Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
Podaj jaki silnik, jaki samochód. To może być prawie wszystko nawet Fiat 125p. Różnica w gaźnikach też jest spora.
Czemu miałby nie chodzić stabilnie? Przy małej mocy jest małe zapotrzebowanie na mieszankę; wzrasta wraz z otwarciem przepustnicy - a w aucie z mieszalnikowym LPG użytkownik nawet nie poczuje że ma "mniej pod pedałem".
Wielu zapewne znany jest schemat 'blokowy' elektronicznego ukladu zaplonowego czyli generator impulsow + modul + cewka. Moje pytanie jest takie. Czy istnieja jakies sprawdzone konstrukcje modulu elektronicznego ktore osiagaly by w efekcie wieksza energie iskry niz np ten modul spotykany juz w samochodzie dajmy na to polonez/125p (gaźnik) ??
Witaj : LENIWIEC_PL Czy masz wszystko podłączone? Ja też nie wiem gdzie podłączyć króciec 2 pod zaworkiem w kolektorze dolotowym. Pozdrawiam
Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają Napewno? Fiat 125P takiego wężyka nie posiadał.
Ma być bodajże 7 - 8 mm od górnego dekla, co do opadania to nie jestem pewien ale chyba 11 mm (tej wartości nie jestem pewien, taki gaźnik ustawiałem ostatnio z 8 lat temu). Prawie tak samo jak w 125P, (gaźniki 34 DCHD i DCMP).
No, teraz może być, za mała ilość paliwa w mieszance, zły kąt zapłonu, przerwa na przerywaczu, wypalony zawór dolotowy, złe luzy zaworowe. Zacznij od gaźnika, czyszczenie, regulacja, potem zapłon. Jeśli wcześniej to było, obejrzyj przewód od serva i kolektor dolotowy czy nie ssie fałszywego powietrza.
Ile może palić na tym gaźniku?
Nie wystarczy dać w układ zaworek zwrotny? Odpowiadając na Twoje pytania: są na rynku pompy paliwa elektryczne, zewnętrzne, niskociśnieniowe, przeznaczone właśnie do gaźników. Prosto i bez kombinowania. Dostaniesz taką nawet na alledrogo.
Jaki pacjent ma kolektor ssący bo stary fiatowski kolektor trzeba nieco zmodyfikować do polonezowskiego gaźnika . Konkretnie chodzi o zaślepienie króćca i grzybka pod gaźnikiem który jest w kolektorze ssącym , to są elementy które pracują ze starym typem gaźnika .
Witam, jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość. Otóż mam taki problem z maluszkiem, jest on z '92 roku. Gdy go odpalam to ma normalne obroty, niskie. Gdy jest gorący to ma wysokie obroty ponad tysiąc ( mam obrotomierz z fiata 125p przerobiony). Gaźnik był ustawiany. Rozrząd wymieniałem. Co może być problemem? gaźnik? jutro chyba zamienie gaźnik...
Witam, jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość. Otóż mam taki problem z maluszkiem, jest on z '92 roku. Gdy go odpalam to ma normalne obroty, niskie. Gdy jest gorący to ma wysokie obroty ponad tysiąc ( mam obrotomierz z fiata 125p przerobiony). Gaźnik był ustawiany. Rozrząd wymieniałem. Co może być problemem? gaźnik? jutro chyba zamienie gaźnik...
To jest gaźnik od 125p. Sprzedawca z Alledrogo nie wie co sprzedaje lub szuka ,,jelenia".
Luzy na wałku aparatu zapłonowego, losowo gubi wtedy zapłony - będzie szarpał. Podmienić aparat - identyczny jak w 1500, chociaż teraz mogą z tym być już problemy. W gaźniku nie ma żadnej filozofii, z tego rocznika ma pewnie jeszcze gigantyczne dysze. Przewód serwa nie zgnił?
Witam Ja chce pare słów nt ustawienia poziomu paliwa w gaźniku kaszlaka: ustawiene poziomu na odległość pływaka od pokrywy komory nie jest właściwe, bo nie uwzględnia rzeczywistego ciśnienia paliwa podawanego przez pompkę paliwową (szczególnie w wykonaniu rzemieślniczym). W związku z powyższym należy poziom regulować tak, aby po wyjęciu pokrywy z pływakiem,...
To ja miałem bez tego siłownika 3 pozycyjnego... Z tego co wiem to Wartburgach 1.3 zastępowali fabryczny gaźnik, gaźnikiem ze 125P ze zmienionymi dyszami. Co do tego zaworu, to w 2B działał tak, że przy podanym napięciu nie odcinał... "działał" po odłączeniu zasilania, ale i tak lubił się zawiesić i czy było napięcie czy nie to i tak odcinał. http://www.gaznik.pl/index.html...
Jak masy wode w zbiorniku to proponuje wlac troche denaturatu. W 125p pomogo :D
W latach 90 spalanie trasa 7-8 miasto 10-11. V max . Budzikowe 180. Na 98okt. Ale to był 125p ost wypust na 1.6 gaźnik.
Podjechać do diagnosty, ewentulanie do elektromechanika. Gaźnik na pewno, ale w 125p.
Bzdura, na zamkniętym gazie pokazuje 0,0 l/100 km, a na wciśniętym sprzęgle pokazuje 0,8 - 1,2 l/100 km. Ja to wiem ale staremu moherowi z własnym ego tego nie wytłumaczysz bo on ma kilka pozycji w liczniku i jest najmądrzejszy w tym momencie. Nawet głupi 125p czy polonez na gaźniku miał zawór oszczędzania paliwa w momencie hamowania silnikiem. A co...
Dziękuję za informacje na temat tego gaźnika. Tak podejrzewałem, że to jest gaźnik dedykowany do silnika S-21. Znajomemu sprzedali ten gaźnik na Moto Weteranie w Łodzi jako zdemontowany z silnika 1300 od Fiata 125p.
Witam, jaki może być powód cofania się paliwa do zbiornika. Silnik bez problemu odpala po wlaniu ok.40 ml paliwa do gaźnika. Dziękuję za odpowiedzi.
jeśli kopci to pewnie tak jeśli ktoś rozkręcał gaźnik to może pomylił dysze pierwszej gardzieli z drugą a druga sprawa to świec nie wypalisz spokojną jazdą - wyjedź za miasto, nie musisz mu dawać mocno w d.. tylko po prostu pojedź parę km z prędkością 90km/h na 4 biegu
problem jest następujący leje 10l gazu jadę 50km, zakupiłem parownik, dwudyszowy register, założyłem przesłone wlotu powietrza To normalne w tej sytuacji. Silnik nie może pociągnąć powietrza (przesłona), ciągnie gaz. Przy takiej instalacji połączenia reduktor - mikser oraz mikser - gaźnik i to co pod gaźnikiem musi być szczelne. Istotne jest również,...
Czy musi to być sekwencja do tego samochodu ? Zakładanie instalacji z mikserem do aut z wielopunktowym wtryskiem benzyny i to wyprodukowanych po 2000r ma taki sens jak wywalenie całej elektroniki, wtryskiwaczy benzyny i założenie sobie gaźnika od Fiata 125p albo Łady 2103. Dał byś sobie tak zrobić? Powiesz że za nic w świecie. A z gazem tak chcesz...
Niekoniecznie na samą wodę ,ale emulsja oleju napendowego z wodą jak najbardziej. 30% wody i 70% ON dokładnie wymieszane(zemulgowane) silnik chodzi ciszej, moc jest nieco niższa.(tak mówi teoria) Swoją drogą robiłem doświadczenie na 125p : Na pracującym silniku w gaźnik dawałem parę z małej myjki parowej. Fiacior wciągał ją bez problemu ale żadnych...
Witam .Proszę bardzo. A masz do tego opis poszczególnych elementów? Bo nie wszystko rozumiem. Na przykład to oznaczone numerami 13, 21, 18, 19, 5? Przecież w tym silniku nie ma nic, żadnych elektrozaworów. Zasilanie na cewkę WN. Z drugiej strony cewki na przerywacz i tyle. A do gaźnika nic się nie podłącza?
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Witam. Ja zaczął bym od gaźnika bo te pierburgi to straszne szroty. Czy masz pod maską zamontowaną taką zieloną plastikową kulkę podciśnieniową podłączoną do tego gaźnika bo jeżeli tak to znalezienie speca co taki gaźnik naprawi i wyreguluje graniczy z cudem. Przerabiałem ten temat 3 lata temu w swoim golfie bo miał za duże obroty i też ciężko zapalał...
Witam jest jeszcze jeden sposób - starych mechaników. Zdemontuj filtr powietrza, tak żeby był wygodny dostęp do aparatu zapłonowego i gaźnika. Teraz uruchamiasz silnik i czekasz żeby sie nagrzał. Ustawiasz wstepnie na "ucho" najbardziej równomierna pracę silnika. Nastepnie lekko przykręć śrubę blokjacą aparat. Teraz naciśnij gwałtownie cięgno gazu (najlepiej...
Lepiej odetnij paliwo. Jeżeli wyłączysz zapłon, nie odcinając paliwa, napompujesz sobie odparowanym paliwem cały wydech. Nie bardzo tylko wiem jak dokładnie odciąć paliwo, bo odcięcie zasilania paliwem, przed gaźnikiem, nie spowoduje, natychmiastowego wyłączenia podawania paliwa do cylindrów.
Jaki sens miało założenie gaznika z silnika czterocylindrowego gdzie jego zadaniem bylo zaopatrzenie w mieszanke paliwowo powietrzna czterech cylindrów, więc wiadomo że będzie zalewał w maluchu nie lepiej było obniżenie głowicy i w ten sposób zwiększyć moc silnika? A cewkę zapłonową można założyć od 125p i zwiększyć odstęp elektrody swiecy
Proponowałbym sprawdzić szczelność układu paliwowego: bak przewody pompka, pływak w gaźniku. Bardzo prowdopodobne, że paliwo wypływa przez nieszczelności - samochód bardzo źle by jeździł spalając takie ilości paliwa
Więc pomimo że uznajesz tylko i wyłącznie procki 32-bitowe jako procki a wszystko inne się nie liczy i nie powinno istnieć już dawno to pewnie dlatego nie dostrzegasz tego, albo nie chcesz dostrzegać, że to np Cortex-M0 powstał w odpowiedzi na zagospodarowanie rynku 8-bitowców Równie dobrze mogę powiedzieć, żebyś ze mnie nie robił adwokata 32-bitowców....
Witam ponownie. Goldwinger - byłeś blisko. Przyczynę odkryłem przypadkowo, odłączając przewód gumowy między gaźnikiem a podciśnieniowym regulatorem zapłonu - poprawa była znaczna. Po ponownym podłączeniu okazało się, że regulator zamiast stopniowo przyspieszać zapłon w zależności od położenia przepustnicy, od razu przestawiał się na maksymalne wychylenie....
Moim zdaniem powodem nadciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym, które hamuje wypływ gazu. Jak sobie z tym poradzić? Nie wiem jak usytuowany jest wlot powietrza do rury prowadzącej do filtra. Jeśli chwyta powietrze "czołowo" może zastosować należy prysłonę kilka centymetrów przed wlotem tak, by powietrze musiało zmieniać kierunek i nie wpadało bezpośrednio...
Wejdź na forum golfa a wszystko co cie interesuje tam znajdziesz, najłatwiej zmienic gaxnik na Webera od fiata 125p co ponoc delikatnie poprawia osiągi i zmniejsza dość duża awaryjność gaźnika który Pn-ka posiada. kumpel zmienił gaźnik ,wsadził układ przelotowy (obliczony) jakies tam pierdoły pozmieniał i na hamowni mu pokazało 82 konie , może to i...
Witam.Do tych zasilanych gaznikiem typu Lada , Śkoda Faworit ,Tawrija,Fiat 125p.Ale tych aut jest bardzo mało.
w MFA Volkswagena z lat 80/90 stosowany był czujnik podciśnienia dolotu, pewnie za grosze można zdobyć "zegary" z tym wynalazkiem. odpowiadajac na pytanie - jest to mozliwe. Chodzi ci zapewne o tzw. ekonomizery (ktore mozna nawet bylo swojego czasu kupic - mialem taki zamontowany w 125p). Owszem mierzyly one podcisnienie w dolocie i na tej zasadzie...
Witam! Łada 2107. Czyli odpowiednik technologiczny PF 125p. Zasilanie lpg od kilku miesięcy. Na benzynie nie jeździ bo pompa paliwowa zanim zapoda paliwo z baku do gaźnika to trzeba by 30 razy kręcić silnikiem. Nie dziwie się że pompa padła i słabo ciągnie bowiem przed gaźnikiem jest elektrozawór który przy jezdzie na lpg zamyka dopływ benzyny. Nie...
Ten środek gwiazdy uzwojenia jest przecież neutralny napięciowo. Co to znaczy? W 125p z 6-diodowym alternatorem ze środka gwiazdy zasilany był przekaźnik kontrolki ładowania. W moim nieco nowszym aucie z alternatorem 9-diodowym zasilana jest stamtąd grzałka automatycznego ssania w gaźniku. Napięcie w tym punkcie to ok połowa napięcia w instalacji.
Podobny patent robiłem w czasach Fiata 125p - przeróbka układu rozrządu z łańcucha na pasek, wałek rozrządu FSO Polonez z bitą cechą "W", gaźnik z poloneza typ "S2C", dopasowanie kanałów kolektora ssącego do głowicy, przeróbka ukł. zapłonowego na elektronik (tzn czujnik indukcyjny zamiast platynek), pompa oleju również z Poloneza - i "kredens" zwijał...
Panowie, ze składem spalin to nie przesadzajmy. Katalizator ma z reguły ograniczoną żywotność, tak że w CC 700 z przebiegiem xxx km i sporym (znamionowym :) )spożyciem oleju jego rola jest raczej symboliczna, jeśli nie był wymieniany. Zasugerowałem zakup regenerowanego gaźnika, co podejrzewam cenowo będzie równe (lub niższe) zakupowi gaźnika FOS oraz...
Witam panowie ponownie. Widzę, że toczy się tutaj dyskusja odnośnie wersji silnika. Co do silnika to na bloku silnika pod kolektorem wydechowym lub ssącym(nie mam go przy sobie wiec dokladnie nie powiem) jest wyraźny napis 115C i wedle mnie jest to oryginalny silnik fiata 125p ze względu na fakt, że ma zainstalowaną oryginalną pompę wody wraz z termostatem(pionowym),...
witam miałem cieniasa 93 rok bez katalizatora na zwykłym gaźniku 2 gardzielowym z ręcznym ssaniem ( podobny jak w fiacie 125p) i niech mi toś powie że ma on gdzieś odcięcie zapłonu , chyba że jest w nowszych rocznikach , a co do prędkości to sam sprawdzałem , jadąc samemu i przy odkręceniu śruby od dawki gazu o ok 2 obroty udało mi sie rozwinąc na prostym...
nie możliwe to jest, ssanie będzie działać bo jak już ktoś wspomniał do urządzenia rozruchowego dostanie sie mieszanka gaz-powietrze znad gaźnika mnie zastanawia tylko jak to będzie w przypadku gaźnika w którym ssanie to po prostu przepustnica powietrza, a na pewno podnosi znacznie wolne obroty ale autko jest jakby przymulone, ssanie przydaje sie tu...
Pomysł z czujnikiem optycznym pod samochodem trochę szalony... W Poldolocie z wtryskiem Abimexu był czujnik prędkości wkręcany pomiędzy skrzynię i linkę prędkościomierza. Pewnie jakiś hallotron albo indukcyjny. Na złomie za parę groszy, a przynajmniej pewny i bez kombinacji. Z przepływomierzem paliwa może być jeszcze jeden problem: nie pamiętam skąd...
witam co do mulenia samochodu niby przez elektrozawór to jest bzdrura jeżeli Ci muli samochód to pożądnie gaxnik przeczyść i dobrze ustaw, co do zwykłej dyszy zamiast elektrozaworu to sa takie z takim samym gwintem jak elektrozawór ale ja bym załozył elektro zawór ludzie nie cofajcie się do tyłu trzeba iść do przodu po to ktos go wymyślił żeby go stosować...
zgrzewarka jest mało uniwersalna bo trzeba mieć dojście do obu stron, więc nadaje się tylko w zasadzie do dolnego rantu progu i ewentualnie górnego rantu pod uszczelkami drzwi, ja zresztą w większości przypadków tak dużo progu nie muszę wycinać, zwykle wycinam prosto do załamania tego co pod drzwi wchodzi bo tam już jest zdrowa blacha i spawam na tym...
Witam, niestety - w kazdym moim 'starym motocyklu', poczawszy od SHL M 02 - 03 / 1951, az po Junaka M 07 - trzeba bylo zawsze przyspieszac zaplon statycznie o kilka mm przed 'ZZ - GMP', w stosunku do danych z instrukcji / do 'nowszego paliwa'... Czasem trzeba nawet bylo [ szczegolnie przy Junaku M 07 ] - wrecz 'dostroic silnik' do nowszego, mniej kalorycznego...
Witam W ostatnim czasie z kolegą podjęliśmy sie renowacji komara który nie był odpalany od jakiś 15 lat. W Komarze brakowało takich części jak kolo magnesowe, iskrownik, gaźnik i linek od gazu i sprzęgła. Po zakupieniu tych części złożyliśmy go i podłączyliśmy kabel wysokiego napięcia (stary był zły więc zamieniliśmy go kablem wysokiego napięcia z Fiata...
- doprowadzenie samego zasilania gazem do gaźnika - kosmicznie źle. Precyzuję dlaczego: -otóż wszystkie instalacje mieszalnikowe mają miksery Pierwsze instalacje miały takie rurki właśnie.Metalowe spłaszczone na końcu nie było żadnych mikserów. Sam zakładając pierwszą inst do 125p dałem zwykłe rurki i chodziło identycznie jak na mikserze,który później...
W skodzie nie ma zapłonu CDI. To elektroniczny tranzystorowy zapłon bateryjny. Jeśli Rycho T pisze, że w klasycznym układzie ma być 0.5 mm przerwy, to tak jest. Zmniejszyć ją możesz, jak zastosowujesz moduł zapłonowy. Jaki - tutaj masz szerokie pole do wyboru, wiele konstrukcji i gotowych już układów. Jeśli jednak już chcesz robić swój moduł, to na...
Maluch miał regulację kąta zapłonu odśrodkowo, w funkcji obrotów, Łady Fiaty 125p Polonezy w wersjach gaźnikowych miały regulację ciężarkami, odśrodkową i podciśnieniową w zależności od obciążenia ( dokładniej podciśnienia w kolektorze ssącym. W tym układzie regulacja wyprzedzenia kąta zapłonu odbywa się z udziałem modułu zapłonowego, w funkcji obrotów....
witam, ja też dużo czytam elektrody, postanowiłem sprawdzić ten myk z parą wodną podawaną do silnika. niestety w moim przypadku eksperyment przyniósł odwrotne skutki od opisywanych, do testów posłużył polonez 1992 1,6 gaźnikowy, zasilany gaziorem, silnik z grubsza rozgrzany-po przejechaniu 8km. para wodna pochodziła z żelazka które potrafi buchać parą....
Dzięki za pomysł, sprawdzę w takim razie jak poziom płynu będzie zachowywał się przy jeździe na benzynie. Nie bardzo widzę związek między opisanymi objawami a uzupełnieniem płynu, jesteś pewien że nie było ich wcześniej? Wcześniej auto praktycznie nie jeździło tylko stało w garażu przez całą zimę. Drogę z garażu do domu (30km) Pokonałem bez uzupełnienia...
Witam serdecznie. Otóż od pewnego czasu mam silnik od fiata 125p w pojeździe własnej konstrukcji(buggy, rurak). Silnik niby pracuje dobrze, obroty nie falują ale za to nie mogę sobie poradzić z regulacją gaźnika w ten sposób aby palił mało paliwa oraz nie dławił się i nie brakowało mu mocy czyli tak jak powinno być. Fabrycznie był zamontowany gaźnik...
Tylko dlaczego Junaki [ osobiscie nimi jezdzilem 40-30 lat temu, jeszcze na 78-mce 'niebieskiej' ] - mialy na 78 Okt. nawet 17/ 18 KM [ jesli przyspieszylo sie wlasnie zaplon do 3mm przed ZZ ], natomiast dzisiaj - na 'lepszej benzynie 95' maja zaledwie 11/12 KM, zmierzone wielokrotnie na roznych hamowniach..? Wlasnie dlatego, ze silnik Junaka M 07 /...
Widzę że temat stary, ale przerabiałem niedawno temat zbiornika w Caro 1.9 (identyczny jak w gaźnikowych Polonezach) i wyglądał tak samo jak ten z pierwszych zdjęć. Ta guma to też jakaś docinana, słowem ktoś rzeźbił i dorobił odpowietrzanie tą rurką plastikową. Widzę dwa rozwiązania: albo założyć to druciarstwo co jest, albo kupić zbiornik Fiata i kolanko...
Hmm no tak ale na 18stu schematach sa te same opisy kolorow kabli ten wtyk niczym sie nie rozni a wiec nie mysle ze to jakis bload bo do innych wersji jest wiecej gniazd Pozdrowienia od laika ktury wsadzil gaznik od fiata 125p do MB 190 2.3 b i pali kape do 3 biegu a pali gazu 14,5 na100 oczywiscie an trasie:D
Bardzo dziekuję za zdjęcie, R2 ma u mnie 1,3k a R7 220k, jutro będę musiał znów do sklepu uderzyć. Poprzedni obrotomierz pochodził z fiata 125p, był analogowy, w nim można było ustawić za pomocą potencjometru wychylenie wskazówki. Nie kłamał, bo ustawiałem go wg tego schematu http://img571.imageshack.us/img571/8413/... Jednak był mało dokładny...
Moim zdaniem o ile sama koncepcja zasilania silnika motocyklowego LPG jest b. ciekawa i jak najbardziej godna uwagi to mam wątpliwości konkretnie do do Twojego "motocykla" jako do obiektu przeróbek. Przecież Honda Monkey ma pojemność tylko 49 ccm, nie opłaca się jej przerabiać na gaz. Nawet nie ma za bardzo gdzie zamontować zbiornika, reduktora itp....
Zrobiłem kiedyś "test łosia" Polonezem przy 70km/h gdy z bocznej mi wyjechał koleś. Zdecydowanie nie polecam. Nigdy się tyle strachu nie najadłem. W Kombi w końcu jest stabilizator tylnego mostu, tym może da się jeździć. Tak w ogóle to zawieszenie to jakiś ewenement: za miękkie, żeby jechać szybko i bezpiecznie oraz za twarde by było wygodnie. Jak to...
Witam. Auto to 125p z zeswapowanym 1.8 VVC 145KM (z MG F/Rovera 200Vi). Obrotomierz podłączony jest na pewno dobrze, sprawdzałem kilka razy czy na pewno to ten pin w sterowniku i czy przewód nigdzie nie ma przerwy. Wcześniej w aucie siedział silnik 1.4 Rovera z Poloneza, w którym układ zapłonowy oparty jest na pojedynczej cewce zapłonowej, jak w gaźnikowych...
Nie każdy ma komorę pływakową z okienkiem, na skrzywionym korpusie nie ustawi dokładnie poziomu paliwa takim przyrządem, ponadto wymiar 8 ±1 mm to dość duży zakres tolerancji. Nie uważasz, że sam sobie przeczysz? Najpierw piszesz o niemożliwości ustawienia poziomu przy pomocy komory z okienkiem a potem piszesz o szerokiej tolerancji tego ustawienia......
Miałem to samo w Golfie 2 i nie chciało mi się zrobić bo i tak jeździłem na gazie... :D Przyczyną zalewania świec jest najczęściej w przypadku zagazowanego Golfa 2, przedziurawiony, uszkodzony pływak w gaźniku. Chyba że kolega ma benzynę na wtrysku, to wtryskiwacz/e...albo uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i płyn chłodniczy leci do cylindrów... Obstawiam...
Mowa o Polonezie :) W tym przypadku określenie ceny 1000 razy wyższej nie było takie oczywiste. Sam jeżdżę autem , za które zapłaciłem kwotę 6-ścio cyfrową. Dzisiaj ma 2 lata i jest chyba na pograniczy 6 i 5-cio cyfrowej wartości. Ale nie to chcę podkreślać. Pomysł na POLONEZA mam w głowie też od jakiegoś czasu, nigdy jednak nie zakładałem podobnych...
Witam. Silnik 1500 lub 1600 wywodzi się od konstrukcji silnika 115C montowanego w FSO 125P.Z tym że w polonezach i niektórych nowszych FSO 125P zmieniono nieco układ smarowania i zapłonowy i wprowadzono zamiast łańcuszka pasek rozrządu. Powstało kilka odmian tego motoru a polonezy w zależności co miały przykręcone do kolektora ssącego oznaczano GLE...
Panowie... nie wiem po czyjej stronie stanąć... lecz jeśli chodzi o te żarówki to powiem tak. Miałem malucha z 1982r chyba z wymienionymi lampami, bo znaczek H4 napewno był. Oryginalnie miałem jakieś żąrówki (okrągłe). Dostałem od ojca jakieś od Audi 80 (h4) a on miał Audi 80 (łeska,beczka,jak to tam nazwać) z 1988r. No i powiem tak. Żarówka ta bezproblemowo...
gaźnik kosiarka gaźnik kosiarka dolpima gaźnik gaźnik mikuni
opalarka grzeje bascom input bajty pompa kulka
klimatyzacja berlingo lodówka bosch termostat
Indesit WIS 105 - migająca dioda kluczyka, brak reakcji Bresser Biolux AL - brak oświetlenia, możliwe przyczyny