Lokalizacja bezpieczników jest na rysunku zaznaczona czerwonym punktem.
Czerwony przewód musi być rozłączany po wyjęciu kluczyka, bo Ci akumulator będzie rozładowywać. Na żółtym zaś, napiecie musi byc obecne zawsze, do podtrzymania pamięci ustawień radia.
Jeżeli chcesz wyłączać radio ręcznie a nie po zapłonie. Wystarczy że kable które idą od radia (pewnie czerwony i żółty) - czerwony (normalnie stały +12v) - żółty (normalnie stacyjka +12v) Od radia żółty i czerwony podłączasz do przewodu po którym masz stałe +12v(najprawdopodobniej będzie on czerwony lub czerwono-niebieski od strony samochodu). Najlepiej...
żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki Błąd ! Na żółtym (+B) ma być stale +12V. Na czerwony (ACC) +12V musisz doprowadzić z instalacji samochodu z miejsca w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki lub innym. Do pomarańczowego (ILL) możesz podłączyć...
Witam! 1/ Opel tak ma 2/ Wystarczy w radio zamienić miejscami kabel czerwony z żółtym- opcja z kluczykiem, lub od strony radia połączyć kabel czerwony z żółtym i podłączyć do pinu gdzie jest zasilanie 12V non-stop w aucie. Pozdrawiam.
Witam Kostke znalazłeś ok,tylko z radia nie ma wyjścia pod tą kostke (radio jest od VW na 2 głośniki) W audi tylne glosniki sa aktywne i potrzebuja sygnał z radia,ktory jest ale z orginalnego radia (te kostki z żółtym kablem to pozostalość z innego radia-tzw filtr przeciw zakłóceniowy)
(Niestety nie posiadam miernika by mierzyć...) Albo kupisz albo za wiele nie zrobisz, musisz sprawdzić zasilanie na żółtym i czerwonym kablu do radia.
Witam chciałbym podłączyć radio dotykowe. Ale mam problem, nie ma prądu na kablu czerwono żółtym jakby znikł i brak kabla 12 V po stacyjce, proszę o fachową pomoc.
A sprawdziłeś czy w ogóle masz +12 V w kostce, może bezpiecznik ci się przepalił w skrzynce. Kupiłeś przejściówkę dedykowaną do tego Lanosa na ISO i nie działa, podejrzane. Kolory zielone i fioletowe na starej kostce to pewnie głośniki najpierw uruchom radio. Wykombinuj tak ,żeby +12 V doszło do nowego radia. :D Poprawnie wklej zdjęcia. Kabel żółty...
Opis kabli kostki ISO Zasilająca: Czerwony - zasilanie po stacyjce. Żółty - stałe zasilanie pamięć radia Czarny - masa Niebieski - wzmacniacz antenowy prąd po włączeniu radia. Pomarańczowy - Przewód do regulacji jasności podświetlenia przycisków radia Jeżeli chcemy aby radio można włączyć bez przekręcania kluczyka, należy przewód czerwony (+12V Power)...
Dokładnie tak. Żółty i czerowny z radia do czerwonego z auta. Czarny do czarnego. A żółty z paskiem do pomarańczowego z radia, jeśli jest. Ten może być spokojnie niepodłązczony. JAk przećwczysz, to daj znać o efektach. A przed robotą sprawź, czy nie zrobiłeś już jakiegoś zwarcia i czy na tym czerwonym w aucie masz prąd.
Witam! Zamień kabelek żółty z czerwonym [zasilanie radia +12V].Żółty kabel jest pamięć radia więc stałe +12V masz napewno odwrotnie zasilone.Pozdro!
Kable czerwony i żółty od radia mam połączone i idą one na + Te przewody masz połączone razem ?. Sprawdź oba plusy, jeden stały , drugi po przekręceniu stacyjki.
Możesz tak spróbować zrobić, ale sprawdź dokładnie przed podpięciem radia. Zwróć uwagę, że do radia +12 idzie 3 kablami. Oryginalnie na 3 pinie (kabel pomarańczowy) masz stałe +12 odpowiadające m.in za programowanie radia. Jak nie będzie stałego +12 to po każdym wyłączeniu radia będziesz je musiał programować na nowo jeśli nie ma własnego podtrzymania...
Oryginalne radio jest sterowane CANem,trzeba sobie do złącza ISO doprowadzić plus po kluczyku i podświetlenie Można też podświetlenie zasilić z dołożonego plusa po kluczyku i masz komplet prądów do działania. Zasilanie możesz pobrać z panelu nawiewu, to gruby żółty kabel zasilający przełącznik dmuchawy
Cześć, Sprawdź, czy to nowe radio RCD330 wysyła sygnał załączenia - na Alpine wchodzi taki niebieski niebieski kabel, obok żółtych (opisany REM IN). poszukaj gdzie on idzie po stronie nowego radia, a gdzie wchodził w starym RCD315. To jest kabel od załączania Alpiny z trybu Stand-by przy pozycji przełącznika na DC-REN Prawdopodobnie powinno się na nim...
Nom tylko że tam jest tak... Idzie żółty kabel od radia i jest podłączony do czerwonego i dopiero idzie do kostki i tak samo jest ze czerwony który idzie od radia łączy się z żółtym i dopiero łączy się z kostka... I tu pytanie czy jak je zamienię to nic się nie stanie?
Tak jak pisałem do prawidłowego działania radia potrzebne są dwa plusy.
Kolego bezpieczników nie sprawdzaj multimetrem tylko kontrolką lub żaróweczką ( jak zwał tak zwał ) według mnie bezpiecznik poleciał i tam bym szukał . cyt We wtyczce od radia napięcie na żółtym kablu do podtrzymania jest a na drugim po stacyjce napięcia nie ma. myślę że bezpiecznik przy radiu był większy od tego co zabezpieczał ten obwód . Szukaj po...
Bezpiecznik 42 z boku deski, ma być tam biały bezpiecznik 25A. Włączasz zapłon gdy sprawdzasz radio? Czy na przewodzie czerwonym i żółtym masz napięcie jak włączysz zapłon?
Podpiąć je do zasilacza lub kontrolera obrotów. Jak pod zasilacz, to zdejmujesz końcówki i wpinasz czerwony i czarny kabel pod żółty i czarny.
Jutro postaram się tego poszukać. I teraz pytanie. Jeżeli znajdę już ten +12v po zapłonie więc podłączam go w radiu pod który?czerwony czy żółty kabel?
(at)vortuss będzie mały problem bo Twoje A3 ma instalację do radia na CAN'ie W czarnej wtyczce zasilającej gdzie są 3 kable masz tylko zasilanie i linię diagnostyczną K Żeby zasilić te radio potrzebujesz połączyć przewód czerwony z żółtym w kablach z radia. Po tym zabiegu powinno zaświecić. W brązowej kostce iso z samochodu masz tylko głośniki przód....
Czerwony do zasilania po stacyjce (po włączeniu zapłonu). Musisz takowe odszukać w skrzynce bezpieczników. Tymczasowo możesz go połączyć z żółtym (stały plus z akumulatora).
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
Zaznaczone przewody we wtyczce nr. 3 odpowiadają za sygnały audio oraz ich ekrany z oryginalnej zmieniarki płyt. Czerwony przewód zasilający jest rozdzielony na inne odbiorniki. Sterowanie z kierownicy masz we wtyczce 1, wtyczka 3 obsługuje wyświetlacz, zmieniarkę i telefon. Nie wiem skąd masz tą rozpiskę pinów ale to raczej nie jest od Astry G. Według...
Sprawdź dokładnie jak masz podłączone ( kolorami) i napisz to coś popatrzymy . Póki co z tego co piszesz to wydaje mi się że problem w kablu od radia w kolorze żółtym który podpiołeś w "zasilanie stale" a nie w "zasilanie ze światłami" ale to pierwsze co mi na myśl przyszło i być może bzdurne.
Jakie napięcie masz, na żółtym kablu ?
brakuje mi 4 kabli w aucie do podłączenia radia Pewnie brakuje ci kabli do tylnych głośników których nie ma. Żółta kostka nie jest od radia
Witam! Problem leży w zasilaniu radia- trzeba zamienić kable zasilające miejscami (czerwony z żółtym). Pozdrawiam.
NIe wiem czy ten zasilacz wyrobi bo nie znam jego parametrów ale jeśli nawet to nie podłączał bym tego wzmacniacza bo to nie ma sensu. Taki wzmacniacz tylko popsuje ci i tak wątpliwej jakości dźwięk z radia. Poza tym pewnie i tak ma niewiele więcej mocy RMS od tego radia. Lepiej podłącz głośniki pod radio, ewentualnie jeśli będziesz planował jakiegoś...
Rozepnij kabel czerwony i czerwonym kablem(wychodzącym z radia, nie z kostki) wepnij sie w kabel żółty masz wolną wsuwkę
W kostce czarnej powinny być dwa plusy. Z radia żółty to plus stały,czerwony to stacyjka i czarny to masa. Każdy musi mieć odpowienik w kostce auta. Spinasz czerwony z żółtym od strony radia i wpinasz je pod jeden (albo czerwony albo żółty). Będzie grać bez kluczyka.
Zbyt duży spadek napięcia akumulatora podczas rozruchu - słaby akumulator, lub (w niektórych autach) wyłączanie zasilania radia (+UB) na czas rozruchu. Na próbę, podłącz +UB radia (żółty kabel) bezpośrednio z plusowej klemy akumulatora.
Żółty 'pamięć'-do plusa stałego.Czerwony pod kluczyk ACC-po przekręceniu na zapłon ma się pojawić na czerwonym nzpięcie.Możesz czerwony połączyć z żółtym,ale radio nie wyłączy się po wyęciu kluczyka ze stacjki.
Wystawał z radia jakiś żółty kabel No name i po prostu podłączyłam kamerę 😀
Kabel "plusowy" z radia podpinasz do żółtego w zasilaczu. Kabel minusowy do czarnego. Jeżeli jest to zasilacz ATX to włączasz go poprzez zwarcie kabla zielonego z czarnym.
żółty kabel po zapłonie
Pokarz kolego tył radia i kabel i kamerę.
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
Wyjście subwoofera w radiu łączysz (przy pomocy rozgałęźnika chinch) z gniazdami chinch wiązki subwoofera. Możesz też podłączyć się bezpośrednio do wyjść głośnikowych radia, kable zielony i fioletowy podłączasz do wyjść głośnikowych tylnych, z paskiem minus, bez paska plus. Żółty wiadomo plus akumulatora, czarny masa, niebieski ,remonte,, z wiązki radia
Od strony radia musisz wcisnąć jakiś cienki i sztywny drucik nad pinem, który chcesz wysunąć. Pin się trzyma uchyloną blaszką w zatrzasku "Do wyciągnięcia pinów z tego typu kostek trzeba użyć naprawdę bardzo cieńkiego i długiego srubokręta (ok 0,1mm x 2cm), wkładamy go raz z jednej a raz z drugiej strony tam gdzie są do tego przeznaczone wycięcia."...
Dopóki autor tematu nie określi modelu radia i systemu w jakim ono pracuje, nie będzie wiadomo o czym mowa.
Witam. Mam problem z radiem Peiying PY3118. Radyjko w trybie czuwania pobiera dużo prądu. Po 3 dniach postoju auto nie odpala. Gdy radio jest podłączone, jak podepnę klemę do akumulatora idzie dużo iskier, po odłączeniu radia nie iskrzy. Radio podłączone jest prawidłowo, czyli żółty kabel odpowiedzialny za pamięć pod stałe 12 V i czerwony 12 V po stacyjce....
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
Witam wszystkich. Problem z radiem w audi a3. Wkładałem radio w swoje miejsce gdzie jest i niechcący przy wkładaniu żółty kabel od radia dotknął mi obudowy radia i lekko zaiskrzyło i nie włącza mi sie już ono. Patrzyłem w innym samochodzie samo radio działa. Bezpiecznik nr. 42 (od radia) które sa po lewej stronie kierowcy jest cały. Oświetlenie, klaksony...
Po raz kolejny: Zółty + Czerwony ACC do stacyjki, lub na stałe pod + Niebieski z paskiem to jest ten który Ciebie interesuje, tam jest zasilanie anteny! Żółty z czarną pręgą- zostaw w spokoju, bo to pod wyciszenie radia jak Ci dzwoni tel.
Witam. Podtrzymane to żółty kabek Batery+ a rem to niebiesko-biały (pierwszy po lewej)
Podłączyłem radio PIONEER MVH-S110UB do ciągnika. Radio działało bez problemu. Po około 4h również działało. Na następny dzień przestało działać sprawdziłem bezpiecznik w radiu i był spalony. Żółty kabel radia jest podłączony do kabla który ma cały czas napięcie, czerwony do kabla który ma napięcie po przekręceniu stacyjki. Jeden z bezpieczników w traktorze...
Mam podobny problem. Dziś podczas podłączania radia w vw polo clasic 1.6 96r 75KM zrobiłem zwarcie do masy brązowo czerwonym czyli tym na którym pojawia się napięcie po stacyjce. Dodam że wszystkie bezpieczniki pod kierownicą są ok sprawdzałem testerem każdego po kolei. W polo brązowo czerwony to zazwyczaj żółty w innych autach. Co zabezpiecza ten obwód?...
Spróbuję chyba zespoić żółty i czerwony kabel z radia do żółtego (akumulatora), Jakiego znowu żółtego z akumulatora??? W kostce zasilania radia w aucie masz dwa czerwone kable, na jednym ma być stały plus, na drugim plus po kluczyku, na brązowym masa i tyle wystarczy do działania radia. Zrób sobie kontrolkę do sprawdzania napięcia, podłącz do zwykłej...
czarny - masa czerwony - stały plus niebieski - plus po stacyjce żółty - wyciszenie radia - pojawia się masa w czasie połączenia
Radio samochodowe standardowo ma 2 kable zasilające mianowicie powinny być kabel żółty i kabel czerwony razem ze strony radia. Kabel na masę standardowo czarny. Ze strony samochodu kabel zasilający brązowy lub czerwony natomiast czarny masowy najlepiej nie bezpośrednio od aku tylko koniecznie bezpiecznik jeśli nie chcesz stracić radia
Witam.Mam problem z radiem audio media amr113 podłączyłem wszystko tak jak ma być i wybija mi bezpiecznik. Bezpiecznik wybija tylko wtedy gdy podłącze zasilanie na żółty kabel w kostce iso. Dodam że sprawdziłem miernikiem i ten żółty kabel ma połączenie z masa z obudowa radia taksa jak czarny.
Podpinam pod fabryczną instalacje. Sprawdzałem multimetrem gdzie jest + i gdzie - w fabrycznej instalacji i połączyłem z kablami od radia do czarnego - do czerwonego + i żółty kabel wychodzący z radia jest podłączony do + bo inaczej radio się nie włączy. No i podłączone są 2 głośniki. Reszta kabli jest odłączone i zaizolowana. Sprawdzałem multimetrem...
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
To radio nie ma wyjścia na wzmacniacz więc trzeba sie posłużyć konwerterem na kable głośnikowe (może być tylne - łątwiej podłączyć ;) ) Np:http://www.allegro.pl/item216815969.h... Żeby link miał jakiś sens w przyszłości. Jest to adapter HIGH-LOW Converter firmy Sinislive model: HL-406 Sterowanie wzmacniacza jest na złączu nr 7 patrząc od tyłu radia....
pociągnąć 1 kabel na którym cały czas jest napięcie i podłączyć go do przewodu czerwonego i żółtego w kostce od radia.
Który przewód jest za co odpowiedzialny? Informacja ułatwi mi podpięcie radia, mam do podpięcia przewody koloru czarnego, czerwonego, brązowego i żółtego. Który kabel w które miejsce wpiąć. https://obrazki.elektroda.pl/3236301100_...
Pewnie na czerwonym od samochodu jest plus stały a na żółtym dopiero po przekręceniu kluczyka, żółty i czerwony od radia podłącz do czerwonego od samochodu i będzie ok.
Ale z głową, który żółty odcięto ?
http://pinouts.ru/Power/atxpower_pinout.... - opis pinów zasilacza. Zielony aktywuje zasilacz - musi być na stałe spięty do masy (czarny). Wydajność zasilacza masz opisaną na obudowie. Żółty kabel to +12 i z niego musisz skorzystać. Drugi biegun (masa) to dowolny czarny.
mansky w tico są kable następujące czerwony ,czerwono żółóty , czerwono niebieski. Czerwony to napewno jest plus stały a do którego z tych dwóch pozostałych mam podłączyć ten żółty kabel z radia (+12 podtrzymanie) ?? jak się z tym radiem nic nie da zrobić to poprostu nazbieram na jakieś typu JVC bo innego wyjścia nie widzę :/
Ogromnie dziękuje. Ten srebny radiowy nie jestem pewien - boje sie ze to moze byc "aluminiowy" a wiem ze miedz i aluminium nie bardzo z lutowaniem... ale czy w radiu istnieja kable aluminiowe? Ostatnie dwa pytania : Czy lutowac te kable czy użyć szybko złączek? Musze podłączyć dwa "żólte" kable z dwóch rożnych źródeł kabli do jednego "żółtego" który...
>irek19 Na fotografii widać że czerwony kabel wychodzący z radia już jest połączony z żółtym, wiec radio powinno działać bez problemu. Sposoby podłączenia radia są dwa: 1.Żółty kabel do akumulatora, czerwony do stacyjki gdzie pojawia się napiecie po jej przekręceniu, czarny oczywiście do masy(-). 2.Żółty połączyć z czerwonym kablem do akumulatora, czarny...
Pierwszy przewód że zdjęcia wygląda jak kabel antenowy, żeby radio odbierało stacje radiowe. Co do rozładowywabia Aku przez radio trzeba przepiąć je tak żeby działało tylko po kluczyku (włączony zapłon, odpalone auto). Na ogół wystarczy zamienić przewody w kostce do radia. Najczęściej są to kable żółty i czerwony, ale uwaga: masz jakies chinskie radio...
Posiadam Golfa 7 z 2013 rocznika i zamontowałem radio Androida Topway TS7. Zastanawiam się, czy istnieje możliwość zrobienia podtrzymywania pamięci w radiu. Jednak problem polega na tym, że z kostki oryginalnego radia wychodzą dwa kable: czerwony i brązowy, a żadnego żółtego, jak w standardowych radiach.
Proponuję Ci połączyć kable tak jak było wszystko oryginalnie, i tylko zmostkować żółty z czerwonym na kostce ISO, czyli podać napięcie +12v na oba te kable. W takim układzie będziesz miał pamięć radia a tylne głośniki muszą działać, po to zakłada się phonocar aby bez przeróbek działały też tylne głośniki. Wzmak z tyłu automatycznie się będzie załączał...
Czerwony Żółty Czerwony to plus. Żółty to podtrzymanie pamięci. Możesz je złączyć razem. Czarny Czarny to minus.
Żółty do podtrzymania pamięci powinno być na nim 12V sprawdź. A do anteny zazwyczaj niebieski\fioletowy.
jeśli robi tak, że przełącznik po stronie radia zwiera tylko lub rozwiera żółty kabel z radia do czerwonego, a ten żółty jest odcięty od strony auta, to nie zasili samochodu, spokojnie ;) inaczej dioda prostownicza miałaby sens (zakładając, że radio nie pobiera więcej prądu niż dioda wydoli, zależnie od zastosowanej, bo to chyba żółtym idzie główne...
wszystko pięknie działa musiałem tylko podłączyć czerwony kabel od radia pod żółty od kostki samochodu i pięknie działa dzięki(przeoczyłem za 1 razem ten żółty kabel :D )
Witam.Po "chamsku"można połączyć żółty z czerwonym przy radiu.Poz artur
Tak jak w temacie. chce aby w mojej astrze zrobić coś takiego jak ma np vw. Chcę aby po wyciągnięciu kluczyka (nie po zapłonie + po stacyjce) tylko właśnie po wyciągnięciu kluczyka. wiem o tym że żółty kabel od radia to pamięć czyli podłącze pod czerwony stały co jest zawsze na nim prąd, a czerwony od radia właśnie nie wiem do którego podłączyć. bardzo...
Skoro w aucie masz wtyki ISO to wpinasz je w gniazdo i powinno wszystko działać. No okej. Mam wtyczkę w aucie żeby podpiąć to Radio. To normalne 😅 ale czy tych kabli cserwony z żółtym nie trzeba zamieniać? Oraz jak podpiąć wzmacniacz. Pod który kabel?
Bez tego będzie cały czas włączony tak? Nie, bez ,,remote,, nie włączy się wzmacniacz. Sygnał ten to kabel niebiesko/biały w wiązce radia a ten mały jack z tyłu radia to wejście zdalnego sterowania przewodowego.
A masz kabel z radia do zmieniarki C-Bus ? Na radiu zapnij czerwony i żółty pod +12V, a czarny pod masę i radio smiga. Oczywiście niebieski remote do wzmaka. Jeżeli bez procka chcesz to wyjścia z radia: FRONT - szare REAR - czarne SUB - fiolet Zapinasz do wzmaka i masz gotowe.
Już ci poagam wszystkie kable dwukolorowe to wyjścia głośników żółty kabel to zasilanie czerwony idzie na stacyjke lub jest podpięty do żółtego czarny masa niebieski służy do sterowania wlasnie zasilaniem subwufera(w momencie włączenia radia włącza sie subwofer)
dziwna sprawa. wychodziło by na to że ta przejściówka jakaś dziwna skoro bez niej działało dobrze (bo rozumiem że tak było). ja bym na Twoim miejscu wywalił tą przejściówkę i w wiązce kabli, która była dołączona do radia podłączył czerwony kabel do żółtego. Te radia wcale nie ciągną dużo prądu na czuwaniu (mam tak podłączone w toledoI 9870RR i akumulatorowi...
Witam Poszukuję pomocy w podłączeniu kamery cofania do radia Dalco CMS-301. Żółty kabel video od kamery do radia podłączyłam, zasilanie kamery podłączone, a mimo to nie wyświetla się obraz. Ewentualnie byłabym wdzięczna o podzielenie się instrukcją obsługi do tego radia.
Mam radyjko Pioneera w Fordzie Orion 91 r. Jak kupiłem forda nie było żadnej kostki do radia. Są tylko 3 kable: czerwony, żółty i brązowy. Podpiąłem te kabla bez kostki na ostro do kabli z radia. Czerwony podpiąłem do żółtego w radiu a do tego żółtego jest podpięty czerwony ale ten z radia. Brązowy podpiąłem pod czarny kabel z radia. Ale został mi zielony...
Witam serdecznie. Zakupiłem ostatnio radio samochodowe: http://obrazki.elektroda.pl/3380828300_1... ń Radio typowy chińczyk, działa. Ale nie do końca. Mianowicie: słysze w radiu szum kiedy przełącze na następną piosenkę z USB. Między przełączaniem nie słychać, tylko jak włącze piosenkę to słychać muzykę i szum. Podłączyłem Je poprzez...
Witam, Mam problem w samochodzie (Suzuki Vitara 2), pamięć radia nie jest podtrzymywana. W załączniku sposób podłączenia. Mam pytanie czy jak podłączę żółty kabel do czerwono-żółtego z drugiej strony kostki to zadziała?
Co za problem sprawdzić dokąd prowadzi?
Doszedłem do tego, że czerwony po prostu przeciągnąć do plusa akumulatora. Potrzebny będzie bezpiecznik, jak go zamontować i czy jest taka potrzeba jeśli na samym końcu złączek przy radiu jest już bezpiecznik? Czy to po prostu ma być osobny dla czerwonego kabla? Jak ten bezpiecznik ma wyglądać i jak go zamontować? Ponadto czy dołączony żółty kabel nie...
Witam. Skoro radio jest nowe, nie można go otworzyć bo straci gwarancję? Może warto by było go oddać i pozbyć się problemu. Czy żółty kabel wychodzący od radia jest podłączony do czerwonego? Czy w ogóle jest podłączony? Jeśli jest, spróbuj go odłączyć. On steruje włącznikiem radia. Pozdrawiam.
Brak prądu w czerwonym kablu wychodzącego do radia w żółtym jest bezpiecznik dobry jak można obejrzeć wiązkę czy niema przerwy. Skoda fabia1 rok 2001 benzyną
Teraz prosto, kabel po kablu chcę te duże kości wyeliminować To usuń nieoryginalny moduł. Zasilanie trzy kable. Żółty wyciszenie radia. I tak nie masz tej czarnej kasety. Dasz osobny głośnik od CB. I na jedno wyjdzie.
Witam, zamieniłem kabel czerwony z żółtym i radio wogóle nie pamiętało żadnych ustawień. Całkowicie się resetowało wszystko. Pozdrawiam. Zbadaj miarka na którym kablu masz stały plus będzie to czerwony albo żółty plus ze stacyjki zaizoluj dobrze aby nie byli zwarcia a czerwony i żółty z radia podłącz pod kabel gdzie masz cały czas 12v i będzie dobrze...
Zasilania są dwa. Jedno stałe, drugie po kluczyku. W radiu powinny być również dwa zasilania, czerwony i żółty.
Znajdujesz kabelek w samochodzie majacy ciagle napiecie nawet po wyjeciu kluczyka ze stacyjki. Podlaczasz dwa kabelki z radia: Zolty i czerwony do tego PLUSA znalezionego wczesniej. Zobacz w instrukcji obslugi od radia czy napewno Czerwony i Zolty to Kable Pradowe "+"
Zamień czerwony kabel z żółtym.
Jeśli jest tak, jak na zdjęciu to będzie OK. Po to kable są rozłączane aby dopasować poprawne podłączenie radia do instalacji różnych samochodów (dopasowanie + cały czas i + po stacyjce).
Witam zakupiłem radio Alpine i po podłączeniu okazało sie ze rozladowuje mi akumulator po 3 dniach moje pytanie jest takie gdzie podłączyc głowny kabel ten czerwony od zasilania radia?? bo żółty od podtrzymania na +12 a ten czerwony gdzie??
Szukam rozpisu kabelków od radia w Xsarze. Koledze ukradli radio obcinając kostki. Są 3 kremowe, 4 czerwone, 3 zółte, 3 różowe, 4 białe, 1 zielony i 1 żółto-zielony
W instrukcji pisze batery czyli plus, chciałem się tylko upewnić.
Radio ma na pinie +12V (kabel żółty) stale podawane 12V.
Każde się da ale najlepiej z zapłonem bo bateria padnie. Czarny masa , czerwony plus , żółty światła.
Czarny masa , żółty wyjscie do odbiornika +, czerwony wejście zasilania+. Czasami kable żółty i czerwony są zamienione miejscami.
Antena to sprawa oczywista. Od strony zasilania żółty kabel z kostki radia podłącz do plusa po stacyjce (na którym pojawia się 12V po załączeniu kluczyka), czerwony na stały plus - to podtrzyma Ci pamięć radia, a czarny do karoserii (klema "-" akumulatora).
kolory żółty kabel radia żółty kabel radia pioneer kabel żółty czerwonym
dekoder cyfrowy polsat włącznik pociągany podłączenie konwertowanie plików video
electrolux ewt1066edw diagbox akumulator
DeWalt DCB107 IC1 Code: iW1710-01, OB2263, FAN6755 Compatible PWM Controller Replacement Śruby mocujące sprzęgło hydrokinetyczne – lokalizacja i dostęp Toyota, Linde, Balkancar