Jak się dokładnie przyjrzysz działaniu przekładni ,to zobaczysz,że wsteczny ma dużo wspólnego z jedynką.Ja opisałem tylko mój problem i co na niego pomogło.W Twoim przypadku może być śmiało coś innego,zrobisz co uważasz za słuszne. Pozdrawiam,Drag.
Z przodu bębny są mocowane łożyskiem. Zdejmij osłonkę, odkręć łożysko i zejdzie.
Witam! Oglądając filmik z poprzedniego postu podejrzewam że nie masz tulejek centrujących między skrzynią a silnikiem. Luz między łożyskiem a słoneczkiem regulujesz linką,2mm w zupełności wystarczy. ,
przegub założyłem ok, tam między przegub a łożysko idzie jeszcze podkładka i dlatego wiem że przegub jest dobrze, a tuleja nie z rury :) I o co chodzi z tą sprężynką? Gdzie i jaka ona ma być?
To proste. Podkładka jest z występem aby zapobiegać kręceniu. Ale jeśli jednak zacznie sie kręcić to może doprowadzić do zblokowania sie łożyska, jego przegrzania. Może to spowodować zmianę struktury wewnętrznej metalu i uszkodzenie osi - od razu lub pózniej. Natomiast jeśli łożysko sie poluzuje to zacznie tak hałasować, ze przekrzyczy silnik i każdy...
Oj tam, oj tam. Kiedyś, ktoś inteligentny za mocno dokręcił mi na przeglądzie piastę w 126p i w rezultacie zatarło się łożysko i starła się opona. Więc błędy się zdarzały, zdarzają i będą zdarzać. W oprogramowaniu, kiedyś w 126p nie było błędów?
Kolejność: http://obrazki.elektroda.pl/3083154600_1... Z zeszytów "Naprawa 126p" czy jakoś tak (nie mam już okładki :D ).
Zrób zdjęcie zwrotnicy bo jeszcze nie widziałem żeby w ciężkim sprzęcie nie było łozyska oporowego. Nawet leciutki fiat 126p ma łożyska oporowe ślizgowe.
Tarcza , docisk i łożysko .
A jak wygląda łożysko oporowe ?
Witam Mam problem. Po wymianie zestawu sprzęgła( tj tarcza docisk łożysko) trzeszczy przy przyciskaniu pedału sprzęgła jest trzeszcenie. wszedłem pod silnik i zobaczyłem że łożysko,, skacze,, nagrałem filmik. Wie ktoś co może być nie tak?
Kolego coś za duże masz to łożysko. Wewnętrzna średnica musi pasować do prowadnicy i nie powinno być tam luzu .
Sprawdź na "gwizdkach" czy uszczelka pod głowicą nie poszła. "Gwizdki" to są takie dwie śruby z otworami w głowicy pod kolankami od wydechu (o ile dobrze pamiętam) Najpierw zlokalizuj te śruby z dziurkami (inna nazwa to śruba dekompresyjna) następnie odpal malca i ostrożnie sprawdź czy przez otwór z którejś ze śrub nie dmucha powietrze. Jeżeli będziesz...
Wczoraj wszystko sprawdzałem i jest ok. jednak rozsypało się łożysko oporowe
Łożyska się posypały.
Obowiązkowo musi być łożysko. Jeśli to by się kręciło tak jak teraz to pół biedy, ale jak naciągniesz paskami, to dopiero się zacznie..
Możliwe że łożysko sprzęgła się odzywa.
Tak no powiedz mi że w 126p masz pasek ? Dodano po 2 Łożysko wyciskowe nazywają w Krakowie oporowym.
Bez pełnego skoku pedału odpowietrzyć się nie da z powodu braku pobierania płynu. Jeśli sprężyna jest a brak skoku, zatarte łożysko pedału hamulca.
A wykręciłeś go by zobaczyć jak działa ? Może uszkodzony , łożyska ,szczotki itd.
A łożysko z tą podkładką jak powinny byc połączone ?
Maluch ma wał łożyskowany na panewkach mocowanych w obudowach przykręcanych do bloku.Nie ma tam łożysk.(ale panewka to łozysko... .) Są łożyska toczne jak kulkowe, igiełkowe, baryłkowe czy stożkowe a w maluchu wał obraca się w łożysku ślizgowym. To jest łożysko.
Witam. Ale żeby wymienić łożysko to trzeba rozebrać skrzynie biegów.
Sprawdź czy opona nie obciera o nadkole. Jeśli nie to podnieś go na lewarku i zakręć kołem powinno się łatwo obracać. Jeśli nie to coś z hamulcami, chyba że za mocno dokręciłeś nakrętkę łożyska.
Łożysko dostaniesz bez problemu. To popularne jest.
Jest inny rozstaw śrub. jeśli dobrze pamietam wystarczyło wymienić bębny, łożyska były te same.
Nie potrzeba zdejmować belki, pierwsze to zwalasz pasek, dokręcasz dmuchawę i sprawdzasz czy wirnik ma luz góra dół i na boki, trzymając za koło pasowe. jeśli dmuchawa była nie dokręcona to masz przyczynę. Jeśli wyczujesz luz to odkręcasz dmuchawę z tyłu, kable odpinasz od alternatora, cztery śruby mocujące wykręcasz, wyjmujesz alternator. Łożyska wymienisz...
jest:) gdzies przeczytałem ze to moze jakie łożysko oporowe jak sie nie myle
Koło talerzowe jest przykręcone do obudowy mechanizmu różnicowego KOło talerzowe trzyma się tylko na łożyskach bocznych razem z całym mechanizmem różnicowym i jeśli był wymieniany to jest założony odwrotnie. Ale należało zaspawać satelity bo wciąż będziesz je wymieniał.
Tylko w przypadku sprężarki warto chyba ustalić jakieś minimalne obroty z uwagi na smarowanie I z uwagi na obciążenia łożysk i smarowanie właśnie, heh są Janusze co przerobiony silnik 126p puszczają na 500 obr/min i po pół roku dziwią się że panewek nie ma i pierścienie starte. A ja i m na to puść na 2500obr.min i będzie spoko i wydajność spora......
podciągnij tą linkę mocniej i sprawdzaj, książkowo to ja nigdy nie ustawiałem. Dodano po 1 i koledzy też mogą mieć rację łożysko oporowe obrócone.
No to proponuję wycieczkę na złom, tylko gdzie teraz uświadczysz na złomie 126p? Chyba tylko tokarz zostaje...
Witam, mam problem ze sprzęgłem w Fiacie 126p a mianowicie wymieniłem niedawno tarcze sprzęgła oraz Łożysko wyciskowe i problem pojawia się gdy chcę wrzucić bieg. Skrzynia zaczyna zgrzytać - co może być tego przyczyną? Za mocno podciągnięta linka sprzęgła? Dodam jeszcze, że biegu nie idzie wrzucić. Z góry dziękuję za pomoc.
jeśli to o czym mowa wyżej sprawdziłeś to sprawdź po prostu pasek musi być tak naciągnięty, że jeśli obracasz kołem pasowym alternatora ręką to na wyłączonym biegu obraca się również silnik pasek nie może się ślizgać ale nie może być napięty zbyt mocno aby nie uszkodzić łożysk pozdro
Nie ma czegoś takiego jak rozstaw europejski. Spróbuj wymienić samą piastę, czyli "to co się kręci" na ośce wraz z łożyskami i tyle, będziesz miał wtedy normalny rozstaw "fiatowski". Nigdy nie próbowałem osobiście czy "stara" piasta ze 126p jest zamienna z nową , ale jeśli łożyska są takie same to powinno pasować.
Miałem to samo w CC 700 jak jeszcze miałem. Powód - rozwalone łożysko wyciskowe sprzęgła. Przejechałem tak kilka km i łożysko wgryzło się w docisk i biegi przestały wchodzić.
Odkręć pokrywę wałka sprzęgłowego od skrzyni Żuka i wyciągnij wałek sprzęgłowy z łożyskiem. Od wewnątrz w środku wałka sprzęgłowego jest lub było łożysko igiełkowe, sprawdź co z tymi łożyskami na walku sprzęgłowym.
CIĘGNO BIEGÓW NOWE ORYGINALNE EMBLEMAT „POLSKI FIAT” GUMA WLOTU POWIETRZA NOWA ORYGINALNA KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW NOWE ORYGINALNE KOPUŁKA APARATU ZAPŁONOWEGO NOWA ORYGINALNA KOREK WLEWU OLEJU UŻYWANY / NOWY ORYGINALNY LINKA SSANIA FIAT 126P ORYGINAŁ ŁOŻYSKO PIASTY KOŁA ORYGINALNE ŁOŻYSKO PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ ORYGINALNE ŁOŻYSKO OPOROWE SPRŻEGŁA...
Widzę, że nie wzbudziło to zainteresowania, albo niewielu tworzyło takie cuda. Końcówka wałka atakującego wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/5462682200_1... http://obrazki.elektroda.pl/7132798900_1... http://obrazki.elektroda.pl/7887453700_1... Jakby zrezygnować ze ślimaka napędu prędkościomierza...
Zdaje mi się że przyczyną jest rozrusznik a raczej wyjechane w nim łożyska najlepszym rozwiązaniem będzie wymiana rozrusznika.
Czyli jeżeli wymienię docisk, tarczę i łożysko jest nadzieja, że będzie wszystko ok? (docisk mam nowy, sprzęgło też (niestety z zwykłego fiata, ale jest nowe), łożysko załatwię. Łożyska były robione na wakacje, przeguby sprawdzone (lewy został wymieniony, choć jeszcze troszkę by pojeździł, ale co tam) Półosie są w dobrym stanie, mechanizm różnicowy...
Jeszcze mi się przypomniało, że trzeba sprawdzić czy wałek w aparacie nie jest luźny na łożyskach, bo w takim przypadku przerwa na przerywacza jest bardzo dowolna.
Alternator wyje ,szumi , bo pewnie przeleciałeś plusowym przewodem o wirnik alternatora i prąd przeszedł przez łożyska uszkadzając je ,lepiej wymienić na nowe .
kable sprawne aku nowy ma z 3 miesiące , generalnie wymieniałem łożyska na alternatorze , i przy wybijaniu łożyska oberwała się szczotka , wymieniłem łożyska i szczotki i teraz tak się dzieje
Wahacze są takie same. Półosie CHYBA inne. Trzeba by też łożyska porównać w necie. Tarcze kotwiczne też są inne, ze względu na samo-regulatory. Lata temu takie rzeczy człowiek robił... Przód to wiadomo, wszystko jest inne, od zwrotnicy zaczynając.
Witam, Teoretycznie tak, bo mechanizm jest taki sam (docisk, łożysko, średnica wału). Różnica tkwi w samej tarczy sprzęgła - i tutaj zastosowanie w bisie tarczy od 126p może wydatnie skrócić jej żywot, gdzyż jej konstrukcja mechaniczna jest o wiele słabsza i co istotne nie posiada tłumika drgań skrętnych - przez co skrzynia biegów może być forsowana....
Dajcie juz spokój z tymi łożyskami. W samochodzie łożyska wytrzymują spokojnie 300-400 tyś. km ( no może nie w 126p ;-) ) więc jeżeli tu wytrzymają nawet 10x mniej to i tak w tym czasie ten agregat spali paliwa na koszt 500x większy niż koszt łożysk. Zresztą tak jak kolega robokop wcześniej napisał i siła odśrodkowa i napięcie paska powodują, że kulki...
Ja u siebie robię połączenie na tzw. blachę tarcza syreny którą zdobyłem na giełdzie za śmieszne pieniądze ma taką samą średnicę i grubość jak ta od axa. Mam jeszcze problem z doborem łożyska oporowego proszę o podpowiedzi? Jak most nie wytrzyma to wstawię mocniejszy. Kiedy wszystko nabierze kształtu wstawię jakieś foty z góry dzięki.
co to znaczy "cięzko", bo przez internet nikt tego nie czuje. Jeśli nie następuje pełne rozsrzęglenie, tak, może być efekt w oporze ze strony synchronizatorów 2-4 i zgrzytania 1-wsteczny Dodano po 2 czy powinienem bardziej naciągnąć tą linkę? To trudno naprawiać na odległosć. Masz mieć poprawnie wyregulowane sprzegło, w tydzień-miesiac po wymianie linki...
Witam, mam pytanie dotyczące zdemontowania alternatora w Fiacie 126p Zdemontować go muszę ponieważ mam do wymiany łożyska i piastę lecz słyszałem że są problemy ze zdemontowaniem alternatora bo wiatrak od chłodzenia silnika trzyma, czy będzie trzeba zdemontować blachy by zdjąć alternator? Proszę mi opisać jak najlepiej i najszybciej to zrobić ?? Bo...
powodem słabego hamowania nie musi być wcale awaria układu hamulcowego jak wynika z dyskusji.a może by tak sprawdzić łożyska w piastach???:D
Skoda 135 miała takie rozwiązanie, ale tutaj był by problem-jak przedmówca zauwazył-z regulacją luzu łożysk, musiał byś to tak rozwiązać jak w skodzie było.
A jakby już nic nie pomogło, to mam stos (tak z kilkanascie sztuk alternatorów do malucha i kilka innych w przeróżnym stanie - brud, szczotki, łożyska - ale sprawnych). Oddam za niewielkie piniążki.
Mechanik mówi ze tak jest w małych i nie ma co ruszać lepiej nie będzie można pozmieniać żarówki na ledy i ewentualnie zamontować jakieś do jazdy dziennej auto jest używane raz na tydzień w weekend do przejażdżek a kupiłem nowy aku niechcialbym znowu za chwile nowego kupowac Dodano po 1 Wolne obroty pokręcone są już łożyska hucza na altku
Jak chcecie mieć ładowanie na niskich obrotach to zmniejszcie koło pasowe alternatora. Tak jak najbardziej polecam ale wymianę łożysk po tygodniu przy jeździe z tym patentem
Ja wykonałem to tak , silnik od Fiata 126p i prostownik do ładowania z regulacją . To pracuje kilka lat już , i tylko raz przesmarowałem łożyska-buksy , i dalej chodzi ....
No też przypuszczałem że albo skrzynia lub sprzęgło ale z drugiej strony mówisz że skrzynia ale biegi wchodzą bez problemu. A z drugiego punktu widzenia to jak by biegi nie chciały wejść to sprzęgło a u mnie wchodzą dobrze mówię czyli chyba skrzynka?? Jak myślicie co mogło się posypać łożysko,synchronizator/y czy któreś koło zębate???
Co to może być? Jeżeli skrzynia stuka to trzeba ją wyciągać i rozbierać zanim się całkiem rozsypie. Jak rozłożysz będziesz wiedział co to może być. Może któreś łożysko na wałku. Ktoś pomorze? Ja jestem z Podlasia.
a ja bym postawił na bendix lub łożyska ślizgowe czyli tuleje jak dobrze pamiętram - tu bym upatrywał zatrzymywania (zacierania) się wirnika.
Witam. Jak już mówimy o układzie przeniesienia napędu, to nie zapomnij o docisku :wink:. Przy okazji oczywiście łożysko wyciskowe. P.S. Czy ten "maluch" nie jest słaby na wyższych biegach (podjazd pod górki) ?. Pozdrawiam :).
Nie wierze w magnetyzery. Ludzie szkoda pieniędzy. Sprzedawcy bazują na Waszej niewiedzy - wystarczy sprawdzić na allegro. Chcecie zeby Wam mało palił? posprawdzajcie łożyska, ustawcie zbieżność, wymieńcie filtry, olej, sprawdzcie hamulce.
niedokońca zgadzam sie z kolego Mariuszem Z. niesłyszałem by zuzyty docisk sprzegła chodził bardzo ciezko co najwyrzej jeszcze lzej ! byc moze lest to dzwignia sprzegła przy skrzyni ta przytrzymująca łożysko oporowe ja tak miałem !!! powodzenia w diagnozowaniu ps maluch zawsze zaskakuje:)
Taaaak, i nie zmieniałeś oleju / części / tarcz sprzęgła / linki rozrusznika / hamulcowych Olej to materiał eksploatacyjny, nawet obecnie nie wymienia się go co 70 000 km. :D Maluch teścia przejechał bezusterkowo przynajmniej 50 000 km, pamiętam bo obchodziliśmy mały jubileusz. Pierwsze co wymienił to stożkowe łożyska w przednich piastach ale nie pamiętam...
Witam Mam nietypowe pytanie hehe Mam maluszka i cos mi klekocze, stuka w okolicach deski rozdzielczej, kierownicy... Dźwiek jakby cos się poluzowało itd. i to słychać nie tylko w czasie jazdy ale i na postoju jak dodam gazu to jest ten dźwiek, Może ktoś pomoże dojść co to jest. Z góry dziekuje wszystkim za sugestie. Pozdrawiam. P.S. Aha i nie sa to...
Tak zanim się poukładają szczęki tak może być. Ale na podniesionym przodzie gdzie szumi poruszaj kołem góra dół i zobacz czy jest luźno może to łożysko koła? Zobacz to jak jedziesz w zakręt czy przykładowo w lewo głośniej a w prawo cisza.
Skoro chcesz moc to zostaw sprzęgło 126p z wałkiem sprzęgłowym, następnie małe koło pasowe i łożysko podtrzymujące. Paskami klinowymi schodzisz w dół na duże koło pasowe i z tego koła możesz na druga skrzynie lub bezpośrednio na tylny most. http://obrazki.elektroda.pl/3874595600_1...
Patrzę i patrzę, i nie rozumiem jednego; Piszesz, że można ruszać z dwójki ale jak skoro silnik jest tyłem do przodu? Zdradzisz sekret? Sprawa druga; W maluszku siły poruszające samochód obciążają wahacze a u Ciebie bezpośrednio obciążone są łożyska w skrzyni biegów jak w motocyklu bo łańcuch trzeba mocno ciągnąć. Nie obawiasz się, że siły prostopadłe...
Nie trzeba wyjmować skrzyni bo i po co się później denerwować przy wkładaniu. Wyciągnij silnik, niewiele waży, spokojnie robi to jedna osoba. To jest operacja na 2-3 godzinki razem z wymianą sprzęgła, max. I sprawdź przy okazji stan łożyska wyciskowego, a najlepiej od razu wymień.
Moge dodac jeszcze przyblokowany mechanizm wysprzęglania. Od samego pedału, poprzez linkę do widełek. Ja też nie upierałbym się przy oleju, bo z silnika tak właściwie, to nie ma jak go zarzucić na sprzęgło. Zrobiłem ileś tam silników od paprucha i zazwyczaj były to:docisk (pęknięte słoneczko, przegrzanie), koniec tarcz, łożysko wyciskowe, straszne luzy...
witam Ja użyłem mechanizm różnicowy od polskiego fiata 126p jest dość mały z zarazem wytrzymały i łatwo dotoczyć jest zębatke i co najlepsze ma juz łożyska i oprawy łożysk i jest oczywiście bardzo tani
badek - a powiedz mi co za problemcze smarowaniem silnika malucha? Jest przecież oryginalna miska, pompa oleju i zapewne też olej w silniku. Łożyska ślizgowe w postaci panewek zatarły by się w try miga bez smarowania
Mógł ci wysiąść regulator napięcia. Jeśli chodzi o alternator , to wpływ na jakość jego pracy ma luz na łożyskach (nie może być zbyt duży). Jeśli alternator jest OK , to może regler! Pozdrawiam
[quote="CameR"]Na 99% któryś z elementów składowych sprzęgła. (łożysko oporowe, wałek sprzęgłowy, tarcza , docisk) jeżeli na wyłączonym silniku nie ma biegów, to sprzęgło nie ma nic do rzeczy, uszkodzona skrzynia biegów [
Posmaruj końce wirnika/tulejki i część po której przesuwa się bendix.W rozruszniku zastosowane są łożyska ślizgowe,tulejki ze stopu brązu o własnościach samosmarnych ale o niebo lepiej nasmarować je.
Klemy masz oryginalne, czy już zmienione ? Przy zarobieniach "końcówek" korodował i wygniwał przewód. Elektromagnes, jego cewka ma dwa uzwojenia, jedno przyciągające, drugie podtrzymujące. Przyciągające bierze masę ze szczotek rozrusznika, poprzez wirnik, i oprócz zawieszania, tu może być przyczyna braku działania pierwszej fazy pracy rozrusznika. Brak...
Witam. Dzięki za pomoc, zacząłem już kombinować coś na łożyskach ślizgowych wahliwych coś jak końcówki drążka tylko w mocniejszych obudowach. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Czy przy wymianie tych osłon nie przestawiłeś przypadkiem nakrętki dystansowe łożysk półosi,bo jeśli tak do będzie prawdopodobnie uszkodzony wałek zdawczy lub duża współpracująca z nim zębatka układu różnicowego.
http://obrazki.elektroda.pl/3393479000_1... Witam. Mam do zaprezentowania prosty wiatrak, który służy mi do pompowania wody na ogród rozpiętość około 4 m przekładnia (dyfer) od malucha, słup to kształtownik zamknięty stalowy 100/100. Wydajność - około jednego wiadra na 3 minuty przy średnim wietrze. Koszty: *dwa arkusze blachy na skrzydła...
chyba wiem o co ci chodzi pewnie myślisz o zwykłym wyciu skrzyni otóż skrzynia mi nigdy tam nie wyła to jest bardziej odgłos tarcia tak jakby się łożysko gdzieś kończyło i ten odgłos słychać od około dwóch miesięcy i jest coraz gorzej głośniej i częściej
Prawidłowym dokręcania srub czyli co robię zle? Jaka powinna być kolejność oraz dlaczego na starym regulatorze było wszystko ok a na nowym od razu pękł Bez wyciągania alternatora Bez wyciągania alternatora... Ale koło pasowe rozmontowałeś. Przykręcasz do bloku , mocujesz z obudową wentylatora , mocujesz wentylator ( przy okazji sprawdzenie czy nie...
No w sumie zbyt dużej filozofii nie powinno być ;) Po pierwsze blokada ukłądu kierowniczego - z wiadomych względów. Po drugie dystanse - z jeszcze bardziej wiadomych ;) Zamiast dystansów na przód mógłbyś dać profil stalowy odpowiedniej szerokości i do niego przykręcić piasty i od razu koła - tak, żeby już za łożyskiem nie było przedłużek - to wydłuży...
Witam. Simmering wałka sprzęgłowego jest w większości skrzyń montowany od wewnątrz, wyjątek to właśnie skrzynia auta autora gdzie uszczelniaczem jest wysprzęglik No prawie. Ale żeby wymienić te część z "zewnątrz" to trzeba skrzynie zdemontować od silnika. A w 99% przypadków również sanki a co za tym idzie ustawiać zbieżność na nowo. Skrzynia sprawna...
Nie masz innego wyjścia. Naprawa jest nieopłacalna, komplet łożysk to wydatek rzędu 300 z, o trybach nie wspomnę. A sama poprawna regulacja tzw. ataku to zmora gorsza chyba niż w 126p.
Kupię piasty tylne wraz z łożyskiem, półosią krótką oraz zabierakiem do Fiata 126p, najlepiej 8 sztuk.
Teoretycznie klucz dynamometryczny powinien zapewnić dokładność w granicach -4 do +4% To daje 1kg przy metodzie ruro-wagowej. Jestem z pokolenia co benzynę kupowało na kartki i mając Zeszyt Sam Naprawiam WKiŁ każdy naprawiał swoje 126p bez kluczy dynamometrycznych. Metoda dokręć do oporu i cofnij 1/4 przy dokręcaniu łożysk zawsze się sprawdzała o owych...
Nie uruchamiaj silnika z odkręconymi przewodami od alternatora! Polecam weryfikację kompleksową - demontaż alternatora, sprawdzenie rezystancji i izolacji uzwojeń oraz sprawdzenie diod (na rozłożonym alternatorze) i sprawdzenie przy okazji łożysk. Jeżeli to zrobisz, to później weź się za weryfikację regulatora. Taki sposób postępowanie zapewni bezawaryjną...
Panowie, cała regeneracja gaźnika w maluchu, polegała na rozwierceniu łożysk przepustnicy na nadwymiar i osadzeniu nowej przepustnicy z ośką. Plus ewentualnie nowa uszczelka i zaworek iglicowy. Doradzać laikowi rozbieranie jakiegokolwiek gaźnika - co najmniej nie rozsądne.
Witam.Koła powinny być mocowane w dwóch punktach a nie tylko z jednej strony, łożysko w skrzyni od strony zębatki jest silnie obciążone, za długo nie wytrzyma , poza tym fajna konstrukcja ale chyba bez szans na dopuszczenie do ruchu.
Stare samochody mają więcej ciekawostek przyrodniczych jak "nowych rzeczy" , a to łożyska stożkowe a to termostat bimetaliczny i na takich pierdołach często się wykłada, bo łożysko padnie po 100km jak ktoś nogą dokręca i stanie w trasie z wydmuchaną uszczelką bo się klapka zacięła ale to są pierdoły które da się przewidzieć, dzisiaj już nie ma tak dobrze,...
Mam pytanie do kolegi BRYS ,mianowicie ,czy kolega uważa że nowe łożyska zaszkodzą skrzyni ? dziwna teoria Oczywiście nie mówię o "normalnej"skrzyni w której już tryby są do siebie dopasowane,ze zmienioną powiedzmy,nową "choinką 1-go biegu". Mówię o "prawdziwych składakach",w których mechanizm różnicowy pochodził z jednej,wałek zdawczy i półosie z...
Bo się same odkręcają, w wyniku tego luzuje się łożysko dwurzędowe i przemieszcza się wałek pośredni. Zasadniczo pod te śruby powinny przychodzić stożkowe koronkowe podkladki spręzynujące które nigdy nie pełniły swojego zadania bo pękały podczas dokręcania. Dodatkowo jak się śruby popuszczą to łbami trą o koło drugiego biegu,.
Witam! Powodów może być kilka. 1. Łożysko w pieście zajechane - miałem taki przypadek i myślałem, że zaraz koło odleci. 2. Może ręczny nie odbił i trzyma ? Weź samochodem pojedz na jakąś górkę, stań rzuć na luz i pozwól mu się toczyć. Jak będzie słychać dziwne odgłosy lub nie będzie chciał się zbytnio toczyć to nie wina sprzęgła. Natomiast jak test...
Maluchy się psuły i turbina w nich montowana pewnie tez będzie sprawiać problemy i generować koszty czy ktoś o tym mysli.Uszkodzona turbosprężarka to kłopotliwa kwestia. Dość często zdarza się w autach używanych o bliżej nieokreślonym przebiegu, ale znane są przypadki awarii turbosprężarek również w prawie nowych autach jeszcze na gwarancji. Duży wpływ...
Błędów brak Ja bym jeszcze sprawdził map sensor czy układ jest szczelny oraz czy pracuje w wyznaczonych mu wartościach. Wyszłoby mu to. Co z Ciebie za mechanik jak nie wiesz nawet jak sprawdzić łożysko. Dodano po 59 bez sondy jedzie jakby lepiej Wykręć ją całkiem z wydechu. Tą pierwszą.
Do wymiany nie z tego powodu że chcesz zmienić prędkość tylko że rozwala łożyska w skrzyni i moście przez brak wyrównania długości. Przegub Cardana wyrównuje obroty kosztem zmiany długości i obrotów wału pośredniego. Jak jest 2 przeguby i wieloklin wszystko chodzi bezawaryjnie. Poczytaj na Wikipedii o przegubie Cardana.
WItam. Po wyjęciu skrzyni okazało się ze łożysko stanęło dęba i obkrecilo się w gnieździe co spowodowało uszkodzenie gniazda i wypadanie 3 biegu. Skrzynia poszła do wymiany razem ze sprzęgłem ale teraz powstał nowy problem mianowicie wypadający 3 i 4 bieg. jednak nie jest to wypadanie takie ze jedziemy i wypadnie bieg tylko na postoju po wrzuceniu 3...
Po zdjęciu cylindra nie widać śladów zacierania, korbowód też nie jest zatarty, ani żadne łożysko, luz na zamku pierścieni to 0,25. Poskładałem wszystko do kupy, ustawiłem zapłon 2,5 mm przed gmp, ale znikła iskra, po chwili iskra wróciła, ale słaba i czerwona, to pewnie kondensator, już 2 wysiadł. Co może być przyczyną psucia kondensatorów? Kiedyś...
Witam. No to masz podane na tacy - słabiej działają zaciski przedniego lewego albo tył prawy. Teraz pytanie zapowietrzony obwód od pompy hamulcowej do pompy ABS, zapowietrzony dalej czy felerne nie działające tłoczki tył lub zacisk przód. Nie kojarzę seicenta z ABS ale czy tam z tyłu nie ma tych samych bębnów co w cinquecento. Jeżeli tak to możliwe...
Ale piasty zmieniało się przy przeróbce. Piasta tylna, mocująca koła pasowe była inna i była od razu z alternatorem. Przednia to wiadomo, nie pasowała, ale co za róznica- dmuchawy nie ruszałeś. Jak miałeś wyjetą prądnicę to na pierwszy rzut oka, patrząc wrost nic nie poznałeś co tam jest. Kształty zewnętrze miały takie same, ale jak oka nie miałeś to...
Bo takich nie ma. Jednak: Nic nie wkładamy energii, a uzyskamy jej duże ilości z kawalka materiału odpowiedniego wygiętego i łożyskowanego np WIATRAKA.
ariston łożysko łożysko łożysko łożysko electrolux amica łożysko łożysko
odinstalować spyhunter internet zawiesza klawiatura zalać spirytus
ekspres tchibo cafissimo ekspres tchibo cafissimo
Ibiza PORT15UHF - Czerwona dioda, brak ładowania Silnik wentylatora pompy ciepła Atlantic 8 kW: diagnostyka i naprawa