Uszkodzony przekażnik kierunkowskazów nie wchodzi w grę .Po prawej stronie kierunkowskazów jest on niedociążony więc puka szybciej a zarazem kontrolka kierunkowskazów mruga szybciej po prawej stronie kierunkowskazów sygnalizując tym brak kierunkowskazu w przedniej lub tylnej prawej lampie.
Sprawdź / popraw / masy . Szczególnie w tylnich lampach .
Dzięki i cieszę się, że działa! Pozdrowienia i zadowolenia z Fiacika życzę!
W maluchu czarny. masa jest przykrecana w komorze silnika po lewej stronie nakretka 10. Rozkrec, przeczysc i zloz. Jak bedzie swiecila to zanczy ze to to a ja nie to wyjmij lampe odepnij wsuwke z przewodami i popodginaj styki oraz przeczysc styki w lampie. Jak tez nie bedzie to to znaczy ze problem z elektryka i jak nie masz podstawowego pojecia o pradzie...
Hej. Dzięki za odpowiedzi kupiłem książke "elektrotechnika w maluchu" i będe czytał bo narazie na robote na polu zdrowie nie pozwala. Jeszcze sie odezwe. Pozdrówka.
Nie wiem czy o tym wiesz, ale stosując przerywacz inny niż samochodowy, stracisz możliwość uzyskania informacji o niesprawnej żarówce w któymś z kierunków. ( właśnie to szybkie mruganie kontrolki i drugiego po tej stronie) Poza tym ledy w kierunkach to poważne zagrożenie w ruchu drogowym- nie rozświetlają całej lampy a w słońcu nie widac wcale. ( wiem...
A mnie się wydaje, że źle podłączałeś. Chociaż te nowe rzeczy kupowane w sklepach też niewiadomo co jest. Ostatnio kupiłem nowy regulator alternatora (tak w ciemno) do malucha bo kontrolka podświecała. Okazało się, że to szczotki a ten nowy regulator do d..py. Dobrze że nie wyrzuciłem starego. Tak, że różnie to bywa.
Najprawdopodobniej nie masz masy na tylnym reflektorze. Pozdrawiam
Nie pisz Kolego gupot; jak zły styk w lampie może powodować nadmierny spadek napięcia i zwązany z tym spadek częstotliwości przerywacza? (mam nadzieję, że Kolega prawo Ohma zna?) Z tego, co wiem, to zmniejszenie obciążenia na przerywaczu (słabsza lub spalona żarówka, słaby styk) powoduje WZROST częstotliwości migania a nie spadek.[/quote] Co sie tak...
Temat mi umknął, a tak lubię Fiaciki... 49 to wejście zasilania w przerywacz; 49a wyjście na "balans" czyli środek przełącznika lewa/prawa; L i R to wyjście bezpośrednio na gałąź lewą i prawą kierunkowskazów; C i C2 kontrolki; 31 masa. W normalnej pracy 49 jest zasilane "ze stacyjki" a w trybie awaryjnych dodatkowy styk przełączny we włączniku awaryjnych...
Jeżeli jeszcze posiada przerywacze bimetaliczne to po takiej eksploatacji normalne. Najlepiej założyć przerywacz elektroniczny z 126p i po problemie.P
opis podłaczenia
Kolego cepilek , po co było się tak wysilać tym pisaniem? Przecież jest taki upał. :D Kolego mati2608 , jeśli jako włącznik zapłonu masz zastosowaną stacyjkę to wyszukaj tam przewód w którym napięcie pojawia się po włączeniu zapłonu i tam dopnij zasilanie na światła.
To podepnij na krótko przewód z akumulatora pod skrajne obydwa styki przełacznika kierunkowskazów , zobaczysz co ci robi zwarcie. Powinny obydwie strony zaswiecić , ew nie zaswiecą jak jest zwarcie.
Przerobiłeś instalacje. Kontrolki kierunkowskazów w liczniku działają? Zainstaluj przerywacz kierunkowskazów fiata 126p APE13B. https://obrazki.elektroda.pl/6574135000_...
Tradycyjnie (+),(-)wiadomo wyjście 2lub 5 na żarówkę,lecz już nie pamiętam ,czy po podaniu zasilania ,czyli podłączenie (+,-),nie powoduje już cykani przerywacza. Tak więc lepiej zastosować inny przerywacz.
Jakbyś spalił cewke to była by kupa dymu. Sprawdz masy w lewym tylnim nadkolu pod modułem zapłonowym.
odkrecasz 2 wkrety mocujace do calej dechy i wyciagasz zestaw zegarow do siebie(gora jest na zatrzaskach wiec wychodzi luzno w miare)i pozostaje odlaczyc linke szybkosciomierza
cześć ,sprawdź czy dochodzi napięcie do przekaźnika migaczy
Wygląda na uszkodzony przerywacz.
Witam, Masz obluzowaną kostkę na wyłączniku awaryjnych, albo uszkodzony sam wyłącznik. W maluchu wyłącznik awaryjnych odcina zasilanie przerywacza kierunkowskazów.
Prawdopodobnie Masz uwalony włącznik świateł awaryjnych. W bagażniku w kostkach od przełączników masz przewód koloru szaroczarnego zewrzyj do masy przy sprawnym sygnale powinien się odezwać.
Dzięki wielkie koledzy za odpowiedzi, problemem okazał się niedostateczny styk pierwszego bezpiecznika, który podczas jazdy na wybojach przestawał przewodzić. Wymiana na nowy wszystko naprawiła. Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam
Wymień przerywacz kierunkowskazów, sam fakt opóźnienia już eliminuje go ze względów bezpieczeństwa na drodze.
Jeśli na wycieraczkach jest symbol klaksonu, to wyłacznik jest od Żuka/Nysy czyli samochodów, gdzie titek nie był w kierownicy. Co do malucha - czy można przełacznik użyć to już zależy od wersji samochodu. Czy masz wyłacznik do świateł dwupozycyjny (wyłaczony - właczony) czy trzypozycyjny (wyłaczony-pozycyjne-reflektory) oraz czy masz spryskiwacz na...
Jak bimetaliczny to tak.
narazie dzięki za tyle. jutro w dzień będe sprawdzał. pozdrawiam
sluchajcie a macie czasem opis do schematu 126p elx
A gdzie moge kupić taki przekaxnik lub masz moze jakiś schemat. Alarm jest założony w 126p.
Sprawdź czy w obudowie tego kierunkowskazu nie masz zwarcia (prąd omija żarówkę).
Sprawdzales bezpieczniki, jesli sa ok to spruboj podmienic sam przelacznik od swiatel bo moze byc uszkodzony. Czy swieca ci postojowki?
Dziwny obajaw w 126p - nie działaja wycieraczki, wskaznik pozimu paliwa i kierunkowskazy - ale swiatła awaryjne o raz inne swiatła działaja gdzie może byc zwarcie, a jesli to nie zwarcie to co innego. prosze oszybka pomoc
witam proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu jaki nie daje żyć już 3 dni nie mam pojęcia gdzie tkwi problem jakiś czas temu zgasło mi lewe światło mijania potem zniknęło drugie mijania oby dwa drogowe i oby dwa kierunki oraz strasznie często przepala się 2 bezpiecznik od strony reflektora przedniego czasem niema zwarcia na 2 bezpieczniku i dział wskaźnik...
Jeżeli chodzi o stop i kierunki tylko tak - światło stopu podłączyć pod bezpiecznik od sygnału dżwiękowego. (wszystko się polepszy jeżeli jest dobry akumulator i przerywacz kierunkowskazów) 9(
Popieram :) Wygląda rewelacyjnie :D Tylko jedno małe pytanko ;) Po co Ci kierunkowskazy ? ;) Po publicznych drogach przecież tym nie pojedziesz ;)
Napisałem Polonez 58, żeby zasilić automat stopu a nie kierunkowskazy. Pozdrawiam.
Sprubój dać mocniejsze żarówki... Powinno działać...
http://obrazki.elektroda.pl/7750886600_1... Tak wygląda przerywacz kierunkowskazów w starym 126p http://obrazki.elektroda.net/14_12665113... http://obrazki.elektroda.net/62_12665113... A tak wygląda przerywacz kierunkowskazów w 126p EL To nie są tylko dwa przekaźniki.
W jakim sensie
Podstawową rzeczą we FIAT-ach 126p jes to iż maja one bardzo słaba mase jeśli chodzi o tylnie światła proponował bym dołożenie kabla masowego i połączenie go jak najkrótszym odcinkiem z blachą samochodu. Drugim podstawowym delematem tych że świateł jest ich szybka podatność na korozje tzn. połączenia na płytce drukowanej w kloszu są robione przy pomocy...
Twoja diagnoza może być trafna. Weź miernik do ręki zmierz napięcie na akumulatorze (naładowanym i oczywiście podłączonym) zapisz wynik pomiaru następnie "zapal" maluszka i powtórz pomiar. Napisz jakie napięcie wskazuje miernik w obu przypadkach.
Dobry jesteś... zwłaszcza że dział to radia samochodowe.
. Czy ty nie pomysliłeś forum?? ?? ?? To forum to czysto elektryczne/elektroniczne, a ty wyskakujesz tu z pompa wtryskowa od starego mercedesa!!! jeszcze jakby to było od nowego samochodu w którym sa róznego rodzaju elementy elektroniczne to bym się nie zdziwił!!! Ale tam w w123 jest sama mechanika !!! Jak wiesz jast kategoria USTERKI SAMOCHODY i mogę...
Sparwdzałem na innym jest tak samo,ale ew. sprawdzę drugi raz.
0,8 sekundy to zbyt krótki czas aby wysterować żarówki w 126p, efekt będzie raczej mizerny.
Posprawdzaj masy w lampach-zwłaszcza tylnych.Sprawdź też wszystkie przewody dochodzące do tylnych llamp czy nie masz gdzieś przetartej izolacji i nie zwiera pozycyjnych(włączają się razem ze światłami mijania) z którąś z żarówek od kierunkowskazów.
Tak możesz zrobić ,wyłącznikiem jest stacyjka. dziękuję za pomoc będę próbował lampkę mogę jaką kolwiek dać czy coś konkretnego ? np lampka kontrolna od kierunkowskazów w żuku
Zrobić światło stop z bezpiecznika od sygnału. Odnaleźć spadek napięcia na kierunkowskazach ( sprawdzić styki na przełączniku od awaryjnych, skrzyka bezpiecznikowa, kostka stacyjki oraz połączenie przy cienkim kablu akumulator - zasilenie instalacji. Pozdrawiam.
Trzeba zaizolować albo zamontować nowy wyłącznik.[jak sprawdzić,jak nie działa stop,kierunkowskazy,wycieraczki i światło cofania]
zdjąlem już kierownicę ale tu jeszcze są perzelączniki od kierunkowskazów wycieraczek i swiatel.Jak je zdjąć?
Mam nadzieje ze przerywacz od kierunkow tez zalozyles od eleganta bo wydaje mi sie ze w elegancie kierunkowskazy i awaryjne sa na jednym przerywaczu. Pozdrawiam.
Zamierzam wykonać instalację elektryczną w moim pojeździe (ciągniczek samoróbka). Do kierunkowskazów chcę wykorzystać przerywacz APE 13A (stosowany w Fiat 126P). Problem w tym, że nie wiem jak go podłączyć. Posiada on wyjścia: L, P, +, 31-masa. Proszę o poradę jak to najprościej podłączyć, aby uzyskać kierunkowskazy L - P, przełączane za pomocą jakiegoś...
2 km mnie kolega ciągnoł , a ja na 2 biegu i dopiero odpalił co to mogo byś ale przypuszczam ,że plusowy kabel wypad mi na karuserie z kierunkowskazu i to mogła być przyczyna.
"Plecak" to po prostu Fiat 126p. Pisałem bez obrazy. Rada jest jedna. Ten kto montował ten odbiornik powinien to poprawić lub usunąć tą usterke. Powinnaś przy tym być i zwróć się do tego montażysty tymi słowami : "Prosze sprawdzić napięcia zasilania odbiornika podczas włączania kierunkowskazów". Taka odzywka powinna zmotywować tego typa. Daj mu do zrozumienia...
W Maluszku jak przekrecam kluczyk to kontrolka od akumulatora wogole się nie swieci, sprawdzilem zaroweczke w tablicy i to Polecam czyszczenie styków "elektrosolem" lub tego typu środkiem. Jak wszystko poza kontrolką działa (akumulator się nie rozładowuje podczas jazdy) to trzeba sprawdzić idąc od alternatora, przy włączonym zapłonie i wyłączonym silniku...
Witam również! To jest zwykły przekaźnik, bez funkcji czasowej - tak więc bez dodatkowych układów jest bezużyteczny jako PRZERYWACZ kierunkowskazów. Najtajniej jest wybrać się na dowolny, najbliższy autozłom i, w zależności od humoru kierownika, od złotówki do dziesięciu i jest Kolega szczęśliwym posiadaczem przerywacza kierunkowskazów. Gotowego, bez...
Coś podobnego było w fiacie 126p na światła awaryjne. Trzy elementy, kondensator,opornik i elektromagnes. Poszukaj na szrocie i masz.
https://obrazki.elektroda.pl/6403739000_... czarne - masa czerwone - STOP, w lewej lampie są 2, bo jeden idzie do prawej niebieski i niebieski z czarnym - kierunkowskazy żółty i żółty z czarnym - pozycyjne
Witam. Potrzebuje pomocy, ponieważ chce przerobić tego oto Technics-a na bardzo dobrze znane scalaki TDA7294. A chciałbym żeby po przerobieniu chodziły wszystkie potencjometry oraz funkcje tj. np Mute, Loundess. Prosił bym was o jakiś schemat dlatego że jestem jeszcze początkujący. Mam jeszcze pytanie odnośnie tego wzmacniacza. Wy lutowałem hybrydę...
Hmm..no właśnie jest taki myk, że alternator był wymieniany bo chyba mi przeładowywał.. kontrolka bardzo mocno się świeciłą aż się zjarała... a nie mam żaróweczki na wymianę :| więc nie mogę sprawdzić nic w ten sposób To tak w ramach primaaprilisu możesz wymontować żaróweczkę od kierunkowskazów i wmontować jako kontrolkę ładowania.
Mam problem ze światłami awaryjnymi, nie chcąc zakładać nowego tematu podepne się tutaj. Więc tak... kierunkowskazy działają bez problemu (prawy, lewy -wszystko ok) ale jak włącze światła awaryjne to zamiast mrugających kierunkowskazów widze na stało świecące lewe kierunkowskazy, coś tam próbowałem robić ale bez rezultatu. Wszelkie pomysły mile widziane....
Witam mam następujący problem w swoim maluszku elegant 98r , brak tylnych świateł , kierunkowskazy są . Styk kostki z lampą jest . Nie ma po prostu prądu w tych przewodach. Bezpieczniki również całe . Może ktoś miał podobny przypadek . Pozdrawiam.
Napięcie ładowania nie powinno (nie może) przekroczyć 14,5V, licząc już na alternatorze! To raz. A dwa, to taki efekt zawsze będzie bez stabilizacji, bo nawet ze sprawnym regulatorem napięcie się zmienia, choć nie w aż takim zakresie. Najlepszą analogią jest praca przerywacza bimetalowego w np. fiacie 126p :D , jak bardzo zmienia się "miganie".
Podstawowe przeróbki ( niedomagania) instalacji w maluchu to : zabudowa przekaźników świateł, podłaczenie światła stopu bezpośrednio z akumulatora, zastosowanie elektronicznego przerywacza kierunkowskazów, podłączenie obwodu kierunkowskazów oddzielnym obwodem z akumulatora, sprawdzenie "masy" żarówek , alternatora, silnika itp, zabudowa elektronicznego...
Przerywacza nie ma, ale sprawdź pod maską w skrzynce z bezpiecznikami i przekaźnikami, czy jest do awaryjnych. To nie jest Fiat 126p. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
jeszcze jedna, ale nie pali się. Kontrolka kierunkowskazów. W oryginalnej instalacji kontrolka od awaryjnych nie była podłączona w liczniku. Była ona w samym włączniku.
Witam bardzo proszę o pomoc! Nagle zabrakło mi świateł mijania, drogowych oraz nie pali mi się lewa pozycja (żarówka ok). Przed awarią wszystko działało. Przełącznik ten na desce kupowałem tydzień temu nowy. Bezpieczniki ok. Proszę o pomoc. Może to ten przełącznik zespolony czyli tam gdzie są manetki od wycieraczek, kierunkowskazów i świateł drogowych?...
A jeśli bym chciał zmontować taki układ do fiata 126p zamiast "bimetala" to jaki bym musiał zastosować tranzystor jeśli suma żarówek na jedną stronę wynosi około 47 Watt
Witam. Tak jak pisze w temacie poszukuje tej instalacji.Jesli ktos ma jakies dane na ten temat to prosze o jakiekolwiek informacje.A dokladniej to "zgubil mi sie prawy kierunkowskaz i lewe swiatlo mijania. Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam
Nie ma chyba, a co konkretnie się nie zgadza? Bo jeśli kupiłeś z pierwszej lepszej prywatnej tłoczni, to normalne że nie będą pasować. Elegant miał gładkie błotniki, bez przetłoczeń i z dziurą na kierunkowskaz boczny. Ale nie powinno to rzutować na przyklejenie go do nadwozia.
Daj na sygnał rezystorek pulldown lub pullup , przyłącze i wartość doświadczalnie od dużych wartośći . Lumel też wyłapuje na wolnych obrotach spadki napięcia gdy jest kierunkowskaz włączony, delikatnie wskazówka skacze w rytm kierunków. tutaj jakiś stabilizator napięcia raczej
Witam. Ja zrobiłem dla braciszka tuning tarczy licznika i kilka dodatkowych kontrolek, np: sygnalizacja świateł pozycyjnych podświetla obraz lampy a promienie na dół światła krótkie, osobne kierunkowskazy obrotomierz na ledach, wsteczny, lampkę do alarmu i coś tam jeszcze... A tak wygląda
Witam, Mam pytanie odnośnie kondensatora. Mianowicie posiadam fiata 126p. Jak wiadomo, Przy włączonych światłach i dmuchawie, uruchomienie nawet kierunkowskazu powoduje zwolnienie dmuchawy. Chcę delikatnie nagłośnić auto i obawiam się, że z nawet delikatnym wzmacniaczem 2 x 40W RMS i głośnikami 50RMS wszystko będzie przygasało. Pomyślałem o kondensatorze...
Dodatkowe światło STOP lależy podłączyć do obwodu świateł oryginalnych. Może to być konstrukcja na diodach LED, więc niewiele obciąży instalację. Jeżeli słabo świecą kierunkowskazy (i inne światła większej mocy) należy sprawdzić jakość podłączenia akumulatora (oczyścić klemy, oczyścić przyłączenie kabla "masy").
Przede wszystkim obowiązkowo na wyjściu stabilizatora LM7805 powinien się znaleźć kondensator 10-100uF/15V + 100nF. Czyli takie same wartości jak na wejściu z + akumulatora? będę próbował jak znajdę takie w domu. Można spróbować na zasilaniu układu dać dławiki i kondensatory w celu eliminacji zakłóceń. Do samych wyprowadzeń układu dolutować 100n oraz...
Mam taki problem, nie działają tylne światła pozycyjne i światło cofania w Maluszku. Stop i kierunkowskazy działają bez problemu. Żarówki i bezpieczniki są w porządku. Co może być przyczyną awarii?? nie jestem ani mechanikiem ani elektrykiem więc proszę o jasne wyjaśnienie :) Pozdrawiam.
z kostki od stacyjki wychodzą za wł kluczyka 2 przewody + do świateł i + do ..kierunkowskazów ..wycieraczek stopu ..każde wyjście + jest niezależne odłącz kostkę jeżeli światła zginą to moze być niesprawny wyłącznik do świateł zprzerywacza kierunkowskazów jest wyjście na kontrolkę może byc uszkodzony przerywacz lub kontrolka kierunkowskazów(żarówka)...
Przewód od alternatora, ten gruby pociągnij do tego najgrubszego przy rozruszniku. Nie ma sensu ciągnąć dwóch przewodów do akumulatora. Do Twojej cewki konieczny jest rezystor lub przewód oporowy. Jeśli nie masz, ratuje Cię włączenie w szereg żarówki 21W/12V. Takiej jak od tylnego kierunkowskazu. Ten elektrozawór na gaźniku ma być podłączony, bo nie...
Można spokojnie: na lawecie na przykład, albo na naczepie samochodu dostawczego. W innym wypadku musiałbyś na własny koszt przeprowadzić kosztowne badania w celu zarejestrowania go, opłacenia OC, wykonania przeglądu technicznego. Oczywiście konieczne byłoby zamontowanie takich elementów jak światła mijania, stopu, kierunkowskazy i wiele, wiele innych......
Witam .Czy można zastosować ten moduł w romecie ? A jeżeli nie to podajcie namiary. Dzięki Jeżeli masz na myśli zwykłego komara to stanowczo nie. Jest tam zwykły najprostszy iskrownik co uniemożliwia zrobienie takiej przeróbki. Po za tym komar ma dobrze zrobiony zapłon i nie potrzebuje zamiany, mrozy nie mrozy zawsze odpala (chyba ze masz zamiar dołożyć...
Powiem tak że robiłem 101 przróbek w malaczu aż wylądował na autozłomie. Ładowanie zależy od regulatora, i to jest gra w ciemno jedne łądują 13,7 drugie 14,6V, naprawde to jest losowy wybór. Drugi problem to podciągnięcie masy prosto z obudowy alternatora do masy w okolicy modułu zapłonowego a nie do mokrego i gnijącego tylnego pasa. 3 problem to dołożenie...
dziekuje za pomoc :) Dodano po 1 Chciałbym poprawić bezpieczeństwo w swoim maluszku... dodatkowy stop mógłby dużo zdziałać.. Jak go podłączyć by nie obciążał instalacji? Najprostszy sposób to pod czerwony kabel od stopu tylnego, ale czy to dobry pomysł? aha.. i co mądrego zrobić z tymi kierunkowskazami ? których prawie nie widać po naciśnięciu pedału...
Sprzężyć nie było by tak trudno. Ale nie wiem czy to ma sens :D Bo kierunkowskaz by się włączał w trakcie skręcania. Jak to robią (nie którzy :D ) kierowcy Fiatów 126p. p.s. FIAT 126P to skrut od F atalna I mitacja A utokaru T urystycznego 1 osobowego 2 drzwowego i 6 krotnie P rzepłaconego :D Nom, możliwe, że tak robią, ja nie mam wśród moich znajomych...
Tak, racja. Ale jak poszły na zwarcie to jest po akumulatorze. Zresztą nie ma co gdybać dopóki Autor nie sprawdzi połączeń i alternatora bo tak to jest wróżenie z fusów. Elektroniki w maluchu było niewiele (w zależności od wersji i wyposażenia dodatkowego); regulator częstotliwości pracy wycieraczek, moduł zapłonowy Nanoplex (ale to chyba od EL-a w...
Witam, to częsty problem w maluchu. Na tym bezpieczniku jest za dużo rzeczy: wycieraczki, spryskiwacz, światło cofania, stop, kierunkowskazy, kontrolki, wskaźnik paliwa, dmuchawa i czsami nawet ogrzewanie tylnej szyby. Poza tym, bezpieczniki w maluchu lubią korodować-wzrasta ich oporność i tym samym temperatura. Rozwiązaniem jest instalacja jednego...
Odkopuje. W maluchu jedynie co naprawde da się poprawić w alternatorze to odciąć przewód ładowania wychodzący od alternatora do rozrucznika i przeciągnąć bezpośrednio od alternatora do akumulatora. Działa o niebo lepiej. Zimą włącze radio światła (h4) dmuchawe kierunkowskaz wycieraczki i wszystko pracuję normalnie :) !!. Fakt że regulatora napięcia...
Witam . Przełacznik od świateł sprawdziłem zaraz po bezpiecznikach , co do przekażników pierwszy , chyba od wycieraczek , a drugi jest na pewno od kierunkowskazów i nie wiem czy czasem on nie jest uniwersalny . Jutro postaram sie kupić nowy przekażnik więc będe wiedział o co chodzi bo to chyba on padł . Pozdr .
Nawet jeżeli zapodam tutaj schemat: https://obrazki.elektroda.pl/3162205800_... I opis do niego: Schemat pochodzi z książki pt. "Jeżdżę samochodem polski Fiat 126p" 1 - lampka kontrolna rezerwy paliwa 2 - wskaźnik poziomu paliwa 3 - lampka kontrolna kierunkowskazów 4 - lampka oświetlenia zestawu wskaźników 5 - lampka kontrolna świateł...
Siema mam taki mały problem no może nie mały Mianowicie kupiłem sobie fiacika i coś się w nim zepsuło gdy go kupiłem nie miał całej elektryki światła nie świeciły kierunkowskazów itp ale iskra na świecy była i palił normalnie ale gdy przepiołem elektrykę to światła zaczęły świecić kierunkowskazy działać a iskry na świecy nie ma dokładnie to prąd wogóle...
Jeśli działają kierunkowskazy to i stop powinien, zewrzyj przewody na wyłączniku przy pedale hamulca i sprawdź czy świeci. Potem podnieś delikatnie całą skrzyneczkę z bezpiecznikami i zobacz czy nie wypadł jeden konektorek od świateł przednich. Pisz w dziale dla początkujących - przenoszę!
To od razu trzeba było to napisać, a nie okrężną drogą. Jeśli byś chciał podobnie jak w 126p to ten gruby przewód z alternatora idzie do rozrusznika, tam jest połączony z głównym prądem od akumulatora, a przy klemie plusowej przy akumulatorze odchodzi przewód taki sam jaki jest przy alternatorze czyli ok 6mm2, i to on zasila całą instalację w 126p....
Witam. W dużym Fiacie i Polonezie z lat '80 Maluch typowy na linkę maił w stacyjce 3 przewody. -Zasilający, -napięcie na światła i resztę -napięcie na zapłon. Polonez i 125 miały przekaźniki było to tam ciut inaczej rozwiązane ale funkcja stacyjki ta sama bo ta sama kostka z dodatkowym kablem - rozruch. Gdzie często w maluchach były montowane te kostki...
Witam.Posiadam fiata 126p z 78 roku.Brak tylnego oświetlenia oraz postojowych.Stop,kierunkowskazy,przednie długie i krótkie działają bez zarzutu.Bezpieczniki sprawdzone.Przełącznik zespolony wymieniony.Przełącznik świateł działa.Wszystkie styki na kostkach wyczyszczone.Masa również. Jaka może być inna przyczyna problemu?Ewentualnie proszę o schemat...
CIĘGNO BIEGÓW NOWE ORYGINALNE EMBLEMAT „POLSKI FIAT” GUMA WLOTU POWIETRZA NOWA ORYGINALNA KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW NOWE ORYGINALNE KOPUŁKA APARATU ZAPŁONOWEGO NOWA ORYGINALNA KOREK WLEWU OLEJU UŻYWANY / NOWY ORYGINALNY LINKA SSANIA FIAT 126P ORYGINAŁ ŁOŻYSKO PIASTY KOŁA ORYGINALNE ŁOŻYSKO PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ ORYGINALNE ŁOŻYSKO OPOROWE SPRŻEGŁA...
Kiedy ja byłem "na miejscu" to mimo, że iskra była to silnik nie odpalał. Ale osobiście nie pchałem tego auta. Po prostu w przypadku wystąpienia problemów sprawdzałem wszystko po kolei i w końcu auto odpalało; wykręcałem świece-iskra była, sprawdzałem ustawienie zapłonu-było ok, zdejmowałem przelew z gaźnika-paliwo tryskało. Jedyna anomalia to dla mnie...
Z bezpiecznika 1 lub 2, zależnie od serii, ale tego, do którego z jednej strony dochodzą niebiesko-czarne kable. Zasilany jest z tego bezpiecznika i we Fiaciku nie jest mozliwe rozpięcie się czegoś "po drodze", zagniatają przewody w końcówkach; najwyżej ugnił gdzieś. W lampie tylnej jest tak płytka (z tyłu lampy!) i tam najczęściej dochodzi do korozji...
No ale jeśli by osiągał 50 km/h miałby światła kierunkowskazy dobre hamulce światła mijania to by dało się go zarejestrować na karte motorowerową?? Dodano po 1 Aha i jeszcze jedno czy skuter elektryczny inaczej e-scooter jeśli by osiągnął 50 km/h z silnikiem 1000w to dało by się go zarejestrować jak by miał światła itp??
temat jak najbardziej aktualny mam przerywacz od fiata 126p, który ma 4 styki oznaczone j.n 1. + 2. C podejrzewam że jest to kontrolka awaryjnych 3. 31 masa 4. LR podejrzewam że jest to styk oznaczony na twoim rysunku jako 2 i 5 mam też włącznik świateł awaryjnych również od fiata 126p, który ma też 4 styki mam pytanie czy mam wyrzucić z instalacji...
U mnie w bagażniku jest istna pajęczyna..... -.- Dodano po 5 Iskry nie ma na włączonym (migająca lampka) i wyłączonym (brak lampki) alarmie.... Alarm działa raczej poprawnie bo słychać specyficzne (pyk) przy naciśnięciu pilota no i kierunkowskazy zapalają się i gasną po włączeniu i rozłączeniu alarmu, więc raczej nie stawiam na alarm.... Ale to ja przychodzę...
Witam. Kupiłem maluszka i dosłownie po kilku kilometrach zgubiłem co następuje: światła mijania, drogowe i stopu, wycieraczki, kierunkowskazy, nawiew. Dodam, że awaryjne działają, silnik kręci, pali, pozycyjne też są, żarówki reflektorów sprawne. Z tego co wiem to co nie działa, może być uruchomione tylko przy pracującym silniku silniku. Coś z kostką...
toyota kierunkowskazy gasną kierunkowskazy gasnące kierunkowskazy
pomiar prądu pomiar pradu kabel monitor 120hz zamontowac silownik
zegar metron instrukcja zegar metron instrukcja
Niestabilne działanie świateł i radia w Volvo S80 Błąd F05 w kotle Ferroli DivaCondens - przyczyny i rozwiązania