opinie allegro

Znaleziono około 2666 wyników dla: opinie allegro
Podstawowa forma zapytania: opin allegro
  • Kolumny z Allegro. Słyszał je ktoś? Opinie.

    Witam! Prezentuję kolumny niemieckiej firmy Cat-Beng. Miał je kumpel i grały bardzo dobrze - szybki i dynamiczny bas, górne pasmo miłe dla ucha. Potem poznałem elektrodę i zobaczyłem tesle i widać, że są do nich bardzo podobne. Myślałem nad zrobieniem takich kolumienek i dopiero teraz poznałem przetworniki...

    Nagłośnienie Domowe Hefajstos   05 Mar 2006 23:00 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1796
  • 'Halogeny' led z allegro - opinie

    Witam czy ktoś miał styczność z tymi lampami? Świeci to chociaż tak jak żarówka 50W? pozdrawiam

    Oświetlenie, Efekty kkknc   09 Gru 2012 22:15 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2016
  • Opinie na temat radia - czy warto kupić?

    Co myślicie o tym sprzęcie? Czy na pewno ma takie parametry o których pisze sprzdawaca 4x40W za jedyne 150zł.

    Co kupić Archiwum prez8s   29 Lip 2006 21:49 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1107
  • Odsysacze cyny. Sprzęt z Allegro. Opinie. Jakość.

    Jakie są wasze opinie o odsysaczach cyny z Allegro? jaka jest ich jakość, ktoś używał już może ten sprzęt, (czywiście zakupiony w cenie 5 zl, bo droższe to wiadomo)

    GSM Serwis elbob   07 Gru 2004 21:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 840
  • Adaptery do napełniania tuszu HP przez dysze - jakie opinie

    Proszę Szanownych Forumowiczów Praktyków o fachowe opinie na temat napełniania zasobników z tuszem poprzez dysze Czy taki sposób jest skuteczny i bezpieczny? Czy przy kolorze nie zmieszają się tusze? Linki do adapterów na allegro: A tak to wygląda:

    Co kupić Archiwum 0__0   21 Paź 2006 22:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1399
  • Głosniki pioneer ts-a6901 - opinie...

    Witam. Założyłem takie głośniki: do takieg radyjka: I problem w tym, ze bardzo słabo to gra. Nie można podgłośnić powyżej 22/40 (skala radia do 40) przy lekkim basie i około 30/40 bez basu, ponieważ zaczyna wyraźnie trzeszczeć. Ogólnie bas jest słaby (fiat cc). Czy te głośniki są za słabe?? Czy...

    CarAudio marianoitaliano   27 Mar 2007 15:51 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5760
  • Zakup satelitek STX, proszę o opinie.

    Co myślicie o takich satelitkach. Warte swojej ceny? Czy są jakieś inne alternatywy? Bardzo proszę o opinie Dodano po 4 chyba nie można wstawiać linków z allegro tak? to przepraszam a wiec chodzi mi o satelitki STX F 130 i STX F110 Faktycznie, nie należy zamieszczać linków...

    Estrada Co Kupić Gość   01 Paź 2009 19:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1149
  • Mini frezarka cnc - kompletuję sprzęt - prosze o opinie.

    Witam, od dłuższego czasu buduję mini frezarkę cnc. Codzienne obowiązki nie pozwalają na zbyt wiele ale czas w końcu odświeżyć projekt i go dokonczyć. Rama spawana z profili stalowych 40x40, stół roboczy ok. 400x300, pozostałe elementy z aluminium o grubości 15-20 mm (jak będę miał chwilę to zrobie kilka...

    Elektro Co kupić? wybryk100   15 Paź 2015 22:30 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 741
  • opinie o modulach GPS bluetooth z allegro ~130zl

    witam. ma ktos moze jakies opinie na ten temat? szukam jakiegos modulu gps bluetooth do N9500 i pojecia nie mam jaki wybrac. czy te wszystkie NoName z allegro w cenie ok.130zl sa warte swojej ceny? a jesli nie to co innego taniego polecacie?? ps.po gps nie oczekuje jakis sensacji typu dokladnosc 1m,...

    Urządzenia Mobilne marcys20   01 Mar 2008 20:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 534
  • Ograniczniki przepieć, opinie o firmie LC.

    Przypadkiem na allegro znalazłem coś takiego: Jestem ciekaw waszych opinii na temat tych ograniczników. . Może ktoś używał produktów tej firmy (LC) ?? Jeśli tak to co o nich sądzicie. Patrząc na inne aukcje np: dochodzę do wniosku ceny produktów tej firmy są bardzo atrakcyjne jednak...

    Elektryka Instalacje i Sieci paluszasty   22 Sie 2008 13:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 9230
  • Subwoofery marki LTC - potrzebne opinie

    Witam wszystkich! Miał ktoś może styczność z głośnikami firmy LTC? Wyglądają nieźle [aż troszkę za bardzo], z drugiej strony sprzedaje je znany wielu osobom [z handlu STX'ami] dSpeaker więc bublem chyba nie są.... a ceny niezłe. Chodzi mi dokładnie e te głośniki: model 1 [25cm]: model 1 [30cm]:...

    CarAudio Kondom159   14 Gru 2011 23:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 9112
  • MAGNAT SONOBULL - prosze o opinie

    witam! przymierzam sie do kupna kolumn pod yamahe A-500. znalazlem taki oto zestaw i w zwiazku z nim mam kilka pytan, a mianowicie. magnat uchodzi za dobrego producenta kolumn, ale czy ten sonobull to nie jest czasem jakas tzw niskobudzetowa linia (markety)? jesli ktos mial stycznosc z w/w...

    Audio Serwis 55wBICEPSIE   05 Sty 2007 19:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2256
  • Peavey PV - 215 Zamiar z kupnem!! Opinie ?? Jaka końcówka?

    witam was slyszalem ze na tym forum są mądre głowy i mam do nich pytanie mam zamiar kupic kolumny niewiem jak chodzą nie słyszałem ich nigdy !!!! Jak głosno to bedzie gralo niewiem jaką końcówke mocy dobrac do nich zeby to wmiare grało - chodzi mi tu o zespoł muzyczny 3 osobowy wesela a takze festyny...

    Nagłośnienie Estrada DjMapet   05 Maj 2008 22:29 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1417
  • Mikrofon MXL USB.006 - wasze opinie i porady

    Witam. Jakiś czas temu na rynek weszły mikrofony pojemnościowe pod złącze usb nie wymagające miksera. Jakie są wasze opinie na temat tego rodzaju rozwiązań? Czy opłaca się bardziej kupić ten mikrofon MXL USB.006 czy mikrofon Behringer C1 z mikserem Behringer XENYX 502 (, )? Mikrofon ma być zastosowany...

    Nagłośnienie Domowe brzoza900   07 Maj 2008 18:41 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 899
  • MAXLOG M-UV opinie i pytanie o moc nadawania.

    Witam. Posiada Ktoś jakies opinie na temat tego radia. Widziałem, że raz pojawiło się na allegro(można jeszcze znaleźć) oraz w jednym z zagranicznych sklepów internetowych: Z tym, że na opakowaniu z allegro pisze M-UV a w 409shop.com MAX-UV Interesuje mnie konkretnie moc nadawania tego...

    Radiotechnika Co kupić? Nazir   27 Gru 2009 01:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1546
  • Stihl 023- cylindry z allegro

    Witam, chodzi mi o opinie zestawów z allegro do tych pilarek. Ceny w granicach 140zł. Nigdzie nie moge doczytać sie z czego jest wykonana tuleja? Czy opłaca sie kupić taki zestaw? W skłąd zestawu wchodzi: cylinder, tłok, dwa pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia. Piła po 15 latach użytkowania domaga...

    Inne Silniki Spalinowe andrzejz78   22 Lis 2012 22:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3678
  • Laptop do 2300, porównanie dwóch laptopów i opinie

    Witam, szukam laptopa do kwoty 2300zl. Laptop będzie mi służył do nauki i do gier (wiem że na to nie będą chodzić wymagające gry :) ) Znalazłem ciekawe oferty: allegro.pl/laptop-lenovo-g580ah-i5-3230m...

    Komputery Co kupić? sw81   04 Lis 2013 17:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 957
  • opinie co do jakości głośników wysokotonowych STX-a i Tesli

    słuchaj na allegro jest teraz promocja i kosztuja niecałe 30zł jest tez wersja ekranowana za 35zł linki:

    Nagłośnienie Domowe mariuszporęba   25 Sie 2006 19:25 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 1449
  • Acer TravelMate 5720 - prosze o wasze opinie

    Witam zastanawiam się nad zakupem tego laptopa.Prosze o wasze opinie.Poniżej link do tego laptopa: Może ktoś wie czy jest do niego wersja z XP.Czy producent tylko przewidział głownie pod Vistę. Ponieżej opinie o ty laptopie ale z inną grafiką: Liczę na wasze opinie.

    Komputery Hardware Rafal23   21 Lis 2007 20:19 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 533
  • Konto na Allegro - uwagi dla nowych użytkowników

    Ja pozwolę się z tym nie zgodzić. Płatności z Allegro to jest kolejny okropny pomysł Allegro i nie tylko ja jestem tego zdania (choćby na forum Allegro można znaleźć i poczytać opinie innych). Przelew tak szybko nie idzie... Wg regulaminu serwisu obsługującego płatności w Allegro pieniądze mogą iść do...

    Technika domowa Pikalk   10 Kwi 2011 16:03 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 4465
  • Tanie mikrofony bezprzewodowe - opinie.

    Cześć Dopnę sie do tematu, bo nie ma co nowego zakładać. Jaką macie opinie o mikrofonach tańszych typu: Prosonic, K&K Bezprzewodowych z allegro tych w granicach 60zł?? Proszę o wypowiedzi tych co mieli z nimi doczynienia :) A nie usłyszeli opinie i powtarzają! Wydzieliłem z tematu:

    Nagłośnienie Estrada adambyw   02 Lut 2008 11:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 6268
  • KODA AS-8803 - czy warto kupić taki sprzęt - proszę o opinie

    Witam! Jako, ze nie czuje sie na silach zeby zbudowac samemu subwoofer, prosze o opinie czy ww model czyli Koda AS-8803 bedzie fajnie sie sprawowac? do audiofili nie naleze..zalezy mi natomiast zeby byl w miare mocny bas [do sluchania muzyki i filmy tez] ma 80W RMS, pojemnosc 27 litrow. Zalezy mi na...

    Nagłośnienie Domowe Maciek19882   28 Kwi 2008 23:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3107
  • Szukam dobrego CB radia do 200zł na allegro.

    Dobre radio to pojęcie względne. W dzisiejszych czasach wszystko "trzaskają" małe żółte ludziki w swoich stodołach. Do auta wystarczy Ci cokolwiek, nawet za 99.99 zł., bo nikt nie oczekuje od radia zasięgu większego niż 2 kilometry. Na CB wszędzie szumi, pierdzi, piszczy i trzeszczy - taki urok pasma....

    Radiotechnika Co kupić? yes2mike   26 Lut 2013 18:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1818
  • Diora WS504 - proszę o opinie użytkowników.

    Spróbuj w Allegro www.allegro.pl widziałem tam kilka elementów wieży 500 Diory

    Jakie Nagłośnienie do Domu miku210   21 Sie 2011 10:20 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 6323
  • Philips DECT 211 DUO - opinie

    Zastanawiam sie nad zakupem tego zestawu. Czy ktoś z was jest w jego posiadaniu? Jak sie sprawuje? Nie ma problemów z zasięgiem? Co najlepiej wybrac w podobnej cenie? tak to wyglada na allegro

    Telefony Stacjonarne Serwis Dodge-dvb   30 Sty 2005 12:42 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1107
  • Budowa Głosników pod konkretny model sali proszę o opinie

    Wiecej mocy albo wiecej skuteczności. Wygląda na to że jest to aula. Moim zdaniem wchodza tu jakies Eminency. Bo te wooferki (raczej midwooferki) znikną Ci w tłumie i zrobią także pogłos. Na poczatek co najmniej 30 cm midwoofer+dwiver ewentualnie Solton Craaft 38-centymetrowy x 2 reklamowany wramach...

    Technika Sceniczna i Studyjna Tremolo   06 Maj 2005 22:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 887
  • Nakamichi 481 - opinie

    Kupiłem na allegro magnetofon jak w temacie Ma on służyć do przegrywania z kaset na mp3. Czy ktoś z Was ma taki magnetofon i czy one w miarę dobrze grają ?? Czy czasami nie wtopiłem. Jakos ludziom nie wierzę, pisze gościu ze Legenda :). Jak juz widze takie opisy to jakos z dystansem podchodze.

    Audio Serwis mario_34   10 Lip 2005 22:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 555
  • Szerokosc zawieszenia membrany ,a jej zastosowanie,opinie ..

    Witam tak sobie pomyslałem . moze wypowiecie mi sięna temat tych zawieszeń chodzi mi o takie np. głosniki : i o ich szeroookie zawieszenie membrany czy to moze tak naprawde wpływac na jakos i skutecznosc .tego głosnik czy to tylko taki pic na wode ?? z góry dziekuje za wypowiedzi

    Technika Sceniczna i Studyjna latawiec666   13 Sie 2005 15:03 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 666
  • Hanssen 18 - prośba o opinie odnośnie jakości

    Fotek nie mam, ale na allegro znalazłem : Ok, to juz nie aktualne. Nie opyla mi sie suba robić. Sprzedam satelitki i sobie paczki zrobie na craaftach :) Z jednego wzmaka je pociagne a nie z dwoch.

    Technika Sceniczna i Studyjna plik4   17 Sie 2005 19:29 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1055
  • YAMAHA RX-395 (opinie)

    witam ten amplitunerek to słabiutki strasznie 120watt poboru mocy wiec przy dobrych wiatrach odda ci 2x30 wat jezeli chcesz cos mocnego to kup sobie wzmacniacz stereo yamahe lub pioniera ktora bedzie miala przynajmniej 400 wat poboru i tyle pozdrawiam o np oo a z tego powinienes byc zadowolony a...

    Audio Serwis Kipila   12 Lis 2005 21:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6582
  • Riso TR 1510 - opinie na temat maszyny

    Zastanawiam się co kupić, w grę wchodzi: lub ewentualnie Czekam na Wasze opinie, w co warto zainwestować ?? Pozdr.Agraph

    Co kupić Archiwum Agraph   19 Lis 2005 10:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 875
  • Pasta termoprzewodzaca - rozne opinie

    Oczytalem sie troche o tych pastach na roznych forach i zdania na temat ktora wybrac sa podzielone. Zastanawiam sie nad AR Ceramique a ARCTIC COOLING MX-1. Wg. sprzedawcy na allegro ta druga jest niebo lepsza. Prosze spojrzec na wykresy i tabele Czy to tylko taka sciema?

    Komputery Hardware OMAN   11 Maj 2006 17:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 753
  • Prosze o opinie na temat sprzetu HOT AIR Aoyue 8032

    Witam. Jestem zainteresowany wyposazeniem swojego warsztatu w Lutownice na gorace powietsze HOT AIR Aoyue 8032 taka jak tu wraz z dysza do ukladow PLCC Czy ktos posiada takie urzadzenie i moze podzielic sie swoja opinia czy dobrze sie tym wylutowuje uklady w obudowach PLCC ( takie z nozkami zawinientymi...

    Co kupić Archiwum Hfast   14 Maj 2006 11:51 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 944
  • Opinie na temat koła z monster car

    A może użyć kół od hulajnogi albo łyżworolek. Nie mają w prawdzie kanciatej wnęki do przenoszenia napędu, ale to na pewno da się zrobić w inny sposób. Dużym plusem jest udźwig, a kupić je można nawet za 10zł z łożyskami itp Usunąłem link z allegro, gdyż już jest aukcja zamknięta, a za miesiąc...

    Robotyka Modelarstwo piMezon   20 Lip 2006 21:16 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 4978
  • Jak to zagra ?? prosze o opinie ...

    ten zestaw nie zda egzaminu sub jest beznadziejny za taka kase mozna cos lepszego kupic jesli chodzi o hertze maja ostry tweeter i sa nie przyjemne w grze a wzmak bedzie za slab dla nich jaki masz ostatecznie fundusz?to cos lepszego ci doradzimy a moze lepiej cos takiego: przod idealnie pod samo...

    CarAudio lukkil   17 Gru 2006 14:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 849
  • Amplituner Technics sa gx-130. WASZE OPINIE

    Ello. Znajomy ma na sprzedaż amplituner Technics sa gx-130. Jest on w stanie bardzo dobrym w zestawie z pilotem i instrukcją. Chce za niego 300zł. Tak się składa że ja własnie chcialem kupic amplituner. Co sądzicie o własnie tym modelu technicsa. Jak to gra itd. Nio i jaka jest tam koncówka mocy tranzystorowa...

    Co kupić Archiwum lukkil   18 Sty 2007 02:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 6801
  • Proszę o opinie: głośniki basowe w tylną klapę w kombi.

    Czyli jednym slowem takie rozwiazanie ma sens, pozostaje tylko dobor odpowiednich glosnikow ? No i wlasnie lepiej jeden np taki o ktorym piszesz (choc nie moge go nigdzie znalezc) niz 2 tansze ? W laminat raczej bym sie nie chcial bawic, a tylko chcialbym wytlumic klape mata bitumiczna i zrobic jakies...

    CarAudio 473752   15 Maj 2007 21:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1083
  • Opinie o DREMEL 300 blebleble by byl dluzszy temat

    Osobiście polecałbym ci FERMA Holenderski wyrób ale chodzą naprawde dobrze zresztą jak wszystkie elektronarzędzia FERMA. Poogladaj sobie na allegro jak to wyglada jak zechcesz to załatwie ci go w bardziej przystępnych pieniądzach niż na allegro.

    Inne Co kupić? adikkk   05 Lip 2008 11:03 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 11566
  • Kupno oscyloskopu - opinie.

    W związku z tym, iż mam ochotę rozpocząć zabawę z bardziej zaawansowanym audio postanowiłem sprawić sobie oscyloskop. Na razie nie mam ochoty wdawać na niego zbyt wiele pieniędzy wiec na allegro znalazłem coś takiego: Co o tym sądzicie? Warte jest to jakiegoś zainteresowania?

    Inne Co kupić? emeryt2   21 Maj 2007 13:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 590
  • Zabudowa na DIBESI HI-1214 proszę o opinie

    Witam tak jak w tytule planuje zrobić zabudowę bagażnika w Kadecie Hatchback 5-ci drzwiowym, fakt iż samochód jest "zagazowany" pozwala mi zrobić co najwyżej zabudowę boczną w nadkolach i ewentualnie za tylną kanapą. Proszę tylko o opinie na temat tych głośników, wiem że nie są może one zachwycające...

    CarAudio bubu1769   14 Lip 2007 10:12 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1448
  • Bose - opinie o sprzecie

    dziekuje za adres dealera....ja mam podlaczone pod kino ciekawe glosniki: centralny to bose 6.2 stereo everywhere(2cm bas + 2 syki) ; fronty to wspomniany omnivcetor alpha ktory nie jest stara konstrukcja ; a z tylu mam 2sztuki bose 201 mk IV oraz 2 sztuki bose 301 Mk IV.... wyjatkowy jest glosnik...

    Jakie Nagłośnienie do Domu adask0777   19 Wrz 2010 14:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 24699
  • CPA 12/300 - opinie

    Witam. Jakieś pół roku temu kupiłem okazyjnie dwa głośniki oznaczone jako CPA 12/300. Są to typowe estradówki 30 cm podobno produkowane na potrzeby IMG Stage Line. Póki co męczę je na Yamaszce RX-460 (60W RMS) w obudowie 47l i nie widzę jakichkolwiek złych oznak. Niestety NIGDZIE w internecie nie mogłem...

    Nagłośnienie Estrada Pabcio   29 Sie 2007 19:24 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2071
  • JVC KD-G821 - opinie na temat tego radyjka

    Kurcze ... sam nie wiem bo KDG821 to juz troche starszy model, ma ok 2 lat.. na allegro jest teraz za 499 zł u jednego kolesia a u innych za jakies 600 zł a 731 moge miec za 470 zł.. mowa oczywiscie o nowkach... czy nie jest tak, ze w modelu 731 poprawiono jakies parametry w stosunku do kdg821... bo...

    CarAudio Kłosiol   13 Wrz 2008 22:00 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 9704
  • Creative Zen Touch? - opinie

    Witam Chciałbym kupić odtwarzacz mp3 ale z jak największą pojemnością. Pamięci flash 16GB są bodajże w okolicach 1000 zł na serwisie allegro. Są też odtwarzacze mp3 m.in. Creative z dyskiem twardym i o dziwo w dość niskiej cenie. Zależy mi na jak największej pojemności (nie tylko do muzyki :) ). Jak...

    Estrada Co Kupić Schiso   02 Kwi 2008 12:37 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 662
  • Ferrofluid do głośników- czy ktoś stosował - proszę o opinie

    Witam. Jak w temacie. Inrteresuje mnie czy ktoś stosował ferrofluid sprzedawany na allegro do cewek głośników. Wiem ze tonsil to stosuje w swoich gdwt ale tam jest przeźroczysty - a te na allegro czarne. ? Proszę o wypowiedzi, najchętniej osób co miały z tym styczność..

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe TAKT   03 Gru 2008 21:04 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3379
  • Prosba o opinie zestawu i propozycja suba...

    Cześć. Odnosnie osłony suba wpisz w w wyszukiwarce alledrogo ) w dziale sprzęt CA wyraz maskownica-napewno coś znajdziesz dla siebie. Jesli wybor ogranicza sie wlasciwie tylko do tego co na allegro i ebay'u to chyba sam sobie zrobie oslony z nierdzewki i wypoleruje. To co na allegro jest pod...

    CarAudio vwmaniak1   04 Sty 2009 13:11 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 817
  • LDM p-315 + basy PolAudio TP-118.-opinie

    Nie, nie, nie :!: T.amp E800 napędzający 2x18" 4ohm to nie może się dobrze skończyć. Możesz ew. go użyć do napędzania LDM, ale i tak trzeba uważać(nie są przystosowane do obciążenia 4ohm). Na te TP118 możesz użyć T.amp Ta2400 ew. 1400. Możesz też poszukać na allegro jakiegoś używanego Elmuza, Handboxa...

    Nagłośnienie przecin11   04 Gru 2009 21:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2808
  • Ladowarki akumulatorow GP? Opinie, co polecicie a czego nie.

    AA I AAA a ogniwa najlepiej jesli szło by oba rodzaje ;) Dodano po 9 ale głównie NI-MH Dodano po 27 po rozejrzeniu się moj wybór oscyluje wokół nastepujących sprzętów : - - - chce kupić w sklepie ,a nie w internecie ze względu na gwarancje i przedświąteczne opóźnienia

    Zasilacze, ładowarki LORD90   19 Gru 2009 11:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 615
  • sender / transmiter AV 2.4GHz - opinie o eksploatacji

    planuję zakupić sprzęt jak z linku poniżej używał ktoś czegoś podobnego, odległość do przesłania ok 5 m , dwie gipsowe ściany po drodze warto to kupić ?

    RTV Użytkowy hojlo1   07 Cze 2010 08:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2834
  • Kupić, ale co? Proszę o opinie .

    Nie sądzę, aby autor tematu zwiększył na tyle budżet, aby zakupić 801 b&w. Tak więc kolega chciał się pochwalić posiadanym sprzętem? Jest do tego odpowiedni temat. I chyba kolega nie sądzi, że jedynym rozsądnym rozwiązaniem to zakup tych lub podobnych konstrukcji? Są pomieszczenia, gdzie tego typu zestawy...

    Jakie Nagłośnienie do Domu 939919   25 Sie 2010 18:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2472
  • Tani pendrive - wasze opinie

    Dobry wieczór. Zamierzam kupić na allegro jakiś tani pendrive (8 lub 16 gb - z wysyłką do 35 zł) Nie zależy mi na szybkości - żeby go zapełnić mogę czekać godzinkę czy dwie :) bez różnicy. Ważne dla mnie jest to by nie gubił danych.Po podłączeniu do telewizora będę na nim trzymał pliki wideo...

    RTV Co kupić? razdwatrzy1   18 Lip 2012 08:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 769
  • Żarówka UV 25w Energooszczędna - opinie.

    Tak jest to uv nie wiem jak te na allegro po 20 zł ale Omniluxa po 35 zł na allegro dają dobry efekt co prawda najlepszy efekt jest z lampy uv 400W ale myślę że na małe imprezy wystarczy.Pozdrawiam RFTiTONSIL

    Oświetlenie, Efekty REPSOL46   14 Paź 2013 14:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1488
  • Frezarka górno-wrzecionowa jaka? / opinie o firmach

    Witajcie, mam dylemat.... Potrzebna mi w miarę nie zawodna o dobrym serwisie frezarka górnowrzecionowa. Firmy jakie mi nachodzą na 1-rzut oka to: Verto Bass Polska Einhell Ferm MAX jaki chce wydać to 250zł Używał bd frezarki raz do kilku razy w roku do frezowania rowków 1cm/1cm Na...

    Elektro Co kupić? comandos21   02 Lut 2017 05:06 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 729
  • SMD z Allegro

    Witam... wczoraj odwiedziłem sklep elektroniczny i gadałem z kolesiem ..chciałem kupić sobie diodki i wymienic w telefoniku...jak uslyszalem cene za niebieskie to prawie dostałem zawału :-)...no i stwierdziłem ze na Allegro chodza .....duuuuuuuzo taniej. Koles stwierdził ze moze i taniej ale sa kijowe...

    GSM Serwis Falka   24 Paź 2003 17:10 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1195
  • Wzmacniacz z allegro

    Oki wiem ze kazdy z was mowi od razu ze wzmacniacze z alegro sa do bani bo w sumie tak jest pisza jakies dziwne moce ale to nic ostatnio przegladajac sobie allegro w poszukiwaniu czegos sensownego do autka znalazlem to powiecie ze bzdura nie zagra albo ze moc bedzie mialo jakas cienka nio moze i tak...

    CarAudio kraz73   27 Wrz 2005 19:55 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1938
  • Białe led kingbright z allegro

    Witam, chcę kupić takie diody z allegro 5mm 20cd: czy te diody są warte tej ceny czy to po prostu zwykłe diody 10cd które można kupić po 1zł, oraz czy świecą na biało a nie na niebiesko i czy to dobra firma (bo jak na razie to tylko taką znalazłem w opisach sprzedawców) może ktoś kupował od tego typa,...

    Optoelektronika djemen   20 Sty 2006 18:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1086
  • Sounder a'la Stratocaster, Allegro, gitarka

    Zamierzam niedługo kupić sobie gitarę elektryczną za niestety małe pieniądze :( .Na Allegro zobaczyłem zapewne gitara Sounder produkcji dalekowschodniej. Proszę o wszelkie opinie na temat tej gitarki. Czy kupić, a jeżeli nie to co w zamian? Czy ktoś grał na niej? Na razie mam tylko gitarę akustyczną...

    Co kupić Archiwum oskar_dyjas   26 Sty 2006 18:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1262
  • Tani agregat z Allegro (ok. 350 zł) - będzie działał?

    co myslicie o agregsatach z allegro po 350 zeta? czy ktos taki ma ? czy to sie sprawdza czy siadzie po godzinie pracy? mysle o czyms takim prosze o wasze opinie najlepiej kogos kto cos takiego ma ?

    Co kupić Archiwum prez8s   15 Cze 2006 12:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1276
  • Skrzynia basowa z allegro słyszał ktoś jak to działa??

    Czy widział ktoś i słyszał jak gra ten zestaw z allegro ewentualnie sam sub bez tego wzmaka Mam zamiar to kupić i chciał bym poznać opinie ludzi którzy mają coś takiego. Nie spodziewam się nie wiadomo czego za taką kase wiem że to nie jest Hertz ale mam nadzieje że gra to w miarę niezle i kopie.

    CarAudio KrzyHo24   21 Cze 2006 20:00 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1996
  • Jaki zasilacz warsztatowy kupic - info o tych z allegro?

    Ten zasilacz niestety nie ma ograniczenia prądowego. Dokładnie tak jak piszesz - pokrętła opisane jako CURRENT służą tylko i ... Fajnie by było jakby jakiś szanowny kolega pochylił się troszkę nad tym zasilaczem i zaproponował jakieś fajne rozwiązanie "prawdziwej" regulacji prądu. dziekuje Ci...

    Inne Co kupić? Andrzei Fx2   02 Gru 2007 21:34 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4973
  • Kolumny Senon 5.0 _ Aukcje allegro

    Witam, chciałbym sie dowiedzieć ,czy miał ktoś do czynienia z kolumnami Senon sprzedawanymi na allegro : jak wygląda u nich z wytrzymałością mocową z basem, jakością itd. proszę o wypowiadanie sie które słuchały juz te kolumny. Ogólną opinie znam ,ze tanie kolumny z allegro do niczego sie nie...

    Nagłośnienie Domowe CJ_Basseer   04 Sty 2008 22:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1793
  • Proszę o opinię o tych zestawach

    Ciekawi mnie opinia na temat tych 2 zestawów promowanych na allegro, zestawy są bardzo drogie i ciekawi mnie wasza opinia czy warto takie coś kupować(ja nie mam kasy ) czy nie lepiej np. za taką kasę złożyć jeszcze lepszy sprzęt. Podaje bezpośrednie linki do allegro,mam nadzieje ,że to nie problem? Zestaw...

    Komputery Co kupić? wlw_wl   25 Gru 2012 19:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 972
  • Windows 7/8 z allegro z naklejką

    Postanowiłem wymienić dysk w moim laptopie, a że do tej pory miałem Windowsa 7 z MSDNAA (dla studentów, zainstalowany kilka lat temu), to pewnie mi się już nie aktywuje. Rozglądam się za legalnym systemem w przystępnej cenie. Znalazłem na allegro aukcje z ponoć legalnym Windowsem 7 np. za 119zł. Nie...

    Software serwis Brodi   26 Lut 2015 00:20 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6114
  • Jaki komputer używany z allegro do 1000zł

    Nowsza gierka i używany komputer do 1000 to połączenie niemal niemożliwe. Nie przyszło Ci do głowy, że niektórym wystarcza granie na średnich lub nawet niskich w tych bardziej wymagających tytułach? I tak na marginesie to nie każda nowsza produkcja jest super wymagająca. Poza tym gość napisał, że...

    Komputery Co kupić? dt1   21 Sie 2017 21:25 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 321
  • Opinie na temat MD2. Nie domyka szyb. Uszkodzenie podczas montażu.

    witam. w swoim samochodzie posiadam zainstalowany moduł domykania szyb MD2, lecz nie jestem z niego zbyt zadowolony.barzo często zdarza mi się żę nie domyka szyb, ale żeby było ciekawiej co jakiś czas domykanie trwa zbyt długo i przez pewien czas obciąża mi akumulator i silniki szyb.dodam że akumulator...

    Samochody Elektryka i elektronika sw_kamil   19 Gru 2004 20:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 622
  • Pytanie o opinie nt. NET 852

    Witam serdecznie Mam pytanko do uzytkownikow stacji na gorace powietrze NET 852 by wyrazili swoje opinie (trwałosc , servis , itp) widziałem takie na allegro i cena tez wydaje mi sie rozsadna 300zł jak dotad uzywałem stacji Elwika i lutownicy LT24 ale niestety nia nie wszystko da sie zrobic. Pozdrawiam

    Początkujący Serwisanci tolo99   25 Lut 2005 12:53 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 474
  • Co sadzicie o tym- prosze o szybka wasza opinie!!!!

    zastanawiam sie nad kupnem. prosze o wasze opinie... pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis DarekRz4   28 Mar 2005 07:43 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1481
  • Ręczny hot air-opinie

    Witam Co sadzicie o recznym hot-air? Moze ktos posiada i moze wyrazic swoja opinie. Chodzi mi o cos takiego: Pozdrawiam

    GSM Serwis wilk125   18 Cze 2005 11:19 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2578
  • Clarion APA 4320-wasze opinie

    Nie pisze w swoim imieniu tylko kolegi (nie ma dostepu do netu) prosil mnie o opinie na temat tego wzmaka, zakupil go okazyjnie (nie z allegro), i chcial sie dowiedziec czy jest cos wart, jak jego brzmienie itp Z gory dzieki za odpowiedzi :!:

    CarAudio luk1980   18 Sie 2005 07:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 801
  • kolumny podlogowe mile widziane opinie znawcow :)

    Od jakiegos czasu szukam kolumn podłogowych do 1000zł na Allegro.I zwrucilem uwage na te > Opis jest bardzo obiecujacy ale wiadomo ,ze kazdy spzredawca ma jeden cel zeby to upchnac komus :] .Jeśli ktos by mi mogl polecic jakies podlogowki to podaje dane sprzetu : wieza sony rg 222 + technics vx500...

    Co kupić Archiwum kris592   18 Lis 2005 07:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 809
  • Alarm Shark - czy ktoś to montował? Jakie opinie?

    Niedawno to montowalem-alarm zakupiony przez ,,znajomego,znajomego" na allegro.Wykonanie -standard.Złacze takie sobie-jakos nie mam zaufania do zlacz w centralkach w ktorych styk ma niezbyt duza powierzchnie styku-bywa ze blaszki ,,pinow" z czasem odksztalcaja sie i sa problemy.Przyzwyczailem sie do...

    Samochody Zabezpieczenia kzaw   02 Mar 2006 22:29 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 6438
  • Opinie na temat Yamahy MX-630

    Prosze o wszelkie opinie na temat tego sprzetu: I czy ta cena jest do zaakceptowania?

    Co kupić Archiwum chaka   14 Gru 2005 20:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2323
  • Myjka ultradźwiękowa- chińskie badziewie? Opinie tu ct-400c

    Witam zakupiłem ostatnio na allegro myjkę ultradźwiękową ct-400c, taka mala niebieska z dwoma guzikami on/off i 35w/60w za okolo 100 zł. Myję nimi mocno zabrudzone tuszem pigmentowym do drukarek złaczki stalowe i uchwyty. Stosuję wodę z plynem do naczyń Myjka cos tam brzęczy ale generalnie P O...

    Warsztat elektronika rubens   25 Kwi 2009 07:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 39492
  • Opinie na temat Magnum-345 Alphard

    Ktoś słyszał w "akcji" Alphardy Magnum 345 lub jakieś opinie o nich? Sądzę że nikt nie chce kupować takich wynalazków, choć sam chyba pokuszę się o mały teścik bo mam mozliwość wypożyczenia na weekend z zaprzyjażnionego sklepu. Budową zew. przypominają markowe paczki CERWIN VEGA PSX 253 i o dziwo mają...

    Technika Sceniczna i Studyjna gulama   14 Mar 2006 15:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2576
  • karta ATI Radeon 9200 256MB opinie

    mam zamiar kupić tš kartę ale nie wiem czy mi sie opłaca więc proszę o opinie i wskazówki chciałbym wiedzieć czy jest to także tuner tv

    Komputery Hardware Rudolf_   20 Mar 2006 07:37 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3012
  • prosze o opinie ALPHARD WH501W82 97dB?

    Witam Proszę o opinie tego głośnika... czy lepszy jest od stxow? spl 97dB ??? czy to prawda

    Technika Sceniczna i Studyjna lashlo   09 Kwi 2006 01:09 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 936
  • Wasze opinie na temat sprzetu marki Koda.

    Ostatnio odniosłem wrażenie że dużo się mówi na temat tej marki-jedni twierdzą że robi bardzo dobry sprzęt w swojej klasie cenowej inni znowu ze to pic na wodę a sukces zawdzięcza akcji promocyjnej. Ten temat mógłby pomóc nie tylko mnie ale odnosze wrażenie ze wielu osobom pytającym o produkty tej firmy. A...

    Co kupić Archiwum bratek58   11 Cze 2006 12:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 9004
  • Radio Alpine cdm-7871r - opinie

    Witam tak jak w temacie dostalem zupelni za darmo calkowicie sprawne radio alpine cdm-7871r i chcialbym sie dowiedziec co wy sadzicie o tym radiu radio jest takie jak w linku wszystkie opinie mile widzziane i te zle i te dobre

    CarAudio morfi020   08 Lip 2006 22:05 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1155
  • Kolumny stereo ASTRA 4 DIORA ŚWIDNICA - wasze opinie

    Sam nic nie bede składał z braku umiejetnosci a przedewszystkim czasu. Dzieki za opinie. Mozecie mi cos z allegro do 400zł innego polecic ?? Tylko zeby to były kolumienki wysokie, a nie kwadratowe jak moje altusy

    Nagłośnienie Domowe Mr.FrOsT_19   27 Gru 2006 19:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2049
  • opinie na temat JVC KD-G312

    witam !! interesuja mnie opinie o takim radyjku jak JVC KD-G312 jest to radio na mp3 .. na allegro stoi ono np 300zł ja moge mieć takie taniej ..zastanawiam si enad tym a niemam sie kogo poradzic :( czy mzoe ktos ma takie radyjko ? jest z niego zadowolony ? sa jakieś mankamenty ? wady ? w moim...

    Radia Samochodowe Serwis norbert.s.   13 Sty 2007 23:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3275
  • Chce kupic mp4 co sądzicie o tym-prosze o opinie?

    Witam serdecznie mam dylemat. Na temat odtwarzaczy nie mam za duzej wiedzy. Dlatego zwracam sie z pytaniem, czy byście kupili ten sprzet, czy warto, prosze o opinie i pomoc. Pozdrawiam

    Inne Co kupić? jacynka84   03 Mar 2007 00:22 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1133
  • Głośnik TRIFONIK - prośba o opinie.

    Witam serdecznie. Rutynowo przegladając allegro natrafiłem na taki oto wynalazek Normalnie nie zwrucił bym uwagi na ten głośnik gdyby nie spl głosnika wynoszące tak jak podaje sprzedający 104db. Kąkretnie chodzi mi o jakie kolwiek opinie na temat tego głosniczka. Przedewszystkim czy parametry nie są...

    Nagłośnienie Estrada BARNI_GDYNIA   25 Sty 2007 21:06 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1633
  • ALPINE SXE-1750 S jako zestaw na przód -opinie

    Planuje zakup głośników na przód raczej z osobnymi gwizdkami, na ten cel zamierzam wydać +/- 200zł poważnie myśle nad tymi głośnikami. Oczywiście głośniki podpięte bezpośrednio pod radio bez wzmacniacza, względnie jeszcze zwrotnice pod gwizdki. liczę na szczere opinie i porady, słucham R'N'B...

    Co kupić Archiwum McBlast   06 Sie 2007 11:52 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 879
  • maty wygłuszające opinie ekspertów

    wchodzisz na allegro, i kupujesz sobie maty APP, na zewnetrzną strone drzwi miękkie, a na zaklejenie otworow technologicznych twarde. jak nie wiesz ile, to sobie zmierz drzwi na zewnatrz i policz. zwykle 12-14 mat wystarcza. dodatkowo na większe otwory w drzwiach warto zalozyc wstawki z aluminium, zeby...

    CarAudio wow   15 Paź 2007 13:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 7491
  • Radio Kenwood- opinie

    Witam mam mozliwosc zakupu radia KENWOOD KDC-F331 czy ktos posiada takowe?? jakies opinie na jego temat. bo jakos na necie nic nie moge o nim znalesc. czy taka przejsciowka pasuje do tego radia??

    CarAudio Co kupić? Master123   23 Paź 2007 20:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5021
  • aku 9V, 8,4 V + ladowarka - opinie?

    poszukuje info o dobrej jakosci aku 8,4 lub 9V oraz jakiejs dobrej ladowarce (moze ktos ma do sprzedania?) co do aku, slyszalem, ze np. ten ponizej jest spoko: jesli chodzi o ladowakre, to problem jest wiekszy - np. na allegro modeli jest od groma, ciezko cokolwiek wybrac - ceny tez rozniste, nie...

    Inne Serwis _jta_   19 Lis 2007 13:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1263
  • opinie na temat pioneer a-656, sony ta-f530es, sony TA-FB920

    Wczoraj kupiłem na allegro 530es. Obecnie mam monitorki na tonsilach w obudowach zamkniętych, które sam robiłem. W planach Totem Mite:) Nawet serwisówka do tego wzmaka jest na elektrodzie. Kierowałem się też tym co jest w środku (a są niezłe elektrolity Chemicona i sankeny w końcówkach mocy). Sporo o...

    Nagłośnienie Domowe Lipaso   02 Lut 2008 12:34 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3659
  • Piec Gitarowy - opinie, sugestie, itp

    Witam Od pół roku gram na gitarze, a od 4 miesięcy na elektrycznej. Potrzebuje jakiś piec żeby pograć z znajomymi. Chciałbym żeby był w stanie grać przy perkusji i saksofonie. Przeglądałem różne oferty na Allegro, ale zdecydowałem się spróbować sam zbudować taki piecyk. I tutaj chciałbym prosić...

    Nagłośnienie Estrada DjMapet   05 Sie 2008 22:57 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2645
  • Volkswagen Bora VW BORA 1.9 SDI 4,5L/100KM!!! Opinie

    Witam wypatrzylem auto na allegro i mam pytanie jak to auto sie sprawuje z tym silnikiem i jakie macie opinie na temat tego auta

    Samochody Eksploatacja Zolwik_2004   03 Lis 2008 21:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 6901
  • Nagłośnienie małych imprez, proszę o opinie

    Witam Jestem poczatkującym DJ i mam zamiar zakupić nagłośnienie na małe imprezy okolicznościowe. Budzet to 1000zl. Prosiłbym jeszcze o opinie na temat tych kolumn: [url=]Link Może miał już ktoś styczność z nimi i może mi napisać jak sie sprawyją i czy to jest ich faktyczna moc jak...

    Estrada Co Kupić lukaszlanga   15 Lis 2008 13:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 725
  • Elestra SB18-1000T opinie

    Witam. Przez przypadek wygrałem taką kolumnę na allegro (499256767), w zasadzie patrząc na sam głośnik który się mi przyda bo ma 4omy. Jestem mobilny więc głośnik i tak pójdzie do BR-a. Ale przetestuje przed zdemontowaniem go z tej obudowy. Co sądzicie o takiej obudowie?? Wielkość bardzo dziwna bo 100x104x54cm....

    Estrada Co Kupić djsuchy   13 Gru 2008 14:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1159
  • Opinie Creative Live ! CT4760

    Witam wszystkich. Proszę Was o opinie na temat karty Creative Live CT4760. Czy jest to czegoś warte i czy w miare niesie dźwięk?? Jestem DJ'em i potrzebna mi karta żeby podłączyć mikrofon ( Shure PG58 ) do kompetera. Odsłuchuje na dużych kolumnach lub na słuchawkach Technics RP-DH1200. Pozdrawiam Cezary .....

    Komputery Hardware DJRadioActive   30 Gru 2008 14:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1414
  • Radio IMAGO im-c3 - opinie

    Witam, ostatnio rozglądam się za radiem do mojego pierwszego autka (używane punto :) ) niestety moja pozycja finansowa w tej chwili nie pozwala wydać więcej niż 180zł. znalazłem na allegro fajnie wyglądające radio. Jego nazwa to IMAGO im-c3. Ma ktoś może z Was to radio? Jesteście z niego zadowoleni?...

    CarAudio Co kupić? lukasz_golf_1,4   14 Sty 2010 11:02 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3477
  • Pytanie o opinie telewizora LCD Torent LCD M154

    Witam przymierzam się do kupna telewizora 15 cali i znalazłem na allegro taki telewizorek ma on napisane ze katy widzenia to 178/178 ale nic nie jest podane przy jakim parametrze CR to jest a nigdzie na necie nie mogę znaleźć tego telewizora i chciałem zapytać o opinie czy ktoś posiada ten model i może...

    RTV Co kupić? AxelNext   14 Maj 2011 11:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1484
  • Pralka SAMSUNG WF7604SUV - proszę o opinie

    Witam! Piszę ten temat jako totalny amator w tej kwestii. Jak widać w moim profilu jestem z działu komputery ;). Mam jednak prośbę do Pań/Panów - co sądzicie o pralce z tematu ? Mam do wydania na pralkę około 1000zł (+/-80 zł) +transport. Chciałbym by nie wyszło drożej niż 1100zł łącznie z dostawą. Cóż...

    AGD Co kupić? marti_944   18 Mar 2010 22:52 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3448
  • Opinie o subwooferze Cat Berlin 2059/2.

    Witam, planuję zakup subwoofera. Na allegro znalazłem subwoofer Cat Berlin 2059/2 link do aukcji Proszę o opinie i porady dotyczące tej firmy i tego subwoofera. Czy warto i do jakiej ceny kupić. Dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam

    Jakie Nagłośnienie do Domu baltosek18   17 Paź 2010 14:42 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1578
  • Głośnik wysokotonowy Eltax proszę o opinie

    Witam proszę o opinie głośnika Eltax. W Allegro wpisz :GŁOŚNIK WYSOKOTONOWY Eltax Liberty 104mm okazja Używane były by w kolumnie DIORA POLARIS CLASSIC 200.

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe PanicaGaminG   19 Gru 2010 14:22 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 831
  • Szufladki na części - opinie

    Ostatnio kupiłem w TME "szufladki pp" Po rozpakowaniu okazało się, że są to szufladki firmy "kon-ger". Proszę o wasze opinie o tych szufladkach. Szufladki które otrzymałem mają dobrze wykonane z plexi środki, ale część zewnętrzna jest okropna. Plastik jest pokrzywiony(jakby deformacje po zbyt...

    Warsztat co kupić? ob   02 Lut 2011 10:59 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2190
  • Sprawdzenie projektu subwofera aktywnego - opinie.

    Witam ponownie, Niestety plany się trochę zmieniły. Prawie całkowicie się zmieniły:/ Jaki głośnik byście polecali do tej obudowy (~40l), który dobrze by się sprawdził w muzyce techno, trance, dance, trochę czarnych rytmów a także gitarka basowa. Powierzchnia pokoju 12-14m^2. Nie zależy mi na super...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe Budyn92   23 Kwi 2011 17:41 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1122
  • Sprzęgło, prośba opinie o producentach - Borg & Beck, LUK

    Całkiem możliwe, że Valeo. Jeszcze nie wyciągałem, bo na razie tylko dwa, może trzy razy poczułem jak się ślizga na 5 biegu, ale to już wystarczające objawy. Prawdopodobnie od fabryki nie było wymieniane, bo auto ma 220kkm. Niby to B&B to angielska firma ze stu-iluś tam letnią tradycją (to wtedy już...

    Samochody Początkujący mateo-salvadore   15 Lut 2012 14:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5934
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME