Pod przednią maską odszukaj wiązkę stacyjki i podaj na krótko prąd na rozrusznik,często kostka stacyjki padała :)
kostka stacyjki
Kostka stacyjki.
Co tam sprawdzać? kołek w kostce stacyjki się kończy i nie łączy styków
Na kostce będzie a na rozruszniku nie np. Można zacząć od stacyjki i sprawdzać po kolei.
Masz uszkodzoną "kostkę" stacyjki.
zapewne chodzi Ci o stacyjke z rozruchem elektrycznym tu masz schemat elektryczny 126p FL on wszysko wytłumaczy
Zrobić światło stop z bezpiecznika od sygnału. Odnaleźć spadek napięcia na kierunkowskazach ( sprawdzić styki na przełączniku od awaryjnych, skrzyka bezpiecznikowa, kostka stacyjki oraz połączenie przy cienkim kablu akumulator - zasilenie instalacji. Pozdrawiam.
Sprawdz jeszczę kostkę stacyjki.
Ja nie mam typowej stacyjki z kostką, jest to stacyjka bezpośrednio podłączona bez kostki to klasyk '79, ale spróbuję wymienić całą stacyjkę.
Pierwsze co bym sprawdził to kostka stacyjki. https://www.google.pl/search?q=kostka+st...
prawdopodobnie źle jest spięta kostka od stacyjki
Kostka stacyjki do wymiany.
Witam jesteś pewny co do rozrusznika tak, jeśli nie działa ze stacyjki to spróbuj na krótko na rozruchu jak zadziała to kostka w stacyjce pozdrawiam.
kostka od stacyjki do wymiany nadpalona
Czerwony jest ok a teraz przekręć stacyjką i zobacz na którym jest napięcie na 1 pozycji i na rozruchu? Jeśli nie ma na żadnym tylko na czerwonym kostka stacyjki do wymiany.
Przyczyną żarzenia się kontrolki może być słaby (podpalony) styk w samej stacyjce (kostce).
bezpieczniki raz jeszcze . przede wszystkim pierwszy i drugi od przodu samochodu. no chyba że kostka pod stacyjką.
A kontrolki przygasają, jak tak to albo nie kontaktuje ci na zaciskach akumulatora albo kostka w stacyjce padła, znajdź kostkę od stacyjki i spróbuj odpalić na krótko, tylko wrzuć na luz !!!!!!!!!
Witam Zobacz czy na przewodzie sterowania przy elektromagnesie jest prąd po odpuszczeniu kluczyka . Jeśli tak to może być uszkodzona kostka stacyjki . Powodzenia.
Witam Mam pytanie. Chce odpali silnik z stacyjki ale żadne ze schematów nie daje pozytywnego skutku. Proszę o pomoc Na zdjęciach jest kostka od stacyjki rozrusznik i akumulator
Kostka stacyjki do wymiany. Stara jest maksymalnie zużyta.
Sprawdź kostkę stacyjki. Oraz prekaźniki świateł.
Problem tkwi w spadkach napjęcia w instalacji. Proponuje sprawdzić główne połączenia elektryczne, tj:główny przewód przy rozruszniku{połączenie akuś alternator},przewód od akusia do stacyjki,i kostka pod stacyjką,najlepiej przemierzyć to wszystko woltomierzem.
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Uszkodzona kostka pod stacyjka, wymieniasz i po klopocie.
z kluczyka nie pali Ale na kabelki pali Wytłumacz co znaczy "na kabelki pali" ? Sprawdź czy z kostki stacyjki "wychodzi" +12V [50] podczas próby przekręcenia kluczyka i uruchomienia rozrusznika ?
W stacyjce, pod spodem jest kostka z kabelkami. Ona może robić zwarcie - wymień ją.
A jaka inicjatywa własna? Kupuje się nową kostkę stacyjki i wymienia - trzyma się na dwu srubkach. Zamykam.
Na pierwszy rzut oka widać że jest na około opaska zaciskowa poluzujesz śrubę na śrubokręt krzyżakowy i ściągasz całe przełączniki odkręć też kostkę stacyjki na dwie śruby lepsze dojście jak są łby śrub to delikatnie odkręcaj powinny puścić jak ich nie ma to punktak ostry i młotek .
...jak odpale na popych bo tak pali za każdym razem ... Uszkodzona kostka stacyjki lub opornik(a dokładnie przewód oporowy)łączący cewkę zapłonową z instalacją samochodu. Jeśli chodzi o kostkę stacyjki bardzo często wycierały się tam plastikowe bolce odpowiedzialne za zapłon i za rozruch,powodując taką sytuacje że przy kręceniu rozrusznikiem brakowało...
Sprawdź kostki od zasilania stacyjki a najlepiej wszystkie kostki w bagażniku bo często w kostkach śniedzieje i na dołkach jak auto podskakuje to zanika kontakt na wsówkach
Sprawdź kostkę stacyjki, pewnie jest spalona. A co do bezpiecznika to nie pomogę.
- gdzie dokładnie znajduje się drugi koniec tego kabla na wsuwkę. Jest on wpięty bezpośrednio do wtyczki ze stacyjki czy po drodze jest jeszcze jakaś kostka, bezpiecznik ?
Rozumiem, że jak już odpali, to chodzi w miarę normalnie? Czyli problem leży w rozruszniku, który nie chce kręcić silnikiem?. Jak rozrusznik nie kręcić, to należało by sprawdzić, tak jak już wyżej napisano, stan masy silnika. Jest to taka miedziana taśma, która lubi się przetrzeć i zerwać. Jeśli to nie to, to trzeba się zabrać za stan rozrusznika: tulejki,...
Może być kostka stacyjki - brak 50 na rozrusznik, Brak przejscia od stacyjki na cewkę automatu rozrusznika. Co ma wspólnego dendix,gdy milczy cewka automatu?
Miałem ten sam problem wymień stacyjkę lub poproś dobrego elektromechanika o wstawienie przekaźnika przy stacyjce co będzie taniej.Dla sprawdzenia odepnij kostkę przy stacyjce i zewrzyj styki jeżeli rozrusznik zakręci to problem rozwiązany (stacyjka) :D
Weź kawałek drutu i w kostce stacyjki zewrzyj przewody zasilanie i rozrusznika. Jak zakręci, to masz odpowiedź.
Pożycz od siostry suszarkę do włosów(jak nie masz siostry to od sąsiadki :D) i na zupełnie zimnym silniku ogrzej czujnik położenia wału i zobacz czy maluszyna odpala.Podobne próby zrób przy ogrzewaniu cewki i modułu.Wyeliminujesz w ten sposób "termiczne uszkodzenia" w/w elementów bo same oględziny czy pomiary multimetrami tego nie wykażą.Oczywiście...
Pod wykładziną bagażnika jest gruby czerwony przewód rozłącz go jeżeli kontrolki swiecą dalej to problem leży w tej przeróbce i kłopot jest przy rozruszniku nejprawdopodobniej źle połączone przewody. Zlikwiduj tą przeróbkę a rozrusznikiem zakręcisz zwierając w czarnej kostce stacyjki przewód brązowy lub czarny z czerwonym. Oczywiście sprawdź podłączenie...
Masz cewkę dwubiegunową?Podpinałeś zapłon bez przewodu oporowego?może podepnij zapłon wprost pod alternator ominiesz w ten sposób długą drogę: akku,kostka stacyjki,kostki wiązki tylnej,przewód oporowy itd.Z tymi kondensatorami to nie przesadzaj wystarczy jeden przy aparacie zapłonowym.Przerwy na świeczkach nie za duże?
Z SZYBĄ NIE MA KŁOPOTO : BIERZESZ Z KOSTKI OD STACYJKI NAPIECIE WSTAWIASZ BEZPIECZNIK NA TYM PRZEWODZIE PROWADZISZ DO KABINY NA WŁĄCZNIK A Z WŁACZNIKA PROSTO DO SZYBY A MASE PRZEWIERC SOBIE NA MAŁY BLACHWKRET I PRZYKREC DO KAROSERII A Z AWARYJNYMI JEST TROSZKE ZABAWY !!!!!! Nie pisz dużymi literami! j.
Witaj, posprawdzaj zasilanie w miejscach zaznaczonych na schemacie, zwłaszcza tych w niebieskich kółkach. Opisz wyniki. Zaczynasz od kostki stacyjki a nawet od punktu 5 ze schematu! Opisz wyniki!
Witam.Zajmuję się naprawą rozruszników , alternatorów i miałem już kilka takich przypadków.Problem z odpaleniem Malucha na gorącym silniku związany jest ze spadkiem napięcia pomiędzy kostką stacyjki a rozrusznikiem.Usterkę tą usuwam poprzez zamontowanie dodatkowego przekaznika.
Przepraszam za archeologię, ale kostkę wyjąc żaden problem, natomiast nijak nie chce mi wejść z powrotem. Czy ma ktoś pomysł co z tym fantem zrobić?
Witam. Wymień kostkę stacyjki.. Gdy ma nadpalone lub przegrzane styki daje małe [zbyt małe] napięcie na moduł zapłonu.innych przyczyn nie widzę.
Tym przewodem idzie zasilanie ze stacyjki. Chyba byl koloru niebieskiego i wpięty był białą kostką w instalację za silnikiem po lewej stronie. www.elektroonline.pl/a/9185,Schemat-inst... nr 41 na schemacie
Robimy następująco: -na przewód od rozrusznika przy stacyjce podajemy plus bezpośrednio z akumulatora -zdejmujemy wsuwkę z rozrusznika -wsuwkę podłączamy do żarówki H4, a jedną z dwóch pozostałych nóżek żarówki dotykamy masy -jeśli żarówka świeci, do sprawdzenia zasilanie stacyjki, bądź jej kostka do wymiany -jeśli nie świeci, przewód przerwany i trzeba...
W maluchach była stacyjka z dodatkowym stykiem do zasilania świateł, które rozłączało je podczas rozruchu. W maluchach z resztą układ połączenia wyłącznika świateł był taki, że światła zapalały się i gasły automatycznie po przekręceniu stacyjki. Takcih aut było więcej - to nie było dodatkowy styk tylko było tak podłączone, że dane zapłonu odcinało...
Witam, po złym podłączeniu kabli akumulatora rozrusznik kręci bez kluczyków w stacyjce i do tego palą się światła postojowe. Po odłączeniu stacyjki na kostce dzieje się to samo. Bendix dostaję prąd w każdym przypadku. Proszę o szybką pomoc. Co może być zepsute?
Pewnie któraś wtyczka nie łączy. Zacznij sprawdzać od stacyjki, potem zaraz za bezpiecznikami masz kostki, chyba pomarańczowy przewód, następnie za silnikiem łączy się z przewodem niebieskim. Tam też zobacz to połączenie.
Na niskich obrotach kontrolka ma prawo się zaświecać. Jak gaśnie po dodaniu gazu, to wszystko jest w porządku. Szczególnie jak masz jeszcze prądnicę, bo nie napisałeś jaki masz generator. Czy na ciepłym silniku rozrusznik "tyka" czy całkowity trup? Kontorlę układu rozruchu zacznij od kostki pod stacyjką. Ulegają one często wypaleniu. Ja polecam założenie...
Proponuję zamontować przekaźniki jak najbliżej lamp i akumulatora. Ja mam założone dwa przekaźniki. Grubym przewodem przez bezpiecznik doprowadziłem napięcie bezpośrednio z akumulatora. Wyjścia z przekaźników pod styki żarówek. Sterowanie: przewód ujemny z cewki przekaźnika do masy, przewód plusowy do przewodów które oryginalnie doprowadzone były do...
Witam Koledzy podpowiedzieli ja bym jeszcze proponowal sprawdzić obwod zalączenia rozrusznika od stacyjki do elektromagnesu przy rozruszniku najprosciej z kanalu zdjąć konektorek na elektromagnesie i pobudzic kawalkiem przewodu elektromagnes lącząc gruby przewod ze stykiem konektorka Jezeli rozrusznik kręci prawidlowo to moze byc cos ze stykiem przy...
Masz raczej problem ze stacyjka.. tak mi się wydaję. Wynika z tego co piszesz, że w pozycji "ON" swiecą się kontrolki, a jak przekręcisz na rozruch to gasną .... to wyglada na rozwaloną stacyjke. Sama stacyjka jest raczej mechanicznym tworem, ale w maluchu jest taka kostka przylozoba do stacyjki (musisz otworzyc te obudowe na kierownicy) i na tej kostce...
Jezeli rozrusznik nie kreci to szczotki sie zawiesily. Sprobuj stuknac pare razy najlepiej kluczem w rozrusznik a szczotki opadna i powinien krecic.:) Dodano po 5 a jezeli z rozrusznikiem nie pomoze to znaczy z ci sie kostka w stacyjce poszla .....;) ja tez tak mialem musisz ja wymienic i bedzie git;)
https://obrazki.elektroda.pl/3616644900_... Nie powinno nic świecić. Ma mrugnąć jak moduł kluczuje cewkę. Taka jest idea pracy tego i każdego układu zapłonu. Jeśli świeci to też po cewce już raczej. Ja podpiąłem żarówkę na wtyczce która idzie do cewki ale nie podłączyłem wtyczki do cewki, kostka ma dwa kable jeden plusowy od stacyjki...
Jeśli jest to przewód do pinu w kostce oznaczonego jako "30" - jest to główny, stały plus. Piszę "jeśli" bo w 126p czerwony to jest to rozrusznik na przykład. A tej Pandy tak nie pamiętam. Przyczyn może być wiele: może to być luźny konektor na czerwonym przewodzie. Idzie nim praktycznie cały prąd do auta, więc amperaż spory i jakiekolwiek luzy w połączeniach...
Dzix , sprawdz kostke stacyjki , po poluzowaniu plastikowej osłony kolumny kierowniczej zobaczysz dwa wkrety /rozmiar M3x10mm/ , ktore trzymaja kostke . Po wymontowaniu kostki srubokretem nacisnij wystajace z niej kołeczki , aby polaczyc styki. Mozesz to rowniez zrobic krotkim przewodem . W ten sposob wyeliminujesz jedna z mozliwych usterek , ale moim...
Sprawdzić czy podczas kręcenia jest napięcie tam gdzie powinno(może kostka stacyjki) najlepiej żarówką,masa na silnik podstawa ,ale jak dobrze kręci odpada,tam rozrząd do iskry nie ma nic.Jeszcze moduł czujnik na wale, sprawdz to ,no i odpowiedni luz na zaworach to podstawa,wybierz se coś.
Witam ponownie, niestety mój problem nie został ostatnio rozwiązany. Problem jest taki, posiadam fiata 126p eleganta i każda próba uruchomienia samochodu musi odbyć poprzez zwarcie przy kierownicy kabla czerwonego z brązowym inaczej samochód nie odpali (kręci rozrusznik lub nie), co ciekawsze na wyłączonych wycieraczkach w ogóle nie ma mowy o odpaleniu...
Proponuję zacząć od kostki stacyjki, na włączonym zapłonie jeden kabel bez napięcia, reszta pod napięciem. Jeżeli jest inaczej to masz odpowiedź. Jeżeli na kostce jest dobrze to włącznik świateł, to też częsta przyczyna, ale wtedy kierunki i klakson nie powinny zniknąć.
Witam wszystkich Mam Fiata 126p 1992r(zapl. w satcyjce), w ktorym wystepuje nastepujacy problem, otoż podczas proby zapalania go za pomocą stacyjki, rozrusznik kreci jakby akumulator byl słaby(ino ino) co ciekawe jak jest zimny to od biedy zapali za 7-8kreceniem rozr. tzn. trzymam kluczyk caly czas. Akum jest ok, podmienilem rozr. na inny i niby ok...
W tym maluchu masz stacyjkę na trzy piny nowa jest na cztery ,będziesz musiał zmienić którąś kostkę, zostanie ci czerwony przewód (to jest wyjście na rozrusznik) .I ten przewód trzeba dociągnąć aż do rozrusznika i w piąć na elektromagnes.Trzeba odpowiednio ten przewód zabezpieczyć żeby się nie przetarł albo uszkodził . Powodzenia.
Nie ułamany a wytarty, kostka jest do dokupienia i kosztuje około 40 zł, jest taka sama jak w polonezie do rocznika 95. Posmarować w okolicy bolców wazeliną techniczną.
Podpowiem tylko, że należy posuwać się od kostki przełącznika w bagażniku i dalej do skrzynki (czasem zgnije nasadka konektorowa na skrzynce) - ale zawsze badać przewód koloru niebieskiego; szaro-czerwony to mijania. Jeśli są mijania a nie ma tylko drogowych (bo tak rozumiem słowo "długie") to przynajmniej włącznik w liczniku i stacyjka są O.K.
możliwe przyczyny: wkładka stacyjki włącznik świateł przełącznik zespolony najlepiej zacznij od początku czyli od stacyjki - wyjmij włącznik świateł i go odłącz, włącz zapłon i sprawdź czy w kostce włącznika są 2 napięcia 12v Jeśli tak to podfłącz włacznik włącz światła i sprawdź czy na każdym pinie jest napięcie Jeśli jest to przełącznik zespolony...
Z tym połaczeniem ja miałem też taki głupi problem że ktoś wcześniej ten kabel krzywo przykręcił i na dołkach stykal sie z masą pojazu i właśnie takie rzeczy się działy. JA bym jeszcze sprawdził koniecznie masę przechodzacą od belki do alternatora i kabel B+ z alternatora. Takie objawy mogą też być jak rozłącza się kostka od stacyjki w bagażniku bo...
sorry, że odkopię stary temat ale miałem to samo i wina była nie przełącznika ale kostki w stacyjce - która nie stykała do końca po przekreceniu kluczyka - po wymianie wszystko ok, światła mijania zapalały się bez oporów BTW: mam H4 Philips + 30% bez zadnych przekaznikow...
daj niezależne zasilanie do przerywacza kierunkowskazów do przewodu niebiesko-czarnego przylutój dodatkowy kabel z bezpiecznikiem w oprawce a od niego do kostki do stacyjki (czarna kostka )do przewodu niebieskiego + za wł kluczyka( przyczna tej awarii za duży spadek napięcia ) (za dużo odbiorbików na jednym przewodzie) Dodano po 11 _sigi_______tak nie...
Problemy zaczęły się od tego, że po wymianie kostki stacyjki, silnik zaczął przerywać, dusić się, miał mało mocy i gasł po puszczeniu gazu (może to czysty zbieg okoliczności). Wyczyściłem świece i wszystko wróciło do normy. Problemy powróciły następnego dnia, z tymi samymi objawami. Próba przejechania się skończyła się tym, że silnik po pewnym czasie...
Witka! Te wszystkie objawy to wynik słabych kontaktów elektrycznych. 1.Pisałeś o plecionce,sprawdź raz jeszcze. 2.Nie zapominaj o gicio przewodzie od aku.+ do rozruchu.(złącza oraz sam przewód zdarzało się,że przełamywał się w oklocach skrzyni biegów). 3.Przewód od aku.+ złącze przy aku do stacyjki,kostki stacyjki i sama stacyjka. 4.Połączenie masy...
Antena to sprawa oczywista. Od strony zasilania żółty kabel z kostki radia podłącz do plusa po stacyjce (na którym pojawia się 12V po załączeniu kluczyka), czerwony na stały plus - to podtrzyma Ci pamięć radia, a czarny do karoserii (klema "-" akumulatora).
witam i jesli moge cos doradzic sprawdz plecionke doprowadzajaca mase z silnika na nadwozie - jesli silnik pali w czasie krecenia rozrusznikiem ,a po puszczenia kluczyka na zaplon gasnie winna jest kostka stacyjki ,co do gaznika jesli wezmiesz os przepustnice w palce i sprobujesz nia poruszac i nie ma ewidentnego luzu poprzecznego to go nie ruszaj ,a...
Zobacz czy da się łatwo odpalić "na pych".Jeśli tak to uszkodzona kostka stacyjki i "gubi iskrę"w momencie kręcenia rozrusznikiem. Kiedyś w starym fiaciku(nie pamiętam czy w elegancie występuje ten kabelek)wymieniałem kabel oporowy łączący cewkę zapłonową z instalacją.Samochód dało się tylko odpalić jedynie na akumulatorze 110Ah a na orginalnym,nowym"maluchowskim"można...
Witam. Sprawdż stan akumulatora.Wyczyść zaciski i czopy akumulatora.Sprawdż dużą nakrętkę( M8) na rozruszniku.Jeśli to jest w porządku sprawdż kostki przy podszybiu w bagażniku.W tych czasach z których pochodzi samochód modne były wyłączniki prądu i masy.Sądze że samochód dopiero co kupiłeś.Może jest taki patent i został przez przypadek wyłączony. Weż...
Głośniki - chyba jasne. Pamietaj o zachowaniu poprawnej polaryzacji przy podłącaniu (+ do + i - do - głośniów). W przypadku błęnego podłączenia nic nie uszkodzisz ale uzyskasz na prawde fatalne brzmienie. Czarny do masy. Czerwony i różowy połącz razem i daj do stałego zasilania. Wtedy będziesz maił radio włączane niezależnie od kluczyka. Jeśłi pociągniesz...
W Maluszku jak przekrecam kluczyk to kontrolka od akumulatora wogole się nie swieci, sprawdzilem zaroweczke w tablicy i to Polecam czyszczenie styków "elektrosolem" lub tego typu środkiem. Jak wszystko poza kontrolką działa (akumulator się nie rozładowuje podczas jazdy) to trzeba sprawdzić idąc od alternatora, przy włączonym zapłonie i wyłączonym silniku...
Witam. Kupiłem maluszka i dosłownie po kilku kilometrach zgubiłem co następuje: światła mijania, drogowe i stopu, wycieraczki, kierunkowskazy, nawiew. Dodam, że awaryjne działają, silnik kręci, pali, pozycyjne też są, żarówki reflektorów sprawne. Z tego co wiem to co nie działa, może być uruchomione tylko przy pracującym silniku silniku. Coś z kostką...
Zasilanie centralki - kabel prądowy w skrzynce bezpieczników albo kabel w kostce idącej do stacyjki (w bagażniku) Kabelki do drzwi - zdejmujesz drzwi i wiercisz w nich dziurę pod ogranicznikiem a w słupku nad dolnym zawiasem. W ten sposób się minimalnie te dziury mijają. Kabelki prowadzisz tędy co kabelek od wyłącznika krańcowego i wkładając palce przez...
Witka! Oj znam ten problem. Jeśli to maluszek już starszy to generalnie instalacja do przeglądu. Typowym mankamentem tego modelu była instalacja. Niestety trochę pracy przed tobą. Tak jak radzili koledzy, trzeba zastąpić przerywacz bimetal na elektroniczny.Ale to jest leczenie już skutku, ponieważ słaby prąd w obwodzie przerywacz elektroniczny pomyli...
Po wygladzie trudno mi powiedziec co to za badziewie.Byc moze moglbym ci pomoc,gdybys zamiescil opis,do jakich kolorow kabelkow sa podlaczone poszczegolne styki w alarmie.Ale wedlug mnie,jezeli dzialaja ci swiatla awaryjne,to nie znaczy ze jest uszkodzony alarm.Ale skoro dzialaja ci swiatla awaryjne,to reszta tez powinna ci dzialac.Bo obwod jest taki:Z...
Witam Panowie Maluszek cyka jak ta lala, odkryłem przyczynę. Niestety nikt nie miał racji a i przypadek sprawił, że ja się szczaiłem. Po zmienieniu wszystkich w/w częsci przejchałem 40 km i było git. Jednak przed samą szkołą maluch padł i nie chciał zapalić. Jak gasł to zauważyłem, że mój obrotomierz traci zasilanie wiec pomyślałem niby dlaczego skoro...
Witam ponownie.Mylisz nazwy.Chodzi tu o wlacznik swiatel i przelacznik swiatel.Wlacznik jest na tablicy rozdzielczej(kokpiy) a przelacznik to ta wajcha za kierownica.Zeby zdiac przelacznik swiatel musisz wyciagnac kierownice.No i nie chodzilo mi o ta kostke na zdieciu(je nie rozpinaj),tylko o kostke do ktorej podpinasz zarowki.Po przekreceniu stacyjki...
Witam, przeprowadzam swap w maluszku na silnik 1,2 MPI z Punto. Całą elektrykę mam już rozpisaną i podłączoną, problem jest natomiast z centralką immo, dochodzi do niej 5 przewodów: Czerwony - stały plus z aku Biały z niebieskim paskiem - kontrolka immo na liczniku Dwa przewody idą do kostki spiętej z wiązką silnika: czarny oraz szaro-zielony Został...
I teraz sobie prześledź drogę prądu bez przekaźników. Przez stacyjkę, wyłącznik świateł, na przełącznik pod kierownicą, dalej na bezpieczniki i wreszcie do kostek przy żarówkach. Trzy styki po drodze, z których ten pod kierownicą jest najsłabszy, najszybciej się niszczy (nieruchomy styk wtapia się w plastik). Wystaraczy zmierzyć spadek napięcia na złączu...
Witam. Jako że posiadam maluszka to chciałem go poprawić i trochę wytestwować ale... po usunięciu większości usterek nadszedł czas na zapłon no i przedstawię co i jak zrobiłem(proszę nie śmiać się ani nie obrażać mnie piszę tylko po to ażeby dostać poradę) był to maluszek z cewką dwubiegunową ale że takowa się spaliła założyłem od seata toledo '94 (coś...
Witam serdecznie. Otoz mam problem z popularnym maluszkiem.Samochod jest 1997 roku i nigdy mnie nie zawiodl az do dzis. Ma takie objawy iz podczas jazdy przewaznie na trzecim biegu podczas rozpedzania sie zaczyna szarpac (zadlawi sie ze trzy razy) po czym wciskajac sprzeglo zgasnie.Pozniej wystarczy przekrecic rozrusznikiem i zapala bez problemui jedzie...
Światła przeciwmgielne mają obowiązek gasić się automatycznie w momencie przełączenia świateł głównych pojazdu z mijania na drogowe. Schemat podłączenia nie jest trudny. Jest nawet na stronie producenta oświetlenia dodatkowego (całkiem niezłego): firmy WESEM. A tak wracając do postów kolegi alpika: chęci bracie masz szczere ale wiedzy trochę brakuje,...
kostka stacyjki citroen kostka stacyjki hyundai kostka stacyjki civic
kalafonia izopropanol sprawdzić silnik nawiew termik sprężarka
firmware selecline firmware selecline
Marantz 2216 – podłączenie gramofonu, wejście PHONO, uziemienie, wkładka MM/MC KENNES TVC-MHDV4035Y/12 firmware availability and official support options