Sprawdz błedy w silniku.
Błąd 65535- to uszkodzenie wewnętrzne sterownika Jeśli nie dasz rady skasować tego błędu Vagiem to musisz zmienić oprogramowanie sterownika cała zawartość siedzi w dwuch pamięciach w okolicy procesorów ale jaknie robiłeś tego nigdy i nie masz wsadów bez immo bo u ciebie jeszcze może nie mieć immo a jeśli ma to musisz mieć wsady z immo. To zanieś go...
Czyli jedno wywołanie to taki jeden mały krok (w zasadzie 4 ale już tego nie rozbijesz na mniejsze przy takiej wersji programu)? Czyli ten mój pierwszy przykład będzie najlepszy. A to "T0" to jakaś zmienna jest? Mi to się kojarzy z Timerem, ale nie wiem. Z opisu wynika że to coś jak zmienna. Jak masz wartość 250 i zwiększysz do 254 to ma wykonać 4 kroki,...
który rok autka i kod silnika?
Sterownik silnika , pękają przewody od czujnika cisnienia ( ktury jest w środku sterownika silnika) i przez to do sterownika dostaje się olej co powoduje zwarcia i tym podobne.
Fiaty jako tako, ale w PSA już tak różowo nie jest. Pamiętam jak podpiąłem do 306 na SL96 i pokazywał głupoty, no temp silnika 65535 st. c. albo na wolnych obrotach coś koło 3500 rpm.
Witam w moim VW Bora wyskakuje mi błąd 65535 system ok. Czytałem, że to coś z sterownikiem silnika bądź z wiązką. Ale ten błąd mam w ECU, Imo, Zegary, Komfort, AIRBAG. Czy to jest wszystko powiązane? I jak usunąć usterkę? I czy to coś poważnego czy można na tym jeździć?
Jakie masz teraz kodowanie silnika.
sterownik silnika nie jest uszkodzony.... wtedy kod błędu byłby 65535, sprawdz połączenia między sterownikiem silnika a licznikiem... może jakieś kable są przetarte...
Pewna seria sterowników miała tendencję do generowania kodu 65535 (FFFF hex) Jeżeli silnik pracuje poprawnie,nie przejmuj się
nic nie piszesz jaki to samochód jaki silnik i jakie objawy?
Jak dobrze pamiętam, to obok sterownika silnika, na podszybiu.
Niestety dalszy ciąg problemów z passatem. W sterowniku silnika pojawił się błąd 65535 - uszkodzenie wewnetrzne sterownika. Samochod czasem nie daje sie uruchomic, raz odpali za 1 razem innym razem po 20 kreceniach rozrusznikiem. Podczas jazdy czuc ze szarpie, w szczegolnosci przy przyspieszaniu, odczuwalny tez duzy spadek mocy. Właścicielka twierdzi...
Nic nie zrobiłem, ale mam prawie we wszystkim błąd 65535 system ok. No i wyczytałem w internetach że to wysypany eprom w sterowniku silnika. Dobra jak kupię sobie drugi to będzie chodzić? Bez żadnych wyłączeń immobilisera ?
Czytam i sam się pogubiłem hehe . Czy tu chodzi o względne przesunięcie (tmf) czy bezwzględne (satanistik). Parę miesięcy temu robiłem sterowanie PID dla servo Xmega w bascom . [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Nie obyło się bez problemu , który polegał na zliczaniu bezwzględnym więcej niż 65535 impulsów . Mój wpis z innego...
natomiast możliwe jest tym razem podłączenie z komputerem Którym? Silnika, ABS-u? Dodano po 1 Kilka miesięcy temu moją "Helgę" dopadła przypadłość "zimny lut w module ABS" Jak żyję nie widziałem w tym sterowniku żadnych lutów. A tym bardziej "zimnych".
Działa. Oto, co zadziałało: [syntax=c]uint16_t pRegulator(uint16_t output, uint16_t actualValue, uint16_t desired_value, long int kp) { long int res = output + kp/desired_value - kp/actualValue; if(res < 0) return 0; else if(res > 2000) return 2000; else return res; }[/syntax] Długość impulsu z enkodera jest odwrotnie proporcjonalna do prędkości...
Prosze o pomoc ewentualne sugestie. Samochód jak w temacie silnik 1,8 20v AGN w sterowniku silnika błąd 17978, w airbeg 65535 i 00532, z licznikiem nie mogę sie połaczyć. kabelki z cewki stacyjki sprawdzone, cewka też. Mruga lampka imo, silnik pali i zaraz gaśnie. proszę o poradę.
Tak jak w temacie wychodzi mi 65535 wiec coś źle liczę , załączam wsad z sterownika silnika z pamiątki 24c04 każda pomoc mile widziana .
tylko, że tak jak pisałem w rozpisce mechanik z serwisu stwierdził że chodzi o mase. Samochód nie był jeżdżony przez rok stał, sporadycznie odpalany. Sterownik jest na podszybiu więc styki faktycznie mogły zaśniedzieć. W końcu chyba nie od parady zróżnicowali wskazania 1177 a 65535
Te błędy są w sterowniku silnika? Sprawdź plusy zasilające sterownik silnika. Jeżeli silnik poprawnie pracuje i spalanie jest poprawne to olej ten błąd 65535.
Witam, Mam podobny problem z tym, że wiatraczek jest czysty próbuje ruszyć ale nie ma siły.Przekręca się o pół obrotu i zatrzymuje. Sprawdziłem. Kręci się lekko i nie jest zatarty. Mam pytanie, czy przypadkiem silnik, który napędza wentylatorek nie jest silnikiem krokowym? Posiada 4 wyprowadzenia. Może to wina sterownika tego silnika? Proszę o pomoc.
Jeżeli się nie mylę, to na pompie ABS, pod maską, obok silnika...
Tak też myślałem. Wielkie dzięki za pomoc. Napisz mi jeszcze proszę czemu ten vag nie chce się łączyć z niektorymi modułami, takimi jak np. zamek centralny czy pompa wtryskowa albo ogolnie elektryka silnika.
65535 to uszkodzona pamięć sterownika. Jakiś tjuning był ?
Witam proszę o kod pin ze wsadu z pamięci 93lc86 licznika który został uszkodzony. Kod jaki mi generuje program to 5858 i chciał bym sprawdzic czy jest on poprawny gdyż nie mogę się zalogowac do sterownika silnika edc15P+. Odczyt pinu ze sterownika to 65535 czyli jakies bzdury. Prosze o pomoc.
tak blad 65535 powraca po wykasowaniu powraca tez blad odczytywany z ECU silnika p1649( wedlug mnie to obydwa sterowniki nie komunikuja sie, a chyba powinny?) czyli co to moze byc?
odczytuje sygnał 4-20mA z czujnika prędkości silnika. Ja z kolei w logo otrzymuję wartość z s7 z zakresu w formacie 0-65535 Na obrazku widać, że użyłeś bloczka Wzmacniacz Analogowy. Próbowałeś po prostu w nim ustawić, że masz podłączony czujnik 4-20mA?
Witam. Podczas jazdy, na postoju bądź podczas hamowania zapalają się kontrolki abs, esp. Po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu kontrolki się nie palą. Wyświetla się błąd 65535. Gdzie tkwi problem? Dodam, że światła stopu działają. Niekiedy zapalą się nawet po przejechaniu 20km. Co sprawdzić na samym początku? Silnik pracuje bez zastrzeżeń. Odpala...
FFFF (65535) to usterka sterownika, i tyle. Przyczyn może być dużo, nawet źle przeprowadzony chiptuning...
Witam. Audi A6 silnik 2,4 Zapala się kontrolka ABS Odczytany błąd to 65535 - internal control module memory error pytanie moje czy może być przyczyną uszkodzona wiązka czy tylko uszkodzenie modułu
kostka stacyjki była rozbierana wydaje się ok,przekaźnik N 109 jutro sprawdzę ,a zapomniałem dodać sprawdzałem programem vag wychodzi mi błąd 65535 uszkodzony moduł sterujący,może to ECU????
Kodowanie jest prawidłowe dla tego pojazdu, więc to odpada - następnym krokiem jest sprawdzenie zasilań na sterowniku ABS, i czy są przejścia na wszystkich kablach. Odczytywałeś błędy w sterowniku silnika, liczniku i sterowniku poduszek powietrznych?
Powiadam sprawdź to co Ci mówię już n-ty raz, robiłem to samo w Galaxy ten sam silnik, wymienili turbo, przepływke i nawet cały sterownik a okazało sie to, co piszę...Kolego sztomel nie prawdą jest, że TYLKO te 3 błędy są możliwe. Przy nieszczelnym wężyku w ECU albo wywali 65535 albo nic.
To Ci będzie sterować kolejno czterema diodami na pinach od B0 do B3. Zalecam wnikliwą analizę, zanim zalejesz mnie pytaniami :) Timery zawsze rób na odliczanie w dół do 0, w przeciwnym wypadku po wpisaniu nowej wartości w trakcie odliczania możesz mieć niezły kwas - pomyśl dlaczego :) Pozdrawiam [syntax=basic4gl]$regfile "m8def.dat" $crystal = 8000000...
W trybie CTC wartość timera jest zerowana, gdy TCNTx jest równe OCRxA. Nie pojawia się tutaj sprawdzenie w relacji większy/równy. Tak więc jeśli w danym momencie OCRxA jest równe 100, TCNTx 98 i w tym momencie zostanie wpisane do OCRxA wartość 96 to nie zostanie spełniony warunek dla TOP, timer będzie się zwiększał aż do 65535 (długa przerwa) kiedy...
Bląd ramki,ten system nalezy skanować czymś dedykowanym temu. Jako kąt podaje nie 6335.5 tylko 65535 (FFFF hex) Nastawy podstawowe w tych sterownikach to już nawet lepsze zegarki robią,nie trzeba examinera
Witam mam problem z autkiem silnik 1.9 tdi 90km 97r. dolot zaoliwiony błędy na vagu to 65535 i 575 auto wpada w tryb serwisowy co to może być bo wychodzi na sterownik. Robiłem logi na bloku 011. W momencie kiedy "wyłącza się turbo" nie ma żadnych zmian w ciśnieniu doładowania. Czekam na informacje dziękuję. Proszę pomóżcie mi.
575 - ciśnienie doładowania - ten błąd ma bardzo duży powiązanie z usterką. 17978 - nie ma nic wspólnego z problemem - zapisuje się gdy np puszka immo nie zobaczy kodu transpondera po włączeniu zapłonu, objaw to zgaśniecie silnika po ok 1 sekundzie. 65535 - uszkodzenie zawartości pamięci w sterowniku - może mieć to wpływ ale nie musi. Należało by błędy...
Dodam tylko że użycie metody którą opisałem nie wymaga zmieniania tablicy w locie jak to zrobił Marek_Skalski . U mnie kod z przerwania wygląda tak: [syntax=c] Angle2 += Angle2_Step; Angle2_2 = Angle2 >> 6; U = (sinus_3har[(Angle2_2 + 0) & 0x03FF] * Vm * 2816) >> 20; V = (sinus_3har[(Angle2_2 + 341) & 0x03FF] * Vm * 2816) >>...
Zeruj obrmin, kiedy wartość timera wyjdzie powyżej 65000. wyzeruje Ci to licznik po zarzymaniu silnika, i nie bedzie skoków wyniku poniżej 1000rpm. Dlaczego, bo timer przepełnia się przy 0xffff = 65535 a odpowiada to ~915rpm. poniżej tych obrotów timer przepełnia się i zaczyna liczyć od nowa.
Brak Ci preloadingu (buforowania). Wytłumaczę ten fenomen tak: Powiedzmy że Twój timer liczy od 0 do 100 (taka wartość jest w ARR), a ty nagle zmieniasz ARR na 10, tyle że aktualna wartośc licznika wynosi 50. No i teraz Twój timer musi doliczyć do 65535 żeby się przekręcić i doliczyć do tych 10. Dokładnie tak samo ma się sprawa z wartością CCR. Przed...
podczas jazdy próbnej normalnie wyświetlał przebieg def zapalilosie podczas powrotu. VAG wyrzuca błąd 65535 uszkodzonymoduł sterujący licznika. Mam jeszcze problem z tym że mam wrażenie że silnik za słabo sie wkreca na obroty i nie ma takiej mocy jak powinien miec wieczorem podesle screeny z vaga z błedami.
Wczoraj podczas rozruchu silnika wyskoczył błąd AIRBAG FAULT i świeci się kontrolka airbagu. VAG pokazuje jeden błąd: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Z tego co wyczytałem z forum to sterownik airbagu padł. Mam kabel diagnostyczny Viakom i kabel VAG-TACHO 2.5. Chciałem zczytać pamięć sterownika ale w VAG-TACHO nie mam takiej opcji...
Witam! Mam następujący problem z New Beetlem z 2000r silnik 2.0 AQY Automat. Po uruchomieniu samochodu kontrolki od ABS i ESP świecą na stałe + trzy piknięcia i zapala się kontrolka ręcznego. Po podłączeniu pod komputer: sterownik 1C0907379 ESP 2.0 Can v002 Coding 00000 WSC 40168 Zakodowałem więc sterownik na 18433 ??? Błędy jakie się pojawiają: Silnik:...
Zastosowałem powyższa poprawkę, działa poprawne z tym, że prędkość silnika zależy od tego ile razy wcisnę przycisk... A ja bym chciał zrobić funkcję, która rozpędzi silnik tzw. soft start. Rozpędzasz silnik a zaczynasz od PWM 255? Pewnie źle skonfigurowałeś timer do sprzętu, zmień ustawiania i przebieg PWM bedzie zanegowany. Zero to stop (nie do końca...
Wysokoprężny (ASY - SDI - MT/AT) Ilość kodów usterek Opis 65535 -System OK (jeśli usterka ciągle istnieje, sprawdź moduł sterujący i odpowiednie przewody hamulce (ABS układ przeciwpoślizgowy) Mark 30 IE- MT/AT Ilość kodów usterek Opis 65535 -System OK (jeśli usterka ciągle istnieje, sprawdź moduł sterujący i odpowiednie przewody odpowiednie przewody)...
A skąd tam się olej wziął? A stary model sterownika z czujnikiem ciśnienia doładowania pewnie tam jest. tak, to TDI AFN, czyli ECU gdzie czujnik ciśnienia siedzi w środku. Na kilku forach spotkałem sięjuż że podobne do moich anomalie, i ciągły błąd 65535 często na to wskazuje. Auto ma teraz 272 tys km. przekopałem już wiele wątków na wszystkich forach...
zapisy w stylu TCCR1A = 0xAB są mało czytelne i moim zdaniem nie powinno się ich stosować. Lepsza forma jest z ((1<<XX)|(1<<YY)|....). Sam popatrz na swoim przykładzie żeby rozszyfrować zapisy 0xAB, jak się ma to do rejestru w uC, trzeba włączyć kalkulator, sprawdzić jakie bity są ustawione, dalej włączyć datasheet i sprawdzać co one oznaczają....
Udało mi się zrobić logi dynamiczne grup: 001, 003, 004, 008, 010. Silnik przy pomiarach nie złapał ani razu notlauf-a. Dodam, że 2 błędy z poprzedniego autoscan-a: 65535 oraz 00575, po wykasowaniu wracają, gdy tylko auto złapie notlauf-a, nie ma notlauf-a, nie ma błędów. Oto linki do logów dynamicznych: http://vaglog.pl/log_277461.html http://vaglog.pl/log_277460.html...
Witam Wymieniłem piecyk D5Z-F w VW Sharan, bo w starym sterownik robił różne numery. Po wmontowaniu nowego i wykasowaniu VAGiem błędów pięknie odpala. Problem w tym, że chodzi nawet jak woda ma już 90 st. Przestaje dopiero jakąś minutę po wyłączeniu silnika. Czy tak powinno być? Jak pamiętam, to poprzedni piecyk wyłączał się po ogrzaniu do ok. 70 st....
wałek wygląda ok. jeden z tych błędów to 65535 ,a drugiego nie pamiętam ale jak sądzicie ten motyw z czujnikiem "halotronowym" dlaczego musi być cofnięty 5mm aby silnik miał wolne obroty bo inaczej nie chodzi.(Jakie powinien on mieć parametry -chodzi mi o napięcie i na których pinach sprawdzę czy normalnie na 1i3?). A z tą nie szczelnością rury od turbo...
ok znalazłem Dodano po 1 Mogę z innej beczki bo nie chce zakładać nowego tematu. Czy sterownik silnika z końcówką GN obsługuje TCS? Dodano po 1 038 906 018 GN
Spróbuję szczęścia z zamiennikiem za 100zl. Zaraz zakładam jeszcze na próbę stary przepływomierz i jadę ponad 200km w trasę, wyczyściłem go w środku alkoholami. Sam jestem ciekaw, czy to czyszczenie coś da. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi. Przyjdzie nowy przepływomierz w połowie przyszłego tygodnia, to ew. zamknę temat. EDIT Część zamienna już przyszła,...
Witam, Temat już wałkowany na forum lecz nigdzie nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Sterownik klimatyzacji dwustrefowej i błąd 65535-uszkodzony moduł sterujący. W moim przypadku problem jest z wiatraczkiem w tym panelu, który wciąga powietrze z kabiny auta do czujnika temperatury w sterowniku. Wiatraczek jest czysty próbuje ruszyć ale nie ma...
Dolanie oleju nic nie zmieni. Skrzynie AG4 od 1995r. nie posiadają miarki oleju, w misce olejowej jest śrubka kontroli stanu oleju na imbus 5 (stan sprawdzamy na uruchomionym silniku - temperatura oleju nie może przekraczać 45 st.C). Błąd 17513 to sonda lambda 2, bank 1 - zwarcie grzałki. Błąd 65535 bardzo często występuje w parze z innymi błędami....
Ciśnienie zbadane tak w okolicach 3 bar nawet trochę lepiej /// no ale pojawiło się coś jeszcze jedno po południu podłączyłem kompa i wyszedł nagle błąd 65535 - system OK (jeśli usterka ciągle istnieje sprawdzi moduł sterujący i odpowiednie przewody ) po wbiciu tego błędu na WORKSHOPADATA zmieniło mi definicje na --wewnętrzne usterka jednostki sterującej...
chcialbym podpiac sie do tematu, mam audi a6, ostatnio rozbieralem siedzenie pasazera(nie dziala silnik od przesuwania fotela) i odpiolem kabelek od poduszek, oczywiscie pozniej w swojej genialnosci wlaczylem zaplon zeby sprawdzic czy mam napiecie zasilajace silnik przesuwania siedzenia.no i zonk, pojawila sie kontrolka od airbaga:( podlaczylem sie...
Teraz spłodziłem coś na chacie w bascomie ;-) Może w końcu ta koncepcja ruszy.... uwzględnia drgania styków, działa na innej zasadzie... powinna byc odporna na wszelkiego rodzaju czasy między puszczeniami wciśnięciami itp... w przerwaniu co 10ms sprawdzamy stan przycisku zadziałanie przycisku następuje najwcześniej po 10 jego sprawdzeniach (po 100ms)...
ups chyba się walnąłem. Jak zrobisz tak jak ci podałem to najmniejsza ilość obrotów to będzie 3750000\65535=57. A i znaczek dzielenia musi być taki:"\" - czyli dzielenie całkowite. Teoretycznie te 57 obrotów min wystarczy przy zwykłym silniku który i tak zapali dopiero przy ok 350RPM. Sposób z obliczaniem obrotów \w określonym czasie jest wystarczający...
problem rozwiązany :) przeprowadziłem po raz "n"-ty adaptacje przepustnicy i problem rozwiazany :D lecz pojawil sie nowy :| a mianowicie jadac zpaliła sie kontrolka ABS-u po podłaczeniu vag-a wyskoczył błąd 65535 Unknown Error Code 00-00 Unknown Error Elaboration i nie wiem czy ma to powiazanie jedno z drugim czy po prostu zbieg okoliczności:?: dodam...
Witam, vcs sczytałem błąd, który nie wyświetla się na desce jako check engine Bo ta kontrolka dotyczy usterki systemu sterowania silnikiem. Dodano po 1 Jednego nie wiem, jak sprawdzić czy załącza się wentylator od klimatyzacji Na włączonej klimie powinien pracować na pierwszym biegu.
Odczytaj sterownik programem Vag-com albo poproś kogoś kto takowy posiada w przypadku uszkodzenia sterownika VAG pokaże np błąd 65535 KTS to sie nadaje do kasowania inspekcji serwisowych bo często nie potrafi zrobić adaptacji przepustnicy np w polo z 1L silnikiem a podczas zabawy KTS 200 pokazał mi w seacie cordobie 1996 rok pokazał mi obwód bocznej...
Witam wszystkich, tak jak w temacie: świecą się cały czas kontrolki ABS, ESP oraz (od hamulców) na czerwono wykrzyknik w kółku i są trzy sygnały dźwiękowe po włączeniu zapłonu. Dzisiaj zrobiłem testy abs oraz silnika, mam program: Polski VAG 4.9 i napisze co pokazał program: ABS : Nr Identyfikacyjny sterownika - 8D0907389E ABS/ESP allrad D56 Urządzenie...
Witam mam VW Passata B5 97r. silnik 1.9TDi AHU. Już kiedy go kupiłem na desce nie pokazywała się kontrolka poduszki powietrznej. Sprawdziłem mam poduszki w kierownicy i pasażera oraz boczne w fotelach. Podłączyłem u kolegi do Vaga i wykazało błędy 12222, 65535, 11458, 1220, 1217, 588, 11459, 655. Wydaje mi się że nie ma sterownika poduszek. Nie bardzo...
Dzisiaj jeszcze raz rozebrałem zawór N75. Okazuje się, że gumka która jest na tym tłoczku jest rozerwana. Zamieniłem zaworki miejscami N75 z N18 i auto nie co lepiej się wkręca, ma więcej siły lecz przy 2800 obr wraz wrzuca not lauf. Na pewno zawór do wymiany i podejrzewam że turbo do czyszczenia. Jak ojciec siadł do środka i gazował to nie było żadnej...
Witam mam problem z golfem 3 1.9 tdi mianowicie golf nie odpala wcale w czasie jazdy stracił moc nie wkręcał się więcej jak 3000 obr po zgaszeniu już wgl nie odpalił kręci rozrusznikiem ale nic jakieś paliwo na wtryski leci nale wydaje misie że za słabo bo się sączy a nie tryska podpiąłem go pod kompa i czujnik położenia wzniosu iglicy G80 czujnik prędkości...
wsad do sterownika który potrzebuje to 074 906 021 L lub F z tym że ten z F jest na plastikowej obudowie. co do temperatur, które pomierzyłem w bloku 01 kanał 007 to temp. paliwa pole 1 to 8.1 st.C pozycja trzecia i czwarta to 6,3 obydwie i nie wiem czy taka różnica wprawdzie niewielka to tylko trochę mniej jak 2 st.C będzie miała wpływ na pracę silnika....
Witam wszystkich.Mam wielki problem z moim autkiem.Nie chce opisywać całej historii tego samochodu (same usterki po części usunięte).Jedną z nich było gubienie kierunkow ,centralnego zamka,podświetlenia wnętrza itp(wyciągając mały bezpiecznik 3v pod maską w skrzynce z kablami wszystko wracało do normy ale nie na długo ).Elektryk powiedział że trzeba...
Witam ponownie. Problem powrócił ale tym razem na jest ciepło i nawet na ciepłym silniku nie odpala. Przyjechałem z miasta zgasiłem silnik po ok. 10 minutach kiedy chciałem odpalić niestety, odpala i gaśnie, trzeba dosyć długo kręcić. Jak załapie telepie strasznie silnikiem - kłęby białego dymu śmierdzącego nieprzepaloną ropą. Po podpięciu pod vag-a...
Przedstawiam Wam tutaj jeden z popularniejszych modułów służących do zasilania silnika krokowego unipolarnego. Moduł wraz z silnikiem krokowym można kupić z Chin w cenie od niespełna 1,5$ z wysyłką, dostępne też na Allegro i innych portalach aukcyjnych. Wymiary płytki to 40,5x23mm. https://obrazki.elektroda.pl/8938706700_... https://obrazki.elektroda.pl/7500966000_...
Pod komputer podpinałem wyskoczyły te błędy 4 Faults Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 35-10 - - - Intermittent 00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs 17-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00741 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-00 - Please Register/Activate 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570...
Witam, wiem ze podobne problemy byly walkowane juz kilka razy na ten temat lecz nie moge znalezc nic konkretnego i idętycznego co u mnie. Otoz brak moc (nie zalancza turbiny) od zera a Vmax podczas wynosi 80km/h nie wspomne o jezdzie pod gorkie. Gdy podlaczam komputer wyskakuja mi nastepujace bledy : 65536 (U48023) 00812 00778 18057 17569 17965 16485...
Ja to robiłem kiedyś programem Vag eepromer programmer i zwykłem kablem do vag kkl. Tu masz rozwiązany problem z commanderem Dzięki za link. Widziałem ten temat, program zaczął działać ale łączy się tylko z silnikiem. Bez wyciągnięcia tego na stół się chyba nie obejdzie, może wtedy coś się uda zdziałać. Szukam jeszcze kogoś z kablem KKL żeby sprawdzić...
podpiąłem zgodnie z schematem z instrukcji która była w paczce https://obrazki.elektroda.pl/2675694700_... zaznaczyłem na schemacie nóżka P i B wolna, nic tam nie podpinałem potem wbiłem do ustawień: P1-00 Motor type selection 0: Common asynchronous motor 1: Variable frequency asynchronous motor 2: Permanent magnetic synchronous motor...
Witam, jestem w trakcie tworzenia sterownika do quadrocoptera, do którego podłączyłem regulatory ESC firmy DYS zaprojektowane do Fast PWM Potrzebuję do ich sterowania precyzji 16 bitów PWM, aby mieć pełną kontrolę nad mocą silników całej machiny. W bascomie ustawiam to tak: [syntax=basic4gl]$regfile = "m162def.dat" $crystal = 16000000 (...) Enable Interrupts...
Witam U kolegi w Golf3 1.9TDI rocznik 95 jest taki problem, że samochód zapala z trudem, wygląda dokładnie to tak: Kręci się rozrusznikim, silnik zaczyna pracować, obrotomierz idzie na ok. 600obr. spada do 100obr. i wtedy albo zgaśnie, albo uda mu się wrócić do normalnych obrotów. Pierwszym razem po odczytaniu błędów Vagiem pokazały się dwa: 00575 -...
Panowie ja też specem nie jestem ale wydaje mi się, że dawkę rozruchową można zmienić samemu nie potrzeba tu żadnych tunerów. Znalazłem taki opis zmiany dawki startowej: 1.Po odpaleniu Vaga wybierasz sterownik engine. 2.Następnie logowanie i wpisujesz wartość 12233 ( prawdopodobnie logowanie to nakierowuje vaga w jaką strefę zmian w programowaniu sterownika...
Witam to mój pierwszy post na elektrodzie, więc proszę o wyrozumiałość. Od jakiegoś czasu pojawia mi się kontrolka ESP/ABS i nie wiem co z tym zrobić . za pierwszym razem podczas jazdy w mieście zapaliła się kontrolka ABS/ESP (żółty trójkąt z zaokrągloną strzałką) i straciłem wspomaganie w kierownicy. po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika błąd...
Witam mam pytanie podłączyłem się Vagiem do golfa III z silnikiem 1.4 z roku 93, ma wtyk obd1 czyli dwie prostokątne gniazda, interfejs się połączył i udało mi się odczytać błędy ale z kolei nie mogłem odczytać aktualnych wartości z silnika, nie wyświetlał mi danych w blokach pomiarowych czy to normalne czy po prostu na obd1 nie było takiej możliwości?????....
Uruchomiłem wszystko zgodnie z tym ale nie wskazuje wyniku gdzie jest błąd Sygnał z generatora na razie podaje na pin D7 $regfile = "m8def.dat" $crystal = 8000000 Config Lcdpin = Pin , Db4 = Portc.3 , Db5 = Portc.2 , Db6 = Portc.1 , Db7 = Portc.0 , E = Portc.4 , Rs = Portc.5 Config Lcd = 16 * 2 Dim Wynik As Long Config Timer1 = Counter , Edge...
Witam Napisałem taki program do regulacji prędkości silnika. [syntax=vbnet] $regfile = "m32def.dat" Enable Interrupts $crystal = 16000000 $baud = 9600 Config Portb = Input Set Portb.1 Config Pind.4 = Output Config Porta = Input Dim Freq As Long Dim Pomoc As Byte Dim A As Integer Dim P As Integer P = 0 Config Timer1 = Counter , Edge = Falling Enable...
przy samym pedale nie mam regulacji. chyba że chodzi o regulację na śrubie (tłoczku) wychodzącej z serwa do kabiny (nakrętka plus kontra)? Śrubę tak dokręciliśmy by nie świecił się stop (na początku po złożeniu tak było) W dodatku podpiąłem dziś do vaga i wyszły mi błędy różne ale w abs takie: 1435Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym - G201 brak...
I widzisz, dziś kumpel mi dzwoni, że ECU po podłączeniu Vaga pokazuje mu błąd potencjometru pedału gazu ale co jest ciekawostką - silnik normalnie pracuje na biegu jałowym i reaguje na pedał gazu podwyższając obroty, jeśli tylko tknie pedał hamulca, obroty idą mu na wartość z 903 RPM na 1100 RPM (tak jak przy usterce potencjometru) i się utrzymują,...
Proszę bardzo, dziękuję bardzo ;) Kumulacja. W logach widzę, że mimo iż na liczniku miałem 4k, to wychodzi 3.5k wg komputera. Prędkościomierz w sumie też pokazuje zaniżone wartości... Wybrane co ciekawsze fragmenty ;) https://vaglogs.com/log/002-008-010-9f09... pełne logi: https://vaglogs.com/log/002-008-010-fc6d...
Witam, wczoraj miałem taki sam problem w moim sharanie 98 1.9 tdi AFN. zapalam, chodzi, chcę ruszyć, gaśnie. znów zapalam, chodzi. itd. Zacząłem macać po wtyczkach, efekt, nie zapala wcale. Podpiąłem VAGa i wyrzucł to: Sroda,16,Grudzien,2009,20:43:54:64983 5 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 17978 - Start silnika uniemozliwiony przez Immobiliser...
1. Oryginalny sterownik jest uwalony - nie da się odczytać z niego błędów - autocom go nie widzi Chiński autocom nie widzi wielu rzeczy, więc nie jest wyznacznikiem sprawności sterownika. 2. Sterownik ze szrotu działa, ale wyświetla błąd 65535 - Autodata i WOW oznaczają błąd jako uszkodzony sterownik, Dephi - uszkodzoną wiązkę. Nie jest to błąd, tylko...
Cześć Układ do którego jest napisany program ma za zadanie: 1. sterować prędkością obrotową silnika przy wykorzystaniu PWM i dwóch przycisków regulujących wypełnienie PWM. 2. zliczać impulsy z transoptora i docelowo wyświetlać wartości na LCD, ale narazie (w kodzie który podaje) miga diodą tyle razy ile bylo impulsów. Proszę o sprawdzenie poprawności...
no dobra teoria z pękniętym węzykiem nie jest taka głupia :-) miałem okazje spr. temat w praktyce sharan 97 81KW 1.9TDI -błąd na vag 65535 przeladownia , zmienna moc wniski po maprawie pękniety węzyk w ECU (dziurka mala jak od igły) nadmuchiwał ECU tworząc w nim cisnienie przkraczające skrajną wartośc czujnika cisnienia na płycie ECU tym samym uszkodziło...
Witam Mam Octavię I rocznik 2003, silnik ASZ. Od kilku dni silnik w czasie jazdy przerywa kiedy jest niedogrzany (tak jakby gubił pojedyncze zapłony kiedy temperatura płynu chłodzącego jest między 70, a 90 st.). Po nagrzaniu wszystko jest OK. Podejrzewałem sondę lambda, albo przepływomierz, tydzień temu sprawdziłem VAG-COMem (używam interfejsu KKL Viaken)...
1. Pierwsza moja płytka. W eaglu nie mogłem się odnaleźć (elementy). Załączam schemat. Pijopic, jak możesz, to zrób mi wzór płytki. Jakbyś się już bawił, to dorzuć jeszcze kwarc, ok? 2. Jabel J-91 wygląda dość ciekawie. Ten układ dostosowujący myślę, że będzie dobry. Dobrze myślę? Znalazłem taki kod: $crystal = 4000000 $regfile "m8def.dat"...
VW TOOL i Vag Andrzeja Kruka (wersja darmowa) wyswietla blad 65535-uszkodzony modul sterujacy, po skasowaniu tego bledu przez dluzsza chwile niema bledow ale po przejechaniu kilku metrow znow wyswietla ten blad, auto przyspiesza znakomicie ale szarpie nawet przy 2000 obr/min podczas spokojnej jazdy tz. kiedy nie przyspieszam ani nie hamuje silnikiem......
Witam nie znalazłem innej kategorii jak coś to proszę o przeniesienie. Otóż problem jest taki kopiłem Passata kombi : vw b5 fl 2002r 1.9 tdi AVF 130km tiptronic EVF Passat nierówno chodził na liczniku ma najechane 300 tys km oraz bardzo słabo jechał tzn nie miał mocy do ruszenia i dalej wejścia na obroty na postoju na obroty wchodził ładnie, węże od...
Witam, Co może być powodem tego błędu? dodam, że sonda za katalizatorem została wczoraj wymieniona na nową o oznaczeniu OZA624-E4 Znaleziono 1 błąd: 6187 - Zespół 1; sonda 2 P0140 00 [237] - brak aktywności MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg:...
Witam trochę "odwaliłem", wyciągnąłem bezpiecznik od podświetlenia zegarów (nr 10) na pracującym silniku. Po włożeniu świeci się kontrolka poduszek i na wyświetlaczu pojawia się "airbag fault" Mam Octavię z 2002 roku, dokładna produkcja listopad 2001. Wiem że w rocznikach chyba 00, 01 były sterowniki Airbag które przy próbie połączenia vag-comem, łapały...
Mam problem z programem w którym timer ma zliczać impulsy (zbocza opadające). Konkretnie zegar timera ma działać w rytm impulsów podawanych na piny TIM4_CH1 i TIM4_CH2, z tym, że osobno liczę impulsy z każdego kanału i generuję osobne przerwanie dla każdego kanału. Liczenie impulsów z dwóch kanałów powinno działać jednocześnie. Impulsy pochodzą od 2...
Silnik 2,0 Kable świece nowe przebieg 240 tyś jak byś mógł mnie naprowadzić gdzie znajdę czujnik położenia wałka oraz Regulator ciśnienia paliwa oczywiście resztę porad też sprawdzę ale wolał bym zacząć od czujnika wałka i regulatora pierwszy raz kupiłem auto z silnikiem pod siedzeniami gdzie cokolwiek namierzyć to ..... Dodano po 20 Odnośnie migania...
Witam. Miałem do czynienia z modułem EACT w fordach Galaxy ( to ten modulik na konsoli do sterowania klimatyzacją ), pomysł i wykonanie WV. Bardzo często test wykazywał uszkodzenie wew. modułu i wymiana pamagała zawsze.Ale ten kod nie dyskfalifikuje modułu, moduł działa prawidłowo paza kilkunastoma sekundami kiedy miga wyświetlacz ( wtedy jest zamrożony...
Witam Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. robię projekt silnika prądu stałego z enkoderem na STM32 podpiąłem wyprowadzenia : -PA6 Enkoder CHA Wejście pływające (TIM3_CH1) -PA7 Enkoder CHB Wejście pływające (TIM3_CH2) i nie wiem jak ruszyć dalej by wyświetlać odczyt prędkości na wyświetlaczu LCD. Robie to na STM32f103VBT i Używam biblioteki ST Tyle...
Moja propozycja jest taka, aby zrobić 2 przełączane tryby pracy : 1. Programowanie ustawień. 2. Liczenie. Z w/w elemetów : - 4081 4 bramki AND - 4082 2 4-wejściowe bramki AND przy zastosowaniu 7485 nie bedą raczej potrzebne. - 4511 bedzie pamietał wprowadzony stan BCD, ale nie ma go wyprowadzonego na zewnątrz, więc nie bedzie mozliwości porównania,...
sterownik silnika 65535 65535 kontrolka 65535 błąd
prąd bramki tyrystora bluetooth philips amica śmierdzi
elnix gwarancja elnix gwarancja
Licznik Kingway Euroboy 50 2T – awarie, naprawa, zamienniki, modernizacja Licznik Kingway Euroboy – diagnostyka, naprawa, typowe usterki, linka, ślimak, czujnik Hall