Niby można włożyć w zwykłe klosze żarówki H4 z kołnierzem. Ale jak stoi w poście wyżej szybko zmatowieje odbłyśnik. Poza tym nie śiweci to tak jak powinno. Radzę kupić nowe klosze. z firmy Wesem kosztują coś około 30 zł sztuka. A są całkiem niezłe. Przekaźniki należy bezwzględnie dołozyć. Dopiero wtedy będzie zauważalna poprawa.
Sprawdź / popraw / masy . Szczególnie w tylnich lampach .
Kolory przewodów w tylnych lampach fiat 126p schemat podłączenia
Uszkodzony przekażnik kierunkowskazów nie wchodzi w grę .Po prawej stronie kierunkowskazów jest on niedociążony więc puka szybciej a zarazem kontrolka kierunkowskazów mruga szybciej po prawej stronie kierunkowskazów sygnalizując tym brak kierunkowskazu w przedniej lub tylnej prawej lampie.
Mierzę miernikiem - ponad 12v, nie świeci nawet po podłączeniu bezpośrednio do kabelków w oprawce lampy ????
Napisz który żarnik - pozycyjny, czy stopu. Jeżeli pozycyjne to nie ma masy w tej lampie. Wtedy obwód zamykany jest przez masę żarówki i szeregowo przez włókno światła pozycyjnego... Bynajmniej najpierw sprawdź, czy masz masę na tej lampie. Pozdrawiam
Witam. Jest możliwość. Potrzebna jest lampa stroboskopowa. Każdy elektryk samochodowy powinien ją mieć. P.
sprawdź złącze w lewej tylnej lampie
Np. oznaczyć je iksem.
Witam!!! Zastanawiam się czy można zastosować do budowy lampy plazmowej zamiast trafa WN cewkę zapłonową z Fiata 126p. Jeżeli tak to co trzeba w niej przerobić.
witam. tu masz kompletne lampy do fiacika: http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite... cena dosyc przystepna. a tu caly spisik takich lamp: http://moto.allegro.pl/search.php?string... pozdr
Dobre wykonanie. Czy przednie lampy są od dużego fiata? Jeżeli tak to z tego co pamietam są na zarówkę jednowłóknową (bodajże h7 lub h1) więc nie ma drogowych. Czy to jakies inne lampy z żarówką h4?
Zbadaj zapłon strobo lampą.
Wszystkie lampy działają prawidłowo?
Dowiedziałem się, że można przednią lampę samochodową np. od Fiata 126p poprzez odpowiedni sterownik podłaczyc do wyjścia wzmacniacza! Chciałbym porosic o jakis schemat takiego sterownika aby ta lampa 75W na napiecie 12V błyskała tylko w momencie uderzenia basu! Z góry dzięki! :)
Zapłon lampą sprawdź.
a zarowki xsenoenowe z allegro? To nie xsenony tylko pseudo ksenony one tylko udają to tak jak z wyrobem czekoladopodobnym dla niewymagających wystarczy ale naprawdę to nie to
przyczyna jest prosta brak Masy na tylnich lampach. Pozdrawiam.
Czy "dyskoteka" na zegarach może też być objawem problemów z "masowaniem" lub słabego akumulatora? Tak to typowy objaw "braku" masy na lampach.
W moim Fiacie 126p na postojówkach świecą się światła z przodu i z tyłu, oraz podświetlone są zegary. Gdy włączę światła mijania wtedy gasną lampy tylne To teraz zrób tak, żeby masy były tak jak trza. Masy są jak trza. ten przełącznik jest od eleganta a ja mam starszy model No i jest odpowiedź.
Stacyjka nie w tym przypadku jeśli reszta odbiorników działa poprawnie. Problem może być też w zalanym kloszu tej lampy przeciwmgielnej.
Jeśli tak jest to wycierało się bardzo długo.Przy tej różnicy pomiędzy cylindrami [bo zapłon nie pasuje ci zawsze na jednym z cylindrów] maluszek powinien normalnie chodzić.10st.wyprzedzenia zapłonu ustawiasz na lampę stroboskopową przy 800 obr/min. a bez lampy na małą żarówkę włączoną pomiędzy przewód z cewki do aparatu i masę ustawiasz na 0 st. i...
sprawdź włącznik światła cofania co się znajduje z przodu skrzyni biegów on lubi płatać figle, przy okazji poczyść wszelkie złączki na kablu zasilającym lampę i wyczyść styki w lampie powinno pomóc chyba że gdzieś jest przełamany przewód to wtedy gorzej. pozdrawiam.
Kolega nie zrozumiał mojego żartu. Instalacja w maluchu jest chyba najbanalniejszą z możliwych. Tak na marginesie instalacji 126p , tylna lampa od strony kierowcy ma fatalnie rozwiązane zasilanie drugiej żarówki STOP-u. Proponuję zewrzeć kable na wtyczce nawet dobrze zlutować , to zlikwiduje często pojawiający się problem z niedziałającymi światłami...
no to na oko jak myślisz elektrit? Lampą stroboskopową.
Lampą stroboskopową na 10 stopni.
Brak (GND) masy w tylnych lampach. Tak to zrozumiałam.
Nie wiem czy o tym wiesz, ale stosując przerywacz inny niż samochodowy, stracisz możliwość uzyskania informacji o niesprawnej żarówce w któymś z kierunków. ( właśnie to szybkie mruganie kontrolki i drugiego po tej stronie) Poza tym ledy w kierunkach to poważne zagrożenie w ruchu drogowym- nie rozświetlają całej lampy a w słońcu nie widac wcale. ( wiem...
49-zasilanie z włącznika awaryjnych /stałe/ 49a-zasilanie z klawisza awaryjnych /po zapłonie/ oraz zasilanie przełącznika kierunkowskazów C-kontrolka kierunkowskazów C2-kontrolka klawisza awaryjnych L-lampy lewa strona R-lampy prawa strona Wykonanie na oryginalnym klawiszu awaryjnych.P ŹLE!!! 49a, to WYJŚCIE na wyłącznik kierunkowskazów. Nigdy zasilanie!...
bezpiecznik ten sam co do kierunkowskazów,masz problem w lewej tylnej lampie,prąd na stop dochodzi jednym kablem(czerwony),a następnie drugim (tez czerowny)odchodzi do lampy prawej.Po prostu gnije ( koroduje ) płytka lampy tylnej lewej.
Nie wiem czy było coś przerabiane , bo my go naprawiamy kupiliśmy nowe lampy on stał w stodole 3 lata
Sprawdź skrzynkę bezpieczników w bagażniku czy któres nie wypadły (a są to cylindryczne, łatwo wyskakują), wtyczkę żarówki głównej w reflektorze a w tylnej lampie też jest wyczka - jej spadnięcie odłącza OBIE tylne lampy STOP.
Moze byś na początek napisał JAKIE nie działają, bo niemożliwe ze nagle wszystkie zgasly. Z tylu jest dużo rożnych lamp.
Możesz zamontować extra lampy do jazdy dziennej. Ale dowiedz się co na to przepisy. Można się popytać jakiegoś policjanta. Te światła nie biorą tyle prądu co mijania - czyli będzie akumulator miał lepiej.
Ja zrobiłem tak : dobrałem się do lampki. Dolutowalem przewód w miejscu gdzie idzie zasilanie do żarówki, a zewnętrzną lampkę jaką zastosowałem, to światło wsteczne od maluch (126p) działa już dwa lata.
No, wysuszyć się powinno. Pozostaje paliwo. Natomiast te "kopy" to może zbyt wczesny zapłon, czy nie przestawił się czujnik? Wypadałoby sprawdzic wszystko, jak w tematach o Fiacikach, także zapłon lampą stroboskopową.
"Co do gaśnięcia żarówki, żarówka zapala sie w tym miejscu zaznaczonym na czerwono i gaśnie w momencie minięcia sie znaków." I tak właśnie ma być jeżeli sprawdzasz na żarówkę , iskra powstaje w momencie przerwania obwodu . Jak zestawisz normalny układ to iskra będzie we właściwym miejscu , po uruchomieniu najlepiej wyregulować na lampę .
a ja zdecydowanie odradzam wszelkie szpreje do lamp z dwoch powodow: 1. lampy w 126p to i tak porażka, ledwo co widać... - czyli bezpieczeństwo... 2. jak ktos CI w tyl wjedzie to będzie Twoja wina (nieatestowane, malowane lampy), dodatkowo ubezpieczalnia wymiga się od wypłaty odszkodowania (niesprawne auto - niedozwolone przeróbki) i będziesz pokrywał...
Genialne w swojej prostocie, szkoda tylko że latarnia daje ułamek tego, co światło słoneczne. Nie wspomnę o dość wąskiej charakterystyce widmowej lamp oświetlających ulicę (zazwyczaj lampy wyładowcze).
A nie prawda zico. Elektroniczny zapala szybciej. Zważ, że w bimetalicznym obwód żarówek zamyka się przez bimetal który ma jakąś swoją rezystancję. Poza tym co się tyczy kaszlaka to słabe kierunkowskazy z tyłu to wina płytki lamp tylnych.
Mój kolega ma tak i mu świeci na całą drogę. Te diody ma w 2 lampach od Fiata 126p od wstecznego. Diody w tym sa zaczepione w kilku rzędach i wszystko podłączona pod akumulator 6Volt. Wczoraj składak złamał mi sie na pól i będę musiał zmienić furę na coś innego.:|:|:|
Ja zmywałem benzyną ekstrakcyjną, ładnie zeszło, innych rozpuszczalników bym nie polecał bo jak wspominał blizniak_one lampy po nich matowieją przekonałem się na własnej skórze po użyciu "nitro" klosze były do wyrzucenia, naszczęście był to tylko poczciwy 126p :)
2 i 5 lampy lewa i prawa + plus zasilania 31 masa P kontolka świateł awaryjnych
Odnośnie diodowych to nie będę się kłócił ale zwykłe lampy dzienne oprócz Ex muszą mieć RL [przerabiałem ten temat jak chciałem założyć lampy od wstecznego od 126p jako dzienne] Niby wyglądają identyczne ale jak trafi się ktoś uparty to dowód można stracić za brak emblematu RL, tak więc lepiej mieć takie jak się należy
Sprawdź stan odbłyśników. Poza tym zobacz czy nie da się zakupić i założyć lamp od el-ki ew od. BISa. Kiedy miałem jeszcze malucha miałem te same problemy i zauwayłem że tamte lampy mają chyba lepsza konstrukcję układu optycznego. Tak czy siak: po - nastu latach jezdzenia lampy wymienić (a przynajmniej umyć od środka warto). Tanie lampy masz na Allegro.
Tak czy inaczej lampa stroboskopową się przyda aby sprawdzić czy iskra jest tam gdzie trzeba.
Zdecydowanie popieram Pawła. Zalecana min. moc lampy do jdzdy dziennej to 20W,montujesz oddzielny wyłącznik który załączał by lampy w momencie uruchomienia silnika(to dla zapominalskich). Zużycie prądu to 2x21W i nic poza tym i tu jest cała oszczędność. Ja tak miałem zrobione w Fordzie probe ,lampy cofania od 126p.wmontowane w otwory wlotu powietrza...
Sprawdź lampą stroboskopową zaplon, jak pływa to rozrząd do robienia.
Przecież napisałem Tobie jak w prosty sposób domowym sposobem (z braku lampy stroboskopowej)ustawić zapłon,to nie takie trudne.
Odwrotne połączenie w gnieździe zapalniczki może trochę "narobić". W samochodach 126p, 125, Polonez i innych były montowane różne lampy do zderzaków. Tam też pasowało żeby nie było plusa na uchwycie żarówki. Ogólnie osprzęt samochodowy powinien działać prawidłowo w innym pojeździe. Tak coś jak gniazdo przyczepy nie może być parowane z jedną przyczepą.
poszukaj bezpiecznika który po wyjęciu zgosi tą lampę? sprawdź czy wyjęcie włącznika przeciwmgielnego zgasi lampę? może być nawet sytuacja że przeciwmgielna lampa podłączona jest do wtyczki podświetlenia tablicy rejestracyjnej
Witam Sprubój dać mocniejsze żarówki... Powinno działać... Chyba nie ma takich, żeby miały większą moc niż 21W i pasowały do tych lamp. Pozdrawiam
sprawdz żarowki czy w tylnej lampie niemasz przypadkiem takiej z jednym żarnikiem miałem podobny przypadek pozdrawiam !
Mam taki prosty reflektor na lampie D2S i fakt - dobrze to świeci, na pewno ma deklarowane 3000lm. Jeżeli miałbym robić coś na LEDach, to jako obudowę wykorzystałbym lampę cofania od przyczepy / Fiata 126p. Obecnie mam taki fajny patent do oświetlania namiotu - 2 diody Cree XR-E na kawałku radiatora, razem 150lm - przy podoborze 4W. Gdyby zastosować...
Jak jest podłączona żaróweczka do aparatu zapłonowego, bo to jest ważne. Jeśli w szeregowo (plus do żarówki, a drugi biegun żarówki do aparatu zapłonowego), to takie działanie jest poprawne. Zapłon nastąpi po rozwarciu styków, czyli kiedy żarówka zgaśnie. Proponuję użyć lampy stroboskopowej, wtedy będzie wiadomo kiedy następuje zapłon.
Cześć.Widziałem sam jak fachowiec ustawiał zapłon na słuch w Maluchu a potem sprawdziliśmy na lampie stroboskopowej i się zgadzało.Tobie radzę skorzystać z lampy.Albo próbuj na zasadzie prób i błędów wstawić wyprzedzenie zapłonu minimalnie przesuwając i parząc na efekt.W Maluchu i tak nie ma co popsuć.Ja już kilka zajeździłem tylko teraz jest problem...
zaplon w maluchu ustawia sie bez uzycia lampy stroboskopowej w tedy napewno bedzie dobrze.jesli niewiesz jak to pomoge.
Witam! W swoim maluszku Mam duze problemy z oświetleniem wystepuje tzw. choinka nie działają kierunkowskazy zamiast stopu świeca sie tylne lampy kierunkowskazów wszystko jest pomieszane. Czy ktoś zna jakąś radę na to?
Czujnik działa... Tzn.. zapalała się lampa rezerwy... tylko wskaźnik pokazuje ciagle pusty bak mimo ze jest pełny... Ale jakby nie było rezerwa się zapala.... :-) :-) :-)
Dzisiaj nie miałem czasu zająć się maluszkiem. Ale jutro pożyczam voltomierz i mierzę zasilanie cewki. I tu rodzi się moje pytanie. jak powinna być prawidłowa wartość zasialnia? Czy ma być dokładnie 12 V, czy może być więcej lub mniej? Bardzo prosze o odpowiedź. Acha jutro też spróbuję sposobu elektrona1234. Ten pomarańczowy przewód w moim przypadu...
Ja kiedyś widziałem prototyp smochodu amfibli robiony w warunkach "domowych" czyli pasjonata a nie firmę na bazie malucha. Bardziej przypominał cytrynkę - citroen c2? takie coś garbusowatego z 50 lat, lampy motocyklowe na wysięgnikach itd....
Tylko kto teraz ustawia zapłon w samochodzie? Widzisz, robi się teraz nisza na obsługę takich aut. Młodzi, jak nie da się podłączyć komputera, są bezradni jak dzieci we mgle. Wtedy wkraczasz Ty, z lampą stroboskopową i analizatorem spalin. Co tam wymienić, Fiat 125p, 126p, Warszawa 224, Żuk, BMW 1800, Celica 1976 rok, Mini, Eclipse 1 generacji https://obrazki.elektroda.pl/5008281900_...
ok, dzięki to na razie zabiore się za zmiane końcówek na kablach, przekaźniki- a raczej złącza troszkę sie grzeją.... Lampy są zwykłe, ale widze że wsadzone do nich jest H4
Witam proponowal bym sprawdzic styki w lampie, i spryskac specyfikiem do takch rzeczy. (mozna kupic taki w spreju) pozdro
jeśli nowe cylindry i pierścienie to na początku trochę oleju weźmie zanim się gładzie dotrą - to mormalne tak jak kolega wcześniej mówił -przejedź troszkę i potem zobaczysz zapłon ustaw sobie z pomocą lampy stroboskopowej - masz nowy rozrząd więc też nie ma luzów więc można
Jak masz aparat zapłonowy to napęd jest brany z wałka rozrządu który jest napędzany przez łańcuch. Na samym aparacie też czasem jest luz. Ja bym wyregulował gaźnik dwa sprawdził rozrząd i aparat czy nie luzów plus ustawienie zapłonu na lampę stroboskopową i spędzenie czy wyprzedzacz zapłonu działa.
Zapłon możesz ustawić za pomocą kontrolki wykonanej z żarówki 12V/4W. ustaw tłok w górnym martwym punkcie(znak na kole pasowym pokrywa się ze strzałką na na pokrywie rozrządu). Cofasz tłok na znaki 10° Jeden koniec kontrolki połącz na masę, drugi koniec podłącz do aparatu zapłonowego. Przekręć aparat w prawo(kontrolka nie świeci), cofaj delikatnie aparat...
wg mnie to dokup sobie jeszcze jakis kondensator sredniej klasy ... to lampy nie beda przygasać :) ale czy warto wydawac az tyle kasy? te pytanie trzeba pozostawic dla Ciebie. Pozdrawiam
Mimo to maluchy co koledzy piszą o przerywaczach to w maluchach częto bywały problemy z połączeniami w tylnych lampach dlatego najlepiej na początku zacząc od sprawdzenia połączeń i przeczyszczeniu styków.
Czujnikiem zegarowym precyzyjnie ustawiało się w silnikach gdzie otwór na świece był prostopadły do denka tłoka. Syrena miała chyba 4mm wyprzedzenia. W 126p świece są pod kątem, mało realne by to precyzyjnie zrobić. Prościej i dokładniej da się ustawić lampą.
Jeśli już to tylko z przekaźnikami. Nie polecam jednak zakładać takich żarówek bo po kilku miesiącach wypalą się odblaski - trzeba będzie zmienić lampy. Jeśli dotychczas autko nie ma przekaźników to samo ich założenie spowoduje zdecydowaną poprawę jasności świecenia świateł.
Nie to jest maluch st a działają tylko przednie lampy reszta nie działa.To jest mój maluch: http://www.rezerwa126p.pl/index.php/gale... Przełącznik jest sprawny bo już to sprawdzałem.
Kolega Jatin napisał: Wal prosto z lampy tylko nie wiem po co pozycje z 2 lamp ciagnac? przeciez w gniezdzie przyczepy i w samochodzie pozycja idzie jednym przewodem na obie lampy, jest przeciagnieta z lewej lampy do prawej!!! Do lewej lampy wchodza wszystkie przewody i potem z niej sa pociagniete do prawej i do swiatel cofania> Nawet tak toporny samochód...
Polecam tzw "chrom w spraju" - doskonale sie nadaje do tego celu, kosztuje niewiele ok 14 PLN a można lampy podratować. Należy przedtem starannie umyć plastikowy korpus lampy i bardzo dokładnie odtłuścić malowaną powierzchnię. Efekt będzie zadowalający niestety na krótki okres czasu...
Witam mam następujący problem w swoim maluszku elegant 98r , brak tylnych świateł , kierunkowskazy są . Styk kostki z lampą jest . Nie ma po prostu prądu w tych przewodach. Bezpieczniki również całe . Może ktoś miał podobny przypadek . Pozdrawiam.
Niby tak. Ale to później zależy wszystko od policjanta. Zresztą może tylko u mnie w mieście są tacy służbiści że sprawdzają wszystko od A do Z. Swojego czasu zabierali dowody za żarówki H4 w maluchach, gdy lampy nie były przystosowane do nich. A skoro kolega ma fiacika na żółtych blachach to tez będzie ingerencja w oryginalność.
A czy ktoś kojarzy czy są takowe klipsy ale do innych modeli aut? Z Fiata 126p odpadają bo są za małe. Klips musi pasować do kulki ze standardowego siłownika do regulacji świateł .
ej jak chcesz postawić na zero kasy to zrób wjejski tuning np zaspawaj lampy kratami albo blachą zmień sobie pedał gazu i zrób własną tapicerke :!::!::!::!::!::!::D:D:D:D:D:D:D i wstaw sobje jedno siedzenie a reszte wywal żeby można sobie :sex:
witam. Panowie a widział ktoś z waz malucha z lampami firmy hella światła nie do przebicia na H4 60/55W inne maluchy nie mają szans
W tych najstarszych nie było, montowało się taki rzemieślniczy wynalazek pod workiem lewarka i oczywiście lampę wstecznego z tyłu na zderzaku, w nowszych jest w skrzynce biegów tak, jak w innych samochodach.
sprawdż mase między prądnicą a karoserją następnie sprawdż kostki złącza na lampach i ich mase lub możesz mieć niedoładowany akumulator te typy z prądnicami tak mają cierpją na niewydolność prądnicy
Elektrodysza odpowiada za wolne obroty silnika. Objway wskazują na zapapruchany gaźnik. Do czyszczenia i regulacji. Nie tylko z zewnątrz, ale i do komory pływaka należy zajrzeć. Lewego powietrza nie łapie? Elektrodysza do wymiany. Można wymienić na zwykłą, ale wtedy silnik może mieć tendencję do samozapłonów, gdy będzie bardzo rozgrzany. Lampą stroboskopową...
Z tym czujnikiem podciśnienia to kolega "greg45" ma rację szczególnie w starszych wersjach gdzie moduł był wkładanych od cinkusia-rozłącz go napewno bedzie chodził lepiej.A czujnik zapłonu też możesz przesunąć, ale wcześniej sprawdź lampą stroboskopową ile ma wyprzedzenia na wolnych-ma mieć 10st.Pozdrawiam.
niewiem jak można nie mieć dostępu do cewek WN od samochodów :P idziesz na złomowisko, szukasz "pełnoletniego" faita 126P i wyciagasz, znajdziesz 2 to masz 2 identyczne (jak masz szczescie) z czego na 90% działające :P
Moim zdaniem, dobrym testem tych generatorów są prośby o grafiki techniczne i użytkowe, np. "widmo wysokopreżnej lampy sodowej", "wykres fazowy wody", "wnętrze rezonatora kwarcowego", które można łatwo zweryfikować. Generator od OpenAI przy tym wymięka. Coś tam nasmaruje, ale nie oddaje prawdy i nie jest użyteczną informacją. A paradoksalnie, jak się...
większość jest oparta na czujniku połozenia wału dało by sie takie cos zrobic ale bym musiał zakładac inne koło pasowe a zalezy mi na czytaniu sygnalu z przewodu co idzie z aparatu do cewki mozna by tez było jakos oprzec o zasade lampy stroboskopowej Dodano po 9 a gdyby filtrowac częstotliwosci za pomoca filtra pasmowoprzepustowego?
Najlepsze jest to, że pływak jest cały, nie lutowany, moczony był całą noc i sie nie zanurzył, nic w nim nie chlupie. Zapłon jest ustawiony standardowo jak fabryka mówi bo to nanoplex, ale skoro tak sie dzieje to teraz przyszedł mi do głowy rozrząd, że może ktoś sie pomylił na wałku i o jeden ząbek jest przesunięty. Miałem zmienić gaźnik, ale warunki...
Nie da sie zmienić bimetalu na awryjny tak poprostu. Przerywacz kierunkowskazów ma układ sprawdzający obciążenie i jeśli wszystko jest w porządku to zapala się kontrolka kierunkowskazów, jeśli nie to błyska tylko raz albo w cale. Jeśli masz własciwe żarówki ( sprawdź dla pewności ) i obie stronu ( lewa i prawa ) zachowują się tak samo to problem może...
Benzyna z olejem wskazuje na nieszczelność w jedynym chyba punkcie stycznym*) olej/paliwo: podstawa pompy paliwa. Do sprawdzenia separator, uszczelka, membrana. Przy ostatnich próbach widać było jakby olej się spalał i uciekał gdzieś bokiem (gdzieś z wewnątrz, za pokrywą zaworów). Naprawdę, nie udaje się Wam tego zlokalizować, w 126p? Zdjąć może osłonę...
Witaj. Nie sprawdzałeś jak do tej pory wyprzedzenia zapłonu. Sprawdź żarówką wyprzedzenie zapłonu (nacięcie na kole pasowym 7-10 stopni) a w razie zaskoczenia silnika lampą stroboskopową wyprzedzenie i stałość wyprzedzenia w zależności od obrotów silnika (czy nie pływa).
Strzelanie w gaźnik to zbyt wczesny zapłon i tyle.Zrób eksperyment, poluzuj śrubę od aparatu i podczas pracy silnika opóźniaj zapłon i zobacz czy będzie lepiej. Przecież w pierwszym poście napisał, że jest ustawiony idealnie. Proponuję sprawdzić lampą stroboskopową albo chociaż sprawdzić czy nie ma luzu na rozrządzie. Nadal sie upieram przy fałszywym...
Z bezpiecznika 1 lub 2, zależnie od serii, ale tego, do którego z jednej strony dochodzą niebiesko-czarne kable. Zasilany jest z tego bezpiecznika i we Fiaciku nie jest mozliwe rozpięcie się czegoś "po drodze", zagniatają przewody w końcówkach; najwyżej ugnił gdzieś. W lampie tylnej jest tak płytka (z tyłu lampy!) i tam najczęściej dochodzi do korozji...
Skoro działa poprawnie na oryginalnym gaźniku, to szukaj przyczyn w gaźniku z CC. Przy zbyt ubogiej/bogatej mieszance silnik będzie kichał. Zwróć uwagę że w maluchu był dolot z wentylatora dającego niewielkie nadciśnienie. Spróbuj na dolocie od CC (opory na filtrze, powietrze niewymuszone). Zapłon możesz sprawdzić pod lampą stroboskopową. Zwróć uwagę...
ja dalem do kangorka lumiko xenon 80/100 i dolozylem 2 przekazniuki , musialem sciagnac tylne oslonki lamp w celu poprawienia chlodzenia ale efekt jest zajebisty , widocznosc nieporownywalna z najlepszymi 55 - tkami .
Wystartowałem od tego oraz od 41,8 V czyli na pełnej baterii: https://obrazki.elektroda.pl/5548170300_... Nie wiedziałem, jak jest ustawiony potencjometr, więc po uruchomieniu zaczął pokazywać około 20 V na wyjściu. Kilka obrotów i ustawiłem równo na 4,25 V czyli na oko na - naładowany 18650. I działa. Zrobilem też próbę ognia, po 5...
Zacznij od aparatu zapłonowego a dokładnie od znajdującego się w nim przerywacza zapłonu. Może mieć wypalone styki albo za małą przerwę. Najlepiej wymienić go na nowy i koniecznie fabryczny. Ustawić przerwę przerywacza na 0,5 mm i ustawić zapłon, najlepiej lampą stroboskopową a jak nie ma to w ostateczności kontrolką. I powinien maluszek śmigać.
Przeczytałem założenia projektowe i przypomniał mi się jeden z dowcipów o Fiaciku 126P. Jedzie facet maluszkiem i widzi niesamowicie przeładowanego tira, który nie daje rady podjechać pod górkę. Staje przed nim, zaciąga ręczny, montuje linkę holowniczą i wciąga tira na wzniesienie. Zaskoczony kierowca dziękuje mu i pyta czemu z tylnych kół Malucha sypały...
Sprawdź, czy ten moduł, bo jest to rodzaj przekaźnika, po za napięciem do lamp, dostaje napięcie sterujące. Możliwe, że włącznik świateł po prostu nie działa, albo się jakimś cudem wypiął. Może też być uszkodzona wiązka, ale takie rzeczy zdarzają się bardzo rzadko.
A więc tak. -wszystkie przewody w peszelach -grubości przewodów zawsze z zapasem, -samochodowe skrzynki bezpieczników, w zależności od skomplikowania ciągnika/pojazdu. Tylko bezpieczniki płytkowe. Skrzynki od 126p el, po Audi A4 -końcówki konektorowe/oczkowe lutowane i izolowane termokurczkami -puszki hermetyczne -osobne przewody masowe w lampach -przewody...
Dzisiaj zabrałem do garażu "doświadczonego" użytkownika maluchów. Napiszę co stwierdzono. Po podłączeniu wężyka podciśnienia silnik na zimnym ciut lepiej pracował. Silnik słabo chodzi -poszarpuje, na ssaniu. Jak już się rozgrzeje to znacznie równiej. (Sugestia aby wyregulować gaźnik) Istnieje podejrzenie przestawienia się zapłonu. Możliwe że podczas...
lampy liftingu rezystancja lampy dodge lampy
alarm micra obciążenie procesor laptop gaznik zalewa silnik
Instrukcja obsługi Technika SM42-240-AW15 Gdzie w Radomiu wytarować wagę łazienkową?