najprawdopodobniej zamienione zasilania w kostce iso należy z tyłu radia na kablach połączyć kable żólty z czerwonym a czerwony z żóltym
Żólty i czerwony
Dioda biała ma świecić najmocniej - nie zaświeci mocniej nić 3V więc bez rezystora. Czerwone (D5,6) Tak 50/50 więc oblicz dla napięcia diody ~2.2V. I w tym momencie może się okazać, że dioda czerwona będzie świecić mocniej niż biała ( choć z natury i tak biała jest jaśniejsza) bo spójrz - białej nie możesz dać więcej niż 3V (a 3V to jej dolna granica)...
Dodam tylko, że przeważnie lewy kanał jest biały (żólty), prawy czerwony. Tak bym podłączył, a pozostałe przewody razem do masy.
Zaraz, zaraz, niech kolega tak się nie spieszy ... Coś tu nie pasuje ... Wg specyfikacji modelu TV, który kolega podał, wejścia Component powinny były być w wersji mini - a tu jest wejście klasyczne - CINCH. Zdaje się, że kolega podał nieprawidłowy model TV. Ale coś poradzimy. I jeszcze jedno. Wg specyfikacji DVD, którego kolega zamieścił zdjęcie powyżej,...
Nie, już nie ma przekaźnika, bezpiecznik jest sporej mocy, przewód grubszy niż w Golfie 3, gdzie ta usterka była nagminna. Pozostaje możliwość, że jednak poprzedniemu właścicielowi udało się "unieszkodliwić", przy montażu hands-free zestawu, styk S w stacyjce - jeśli prąd na tym przewodzie nie "reaguje" na kluczyk. Ostatecznym sposobem sprawdzenia jest...
W złączach ISO czasami trzeba zamienić miejscami zasilanie 12V po stacyjce z zasilaniem 12V bezpośrednim od podtrzymania pamięci, najczęściej czerwony i żólty.
Jeżeli na bezpieczniku radia jest stale +12V, a na żółto czerwonym (pin4), pojawia się +12V po włączeniu zapłonu, to radio będzie uruchamiało się po włączeniu zapłonu i wyłączało po wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Ja mam passata B3 z silnikiem 1.6 td i mam jakąś machlojke z przewodami. Wskaźnik temperatury nie działa. Przewody na górnym czujniku mają kolor zółty z czerwonym paskiem i brązowy z białym pasiem. Dolny czujnik ma przewody koloru żólty z czerwonym paskiem i zielony z białym. Mam jeszcze czujniki na króćcu wychodzącym z boku głowicy i tam jest zółty...
Do wyciszania radia potrzebny jest zestaw słuchawkowy. Kwestia podlaczenia radia to Twoj wybor, możesz zrobić tak ze radio bedzie dzialac na "stałe" ( czerwony i żółty przewod od radia do stałego + ) lub po zapłonie ( żólty do stałego plusa, a czerwony do ACC ). Żeby dzialala funkcja przyciemniania wyswietlacza musisz znalezc przewod od swiatel i tam...
Szary z żółtym/czerwonym/czarnym paskiem to podświetlenie /pozycyjne ,brązowe masa -klasyka grupy vw.
Witam Te kontrolki to z tego co mi wiadomo to ekonomizer pokazuje spalanie czerwona to max .Sprawdz jak pojedziesz i energicznie przyśpiesz zapali się żułta a potem czerwona Pozdrawiam
Masz zmostkowany przewód czerwony z żółtym. Musisz je rozdzielić i podłączyć żółty do żółtego, czerwony do czerwonego. Jeśli nie będzie zapamiętywać stacji zamień te przewody miejscami czyli żólty do czerwonego a czerwony do żółtego.
jeżeli to b4 to pompa paliwa powinna być na żółto-czerwonym lub żółto-niebieskim w progu,w b5 jest na żółto-zielonym,możesz też ciąć bez problemu czarny plus po stacyjce w obydwu modelach,rozrusznik masz na czarno-czerwonym.
Na zdjeciu widoczny czerwony to +, a czarny to masa. Żólty to prawdopodobnie podtrzymacie pamieci radia, więc także możesz dać na niego 12v. Czasem zdarzało sie ze czerwony z zółtym były zamienne. Tutaj schemat ogólny kostki http://obrazki.elektroda.pl/6550335200_1...
Witam Połącz żółty z czerwonym (te od radia). Żółty to podtrzymanie pamięci, czerwony to zasilanie. Pozdrawiam
Od połączenia żółtego z czerwonym nie spalisz nic. Radio wtedy gra bez kluczyka tylko
Zasilacz sprawny? Odłącz wszystkie wtyczki zasilania i w największej tej od płyty głównej zewrzyj zielony z czarnym zmierz napięcia na żółtym, czerwonym i pomarańczowym względem masy(czarny). Płyta wydaje jakieś dzwięki?
W spoczynku pomiędzy żółtym a czerwonym 7V tak samo żólty i czarny, czerwony - czarny 0V. Po wciśnięciu przycisku tam gdzie było 7V pojawia się 12V. Z tymże te 7V nie jest stabilne. Przekaźnik wstawiłem pomiędzy żółty i czerwony, ale wtedy włącza się dzwonek. Bezpośrednie podłączenie pod wejście centrali też powoduje uruchomienie dzwonka w domofonie.
Witam, zamień żółty z czerwonym w przejściówce i sprawdź wtedy.
No one właśnie są "stojące". To mosfety przetwornicy zasilającej procesor. Jeden z bardziej grzejących się elementów płyty. Normalnie są przylutowane do niej całą powierzchnią, i odprowadzają ciepło do płytki. A to "żółto-czerwone" to regulator napięcia, on steruje tymi mosfetami.
Po pierwsze zobacz czy nie masz spadków napięcia na przewodach doprowadzających prąd do radia, po drugie niektóre pionki tak miały, pomagało wzmocnienie masy na płycie głównej radioodtwarzacza, po trzecie zewrzyj przewody żólty z czerwonym po uprzednim odłączeniu od stacyjki nie będzie Ci gasło na postoju.
Jeżeli jest to oryginalny kabel z Simecha to: Biały - mikrofon Czerwony - słuchawka Zielony - masa Niebieski - wywołanie Brązowy i Żólty - zamek
Podłączałem AUX-żólty (+12V stałego); COM-czarny; OUT3-czerwony.
powinny być na zielono-niebieskim lub zielono-czerwonym i zielono-żółtym,krańcówki powinny być na cienkim zielono-czerwonym w boczku-idzie też do słupka,bagażnik na cienkim zielonym też w boczku.Kolory przewodów wykonawczych słowników powinny być na biało-czerwonym i żółto-czerwonym,będzie na nich spoczynkowo masa,sterowanie jak w peugeocie -rozcięcie...
Sprawdź kolego rezystancję na wtyczce 20 pinowej do płyty głównej pomiędzy czarnym (masą), a: żółtym, czerwonym, pomarańczowym, niebieskim i białym. Napisz co pokazał miernik na poszczególnych kolorach. Sprawdź dwa kondensatory elektrolityczne te małe po stronie pierwotnej przetwornicy głównej.
Witam, u mnie problemem były źle podłączone przewody. W moim przypadku wystarczyło połączyć przewód czerwony z żółtym i żółty z czerwonym w kostce od zasilania. Po takim zabiegu radio zapisywało już ustawienia, a migotanie ustało.
Więc z tego co widzę kabelki jakie musisz wykorzystać to czarne i żółte. Czerwone możesz odlutować. Tam gdzie B+ podłącz do akumulatora odpowiednio czarny do minusa, żółty do plusa. Tam gdzie out do CB. Akumulatora nie rozładuje, a spróbować możesz podłączyć i zobaczysz czy będą zakłócenia np, od alternatora itp. Może pomoże. Napisz jeszcze jakiego...
ześniejszy post Norberta.s 08 Wrz 2006 20:16 Re: Kolorystyka przewodów Honda Civic ----------------------------------------... powinny być na zielono-niebieskim lub zielono-czerwonym i zielono-żółtym,krańcówki powinny być na cienkim zielono-czerwonym w boczku-idzie też do słupka,bagażnik na cienkim zielonym też w...
Zamień żółty z czerwonym tak jak pisałem powyżej Tobie o tym
Tak jak pisałem do prawidłowego działania radia potrzebne są dwa plusy.
przewód pompy podłapiesz w boczku lub w wiązce progowej po stronie kierowcy,w audi powinien być na przewodzie grubszym żółto-zielonym lu zamiennie żółto-czerwonym,przekazniki nie jest drogi,mozesz zrobić dwa identyczne obwody-pompę i plus po stacyjce na dwóch przekażnikach sterowane jednym wyłacznikiem,będzie cię to kosztować do 30zł i twoją pracę.
zewrzyj przewód ŻÓŁTY z CZERWONYM na stałe i będzie git.
Kabel żółty z czerwonym paskiem zewrzeć do masy i patrzeć co zrobi termometr.
spróboj przepiąc kable zasilania i podtrzymania na odwrót w pioneerze to beda kable żólty i czerwony więc kabel czerwony podepnij tam gdzie był podpiety do kostki zółty, a zółty podepnij pod styk gdzie był wpięty czerwony i powinno byc dobrze
Ze schematu FL-ki Bezpiecznik H8 wychodzą 2 przewody żółto-czerwone. Jeden do prawej przedniej postojówki, drugi do jednej z kostek łączących przednią i tylną wiązkę. Od tej kostki wyprowadzony jest drugi przewód, który idzie na deskę, kontrolka pozycyjnych,podświetlenie deski PS kontrolka pozycyjnych świeci? Tu powinieneś znaleźć schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93...
jak i również po każdym odpaleniu samochodu muszę ponownie wprowadzać kod. Zmień żółty z czerwonym w czarnej kostce. A cana faktycznie w tych kostkach nie masz.
Witam ! Proszę o pomoc w sprawie wyjaśnienia od czego są te zielono-żółto-czerwono prostokąciki po środku na dole licznika . Link : https://www.google.pl/search?q=bmw+e30+l...
Zamień żółty z czerwonym i będzie ok. Zaznaczone na zdjęciu.
Zamień żółty z czerwonym w kostce ISSO , bo teraz masz właśnie pamięc poprzez stacyjkę podłączoną zamiast pod "stały plus" .
Zamień na przewodach zasilających kabel żółty z czerwonym miejscami.
sonda z żółtym i niebieskim, czy czerwonym i żółtym? Referecyjne powinno być na 1 sondzie.
Temat powinien być w dziale Radia Samochodowe ... W przejściówce zamień żółty z czerwonym :)
Zepnij dobrze kable w kostce.To o ile sie nie myle zółty z czerwonym. W instrukcji nawet zmianka o tym powinna być.
Żółty z czerwonym pod stały plus ........... poszukaj na forum ,bo nawet foty były "co i jak" .
Czyli inaczej masz zamienione stały plus z plusem po stacyjce. Czyli inaczej zamień żółty z czerwonym w kostce ISO
Na pierwotnym jest pełne zwarcie. na wtórnym czarny z żółtym 1k czarny z czerwonym 009,7 Ohm czyli prawie zwara żółty z czerwonym 1k Dodano po 1 Na pierwotnym jest pełne zwarcie. na wtórnym czarny z żółtym 1k czarny z czerwonym 009,7 Ohm czyli prawie zwara żółty z czerwonym 1k Dodano po 5 Na pierwotnym jest pełne zwarcie. na wtórnym czarny z żółtym...
witam , z radia wychodzi kostka zamień przewody żółty z czerwonym to jest zasilaie .pozd
Raczej uszkodzony zasilacz. Do sprawdzenia napięcie na fioletowym (to będzie również przed włączeniem), żółtym i czerwonym. Wszystkie pomiary względem czarnego.
Kontrolka oleju bez powodu się nie świeciła. Trzeba zrobić pomiar ciśnienia oleju. Na jaki kolor się świeciła kontrolka ? Żólty czy czerwony.
ile przewodów zasilających ma to radio? -masa (czarny) + stały (żólty) + po stacyjce (czerwony)? opisz coś więcej,
Jak poprawnie podłączysz żółty z czerwonym pod samochód , to po wyjęciu kluczyka radio same wysunie windę abyś mógł wyjąc panel (manual str 9) .
Przekaźnik 168,w dolnym lewym rogu skrzynki,bezpiecznik F18 (żółty,20A),kabel do pompy (żółty z czerwonym pasemkiem)
Ten zestaw co parametry są na fotkach powinien spoko się wyrobić. Może coś źle podłączasz, przykładowo niebieski z czerwonym, zamiast żółty z czerwonym lub żółty z niebieskim.
Pewnie zamienione przewody zasilające: + z akumulatora i + ze stacyjki. Zamień żółty z czerwonym. Powinny być do tego złączki w przejściówce z radia na iso.
Żółty z białym i żółty z czerwonym.(wiązka od kostki w kierunku drzwi - w drzwiach) Pomyliłem z golfem.
Zrobiłem tak że dałem do z przodu i on zaciaga do środka powietrze a ma złączony żólty(+) i czerwony(-) = 7V, żeby było ciszej. Dziękuję za pomoc.
Zamień plus UB+ z ACC . Jeśli masz kostkę oryginalną to żółty z czerwonym. A mapę czyta ? Jaką masz płytę ? Jaki komunikat na wyświetlaczu ?
jaśli nie masz iso to kable żólty,czerwony i czarny to zasilanie,kable z paskiem i takie same kolory bez paska to glośniki powinno być 4 z paskiem i 4 bez. Jeśli masz kostke iso to nie ma problemu a sterowanie ant. to będzie luźny kabelek przy kostce iso zasilającej przeważnie niebieski to remote do zasilacza pomarańczowy to dimm do wyświetlacza no...
Trzeba bylo zamienic A4 z A7, nie zolty z czerwonym (jest do tego specjalna przejsciowka). U PSA kolory nic nie znacza.
Mam jeszcze pytanie co do doboru LEDów. Sterownik jest pod 10 diod, jaki rozkład kolorów byście proponowali? 6x zielone, 2x żółte, 2x czerwone? 7x zielone, 1x żółte (0db), 2x czerwone (3db i 6db). Takie diody średniej jasności za 50-80gr za szt. wystarczą? Lepiej kupić matowe czy przezroczyste? Najlepiej diody małej jasności, klasyczne "matowe" - no...
Połącz jak pisałem. I musi działać. Żółta do czerownej.
Dziękuje wszystkim za wskazowki kupiłem uzywany na alegro wsadziłem i działa . Stary zrobiłem jak kolega poldruk opisał i jest ok
Tak,jest przekażnik nr.38 i tak jak pisaleś po wyciągnięciu kontrolka zgasla :) , Cewka w nim jest O.K a styki ma na zwarciu czyli dobrze bo po tym jak altek.zacznie ladowac to rozwiera styki i kontrolka gaśnie.Jesteś Viper555 dobrym znawcą w tych tematach.Jutro bardzo rano wkladam altka i próbuję czy laduje.Myslę że przyczyną bylo przerwanie niebieskiego...
Nie ma... nakładki sylikonowe nie zdały by egzaminu, bo po nagrzaniu by się "paliły".
Podaj więcej danych. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego dostępu do urządzenia, problem musi być bardzo dobrze opisany i zrozumiany przez użytkowników, a tytuł powinien zawierać markę, model...
wystarczy przełożyć plusy między sobą (zamień żółty z czerwonym miejscami)a jeśli nie masz kabli to nad złączem ISO jest czarna zwora którą trzeba przełożyć.
Zamień miejscami żółty z czerwonym. Kabelek powinien być ok. Chodzi o podanie dwóch impulsów masy lub plusa, coś takiego. U nas w sklepach Car-Audio można je dostać.
Ważna informacja, ktorą otrzymałem. Okazało się, że użytkownik ma nieoryginalne tonery. Są to zamienniki Kathuna. Czy jest prawdopodobieństwo, iż ta kopiarka nie lubi zamienników (nawet Kathuna) ? Wygląda to tak: Tonery zawsze oryginał, natomiast ostatnio założone byly kathunowskie tonery żólty, czerwony i czarny. Natomiast niebieski to nadal oryginal....
(Niestety nie posiadam miernika by mierzyć...) Albo kupisz albo za wiele nie zrobisz, musisz sprawdzić zasilanie na żółtym i czerwonym kablu do radia.
Kliknij prawym przyciskiem na "Komputer" i wybierz "Zarządzaj". Czy w części Menedżer urządzeń są jakieś urządzenia z żółtym lub czerwonym znaczkiem?
Przewody żółte 12V ,przewody czerwone 21,5V.
Czerwony (+) zasilania, żólty pamięć, czarny (-) inaczej masa. Czerwony z żółtym podłącz do (+) znajdziesz w wiązce pod deską, czarny do masy samochodu.
Przewód ze słonkiem to podświetlenie (pomarańczowy).Podłącz żółty z czerwonym do plusa i jak wszystko z radiem ok to będzie grać.
Może to zbyt oczywiste, ale czy radio jest prawidłowo podłączone? Nieraz przekonałem się że zamienione były przewody żółty z czerwonym czyli +15(zasilanie po stacyjce) oraz +30(stałe zasilanie) w wszelkich chińskich wynalazkach.
Prawdopodobnie źle podpięte radyjko, spięte razem zasilanie stałe i po kluczyku po stronie radia. Radio może brać za durzo prądu i stąd te problemy. Albo odwrotnie podpięte plusy (zmaienić żółty z czerwonym) Pozdrowionka
Wyszukać przewód znany pod nazwą ACC w przewodach starego radia (złącze/kostka) i tam podłączyc zasilanie nowego (żólty przewód) Czerwony zaś tam, gdzie jest napiecie 12 V zawsze. Wystarczy do tego próbnik 12 woltowy z żaróweczką. :D przejściuwce co mam kotkę i tam podpiąć Kotke to ja mam, zowie sie Mimi. :D Pisz porządnie !
Musisz zamienić przy kostce radia żółty przewód z czerwonym. Żółty jest pamięcią (podtrzymanie) radia i musi mieć zasilanie ciągle aby radio nie gubiło ustawień. Oba te przewody są + ale jeden jest stały drugi od stacyjki- nie piszesz jaki to konkretnie model ale obecnie raczej każde radio (a przynajmniej większą większość) na tych kabelkach ma złączki...
wystarczy zamienic kabelki nie chce strzelac na pale ale wydaje mi sie ze zolty z czerwonym w instrukcji masz wszystko opisane zreszta metoda prob i bledow latwo dojsc
Kolego wpisz w szukaj "żółty z czerwonym" i miłej lektury . Dobra masz mieć i poznaj mą dobroć > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55...
zasilania są reszta po kolorach czarny -masa; żólty -akumulator; czerwony po stacyjce12v; pomarańczowy -podświetlenie; zielony CAN L, biały Can H. Takie wszedzie w net opisy. Oczywiście sprzedający nic nie wie "opis po chińsku" na obudowie odpowiedz: A co znasz się na chińskich napisach ha ha. (akumulator i power swicz opisane -reszta krzaki) Pytanie...
Mam do Was kolejne pytanie kontroler 3663lua https://m.pl.aliexpress.com/item/4001118... Są na zdjęciach dwa wejścia RCA żółte czerwone białe podobnież ma opcję dual AVin jak to wyłączyć bo u mnie w wyborze Input wejść brak AV2 ? Pozdrawiam...
A masz miernik (omomierz)? Jeśli tak to zmierz przewody silnika (pompy) niebieski z czerwonym, niebieski z żółtym i żółty z czerwonym. Zmierz też które przewody pływaka są zwarte gdy jest on podniesiony do góry.
Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazuja że moduł tego wskaźnika pochodzi z konsoli sterującej Soundcraft K3, to w niej występuje 20 punktowy wskaźnik wysterowania (5 ledów żółtych 4 czerwone reszta zielone). Nie znalazłem service manuala do tego sprzęciora jeszcze.
Jasność diody zielonej. Ha! Tak się składa że porównuje jasności diody zielonej, żółtej i czerwonej. Przy obciążeniu 20mA żółta i czerwona są stosunkowo bardzo słabe. Natomiast zielona świeci bardzo jasno! Bardzo bardzo bardzo jasno! Na zółtej i czerwonej mam 150Ω przy 5.2V natomiast na zielonej mam 3kΩ żeby świeciła mniej więcej tak samo jasno jak...
Ramka czerwona zdejmij ją wydaje mi się że powinna być na zatrzaskach. Czerwoną + żółta to silnik, niebieska to chyba przekładnia 🤔, zielona + czarna pompa.
Pojemniki wymieniałem przedwczoraj wiec są pełne . Jeśli chodzi o prawidłowe drukowanie kolorów to żólty i czerwony sa wmiare poprawnie tylko są na nich taki białe paski (tak jakby nie wszedzie była pokryta kartka) no a niebieski wogóle nie przypomina koloru niebieskiegą są tam paski fioletowo-czerwone.
Zamieniony stały plus (podtrzymanie) z plusem po kluczyku. Trzeba to zmienić w kostce. Żółty zamień z czerwonym.
te dwa zaznaczone czerwoną i żółtą To nie rezystory to diody.
Czarny masa, czerwony światło rozproszone z kwadratowego panelu na środku, żółty światło skupione z soczewek na obwodzie. Możesz spiąć żółty z czerwonym. Jeśli chodzi o montaż mechaniczny na przyczepie, ustaw lampy pod kątem 45° do osi pojazdu, tak aby oświetlały obszar po bokach przyczepy, tego co jest za przyczepą i tak nie widać w lusterkach.....,
Zasilacz jest sprawny jeśli w zasilaczu wezmiesz czerwony i zolty (czerwony z czarnym miernika i zolty z czerwonym miernika ) i pojawi sie 12v to znaczy ze czerwony w zasilaczu to masa.
Żólty do UB+ a czerwony do ACC.
Zmień przeowdy kolejnością ( żółty z czerwonym ). Najlepiej oba podłaczyc prosto pod aku ( wtedy masz stałą mozliwosc właczania radia niezaleznie od pozycji stacyjki i pełne podtrzymanie pamięci - kod nie bedzie ci umykał ) Zazwyczaj żółty przewód w kostce pełni taką role stałego dostawcy prądu.
Zdejm wtyczkę z czujnika i na kablu zółty z czerwonym masz miec 10V.Jak jest to sprawdź masę (brązowy).Jak masa ok-to leży czujnik. Jak nie ma owych 10 V to problem w instalacji,ale raczej uwalony sam zegar-przerwa w uzwojeniu grzałki termobimetalu.
Ech co się namęczyłem, po 30 minutach lutowania kabla pod ten mikro udało mi się go połączyć (oczywiście cynę i kalafonię posiadam). Ale niestety jeszcze mam do zlutowania dwa cienkie kable ze sobą. Czerwony, Miedziowy, Żólty. Chyba mam zrobić tak? Czerwony do czerwonego. Miedziowy do żółtego ?
Bezpiecznik jest w radiu, ale on zabezpiecza wg mnie przed odwrotnym podłączeniem. Zastosuj bezpiecznik na czerwonym przewodzie blisko akumulatora, a żólty z przełącznikiem zamiast ciągnąć od akumulatora połącz z czerwonym w okolicach radia. Zasada jest prosta - NIE WIEM, NIE ZNAM SIĘ, NIE ORIENTUJĘ SIĘ - MILCZĘ, NIE ZABIERAM GŁOSU. I naucz się jej!...
Wedlug rozpiski tak jest, ale w praktyce nie zawsze wygląda to tak samo, u mnie grubszy czerwony idzie jako stałe, a cieńszy jako po stacyjce Opel ma odwrócone, wymień spalony bezpiecznik i po problemie, zamień żółty z czerwonym .
Sprawdź co będzie jak zamienisz żółty z czerwonym.
Sprawdź też ciągłość cienkiego żółtego z czerwonym paskiem przewodu, idącego z lewej strony kabiny od gniazda MA do alternatora (odpowiada za wzbudzenie). https://obrazki.elektroda.pl/1381270800_...
Proszę, podaję pomiary rezystancji między przewodami/uzwojeniami: żółty z czerwonym - 7,5 Ω żółty z niebieskim - 3 Ω czerwony z niebieskim - 10,3 Ω
pioneer czerwonym dioda paskiem czerwonym kenwood żółty czerwonym
spalony transformator radio podłączenie markizy naprawić tablicę partycji
złoty numer telefonu złoty numer
Klej do zawiasu drzwiczek pralki - wybór i zastosowanie Jak przełączyć basy w LG bez pilota?