Clip!!!! Pewnie wtryski
Dzień dobry. Mam Scenica 1 9dCI 130 koni, niedawno kupionego. Tuż po zakupie sterownik silnika wskazal błąd P012B przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Wymieniony został filtr powietrza, bo był zawalony na czarno, oprócz tego był wymieniony rozrząd i filtr paliwa. Dziś w trasie sytuacja się powtórzyła, wystąpił ten sam błąd przy wyprzedzaniu na 5 biegu. Odczytywałem...
Kiedy wypalał ostatnio dpf?
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Kolego czasem trzeba ze dwie skrzynki podstawić bo one są już wiekowe i nie każda kupiona jest sprawna .
Bo to Renault. DF050=P0571
Zwarcie do plusa, to nie zwarcie , tylko przerwa - gdzieś nie kontakt. Przecież to czujnik zmienno-oporowy - brak oporu, to maksymalne napięcie widzi sterownik.
Witam koledzy, przychodzę z problemem z ABS w mojej lagunie 2 2002r 1.9dci 120km (F9K) Otóż około 3 miesiące temu wymieniałem tarcze, zaciski tył oraz linki ręcznego regulacja. Od tamtego czasu świeciły się kontrolki ABS/ESP/SERV/STOP oraz kontrolka od ręcznego. Po przewertowaniu internetu stwierdziłem, że to wina złej zbieżności, do wymiany miałem...
Pewnie soft robiłeś galletto II i wywaliło wtryski. Wkoduj je na nowo i będzie dobrze.
błąd 24-ustawienie rozrządu za wczesne lub wadliwe działanie zmiany faz rozrządu ten następny dziwnysprawdz jeszcze raz
Który to w ogóle jest to czujnik pozycji sprzęgła? Mnie już ręce opadają . :cry: Napisałem już kilka razy że to ten przyczepiony z boku sprzęgła ( nie zielony i nie niebieski) . :| Poza tym było już tyle dodatkowych informacji w temacie i zapytań na które nie odpowiedziałeś że lepiej zawieź ten samochód do elektryka . Sorry . Ale nie masz w ogóle podstawowej...
Czytając pierwszy post zrozumiałem ze problem z eep sterownika ecu
Dalej jestem w lesie nic niema z tym nr mozektos wie jaki mogę dać zamiennie
Wężyki gumowe dobrze sprawdź....
Dobrze sprawdziłeś :D Szukaj uszkodzonej instalacji :cry:
Do pompy abs dochodzą dwa grube czarne i dwa grube czerwone i jest na nich minus oraz prąd. Czyli napięcia na pompie ok
DF038 ogólnie odnosi się do problemów z zasilaniem sterownika wtrysku .
W czwartek jeździliśmy z podpiętym CDIF/2 błąd powstaje w momencie przyspieszania,po naciśnięciu na gaz. Auto dziś odpalałem i nie startuje zadawalająco kręci jakieś 4-5 sek. Zanim odpali. Układ nie zapowietrza się (paliwo bez pęcherzyków) pompa CR wolno nabija Ciśnienie na listwie. Przed remontami pompy i wtrysków paliło beznadziejnie nawet po 30 sek....
Podepnij clipa jak pokarze czujnik ciśnienia stały defekt to sterownik do wymiany.
Kliknij na ten opis 1.def a pokaże Ci szerszy opis błędu. Tutaj raczej chodzi o błąd w obwodzie czyli brak sygnału z EGR, przerwa w cewce zaworu itp. Pomierzyć instalacje pomiędzy zaworem a sterownikiem silnika. Zmierzyć rezystancje potencjometru i cewki zaworu.
Widocznie warunki nie spełnione - obroty - tempera Tu trzeba szukać
witam odczytałem testerem takie błędy: DF060 mysfire on cylinder2 DF062 mysfire on cylinder4 DF053 rail pressure regulation function 33,7,5,30 33,7,6,85 chodzi tutaj o 1.9dci strasznie ciężko pali na mrozie ,świece sprawdzone paliwo nie schodzi,skacze tylko ciśnienie na listwie na wolnych obrotach ma miec niby 229bar a skacze od 210 do 245 tylko czy...
Witam, mam stały błąd DF009 multifunction switch in prohibited position. Błędu nie można skasować. Usterka objawia się w taki sposób, że po rozgrzaniu auta skrzynia przełącza się w tryb serwisowy. Znikają też oznaczenia biegów z wyświetlacza P D R N. Dzieje się to tylko w czasie jazdy po mieście lub w jakimś korku w trasie itp. Trasą bez zatrzymania...
Reklamuj naprawę u mechanika
Witam W mojej Renault Laguna 1.9DCI 120KM 2001r. Podczas jazdy na zimnym silniku włącza się błąd wtrysku przy 90km\h, a na ciepłym silniku przy około 120km\h i wtedy traci moc i nie chce już przyspieszać. Co może być przyczyną tego błędu?? Czekam na pomoc.
Kts i autocom potrafią pokazać w renuwce błędy, których niema. Dla ciekawości ten sam kod DF dla różnych sterowników może oznaczać zupełnie co innego , dodatkowo Clip oprócz kodu wyświetla jeszcze jego postać w prawym górnym rogu, po kliknięciu na okienko masz podpowiedź.
Witam mam identyczny problem Renault Laguna 1,9dci.Czy mógłby mi autor tego forum powiedzieć coś więcej o tej wiązce elektrycznej.Gdzie ją szukać i ile kosztuje taka wiązka elektryczna i czy najpierw wymienić regulator czy tą wiązke z góry dziękuje i pozdrawiam.
Wszystkie masy są i komputer inny wszadzilem i znowu to samo :(
To może być wina turbodoładowania, kopci na biało bo nie spala oleju który dostaje przez uszkodzone turbo, nie ma mocy gdyż może już się wirnik przytarł lub ukręcił. Sprawdz poziom oleju, czy nie ubywa. W moim przypadku tak kopcil na bialo że drogi nie było widać, a okazało się ze wirnik turbiny w dwóch kawałkach!!
Nawet jak zgłosi to będzie pracować poprawnie. Przy sprzedaży będziesz myśleć. Szanse 50/50 że nie zgłosi i że zgłosi.
Sprawdz, bo moze ktos wyłączył za duza czesc tabeli błędów.
Numery błędów? A jeżeli ciśnienie paliwa masz za niskie to co sie spodziewasz? Nie będzie się wkręcał, to oczywiste.
Witam ma ktoś może schemat sterownika silnika. Czujnik wału zmieniłem i dalej nic na plaku odpala normalnie.
Plus jeszcze przepływomierz i wszystko pracuje w układzie zamkniętym tzw pętla zwrotna. Wszystko razem musi współgrać, ostatnio robiłem lage 1.9dci pokazywał błąd MAF-a a uszkodzony był egr mechanicznie.
Po diagnozie Clipem oprócz numeru błędu występuje jeszcze dyskrypcja ok 3 lub 4 dodatkowych opisów czy przerwany obwód czy niezrozumiały sygnał.....sam błąd Df097 tak do końca nic nie znaczy....i podmiana na inny nic nie da....
nie chce odpalić,nie dostaje paliwa błędy które się pojawiły: DF045 Regulacja świec żarowych, przerwa w obwodzie - stały DF123 Przekaźnik wkładki termicznej N2, przerwa w obwodzie lub zwarcie do uziemienia - stały DF124 - Przekaźnik grzałki 1, zwarcie do plusa - stały Df043 - Zacięty tempomat, przerwa w obwodzie - stały odczyt danych czasu rzeczywistego...
Wiązka do przepływomierza.
Wyżej opisałem problem
Pokazuje błąd p1814,zmieńiać egr czy tylko czyścić,a jak zmienię to adaptację dam radę zrobić przez cdif2. :ganja: :shii:
182620? w renault? pierwsze słysze... defekty są opisywane troszke inaczej np. DF012 a co się dzieje z autem?
alternator byl sprawdzany u elektryka samochodowego Sprawdzany testerem ładowania czy multimetrem podłączonym równolegle do akumulatora ? Ktoś się "pokłonił" temu autu i ubrudził ręce - sprawdzając np. jakość podłączenia przewodów do alternatora, rozrusznika, masy akumulatora, zasilania skrzynki bezpiecznikowej itp ... ?
Trzeba by sprawdzić miernikiem spadek napięcia na akumulatorze podczas odpalania. Wówczas będzie wiadomo jak bardzo mu ciężko. Jak by było podejście można by kluczem na kole rozrządu spróbować przekręcić na luzie wałem i zweryfikować czy silnika coś nie blokuje. Jak silnik będzie ciężko się kręcił to pozostaje zdejmować po kolei paski i szukać czy w...
Czy masz jakieś informacje co do rozszerzenie tego błędu DF195 :?:
Mam w Espace IV 1,9dci wywalony i błąd jest tylko w sterze a na blacie nie wywala. Zawsze można stera obrobić.
clipem ale nie pamiętam nr błędu
witam podam rozwiązanie problemu z blędem df301 uszkodzone wtryski po ciężkiej walce z tym autem bląd nie powraca laguna odzyskała moc i bląd nie powraca
Kabel w wiązce silnika przerwany Dzięki za pomoc
no tak to logiczne, ale nie mam dostępu do drugiego, a czy można go przemierzyć miernikiem na oporność cewki ?
Odpala bez problemu,a co nr błędu to niestety w warsztatch nie dają do ręki diagnostyki
dwumas raczej nie da się zamontować niepoprawnie otwory pasują tylko w jednym położeniu Dodano po 3 czujnik również przetestowany ,impuls dochodzi do komputera.
Przepraszam za błędy i dziękuję za pomoc jutro będę płukał cały dolot .
nie było paliwa. ale najlepsze toże on pokazywał że miał jeszcze na 100 km więc nw czy wskaźnik oszukuje czy jakieś błędy
Przy czujniku nie wywaliłby błąd czy check engine? Podłączyłem car scanera, nic błędów nie pokazuje.
Uszkodzony wtryskiwacz, lub zawór przelewowy na listwie. Jak to możliwe skoro auto odpala? (at)brzozayz Sprawdź układ na szczelność, bo wielce prawdopodobne iż układ się zapowietrza. Dobrze by było, zdiagnozować auto, i zobaczyć czy sterownik zapisuje błędy.
Tylko 2 piny są wykorzystywane, więc nie rozumiem z czym masz problem.
Odczytaj błędy.
Przeczytałem że przyczyną gaśnięcia może być zawór dławiący w pompie CR Czy wymienia sie go czy można go ewentualnie przeczyścić? Marcin Liberda
To podłącz chociaż jakiś tester i zobacz czy jest komunikacja z ECU, uch i jakie błędy
kurcze i nie ma żadnych błędów... to jest najgorsze bo nie mam punktu zaczepienia :(
Odepnij wtyczkę od jednego wtryskiwacza i sprawdź błędy.
Witam, do dnia dzisiejszego, samochód rusza bez problem, instalacje w miare możliwości posprawdzana wygląda dobrze, kilku mechaników rozłożyło ręce... odpowiedz mechaników "francuz". Aktualnie nie mam możliwości podpięcia pod clipa, jesli problem powróci będe myślał. Pozdrawiam
Gratulacje dla "migmig85" dziękuje za Pomoc problem rozwiązany miałeś racje :) śmieszne jest to ze tyle razy był podłączony pod kompa i żaden mechanik nie pomyślał o takiej prostej rzeczy tylko chcieli wymieniać różne części ale autu nic nie było wiec się nie zgadzałem. Jeszcze raz dzięki za pomoc !
Układ testuje sie testerem. Po kolei leci sie układy i patrzy czy jest ok czy resistancja za duża lub za mała. Miernikiem to wystrzelisz zaraz coś. A przeczyszczenie konektorów nie zawsze daje efekt skasowania błędów w airbag bo czasem trzeba błąd testerem skasować.
Popraw błędy! Sprawdź jakie obroty ma rozrusznik, tyle razy było o tym pisane. A gaśnięcie może być spowodowane zielonym nalotem wewnątrz kostek. Trzeba zdjąć te plastiki i dobrze popatrzeć na piny. Traci zasilanie, stąd też nie generuje błędów. Jest pewien, że został zgaszony.
Testerem odczytać kody błędów.
Paliwo na shellu. Jak włączę zapłon to coś mi brzęczy jakby pod prawym przednim nadkolem. Błędów brak.
Gdyby egr to chyba wyrzuciłby błąd.
Zainteresuj się czujnikiem położenia wału i synchronizacją.
dlaczego twoim zdaniem jest śmieszny
lala skradziona, zamykam temat, dzieki wszystkim za zainteresowanie
Cześć. Mam problem ze Scenic 2 1.9dci Problem polega na tym że auto po wciśnięciu start robi krótkie zakręcenia tylko bądź włącza na bardzo duże obroty wentylator od chłodnic. Tak z dnia na dzień taka przypadłość, żadnych błędów nie ma.
Problem rozwiazany :) spadek napiecia na sterowniku do 5v a żeby odpalic silnik potrzw jest napiecie powyżej 9v :) . Problem tkwił w rozruszniku , w rozruszniku był uszkodzony magnez pekniety i robił zwarcie .
na krótko podłączony przy UPC kręci NIe dogada się .Wprowadzenie w błąd.
sprawdz wiązke ale czujniki rzadko padają w przeciwieństwie do zaworów pwm a i tak zawsze wywali błąd czujnika
Sprawdź też ciśnienie w kołach stan bieżnika czy nie ma kolosalnych różnic, i sprawdź czy nie przegrzewa się sterownik, ciężko więcej powiedzieć skoro nie ma błędów.
Sprawdził bym rozrząd, brak synchro i wyświetlił się błąd czujnika.
sprawdź przelewy na wtryskach i ciśnienie paliwa podczas startu. Diagnostyka a nie czytanie błędów
EGR jest ok. Na kompie nie było żadnych błędów.
Witam wszystkich auto Renault Scenic 1.9Dci po rozgrzaniu zgłasza błąd DF070 wymieniłem już czujnik położenia wałka rozrządu i czujnik położenia wału rozrząd na punktach. Błąd pojawia się tylko po przekroczeniu około 60 stopni przez silnik. Proszę o jakieś sugestie.
Witam Pacjent to Laguna 01r 1,9dci. Sterownik silnika rejestruje błędy elementów które są zasilane tym bezpiecznikiem/przekaźnikiem które zaznaczyłem na zdjęciu. Sprawdziłem bezpieczniki w kokpicie od strony kierowcy i pod maską obok akumulatora, wszystkie sprawne, ktoś wie gdzie znajdują się te elementy ze schematu?? Dziękuję i pozdrawiam Marcin http://c.wrzuta.pl/wi1890/67632b20002756...
defek wtrysku einspritzung defek kod błędu ?
Podepnij kompa na początek i odczytaj błędy.
a jak się zapala kontrolka świec, to chyba podpinałeś samochód pod komputer, jaki błąd?
Podłącz kompa i zobacz jakie błędy zgłasza.
Widocznie nie usunął usterek tylko skasował błędy.Sprawdź gdzie indziej błędy.
Zawór zasilany jest 12 V, a sterowany tak jak napisałeś masą. Jeśli nie masz oscyloskopu możesz zmierzyć to miernikiem. Podłączasz miernik do pinów wtyczki i przy ustawieniu "max doładowanie" powinno być ok. 8,7 V, przy "min doładowanie" ok. 2,5 V. Sprawdź jednak najpierw czy do zaworu dochodzi podciśnienie, powinno być co najmniej 0,7 bara podciśnienia....
Nie znasz dnia ani godziny, czujnik był nowy kupiony oryginalny? Zdarza się,że czujnik położenia wału nie wywala błędu.
Kolego już nie raz pisałem że do renóweczki - tylko clip . Uniwersalne testery ( nie wszystkie ) często robią przekłamania w parametrach czy błędach .
Yhy. Tylko że mnie to zastanawia że silnik pracuje tak jak powinien, gdyby coś z tych rzeczy to mi się wydaje że coś by nie grało chyba że coś w minimalnym stopniu szwankuje i wyłapuje błąd.
Najprawdopodobniej źle zrobiony wsad i go wywala po błędzie jw.
Witam wszystkich. Niedawno dostałem dwa sterowniki edc16cp33, które są uszkodzone, pochodzą z Opla Vivaro/Renault Traffic 1.9dci. Jeden z nich wybijał błąd o uszkodzonej pamięci EEPROM, a drugi nie przyjmował kodowań wtryskiwaczy (same litery AAAAAAAAAA). Jakiś majster coś pogrzebał, poprzekładał z jednego do drugiego, i nic z tego nie wyszło. O dziwo,...
Silniki xxxxx 804 miały nurniki. Takze nie wiafomo co tam autor ma. Dodano po 2 Oczywiscie nie moze byc błędu od alternatora.
Kolego odczytaj po ludzku te błędy i nie wysyłaj takich monstrualnych plików. W błędach masz odpowiedź.
Czujnik ciś. oleju podłączony? Diagnostyka jakaś była?
Jaką temperaturę widzi sterownik silnika. Co z tego że czujnik będzie sprawny jak będziesz miał przerwany przewód i będzie źle wskazywał. Ciężko tak podjechać i sprawdzić parametry. Tylko parametry, a nie błędy.
Zapala się check ? Trzeba przejrzeć listę błędów komputera - wiele powinno rozjaśnić.
A kurtyny?
Witam Trafic II 1.9dci 2004 auto od paru miesięcy ma problem z zapalaniem większość mechaników stwierdziła że silnik ma słaba kompresję i zapala ciężko gdy zimny i przestaję zapalać gdy ciepły bo olej jest rzadszy ponadto problem z mocą przy starcie postanowiłem zainwestować i kupiłem regenerowany słupek po zamontowaniu problem nadal występuje proszę...
Miałem wczoraj Trafica ,ten sam błąd zawór regulacji ciśnienia doładowania kaput
Witam. Zacznij od podpięcia CLIP-a i odczytania błędów. tak bedzie najszybciej.
błąd błąd carsoft błąd multimetr błąd multimetr pralka gorenje błąd błąd
edacs tetra kabel skrzyżowany schemat połączeń integra
Wymiana matrycy w Lenovo ThinkCentre M90z: krok po kroku Obudowa bębna pralki: klejona czy skręcana?