W tych silnikach ustawia się zapłon? W moim nie ma takiej możliwości - trzeba by przestawiać ustawienie cewki zasilająco-wyzwalającej, albo przestawiać magneśnicę na wale korbowym silnika, a to uniemożliwia klin. Iskra optycznie wygląda też podobnie To może być mylące. Bardzo dawno temu spotkałem się z czymś takim w dwucylindrowym silniku do łodzi...
Kapiące paliwo może oznaczać że zalewa się, tak jak pisze mario. Sprawdź czy pływak utrzymuje właściwy poziom paliwa w gaźniku, tzn. jeżeli jest dziurawy to nabiera paliwa, "tonie" i gaźnik przelewa się. Wydaje mi się że w tej sytuacji powinien chociaż podejmować próbę pracy. Nie piszesz tego czy próbuje łapać, czy wogóle martwy, czy próbowałeś na tzw....
Skoro palił z samostartu przed zakupem i nie robiono nic takiego to raczej problem nadal jest paliwo/WN , Może za dużo przelewa paliwa?? robiłeś przecież gaźnik to może za duże dawki ustawiłeś, zły stosunek paliwo/powietrze..
Witam powiecie mi bo mam taki problem gdy założę przepustnice na gaźnik to przelewa mi paliwo przez filtr powietrza ,a gdy nie jest założona przepustnica to nie przelewa.Silnik świeżo po wymianie cylindra tłoka uszczelek pierscieni zalany świeżym olejem zawory wyregulowane.Dzisiaj do południa jeszcze silnik działał tak jak należy a teraz odpala ale...
witam mam ten gaźnik który ma plastikowy pływak i mam problem bo go cały czas przelewa czy idzie zmniejszyć poziom paliwa w tym gaźniku ?
Albo słaba iskra (świeca do wymiany) albo przelewa gaźnik (zawór iglicowy do wymiany) Wymienić, czasem znaczy przeczyscić, sprawdzić, wyregulowac itp.
Zacząłbym od sprawdzenia filtra powietrza i stanu oleju w silniku. Może być tak, że gaźnik przelewa albo naturalnie nie dusstaje powietrza przez zatkany filtr powietrza.
Jeśli gaźnik przelewa paliwo to znaczy, że nie działa zaworek regulujący poziom. Trzeba zacząć od dokładnego wyczyszczenia gaźnika i sprawdzenia zaworka. Sprawdzić trzeba również sam pływak, czy jest szczelny i nie ma w nim paliwa. W załączniku fragment instrukcji dotyczący gaźnika i jego regulacji.
https://obrazki.elektroda.pl/5700627500_... Poszukuję Gaźnika " K 41" (CCCP) lub, zaworka ( kompletnego) do w/w. tz. widoczny zaworek na zdjęciu powinien posiadać gumowy "kapturek uszczelniający" - nie wiem jak fachowo to nazwać. Nie mam pomysłu jak uruchomić ten gaźnik. Obecnie po 5 min. od uruchomienia agregatu - przelewa się paliwo...
Ten zestaw ze zdjęcia to nie sterowanie serwa w samochodzie :D Puszka metalowo- plastikowa - zawór podciśnieniowy Zadanie - puszczać paliwo do gaźnika tylko podczas pracy silnika Biały element to filtr paliwa . Połącz bezpośrednio przewodem z baku do gaźnika . Zobaczysz czy to brak paliwa stwarzał te problemy czy nie . Oczywiście nie powinieneś w razie...
Kupiłem kilka lat temu gaźnik Amal 19 nie jeździłem na nim dużo może 500 km od czasu zakupu i pojawiły się 3 problemy: 1. W gaźniku jego przednia część ta która jest przykręcana do cylindra ''przelot 21mm'' ma znaczne luzy między gaźnikiem , nie wiem jak ten luz skasować, widoczny gwint na tej gardzieli która może jest wkręcana w gaźnik lecz nie umiem...
Spróbuj z tym zapłonem, może być opóźniony. Czy gaźnik nie przelewa się?
Gaźnik wyczyszczony, drożny. Ciśnienie pompy wzorcowe. Wygląda to tak jakby nie było wcale podciśnienia. Pompa podaje co kilka swkund i przelewa gaźnik, bo paliwo nie jest zasysane do cylindra.
Sprawdz poziom paliwa (zaworek, pływak) a jak sprawdzisz analizę spalin to wyjdzie czy gaźnik przelewa
Jestem szczęśliwym nabywcą motoroweru Romet Ogar 205 2 biegowy. Więc tak kupilem go i nie był na chodzie. Wymieniłem wał, łożyska na wale, cylinder do szlifu, tłok, pierścienie, automat do biegów i ostatnio gaźnik bo nie przelewał. Wszystko pięknie ładnie ;] gaźnik juz przelewa iskra jest. Ale nie trybi??? Już wielokrotnie przelewałem gaźnik, świeca...
witam mercedes w124 gaźnik nie pali na benzynie ,pompka sprawna ,paliwo podczas kręcenia przelewa się przez przez gaźnik do baku ,pytanie czy to zawiesił się pływak lub jest inne urządzenie odcinające paliwo?
ale co czy nie jest uszkodzone? gaźnik czy sama pompka? Sama pompka nie jest mechanicznie uszkodzona, słychać że ciągnie paliwo i odbija. przy pompowaniu paliwa i zdjętym filtrze paliwo powinno być widoczne jak się przelewa przez gaźnik?
założyłem jego gaźnik i nadal to samo
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Kolego, przelewasz gaźnik przed startem? Miałem niezawodny sposób na odpalenie Ogara 200 bez przelewania gaźnika. 1. Odkręcić paliwo. 2. Manetką pełny gaz. 3. Zacisnąć palcami gumową, karbowaną rurę powietrza miedzy filtrem a gaźnikiem 4. Kopnąć starter dwa razy mocno lub trzy słabo. 5. Puścić rurę, puścić gaz 6. Włączyć zapłon 7. Kopnąć w starter....
Witam, mam problem ze skuterem Sym euro x 2T ,iskra jest bardzo dobra, ciśnienie na cylindrze 7,5 barów, świece zalewa, powymieniałem uszczelki pod głowicą i cylindrem tak że pierścienie na tłoku, pompka podciśnieniowa nie pompuje paliwa ale jak zatkam dziurę w gaźniku tą co łączy gaźnik z filtrem powietrza to leci benzyna aż przelewa i ucieka do filtra...
Witam, np. w starych motocyklach - pojawia sie identyczny problem 'przelewania sie gaznika', jesli ktos wstawi zbyt grube - miekkie uszczelki / pomiedzy gaznik a glowice lub cylinder, bo gaznik jest wtedy dosc daleko 'odsadzony' od cylindra lub glowicy i zaczyna wpadac w drgania rezonansowe [ 'terkocze' na szpilkach lub na kolektorze ssacym ]... Wtedy...
Czarna, okopcona świeca, świadczy o zbyt bogatej mieszance = za duży poziom paliwa, niewłaściwa regulacja gaźnika, nieodpowiednia, za zimna świeca zapłonowa. W pierwszej kolejności sprawdź poziom paliwa oraz szczelność zaworka iglicowego. Jeśli zaworek jest nieszczelny, to w czasie jazdy przelewa gaźnik i przez to tworzy się za bogata mieszanka
Jak zrobisz,to napisz czy nie przelewa
Gaźnik jest dobrze wyczyszczony paliwo leci odpowiednio tez myślałem ze dostaje za mało paliwa ale pływak mam wyregulowany odpowiednio jak troszkę więcej podegne blaszkę to się przelewa wiec z tym już nic nie zrobię, ogólnie myślę że te gaźniki to kibel i trzeba wymienić. Napisałem na tym forum bo przypuszczalem ze może ktoś miał podobny problem
http://imageshack.us/thumbnmail.png Dawkę paliwa dobierałem doświadczalnie, a paliwo nawet jak wytrę gaźnik zbiera się w miejscu zaznaczonym na żółto. Wężyk z paliwem dokręcony mocno, więc tak jak kolega pisze pewnie zaworek szwankuje i przelewa ? Winowajcą okazał się pływak i uszczelka zbiorniczka. Temat zamykam dziękuje za pomoc.
gaźnik keihin 12. gdy czyściłem gaźnik nie ustawiałem pływaka bo ja nie specjalnie wiem jak to zrobić a najchętniej dał bym to do mechanika ale chodzi o to że nie mam żadnego w pobliży co by mi to zrobił dlatego jestem zdatny sam na siebie a przy okazji nauczył bym się i bym sobie sam robił. moje pytanie brzmi jak ustawić pływak?. dodam że kompresja...
Witam - ja też mam problem z moim malcem (ten z elektronicznym zapłonem) - nie wiem jak ale do oleju dostało sie paliwo i dopóki był zimny to chodził bez zarzutów ale potem jak sie rozgrzał to gasł i nie chciał odpalać. Wiem - napiszecie mi że membrana od pompki paliwa jest pęknięta ale właśnie wymieniłem na nową i wtedy właśnie paliwo zaczęło sie...
Witam. Kupiłem nie tak dawno hondę z tytułu. Po dwóch dniach jazdy zaczął przeciekać drugi gaźnik ten bez możliwości ustawienia dawki. Wyciek ma miejsce przelewem komory pływakowej. Model gaźników Keihin Ph68C. Co zrobiłem. Rozebrałem gaźniki, wyczyściłem, ustawiłem poziom pływaków najpierw na 18mm (z serwisówki) później na 20mm i dalej po chwilowej...
Tutaj masz ten gaźnik: http://www.boats.net/images/diagrams/yam... Zaślepiłem nr.30 i wchodzi na obroty. SSanie nr 22 faktycznie nie widać na moich zdjęciach..ja mam tak samo tylko pociągniete do kierownicy linką.. Czy nr. 17 to zawór membranowy? Przelewa mi się paliwo przez filtr powietrza, nawet jak motor nie...
To znaczy, że albo pływak się zawiesza, albo zaworek iglicowy nie trzyma i przelewa paliwo. Na poziomie tego przycisku, nie powinno być paliwa w komorze pływakowej.
Potrzebuję książke ( kompletną , te co do tej pory pobrałem miały nieczytelne schematy i brakowało właśnie stron z gaźnikami) Może ktoś ma chociaż ten brakujący fragment, albo coś o gaźnikach do audi. Moja b3 na gazie chodzi bez problemów , na benzynie też byłoby ok gdyby nie to, że się nie da uszcelnić gaźnika (dosłownie leje), chyba to jest pompka...
Czyli gaźnik wsadzić od 50ccm z dysza orginalna od niego? Na iglicy na który ząbek dałeś? Na forum jednoślad piszą takie głupoty że wymiotować się chce. Leje się z pod uszczelki tylko przelewa się i tymi małymi dziurkami się wylewa.
Dzieki wielkie Panowie niestety do mechanika mam daleko bo mieszkam na wsi. Świece wymieniałem aż 4 razy, mam dwie które producent preferuje do tego motorku nowe NGK BR9ES jedną BR5ES i jedną polską świece i żadnego rezultatu nie było widać. Dzis sprawdzę kompresje domowym sposobem ale myśle że będzie ok bo pali bez problemu i ładnie odbija kopke. MAm...
Gaźnik ma ten + że łatwy do podłączenia/odpalenia ale jak gadałem ludźmi jeżdżącymi w terenie zdarza się ze przelewa na zakrętach ma problemy z utrzymaniem odpowiedniego poziomu paliwa przy dużym nachyleniu A wtrysk pracuje nawet ''do góry nogami'' Wybierając silnik zwrócę uwagę na dostępność części do niego zakatujesz takiego 1,1 z punto[dodatkowy...
Witam. Problem polega na tym, że podkaszarka nie odpala na starym i nowym gaźniku. Kupiłem nowy gaźnik, świecę oraz przewody z filtrem paliwa. Po wstrzyknięciu paliwa do głowicy i przez przepustnicę odpala na chwilę i jest ok. Pompowałem paliwo pompką i przelewa się z powrotem do baku, ale nie wychodzi paliwo przez dziurkę, od strony cylindra jest sucho....
Ta klapka, to przepustnica ssania. Zamyka się ją tylko do uruchomienia zimnego silnika. Po uruchomieniu musi być otwarta, inaczej silnik nie będzie działał. Gaźnik posiada jeszcze regulację wysokości iglicy, zaznaczona na zdjęciu, ta mała śrubeczka w środku. Tę pompkę paliwa masz sprawną? Sprawdź czy paliwo przelewa się, do zbiornika, przy jej naciskaniu....
Gaźnik był czyszczony ze 2 razy ale dysze nie były zapchane. Jak już uda się go odpalić to chodzi na wolnych obrotach tylko ja śrubka od mieszanki wykręcona jest tylko pół obrotu. Nawet jak zgaśnie to świeca jest zalana. Już zamówiłem nowe uszczelniacze na wał bo wydaje mi się że lapie lewe powietrze. A czy może to być wina że ktoś wcześniej założył...
Nalane mam ok. Moze namocze jeszcze gaznik w nafcie, moze jednak cos jest przytkane. Efekt obserwuje glownie jak jade po nierownym terenie (bo glownie taki teren u siebie mam), moze po prostu gaznik przelewa?
Niby powinno się ustawiać iglice na pierwszym ząbku od góry, ale musisz to zrobić niestety doświadczalnie, przejedziesz się i wybadasz czy dobrze przyśpiesza, nie dymi, nie zalewa, itp. Swoją drogą to iglica dyszy głównej nie będzie powodem przelewania się gaźnika, może tylko zawiesił Ci się ten pływak, lub coś wpadło w zaworek, pływak na 100% ok? może...
A teraz ja mam dosyc banalne pytanie, poskladalem WSK 125 od podstaw... no i na samym koncu mam problem, i nie wiem co jest jego przyczyna:( poskladalem gaznik i zalozylem go, gdy "puscilem paliwo" to rzecza normalna jest ze gaznik przez jakas sekunde sie "przeleje" co jest dobrym znakiem, ale wlasnie u mnie jest problem taki ze gaznik przelewa sie...
Gdy otworzysz kranik to gaźnik nie przelewa?
Gaźnik przelewa. Możliwa będzie konieczność wymiany zaworka iglicowego lub pływaka (w gaźniku). Jeżeli nie masz filtra paliwa to koniecznie go zamontuj.
Zapłon ustawiony, świeca nowa, iskra konia by zabiła, więc przerywacz bym wykluczył, a klin jutro sprawdzę. Dodam jeszcze, że pływak w gaźniku nabiera trochę paliwa, ale nie wygląda żeby gaźnik się przelewał (chyba że postoi przez noc).
Może gaźnik przelewa? Sprawdź pływak w gaźniku.
Czytałem o świecy irydowej że bardzo łatwo jest ją zalać co powoduje trudności w odpalaniu. Dzisiaj odpalaniem silniczek na tej B6HS i po raz pierwszy odpaliłem silniczek bez przelewania gaźnika. Kupuje taką właśnie świece bo wiem że działa dobrze.
Witam. Pacjent honda Gx260 zapakowany w agregacie prądotwórczym. Problem polega w odpaleniu silnika, a mianowicie nie chce odpalić a ciągle widoczne i słyszalne są strzały w gaźnik. Wymieniony został gaźnik bo przelewał (zawor nie odcinal po zapełnieniu komory) Dotarte zostały zawory oraz wyregulowane ssący 0.15 wydechowy 0.20 w tym wymieniona uszczelka...
Coś musiałeś źle złożyć, zawór iglicowy się nie domyka, może pływak nie z tego modelu gaźnika, lub dziurawy i tonie.
Sprawdź: 1. czy wszystkie cylindry pracują- najłatwiej sprawdzić dotykając świec i porównując temperaturę, 2. czy gaźnik nie przelewa.
W dwusuwie nie ma odmy. Olej na filtrze to może być pozostałość po wyparowanej benzynie przelewającej sie z gaźnika po zatrzymaniu silnika (za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej), gdy nie ma zaworu odcinającego beznynę z baku. Były też problemy z rozruchem zimniego silnika i po odpaleniu bardzo kopcił. Tak było u mnie i dlatego dołożyłem taki...
Przestawiałem kranik na zalewanie w trakcie "jazdy" bo myślałem że może wężyk od podciśnienia spadł ale bez efektu, każde delikatne odkręcenie manetki go dusiło. Zastanawiam się czy na króćcach od kranika nie ma jakiś filterków w zbiorniku? Sprawdzę jeszcze tak jak pisałeś czy przelewa gaźniki.
Przewód przelewowy wystaje zwykle 2-3 cm poniżej górnej krawędzi zbiornika paliwa. Dla poprawności pracy pompki i skuteczności przelewania nie ma znaczenia, czy jest zanurzony w paliwie, czy nie. Głównie chodzi o to, by nie "plątał się" z wężykiem ssącym, który musi mieć dużą swobodę zmiany swego położenia w zależności od położenia pilarki (cięcia poziome,...
Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku czy nie jest przelewany.
Do sprawdzenia uszczelka gaźnika, i zawór iglicowy w gaźniku. Podejrzewam że po ustaniu przelewania się gaźnika wszystkie objawy znikną.
To zdjęcie to akurat moje. Nigdy takiej pilarki nie miałem okazji spotkać, aby miała membranę na okienku ssącym zamykanym tłokiem. Znam zasadę działania, takiego gaźnika, podczas pracy paliwo nie jest przelewane do zbiornika, ponieważ są w niej dwa zaworki. Służy tylko do napełnienia gaźnika i jest stosowana zamiast "ssania"
Sprawdź poziom paliwa. Zakładasz przezroczysty przewód do spustu komory pływakowej. Odkręcasz śrubkę spustową i widzisz poziom. Powinien sięgać ok 2mm powyżej płaszczyzny podziału komory pływakowej. Oba gaźniki naraz przelewa?
Wygląda na wężyk przelewowy gaźnika, Jak jest wyciek, to jest coś nie tak z: pływak/dźwigienka/zawór iglicowy - w każdym bądź razie komora pływakowa z jakiegoś powodu jest przelewana paliwem...
wydaje mi się, że gaźnik ci przelewa. do wymiany membrany, lub cały gaźnik. do demona gaźnik kosztuje ok 40zł.
Witam Nie wiem jaki mam silnik,znalazłem tylko numer seryjny. Wczoraj zauważyłem ze gaźnik przelewa. Sprawdziłem pływak i nie ma dziury (kiedyś miał i ktoś lutował). Zaworek trzyma. Na pływaku jest trochę wyrobione przez zaworek. Chyba musze teraz ustawić poziom paliwa metoda prób.
Może masz zatkany odpowietrznik w gaźniku i przelewa silnik.
ale spaliny chyba wydawały mi się trochę błękitnawe. później sprawdzę czy ma power... lecz raczej myślę, że bez mechanika się nie obejdzie :( Błekitne spaliny=silnik papusia olej, więc albo pierścienie, albo gumki na zaworach. Dwa-jak gaźnik przelewał ( czarne spliny), to silnik by mał moc, a pisałeś że nie ma.
Kplego Januszkos. W syrenie korek spustowy był w tylko jednej komorze korbowej, a to dlatego że awaryjna pompa paliwa była napędzana podciśnieniem komory korbowej. W przypadku uszkodzenia membrany komora napełniała się benzyną. Iskra jest, słaba ale jest. Tylko że na wykręconej świecy pod ciśnieniem w cylindrze iskra może zanikać. Gdyby gaźnik "przelewał"...
Ciekawie mnie Moderator dlaczego usunąłes mój post w tym temacie...Autorytatywnie stwierdziłes że to membrana i zgadzam sie z Tobą . Typowy objaw. Ale mój sposób który podałem upewnienia sie czy gaznik przelewa (sposób ,,podręcznikowy,, z moich czasów lata 60) chyba by sie niektórym przydał....Pozdrawiam. PS. Ja tak tylko nie żebym się czepiał...;)
Witam, czyli cala 'awaria' jest dosc prosta : zaciety - zabrudzony osadem ze zbiornika gaznik / szczegolnie doplyw paliwa do gaznika - krociec, na ktory sie naklada wezyk paliwowy z kranika / zbiornika. Plywak w gazniku nie daje rady szczelnie zamknac doplywu paliwa - bo jakis 'paproch' zablokowal iglice plywaka w tym 'kroccu' doplywowym, stad benzyna...
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
Zapłon idealnie ustawiony? Jak to zdiagnozowałeś? Kichanie w gaźnik ma przyczynę albo w źle ustawionym zapłonie albo w zbyt bogatej mieszance ("przelewanie").
Leję się paliwo z gaźnika jak na filmie. Co może być nie tak Jeśli gaźnik posiada komorę z pływakiem. A pływak odpowiada za przepełnienie, napełnienie się gaźnika. To przyczyny usterki (przelewanie paliwa) szukałbym właśnie tam. Po prostu pływak się zawiesił, i nie blokuje dopływu paliwa do komory pływaka. Pływak jest wyposażony w specjalną iglicę...
Witam, Mam następujący problem z moją WSK 125 z silnikiem S01 i gaźnikiem G20 I fabrycznym zapłonem. Otóż jak chcę się przejechać to wszystko fajnie działa, przelewam gaźnik i w znaczącej większości przypadków pali od pierwszego kopa. Na początku jazda jak każda inna, zanim się rozgrzeje to może nie łapać, ale potem już fajnie jeździ. Gorzej jest, jak...
Świeca zapłonowa właśnie była mokra od paliwa, tak jak i tłok, więc wydaje mi się, że jest jakiś problem z gaźnikiem, ponieważ świeca normalnie działa, tylko coś go chyba przelewa. Może to zacina się pływak?
Instalacja elektryczna nowa, ponieważ ta WSK długi czas stała i miała poprzerywane przewody i stwierdziłem, że założę nową instalacje. Gaźnik nowy, ponieważ nie trzymała górna nakrętka od linek i urwane było cięgno od przelewania. Przerywacz otwiera się około 3,5 mm przed GMP. Dodano po 57 Instalacja elektryczna nowa, ponieważ ta WSK długi czas stała...
Wyciek nie ma nic wspólnego z obudową filtra (choć powinna być w miarę szczelna by silnik nie zasysał kurzu). Powodem wycieku jest przelewający gaźnik (raczej tylko wymiana choć możesz rozmontować wymyć jeśli czujesz się na siłach).
Witam, objawy jakby się zalewał, do sprawdzenia kranik czy nie leje przez przewód podciśnienia oraz gaźnik czy nie przelewa.
Paliwo z gaźnika sie nie przelewa. Rozkręcałem gaźnik i wszystko jest tam ok. Położenie iglicy chyba nie ma znaczenia, jeśli motor chodził dobrze w dniu zakupu. Zauwazyłem tez że po odkręcenia korka od oleju ciśnienie wywala olej z silnika. Olej kapie też z odpowietrzników po jeździe. Jaka jest tego przyczna? i czy to może mieć wpływ na to że motor...
Sorry - ale w Jawie się nie przelewa gaźnika przed uruchomieniem. Jawa nie ma tej opcji. Jest tylko ssanie.
Rosja swego czasu (zimna wojna) miała zakonserwowaną fabrykę do produkcji T55. Zresztą te stare czołgi były "gniotsa nie łamiotsa" na youtube jest film z odpalania isu-152 po 50 latach postoju pod chmurką w krzakach. Jeden dzień roboty (przelewania świeżą ropą i odpowietrzania ) i czołg o własnych siłach wjechał na lawetę. Silnik benzynowy nie jest...
Problem częściowo rozwiązany, jednym z powodów nieodpalenia po zimie była obecność benzyny w cylindrze. Dodatkowo też czujniki kosza i siedzenia nie działały elektrycznie. Po odpięciu ich falowanie obrotów bądź natychmiastowe gaszenie po włączeniu noża ustało. Odnośnie przelewania paliwa do cylindra podejrzewałem gaźnik, więc kupiłem nowy. Niemniej...
Mam i urale i druzbe, w uralu jest taki sam gaźnik jak w tajdze tylko ma dodaną opcje przelania gaźnika, dodano przycisk unoszący membranę otwierającą zaworek i dzięki temu ze paliwo płynie z góry mogę bez problemu go uruchomić, przelewając gaźnik o to mi chodziło. Nie mam problemu z zassaniem paliwa jak w tajdze. A drużba z kolei ma gaźnik iglicowy,...
Przelewasz ją tym przyciskiem na gaźniku??
Nie musi się przelewać żeby zalać silnik, skład mieszanki w prostych gaźnikach reguluje się ilością paliwa w komorze pływaka wyginając płytkę (maluch, komarek, kawka). Ja nie twierdzę że to tego wina tylko podaje przykład. Równie dobrze może ci coś nie łączyć w układzie zapłonowym albo w zasilaniu.
Witam, wszelkie 'falszywe / lewe powietrze' - powoduje wzrastanie obrotow silnika i mocne wypalanie elektrod swiecy, poniewaz mieszanka jest zbyt uboga. Natomaist tutaj wyglada, ze : jest zbyt wysoki poziom paliwa w gazniku / czyli 'za bogata mieszanka' albo zbyt wysoko uniesiona iglica paliwa w przepustnicy, moze byc jeszcze zbyt 'zimna' swieca lub...
witam! Mam kolejny problem z gaźnikiem w mf70, mianowicie podczas przelewania paliwem nie wyrzuca mi paliwa poprzez dysze, przez które powinien tylko wyrzuca mi do filtru powietrza. poniżej daje rysunek gaźnika, zaznaczone na czerwono sa dysze którymi powinien wyrzucać nadmiar paliwa, a na niebiesko tam gdzie teraz wyrzuca, gaźnik juz chyba z 10 razy...
Też o tym myślałem próbowałem bez tłumika na samym kolanku i dalej nic :) A co ma zapchane kolanko do przelewania gaźnika? Sprawdź czy w pływaku niema paliwa. Jak jest to dziurawy. Jak niema to czy zaworek po podniesieniu (obróceniu do góry) pływaka odcina paliwo. Jak odcina, to czy nie za wysoki poziom w studzience.
Żeby tak rozkalibrować dysze to musiałby chyba żebrówką szostką czyścić :) normalnie paliwo przelewa. Odkręć górę gaźnika i otwórz kranik, ruszaj góra dół pływakiem i patrz czy paliwo zamyka i otwiera. Jak się leje cały czas to zaworek. Dyszami takiego zużycia nie powinien zrobić, ja zakładałem wszystkie dysze jakie się dały wkręcić i nigdy spalanie...
Przyłóż pływak do ucha i potrząśnij nim , jak jest w nim paliwo to będziesz słyszał i wtedy jest do wymiany. Można też zanurzyć pływak w gorącej wodzie, jeśli jest nieszczelny będą z niego leciały pęcherzyki gazu. Nieszczelność można zalutować, ale trzeba uważać żeby nie zwiększyć zanadto ciężaru pływaka, bo wzrośnie poziom paliwa. Przelewanie gaźnika...
poeprawdzaj wszystko włacznie z poziomem paliwa w gaźniku. W książce powinno być opisane jak to sie robi, dla mnie mechanika nie widzącego tego gaznika trudno bedzie wytłumaczyć co po kolei rokrecić :D Sprawdz również czy w oleju nie ma benzyny, to swiadczy o przelewaniu gaźnika. Pozdrawiam Mariusz:. :D
Witam. Bardzo dziękuję za przydatne linki. Mam Saluta ze zwykłym przerywaczem i nie łamaną kolumną. Niestety, nie ma tam informacji na temat poziomu paliwa w gaźniku. Pytam z tego względu, bo jak odkręciłem kranik paliwa to po chwili paliwo zaczęło się przelewać i ostro kapać z gaźnika dlatego podejrzewam zbyt wysoki jego poziom w komorze. Pozdrawiam.
Witam, moze byc tak - ze jak sie komus wczesniej przewrocil, to gaznik sila bezwladnosci / przekrzywil sie o niewielki kat na kroccu przy glowicy albo tez obluzowal i wpada w duze drgania rezonansowe, jak udaje sie odpalic silnik - przez co zaworek w gazniku nie zamyka doplywu paliwa i swieca sie 'zalewa'... Na poczatek - to najlepiej wlasnie sprawdzic,...
Kolego proponowałbym założyć Ci filtr paliwa na wężyk jakiś dobry np.filtron ale pamiętaj siatkowy nie papierowy bo spowolni przepływ. Co do gaźnika jeśli go nie rozbierałeś nigdy to musisz wykonać czyszczenie, zaworek iglicowy nie zamyka i przelewa się w komorze. Może też być już do wymiany gdy guma ma już swoje lata (chodzi o zaworek) Jeśli nie czujesz...
Zmierz kompresję i dowiesz się czy należy wymienić pierścionki. Paliwo może się lać gdy jego dawka jest zbyt duża i się przelewa się gaźnikiem. Sprawdź pływak w komorze gaźnika czy domyka dopływ paliwa. Przy okazji zobacz też podciśnienie tzn czy paliwo nie leje się cały czas a nie tylko wtedy gdy silnik jest odpalony.
No wlasnie.Pompka elektryczna daje duzo wieksze cisnienie niz mechaniczna i zaworek iglicowy moze tego nie strzymac i bedzie przelewac gaznik.Dlatego pisalem ze sie jeszcze nie spotkalem z takim rozwiazaniem zasilania w Polonezie.
Ja bym zaczął od sprawdzenia filtra i pompy paliwa, następnie regulacja poziomu paliwa w gaźniku (sprawdzić pływak i szczelność igły zaworu!) - niebieskie kopcenie może być spowodowane przelewaniem paliwa w gaźniku. Następnie sprawdzić/ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu i powinien ożyć. Reszta działań tak jak napisał Błażej. A wymiany silniczka krokowego...
He he, widzisz ile bzdur w około się powiela,. Człowiek już nie wie co lepsze, nalać czy wypalić do zera paliwo w baku itp itp. A wystarczy nie robić nic i mieć sprzęt w takim samym stanie jak sąsiad co huha i dmucha , tylko akumulator wymaga uwagi bo się po prostu rozładowuje. Dlaczego ja nie robiąc tych wszystkich procedur gdy tylko zabłyśnie słońce...
Witam dołączam do tematu mam podobny problem co kolega z tym że u mnie zespół sterujący cięgien był w częściach i próbuję go teraz poskładać. Mój traktorek to MTD VENTZKI 8hp model 190707. Czy mógłbyś podesłać więcej zdjęć z połączenia cięgien i linek gaźnika z zespołem sterującym z twojego traktorka?Poza tym masz zły filtr paliwa powinien być taki...
Witam mam problem z moim gaźnikiem w skuterze 2t mianowicie ciągle z niego cieknie i nie wiem jak sobie poradzić a borykam się z tym długo, mianowicie coś się z tym gaźnikiem działo i przelewał sie z tych kraników swoich to załozyłem rurki specialne jakie sa w nowych gaźnikach to przestało a zaczeło zalewać od dołu, zmieniłem uszczelke i to samo to...
Witam. Mam problem z silnikiem ogar 200 otóż stawiałem zapłon na wiele sposobów nawet ustawiałem z neta i dalej to samo silnik odpala ale jak odpali to na chwile i zgaśnie i trzeba potrzymać guzik od przelewania gaźnika i znowu odpali i zgaśnie gazu nie mogę dać bo to pogarsza sytuacje dusi się nie mam już do tego sił ciągle to samo proszę pomoc jak...
jeśli przelewa paliwem to nigdy prawidłowo chodził nie bedzie... sprawdz zawór przy pływaku ew ustaw prawidłowo poziom paliwa. Innym powodem "odbijania" paliwa może być nieszczelny zawór dolotowy . Zmierz ciśnienie w cylindrze
Witaj! Sprawdź poziom paliwa w gaźniku. Gdyby był za mały to go zwiększ tok by nie przelewał.
Jeśli paliwo Ci wcieklo do komory silnika to nie zamyka zaworek i się przelewa. Pływak musi być pusty inaczej może być za słaba wyporność i nie dociska zaworku.
Po pierwsze, podany w książce "Jeżdżę motorowerem Simson" float level jest niewłaściwy, dotyczy gaźników 16N1 i to nie każdego. Zamiast 29 mm powinno być 27 mm w przypadku gaźnika 16N3. Co do regulacji tego gaźnika i układu mieszanki biegu jałowego trzeba mieć wprawę, poza tym nie w każdym Simsonie daje się wyregulować. EDIT po latach. Wymiar 27 mm...
Z forum ATV Polska znalazłem oto taki manual użytkownika GEORGE 05 wklejam może komuś się przyda. CYT. "Ustawienie i regulacja gaźnika PZ30 taki jest fabrycznie zamontowany w Bashanie 250: Gaźnik należy rozebrać i sprawdzić jego wewnętrzne ustawienia wg następującej procedury: * po zdjęciu obudowy komory pływakowej wykręcić należy obydwie dysze i sprawdź...
przelewa delonghi lodówka przelewa amica przelewa
oporność głośnik wirnik pralki testy akumulatorów
fabia schematy miękki start ukośnica
Castelgarden – niesprawne hamulce w traktorku, przyczyny i diagnostyka Schemat stacyjki hulajnogi Manta Flinston II MES1001H – opis przewodów i funkcje