z prawej biały mijania, zółty drogowe, szary postojowe, kierunkowskaz czarno-zielony, silniczek brązowo-niebieski, brązowo biały i żółto biały. Z lewej kierunkowskaz czarno-biały, silniczek żółto-czarny, brązowo-niebieski i brązowo biały, masa wiadomo brązowy.
w wiązce na drzwiach żółto czarny otwórz i żółto biały zamknij
Witam Po pierwsze usuń prowizje za plik jeśli chcesz aby ktoś pomógł. Po drugie ze schematu którego skan umieściłeś wynika iż po naciśnięciu przycisku jedne styki sie : rozwierają "OTWIERANIE" POMARAŃCZOWY/CZARNY - BIAŁY/CZARNY, "ZAMYKANIE" POMARAŃCZOWY - BIAŁY, inne zwierają: "OTWIERANIE" BIAŁY/CZARNY - ŻÓŁTY/CZARNY, "ZAMYKANIE" BIAŁY- ŻÓŁTY, na czas...
Aby ew. zwarty kondensator co się rzadko zdarza nie wprowadzał nam zamieszania w pomiarach to go odłącz i podaj oporności pomiędzy: żółty a popielaty - żółty a czarny - żółty a niebieski - żółty a biały - żółty a czerwony - popielaty a czarny - popielaty a niebieski - popielaty a biały - popielaty a czerwony - czarny a niebieski - czarny a biały - czarny...
To rozumiem że żółty i żółto czarny do masy razem. Dodano po 1 Pomarańczowo czarny z biało czarnym przez rezystor do tego brązowego z kostki tak ? Dodano po 43 Biały z pomarańczowym gdzie ? Żółty i żółto/czarny do masy, biało/czarny do brązowo/szarego przez rezystor 700-1000Ω, biały do brązowo/szarego. Pomarańczowy i pomarańczowo/czarny z niczym...
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
Na schemacie z twojej instrukcji jest trochę przesunięty opis wyjść przy sterowaniu masą. Przewody: żółty i żółto/czarny połącz z masą (razem z czarnym przewodem centralki). Przy sterowaniu pilotem, przekaźniki w centralce zwierają przewód żółty z białym (przy zamykaniu) i żółto/czarny z biało/czarnym (przy otwieraniu). https://obrazki.elektroda.pl/9433741500_...
Żółto-czarny i żółty z alarmu do masy, pomarańczowe pomijasz, a biały i biało-czarny łączysz z brązowym i białym w wiązce sterownika zamka centralnego.
Jak już napisano + ~ - ~ , w/g zdjęcia: biały, zielony, czarny, żółty. Zielony i żółty to "wejście", biały to +, a czarny to masa.
Na zdjęciu widać, że w 6 pinowej wtyczce masz biały i biało czarny przewód, podają one masę na zamykanie i otwieranie. Są tam jeszcze: żółty i żółto/czarny. Zapewne podłączone do stałej masy. Sprawdź to połączenie. Następnie podaj masę raz na biały, a raz na biało/czarny przewód. Zamek powinien działać. Przekaźniki do sterowania zamkiem są naprzeciw...
Tak jak piszesz biały i biało czarny a żółty i żółto-czarny dołącz do masy.
Przecież podał - 53x2x0,5. Normalny kabel telefoniczny. Zapewne YTKSY. Nie pamiętam oplotów i robię to instynktownie ale wiodące piątki powinny być następujące biały czerwony czarny żółty biały z niebieskim biały z pomarańczowym czerwony z niebieskim czerwony z pomarańczowym czarny z niebieskim czarny z pomarańczowym żółty z niebieskim Pary to oczywiście...
Witam, Wyciskarka do owoców przestała działać. Po sprawdzeniu elektroniki przyszedł czas na silnik. Z silnika wychodzi 5 przewodów: 1/ biały - podłączony pod neutralny 2/ czarny - podłączony pod kondensator 3/ żółty - - podłączony pod kondensator 4/ czarny - podłączony pod włącznik (obroty lewe i prawe) 5/ żółty - - podłączony pod włącznik (obroty lewe...
Sterowanie masami jest na pierwszym schemacie od góry. Łączysz żółty i żółto/czarny do masy. Pomarańczowe ucinasz a biały i biało/czarny służy do sterowania. Odnośnie zdalnego odpalania to nie podłączaj zielonego(rozrusznika), fioletowego(kontrolka oleju) oraz brązowego(plus gasnący). Wystarczy tylko żółty podłączyć (plus po stacyjce).
Na odpiętym silniku sprawdz omomierzem rezystancję uzwojeń, roboczego (czarny, żółty) oraz rozruchowego (żółty, biały). Sprawdz też czy żadne nie ma przebicia do masy. Sprawdz woltomierzem czy działa tacho silnika (podłącz woltomierz do obu niebieskich i zakręć wałem silnika)
Wszystko jest prawidłowo. Tu masz schematy rożnych opcji podłączania. Ty potrzebujesz sterowania siłownikiem czyli musisz dorobić te dwa brakujące przewody czyli pomarańczowy i pomarańczowo czarny i je podłączyć do masy a przewody żółty i żółto czarny do plusa. Następnie przewody biały i biało czarny łączysz z niebieskim i zielonym od siłownika, a który...
Witam, poszukaj na słupku dzrzwiowym lewym przewodu białego i żółtego lub biało/czarny i żółto/czarny. To są przewody sterujące plusami centralny zamek. Pozdrowionka
-z podłączeniem kierunkowskazów Przewód czarno/biały i czarno/zielony w czarnym 12'pinowym złączu skrzynki bezpiecznikowej. -z podłączeniem sterownika do centralnego zamka Sterowanie (+), przewód czerwono/niebieski i czerwono/zielony w czarnym 6'pinowym złączu drzwi kierowcy. -z domykaniem szyb Podłącz do przycisków sterujących, ciąć i podłączyć: biało/czarny...
Może być kilka wersji kolorystycznych przewodów: Zamknij - żółto/biały Otwórz - czarno/żółty ------------------------ Zamknij - biało/błękitny Otwórz - czarno/niebieski ------------------------ Zamknij - żółto/biały Otwórz - żółto/czarny ------------------------ Zamknij - niebiesko/żółty Otwórz - niebiesko/żółty przez rezystor 180Ω ------------------------
żółty-żółty0,9 żółty-biały brak żółty-niebieski brak żółty-czarny brak biały-czarny 2,5 biały-niebieski2,6 czarny-niebieski4,5 Dodano po 34 tak wszystko jest rozłączone
Dodano po 16 Witam to tak górny rząd od prawej Niebiesko biały Fioletowy Przerwa Czarny Pod nimi Szary Żółto szary Czarny Zielono brązowy Brązowy Dodano po 13 Prawa lampa od prawej Brązowo żółty Zielono biały Żółto bialy Czarny Dolny rzad od prawej Czarny Żółty Czerwono szary Zielono szary
Witam potrzebuje opis kabli czarnej wtyczki z BMW od czujnika cofania.Mam tam piec kabli i niewiem co gdzie podlaczyc. brazowo-czarny Niebiesko-szary Niebiesko-zolty Zielono-bialy Bialo-czerwono-zolty Dzieki za odpowiedzi. Brązowo-Czarny – masa. Niebiesko-Szary – Gong (Piszczyk). Niebiesko-Żółty – sygnał wstecznego. Zielono-Biały...
Czerwony,żółty,żółty z czarnym> +12v Czarny , pomarańczowy , pomarańczowy z czarnym> - masa biały - do siłownika (zielony) biały z czarnym - do siłownika (niebieski) W razie odwrotnego działania przycisków zam-otw należy zamienić przewody na siłowniku. Powodzenia.:D
ok mam nowy przełącznik. Ale dziś dokładnie sprawdziłem okablowanie. A wiec kabel Brązowy->rozetka brązowa na słupku Czarny zakończony zielona wtyczka->oddzielna skrzynka Nieb. szary zakończony szara wtyczka->oddzielna skrzynka I następny problem kable idące od przełącznika do wiązki foteli łącza sie kością i tam widzę kolejny problem. Czerwono żółty->czerwono...
Biały to komunikacja K line , żółty i żółto czarny to komunikacja po Canie. Trzeba wyłączyć komunikację w sterowniku gazowym i możesz normalnie łączyć się ze swoim samochodem .
Ze schematu wynika, że podłączasz najpierw przewody sterownika do sterowania masą. Czyli nie używasz pomarańczowego ani pomarańczowo/czarnego. Przewody: czarny, żółty i żółto/czarny z wiązki sterownika podłączasz na stałe do masy. Biały ze sterownika podłącz do styku 85 przekaźnika dodatkowego. A biało/czarny do styku 87a przekaźnika, razem z końcówką...
Czerwony i czarny powinny być zwierane przełącznikiem (sprawdź omomierzem) a żółty i biały podłączone do cewki mikrofony (zmierz oporność. O ile czarny to masa (omomierz może się nie przydać - obudowa przetwornika plastikowa...) to do Jacka p[odłączasz biały na masę a żółty do "pipka". Jeśli omomierz pokaże połączenie z masą "rączki" czarnego można...
Odpowiedź na drugie pytanie jest prosta, to jest typowe liczenie kalbli stacyjnych, czyli: biały-niebieski biały-pomarańcz biały-zielony biały-brązowy biały-szary czerwony-niebieski czerwony... czarny-niebieski czarny... żółty-niebieski żółty... biało-niebieski (w niebieskie paski)-niebieski biało-niebieski... Są też kable tzw. czwórkowe, przeważnie...
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
zasil tę proxime plusem i minusem (wiadomo), pomaranczowiy i pomaranczowoczarny do masy, żółty i żółto czarny do plusa na białym i białoczarnym będa wyjścia wtedy na twój siłownik slave i łaczysz je z niebieskim i zielonym w odpowiednia stronę .
Znalazłeś 2 kable że starego alarmu którymi zamykasz i otwierasz to teraz podłącz do nich zakupiony sterownik. Żółty i żółto czarny łączysz z czarnym i podłączasz je do masy, białoczarny do kabla który otwiera a biały do kabla który zamyka, jeszcze czerwony do plusa i zamek działa
W instrukcji obsługi masz schemat podłączenia siłownika uniwersalnego. Biały i biało czarny do siłownika, pomarańczowy i pomarańczowo czarny masa, żółty i żółto czarny stały +
Pokaz jak podłączone są w instalacje przewody biały biało czarny żółty żółto czarny.
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Potwierdzam. Pierwsza sonda: 1 zielony - biały 2 żółty - biały 3 niebieski - szary 4 biały - czarny Druga sonda 1 niebieski - biały 2 szary - biały 3 zielony - szary 4 żółty - czarny Nr to oznaczenia z wtyczek. Pierwsza sonda to na schemacie B166, druga to B57. https://obrazki.elektroda.pl/2966402600_...
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Pokombinowałem i doszedłem do tego. Działa pilot, dodatkowo podłączyłem do niego otwieranie bagażnika i też działa. Oto kolory kabli jakie podłączyłem, gdyby ktoś jeszcze chciał coś takiego zrobić: bx30 .......................... centralka w Suzi czerwony ............................zielono-biał... czarny.................................c...
Czerwony+, czarny-,żółty i żółto/czarny do minusa, biały do białego z przycisku, biało/czarny do łososiowego z przycisku. MA DZIaŁAĆ, jak nie to coś puściłeś z dymem
Wideodomofon już działa. Były dwa problemy. Pierwszy to wadliwa wtyczka z wiązką która była dołączona do zestawu. Nie było przewodzenia na dwóch żyłach wiązki cztero przewodowej. Drugi problem to inne kolory przewodów opisane w instrukcji a inne w rzeczywistości. W cztero przewodowej wiązce ( kolory: biały czerwony czarny żółty) napięcie dla zasilania...
Witam. Urwał mi się port COM w kierownicy. Czy ktoś jest w stanie pomóc w polutowaniu kabli? W kierownicy mam następujące kolory: biały, żółty, czarny i niebieski. A w pedałach: niebieski, żółty, biały i taki jasnozielony coś w stylu turkusowego, trudno wytłumaczyć, może dam zdjęcie tego kabelka https://obrazki.elektroda.pl/9568211400_...
Według tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... to będzie piąty moduł od góry, więc żółto zielony to impulsator, czerwony to cewka WN, czarny masa, czarno-biały gaszenie (po zwarciu do masy), czerwono-żółty to cewka zasilająca CDI. Z prądnicy, zielony to masa, czarno-czerwony zasilanie CDI, niebiesko-biały to impulsator. Biały i żółty...
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny na masę, żółty i żółto-czarny na plus, biały i biało-czarny do niebieskiego i zielonego z siłownika, brązowy, biały i czarny z siłownika niewykorzystane.
Więc według schematu RTX: biały, żółty, biało czarny, żółto czarny według AMT- biały , brązowy muszę dokupić przekaźniki czy da się to jakoś rozwiązać??
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Biały -> czerwono-czarny, szary -> brązowo-szary, czerwony -> brązowy żółty -> brązowo-żółty, niebieski -> czerwono-biały.
aha a żółty ? bo dokładnie mam czarny czerwony żółty ten żółty to biały ?
Czarny żółty biały czerwony zielony Instrukcja podłączenia: czarny-masa biały- światła drogowe żółty-światła mijania zielony- światła dzienne czerwony- kierunkowskaz To powyżej masz odpowiedź, jak podłączyć lampę.
Mistrzu, to już było wałkowane tysiąc pięćset razy. Do tego sterownika podłączysz tylko przewody motoru siłownika, czyli niebieski i zielony. Sterowania z kluczyka nie będzie. Biały i biało czarny - siłownik, pomarańczowy i pomarańczowo czarny do masy, żółty i żółto czarny do plusa.
Czesc.Tez nie dawno podłączałem centralke do kierunków.Z prawej strony od kierowcy ,pod wykładziną znajdziesz dwie kostki -żółta i biała,żółta nas nie intereuje natomiast tylko biała,śa tam dwa przewody-niebieski i niebiesko czarny (pierwsze dwa patrząc na kostke)Włącz kierunki i sprawdz sobie jeszcze dokładnie!Rozdzieliłem sygnał dwoma diodami i podłączyłem...
Tam podpinasz z nowej centralki biały i bialo-czarny - jak pomylisz, to najwyżej drzwi będą odwrotnie działać - wtedy zamienisz. A żółty i żółto-czarny spinasz do masy.
Podpinasz się w drzwiach. Sterowanie masą, przewody żółto-biały i żółto-czarny. Wydłużenie impulsu na zamknij domyka szyby i szyberdach.
Proszę o pomoc w podłączeniu maty grzewczej wyjętej z subaru forester 2. Chcę wsadzić to do innego samochodu. Maty po połączeniu razem mają kostkę z 3 pinami (czarny, żółty i bialy). Podłączyłem na krótko czarny i biały masa oraz żółty plus ale maty grzeją do jakiś 30° Jedna z mat ma tylko dwa przewody czarny i czerwony. Druga żółty biały i czerwony...
Biały i biało-czarny do masy Żółty zamknij pojawia się masa Żółto-czarny otwórz pojawia się masa Zworka 0,8 sek wystarczy Szary do żółtego poda masę na przewód żółty-zamknij. Kupując powinieneś wiedzieć że to nie jest dedykowany sterownik tylko uniwersalny i musi być przygotowany do różnych opcji sterowania, a jeśli nie dajesz rady to lepiej podjedz...
Jak miało Ci się udać skoro podłączasz do kondensatora zielonożółty ,który jest masą silnika ? Podłącz tak : - biały - zero napięcia sieci - kondensator pomiędzy czarnym i żółtym - faza napięcia sieci do żółtego lub do czarnego w zależności od potrzebnych kierunków obrotów . ps: ten opis dotyczy tej kostki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Witam Mam problem w podłączeniu alarmu typu Noxon ( wiem co to za wynalazek ale znajomy kupił i chce bym mu zamontował ) do centralnego zamka fabrycznego w Fordzie Fiesta z 1997 roku . Krótko powiem co robiłem i nie przyniosło efektów . Po rozebraniu tapicerki drzwi kierowcy w celu zlokalizowania kolorów przewodów do centralnego idzie 9 przewodów (...
Hehe... sorki :D Czytam to co chcę, a nie to co jest napisane ;) najlepiej podlutuj tymczasowo czany do najdłuższego, odizoluj biały i żółty, włóż wtyczkę do kompa i puść muzę z winampa. Przłóż biały i zobacz który głośnik gra. Jak się okaże, że to prawy, to balans w winampie max na prawo, i już masz na 100% zidentyfikowane co do czego. I nie zapomnij...
To w inny sposób zapytam. Postanowiłem to przerobić .Wcześniej był 12/6 V i szybkie-wolne ładowanie . Pomierzyłem napięcia zmienne : czerwony- czarny 8,7 V czerwony - biały 0,15 V czerwony-żółty 14,9 v CZARNY-BIAŁY-6,9 V czarny-żółty - 5,8 V biały - żółty -13,1 V. Jak połączyć żeby było tak jak w oryginale używając mostek graetza. https://obrazki.elektroda.pl/6870459200_...
Witam Mam kabek 200 par - parowy Nie wiem za bardzo jak go prawidłowo rozszyć by było to zgodne z jakimiś standardami Kolory idą tak: Warstwa zewnętrzna: nieb - czerwony nieb - biały czarno biały brązowo - biały zielono - biały żółto - biały --- --- nieb - biały czarno biały brązowo - biały zielono - biały żółto - biały --- --- nieb - biały czarno biały...
Przewody musisz połączyć wg. rysunku w poście #2. Najpierw sprawdzasz za pomocą kontrolki z żarówką na którym z przewodów w szarej kostce na BSI (styki 13 i 15) pojawia się plus w momencie zablokowania zamków. Nazwijmy sobie ten przewód "zamykający" a ten drugi "otwierający". Następnie rozcinasz oba te przewody - w ten sposób uzyskasz cztery końcówki:...
W takim razie w zx300 przewód żółty i żółto/czarny podpinasz do masy, pomarańczowy i pomarańczowo/czarny zostawiasz niepodłączone , na przewodzie białym masz wtedy sygnał do otwierania a na biało/czarnym do zamknięcia, podpinasz je pod przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały w oryginalnym sterowniku, który przewód jest od zamknięcia a który od otwarcia...
A wyłącznik na ścianie ruszałeś? Jeśli nie to spróbuj tak: Od Żyrandola: - Od Sufitu Czarny - Biały Brązowy - Czarny Żółto-ziel - Żółto-Ziel Niebieski - Szarny
Kabel powinien mieć 3 końcówki chinche w kolorach czerwonym, białym lub czarnym i żółtym. Czerwony i biały/czarny - audio. Żółty - video.
Nie ma żadnej innej płytki w kamerze oprócz tych za zdjęciach? Do czego jest wpięty żółty i czarny przewód z oświetlacza IR? Jeżeli jest to cały zestaw to najprawdopodobniej: żółty +12 czarny - masa niebieski - sygnał wideo czerwony +12 biały - masa
Jest między wszystkimi. Niebieski żółty 0,1 Ohm Niebieski czarny 0,3 Ohm Niebieski biały 2 Ohm Biały czarny 1,7 Ohm Biały żółty 1,8 Ohm Czarny żółty 0,1 Ohm Dodano po 4 Ok dostałem właśnie opis wyprowadzeń Czy te dane mają sens?
czyli mam podłączyć normalnie zasilanie - czerwony kabel, masę - czarny, sterowanie otwórz - biało czarny, zamknij - biały i dodatkowo jeszcze żółty i żółto czarny jeszcze pod masę raz. Dziwnie ale wierzę na słowo i jutro będę montował ten sprzęt :) co do komfortu jest jeszcze dodatkowy przewód szary odpowiadający właśnie za domykanie szyb oprócz tego...
Ta duża puszka to alarm. Shock Sensor w małej obudowie, jak sama nazwa wskazuje, jest to czujnik wstrząsu do alarmu. Od kostki alarmu do centralki MERA szły zapewne dwa przewody (zamykanie i otwieranie), możliwe, że też miały wspólnie połączone przewody zasilania (+12V i masa). W centralce MERA masz fioletowy i brązowy przewód. Podaj ręcznie za pomocą...
Witam mam pytanie odnośnie podłączenia silnika do centrali nawiewnej VS-10-R-H/S-T. Silnik jedno fazowy, posiadam przełącznik trzech biegów VTS z silnika wychodzi pięć przewodów żółto/zielony, niebieski, czarny, żółty i biały według schematu VS-10 podłączam pod przełącznik L1 oraz żółty-pierwszy bieg, niebieski-drugi bieg, czarny-trzeci bieg, żółto/zielony...
Wujek google pomógł. Znalazłem coś takiego... Acha... w trakcie pisania nie zauważyłem, że to napisałeś... To może rzeczywiście na spokojnie sprawdź swoje połączenia. Wg mnie powinno być tak: Brązowy - lewy kierunkowskaz (+) Brązowy - prawy kierunkowskaz (+) Czerwony - "+" Czarny _ "-" (masa) Pomarańczowe - nie podłączone Żółty - masa Żółto-czarny -...
Miernik w dłoń, mierzysz który przewód idzie do którego pinu i podłączasz do tego samego w drugim wtyku. Prawidłowo pisząc robisz przewód s-video. s-vhs to nowocześniejszy system zapisu vhs
1. Czerwony - +12V stałe zasilanie 2. Czarny - -12V masa 3. Biało/Zielony - 12V masa 4. Zielony do syreny do zielonego 5. Biały do syreny do białego 6. - 7. - 8. Żółto/Biały - +12V po stacyjce 9. Różowy (gruby) +12V zasilanie kierunkowskazów 10. Żółty kierunkowskaz 1 11. Żółty kierunkowskaz 1 12. Biało/Czarny dioda LED 13. Biało/Niebieski - masa z czujnika...
Witam.W mojej centralce kable są kolorów Od prawej: ZIELONY, BRĄZOWY- kierunkowskazy, BRĄZOWY- kierunkowskazy, Różowy, CZERWONY, CZERWONY z czarnym paskiem, CZARNY, ŻÓŁTY, BIAŁY z czarnym paskiem, POMARAŃCZOWY z czarnym paskiem, ŻÓŁTY, BIAŁY, POMARAŃCZOWY. Pomarańczowe są do (minus) czarny (minus) żółty x2 i czerwony (plus) białe na zamykanie auta czyli...
No zdjęcia nie mam ale mam więcej szczegółów więc tak są 4 kable biały, fioletowy, czarny i żółty Ich stany są takie Żółty - Czarny - max w prawo Biały - Fiolet - Skręca w prawo nic - prosto Biały - czarny - skręca w lewo Żółty - fiolet - max na lewo cały czas myślę jak to zaprogramować podpiełem już wszystkie 4 kabelki pod mC i myślę
Problem rozwiązany. Otwieranie i zamykanie sterowane jest tym samym kabelkiem mianowicie zielono-czarny nr13. Po zapodaniu plusa zamykają się drzwi i pojawia sie stałe napięcie natomiast po podaniu masy przy zamkniętych drzwiach następuje otwarcie. Według schematu któy zamieściłem wcześniej podłączamy: biały i biało czarny do nr 13 zielono czarny żółty...
centralny dwie masy w boczku kierowcy kolory niebiesko-czerwony i niebiesko-żółty,krańcówki też w boczku czerwono-biały,kierunki tez w boczku zielono-czarny i zielono-żółty,odciąć możesz niegasnący plus po stacyjce albo pompę paliwa jest to prawdopodobnie niebiesko-czarny w progu,generalnie bardzo proste do zrobienia auto.
Hej, kupiłem wentylator harmann i oprócz typowego zasilenia są jeszcze 4 kabelki dodatkowe: czerwony, czarny, bialy, żółty Podłączyłem 3 przewody do regulatora obrotów czarny, żółty, czerwony - wszystko działa. Po co jest ten biały przewód? https://obrazki.elektroda.pl/8315320300_...
wejdz na strone http://www.hut.fi/Misc/Electronics/faq/v... -opis wszystich mozliwych połaczeń. Jak masz urwany kabel to oprócz RGB masz biały , żółty,brąz. i czarny. Biały H lub V żółty V lub H czarny masa reszte olej. Jeżeli biały z żółtym pomylisz to nie popsujesz monitora. Zapytania - rysiek_lemierzyce(at)wp.pl Rysiek
Witam. W załączeniu jest przedstawiona kostka s-ka MEZ Michalovce- widok od strony wsuwek konektorowych. Tak więc jak podłączysz kostkę od wiązki przewodów pralki ma się to następująco: Żółty s-ka - żółty wiązki Niebieski s-ka - czerwony wiązki Biały s-ka - biały wiązki Czarny s-ka - zielony wiązki Czerwony s-ka - brązowy wiązki
Wychodzą z niej 4 kable, czarny, żółty, czerwony i biały. Moje typy w tym totolotku: czarny - masa żółty - kierunek czerwony - stop biały - pozycyjne
Witam. Mam pewien problem, mianowicie wymieniam końcówkę ładowarki telefonowej na inną. I tutaj pojawia się problem: 1 kabel posiada kabelki "biały" i "czarny" natomiast 2 "żółty" i "fioletowy" (podchodzi pod brąz).. Jak je połączyć? Bardzo pilne!
czerw +po kluczyku, czarny -, brąz -sygnałowy,czerw z czarnym + z akumulatora,fiolet do sondy siwy do sondy w strone komputera bęzyny,biały rezerwa,żółto niebieski sygnał przepustnicy,dwa żółte odcięcie wtrysku
Sprawdziłem bezpieczniki na zapłonie, załączonych światłach i wszędzie podaje napięcie. Następnie przeszedłem do czujnika hamulca, na żółtym kablu jest napięcie, a na białym brak przy wciśnięciu hamulca. Owa wiązka przechodzi wraz z wiązką sprzęgła (kabel brązowy i czarny) w jedną kostkę, pod którą jest wpięcie z czterema kablami (biały, żółty, czarny,...
Dzięki Sosarek)) ja to papierkowy jestem a techniki się ucze))) Czarny instalacja z żadnym nowej kostki Biały iinstalacja z żółtym Żółto czerwony z czerwonym Czerwono czarny (podświetlenie) nie wiem z czym Żółto czarny (tuner +b) nie wiem z czym Czy ok?
Ja mam prawie takie samo trafo w moim upsie. Schematu nie mam niestety. Zaraz sprawdzę które przewody są od czego. Dodano po 10 Nieb. żółty. 12v Fiol. żółty. 12v Nieb. brąz. 24v Brąz. żółty. 24v Dodano po 2 Zasilanie biały + czarny.
OK .czekam.... A sprecyzujesz? Ten 3 i 4 mam podłączyć z : ? biało-czarny biały żółto-czarny żółty pomarańczowo-czarny pomarańczowy ?? Bo to chyba ważne.
Potrzebuje kolory przewodów sterujących przy module za schowkiem Niebiesko/szary i żółto/szary zamykają, niebieski i fioletowo/brązowy otwierają - wszystkie w czarnym złączu C3. Niebiesko/szare i niebieskie są tam zdublowane. Krańcówki: LP-pin1 biały, PP-pin14 zielono/fioletowy, PT-pin8 żółty, BG-pin13 żółto/pomarańczowy, wszystkie też w tym czarnym...
Proszę o poradę jak podłączyć silnik od pralki automatycznej. Niestety nie ma naklejki, nie znam parametrów, i nie pamiętam z jakiej pralki go wymontowałem. Szukałem na forum ale nie znalazłem konkretnie na 6 przewodów. Silnik jak na zdjęciach wychodzi 6 przewodów. Niebieski, żółty, biały, różowy, czarny, szary. Przewód niebieski jest połączony z kondensatorem....
Tam nie ma żadnych przekaźników od świateł. Prawdopodobnie padł włącznik klawisz lub stacyjka. Wyciągnij klawisz i sprawdź czy jest zasilanie ze stacyjki na czarno-żółtym przewodzie. Jak nie ma to stacyjka padła. Jak jest to na krótko zmostkuj z żółto-czarnym i powinny się zapalić światła. To chyba żółto-biały a nie żółto-czarny ,już nie pamiętam dokładnie,...
sonda 0-5v.Zeby nie skłamać z tego co pamiętam to czarny - sygnał,żółty - masa,biały i czerwony - grzałka
4 przewodowa wiązka przewodów żółty,biały,żółto czarny,brązowy.Brązowy to +12 ma być zasilany po zapłonie i wówczas tryb awaryjny musi działać.Brązowy przewód masz prawdopodobni podłączony po +12 z wtryskiwaczy gdzie zasilanie ginie po chwili lub jest dopiero przy kręceni rozrusznikiem.
Twoja instalacja jest 5 żyłowa. Musisz nowy unifon podłączyć tak jak do instalacji 5 żyłowej. Poszczególne kabelki przyłączasz zatem do zacisków 1 do 5. Pozostałę pozostawiasz niepodłączone. Instalacja ma odpowiednio kabelki: biały - wywołanie czerwony - słuchawka żółty - mikrofon czarny - masa niebieski - zamek Czyli w nowym dajesz odpowiednio: 1 -...
Przepraszam od razu za dodanie pomiarów do góry nogami, u mnie się otwierają normalnie, a nie zwróciłem uwagi, że tak się dodały. Ten "wiszący przewód" to ochronny, odpiąłem, żeby jeszcze bardziej nie mieszał. Od klienta udało mi się dowiedzieć, że jest to pompa, która buduje podciśnienie wstępne do pompy turbomolekularnej i obie są zabudowane w jakimś...
Sprawdź miernikiem czy centralka alarmu podaje masę na wyjściu. Analizując schemat powinno być tak: żółty i żółto/czarny do masy, biały do otwierania i biało/czarny do zamykania
Witam, czy może z was ktoś wie jak mogę odpalić silnik j.w. na krótko? Mam moduł 6-pinowy, ale kostka wpina 4 kable: żółto niebieski, żółto czarny, zielony, biało czarny. Z silnika wychodzi czarno czerwony i 3 kable z kostką niebiesko żółty, biały i żółty. Szukałem w necie, ale nie mogę znaleźć żadnego schematu do tego silnika - albo nie umiem szukać...
parami niebieski pomarańczowy zielony brązowy szary wiązkami: biały czerwony czarny żółty biało-niebieski czerwono-niebieski czarno-niebieski żólto-niebieski biało-pomarańczowy czerwono-pomarańczowy czarno-pomarańczowy żółto-pomarańczowy biało-zielony czerwono-zielony czarno-zielony żółto-zielony biało-brązowy czerwono-brązowy czarno-brązowy żółto-brązowy...
Montaż centralnego zamka Zamontowałem uniwersalny sterownik modemix w przednich lewych drzwiach. Czerwony 12v, czarny masa, żółto czarny i żółty też do masy. Biały do przewodu zamka i biało czarny do przewodu zamka. Sterowanie jest masą Drzwi z kluczyka się zamykają i otwierają tak też było przed montażem sterownika. Po montażu sterownika i podłączeniu...
Witam tym razem problem dotyczy podłączenia silnika podajnika drutu.Jest to silnik z motoreduktorem na 38V z 4 przewodami,czarny , brązowy żółty i biały. Nie wiem jak to podłączyć. brązowy czarny * * * * biały żółty
Ok, czyli rozumiem, że podłączenie będzie mniej więcej takie: * Czerwony -> Plus stały * Czarny -> Masa * Biały + Biało/Czarny -> PIN 8 i 5 w samochodzie * Żółty + Żółto/Czarny -> Masa Co zrobić z Pomarańczowym + Pomarańczowo/Czarnym? Jak było sterowanie plusem, to na jednym z filmików na YT też je podłączali, ze schematu wynika, że: * Biały ma być...
Być może programy z forum będą bez hasła nie wiem czy to dotyczy także centralki z gazu bo nie próbowałem innym programem. piny z centralki patrząc z przodu pierwszy rząd od góry Lp. 1-czerwono (pasek)żółty 2-różowy 3-czarny 4-żółty piny z interfejsu które łączą się z pinami centralki patrząc od tyłu wtyczki Lp. 1- zielony 2- żółty 3- brązowy 4- biały...
Mam nową instalację i brakuje mi białego kabelka. Mam żółty zielony niebieski brązowy I czarny. Czy odpowiednikiem białego będzie żółty?
Podejrzewam, że: Biały kabelek- audio Czerwony- zasilanie modułu nadawczego (no bo jakimś musi być ;) ) Żółty- wizja Czarny- masa Tak to przynajmniej wynika z typowej kolorystyki kabli Cinch. Teraz tylko pytanie czy na pewno tak jest. Spróbuj zasilić kamerę i podpiąć pod biały i żółty kabelki cinch, a masy do czarnego. Powinno ruszyć. Jak nie to ja...
biały czarny żółty zasilanie czerwony biały żółty czarny biały czarny niebieski żółty
pulpit ikony schemat zasilacz antenowy czujnik biegu wstecznego
zgrzewarka transformatorowa czujnik cisnienia
Grzałka z termostatem do bojlera CWU grzeje do 80°C zamiast 60°C – Termostat, kamień, ustawienia Grzałka z termostatem bimetalicznym do bojlera CWU – jak podnieść temperaturę wyłączenia z 60°C do 75°C?