Przecież podał - 53x2x0,5. Normalny kabel telefoniczny. Zapewne YTKSY. Nie pamiętam oplotów i robię to instynktownie ale wiodące piątki powinny być następujące biały czerwony czarny żółty biały z niebieskim biały z pomarańczowym czerwony z niebieskim czerwony z pomarańczowym czarny z niebieskim czarny z pomarańczowym żółty z niebieskim Pary to oczywiście...
To rozumiem że żółty i żółto czarny do masy razem. Dodano po 1 Pomarańczowo czarny z biało czarnym przez rezystor do tego brązowego z kostki tak ? Dodano po 43 Biały z pomarańczowym gdzie ? Żółty i żółto/czarny do masy, biało/czarny do brązowo/szarego przez rezystor 700-1000Ω, biały do brązowo/szarego. Pomarańczowy i pomarańczowo/czarny z niczym...
BLK czarny BLU niebieski BRN brązowy GRN zielony GRY szary LT BLU jasnoniebieski ORG pomarańczowy PNK różowy RED czerwony VIO fioletowy WHT biały YEL żółty NCA brak koloru NIA brak informacji
Na zdjęciu widać, że w 6 pinowej wtyczce masz biały i biało czarny przewód, podają one masę na zamykanie i otwieranie. Są tam jeszcze: żółty i żółto/czarny. Zapewne podłączone do stałej masy. Sprawdź to połączenie. Następnie podaj masę raz na biały, a raz na biało/czarny przewód. Zamek powinien działać. Przekaźniki do sterowania zamkiem są naprzeciw...
Aby ew. zwarty kondensator co się rzadko zdarza nie wprowadzał nam zamieszania w pomiarach to go odłącz i podaj oporności pomiędzy: żółty a popielaty - żółty a czarny - żółty a niebieski - żółty a biały - żółty a czerwony - popielaty a czarny - popielaty a niebieski - popielaty a biały - popielaty a czerwony - czarny a niebieski - czarny a biały - czarny...
Znalazłeś 2 kable że starego alarmu którymi zamykasz i otwierasz to teraz podłącz do nich zakupiony sterownik. Żółty i żółto czarny łączysz z czarnym i podłączasz je do masy, białoczarny do kabla który otwiera a biały do kabla który zamyka, jeszcze czerwony do plusa i zamek działa
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Te skróty pochodzą z francuskich nazw kolorów i można je rozszyfrować tak: BA - B l A nc = biały BE - B l E u = niebieski BG - B ei G e = beżowy GR - GR is = szary JN - J au N e = żółty MR - Ma RR on = brązowy MV - M au V e = liliowy NR - N oi R = czarny OR - OR ange = pomarańczowy RG - R ou G e = czerwony RS - R o S e = różowy VE - VE rt = zielony...
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
1. Żółty / kierunek lewy 2. Zielony / kierunek prawy 3. Niebieski / światło mgielne 4. Biały / masa 5. Czarny / pozycyjne lewe 6 Brązowy / pozycyjne prawe 7. Czerwony / Stop 8. (Aspock Szary) (Hella Różowy) / wsteczny Obrysówki i ośw tablicy podpinasz oczywiście stronami pod 5 i 6 Prościej nie umiem.
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Wszystko jest prawidłowo. Tu masz schematy rożnych opcji podłączania. Ty potrzebujesz sterowania siłownikiem czyli musisz dorobić te dwa brakujące przewody czyli pomarańczowy i pomarańczowo czarny i je podłączyć do masy a przewody żółty i żółto czarny do plusa. Następnie przewody biały i biało czarny łączysz z niebieskim i zielonym od siłownika, a który...
Tak jak piszesz biały i biało czarny a żółty i żółto-czarny dołącz do masy.
Czarny przewód ze sterownika do czarnego w kostce. Biały do niebieskiego. Przewód PE czyli zielono żółty zostaw w spokoju. Kolego, przewód PE nie jest tam dla ozdoby! 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady (...).
https://obrazki.elektroda.pl/6889073600_... Wycieraczka 15 Zapłon włączony - 15 15A Bezpiecznik 15 A 30 Napięcie akumulatora - 30 30A Bezpiecznik 30 A 31 Masa - 31 50 Sygnał startu - 50 5A Bezpiecznik 5 A 70A Bezpiecznik maksymalny 70 A A20 Sterownik elektroniki nadwozia bg Beżowy bl niebieski br brązowy G10 Połączenie masy na pokrywie...
O ile się nie mylę. Pomarańczowo biały – Pomarańczowy (RX+) Pomarańczowy – Żółty (RX-) Zielono biały – Zielony (TX+) Niebieski – Szary [PoE (+)] Niebiesko biały – Fioletowy[PoE (+)] Zielony – Niebieski (TX-) Brązowo biały – Brązowy [PoE (-)] Brązowy – Biały [PoE (-)] Czarny DC (-) Czerwony DC (+)
Ja taki moduł podłączyłem do prostownika CCCP. Idealnie wszedł w okienko po amperomierzu. Ty na pewno też amperomierz usuniesz, więc te przewody do amperomierza złącz razem i podłącz do tego łączenia podłącz żółty przewód kostki z 3 pinami. Przewód biały (-) rozetnij, końcówkę idącą do akumulatora połącz z czerwonym przewodem kostki z 2 pinami, a do...
Czerwony i czarny powinny być zwierane przełącznikiem (sprawdź omomierzem) a żółty i biały podłączone do cewki mikrofony (zmierz oporność. O ile czarny to masa (omomierz może się nie przydać - obudowa przetwornika plastikowa...) to do Jacka p[odłączasz biały na masę a żółty do "pipka". Jeśli omomierz pokaże połączenie z masą "rączki" czarnego można...
Potwierdzam. Pierwsza sonda: 1 zielony - biały 2 żółty - biały 3 niebieski - szary 4 biały - czarny Druga sonda 1 niebieski - biały 2 szary - biały 3 zielony - szary 4 żółty - czarny Nr to oznaczenia z wtyczek. Pierwsza sonda to na schemacie B166, druga to B57. https://obrazki.elektroda.pl/2966402600_...
W tym rozbiórce miałem dostępną tylko wersję przełącznika 2 Gang. https://obrazki.elektroda.pl/3359912000_... Podobnie jak wiele inteligentnych przełączników, wymaga to przewodu neutralnego na przełączniku. Po rozpakowaniu przełącznika i zawartości opakowania pierwszą rzeczą, którą zauważyłem i która zrobiła na mnie wrażenie, była płyta...
Witam. Ty to radio chcesz podłączyć do auta, czy na tzw. "stole"? Kod do tego radia posiadasz? Czerwony i żółty to: plusy. Czarny to: masa (-). Niebieski to: sterowanie anteną. Biały i biały z czarnym paskiem to: głośnik. Siwy i siwy z paskiem to: drugi głośnik.
Przewód Nr Sygnał Opis czerwony 1 VBUS zasilanie +5 V (maks. 0,5 A) biały albo żółty 2 transmisja danych D- zielony 3 transmisja danych D+ czarny 4 GND masa
Biały to komunikacja K line , żółty i żółto czarny to komunikacja po Canie. Trzeba wyłączyć komunikację w sterowniku gazowym i możesz normalnie łączyć się ze swoim samochodem .
Według tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... to będzie piąty moduł od góry, więc żółto zielony to impulsator, czerwony to cewka WN, czarny masa, czarno-biały gaszenie (po zwarciu do masy), czerwono-żółty to cewka zasilająca CDI. Z prądnicy, zielony to masa, czarno-czerwony zasilanie CDI, niebiesko-biały to impulsator. Biały i żółty...
Stary unifon BPT YC 200. Ma on cztery zaciski do rozmowy i wywołania oraz dwa niezależne zaciski do otwierania zamka. 5 - żółty - masa 7 - biały - wywołanie 8 - czerwony - słuchawka 9 - zielony - mikrofon Do przycisku otwierania zamka dołączone są kabelki brązowy i czarny. Tego nie byłbym taki pewny, bo unifon BPTYC/200 "załatwia" wszystko po 4 żyłach,...
No właśnie o tym pisałem. Przeważnie trafiają się z napięciem wtórnym 2x7,5V w stanie jałowym i mocy chwilowej 500VA. A to za mało na prostownik tyrystorowy. Potrzeba minimum 16V pod obciążeniem. Ja mam zrobiony na trafie z napięciem jałowym 14,3V i bez problemu na automat się nadaje mam go chyba już drugi rok. Dla potomnych bo mam spisane parametry...
W instrukcji obsługi masz schemat podłączenia siłownika uniwersalnego. Biały i biało czarny do siłownika, pomarańczowy i pomarańczowo czarny masa, żółty i żółto czarny stały +
1. Czerwony - +12V stałe zasilanie 2. Czarny - -12V masa 3. Biało/Zielony - 12V masa 4. Zielony do syreny do zielonego 5. Biały do syreny do białego 6. - 7. - 8. Żółto/Biały - +12V po stacyjce 9. Różowy (gruby) +12V zasilanie kierunkowskazów 10. Żółty kierunkowskaz 1 11. Żółty kierunkowskaz 1 12. Biało/Czarny dioda LED 13. Biało/Niebieski - masa z czujnika...
Nie ma żadnej innej płytki w kamerze oprócz tych za zdjęciach? Do czego jest wpięty żółty i czarny przewód z oświetlacza IR? Jeżeli jest to cały zestaw to najprawdopodobniej: żółty +12 czarny - masa niebieski - sygnał wideo czerwony +12 biały - masa
Ten czarny powinien mieć jakaś rezystancje, próbowałeś na innych zakresach pomiaru rezystancji, porównaj wynik z tym samym rezystorem na sprawnej płytce. Biały i żółty element są to kondensatory. Masz kiepskie (słabo zaostrzone) sądy pomiarowe ale ta sama rezystancja powinna być na rezystorze i na polach lutowniczych gdy jest inaczej to może być przyczyna...
Kolorystyka standardowa: zielony - masa czarny - zasilanie po stacyjce czerwony - akumulator, czarnoczerwony - zasilanie modułu niebiesko biały - impulsator żółty i biały - wyjścia uzwojeń "alternatora" (znajdź sobie dokładnie na schematach, który to odczep na światła, nie pamiętam w tej chwili) żółty i różowy w regulatorze - wejścia I właśnie to mnie...
Chciałbym z transformatora uzyskać napięcie 2x54V do podłączenia zasilacza symetrycznego. Jaka wydajność prądowa owego zasilacza? Wypadało by wiedzieć: - Czarny i czerwony 14V Ile - żółty i biały 54V Ile - żółty i zielony 29V Ile - biały zielony 25V Ile [ A ]?
Prawdopodobnie wygląda to tak: Czarno-fioletowy --> masa Zielono-pomarańczowy --> czujnik wysokości układu zawieszenia z przodu/tyłu Brązowo-żółty --> światła obrysowe z prawej strony Biało-liliowy(fioletowy) --> silnik reflektora doświetlenia kierunku skrętu z prawej strony http://obrazki.elektroda.pl/3455823100_1... Jeszcze kolory...
Tak "na oko" w 3 pin wtyczce czarny masa, żółty światła, biały ładowanie (oba do stratnego regulatora napięcia) dwa pojedyncze do CDI, zasilanie i pick up coil
Mistrzu, to już było wałkowane tysiąc pięćset razy. Do tego sterownika podłączysz tylko przewody motoru siłownika, czyli niebieski i zielony. Sterowania z kluczyka nie będzie. Biały i biało czarny - siłownik, pomarańczowy i pomarańczowo czarny do masy, żółty i żółto czarny do plusa.
W mojej (Honda) Czerwony zasilanie (ale 8V), żółty sygnał, czarny masa. jesli sprawdzisz multimetrem to biały powinien mieć przejście do czarnego. Jest to ekran przewodu sygnałowego. Zielony najprawdopodobniej tez masa. Kamerka powinna normalnie ruszyć po podłaczeniu do zwykłego wejścia composite w telewizorze.
Sterownik motronicM3.8.2/4/5? Ktory czujnik halla? Czujnik wału to czarny masa komputera, żółty pin 56 ecu , biały 63 pin, sprawdzamy oscyloskopem. Czujnik wałka rozrządu braz z niebieskim masa, fiolet z czerwonym pin 62 5volt ,fiolet z żółtym pin 76 sygnal prostokatny. Sprawdz przy samym komputerze czy jest 5 volt.Jak nie to jakiś stabilizator ubity...
Wycieraczki nie idą z lin tylko tak: Z bcm modułu nadwozia do silnika wycieraczki bezpośrednio plus Bcm pin 71 zielony żółty do pin 1 silnik wycieraczek Pin 69 biały do pinu 2 Pin 32 zielony czarny do pinu 3 Pin 4 to stała masa. Dodano po 1 Czyli najpewniej siada manetka lub mniej prawdopodobne moduł nadwozia
Na początek odłącz sobie przewód zielony od regulatora i na ten przewód podaj + akumulatora (najlepiej poprzez żarówkę H4 w roli bezpiecznika), nie będziesz musiał mieć odpalonego silnika. Sprawdzaj po kolei do którego miejsca dochodzi zasilanie, a na którym jest przerwa. Przewód zielony biegnie do kostki prawego przełącznika, z niego żółty to pozycyjne...
Jak masz domykanie szyb to czas 3 sekundy bedzie ci otwieral okna. Ile czasu trzyma przekaźnik po wcisnieciu pilota? Lutujesz biały z bialoczarnym i podajesz na nich plus. Do żółty lutujesz z czerwono niebieskim z pompy a żółto czarny z czerwono zielonym z pompy. Te pola J1 i J2 to J2 powinno być zmostkowane. Od drugiej strony płytki nie masz czasem...
Twoja instalacja jest 5 żyłowa. Musisz nowy unifon podłączyć tak jak do instalacji 5 żyłowej. Poszczególne kabelki przyłączasz zatem do zacisków 1 do 5. Pozostałę pozostawiasz niepodłączone. Instalacja ma odpowiednio kabelki: biały - wywołanie czerwony - słuchawka żółty - mikrofon czarny - masa niebieski - zamek Czyli w nowym dajesz odpowiednio: 1 -...
Biały i żółty pod zaciski bez oznaczeń. Czarny do masy (tej srebrnej podstawy prostownika). Zacisk z oznaczeniem do plusa akumulatora. Minus akumulatora do masy.
Pomarańczowy - przekaźnik blokady Fioletowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (+) Brązowy - wyłącznik drzwiowy sterowanie (-) Ciemno zielony - wyłącznik bagażnika/maski sterowanie (-) Żółty - (+) po stacyjce Czarny - masa Czerwony - (+) zasilanie Biało/czarny - syrena Niebieski - kanał 2 Czerwony - (+) zasilania Biały - kierunkowskazy (przez 2 diody)...
NO - Noir - czarny JA - Jaune - żółty VE - Vert - zielony BA - Blanc - biały BA/VE - czyli biało-zielony
Witam. W załączeniu jest przedstawiona kostka s-ka MEZ Michalovce- widok od strony wsuwek konektorowych. Tak więc jak podłączysz kostkę od wiązki przewodów pralki ma się to następująco: Żółty s-ka - żółty wiązki Niebieski s-ka - czerwony wiązki Biały s-ka - biały wiązki Czarny s-ka - zielony wiązki Czerwony s-ka - brązowy wiązki
Pomarańczowy i pomarańczowo-czarny do masy, żółty do +12V, biały z centralki do zielonego, biało czarny do niebieskiego, reszty nie podłączasz.
Te odcięte kable w aucie są od głośników. Wystarczy podłączyć je do odpowiadających kolorów w radiu, a zasilanie z białej wtyczki. Rozpiska kabli w radiu: czarny - masa czerwony - +12v (po zapłonie) żółty - +12v (pamięć) niebieski - sterowanie anteną, wzmacniaczem brązowy - MUTE (wyciszenie) biały z czarny paskie - minus głośnika lewy przód biały -...
Kolory wkładek bezpiecznikowych dla twojego przypadku: czerwony - 10A szary - 16A niebieski - 20A żółty - 25A czarny - 35A biały - 50A miedziany - 63A Najprawdopodobniej będzie to 16A czyli kolor szary. Dopuszczam też w kilku % kolor biały czyli 50A. Rzuć więc okiem raz jeszcze wiedząc jakiego koloru szukać.
Podłączenie: czerwony przewód +12v czarny przewód masa żółty przewód wyjście strefa dużej czułości biały przewód wyjście strefa małej czułości Typ wyjść - otwarty kolektor Potencjometry - do regulacji czułości (jeden małej drugi dużej)
Wyraźnie widać, które kable są głośnikowe. Masz ich cztery pary. Podobnie w kostce masz cztery pary kabelków (choć kolory nie wszystkie są zgodne). Proponuję najpierw to ogarnąć. Co do zasilania to uważaj, bo możesz narobić sobie sporo kłopotów. Czarny to masa. Czerwony to plus. Pozostałe do ustalenia (podświetlenie, pamięć, automatyczna antena). Czasem...
czerwony biały żółty czarny biały czarny niebieski żółty biały czarny żółty zasilać
canon pobiera kartek atmega8 wyświetlanie tekstu focus świeci kontrolka ładowania
hyundai interfejs cabletech urz0336
Jak zmienić język w Nokia XpressMusic 3150? PSP FAT 1004 - Ciągle działający przycisk trójkąta