Skoda octavia 1.9 90km z 1999r i problem. Na komputerze wyświetla się błąd17957, P1549 zawór kontrolny ciśnienia doładowania -" zwarcie do masy ''. Silnik pracuje dobrze a co jakiś czas brakuje mu mocy, po prostu jak bez turbiny i na dodatek stuka jak stary zimny diesel. Sprawdziłem instalacje od czujnika do komputera i wymieniłem przewód na nowy oraz...
Witam, posiadam Audi A6 C5 2002 1.9 TDi i mój problem polega na tym, że rozpędzam się do 80/100 i odcina mi turbinę i nie ma mocy żeby przyspieszyć, wymieniłem przepływomierz, zawór N75 nowy pierburga, wszystkie wężyki i dalej ten sam problem. Podpinałem samochód do komputera i wyskoczyły mi takie błędy: 17964 - Charge Pressure Control P1556 - 35-10...
17848P1440EGR Valve Power Stage Open 17957P1549Boost Pressure Contr.Valve Short to Ground
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
Witam, jakis tydzien temu autko nagle stracilo moc, czesto przeladowuje turbo i wpada w notlaufa, teraz praktycznie caly czas w notlaufie, na vagu wyskoczyly mi bledy ktore opisalem ponizej, sprawdzilem turbo zadnych luzow, zadnego oleju w czesci zimnej, gruszka chodzi jak powinna, podcisnienie w systemie jest ok, daodam ze bledow nie mozna wykasowac....
nowy nabytek brata; troszeczkę historii autka - kupił auto sprowadzone po naprawie (dzwonku) - akurat pechowo bo został uszkodzony sterownik silnika, sterownik był ewidentnie klejony czerwonym silikonem by wszyscy widzieli że coś było robione, w m-cu sierpniu diagnozowałem to autko miało kilka błędów lecz dały sie usunąć z wyjątkiem jednego; 18027 -...
Witam, jeździłem kilka dni i po podpięciu do VAG znajdowało tylko błąd 19586. Po skasowaniu chwile był spokój,po czym znowu po przejechaniu 30-40 km zaswiecił sie check engine. Skasowałem i wczoraj samochód w trakcie jazdy znów stracił moc, turbina nie ciągła. Zatrzymałęm sie, wyłączyłem samochód, odpaliłem, zaswiecił sie check engine ale samochód normalnie...
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.9 TDI 110km AVG. Gdy kupiłem audice to pierwsze co, to wyczyściłem turbinę, gdyż geometria była zapieczona, następnie wymieniłem wszystkie węże podciśnienia, gdyż na wyjściu zaworu N75 miałem podciśnienie rzędu -0,3bara, lecz po wymianie wężyków wynik nadal nie był zadowalający gdyż podciśnienie wzrosło...
VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 AE Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0110SG 2109 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00500 4 Faults Found: 01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17957 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1549 - 35-10...
Witam Mój problem polega na tym iż silnik odpala prawidłowo za pierwszym razem tylko tuż po odpaleniu zaczyna się dusić i gaśnie. Miałem tak z 10 razy, dodawanie gazu nic nie pomagało. za 11 razem odpalił normalnie i normalnie dało się nim jeździć, ale przy następnym odpaleniu znów gasł. Potem już nie udało mi się go uruchomić tak aby nie gasł. Zaobserwowałem...
Komunikacja z ecu jest tylk tak jakby immo nie rozpoznaje. Ecu na naklejce ma num. 038 906 018 FS a VAG zczytuje 038 906 018 FD z tym ze pompa wtryski i turbo sa zmienione i ktos chip robil i kosci sa zmienione. bledy ale glownie dlatego ze osprzet nie jest jeszcze podlaczony. Silnik VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906...
Witam, mam taki problem iż po wymianie czujnika temp. dalej występuję powyższy błąd, wiązkę dokładnie sprawdzałem i wygląda w porządku. Do tego zauważyłem sporadycznie pojawiające się inne błędy takie jak: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G64): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 --- Intermittent 17664 - Sharware Version. To Decode all DTCs 31-00...