Sprzawdź bezpiecznik. Pomiar napięcia (którego zapedne brak), lub nie masuje żarówka/
Nie. Wystarczy jak mocno pociągniesz do siebie pokrętło regulacji prędkości wentylatora. W głębi znajduje się żarówka, którą najlepiej wyjąć jakimiś wąskimi szczypcami.
Możesz mieć uszkodzony (przerwa) włącznik świateł mijania (drugi od lewej z lewej strony konsoli). A może wypięty z instalacji? Poza tym sprawdź przekaźnik i żarówki...
Podłączyłeś żarówkę? Edytowałem.
Zwazywszy ze regler to raptem 2 srubki + przepiecie konektora: mozna zrobic samemu w przyslowiowym polu i koszt najtanszego 25pln
Urwany kabel podający minus z karoserii do żarówek.
być może w samej żarówce jest problem... załóż nową oprawkę i przełóż żarówki stronami...
To wszystko zależy przecież od tego jaki masz akumulator, ta żarówka w 10 godzin "zje" Ci 1Ah z akumulatora więc teoretycznie nie ma możliwości żeby w 1 dzień rozładować akumulator, ale zważ również to że w niskich temperaturach akumulator znacznie traci na pojemności, więc trzeba na to również wziąć poprawkę...
Proponuję podłączyć "minus" zasilania odstraszacza do "plusa" którejś z żarówek świecących podczas jazdy.
Czy zawór czy sprzęgło w Fabii idzie to sprawdzić żarówką.
Masa żarówki.
Sprawdź świece żarowe, ale zrób to za pomocą amperomierza i żarówki H7 lub H4 szeregowo
Opis >> [url=http://skoda.autokacik.pl/pages/zro... Opis co prawda dotyczy wymiany żarówek na ledy ale jest dokladnie opisane jak je rozebrać :)
Czyli jeśli dobrze rozumiem - jeśli przywrócę kostki do oryginalnej postaci -> podłącze linie CANBUS+, CANBUS-, zasilanie z Terminal 30, Masa Terminal 31 to: 1) Wzbudzanie / usypianie radia będzie działać po sygnale z CAN 2) Funkcje CarInfo w radiu (poziom paliwa, obroty, etc.) również bedą wyświetlane z CAN 3) Po podpięciu kamery cofania do AV_IN...
Na pewno raczej nie :) Podłącz komp i spr błędy
nie swieci mi lewa zarowka mijania jest napewno sparawna Napięcie jest w gnieździe żarówki?
Sprawdź czy prąd dochodzi do żarówek.
-167 to pompa itd. Sztuka trochę dolców warta jak z klimą -X to układy po stacyjce oznaczenie Odnośnie samego układu paliwowego można sprawdzić do metoda kubeczkową. Styk x sprawdzić miernikiem lub żarówka.
Centralny zamek a centralny zamek na pilota to dwie różne rzeczy. Ty masz centralny zamek tzn zamykając drzwi kierowcy zamyka się wszystkie (nie trzeba gonić i zamykać) tak samo otwiera. Bateria w kluczyku była do latarki (masz tam nawet żarówkę) ale wszystko solidnie skorodowane.
A sprawdzał kolega żarówkę?
Napięcie pewnie mierzyłeś miernikiem na kostce. Zmierz jakąś żarówka
Rozrusznik to nie żarówka...
Przyczyną braku oświetlenia konsoli była przepalona żarówka
Jedz do fachowca jak nie masz pojęcia o tej robocie to nie wymiana żarówki.
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
To masz lampki 7W a teraz zobacz jaką masz tam oryginalną żarówkę.
Jak masz miernik to odpal i sprawdź napięcie na akumulatorze. Coś mi tu pachnie za dużym ładowaniem albo wyjątkowo dziadowskie żarówki.
Odblaski, spadek napięcia, brudne od wewnątrz klosze, czarne bańki żarówek.
Auto ze start -stop ? Bo wtedy zasilanie z bcm a bezpieczniki są też pod zaślepką z lewej strony deski .Bez start - stop zasilanie z bezpieczników nad nogami bezpośrednio do żarówek.
Nowy przełącznik + montaż dodatowego przekaźnika odciążającego ten przełącznik. Masz może mocniejsze niż fabryczne żarówki?
Witam Albo wy koduj test żarówki na zimno z centralnej elektryki . Minusem będzie brak informacji o spalonej żarówce. Pzdr
Jeżeli akumulator ma osiem lat to zmień go na nowy, pracował kilka lat za długo i zgasł jak żarówka
[quote="paczek22"]Test lampki działa? Sorry a można to sprawdzić bez wyciągania żarówki?
Witam od podświetlania tablicy na pewno masz bezpiecznik który prawdopodobnie jest przepalony,natomiast brak kontrolki danej funkcji to obstawiam na przepalenie żarówek.
Sprawdzaj żarówką min 5W. nie miernikiem
Wymień żarówki Pozdr.
Sprawdź czy dochodzi napięcie do żarówki. Jeżeli nie to trzeba sprawdzać gdzie ginie napiecie. Jeżeli sa to reflektory podwójne to napięcie na żarówki idzie z bezpieczników, na bezpieczniki napięcie idzie z wyłącznika świateł (ponieważ obu świateł nie ma to przypuszczam, że w tym miejscu nie ma napiecia). Ponieważ światła drogowe działają to zasilanie...
Stukanie w rozrusznik nic nie dało. Sprawdzę prąd :-) do rozrusznika idą dwa przewody, sprawdź na tym cienkim przykręcanym do automatu. Ma być tam + po przekręceniu w pozycję ZAPŁON, najlepiej sprawdź kontrolką albo żarówką.
Co do problemu wstecznego biegu i zapalających sie kontrolek na desce wskaźników to brak masy na tylnych lampach, oczyść dobrze połączenia lamp z instalacja i połączenia oprawek z żarówkami.
Byłem sprawdzić akumulator i okazało się ,że jest słaby założyłem nowego i jest to samo.Fachowiec stwierdził ,że ładowanie jest dobre 14,5V .To pozostaje mi sprawdzić diody wzbudzenia na żarówkę.
odnośnie świateł pozycyjnych : czy na wtyku BC pin 3 w skrzynce bezpiecznikowej masz napięcie ?? jeśli tak to problem jest jak już koledzy wspomnieli wcześniej we wtykach przy oprawkach , lub braku masy przy żarówkach
Sprawdź czy masz na cewce "porządną masę i porządny plus" ...nie miernikiem tylko jakąś np. żarówką 21W...
Nie przestają - jak są wyłączone to delikatnie migają (to jest kontrola żarówek "na zimno" - ale lampka się nie świeci więc pewnie jest wyłączona), jak się je włączy to świecą normalnie, a migać zaczynają po uruchomieniu silnika. Niekiedy jest płynne rozjaśnienie żarówek - wtedy właśnie migają przez jakiś czas po włączeniu, a potem przestają. Nie ma...
Witam, brak świateł pozycyjnych i podświetlenia tablicy rejestracyjnej Skoda Fabia 2. Żarówki sprawne, bezpieczniki sprawne. Ma ktoś jakieś pomysły?
Czy winna może być kostka stacyjki ?. Jak to zweryfikować bez rozbierania połowy kokpitu ? Można zamiast oscyloskopu i testera użyć żarówki a kokpit zostawić bez rozbierania.
Weź żarówkę tą którą masz i podłącz do tego czerwonego/biały co wchodzi do wtyczki.Jak tam świeci to masz uszkodzony panel/rezystor. Jak nie świeci to korozja lub wypalone złącze są jeszcze wcześniej. Prąd to nie napięcie . Sprawdzaj żarówką nie miernikiem.
Ze schematu wynika, że zasilanie pozycyjnych i regulacji wychodzi z tego samego styku wyłącznika, ale bez pomiarów trudno powiedzieć. Zacząć trzeba od żarówek, bezpieczników itd....
Przekażnik jest oki. Na bezpiecznikach prąd jest. Żarówki powinny byc oki.Prawa była sprawdzana w innej skodzie i świeci. Chyba,że one są ze sobą jakoś połączone w ten sposob, że jak jedna nie świeci to druga też nie bedzie, to w takim wypadku należałoby sprawdzić jeszcze tę drugą żarówkę.
Skoda Octavia II RS TDI KOMBI 2007 r. Problem z żarówkami, mianowicie przy zapłonie wszystkie żarówki z lamp tylnych działają wzorowo, po uruchomieniu silnika nagle dwie z jednej lampy przestają działać, pojawia się kontrolka żarówki. Problem ustąpił podczas dłuższej trasy w losowym momencie na wyższych obrotach, a przy codziennym porannym uruchamianiu...
ma zgasnać przy ~14.5
Sprawdź ściemniacz, w zegarach nie ma nawet żarówek, tylko ledy
jaki masz silnik ? sprawdzić możesz podłącz żarówkę 21w
Sprawdz te zasilanie masa i plus żarówką 55W.
To nie jest CAN, to jest LIN i skanuje jak w programie ma zadane. Możesz jeszcze przed skanowaniem włączyć parę rzeczy może pojawią się inne błędy bo o przepalonej żarówce przeciwmgielnych dowiesz się dopiero po właczeniu tych świateł.
Bezpieczniki Ok? Przekaźniki Ok? Czasami wystarczy styki w gniazdach żarówek podrapać i kontaktem przetrzeć bo nie stykają.
Dzięki wielkie za podpowiedź. A czy istnieje możliwość sprawdzenia przez VCDS czy uszkodzony jest Bortnetz czy instalacja? Wiem że jakoś przez kodowanie jest możliwość wyłączenia kontroli żarówek danego obiegu. Ale czy pozwoli nam to stwierdzić czy to instalacja czy moduł? Dziś dobrane się do niego ale nie udało mi się zamienić przewodów we wtyczkach...
Sprawdziłem i żadna żarówka nie świeci..
Bezpiecznik 30A w skrzynce bezpieczników pod maską, nie pamiętam który, nie ma ich tam wiele, problem z samym gniazdem, nie trudne do ogarnięcia. Pozdrawiam
Sprawdzałeś je wzrokowo czy pod obciążeniem ? Np: żarówką H4 lub mechanicznie spróbować je delikatnie podważyć.
To chcesz w ciemno wymieniać ? Lepiej już żarówka H4 w rękę i wyjmować po kolei i zwierać żarówką obwody aż rozrusznik się odezwie.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
jednak idzie, miernik nie wylapwal mi tak krotkiego impulsu. Żarówka 12V świeci.
Posiadam Skodę Roomster 1.4 ze światłami mijania z soczewką. Co z tym zrobić, gdyż jazda w nocy to dramat. Kupowałem już przeróżne żarówki H7 i to nic za wiele nie daje, po prostu w nocy widzę w porównaniu z innymi autami jak mam słabe światła łącznie z mizernym doświetlaniem pobocza... Myślę teraz o żarówkach LED HID tylko nie wiem czy to też nie jest...
Nie jetem pewien, ale wygląda że coś się dzieje z modułem. Musisz podłączyć go pod komputer diagnostyczny.
A po co wymiana podswietlenia na led ? Po co ra cala walka bo ja nie rozumiem ?
Czy udało się rozwiązać problem z niewłączającymi się światłami drogowymi w Fabii II
Mimo diagnozy i zaproponowanej przez mechanika wymiany tylnej belki przy stanie licznika 145 tys. km, problem się utrzymywał. Diagnozy w tym przypadku nie było żadnej. Bo, nie wiadomo jak został opisany błąd ,czy usterka obwodu czy sygnału a to cholernie ważne. Po drugie nie było, a nawet pewnie nie zostało zaproponowane sprawdzenie sygnału na wykresie...
Sprawdź żarówką, będzie pewniej.
Walczyłem z tym w moim Audi A3 - to też VAG i VCDS. Początkowo poszedłem tą samą drogą co ty i efekt był identyczny - wkurzające trzykrotne mignięcie po załączeniu zapłonu. Rozwiązanie okazało się proste: znalazłem punkt w VCDS który przełączył żarówki w reflektorach halogenowe na LED i problem zniknął, a spalona żarówka LED jest prawidłowo wykrywana....
Sprawdzić ręką czy silnik wentylatora swobodnie się porusza, oczywiście przy wyłączonej stacyjce. Uruchomić samochód na postoju i poczekać kilkanaście minut, powinien włączyć się wentylator chłodnicy. Jeżeli to nie nastąpi to podłączyć żarówkę zamiast wentylatora i sprawdzić czy jest zasilanie wentylatora.
Tutaj masz dokładny opis :)
W wiązce przewodów do przełącznika gazu powinien być bezpiecznik, sprawdź go i sprawdź zasilanie zwykłą żarówką 5W.
Temat poruszany regularnie widzę ale nigdzie nie ma wzmianki jak przeprowadzić regulację zasięgu reflektorów VASem? Mianowicie wyrzuca błąd 01539 i oczywiście kontrolka spalonej żarówki na liczniku...
Sprawdziłem napięcie na kostce stacyjki woltomierzem i żarówką i jest.
Kontrolka z żarówki minimum 21W 12V i sprawdzasz bezpieczniki na akumulatorze i wszystkie połączenia w okolicy bezpieczników.
zła żarówka, jednowłóknowa zamiast dwuwłóknowej
Fabrycznie gniazda haka jest podłączone równolegle do obwodów w aucie i bez żadnego modułu. Jedyne połączenie do zestawu wskaźników to przewód do przekaźnika/sterownika świateł awaryjnych . Wg schematu od przekaźnika E3 złącze T7a pin 4 przewód łączy się z pinem 4 złącza T32a (niebieskie) zestawu wskaźników kontrolki kierunkowskazów przyczepy. Jak pisałeś...
Spróbuj zdjąć czarna kratke na dole zderzaka, jak sie nie da to bardzo prawdopodobne, że musisz zdjąć zderzak. Nie jest to jakiś większy problem i powinienneś dać sobie z tym rade. Kilka śrubek w nadkolach, kilka od spodu auta i po podniesieniu maski. Z tego co mi się wydaje jest tam żarówka o symbolu P13W.
Może być brak masy i żarówka postojowa świeci w szeregu z żarówką H7. Dlatego też świecą obie kontrolki.
Jeśli wymienić to raczej od wtyki zespolonej grodzi. I tak się będziesz musiał przebić więc czemu nie wymienić tylko część wiązki po stronie komory silnika. Oczywiście zakładając, że do wtyki po stronie wnętrza dochodzi napięcie. We wtyczce zespolonej są żeńskie konektory mini iso (od komory). Edit: Przekaźniki jak najbardziej. Sam je robiłem w golfie...
Szukaj w wiązce, starego odcięcia, pozostałości po łączeniu przewodów, itp. Ponownie sprawdź przekaźnik i co wchodzi i wychodzi z niego, pod obciążeniem żarówką H4.
Dzięki panowie, masy plus zabrudzone styki od żarówek były winne.
W Skodzie Octavia 1 nie działa tylne światło przeciwmgielne. Na desce rozdzielczej po wyciśnięciu podwójnie włącznika świateł pojawia się pomarańczowa lampka. Za to żarówka z tyłu nie świeci się. Wypiąłem z innej Octavii układ z żarówkami i nadal nic. Podłączyłem swój w tamtej Skodzie i było ok, żarówka świeciła. Co może być przyczyną i gdzie jej szukać?...
Sprawdziłbym masy jeżeli chodzi o żarówki itp.
Żarówka w miejsce bezpiecznika i szukasz zwarcia.
Złącze C - 12'pinowe -T12k - pin3 - Prawa żarówka przeciwmgielna Złącze D - 11'pinowe -T11a - pin 2 - Lewa żarówka przeciwmgielna Złącze E - 16'pinowe -T16g - pin 6 - włącznik światła przeciwmgielne
A gdy wypniesz włącznik to też się świeci ta żarowka?
Z Twojego opisu wygląda to na problem w instalacji - połamane przewody które raz zwierają a po chwili nie. Sprawdź ciągłość przewodów pomiędzy czujnikiem a ECU - najlepiej żarówką H4.
W skodzie wymyślili taki patent https://skodasklep.pl/skoda-fabia-i-prze... . Miałem to to w fabianie pierwszej . No......czy to coś dawało ......raz na jakiś czas i tak żarówkę trzeba było wymienić . Możesz spróbować ..
Nie ma przekaźnika gruby zasilajacy idzie z skrzynki na aku. Sprzwdz żarówka przejście przez te blaszki bezpiecznika. Taki gruby nie powinien zgnić. Drugi po prawej stronie.
Błąd czujnika sprawdzasz VCDS ? Jeśli tak to tam też sprawdzisz czy ecu widzi naciśnięcie pedału hamulca. Jaki błąd masz ? Nie masz jakichś żarówek LED w lampach założonych ?
Jak w temacie skoda z lat około 2000, w module komfortu tyka na wyłączonym zapłonie przekaźnik i miga lampka oświetlenia wnętrza. Co może być przyczyna takiego zachowania ??? Wilgoci brak błędów brak, po odpięciu lampki przekaźnik milknie. W lampka ok żarówka ok
Sprawdź czy na pewno jest sprawna żarówka, oraz czy dochodzi napięcie do lampki.
Zasilanie i masy na sterowniku, za pomocą żarówki minimum 21W sprawdź!
Masz sprawdzać napięcia, masy i przejścia nie miernikiem, czy małą probówką, bo te zadziałają przy bardzo małych prądach i wskażą, że obwód pracuje poprawnie nawet przy dużych opornościach i marnym kontakcie. Masz sprawdzać wszystko pod obciążeniem, czyli żarówką co najmniej 21W. Masz ją traktować jak probówkę.
Bezpiecznik 20 21 po 15 A ok napięcie dochodzi. Żarówki kesony. Po zawarciu na przełącznik przewodów kontrolka krótkich i żółta żarówka z ! się pojawiła. Po rozebraniu i wysyczeniu upalonych styków udało się jakoś w locie odpalić lewe i prawe krótkie i chodziły kilka razy potem już nie po dokładnym oczyszczeniu i dogięciu styków tylko kontrolka na...
Sprawdziłem miernikiem To się sprawdza żarówką, nie miernikiem.
Żarówka na pewno taka sama?
Czy po prostu trzeba wymienić żarówkę pod kontrolką? Tak.
To czas prześwietlić wiązkę od sterownika do pompy i czujnika położenia wału. Żarówką min. 45W.
skoda żarówka wymiana żarówka skoda skoda octavia żarówka
matryca iphone drugi pilot samochodu livebox router bezprzewodowo
sonoff przekaźnik sonoff przekaźnik
Tryb Eco Power w urządzeniach Philips - oszczędzanie energii Wiązka instalacji fotela elektrycznego Mercedes W208: diagnostyka i naprawa