Tam są zwykłe żarówki dwuwłóknowe, oddzielne zasilanie dla pozycji i stopu, oświetlenie nie ma żadnej elektroniki
Tu masz schemat: http://obrazki.elektroda.pl/8005493300_1...
Nie wiem, czy tam w tylnych lampach są żarówki dwuwłóknowe, ale jeżeli tak, to stawiam na zwarcie w którejś z żarówek. Wyjmij żarówki (razem lub po kolei) i zaobserwuj.
Tylne żarówki dwuwłóknowe występują w dwóch wersjach: - z mocowanie symetrycznym - z mocowaniem nie symetrycznym Kupując żarówkę w sklepie motoryzacyjnym, trzeba poprosic o żarówkę z mocowaniem niesymetrycznym 21/4W
Konstrukcja lampy w VW Bora nie pozwala na założenie żarówki dwuwłóknowej P21/5W. Gniazdo żarówki ma symetryczne uchwyty właściwe dla żarówki P21W. Natomiast żarówka P21/5W ma kołki ustalające na różnej wysokości. Można, oczywiście "na siłę" próbować założyć tę żarówkę, ale kończy to się uszkodzeniem uchwytu (rozgięciem) lub ścięciem jednego z kołków...
A czy przypapadkiem nie zmieniane były żarówki dwuwłóknowe w tylnych lampach. I wszystko w temacie, a nie jakieś pierdoły o dwu masach jak pisza inni....
Alkohol też jest w sprzedaży a jeździć pod wpływem nie można. Kolor niebieski w ustawie przewidziany jest dla uprzywilejowanych, światła do jazdy mają być białe. H7 mają jedno włókno H4 dwa, mają różne cokoły. Ty masz prawdopodobnie na lampach C/R lub HC/R czyli żarówki dwuwłóknowe. Kup sobie Philipsa H4 +30% .
Witam, przymierzam się do zamontowania podwójnych kierunkowskazów w golfie, ale chciałbym żeby kierunki świeciły też jako światła postojowe, słyszałem że trzeba zamontować żarówki dwuwłóknowe tylko czy teraz potrzebuje specjalne gniazda czy idzie to jakoś zrobić innaczej. Pozdrawiam
Stop jest tam gdzie mocniejsze światło.
Na długich świeci żarnik oświetlający całą lustrzankę zaś na krótkich ten żarnik który oświetla górną połowę lustrzanki.
Przydałby mi się taki. Jaki to ma uciąg? Ile spala na godzinę? Dobre wykonanie. Czy przednie lampy są od dużego fiata? Jeżeli tak to z tego co pamietam są na zarówkę jednowłóknową (bodajże h7 lub h1) więc nie ma drogowych. Czy to jakies inne lampy z żarówką h4? Bzdura. Fiaty i początkowe polonezy miały żarówki dwuwłóknowe
Cześć. Jeżeli na stop i pozycje są żarówki dwuwłóknowe, to może być wewnętrzne zwarcie w jednej z żarówek.
H4 to żarówki dwuwłóknowe, czyli światła mijania i długie mają osobne włókna. Zatem sprawdź żarówki na początek.
Uzwojenia są łączone w gwiazdę , możesz użyć żarówek dwuwłóknowych 12V podłączonych tak aby włokna były szeregowo, alternator ma moc w okolicy 300W więc musi być odpowiednie obciążenie aby napięcie nie poszło za wysoko i żarówki się nie popaliły. Więcej info masz tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Witam Świecą mijania czy postojowe z przodu,jeżeli masz światła stopu na żarówkach dwuwłóknowych ,to może być że masz wsadzoną żarówkę jednowóknową ,lub odwrotnie dwuwóknową wsadzoną.Najlepiej wyciąg żarówki ze stopu ,i zobacz co się będzie działo.Nie twierdzę że może być zwarcie w instalacji.
Źle wstawione żarówki dwuwłóknowe
To źle cię się wydaje. Słyszałeś kiedyś o dwuwłóknowej żarówce?
Gniazdo do żarówki dwuwłóknowej różni się od jedno, a jak jest u ciebie?
Ale światła stopu są tam co i kierunki. Bo są żarówki dwuwłóknowe na pozycje i Stop. No i tak jak pisałem że nawet prąd nie dochodzi do przełącznika nad pedałem stopu
Pewnie masz żarówki dwuwłóknowe np H4 ? Takie są przeważnie w reflektorach sam. Gdzie jest realizowana zmiana świateł mijania/drogowe . Wiec na wspólny pin podłączasz - a na pozostałe + w zależności które włókno żarówki chcesz zaświecić. Musisz pamiętać że każdy reflektor jest przystosowany pod konkretny typ żarówki i zastosowanie innego typu żarówki...
Podłączenie żarówki dwuwłóknowej. Dostałem w spadku po poprzednim właścicielu niedokończony projekt przerobienia tylnych lamp amerykańskich na takie spełniające normy polskie (europejskie) Auto to Chevrolet Camaro z 2015 r. (tzw. generacja V) Z tego co mi tłumaczył i z tego co doczytałem w sieci: głównym problemem w tych reflektorach jest: brak przeciwmgłowego,...
No bo jak włączę światła mijania to lampy z tyłu normalnie się świecą, a jak wcisnę hamulec to stop już nie świeci, a dwie lampy z tyłu mają żarówki dwuwłóknowe czyli od stopu i mijania i dwie jednowłóknowe czyli mijania... Przyczynę najprawdopodobniej znalazłem - z przodu samochodu pod prawą lampą odczepiła się masa - rdza ją zjadła i się odczepiła....
Jeżeli stop i postojówki są przy użyciu żarówek dwuwłóknowych to jest bardzo prawdopodobne, że jedna z tych żarówek ma wewnętrzne zwarcie. Kilka razy się już z tym spotkałem i objawy są takie, jak opisujesz.
W jakimś aucie sprowadzonym (chyba W116) ze Stanów była oprawka na żarówki dwuwłóknowe. Tak jest robione w oryginale i to zdaje egzamin. Jakie żarówki zastosowałeś tzn o jakiej mocy? Może miałeś źle dobrane moce żarówek, dlatego słabo było widać kierunkowskaz?
w tym kolorofonie mozna zastosowac BT 151 i transformator 24V i do tego żarówki dwuwłóknowe 21+5W/12V. ja swoj C-23B tak przerobilem i efekt jest powalajacy.
Możesz rozrysować bo wydaje mi się że stracę przez to sam stop osobno? Dodano po 2 A dodam że zamówiłem na tył żarówki ledowe dwuwłóknowe 6V a przerywacze sam zrobiłem na NE 555
Moze narysuj bo opowiadasz tak jakbys mial z tyłu dwie żarówki dwuwłóknowe. To jest prosta sprawa poeksperymentuj napewno dojdziesz do tego w koncu to tylko kilka kombinacji.
Żarówki są dwuwłóknowe - wymieniłem obie na nowe i problem zniknął. Dziękuję serdecznie za pomoc.
jak mają być żarówki dwuwłóknowe to nie powinno być 2 styki plusowe i jeden minus? Kolego do lamp idzie normalny przewód , światłą , stop i kierunkowskaz, więc widze że masz namłodzone.
Najprościej będzie określić to po przez wyjęcie żarówek z lamp. Jeśli będzie to żarówka typu H4, to w jednej żarówce masz zarówno światła mijania jak i drogowe. A w motocyklach najczęściej się właśnie stosuje żarówki dwuwłóknowe. Albo właśnie H4, albo BA20d. Poza tym, możesz to sobie sprawdzić na cwanego. Wyciągnij po prostu tę lampę i akumulator. W...
Tak właśnie zrobiłem ale i tak prąd ładowania jest około 2A użyłem żarówki dwuwłóknowej 60/55W
I tu mamy wyższość lamp opartych na LED, brak bezwładności. Zapewne nie raz czekałeś w kolejce pojazdów i mogłeś widzieć różnicę w nadawaniu kierunkowskazów za pomocą zwykłych żarówek i lamp LED. Momentalne rozświetlenie STOP jest bardziej alarmujące niż włączenie żarówek - zwłaszcza w starszych samochodach wyposażonych w żarówki dwuwłóknowe 5/21W kiedy...
W astrze G światła stop są na normalnej żarówce dwuwłóknowej więc gdzie tu kolega widzi modulację PWM to ja nie wiem...
Bardzo potrebuję oprawkę do żarówki samochodowej dwuwłóknowej - może być np. produkcji Horpol - od nich bezpośrednio mi się nie udało, gdyż nie sprzedają w detalu :( Jeśli znacie sklepy, gdzie mógłbym to kupić w Poznaniu, lub inne, które prowadzą sprzedaż wysyłkową, będę wdzięczny za ich wskazanie http://www.horpol.pl/html/index.php?id=o...
http://obrazki.elektroda.pl/8611520400_1... Tak nie prościej? Działa na dokładnie takiej samej zasadzie jak żarówki dwuwłóknowe jakie masz normalnie w lampach z tyłu. Stosunek diod świateł pozycyjnych do stopu możesz nawet zmniejszyć do 1/3, czy nawet 1/4 w koncu żarówka w lampie ma 5/21W
Ja tu widzę tak namodzoną instalację, że nie widzę co jest co. Proponuję zacząć od sprawdzenia czy cewka ładowania jest sprawna, czy ew. ktoś nie wsadził tam statora podróby 6V. Przewody od cewki ładowania idą na EWR, gdzie wewnątrz jest mostek Graetza. Z niego wychodzi zielony przewód idący do Elby oraz na złącze 4x gdzie są podłączone wyłączniki stop...
Cześć, Pewnie super proste do policzenia i pewnie by działało z 'pierwszą lepszą' diodą, ale że nie pamiętam żeby ktoś mnie w szkole uczył obliczania parametrów diody prostowniczej, a chciałbym to lepiej rozumieć, to pomyślałem że zapytam: Chcę przerobić instalację tylnych lamp, co pokazuję na schemacie poniżej. Jakich diód powinienem użyć? https://obrazki.elektroda.pl/5349022800_...
Witam, Mam problem, teścio "ubrał" mnie w Pontiaca Torrenta i mam problem z przerobieniem kierunków. To ustrojstwo ma kierunki z przodu i z tyłu razem ze światłami pozycyjnymi (żarówki dwuwłóknowe). Próbowałem przerobić - odłaczyłem przewód zasilający do pozycji i podłączyłem do niego żarówkę która ma być pozycją. Po podłaczeniu wszystkiego - pozycja...
A nie prościej żarówkę wymienić? Nie, bo ostatnio żarówki samochodowe mocno podrożały. Niewspółmiernie do mandatów. Szczególnie dwuwłóknowe - od stopu i pozycyjnych.
.Facet był u innego gościa co ma kompa i na wydruku są te same błędy co podałem Jednak nie rozumiesz. Nie mam zastrzeżeń do sprzętu i nie mam powodu nie wierzyć w odczytane błędy. Zastrzeżenia mam natomiast do tłumaczeń tych błędów. Bo możesz mi powiedzieć, co to jest "czujnik położenia dźwigni regulacyjnej"? Domyśliłbyś się (bez kodu błędu) że chodzi...
Właśnie zrobiłem schemat lampy. Wydaje mi się że ogólnie wszystko jest dobrze, tylko nie wiem jaki przekaźnik czy coś w tym stylu tu zastosować(widać na załączonym schemacie o co mi chodzi).;) Nie wiem też jak zrobić, żeby diody zachowywały się jak żarówki dwuwłóknowe. I jakie wg was diody będą lepsze, 12V czy 3V z rezystorkami? Schemacik, miniaturka...
Zastanawiam się jeszcze nad ewentualną zmianą żarówki dwuwłóknowej 3,6 V 1/0,5A (trzonek BA15 d) na np. ultrajasną diodę CREE XM-L2.
Żarówki sprawdziłeś? Dwuwłóknowe lubią się palić dość często. Tylne światła zapalają się już przy zapaleniu pozycyjnych. Więc jeśli z przodu są pozycyjne, to szukaj w przewodach, przy skrzynce bezpieczników, kloszach, żarówkach. Jeśli nie ma, to wyłącznik.
tzok , wszystko opisałem w postach powyżej, również auto. Raczej nie ma funkcji przepalonych żarówek. Opcję, którą proponujesz znam. Jeszcze raz. Dwie lampy, w każdej lampie dwie żarówki dwuwłóknowe (góra/dół). Sekcje górne działają standardowo (stop/pozycja). Sekcje dolne działają jak stop/pozycja jeśli nie jest włączone przeciwmgielne w lewej lampie....
W nowym poście piszę jako płente do wątku tym samym go zamykając. Jeżeli chodzi o "żarówki" LED , a dokładnie o matryce z diód LED do samochodu zastępujące żarówki to wygląda to tak: - oczywiście nie są ustalone żadne normy dotyczące matryc w samochodach więc ciężko mówić o homologacji - ale oczywiście homologacją nie trzeba sie tak bardzo przejmować,...
Musisz wymienić oprawki żarówek kierunków i same żarówki na dwuwłóknowe, potem doprowadzić do dodatkowego włókna zasilanie z żarówki pozycji. Po tym zabiegu kierunki będą świecić delikatnie po włączeniu pozycji a Ty przygotuj się na pożegnanie z dowodem rejestracyjnym :D
Czy tylne światło pozycyjne i światło stop są na jednej żarówce dwuwłóknowej? Jeśli tak to najprawdopodobniej w tym miejscu jest problem. A może się tak dziać dlatego, że zazwyczaj stop jest zasilany napięciem DC z akumulatora, a światła mijania/drogowe i pozycyjne wprost z prądnicy napięciem AC. Albo po prostu żarówka robi zwarcie w oprawce.
Żarówki, widzę dwuwłóknowe, jeśli to samochodowe na 12V/21W to do zasilania z sieci potrzeba teoretycznie 19, moc takiego zestawu to aż 400W, duży prąd rozruchowy żarówek nie wróży długiej pracy tego układu.
Zamiast żarówki dwuwłóknowej wsadzona jednowłóknowa.
Witam Nie wiem czy wiesz, ale tam masz żarówki dwuwłóknowe: http://obrazki.elektroda.pl/3384674300_1... Całość masz Jeden z tych trzech przewodów to masa ...czyli ZIELONY Pozdr.
Z tego co kojarzę to fordy mają delikatne oprawki. Tak więc należy sprawdzić, czy żarówka jest dobrze wsadzona i styki dochodzą do odpowiednich punktów na żarówce. No i żarówka musi być odpowiednia, bo jest kilka odmian żarówek dwuwłóknowych. Mechanicznie różnią się ustawieniem bolców na boku cokołu żarówki, ale oprawki są tak delikatne, że na siłę...
2. Przy wyłączaniu silnika, jeśli są włączone światła i trzymam pedał hamulca, silnik się nie wyłącza, deska gaśnie. Można wyjąć kluczyk! 3. Puszczenie hamulca powoduje wyłączenie wszystkiego przy wyłączonym zapłonie Zła lub źle włożona żarówka (np zamiast dwuwłóknowej włożona jednowłóknowa)
Moc transformatora, podawana przez producenta mówi o bezpiecznej dla niego mocy sumarycznej podłączonej po stronie wtórnej. Nie ma to nic wspolnego z napięciem na wyjściu. Można więc do niego podłączyć np. tylko jedną żarówkę o mocy np. 1W i wszystko będzie OK. A tak przy okazji. Bardzo dobrze sprawuja się przepalone żarówki dwuwłóknowe, halogenowe,...
A ja myślę że zamiast żarówki dwuwłóknowej jest włożona jednowłóknowa.P
Są już na naszym rynku LEDy do samochodu w oprawkach jak tradycyjne żarówki ( nie piszę tu o światłach mijania i drogowch typu H4, H7). Np.: LEDy do stopu mają moc 21W, a pobierają 5W. Są też LEDy takie jak żarówki dwuwłóknowe 21/5W. Robi je firma z Braniewa (nazwy nie pamiętam). Jeżeli chodzi o częstość błysków (przy awarii zarówki częściej), to trzeba...
Może być też zwarcie "stop-postojówka" w tylnej lampie (zamiast żarówki dwuwłóknowej ktoś zamontował jednowłóknową, częste przypadki). Zobacz czy świecą wszystkie podtojówki, czy świecą razem ze stopem.
Żarówki są właściwe tj. dwuwłóknowe.
Pod pedałem h-ca.A nie włożyłeś przypadkiem odwrotnie żarówki dwuwłóknowej w tylnej lampie.
ja u siebie od kilku lat stosuje taki układ prosciej sie juz chyba nie da układ piszczy gdy silnik pracuje a swiatła nie swiecą i gdy swiatła swieca a zapłon jest wyłaczony http://obrazki.elektroda.net/30_11828018... uhu jeżeli ten układ połączyłeś tak jak na schemacie to piszczy on po przekręceniu kluczyka a nie tak jak napisałeś po uruchomieniu...
Sprawdź czy w lampach przyczepki nie są zamontowane żarówki jednowłóknowe zamiast dwuwłóknowych. Jednowłóknowa będzie zwierać styk pozycji ze stykiem stopu i w momencie wciśnięcia hamulca zaświecą się pozycyjne w aucie
Sprawdź dwie rzeczy, czy ktoś nie wmaścił żarówki dwuwłóknowej zamiast jednowłóknowej i czy jest masa na lampy.
Popatrz do tylnych żarówek dwuwłóknowych - wygląda że któraś jest źle założona i robi zwarcie.
Przy sprawnie działającym układzie sygnalizacji stop (brak przepalonych żarówek, zaśniedziałych styków w lampach, czy też wręcz żarówek dwuwłóknowych różnych producentów) w modelach przedliftowych lampka gaśnie po naciśnięciu pedału hamulca, zaś w modelach poliftowych gaśnie samoczynnie po kilku sekundach. Awaria układu po uruchomieniu samochodu (np....
Nie można, obejrzyj sobie cokół oryginalnej żarówki i porównaj z tym co kupiłeś. Żeby to działało to musiałbyś kupić taką żarówkę ledową, która jest funkcjonalnym odpowiednikiem oryginalnej żarówki dwuwłóknowej jaką miałeś w tych lampach. A prucia instalacji w lampach, aby to obejść, zupełnie nie polecam.
Tak jak przewidywałem porad końca nie widać. Zaraz ktoś napisze, że ktoś inny podłączył akumulator bezpośrednio do sieci energetycznej i coś tam wynikło. Kończąc swoje stanowisko w sprawie dodam, że odwiedzając Biedronkę widzę tam prostowniki/ładowarki coś po 60 PLN, gdzie rzuciła mi się w oczy informacja 6 A. Nie badałem, nie sprawdzałem, ale podejrzewam,...
Dziękuję bardzo
Artur_1984 Czy w trakcie tego zamieszania, nie wymieniałeś / sprawdzałeś żarówek i przez pomyłkę nie zamieniłeś żarówki dwuwłóknowej (P21/5W) na jednowłóknową (P21W) lub odwrotnie?
- Przecież mam dwa osobne reflektory a nie żarówkę dwuwłókową. Ciekawe co piszesz i co nam sugerujesz. Chińczyki w tej budzie mają takie "podwójne" reflektory, ale z funkcją świateł mijania/drogowych po lewej i prawej stronie lampy, mają dwie żarówki dwuwłóknowe o mocy 18/18W lub 25/25W typu S2 lub HS1 o zmniejszonej mocy. Z resztą ze schematu który...
25A da Ci. 30A to szczytowo/krótkotrwale. Ustaw 12-12,5V i podpinaj żarówki samochodowe. Z reflektorów dwuwłóknowe maja 55+65W - czyli razem 120W. Dwie żarówki to ok 18-20A.
WITAM.Miałem podobny problem w Polonezie.Zastosowałem w miejsce żarówek 21W żarówki 21W+5W(dwuwłóknowe)lutując dwa wyjścia i problem minął.A dodatkowo mam bardziej wyraziste kierunki.Pozdrawiam.Jeśli pomogłem to proszę dać znać.
Oczywiście chodzi o swiatła pozycyjne z tyłu. Moje niedopatrzenie. Dodano po 14 Gdy świeci stop to światło pozycyjne nie powinno się świecić. Oba włókna muszą świecić jednocześnie gdy zostaną włączone światła pozycyjne i wciśnięty hamulec, a więc włączone światło stop. Tu widzę pomieszanie. Pozycje mają świecić po wlączeniu zapłonu, a włókno stopu ma...
Kolego atuans jakie parametry masz tych paneli? Mój zestaw to na razie 3 panele SG-HN100-GGLV za 269zł, Regulator ładowania http://rysiny.ovh.org/_regulator_ladowan... za całe 90zł, dwa akumulatory 200Ah zakupione w serwisie dużej firmy spedycyjnej w Świętochłowicach ;) jeszcze sprawne po 150zł szt ;) spięte w 24V. Do tego mam jeszcze używany...
kolego a czy ty czasem nie masz tam żarówek dwuwłóknowych. Czyli tak jakby dwie żarówki w jednej bańce? Jeśli zaś jest tak jak mówisz to najprościej spróbuj dać przekaźniki na 24V, myślę że 6V ich nie wysteruje natomiast 12 sobie poradzi.
A pan piekarz nie wymieniał czasem żarówek z tyłu? Częsty się tak dzieje jak się zamiast żarówki dwuwłóknowej wstawi jednowłóknową. Drugi częsty powód to radio-plus za i przed stacyjką. Pan piekarz pojedzie do elektryka to naprawi.
Do zasilania żarówek 6V możesz założyć reduktor PWM z mosfetem, ustawiony tak by ich jasność była optymalna. Dostępny np. http://www.aphelektra.com/cgibin/shop?in... Sterowniki PWM stosuje grupa VW w miejsce żarówek dwuwłóknowych stop/pozycyjne (nowe golfy,seaty itp).
Jestem po zmianie standardowych żarówek na LED w Citroenie C6, tj. zmieniłem po dwie żarówki P21/5W na oryginalne Philipsy LED (z homologacją, o dziwo) do pozycji i świateł stopu oraz żarówki do kierunków na P21W Osram LED. Do kierunków dodaliśmy oporniki (po 50W na stronę 6Ohm). Przy okazji przerobiliśmy jedną z oprawek do pozycji tak, aby było wykorzystane...
"uszkodzone tylnie swiatło przeciwmgielne", tylko ze jak zalacze przeciwmgielne to z tylu swieci sie mocniej swiatlo postojowe. . Słyszałeś coś o żarówkach dwuwłóknowych?
Samochód posiada lampy ledowe? Jeśli tak, to z lampy może wydostawać się napięcie ze świateł pozycyjnych przy zasilaniu świateł stop. Moduł haka może być zbyt czuły i w rezultacie załączać wyjścia na światła stop i światła pozycyjne. Sprawdź miernikiem co się dzieje na przewodach wejściowych i wyjściowych modułu haka. W innych przypadkach może to być...
Zgaduj zgadula! Jakieś konkretne auto? Sprawdź na początek jednak wszystkie masy, przemyj styki w lampach, sprawdź żarówki (widziałem kiedyś choinkę z powodu zwartej żarówki dwuwłóknowej. Poszukaj złącz w okolicach bagażnika, a nawet na lini przód-tył samochodu- czasami fajnie na zielono świecą :)
Mozesz zastosowac zwykla led i podlaczyc przez rezystor i diode napiecie po pozycyjnych a od stopu bezposrednio podlaczyc do zarowki,bedziesz mial dwie jasnosci swiecenia na jednej zarowce.
Witam Jeszcze raz wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi. Spróbuję jutro z żarówkami dwuwłóknowymi, jeżeli nie da to efektu to zmienię przerywacz. Odpuszczę sobie montowanie rezystorów ze względów bezpieczeństwa. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Niestety żarówki P21 dwuwłóknowe stopu nie wchodzą prawidłowo do nowych lamp, które zakupiłem do do Władimirca T25. Te lampy ogólnie chińszczyzna i ciężko kupić jakieś lepsz.. Czy można dostać taką żarówkę jak R10W, tylko dwa włókna (czyli robi za pozycyjne i stop) ? Ta żarówka ma chyba jeden wypustek, a nie dwa jak P21. Czy ktoś wie jak się taka żarówka...
Otóż posiadam Simsona i wymyśliłem, że założe z tyłu zamiast zwykłej lampy, dwie lampy od kierunków (okrągłe + białe klosze, takie jak kierunki z tyłu w Simsonie), włoże do nich żarówki czerwone dwuwłóknowe 6V 5W/21W (2x5W jako pozycyjne a 2x21W jako STOP) i będą razem świeciły na stopie i jako postojówki (efekt w stylu Hondy NSR i całej reszty mini...
Auto naprawione: :D a) zamek - uszkodozna płytka w zamku, wymiana z innego - wszystko działa jak należy, zapala się lampka w drzwiach, działa brzęczyk, uzbraja się autoalarm i oczywiście zamyka centralny zamek :D b) czujnik stopu - czujnik stopu był jak najbardziej dobry, przyczyną były żarówki, są dwuwłóknowe co powodowało że światła wstecznego działały...
Nie ma haka. Teraz małe uporządkowanie chronologii. 1. Nie dzialaly światła stopu. 2 Zauważyłem przepalony bezpiecznik, wymieniłem, sprawdziłem czy świecą po naciśnięciu pedała (ważne jak się okazuje), nie pomogło. 3. Auto na warsztat podmienilem czujnik w pedale na inny od kolegi, sprawny.., nie działają światła stopu nadal. 4. Pisałem do kolegów o...
1. Wykonują to nielegalnie. Układ oświetlenia to układ odpowiadający za bezpieczeństwo zarówno Twoje, jak i innych użytkowników ruchu drogowego. Jak Ty widzisz bezpieczeństwo swoje i innych użytkowników ruchu drogowego? W motocyklach od 2013 roku zabronione jest stosowanie oświetlenia asymetrycznego. W praktyce: halogen który jest przekręcony w lampie...
H3 NIGDY nie były dwuwłóknowe! Jedyną żarówką z dwoma żarnikami jest H4 lub starsza R2, ewentualnie żarówka 5/21W ze świateł tylnych.
Witam. Pojawił się mały problem po zmianie klosza a dokładniej wstawieniu soczewki H1 BI-XENON. Dokładniej chodzi o to że wcześniej miałem wpięte żarówki HB5 dwuwłóknowe. Zmieniłem na soczewkę z gniazdem H1 i przesłonką na światła drogowe. Po znalezieniu masy i przewodu świateł mijania, wpięciu kostki od H1 i podłączeniu żarówka nie świeci tak jak powinna,...
Z braku jakichkolwiek podpowiedzi podpiąłem zgodnie z instrukcją wszystkie kable z lamp do modułu i z modułu do gniazda przyczepy z tym że na kabel stopu i postojówki lampy lewej(jeden kabel do żarówki jednowłóknowej która daje oba te światła) wpiąłem kabel podający impuls dla modułu światła stop i kabel światła postojowego. Wszystko byłoby w porządku...
zła żarówka, jednowłóknowa zamiast dwuwłóknowej
Oczywiście. Miały tzw. gwint bagnetowy, swanowski. Na prąd przemienny wypusty były ustawione na tej samej wysokości, natomiast na prąd stały - asymetrycznie. Potrafisz opisać jaką różnicę dla żarówki robi rodzaj prądu? I to nie jest gwint - to trzonek. Kołki były asymetrycznie ustawione w żarówkach dwuwłóknowych, dla uniemożliwienia osadzenia w innej...
W aucie twojego taty są żarówki H4 (dwuwłóknowe) więc to normalne że jak włączysz długie to gaśnie włókno krótkich bo nie mogą świecić 2 włókna na raz. U ciebie jest H7, dwie żarówki w jednym reflektorze w osobnych odbłyśnikach, więc nie ma nic przeciwko temu żeby świeciły się dwie żarówki = więcej światła i to jest jak najbardziej normalne. Co do kierunku...
chce u siebie w samochodzie podłączyć kierunkowskazy przednie w stylu amerykańskim, jednak nie chce montować żarówek dwuwłóknowych 5W/21W zrobiłem więc coś takiego jak na schemacie, który załączam niestety system się nie sprawdza i żarówka w ogóle się nie żarzy :( jak to prawidłowo powinno wyglądać, żeby żarówka świeciła światłem około 1/4 swojej mocy?...
więc od żarówki jednej idą dwa kable A dla oprawki dwuwłóknowej powinny trzy. Kurtyna.
Do mojego postu poprzedniego uzupełnienie kupiłem 1 panel 245W zobaczymy jak będzie ładował przez tydzień jak coś to dołożę 100W jeszcze bo MPPT jest 30A i jeden aku do głębokiego rozładowania (dla wózków elektrycznych, łodzi motorowych) 100Ah. Domek mam bezpieczny bo cały teren jest zamknięty i tylko posiadacze domków mogą tam przebywać. Zresztą jak...
Mam przed sobą żarówkę LED zamiennik samochodowej żarówki dwuwłóknowej. Załączam schemat bo wydaje mi się że chyba jest jakiś błąd w połączeniu. Według mnie nie powinno być mostka zaznaczonego czerwoną linią. Zasilanie tego układu to 12V. Przy światłach pozycyjnych powinny się diody lekko świecić natomiast przy STOP świecą mocniej. Układ mostka prostowniczego...
W meganie to raczej nie zda egzaminu, gdyż są dwuwłóknowe żarówki w światełkach i np w nocy włączając długie świała nie będzie rozłączał się obwód swiateł mijania co spowoduje przegżanie się żarówek. Niewiem czy we wszystkich meganach, ale w mojej w module sterowania kabiny da się włączyć opcje świateł deszczowych. wtedy zapalają sie po włączeniu zapłonu.
Nieprawda. Poza tym sprawdzil bym czy ktoś nie załozył żarówki jednowłóknowej zamiast dwuwłóknowej
Włączanie dwóch świateł (mijania czy nawet drogowych) w szereg - jako świateł do jazdy dziennej to wydaje się rozsadne. Z małym felerem - jest praktycznie niewykonalne ( lub trzeba by tworzyć całą choinkę) w mojej dryndzie oraz we wszystkich tych reflektorach "zespolonych" z żarówkami dwuwłóknowymi mijania + drogowe ze wspólnym przewodem masowym. Teoretyczne...
To sprawdż czy ktoś nie wsadził jednowłóknowej żarówki w miejsce dwuwłóknowej. Są takie giganty, mimo że mają inaczej cycki na cokole.
żarówka dwuwłóknowe rezystancja żarówki żarówki biegunowość
zakładanie nowych tematów oscyloskopy naprawa rubens pralka whirlpool słabo wiruje
oscyloskop transformator separacyjny samsung mikrofalówka żarówka
Zasilacz 240W za słaby dla GTX 750 - co robić? UPS PSA1000MT3-230U nie przełącza na baterię - przyczyny i rozwiązania