sprawdzić. Warto też upewnić się...
Te świece nowe dałeś?Sprawdź szczelinę na świecy może jest za mała? Osobiście wymieniłbym wszystkie świece na nowe.
udało się w końcu. Zmniejszyłem szczelinę w świecy i śmiga jak nowa.
Mam jeszcze pytanie w jaki sposób zmniejszyć szczelinę świecy? Czy po prostu złapać w imadło i uderzac młotkiem aż szczelina będzie się zgadzać?
Kupiłem padnięty agregat 2T i Uruchamianie silnika 2T wymaga pewnej wprawy. Wypal świece nad kuchnią gazową, oczyść je. Największą bolączką jest zalanie silnika.Sprawdź koniecznie szczelinę świecy.
To o czym pisałem w poście #2, czyli regulacje. Zarówno zapłonu jak nowego gaźnika, szczelina na świecy...
Świece wymieniane miesiąc temu na NGK, szczelina sklepana była na 0,9 mm. Tak jak sugerowali na forum Espace.
Ten transformator uległ uszkodzeniu nie z powodu przeciążenia prądowego, tylko napięciowego. Szczelina w świecy zapłonowej to 1 mm, więc maks. napięcie między nimi to może 1-2 kV -zgaduję. Aby wytworzyć łuk na odległości 10 mm, to potrzeba już 15 kV i izolacja między zwojami nie wytrzymała.
Pojedź do elektryka samochodowego niech sprawdzi. Uszkodzenie cewki (przebicia) zdarzają się. Nowa cewka nie jest znowu taka droga. Elektrykę zapłonową zostaw elektrykowi (fachowcowi) - posłuchaj dobrej rady. Jak elektryk sprawdzi i będzie ok, to podpytaj czy zna sposoby na odkłócenie CB. Pozdr. P.S. Zakłócać CB w samochodzie może wszystko: począwszy...
Nie wiem co to afr. Szczelina nominalna na świecy - powinna wystarczyć, ale to tylko moje zdanie.. I "gazowni".. Zauważyłem, że problem zaczyna się koło 2 tys. obrotów. Na benzynie zdarzają się sporadycznie takie akcje, sprawdzałem. Jadąc na Pb szarpnie czasem tylko. Na LPG nieustanny "ostrzał". Do sprawdzenia i wymiany kostki cewek, fajki cewek, cewki,...
Spróbuj zmniejszyć szczelinę świecy na 0,8mm. Używaj świec tylko 1 elektrodowych. Jak nie pomoże to wizyta u gazownika jest wskazana. Pozdrawiam
Mam Focusa 1,6 16v 99r. w kombi.Od jakiegoś czasu mam taki problem że dopóki silnik nie osiągnie temperatury to ma moc i przyśpieszenie,wymieniłem cewkę i przewody i było trochę lepiej ,ale jeszcze słabo.Świece wyglądały dobrze więc zostały.Znalazłem na forum opis osoby która po przejściu z takim samym Focusem przez 3 serwisy wymieniła:świece,przewody,cewkę...
Szczelinę w świecach zmniejsz do 0,6-0,7mm i montuj świece DENSO, obecnie chyba jedyne w rozsądnej cenie które działają dobrze.
Teoretycznie w świecach v-line iskra nie skacze do wycięcia w elektrodzie tylko po bokach, po najkrótszej linii oporu. Jest to ładnie narysowane na opakowaniu, tyle że od wewnątrz i najpierw trzeba rozerwać pudełko :lol:
W późniejszych maluchach były podobne cewki zapłonowe, tyle że tam instalacja jest 12 V. Być może mogłoby to zadziałać po zmniejszeniu szczeliny na świecach.
Kabelek odłączony, szczelina ok, przerwa również, świece podmieniane, fatum jakieś.
Może to być objaw zbyt słabej iskry. Sprawdź na jaką długość daje iskra z samego przewodu WN. Musi być co najmniej 5 mm. Gdy iskra jest zbyt słaba, czasami pomaga zmiana świecy zapłonowej lub zmniejszenie przerwy na świecy z 0.6 mm na 0.4 mm lub nawet mniej. Problem słabej iskry dość często występuje w chińczykach. Rozwiązaniem problemu jest wymiana...
Odkręć świecę i sprawdź czy jej nie zalewa ma być sucha jak masz szczelinomierz szczelina ma mieć 0.45mm. Z boku przy gaźniku masz filtr powietrza sprawdź czy go też nie zalewa w razie czego możesz go przeczyścić czystym paliwem a potem przedmuchać powietrzem pod ciśnieniem albo wytrzeć w coś aby był suchy. Sprawdź przewód paliwowy i filtr paliwa na...
Cewkę wymieniono, iskra jest znacznie lepsza. Przy dedykowanej przez producenta szczelinie na świecy 1.1mm samochód nie zapala, zapala natomiast przy szczelinie około 0.3+0.5mm. Jak silnik się rozgrzeje to słychać nierównomierną prace silnika, przy dodaniu "gazu" silnik od razu się dławi i gaśnie.Jest to bardzo dziwne. Bezpieczniki sprawdzone wszystkie.
Witam. Problem z tym samochodem jest następujący. Przyszła kiedyś potrzeba odpięcia przewodów zapłonowych od świec, niestety jeden z przewodów rozpadł się, tj. metalowa końcówka została na świecy. Przewód został tymczasowo naprawiony, samochód działał "poprawnie", wolne obroty 1.1k obr/min, ale nie brakowało mu mocy. Nazajutrz kolejne odpinanie przewodu,...
Tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/4170213500_... Szczeliny, które nie świecą mają być niewidoczne. Obudowa to czarny matowy i dobrze było by, gdyby przesłona też była ciemna (przydymiana?) i matowa. Przesłona musi być cienka (papier, folia)
Dużo tego się nazbierało, Mamy tu kilka usterek. 1 Najprawdopodobniej szaleje emulator sondy lambda, wiązka lub sama sonda. 2 Do wymiany świece i kable WN , Swiece wymiana co 10 000km. szczelina 0,7mm. 3 Problem z hydraulikami lub wałkiem rozrządu, trzeba zdjąć dekiel i ocenić, Hydrauliki mają trzymać olej w sobie i nie może on sobie wyciekać. 4 Nie...
Witam. Posiadam Kosiarkę / Traktorek MTD 15.5 HP z silnikiem B&S 15,5 hp I/C OHV Od pewnego czasu silnik gaśnie po około 10-15 minutach pracy. Od razu po zgaśnięciu mogę go odpalić bez problemu po czym po około 10- minutach objaw jest podobny, gaśnie. I znów można go odpalić tuż po zgaśnięciu. Wymieniłem świecę, szczelina cewki ustawiona na 0,3, wymieniony...
Zacznij od najprostszych rzeczy. Czyli świece, kable, cewka. Jaką masz szczelinę na swiecach? Jak się nie mylę to fabrycznie mają 1.1mm.
Jeśli po włączeniu świateł gaśnie lub przerywa to zbyt duża szczelina na świecy lub przerywaczu.
Witam.Posiadam kosiarkę MTD silnik-briggs&stratton quantum 50.Jak jest zimna to odpala z pierwszego,natomiast po rozgrzaniu już ciężko odpalić-trzeba kilka razy aż zaskoczy. Co może być przyczyną? -gaźnik przedmuchany -króciec,kolektor ssący sprawdzony,założony oring na łączeniu z gaźnikiem -świeca nowa -szczelina między kołem a cewką 0,2
Sprawdź odległość impulsatora od "garbika" na kole magnesowym. Nie może ocierać o ten "występ". Zalecana szczelina-odległość ok. 0,3 mm (oporność sprawnego impulsatora ok. 140 omów). Zbadaj również przewód WN i tzw. fajkę świecy. Na próbę możesz sprawdzić iskrę bez fajki (przeskok ok. 8 mm).
Witam. Mam 406 2.0 16v 97r. silnik szarpał w trakcie jazdy przy obrotach między 1500-2000 obr./min szczególnie na 2 biegu gdy dodawałem gaz. Po przekroczeniu 2000 obr./min było wszystko ok. Sprawdziłem masę w samochodzie. Prześledziłem kable od akumulatora do miejsca mocowania masy. Na silniku i na karoserii odkręciłem , wyczyściłem i na koniec pasta...
Podmień jeszcze przewody wysokiego napięcia, To że nowe to nie znaczy że nie mogą być uszkodzone. Oraz równa szczelina na świecach.
Luzy ustawione na 0,05mm. Tak jeszcze zapytam jaka powinna być szczelina na świecy?
Co do szczeliny na świecy to przy gaźnikowcu ustawia się 1mm.
Witaj Sprawdź czy nie przestawił Ci się zapłon, zobacz jak wygląda klin na kole zamachowym. Wyreguluj przerwę na cewce zapłonowej, wyczyść świecę i ustaw szczelinę. Pozdrawiam
0.4 ustawia się na świecy. To zdecydowanie mało.
Sprawdz szczeliny na elektrodach świec.
W najbliższym czasie filtry LPG do wymiany. Wymień wtedy zobaczysz czy coś pomoże. Wkrótce sprawdzę świece i zmierze szczelinę na nich. Było by lepiej jak byś nic nie sprawdzał, tylko wymienił. Nie wiadomo kiedy ostatnio były wymieniane.
Witam. Z ciekawości - sprawdzałeś szczeliny na świecach? Z doświadczenia wiem że producent świecy robi sobie przerwę na X bo tak ma w katalogu. A Silnik autka potrzebuje właśnie tej świecy ale z przerwą Y. Na dodatek przy instalacjach LPG z reguły daję o 0,1,, mniejszą przerwę. Ktoś kiedyś wspominał że LPG potrzebuje tego i to działa. Obecnie w domu...
Sprawdź szczeliny na świecy powinno być 0.6-0.7 mm a na szczelinie pomiędzy iskrownikiem a magnesami na kole 0,3-0,5 mm u mnie było prawie 1mm i też raz zapalił a potem już nie aż wystygł. nie wiem tylko czy tak to mi ustawili w serwisie czy ktoś inny u którego kose trzymałem, w każdym razie sprawdź
Witam. Jeżeli masz świece jedno-elektrodowe to zmniejsz im szczelinę o 0,10 mm i zrób jazdę próbna.Pozdrawiam Ps. "o" uzupełnione .
To właśnie na oryginalnej świecy się to dzieje,a szczeliny też zmieniałem bez rezultatu.
Kolega Cyborg ma rację , przerwa na platynach i świecy jak najmniejsza . Kolego janm max szczelina na przerywaczu to 0,30 mm.
Witam , najprościej wymienić moduł zapłonu , pewnie to tania rzecz i w każym sklepie takich pełno , jeżeli kolega nie chce wykluczyć innych możliwości i stawia tylko i wyłącznie na elektrykę , naprawiłem kilkadziesiąt silników i nikt nie ma problemu . O statnia rada : sprawdź cewkę wyzwalającą i ewentualnie ustaw szczelinę , sprawdź cewkę zasilającą...
Zamówiłem nową cewkę, tylko nie pamiętam nazwy jakaś 3 literowa 250zl , zapytałem o beru to mi powiedział 450, to wybrałem tą tańszą, na jutro mam ją mieć. Na obecną chwilę na tych starych świecach zmniejszyłem szczelinę na 0,7 i bez różnicy, dalej szarpie tak jakby nie palił któryś cylinder. Błędy skasowałem programem w tel do komunikacji z komputerem...
Zenoah - tabela danych technicznych i regulacyjnych, rok 2006, język niemiecki. Uwaga na błędy w tabeli. Jest Elektroden Abstand, powinno być szczelina magneto (air gap). Przerwa na świecy wynosi typowo 0.60-0.70 mm. Dane można wykorzystać do chińskich klonów (pilarek łańcuchowych, kos spalinowych, dmuchaw).
1) czy w tej maszynce powinna być uszczelka między gaźnikiem a obudową filtra powietrza? - jak dokręcałem i spojrzałem z góry to zobaczyłem, że ta obudowa tak nie leży w linii na gaźniku, 2) jak ustawić przerwę w świecy, jest jakaś tabelka w zależności od modelu świecy? - zostawić szczelinę taką jaka jest po zakupie? ten sam dylemat mam przy swoim...
Witam Jeżeli mogę wsadzić swoje 3gr to z praktyki powiem - 95% mechaników nie sprawdza fizycznie stanu układu wysokiego napięcia. Podejdzie rzuci okiem i uchem - wciśnie kit i to cała diagnoza. Mechanik musi mieć dobry dzień aby mu się chciało. Dobrze wcześniej powiedział i zrobił MARIU, że wymienił całość. Tak naprawdę to zaczynamy od świec. Wykręć...
Źle dobrana mieszanka paliwowo powietrzna. Wyreguluj gaźnik. Zapłon elektroniczny czy mechaniczny? Jeśli mechaniczny to sprawdź czy styki młoteczka pod megneto nie są wypalone. Szczelina świecy ustawiona na 0,2mm? Piszę z pamięci jak kiedyś też miałem Simsona i zachowywał się podobnie.
Porządne świece to raz a dwa odpowiedni moment dokręcania świec.W TD bodajże 30Nm ,większy skraca znacząco żywotność poprzez zmniejszenie szczeliny między korpusem świecy a częścią grzejna która rozgrzewając rozszerza sie.
Cześć Kolego, miałem identyczny problem z GCV190, rozwiązaniem była wymiana cewki WN. Same wymiany świec nic nie wniosły do tematu. Sprawdź jeszcze szczelinę między magnesami a cewką.
Wiec tak,znalazlem w dziku punkt kontrolny i wg.tego ustawilem szczelinę na mloteczkach, napięcie na kablu jest,podczas trzymania kopie jak ta lala ,ale na świecy nadal nie ma iskry? :-(
Sprawdź wielkość szczeliny na świecy. Jak ustawiasz ssanie? Jeśli silnik gaśnie bez dodawania gazu to może podciągnij linkę? Możesz też pobawić się regulacją iglicy w gaźniku.
Hyundai Coupe silnik 2.0 zasilany benzyną + lpg, rocznik '97. Cewka zapłonowa podwójna, przewody poprowadzone po plastikowej pokrywie zaworów w uchwytach. Świece NGK ze szczeliną 1,1mm wedle zaleceń Hyundai. Ps. Rzecz jasna brak kopółki i palca.
Pan w sklepie poinformował mnie właśnie że te NGK BPR6E Nr.2 będą jak najbardziej pasować bo to poprawiony model od nie produkowanego już BPR5E o lepszych parametrach. A czy w świecach można regulować szczelinę ?
No to napisz jeszcze proszę co było, bo ja mam to samo od przedwczoraj w Peugeocie 309. Nic nie strzela, ale przy rozgrzanym silniku na gazie traci moc. Benzyna super hula. Instalacja 6 lat - 200 tys. km. Dzisiaj kupiłam świece... Mechanik zmniejszył szczeliny między elektrodami w świecach i wyregulował na parowniku .
Szczelina na elektrodach świec z biegiem czasu powiększa się! Za duża przerwa na nich skutkuje podobnymi jak u Ciebie efektami.
witam dużo grzebałem w di-tech-u na moje oko powinieneś sprawdzić najpierw szczelinę na świecy. w zimie , zwłaszcza przy ujemnych temperaturach trzeba zmniejszyć przerwę na świecy do 0,3-0,4m. oczywiście zanim ją wkręcisz do silnika musisz ją wypalić (można nad gazem) jeżeli reszta podzespołów jest sprawna to powinno pomóc. napisz jaki jest efekt
Zapytałem na początku tego wątku o wystrzały przy eksploatacji samochodu z LPG. Na moje kłopoty pomogła wymiana świec NGK(mimo, że wyglądały całkiem nieźle) na BERU! Na nowych świecach BERU o szczelinie 0,7 mm jeżdżę od kilku dni i ani jednego wystrzału!!! Wszystkim, którzy podpowiadali mi rozwiązanie serdecznie dziękuję.
Michał 74, całe po południe szukałem specyfikacji itp do silnika niby ma typ D4F i nic. Mam tylko instrukcje obsługi . Znalazłem świece o ile to te a szczelina ??? Ustawiona fabrycznie ??? https://france-car.com.pl/p/1/1255/4x-sw...
Świecę mam jednoelektrodowe, nie zmniejszałem szczeliny. Podobno pomaga. Screeny dołączenia jak uruchomie interfejs. Miras- pytanie zadałeś retoryczne. Masz rację. Na razie męczę. A tłumaczenie gazownikow jest jakie jest, czasem mają rację. Tak jak w moim przypadku w innym temacie gdzie z fanfarami odtrąbił em sukces.
Skoro brak jest koloru białego, to wygląda na uszkodzenie luminoforów diod LED w podświetlaniu. Zdemontuj tylną ściankę i włącz TV, przez małe szczeliny powinno być widać jak świecą diody w podświetlaniu. Zobacz, czy czasem nie dają niebieskiego światła. Jeśli tak to do wymiany są taśmy LED.
Miałem to samo. Sprawdzałem iskrę na świecy po jej wykręceniu. Iskra była a silnik nie zapalał. Wówczas trochę zmniejszałem szczelinę na świecy. Chyba pomogło bo wreszcie odpalił. Po pewnym czasie wróciłem do szczeliny referencyjnej i też było podobnie. Co ciekawe, wymieniłem świecę na nową i nie pomogło. Wróciłem do starej pięcioletniej świecy i używam...
za tzw. "moich czasów" lata 90 -95 użytkownika (używanego) malucha, odpinali cewki profesjonalni mechanicy Tak odpinali, sam też odpinałem – do czasu. Cewka ma swoje przewidziane napięcie wyładowania. Zwiększając szczelinę powietrzną na świecy albo zdejmując fajkę całkowicie, podnosisz je. Normalnie jest to 10–15 kV, jak zdejmiesz fajkę, to zrobisz...
Jeździłem niegdyś czymś takim. Jak coś się działo zawsze zaczynałem od gaźnika: skład mieszanki, dysza wolnych obrotów, wymontowanie mycie w benzynce, potem dolewki oleju, świeczki: szczelina w świeczce, czyszczenie fajek świec, aparat zapłonowy: wymiana kowadełka, znowu szczeliny, pokrywa zaworów: wymiana uszczelki. W dzisiejszych czasach jak to zrobisz...
Ustaw zapłon dokładnie według książki "jeżdże motorowerem simson". Szczelina świecy ma byc od 0,4 do 0,5mm. Iskra wtedy "powinna być koloru niebieskiego (nie fioletowego). Aha, no własnie. Jak go wkrecasz na wysokie obroty to nie swista Ci w tłumik??
Witam Świece są w porządku szczelina też, przewody również nie zalewa mi świec... :D No tak, ale czy iskra jest cały czas? Jeśli jest (sądzę że tak), to "podlej mu paliwa do "gardzieli" i uruchom silnik. Jeśli odpali na dłużej niż zwykle (3s), to już wiesz, że przyczyna tkwi w układzie zasilania paliwem. Pozdrawiam.
lodówka szczelina wąska szczelina regulacja szczelina
spadek napięcia ładowania czujnik temperatury renault kangoo regulacja napięcia prostownika
bezpiecznik tablicy rejestracyjnej 55pus płyta
Hydrofor nie wyłącza się - możliwe przyczyny i rozwiązania Przeciętne obroty silników krokowych NEMA 17 1.7A