Nie mozna . Pomiedzy+12 , a -12 , roznica napiec jest 24V.
żarówka między 1 a 4
Dwie żarówki malutkiej mocy na dwóch kabelkach i zwora z bezpiecznikiem 30A. Zmostkowanie pinu 30 z M1 - pierwszy bieg. Pin 30 z m2 - drugi bieg Żarówka między 31 a rel1 - żądanie załączenia 1 biegu Żarówka między 31 a rel2 - żądanie załączenia 2 biegu Możesz sobie powpinać żaróweczki przy włożonym przekaźniku, będziesz wtedy widział żądanie uruchomienia...
Ale przed wlutowaniem Feta daj żarówkę między C a E hota-tylko go nie wkładaj przed tym testem
na jakim przewodzie masz doprowadzony prąd do tego pomieszczenia? bo jak na 1,5mm to proponował bym jednak to szybko poprawić, bo przewód może nie wytrzymać obciążenia. Jak nadal chcesz zostawić tak jak jest, to zobacz oprawkę z wyłącznikiem: [url=http://www.artreno.com/oprawka-wyla...
Dajesz żarówkę między +12V, a "1" i ma migać przy kręceniu rozrusznikiem. Tak samo "32".
Od odłączenia napięcia B+ przez wyjęcie HOT-a i wsadzenie żarówki między C a E HOT-a. Napisz co zauważyłeś
E1 i E4 oznacza kraj w którym nadana jest homologacja żarówki. E4 to jest Holandia, E1 to Niemcy, E11 to Wielka Brytania itd.
Pierwsza to cena,druga to cdm-sat świecą jaśniejszym światłem sprawdź specyfikację żarówki w necie.Osobście kupiłem te tańsze do Robe 160xt spróbowałem no i rozczarowałem się,wracam do oryginałów.Pozdrawiam Mariusz
Jeśli włączasz żarówkę między elektrolit a pin 7 trafa, to jest duży błąd, gdyż tracisz filtrację napięcia. Coś więcej dla rozjaśnienia może?
Witam.Może na początek wypadałoby dokonać pomiaru napięcia +B (żarówka między kolektor i masę - tyle jest tego na forum przecież).Elementy w obwodach tranzystora takie jak diody, kondensatory wymienia się , nie sprawdza . To narazie tyle.
Oprawka żarówki
https://obrazki.elektroda.pl/8584426600_... Najpierw podłącz zasilanie pod 30 i 31, a dopiero póżniej, "S" do 30. Nie wiem, czy wystarczy tylko na chwilę dotknąć, czy trzeba trzymać przez cały odmierzany czas. Sprawdzisz - stanie się jasne. Na "P" powinien pojawić się plus napięcia zasilania. Jeśli tak będzie, dobrze byłoby sprawdzić...
Przyglądałeś się halogenom jak one długo się zapalają i gasną?? Nie wiem po co tam jest R2, emiter tranzystora musi iść do masy (-) a żarówka między kolektor a plus zasilania. Tranzystory będą wymagać chłodzenia. O konfiguracji poczytaj w sieci, bo jest opisana na stronach z discolitez'em.
Witam. Trafopowielacza nie ruszaj. Odłącz kolektor tego tranzystora lub zrób zworę na złączu B-E i podłącz żarówkę między C-E. Ale w pierwszej kolejności sprawdź zasilanie pionu (rezystor bezpiecznikowy). Zasilanie jak pamiętam jest z trafopowielacza.
Ale myślę że dioda musi być między stacyjką a żarówką bo jeśli będzie między żarówką a alternatorem wtedy żarówka nie będzie gasnąć.? To źle myślisz, dioda tylko określi kierunek prądu i nie wazne czy bedzie przed czy za. bo masz połączyć szeregowo w obwód. Dioda wystarczy najzwyklejsza 1N4007 za parę groszy, nawet z wylutu coś podobnego. Taka dioda...
Bo żarówka to element nieliniowy i by mieć napięcia dla danego prądu musisz mieć jej charakterystykę (a ty błędnie przyjąłeś prawo ohma). Poza tym w gniazdku nie ma 230V, a jak już chciałbyś mierzyć rezystancję (dynamiczną) musiałbyś to zrobić w punkcie pracy żarówki.
Dobry pomysł z tą żarówką. Żarówką można sprawdzić na 2 sposoby: - Żarówkę wpinasz przed regulatorem B+, czyli przed Q719 - wtedy musisz odłączyć gałąź 50V (np. wylutowując L705) i podpiąć żarówkę między tym napięciem a masą (czyli np. na C740). W ten sposób sprawdzasz poprawność pracy przetwornicy (obserwując świecenie żarówki i mierząc napięcie na...
Zmień elek z 6 nóżki TDA4605-2 i wymień też układ....bo to jego wina zapewne....wsadź żarówkę między C a E BU508.. Zmierz napięcie na 5 nóżce TDA4605-2 i na 6, podaj na forum. Pozdro :) jak coś to pisz na PW
To ,że różnicówka wywala gdy wpinasz żarówkę między L a PE , jest jak najbardziej normalne. Zabezpieczenie uznaje, że płynie prąd porażenia i wyłącza się. Nie rozumiem całej koncepcji Twojego układu. Zwłaszcza chodzi mi tu o ten przekaźnik co odłącza N. Powinien być zamiast tego przekaźnik na trzech stykach odłączający w jednym momencie 3 fazy. Inaczej...
Nie sprecyzowałem poprzednim razem ,zimne luty również przy TEA 2028 , tranzystor w przetwornicy podłącz przez żarówkę (między zasilanie 300v a p6 trafa) oszczędzisz tranzystory , następnie wymień elektrolity a nie sprawdzaj ,sprawdź elementy w obwodzie kolektora np. C618 , w obwodzie bazy również , na koniec pozostanie wymiana TEA2260 .
Oczywiście, z definicji AC rms daje ten sam skutek CIEPLNY, co DC. Możesz albo porównywać 2 identyczne zarówki na 2 zasilaniach, albo przełączać 1 żarówkę między dwoma zasilaniami: jedno "testowane", a drugie "regulowane wzorcowe DC" i wówczas, gdy intensywność świecenia na obu źródłach będzia taka sama, to AC rms będzie równy zmierzonemu DC.
możliwe że to świece żarowe jest jakiś czujnik jak to sprawdzić bez odkręcania ich ?? Najlepszy do tego jest omomierz: zdejmujesz przewód zasilający świecę i pomiar >>ma być bardzo mała oporność (blisko zera). Możesz też użyć żarówki samochodowej np. od świateł pozycyjnych :po zdjęciu kabla ze świecy ,wepnij żarówkę między + akumulatora a świecę>>jak...
Witam. Mam taki problem, ponieważ chciałbym zrobić coś takiego jak: aby w jednym pojeździe po włączeniu przycisku w drugim pojeździe oddalonym na jakiejś odległości zapalała się żarówka informująca o tym, i w drugą stronę. Czy jest możliwe wykonanie czegoś takiego?
Tak, usterka jest w obrębie kostki przy lampie. Przydałby się schemat. Masz próbnik napięcia, taki zwykły, z żarówką 12V? Żółto-szary to plus idący z modułu GEM (z przodu samochodu) tylko do 3-ciego światła stop. Czarno-biały to masa (wspólna dla lamp i 3-ciego stopu). Plus dla głównego stopu to fioletowo-brązowy. Podłącz próbnik z żarówką między żółto-szary...
Jeśli posiadasz miernik ciągłości obwodu zrób pomiar między oprawami żarówek i przewodami zasilającymi.
Wylutuj Hota i żarówkę wlutuj między Kolektor a masę , jak zaświeci to pomierz napięcia i napisz .
... żarówkę w szereg by odłozyło sie na niej napięcie, czy w jakis inny sposob podłączyć? Tu popatrz: http://obrazki.elektroda.net/50_12785145... Układ LM7815 ogranicza napięcie na bramce tyrystora (15V), więc jeśli na katodzie tyrystora (i na akumulatorze) napięcie osiągnie 14,4V, to tyrystor przestanie się włączać - ładowanie bedzie zakończone....
Jest jeszcze jeden dość prosty sposób. Można wykorzystać fotoopornik i żarówkę. Między tymi elementami powinna znaleźć się przysłona o odpowiednim kształcie, która zamiast potencjometru pośrednio zmienia wartość rezystancji. Rozwiązanie pochodzi z lat 60- tych i teraz można byłoby to trochę unowocześnić stosując zamiast żarówki, diodę LED. To nie trzeszczy!!!...
Regulator ładowania jest zbędny, wystarczy układ odłączający ładowanie , gdy będzie osiągnięte 13.8 ... 14,4V (dla akumulatora 12V), lub 27,6 ... 28,8V (dla aku. 24V). Można ew. dołączyć szeregową żarówkę między panel a akumulator - będziesz widział, że się ładuje. Nie jest zbędny bo przy znacznym rozładowaniu akumulatora panele nie mogą osiągnąć punktu...
Witam czy halogeny to zwykle żarówki jakie są w większości samochodów? Internet podaje że halogeny to potoczna nazwa świateł przeciwmgielnych a jednocześnie ludzie na forach internetowych piszą że chcą przerobić zwykle lampy na halogenowe a z drugiej strony zwykle tradycyjne żarówki są ten opisane jako halogenowe więc już się gubię w tym co to te halogeny
1. spróbuj sprawdzić czy po załączeniu rozrusznika kluczykiem stycznik się zamyka, powinien zadziałać elektromagnes i stycznik, będzie słychać stuknięcie. 2. Jeżeli nie pracują to znaczy że problem jest po stronie sterowania rozrusznikiem, weź próbnik z żarówką podłącz do +12V w akumulatorze i sprawdź czy cewka ma przejście następnie możesz rozłączyć...
Jeśli mnie oczy nie mylą styki są bezpotencjałowe. Więc w takim układzie nie ma prawa działać. Trzeba zmostkować fazę na zacisk 2, a żarówkę wpiąć między zacisk 1 a N. Na wszelki wypadek dobrze byłoby sprawdzić czy po podłączeniu na zacisku 2 nie ma napięcia
Podłącz żarówkę 2W/6V między + po zał. stacyjki a zacisk D szczotka prądnicy, jeśli nic nie skopałes po drodze to powinno działać.
Witam! Można to zrobić na kilka sposobów. Sposób klasyczny, to wyznaczenie 2 przełaczników schodowych "zewnętrznych", czyli podłaczonych bezpośrednio do fazy (L) i żarówki. Między nimi umieszcza się przełaczniki krzyżowe. Następny układ, to zastosowanie przekaźników, w puszkach, sterowanych zwykłymi wyłącznikami. Następny - to samo, lecz na przekaźnikach...
Czyli rezygnujesz z pomiaru izolacji L-N. W takim wypadku wystarczy jeden pomiar. No i jest to nie tyle pomiar, co upewnienie się, że izolacja L-PE i N-PE jest sprawna (jeżeli wynik będzie większy od minimalnej wymaganej, a żarówka nieprzepalona).
Ok, a więc zrób tak, wyjmij tranzystor odchylania poziomego, i włącz wtedy monka, powinien wystartować, jak tak sie stanie to wiesz że trafko albo jakaś dioda obok niego, odepnij smoczka WN i ustaw miernik na zakres mOhm (największy jaki masz) i zmierz między smoczkiem a masą co masz....powinieneś mieć nieskończoność czyli żadnego przejścia. Potem zmierz...
znalezienie przyczyny przekraczało jego możliwości. Bo przerwa w przewodzie fazowym od dobromira czy innego bohatera w domu wymaga większego zachodu. Ale przerwa w zerze, gdy żarówka świeci między fazą i rurą... "Pani popatrzy, robię tak, pyk i działa"... :D
Jakiś odbiornik podłączony jest do instalacji, np żarówka.
Wartość chwilowa prądu dla zimnego włókna > wartość prądu dla rozgrzanego włókna. Prąd jest wprost proporcjonalny do napięcia i odwrotnie do rezystancji -> wysokie napięcie niska rezystancja -> duży prąd -> lecą iskry -> robi bum. Dlatego żarówka to zły pomysł, rezystor jest lepszym. To się łączy dwie żarówki, między fazowe też jedną...
Żarówka zaświeciła po podłączeniu L-PE ?
Jeżeli po pominięciu żarówki między czarnym a szarymi będzie po około 13-14V i transformator nie będzie się grzał to wszystko będzie ok.
Co do kierunkowskazów - jesli przerywacz jest 3-końcówkowy to na jeden jego konektor przychodzi zasilanie 12V, druga końcówka połączona jest z masą, trzecia końcówka połączona jest z przełącznikiem. Pryczyny problemu mogą byc dwie - przerywacz nie taki jak trzeba albo zwarcie gdzieś w obwodzie żarówek. Sugeruję między masę a przewód do przełącznika...
Włóż żarówkę i ponów pomiar (żarówka + sterownik). Napięcie mierz na stykach żarówki, a nie między jednym ze styków, a masą/plusem z jakiegoś innego punktu.
1. Schemat jest OK, był zamieszczony pierwszy raz kilkadziesiąt lat temu w aplikacjach "Laminy" dla tyrystorów polskiej produkcji. 2. Ładowanie prądem 20A wymaga zmiany: transformatora sieciowego (wyjście 2x10A), diod, tyrystora, cewki. 3. Cewka ogranicza stromość impulsu w momencie załączania tyrystora. Przy braku cewki może nastąpić uszkodzenie tyrystora...
Zrub tak jak pisze ALUŚ , ale jeśli chcesz się bawić to możesz wyjąc tranzystor koncowy odchylania D1555 , i w te miejsce podłącz żarówkę 60W/230V , między kolektor i emiter i zobacz czy żarówka wyłączy ci się po 15minutach , jeśli będzie swiecić to chociaż będzież pewny że przetwornica działa poprawnie. Pozdrawiam.
Andrzeju- tyrystor(triak też), to takie cudo które w obwodzie prądu stałego przewodzi tak długo póki mu (w bardo dużym uproszczeniu) nie przerwiesz obwodu. Istnieją inne metody wyłączania ale nie będę gmatwał. Tak więc przerywając sygnał bramki - nic nie zdziałasz! Tranzystory mosfet czy zwykłe bipolarne jako klucze będą działać ale przy wyłączaniu...
sprawdz też żarówką, między białymi przewodami, czy jest napięcie
Wepnij żarówkę między zasilanie 12V wtryskiwaczy a masę silnika
To zależy jakie beda miały moc te żarówki, zakładając że będa to żarówki na 220v tej samej mocy to będą świeciły jak pojedyncza żarówka wpięta na 200v. Napięcie między fazowe to wartość napięcia pojedynczej fazy pomnożona przez wartość pierwiastka z 3. Czyli skoro 1 faza ma napięcie skuteczne 230v to napięcie miedzy fazowe wynosi 230 x 1,73 = 398,37v...
czyli Q805 2SK2123000LB odłączyć i wpiąć żarówkę między masę a G ? .
Jak ty ową masę tam sprawdziłeś? To nie jest zwykła masa. Żarówka 2W między te przewody lub oscyloskop bo normalnym miernikiem raczej nic tam nie sprawdzisz. Jedna z sond to pin 63 a druga 65. Co znaczy jak się wszystko porządnie nagrzeje? Katalizator nie zaczyna swojej pracy zaraz po odpaleniu auta. On też się musi nagrzać a ta sonda nie jest tak blisko...
Zwykła żarówka na 230V, między 60 a 100 Watt najlepiej. W ten sposób zrobisz próbę pod obciążeniem, mają świecić cały czas. Ale nie musisz nawet obciążać tego zasilacza żeby chodził, nic się nie stanie. Możesz nawet bez obciążenia poprostu go wprowadzić w stan pracy i zobaczyć czy zacznie po czasie klikać przekaźnik. Podaj numer BN44 tego zasilacza.
Właśnie ten C4429 (a właściwie 2SC4429) to hot. Żarówkę podłączasz między kolektorem a emiterem właśnie tego tranzystora - oczywiście hot musi być wylutowany. Jak przy rezystorach "rosną" Ci wartości to dlatego, że są one połączone z elektrolitami które się ładują napięciem z miernika i dlatego wartość się zmienia - jeśli wylutujesz choć jedną nogę...
Żarówka ma być wpięta między plus po stacyjce a wyjście L regulatora. Podłącz, sprawdź, czy działa poprawnie. Napisz o wynikach.
A jaka jest różnica między tymi żarówkami?: Zacznijmy od tego, że to nie są żarówki. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Pomiar rezystancji możesz sobie darować. Na początek podłącz szeregowo żarówkę reflektorową między słupek + akumulatora a klemę +( oczywiście przy zdjętej klemie) i obserwuj jak świeci przy inicjacji poszczególnych odbiorników tam gdzie świeci na ful to prawdopodobnie jest zwarcie , znajdź bezpiecznik tego obwodu . Wepnij żarówkę zamiast tego bezpiecznika...
Więc tak uściślając temat to jest stara maszyna rolnicza do nasion z bodajże 1965 roku. Jest tu założony silnik z VW. Zacznijmy od prądnicy. Przy podłączeniu żarówki między DF a D+ nic nie ma. Przy podłączeniu żarówki między masą a zmostkowanym DF i D+ nic nie ma. Jak pasek został zdjęty i podłączyłem + z akumulatora na zmostkowane DF i D+ prądnica...
KUPIŁEM!!!! Po przejrzeniu wielu ston na forach oraz analizie róznych terstów z gazet itp. biorac pod uwagę jakość i trwałość w stosunku do ceny wybrałem: TUNGSHRAMMEGALIGHT PLUS 60% -25,30ZŁ oraz PHILIPS NIGHTGUIDE -50ZŁ ceny zarówek podane za kmpl. kupione na Allegro z kosztami wysyłki. Najpierw założyłem Tungshramy róznica do tych co miałem bardzo...
Podzielmy sprawę na 2 części: 1) pobór jałowy 2) przewód PE 1) teraz masz to podłączone trójfazowo (3F + N), jak mierzysz te 110W ? czy sprawdzałeś prądy na pojedynczych fazach? Jest możliwe że ona bierze moc bierną, za którą mając licznik kW/h a nie k/Var nie płacisz za wiele, ale nie odpowiedziałeś na pytanie o współczynnik mocy. Zobacz też czy tam...
A wzbudzałeś go osobno żarówką? Żarówka między b+ a d+.
Chyba raczej tak, tylko na wyłączonym silniku nie wiem czy nie popłynie za duży prąd wzbudzenia... http://obrazki.elektroda.pl/5748012600_1... Żeby sprawdzić regulator, potrzebujesz żarówkę 12V/2W i zasilacz regulowany - podłączasz + zasilacza do zacisku 15 regulatora, - na masę regulatora, a żarówkę włączasz między masę a zacisk 67...
Pomiar samym miernikiem jest niewystarczający .Należy zrobić pomiar żarówką przykładowo 230V/60W na przewodach ; L1 do N L2 do N L3 do N To błędna metodyka. W przypadku np. L1, L2, L2(zamiast L3) miernik pokaże 3 napięcia. A jednej fazy brak. Przy pomiarze napięć międzyfazowych miernik pokaże brak jednej fazy. Słyszałem kiedyś że można żarówką sprawdzić...
Napięcie AC czy DC ? Skąd wiesz że grzejnik ma dobrą 'ziemię' ? Neonówka przeczy pomiarowi tak czy siak. Faktycznie najszybciej teraz dojdziesz do prawdy żarówką. Podłączając między L i PE, jeśli to PE działa to różnicówka zadziała jeśli nie działa pozostaje pytanie w którym miejscu jest przerwa. Neonówka może świecić przez samą pojemność (upływność)...
Brzęczyk między plus a żarówkę, przekaźnik sterowany masą z krańcówki od ręcznego.Tak ja to widzę.
Wydaje mi się że powinieneś sprawdzić zasilanie wspomnianego modułu a nie wtyczki/gniazda obd. Do tego trzeba jakiś schemat / rozpiskę pinów gdzie on ma te zasilania i wpiąć się tam, najlepiej żarówką między jego + i jego masę. Możesz też go rozdłubać, zobaczyć na co wchodzi CAN i jeśli będzie to osobny układ typu transreceiver, to go obmierzyć, czy...
Kolego. UAZ jako pojazd o długiej historii miał przeróżne rozwiązania konstrukcyjne w tym alternatory. Spróbuj zidentyfikować to urządzenie lub przynajmiej dokładniej opisać. Ja nie wiem, czy ten regulator jest zintegrowany z alternatorem, czy zewnętrzny. Podejrzewając, że chodzi o zewnętrzny widzę konieczność zamontowania przekaźnika (trochę specjalizowanego)...
Witam serdecznie Mam nadzieję, że mój przypadek nie wzbudzi irytacji doświadczonych... Będę wdzięczny za zdawkowe odpowiedzi i sugestie. ► zdawkowy lakoniczny, zawierający niewiele treści http://sjp.pl/zdawkowe Zgodnie z prośbą: 1. Czy tak naprawdę potrzebne było dodatkowe uziemienie garażu? Być może. 2. Czy reakcja zabezpieczenia r/pr jest wynikiem...
Bezpiecznik cały, przekaźnik tyka ale świateł brak Między przekaźnikiem a oprawką żarówki jest przejście?
Żarówka między + i -
Sprawdź tam gdzie nie jest dobrze. Przy typowym braku masy, inne światła migają w rytm kierunkowskazu. To wygląda jakby ze świateł postojowych zasilała się żarówka kierunkowskazu. Może jest jakieś zwarcie między przewodami. Trzeba to przedzwonić podając zasilanie na poszczególne żarówki.
Czemu to w ogóle działa? Prąd płynie między fazami. 3 fazy w sieci, to 3 sinusoidy przesunięte o kąt 120 stopni, okresie 20ms, czyli co 20ms względem ziemi napięcie zmienia się od ok +310 do -310V (średnio 230V) Jak wsadzisz woltomierz między fazy pokaże 400VAC i dlatego silnik działa. Jak wsadzisz żarówkę między fazy to się jasno zaświeci i za chwilę...
Najprościej jest włączyć między prostownik a akumulator - żarówkę samochodową, np. 12V/65W ze świateł głównych - zwykle "gdzieś w garażu znajdzie się taka H4 z 1 włóknem spalonym. Żarówka spełnia kilka funkcji: - sygnalizuje przepływ prądu, - ogranicza prąd, - stabilizuje prąd (między stanem "zimnym" a "gorącym" oporność żarówki zmienia się ok. 15 razy),...
Gdybyś włączył np. żarówkę między fazę a PE to różnicówka by zadziałała.
Czytałem gdzieś że żarówkę powinienem podłączyć między emiter a kolektor a odłączyć bazę a i po podłączeniu mam pomierzyć napięcia na trafo ? Czy dobrze zrozumiałem. Najlepiej bedzie gdy wyjmiesz całkowicie tranzystor linii i miedzy masę a kolektor wepniesz żarówkę.
gdy wepnę żarówkę między pin 8 a (+) przy wyjetym module świec jest tak jak z wpiętym modułem (nie kręci rozrusznik, świeci się STOP i SERWIS), a bez żarówki odpala. Odczytaj wtedy błędy z modułów w aucie, szczególnie z ECM,UCH i UPC. Mi ta usterka pachnie sieczką w instalacji
Witam. Zastanawiam się czym różnią się te żarówki Otóż żarówki ge mają taki specyficzny środek oto mi chodzi: http://obrazki.elektroda.pl/5117874800_1... takie rozwiązanie stosuje chyba tylko ge żarówka omnilux ma chyba w środku żarówkę halohenową http://obrazki.elektroda.pl/2168330700_1... Czym różnią się te żarówki w praktyce...
W Twoim przypadku to jest ok, ale mam wrażenie że jeszcze niedawno kolega miał tu post że wywala bezpiecznik i dlatego pisałem o tym...ale niewidze go albo źle szukam...nieważne, co do Twojego monitora to sprawdź HOT-a...pewnie nieżyje, to ten duży obok trafa WN...a jak chcesz się niemęczyć to zdejmij smoka WN i jednym końcem miernika na mase drugim...
Z tego tematu to trochę trudno wywnioskować co tak naprawdę zrobiłeś. Mam, nadzieję, że odlutowałeś tranzystor odchylania poziomego i dałeś za niego żarówkę 60W/230V (między C a masę) ? Ma się nie rozświetlić na maksa i ma być na niej 113V. Jak jest inne napięcie (dużo wyższe) to masz padniętą przetwornicę.
Mam pytanie czy żarówki z gwintem gu10 są inne niż halogenowe np jakieś z bańką. Jeżeli ktoś się z z taką żarówką spotkał proszę o pomoc !!! Poniżej zdjęcie żarówki z gwintem gu 10
Nie da się na tym osprzęcie. Albo przekaźnik + przycisk, albo łącznik 3-klawiszowy. Dodano po 1 Zacznijmy od oznaczeń w twoim przypadku zaczął bym inaczej oznaczać przełączniki. Napisz ile posiadasz przełączników do dyspozycji i ile przewodów między żarówkami a przełącznikami. To nie jest przełącznik na schemacie tylko łącznik świecznikowy.
Przecież między skrzynką a kostką żarówki nie ma już nic po drodze.
Nic tam nie trzeba kasować ani przyuczać. Sprawdź czy niebieski cienki przewód jest podłączony do alternatora, czy się nie urwał. Jeżeli jest podłączony to czy w momencie kręcenia rozrusznikiem jest na nim +12V, podłącz żarówkę między niego a masę. Wygląda na to jakby niebieski przewód idący z licznika do alternatora był przerwany przez co licznik nie...
Dioda ma anodę i katodę - przewodzi od anody do katody, zwykle katoda jest oznakowana paskiem; powinna być katodą do tranzystora; oczywiście przełącznik powinien łączyć '-' do żarówki - tak, by dioda była między podłączeniem '-', a tranzystorem. Nie wiem, jaka żarówka - trzeba poszukać takiej diody Schottky, która wytrzyma prąd żarówki (również impuls...
Z Twojego drugiego postu wynika, że nie masz napięcia na wyjściu do żarówki. Jeżeli jest napięcie na bezpieczniku i bezpiecznik jest sprawny, to szukaj przerwy między bezpiecznikiem a żarówką. Jeżeli nie ma napięcia na bezpieczniku to szukaj przerwy między przekaźnikiem a bezpiecznikiem.Jeżeli nie ma napięcia na bezpieczniku to należałoby sprawdzić...
Żarówki maja być typu R5 24-30V/30mA. Dla żarówki 24V/30mA tam jest za wysokie napięcie; można je zmienić zwiększając wartość rezystorów R739/R740
Sprawdź gniazda zwykłą żarówką, podłączając ją między fazę a PE (bolec) i patrz czy RCD wyłączy, jeśli nie to wiadomo że PE nie jest podłączony. Jesli to nie Twoje mieszkanie to może zgłoś to właścicielowi, może on coś wie więcej. Bez przeglądu i naprawy instalacji na klatce lub w całym budynku nic sam nie zrobisz. No i to chyba jest smutna prawda.
Szanowny kolego a jak swieci skoro na jednym i drugim przewodzie 230 ? Widzisz... to nie tak. W separacji chodzi o to by nie spowodować powstania różnicy potencjałów między przewodem roboczym a ziemią. Ciebie kopnie wtedy gdy popłynie Przez ciebie prąd. W tym przypadku stoisz na ziemi. Żarówkę podłączasz między dwa przewody a nie przewód i ziemię....
zobacz czy po przekręceniu stacyjki przychodzi plus na cewkę tego przekaźnika (próbówką/żarówką a nie miernikiem) względem masy akumulatora, jak tak to potem sprawdź czy z kolei masa cewki też jest (żarówka między plus akumulatora a tą masę cewki przekaźnika) masą z kolei zwykle steruje komputer dając zezwolenie lub nie, pewnie nie daje bo cośtam, możesz...
No to masz dwie możliwości, wymiana lub naprawa. W obu przypadkach musisz wyjąć trafo a więc wyjmij i dokładnie obejrzyj czy gdzieś nie jest pęknięty karkas, uzwojenie nie styka z rdzeniem. Zamiast miernika podłącz żarówkę między masę a przewód fazowy i zerowy i obserwuj czy nie widać gdzieś iskrzenia. Jest szansa że może uda się uratować to trafo.
Rozrysuj schemat podłączenia pomiędzy kolejnymi źródłami. Sprawdź czy jest prawidłowy, najlepiej zamieść tutaj to ocenimy.
Połączyć masy zasilaczy, opornik między G i S a żarówka jako odbiornik, między plus i D tranzystora.
Problemem jest otwarty obwód zaworu N80 i nic więcej, żadne węże czy korki. Skoro spada Ci napięcie do zera tzn że któryś z przewodów jest przerwany. Sprawdź napięcie na wtyczce do masy i między przewodem który podaje masę z ECU zaworu a plusem na akumulatorze przy podłączonym zaworze. W ten sposób znajdziesz który przewód jest uszkodzony. Pomiar przejścia...
Po podłączeniu żarówki między tymi punktami musi być napięcie systemowe 110-115V.
tylko mam nadzieje że jak dałeś żarówkę między C a E to wyjołeś ten tranzystor ;)
Wylutuj hota i wstaw żarówkę między C a E
Czy na środkowym też musi być napięcie ? Czy jest na nim masa? Czyli żarówka między + akumulatora a ten pin...
Po wymianie tego rezystora i wpięciu żarówki między E a C przetwornica próbkuje.
Macnij z grubego przewodu (od aku.) na rozruszniku na elektromagnes (cienki przewód ), będziesz wiedział stacyjka czy rozrusznik. (wyłączony zapłon i na luzie) Możesz również podłączyć żarówkę między przewód elektromagnesu i masę, będziesz widział , czy jest podawane napięcie na włącznik rozrusznika.
A teraz włącz pomiędzy L i PE jakąś żarówkę i zrób pomiar. To samo pomiędzy N i PE. Jakie wyniki będą? Włączałem żarówkę między N-PE żarówka nie świeciła wskazanie ok 1V Nie sprawdzałem L-PE A czemu analog niby lepszy? Podłączony jest tylko w gniazdku, drugi koniec nie nie jest podłączony. W gniazdku faktycznie jest podłączony, a z drugiej strony ciężko...
między słuchawkami kopiowanie między między fazowe
buczeć sterownik silnik podłączenie komputer honda accord bezpiecznik stopiony
pralka electrolux panel sterowania kontrolkę poduszki powietrznej
Mikroprzełącznik SW604 w Panasonic RQ-SX55: Naprawa i Wymiana Optymalna temperatura lutowania: SnPb i SAC305