Równie dobrze mogą być uszkodzone świecie żarowe a hałas to kilka innych rzeczy. Jak się boisz jeździć to bierz taksówkę. Diagnostyka i dopiero naprawy.
Uszkodzenia w układzie grzałek nurkowych. Taki dogrzewacz silnika świecie żarowe w płynie chłodzącego.
Witam! Posiadam vw lt 35 1999r. Mam problem, ponieważ gdy grzeją świecie żarowe jest napięcie na zaworze elektomagnetycznym pompy wtryskowej. Natomiast kiedy świece żarowe kończą grzanie znika też napięcie na elektrozaworze pompy wtryskowej. Co jest tego przyczyną?
Cześć, Mam problem z autem, ponieważ nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, z tłumika wydobywa się ciemny dym i to bardzo kopci, ale silnik nie łapie. Wcześniej miał problem, bo potrafił zgasnąć po odpaleniu, gdy nie był zagrzany. Chciałem się za to wziąć i akurat teraz nawet zakręcić nie chce. Co prawda długo stał, bo to auto jest bardzo rzadko używane...
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest Cześć, Z Twojego opisu wynika, że masz problem ze startem silnika w Twoim Fordzie Focus MK1 z silnikiem 1.8 TDDi. Silnik nie odpala przy pierwszej...
Napisz jaki rok i silnik Błędy były odczytywane ? 2004, 252d Błędy były sprawdzane komputerem w BMW jedyny błąd jaki się pojawił to złe żarówki :/ Dodano po 1 Świece żarowe sprawdzone ? Układ paliwowy sprawdzony ? Może cofa się paliwo ? Świecie żarowe nie były sprawdzane, a czasem po odpaleniu samochodu czuć diesla, w BMW zobaczyli ze jakaś uszczelka...
Auto po zdjęciu wtyczki z czujnika temperatury przy termostacie - odpala bez większych problemów. Można pójść skrótem jak ja, zakupić na pewnym portalu coś typu "diesel źle odpala'', czyli przekaźnik czasowy, który przerywa obwód na czujniku temperatury. Wtedy dawka paliwa zostaje zwiększona, świece grzeją i samochód odpala na ciepło czy zimno bez problemu,...
Dziękuje, ale to nie to. Łańcuszek rozrządu też wydawał mi się na 99% winny temu cykaniu, ale okazuje się, że to nie to. W ostatnim miesiącu byłem w 3 różnych miejscach. Zmienono łańcuszek (i wcześniej pasek) rozrządu oraz naciągacz. Kasatory/popychacze zaworowe Wymieniono świecie żarowe Dalej nic. Cały czas jest ten dźwięk. W jednym miejscu, padło...
z tym że teraz nie zapala sie wcale kontrolka świec żarowych i auto za nic w świecie nie chce zapalić. Pewnie brak zasilania ECU.Tak sprawdź przekaźnik silnika a wcześniej bezpieczniki.
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika. A mianowicie, jak postoi w nocy, to rano bardzo ciężko pali. Objawia się to jakby paleniem na wszystkie cylindry. Kiedy już zapali, szarpie, kopci białym dymem przez około pierwsze 5 minut. Świecie żarowe sprawdzone, filtr paliwa został świeżo wymieniony, a komputer nie wykazuje żadnych błędów. W czym może...
Witam, jak w tytule, błąd 18009, auto nie odpala, w momencie włączenia zaplonu zapalają się świecie żarowe oraz wspomaganie zaczyna działać mimo iż silnik nie pracuję, po około pięciu sekundach zalczają się wentylatory, nie słychać pompy paliwa w zbiorniku. Po kilkukrotnym wyłączeniu i włączeniu zapłonu zaskakuje, pojawiają się kontrolka chek engine,...
mam renault megane 1.9D 1997r 64KM od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem, na początku myślałem że to wina BIO ropy, ale po wymianie filtra paliwa niby pomogło, ale nie na długo, gdy był gorący palił, a jak zimny to juz ciężko, myślę sobie świecie żarowe, no i wymieniłem 2 pierwsze które były łatwiejsze do odkręcenia i spróbowałem zapalić i palił...
Podajesz na świecie na krótko napięcie to działają?
Witam Chciałbym zrobić sterowanie świecami żarowymi na tranzystorach do podgrzewacza płynu. Są to 4 świecie do każdej chce podłączyć po jednym irf2804. Jak wiadomo na świecie trzeba podać +12V nie bardzo wiem jak to połączyć. Do tego włącznik I 0 II czyli dwie świece albo cztery.
świece podejrzewam że mam dobre gdyż grzały do tej pory normalnie tylko po wymianie rozrusznika się tak stało. a bezpieczniki to tylko są w citroenie pod maską ? a czy słaby akumulator może też mieć na to wpływ ? Dodano po 8 a jak zagrzać świecie ręcznie?
Też tak myślę, dla tego szukam zepsutej rurki. Nowej nie będę kroił bo za dużo kosztował a mam małe dzieci i na bank którąś potłuszczą by poznać świat:)
prubowałem pompować pompką co jest przy filtrze prąd dałem bezpośrednio na świecie i na zawór w pompie prąd z akumulatora i dada jest to samo
To nie jest temat o latach 60 i 70, tylko o passacie b5 tdi, w którym świecami steruje sterownik, i nie spotkałem w żadnym pasacie b5 1.9tdi takiego rozwiązania, by świece żarowe grzały po uruchomieniu silnika. Jeśli kolega da mi konkretny przykład, to będę wdzięczny. No popatrz parę milionów passatów jednak zjechało z linii produkcyjnych a ty żadnego...
W tym golfie TDi masz komputrer który steruje pracą silnika a kontrolka świec żarowych odpowiada nie tylko za grzanie świec ale informuje o błędach w silniku. Podepnij się pod diagnoskop i wszystko będziesz wiedział. Jak dawiniej w samochodach nie było diagnozy każdy narzekał że musi szukać po omacku teraz jak mamy diagnozę to szukamy na czuja nierozumiem...
Mam Siemens 5WS40285C-T W sumie to ważniejsze od sterowania jest miejsce przekaźnika, za nic w świecie nie mogę go znaleźć, jakbym go miał podejrzewam że wiedziałbym już o wiele więcej niż teraz...
Witam Napiszę Wam jedną dobrą radę na temat odpalania forda escort 1.8D nawet jakby było -20stopni celcjusza. Po pierwsze proszę wyjąć rozrusznik i alternator i dać je do regeneracji. Mój rozrusznik niby kręcił, ale to, że kręci to nie znaczy, ze dobry. W moim rozruszniku okazał się uszkodzony wirnik, a w rozruszniku znikome szczotki i łożyska z tulejkami...
Przepraszam może się mylę ale czy świece są w lecie albo przy ciepłym silniku są grzane 1 minutę ? Myślę że w współczesnych rozwiązaniach to góra kilka sekund. Myślę że po 1min "grzania" to świecie będą się nadawać do wymiany o ile w ogóle się uda je wykręcić.
Nie wiem jaki posiadasz rezystor, ale świat nie jest idealny i nawet żarówka żarowa posiada indukcyjność. Nie wiem jak Twój algorytm będzie działał i jakie są jego wymagania. Co rozumiesz poprzez maksymalny prąd?
Dobra dobra. Błąd egr to zapalić może ale kontrolkę check engine. Sprawdź czy i jak działają ci świata STOP. Miganie kontrolki świec żarowych po odpaleniu to uszkodzenie układu świec żarowych bądź uszkodzony włącznik świateł stop.
Witam. Mam podejrzenie, że jedna lub dwie świecie nie grzeją w moim dieslu. (rano słabo pali). Proszę powiedzcie jak sprawdzić świece. Wiem, że nie zawsze świeca gdy ma przejście proądu jest sprawana. Sam się o tym przekonałem. Czy są jakieś inne sposoby sprawdzania świec żarowych?.
A no właśnie, czy po oporze sprawdzi świecie ile powinny mieć wszystkie cztery omow w Berlingo 1.9d Z góry dziękuje A do tych świec się cieżko dostać także nie tak przed nosem one są
No właśnie sęk w tym, że ilość urządzeń elektrycznych stale rośnie aczkolwiek trzeba oddać prawdę, że ich moc też się zmienia. Oświetlenie dzisiaj w dużej mierze oparte o struktury LED to zaledwie 10-15% zużycia energii tej, które zużywały źródła żarowe. Współczesny telewizor to śmieszna moc znacznie poniżej 100W, wręcz żart w porównaniu do kineskopowego...
Z tego co piszą w internecie, to lampa UV (HANAU Quarzlampen). Wsadzana była w oprawę będąca w zasadzie naświetlaczem operacyjnym - HANAU Künstliche Höhen-Sonne. Do poczytania tutaj: [url=http://dingler.culture.hu-berlin.de... Quarzlampen i tutaj: [url=http://historiadelamedicina.org/blo...
A działa pompa niskiego ciśnienia ? ta w zbiorniku ? Po włączeniu zapłonu powinna pompować przez kilka sekund do uzyskania właściwego ciśnienia do pompy wysokiego ciśnienia. I czy słyszał ktoś o dodatku paliwowym do silnika HDI ostatnio w Auto Świecie wyczytałem że Peugeot 307 ma coś takiego i kosztuje to około 750 - 850zł w zależności od ilości.
O boże xD Świecie pracuję w tedy jak weżniesz na nie kręcącym silniku na zapłon czekasz az zgaśnie kontrolka świec i na rozruch świecy wtedy się wyłączają silnik startuje i wracasz zapłon i silnik pali :D Szukaj stycznik świec czy nie spalił na początek.
Ja bym najzwyklej w świecie sprawdził czy jest przejście między stykami 30-87 (nie powinno być), następnie przyłożyłbym zasilanie do styków 85-86 i znowu sprawdził przejście (powinno być). Chyba, że pytasz o coś innego ;) Pozdrawiam
Witam . Sprawdź czy jest zasilanie na tym pinie szerokim u góry,jak również czy dochodzi zasilanie po kluczyku. Świecie powinny być jak się nie mylę na 12V.Należy każdą świece indywidualnie sprawdzić.Najlepiej podać napięcie na 1-2sek i sprawdzić pobór prądu danej świecy ,mając podłączony amperomierz(minimum zakres 30A) lub kleszcze dietza.Przekaźnik...
Co o tym sądzicie ? Sądzę że to debilny pomysł. Po co to robić? Jest sporo zastosowań tego systemu. Najważniejszym jest rozgrzanie silnika w zimę. Oczywiście mówię o systemie dobrze przemyślanym i zabezpieczonym. A debilny to może być człowiek, który zamknięty w swoim hermetycznym świecie nie dostrzega rozwoju. Jakby takie podejście mieli wszyscy to...
W tym temacie nie chodzi o lampy żarowe, lecz o wyładowcze lampy niskiego ciśnienia, czyli świetlówki liniowe. Kolega przeczyta dokładnie. ... - żarówki halogenowe zasilane napięciem sieciowym G9 (HL) - żarówki halogenowe zasilane niskim napięciem G4, GY6.35 ... Tuby LED firmy Philips (zamienniki LF 35 W) zamontowane przeze mnie dwa lata temu w amatorskim...
Witam. Walczę z problem trochę ciężkiego odpalania tego Peugeota. Nie ma tragedii ale przy nowych wtryskach i regenerowanej pompie WC powinno być igła a czuję już, że duże problemy zaczną się wtedy gdy zaczną się mrozy. Rozrusznik zregenerowany, akumulator sprawdzony i podmieniony na inny 100% sprawny, praktycznie nowy a czasem jest problem z obróceniem...
Na świecie (przed unifikacją) istniały systemy pracujące na częstotliwościach od 16 i 2/3Hz do 133 1/3Hz. Rozrzut wynikał z przyjętych rozwiązań technicznych napędu (turbiny parowe, turbiny wodne) i konstrukcji samego generatora. Wyboru 60 Hz w USA dokonał George Westinghouse a 50Hz w Europie niemiecka firma AEG. 60Hz wynikało z optymalizacji oświetlenia...
Oddalem auto do mechanika mechanik: -wszystko mechaniczne wyglada dobrze Oddalem auto do elektromechanika i trzymal samochod ponad tydzien - Auto dziala jezdzi wszystko smiga, zdazylem przejechac 4 km i znowu to samo. Piekny jest swiat
Witam Inaczej lampa fluorescencyjna lub lampa luminescencyjna. Jest to lampa elektryczna mająca kształt rury o średnicy 20-40 mm i długości od kilkunastu cm do 1,5 m wypełnionej parami rtęci i argonu, w której źródłem świecenia jest promieniowanie widzialne emitowane przez warstwę luminoforu pokrywającego wewnętrzną powierzchnię rury. Emisja ta wywołana...
bobo: tak, tak, ja wiem, że inspektor Cieślak z "07 zgłoś się" miał mini podsłuch w długopisie i kamerę w zegarku i psa, który umiał podjąć trop za odrzutowcem, i potrafił (inspektor, nie pies) z mokrego ręcznika zdjąć odciski palców, jednak sprzęt ten jest na co dzień tak oszczędnie używany, że kiedy zginie rower albo ktoś obrobi w nocy kiosk pozostaje...
wesołych swiat życze wszystkim
Witam Popatrzyłem na tamten temat który przytoczyłeś i który został zamknięty - gratulacje dla tamtego moderatora za to co zrobił :| - typowy serwisant zakładów samochodowych, najmądrzejszy na świecie. Koledze kazali pół auta wymienić i też za każdym razem inne błędy mu wyskakiwały (niestety za każdym razem brali od niego po 50zł za samo podłączenie...
(at)kj1 i spółka - od apokaliptycznych wizji i politycznych manifestów to jest Hydepark. Tutaj dyskutujemy na temat kary za brak wymogu OZE w miksie. Macie coś do dodania w temacie? Nie, bo zdaje się, że nikt nie zauważa, że cele OZE olewały wszystkie rządy konsekwentnie od dwóch dekad prawie, a wy zachowujecie się, jakby problem pojawił się wczoraj....
Witam, wszystkich. Chciałbym zbudować układ zasilający świece żarową w modelarskim silniku spalinowym, która jest zasilana napięciem w zakresie 1.2-1.6V, natomiast pobór prądu wynosi w granicach 3-4A. Źródłem napięcia, będzie akumulator żelowy 12V. Są gotowe takie urządzenia, ale one wszystkie mają jedną drobną wadę: gdy ustawię odpowiedni prąd dla...
Widać są jeszcze normalni ludzie na tym świecie cieszy mnie to, że w końcu konkretni ludzie dają porady. Jeśli chodzi o rozrząd to wymieniałem go zaraz po zakupie auta i właśnie takie rzeczy się dzieją. Jeśli chodzi o kąt wtrysku to proszę o radę jak najlepiej go zmierzyć, ponieważ jestem początkujący w zabawie vagiem. Wchodziłem w opcje „Bloki...
fabryczna blokada uruchomienia - zimne luty
A po co tam gwint ? jak na górze zarówy jest włącznik i jakis smieszny uchwyt do zawieszenia na krzaku :-)
Otwarty obwód kontrolki świec żarowych? PSG5 czy PSG16? Aż muszę z ciekawości sprawdzić czy na liczniki idzie fizycznie obwód z żarówką, czy kontrolka świec żarowych jest sterowana po CAN przez liczniki.
W moim samochodzie mam silnik Forda, 1.8TD z roku 97. Wszystko było w porządku do pewnego momentu. Jadąc sobie normalnie po mieście chciałem zmienić pas na lewy, wcisnąć gaz i wyprzedzić pojazd przede mną. Auto ruszyło jak zwykle i zgasło. Przekręciłem kluczyk i odpaliło normalnie. Od tego czasu jest wciąż taki sam objaw. Auto ładnie odpala, nie ma...
Dj Matyas, jak nazwać ludzi, którzy oferują swoje usługi na wesela i inne okolicznościówki oparte na jakiś kolorofonach i tym podobnych urządzeniach? Nie są to bynajmniej profesjonaliści. Świat idzie do przodu i należy iść z duchem czasu, a ludzie, którzy stoją w miejscu i twierdzą, że tak ma być psują rynek, bo nie inwestują i teoretycznie z cenami...
Moim zdaniem musisz sprawdzić czy to wina samego sterownika czy mapy patrz tunera. Sprawdzałeś sterownik przed zmianą mapy?
Jaką pompą??? Paliwową? Kontrolka od świec lubi się świecić nie tylko przy problemie ze świecami. Ale w pierwszej kolejności sprawdził styki i złączki przy wskazanej pompie oraz na drugim końcu kabla
sprawdziłem 2 używki podobno sprawne Nie możesz sobie pozwolić na "podobno" - albo 100% dobre, albo się nie nadają. Najlepiej sprawdzić w innym aucie i wtedy masz pewność. Jeżeli jest faktycznie dobry, to masz sygnał, że jest coś nie tak z autem. Dobrze sprawdziłeś wszystkie obwody małej wtyczki? Nie masz założonego jakiegoś odcięcia zabezpieczającego...
Kontrolka w ten sposób sygnalizuje niesprawnosc ukladu. Najczęstszą przyczyną jest przepalenie jednej ze swiec. Czy trzeba jechac do serwisu? To zalezy od twoich umiejetnosci. Przy okazji: kontrolka pełni jedynie rolę informacyjną - nie ma żadnego obowiazku żeby czekać aż zgaśnie przed uruchomieniem silnika. Motor w dobrym stanie pali w miesiącach „ciepłych”...
Mam trochę podobną sytuację tyle, że w Golfie 3, mianowicie świece mi podgrzewa na oryginalnym przekaźniku ale kontrolka za chiny świata się nie oświeci nic a nic, natomiast na przekaźniku z poza TDI np od TD czy D się oświeca
Tam powinny być 2 puszki: przekaźnik rozrusznika (blokady rozrusznika) i opornik świecy żarowej (1 st grzania) - jest szeregowo ze świecą. Na drugim stopniu (przy rozruchu) ten opornik zwiera stacyjka.
Więc ci piszę, że 109.
Tak szczerze mówiąc, to nieraz już widziałem ten bezpiecznik zrobiony z paska blachy ocynkowanej 0,5 mm :D Również z kawałka drutu miedzianego, na oko 1,5 mm... Oryginał ma chyba 80A prąd znamionowy. Ten bezpiecznik rzadko wysiada w wyniku zwarcia po stronie świec, najczęściej pęka ze starości i przegrzania- ile w końcu cykli grzania musi wytrzymać...
Tutaj nic nie dorysujesz , ponieważ świece żarowe są podpinane bezpośrednio do zespolonego przekażnika świeć żarowych sterowanego przez ECM , a wpine się je parami / dwie do pinu przekażnika nr. 1 i dwie do nr.2/.
Jażeli sporadycznie działa to mogą być styki nadpalone pod sterownikiem świec żarowych (duże prądy)
jedna strona bezp S39-80A przekaźnik J52, druga strona S125-80A przekaźnik J495. tylko dokładnej lokalizacji znaleźć nie mogę. Jak znajdziesz listwę przekaźników i bezp i znajdziesz tam dwa bezp 80A to nad nimi będą przekaźniki. Na listwie na pozycjach 2 i 8 są przeźniki, a bezp są na poz. 9 oraz 10. Szukaj na podszybiu, ew. pod tapicerką pod kierownicą....
awaria stara jak świat Panie Kolego, szybciej by było użyć google niż pisać ten temat :)
Wyczyść styki przy sterowniku w moim przypadku w sprinterze 411 2.2CDI pomogło też paliła mi się kontrolka edc
Sterownik założyłes nowy czy używany. Sterowniki są dosyć awaryjne.
Ten przypadek jest bardzo częsty - sprawdź działanie świateł stop. Jeśli działają, a nie masz odpowiedzniego sprzętu diagnostycznego, to zdejmij osłonę- tę nad pedałami i wyjmij czujnik hamowania (trzeba go okręcić i wyjąć). Czujnik posiada dwie pary styków, jedna rozwierna, a druga zwierna. Weź miernik w rękę i sprawdź ten czujnik. Pamiętaj, że po...
Czyli przekażniki nie działają sprawdz je może mają cewki spalone lub styki wypalone .Ściąg obudowę przekażników i zobacz czy łapią .Jeszcze można zmostkować styki robocze . Mówimy o sterowniku świec żarowych ( elektronicznym). Tam nie ma styków i cewek. Do modułu na środku złącza wchodzi gruby czerwony - jest tam stałe zasilanie 12V? W złączu są dwa...
Mam takie pytanie apropo oplowskiego diesla który nie chce palić na mrozie. Po całej nocy stania pod chmurką i temperaturach poniżej 0 samochód zaczyna ciężko palić tzn. trzeba dłużej kręcić, natomiast gdy temperatura spadnie poniżej 10 stopni temperatura samochód nie pali już wcale tzn. rozrusznik robi może z pół obrotu i słuchać tylko tak jakby świat,...
zacznij od sprawdzenia czujnika temperatury ...
W CR wcale nie musi świecić się kontrolka świec zawsze. Świeci zwykle przy niskich temperaturach.
Oznaczenia: 15 - (+12V) ze stacyjki. 31 - masa 50 - sygnał do rozrusznika (tego, który uruchamia elektromagnes) T - do czujnika temperatury L - do lampki w liczniku. G1 - G5 - świece żarowe. Posprawdzaj czy wszystko wkoło działa (czyli czy dochodzą napięcia i czy świeci kontrolka świec żarowych w zegarach). Jak wszytko działa to przekaźnik walnięty.
Dzwięk lampowy-zwykła żarówka żarowa Dzwięk tranzystorowy-żarówka tzw. oszczędnosciowa. Tak wygląda to pod względem przyswajania przez ludzkie ucho i oko.
Regulacja czujnika stop powinna pomoc jeśli stało się to po wymianie serwa . To że stop świeci nie znaczy ze czujnik jest ok .
Kontrolka jak gaśnie to znaczy że świece są dostatecznie gorące i można dokonac uruchomienia i właśnie o to chodzi w tym wszystkim, wiadomo, że po jej zgaśnięciu następuje faza dogrzewania silnika (nie informowana już kierowcy świeceniem tej kontrolki) ale im niższa temperatura płynu chłodzącego tym kontrolka świec żarowych dłużej świeci po przekręceniu...
sprawdź jaki prąd pobierają świece ,każdą z osobna . możliwe ze padł przekaźnik świec
Albo coś ci się pomyliło. Albo to masz jakiegoś TDI a to kontrolka od świeć żarowych i jest na zegarze obrotomierza.
Witam - proponuję podłączyć żarówkę samochodową ( żarową 21W/ 12V ) zamiast silnika i sprawdzić płynność regulacji świecenia .
Od kiedy kur.... po podgrzaniu otwór się zamyka?? Od zawsze na fizyce uczyli że rozgrzany materiał rozszerza się "na zewnątrz", od zawsze wszelkie otwory po podgrzaniu się powiększały a wy tworzycie nowe zasady świata że otwór po podgrzaniu się zaciska? To może blok silnika do wciskania tulei suchych należy zamrozić??
Myśle, że trzeba zdjąc pokrywę wkręcić miernik w miejsce świeć żarowych i odłączyć pompowtryski na czas kręcenia (pomiaru).
Proszę o pomoc w temacie - jak udoskonalić silnik diesla w zimie ! Chodzi mi głównie o przeróbki i udoskonalenia silnika diesla, czy ma coś ktoś takiego zamontowanego ? Problem jest taki że nie mogę odpalić Zetora 8011 oby sobie odśnieżyć drogę wyjazdową. Zetor ten nie posiada świec żarowych i przyśpieszacza zapłonu, akumulator jest dobry ale wiadomo...
Witam - proszę sprawdzić wyłącznik z regulatorem ( Fa2/6 1Bek ) , zamiast silnika proszę podłączyć żarówkę ( żarową ) 230V 40- 60W i sprawdzić jak świeci w całym zakresie regulatora .
Nie znam Twego auta, ale np. w moim Golfie kontrolka ta sygnalizuje również inne usterki. I tak, gdy spalił mi się bezpiecznik od stopu, to migała, natomiast gdy stop świecił mi stale, to świeciła ciągle. Dla pewności sprawdź opisany problem, ale może być też i inna usterka.
Jak mruga kontrolka od świec żarowych to znaczy że jest jakiś błąd trzeba podłączyć vaga i sie przekonasz, a jak nie to trzeba szukać w ciemno ja mam podobny problem i już zamówiłem zestaw do diagnozy.Tyle że z octavią 1.9 TDI ale przeciez to ten sam silnik. Sprawdz czy świeci ci światło stop i sprawdz czy świece żarowe są dobre. Zobacz też czy jest...
Dlaczego nie sprawdzisz lub podmienisz przekaźnika i nie sprawdzisz świec żarowych, ale skoro kontrolka świeci cały czas to coś z przekaźnikiem i jeżeli był cały czas załączony tak jak pokazuje kontrolka to pewnie i świece popaliło. A próbowałeś wyjąć przekaźnik i czy w tedy dalej świeci kontrolka?
w tym modelu o błędach silnika informuje kontrolka świeć żarowych (normalnie zapala się przed odpalenie i gaśnie jak się świeci podczas pracy silnika to jest błąd). Trzeba podpiąć tester albo komputer i sprawdzić co mu się nie podoba najlepiej odpisz sobie kod błędu.
Jak ci immo chodzi to masz diagnozę i odczytaj od czego ci się świeca żarowa świeci. Na pewno nie od przepalonej świecy żarowej bo w tym silniku nie było diagnozy tego obwodu. Co do bezpiecznika od świateł stop to zerknij czy ktoś odpowiednio włożył żarówkę. Jak pamiętam są tam 2 włóknikowe i jak ktoś ją źle wsadzi to pali bezpiecznik.
Świece startują jednak lecz albo masz którąś uszkodzoną albo niewłąściwe albo uszkodzony sterownik gdyż taki właśnie objaw zapalenia się lampki po odpaleniu silnika i świecenie przez minutę oznacza uszkodzenie obwodu świec. SławeK
Samochód dobrze odpala, nie trzęsie silnikiem? Zaczynając od kontrolki świec żarowych wypadało by sprawdzić świece ale nie świeciły się podczas naciskania na pedał hamulca?... W turbinie mogła się przyciąć zmienna geometria łopatek, tzn przy turbo masz taka gruszkę i trzeba zobaczyć czy pracuje poprawnie po dodaniu gazu powinno się tam przesuwać to...
Dlaczego żarówka świeci jak ją podłączyłem pod te dwa piny? Bo obwód zamyka się przez żarówki stop w tylnych lampach, jakbyś zamiast żarówki zmostkował te piny kawałkiem drutu, to światła hamowania powinny się zapalić
Uprzedzając tu Twoją odpowiedź - byleby merytoryczną - regulator fazowy, i owszem, nadaje się do włączenia pomiędzy sieć AC a owy "transformator elektroniczny", ale wtedy i tylko wtedy, kiedy obciążenie takiego "transformatora" ma charakter czysto rezystancyjny, np. grzejnik oporowy, żarówka z włóknem metalowym. A w tym przypadku tak nie jest (patrz...
Sprawdz na początek przewód kontrolki i jego połączenia. To jest niebieski w T4. Zwarty do masy przy alternatorze powinien zapalić kontrolkę. Jak zapali to alternator do naprawy. Nie masz ładowania i tyle, nie wymyślaj ciekawych problemów bo ich tu nie ma.
W moim fordzie connect świecenie kontrolki od świec sygnalizowało awarię silnika. Po podłączeniu pod komputer wyszedł spadek ciśnienia paliwa na listwie CR. Bez komputera raczej nie dowiesz się co go boli.
Pomoc w tym temacie nie jest trudna. Wystarczy systematyczność w czynnościach i umiejętność analizowania wyników swojej pracy. Podanie napięcia na fioletowy przewód sprawdza poprawność funkcjonowania rozrusznika,jak i jego zasilania. Problem braku kręcenia leżeć może w stacyjce,pozycjonerze,przewodach,module przekaźników. Świece żarowe : sprawdzić zasilanie...
Witam Napisałeś ciut mało, ale.. Sprawdź czy w momencie świecenia kontrolki od świec na listwę łączącą świece przychdzi napięcie - może tylko jest spalony bezpiecznik Pozdrawiam
Wiesz w traktorze to się zaworów nie reguluje. Za to w silniku tak. Więc podaj typ silnika a nie traktora. Świecę sprawdzasz grupowo lub indywidualnie. Zależy co masz za sprzęt. Można amperomierzem cengowym, można drucikiem. Ale ten silnik jak sprawny obywa się bez świeć. Z padającym układem paliwowym już bez kosztów nie powalczysz.....
Witam ponownie. Napięcie na świecach masz jak najbardziej prawidłowe jęśli chodzi o te 10,5v to zapewne na nie odpalonym silniku. po2 to kontrolka świec żarowych to jedno a zasilanie na świece, żarowe to drugie. a przekaźników jest dużo i trzeba kontrolką lub woltomierzem sprawdzać czy dochodzi zasilanie. Na zimnym silniku powinno być tak, że po wyłączeniu...
zna ktos jakis sposób nawykrecenie bez dodatkowych kosztów ??? Jako tako to szczególnych sposobów na wykręcanie świeć nie ma. Jedynie co mogę doradzić ( gdyby były oporne) odkręcać je na rozgrzanym silniku.
Kontrolka świec żarowych w Renault Kangoo 1.5 DCi, nie świeci. Silnik kręci a nie odpala.
Wracając do mostka to faktycznie ma zwarcie w każdą możliwą stronę. Domyślam się, że na tym zabawa się nie kończy? Możliwe, że to będzie wszystko. Do sprawdzenia jeszcze tranzystor kluczujący zasilacza. Po wymianie uszkodzonych elementów najlepiej podłączeń w miejsce bezpiecznika sieciowego wpiąć żarówkę tradycyjną (żarową) 40-60 W/230 V. Uchroni to...
są tylko dwa tryby - maksymalne świecenie i połowiczne, a między nimi jak próbuje przełączyć to najpierw migają. Wszystko wskazuje na to, że posiadasz ściemniacz fazowy do lamp żarowych. W takim przypadku można wykonać to co napisał (at)klamocik, albo wymienić regulator (ściemniacz) na odpowiedni. Poniżej opis Twego ściemniacza: [url=https://www.elektrykasklep.pl/towar...
Witam W komorze silnika nie ma takich przekaźników, natomiast po prawej jest skrzynka z bezpiecznikami jest przekaźnik R1 (100)a przekaźnik to mam na wierzchu poza tą skrzynką. A jak wynika ze schematu przedstawionego wcześniej jest to R30 i o ten mi chodziło? Jest to zwykły przekaźnik dołączany masą z komputera tak wygląda skrzynka: https://obrazki.elektroda.pl/8232754500_...
świeci cały czas kontrolka od świec żarowych Wymienić świece żarowe. No bardzo mądre ,bez diagnozy takie rady? 😂 Tam nie ma zasilana ECM.
wtyczki elektryczne świecie najszybszy procesor świecie kontrolka żarowe
uziemienie instalacji elektrycznej szlifierka kątowa kondensator schemat transformator ferrytowy
Czy można jeździć na płukance Liqui Moly? Mercedes Actros MP2 błąd BS E03 A 273 95 - analiza