Wiesz może dlaczego komputer wskazuje „rozruch silnika zablokowany przez immobilizer”? Muszę sprawdzić jeszcze masę w ECU oraz piny, czy dochodzi prąd. Czytałem też, że potrafi się urwać pin w pompie wtryskowej, ale u mnie są całe.
Zgadzam się z (at)adamt2 z przekaźnikami samochodowymi, natomiast odcięcie paliwa bezpośrednio sygnałem niskiego ciśnienia oleju może zablokować rozruch silnika. Jeżeli zestaw czujnik - kontrolka daje na tyle wydajną masę w stanie nieaktywnym, żeby wyzwolić cewkę, możesz cewkę 1. przekaźnika podłączyć do czujnika, zamiast do masy. Jeśli nie jest wydajne...
Jest jakiś błąd w programie. Jakieś zmienne powodują brak działania układu SCR . ASO ma te informacje. Pytanie czy można tak jeździć - nie wiem , Nie ma informacji co się stanie po xxx kilometrach ? Na chłopski rozum jesli system nie działa to w katalizatorze scr odkładaja się związki chemiczne do momentu nasycenia . Na pewno spaliny już nie spełniają...
Pewnie że ma wpływ , na kole pompy jest występ do czujnika położenia cylindra jeżeli przy zablokowanym wale nie masz krótszej kreski koła w otworze czujnika to jest źle ustawiony
Panowie ale czy znacie jakąś przyczynę dlczego auto nie chce odpalić? Przy usterce sygnału hamulca rozruch silnika jest zablokowany. Tam szukaj. PS: w jaki sposób sprawdziłeś czujnik?
Mimo usunięcia mojego postu przez moderatora dalej uważam, że napęd silnikiem dc zasilanego przemiennym napięciem prostokątnym będzie cichy i zadowalający. Hałas pochodzący z silnika związany z tego typu zasilaniem jest pomijalny wobec hałasu związanego z mechaniką, a sterowanie jest wręcz idealne/ rozruch, hamowanie, zablokowanie silnika w określonym...
Panowie bsi drugie po numerach, wyczyszczone. Programem pp2000 dopisany vin kodowanie, klucze, pilot. Auto nie odpala w blokach pomiarowych blokada rozruch pokazuje sterownik silnika zablokowany, bsi nieodblokowane i nie sparowanie. klucze są pilot działa. Da się to sparować pp2000 bez dostępu do neta ? Jeśli tak to może jakieś małe nakierowanie
Silnik sprawny. To był rozruch całkiem na pusto. Żadnej łuparki nie napędzał, koła pasowego nawet nie było. Ale ja mam też łuparkę na 5,5kW i nigdy mi nie wywaliło nawet jak silnik zablokowało i buczał a mama też B25 czyli u ciebie IPZ to robi zapewne.
Elektryka drzwi nie ma żadnego związku z elektryką silnika, nie tu jest problem. Moze w samochodzie jest jakiś dołożony, nie fabryczny alarm, immobilizer, ukryty wyłącznik, coś co zablokowało możliwość uruchomienia silnika
witam właśnie wymieniam rozrząd i wał zablokowałem przez odkręcenie śruby przy rozrządzie na wysokości rozrusznika i włożenie pręta 8 a jak zablokować wałek rozrządu i czy są jakieś znaki na tym silniku bo ja nic nie mogę znaleźć
Pętla indukcyjna nie jest częścią stacyjki, jest na nią nakładana. Błędów immo nie ma - ale nie znaczy to, że jest z nim wszystko ok? C2: ECU zablokowało rozruch silnika [A] C8: Nie odebrano kodu bądź brak połączenia [A] [S] To właśnie są błędy CODE, czyli immobilizera...
9961 - Funkcja zabezpieczająca blokady antykradzieżowej aktywna, moduł sterujący pracą silnika MR zablokowany.
Szukaj bloku silnika. Zablokowany na 6 cylindrze -to nie kompresor.
Witam ! Jeśli silnik 1,1kW z Wiefamelu głośno pracuje a rozruch jest dobry przyczyną może być sklejenie się wyłącznika odśrodkowego części stałej lub zablokowanie części ruchomej tego wyłącznika. Silnik pobiera wtedy większy prąd, dziwnie buczy, rozruch ok, taka usterka może spowodować spalenie się uzwojenia pomocniczego. Pozdrawiam. Stefan
Jeżeli to silnik od nadmuchu, to prawdopodobnie 1 fazowy z kondensatorem Sprawdź czy z kondensatorem wszystko w porządku skoro nie chce wystartować, bo on odpowiada za rozruch. Ale duże prawdopodobieństwo, że spalone uzwojenie skoro był zablokowany.
gdy stare bsi jest zalozone to nic nie dzialalo brak wszystkiego ....na kupionym przed czyszczeniem dzialalo wszystko procz uruchomienia silnika byl brak komunikacji z ecu i zablokowany rozruch po czyszczeniu kontrolki swieca ale nie wszystko dziala
Podgląd parametrów sterownika silnika zalecany w tym przypadku czy nie jest zablokowany przez wypadek czasem chodzi mi oczywiście zezwolenie na rozruch.
Dziś rano spróbowałem tym uwalonym kluczykiem otworzyć drzwi i o dziwo otwierał i zamykał a po włożeniu klucza do ztacyjki nie wyskoczyła kontrolka i odpaliłem. po zgaszeniu silnika chciałem zrobić powtórkę i już wyskoczyła kontrolka z blokadą zapłonu /immobilajzer/.
Nie, nie musi być podpięta. Zablokować rozruch może, gdyby była podpięta i uszkodzona.
Kontrolki na liczniku nie przygasają. W samochodzie mam LPG, włączenie lub wyłączenie gazu nic nie zmienia w objawach. Teraz silnik znowu nie odpala, jak kręci rozrusznik, to są takie momenty, jakby silnik nagle gwałtownie stawał, jakby mechanicznie się zaciął. Przebieg: 180 tys. Wersja silnika: iE. Ale po takim zablokowaniu kolejny rozruch - i znowu...
ponoć można było czasowo wyłączyć wolne koło, no, ale i tak z hamowania silnikiem nici, bo groziło to zatarciem. Mi kiedyś w WSK 125 (bez wolnego koła) w upał przy normalnej jeździe (znacznie poniżej 100 km/h) koło zostało zablokowane przez zatarty silnik (pisk opony). Chwila jazdy "na sprzęgle", rozruch z rozpędu i normalna jazda dalej bez. :crazyeyes:
Witam bardziej doświadczonych kolegów, Chciałbym poruszyć jedną kwestię która nie daje mi obecnie spokoju. Wykonuję właśnie badania (typowe pomiary charakterystyk ) silnika indukcyjnego. Co prawda wykonałem je w dwóch wariantach, przy oryginalnym fabrycznym wirniku, oraz mocno zmodyfikowanym, jednak nie różnice pomiędzy nimi stanowią moją obawę. W toku...
Witam serdecznie Pacjent to peugeot expert 2.0 HDi 2012r układem paliwowym Delphi Silnik nie odpala po chwili kręcenia rozrusznikiem wykrywa błąd P050BDziałanie w odniesieniu do czasu zapłonu przy rozruchu zimnego silnika Następnie później pojawia się błąd P2291Ciśnienie sterowania wtryskiwacza zbyt niskie, rozruch silnika Silnik po remoncie turbo się...
Witam! Citroen C5 2001 3.0 B/G nie odpala, brak iskry. W sterowniku ciągle błąd P0336 czujnik położenia wału korbowego. Czujnik wymieniony, wiązka sprawdzona, brak prędkości obrotowej silnika. W BSI: - sterownik silnika/zablokowany, - problemy z transmisja kodu odblokowania/oczekiwanie na odp. bsi, - immobilizer/układ zgodny, - bsi zaprogramowane ze...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Jak tyk i smród to stacyjka sie zablokowała na słońcu w pozycji rozruch i po ptokach.Chodził z silnikiem raczej i nie ma co zbierać.W oplach latem częsta przypadłość.Chyba że magnesy w stojanie "same ci pękły" bez młotka.
.... od czegoś te uzwojenie musiało sie przypalić. Zazwyczaj rozruch pada wtedy gdy spadają obroty i odśrodkowy go załącza lub silnik jest zablokowany i nie może ruszyć. Jeśli chodzi o sprawdzenie podaną wyżej metodą zapomniałeś o pomiarze prądu jaki pobiera silnika a swoją drogą mnóstwo silników sprawdziłem tą metodą i problemów z tym nie miałem.Mógłbyś...
Ktoś wskazał mi na zawór rozprężny ,ale po sprawdzeniu okazał się sprawny.Więc zdecydowałem się zajrzeć do skrzyni korbowej.Po odkręceniu paru śrubek i spuszczeniu oleju ukazał się widok :szpilka grubości 2,0mm blokująca korbowód tłoka sprężarki na wale silnika wysunęła się w dół na 20mm.Nie wiem jak,pewnie podczas pracy i korbowód przesuwa się po wale...
Witam Ja bym zrobił tak: - odłączył rurkę miedzianą po stronie tłocznej sprężarki przed zaworem odciążającym - zdjąłbym osłonę przewietrznika z tyłu silnika - za pomocą żabki nastawnej - narzędzia sprawdziłbym czy wał obraca się bez problemu (nie kręcę za przewietrznik ) , pewien opór musi być, ale nie duży i albo jest dobrze albo zatarta lub zablokowana...
Kompresor po nabiciu ciśnienia 8 bar wyłącza agregat oraz elektrozawór NO przez który uchodzi cienienie miedzy zaworem zwrotnym przy samym zbiorniku a agregatem. Umożliwia to ponowny rozruch bez ciśnienia w lodówkowej sprężarce. I takie rozwiązanie z elektrozaworem mi się podoba, minimalizuje ryzyko zablokowania silnika przy starcie ze względu na ciśnienie....
Paliwo powinnocoś więcej podac,nie wytworzy cisnienia do odpalenia,ale powinno dawac.Ten typ zdaje się ma pompkę w zbiorniku i pewnie ona nie pompuje ,bo sterownik ma jakiś problem z zasilaniem ,albo blokada powoduje ,że nie uruchamia pompki w zbiorniku.Samego paliwa bym sie na razie nie czepiał ,sterownik zagada to i pompkę uruchomi i ciśnienie sięznajdzie.Zasilania...
Ok, co z zasilaniem na ster? Wypnij wtyczke z przepływki i zobacz czy nie ginie podczas krecenia? Czy w wartosciach widzi predkosc silnika? Pytanie o twój sprzet diagnostyczny. Ja pracowałem na GDS i Carman V scan. Jest tam opcja w immo "limp home mode" Wpisujesz kod 2345 i to pozwala na jednorazowe uruchomienie silnika nawet bez immo. Czy w wartosciach...
witam, nie zapuszcza sie silnika na pych, to moja propozycja, ale cóż kazdy ma prawo do popsucia sobie samochodu, powodzenia
http://obrazki.elektroda.pl/9113587000_1... To już widzę, że jest lipa. U mnie napięcia są stałe. Cały czas jest 5.18V na 3 padach. Chyba, że mój miernik ma tak małą częstotliwość aktualizacji. Na YT widziałem, że silnik się zablokował i wymagał "pokręcenia", aby znowu ruszył. Jak mogę wymóc na silniku rozruch? Podłączyć na stałe 5V...
Żeby benzyny zabrakowało czy coś innego, nawet iskry nie miał to by kręcił. Sprawdzić czy zasilanie na rozrusznik dochodzi. Przewód na rozrusznik idzie bezpośrednio z akumulatora. Na elektromagnes ma się pojawić 12V kiedy przekręcasz kluczyk na rozruch. Uszkodzona stacyjka nie poda 12V na elektromagnes, zablokowany silnik nie obróci wału - rozrusznik...
ak widać wyłączniki nie są takie znów drogie. No nie są drogie, bo są 4-pinowe, jakbyś śledził temat dokładnie, to bys widział, że mój jest 6 pinowy Zamień miejscami czarne. Tylko po co, jak przełącznik jest martwy, ma przerwę na cewce, nie do zrobienia, i zamiana nic nie zmieni. Mi chodzi o zupełne pominięcie tego włącznika, bo to złom O kondensatorze...
Podpinałem pod kompa, był tam błąd że turbo przeładowuje ale o tym wiedziałem już od jakiegoś czasu, błąd został usunięty. W między czasie wymieniłem świece żarowe na NGK ponieważ na desce rozdzielczej zaczęły mi migać. Odkręciłem też te ustrojstwo co idzie od pompy do silnika i ropa normalnie wlatuje, więc o uszkodzonej pompie też nie można mówić....
Sterowanie odcieciem pompy: Nie uaktywniony Stan komunikacji BSI: Aktywny Oraz wchodząc w BSI w zakładkę Blokada Rozruchu: Kalkulator silnika nie zablokowany Rozpoznana etykieta transpordera BSI dopasowany do kalkulatora sterującego silnikiem. BSI bez kodu blokady rozruchu: NIE Dodano po 14 Stan programowania kodowej blokady rozruchu: Kalkulator sprawny...
Wgrałem orginalny program i silnik zachowuje sie identycznie. Atmega jest ustawiona na 8Mhz, jeszcze jedna rzeczą którą różni układ od orginału jest brak kondensatorów pomiędzy 12V a GND ale to chyba nie wplywa tak znacząco na układ. Zdjęć nie moge narazie wstawic ponieważ układ jest zmontowany na płytce stykowej i nic nie widać oprócz sterty kabli....
----------------------------------------... Problem rozwiązany winny był całkowicie zablokowany alternator. Pasek się ślizgał po rolce blokując rozruch. Teraz pali od kopa i zero błędów. Dziękuję za pomoc.
Ostatnio użyłem D10 do zabezpieczenia silnika 5.5kW od piły do cięcia drewna. Tak jak myślałem, wybitnie ciężki rozruch ma ta piła, co ty z zablokowanym klockiem ją startujesz? Po drugie jedyne gdzie się spotkałem to transformatory mające duże prądy załączające. Nikt rozumny nie da D10 na przewód 1,5mm2 Idd 15A gdzie spodziewany prąd zwarciowy jest...
Problemem był zablokowany w pozycji max otwartej EGR, i silnik nie miał tlenu żeby odpalić bo wciąż mielił spaliny. Ale ciekawe że ECU nie wywaliło żadnego błędu od EGR, i czemu podczas kręcenia rozrusznikiem status zezwolenia na start się zmieniał tego nadal nie rozumiem.
Jeżeli światła nie przygasają to znaczy że układ z jakiegoś powodu nie pozwala załączać rozrusznika. Czy ten samochód nie posiada układu start stop ? Bo jeżeli tak to znaczy że układ kontroli akumulatora blokuje rozruch. Przerabiałem podobny przypadek z Volvo - po oddaniu życia przez akumulator okazało się że nastąpiło zablokowanie możliwości odpalenia...
Kilka słów wstępu. Posiadam silnik jedno fazowy 1,2 KW. Nie mam żadnych informacji jaki to model, ani typ. Dostałem go od znajomego. U niego przeleżał wiele lat w szopie. Co spowodowało że silnik nie obracał się. Dałem silnik do naprawy do „fachowca”, który przełożył łożyska. Tylko podczas rozbierania uszkodził, rozsypał się w drobny mak...
Opel nie jest to bułka z masłem do diagnozowania jak widzisz , ja bym zaczął od pomiaru kompresji na zimnym. Po kilku obrotach uszczelnia się olejem i już jest ok. Dodano po 58 Jak jest zablokowany w pozycji otwartej to ma wpływ na rozruch bo daje lewe powietrze z wydechu Jak egr się zablokuje to wali ci zimny w dolot jak na gazie.
Witam. Objaw pasuje do zablokowanej sprężarki, lub uszkodzonego uzwojenia w silniku. Po włączeniu zasilania sprężarka nie rusza, silnik buczy, i po chwili wyłącza go termik. Po ostygnięciu cykl się powtarza. Przyczyną braku rozruchu sprężarki może też być uszkodzony automat rozruchowy. Dawniej były to przekaźniki prądowe. Później pozystor, który po...
Podpięty w "Y" nie grzał się i pracował stabilnie do momentu obciążenia -zaczął zwalniać ( napięcie 3×400V było OK ) . po podpięciu w Δ za długo nie testowałem bo nie byłem pewien poprawności podpięcia ale działał poprawnie . ............. kilka silników podpiąłem już w swoim życiu ; albo Y albo Δ , rozruch Y / Δ ale nigdy nie miałem...
Dziś zacząłem sprawdzać kable i kostki, przed podłączyłem auto pod vag i wyskoczyło to co zawsze: 1237Zawór odcinający paliwo -N109 uszkodzenie mechaniczne - BŁĄD SPORADYCZNY 17978Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY nie wiem czy te błędy mają coś wspólnego. Odłączyłem aku rozłączyłem kostki od g62...
...Do tego nie znamy prądów LRA(locked rotor amperage) oraz RLA (rated current). Czyli prądu przy zablokowanym wirniku silnika oraz prądu nominalnego.... Coś tam jest napisane na tabliczce znamionowej... prąd nominalny FLA=2,35A prąd rozruchowy RLA=18A To MUSI BYĆ rozruch typu CSR czyli ELKTROMAGNETYCZNY Dziękuję za wyczerpujące info. Mam nadzieję,...
Samochód po kilkunastu minutach męczarni bangla :) wszystko jest ok, silnik odpala i pracuje normalnie za każdym zakręceniem rozrusznika. Był jeszcze motyw zablokowanego tylnego bębna, ale to pewnie od długiego nie używania, dostał parę "młotków" i poszło... Dziękuję wszystkim za trafne porady i te trochę mniej :) Pozdrawiam i temat można zamknąć A...
Dj opornik -jak tak uważasz to OK Mnie uczono ze fasolki są po to żeby można było naciągnąć pasek po zakokowaniu pompy( ciekawe tez po co podają wartość ustawczą piastki koła po zablokowaniu kołkiem w kartach prób regulacyjnych pomp.),jak potem to sie wszystko przestawia
Ostatnimi czasy zauważyłem problem z uruchomieniem mojego silnika BLS. Sprawa nasila się gdy silnik jest nagrzany, tłucze się, rzuca budą, po czym jak by załapał i po sekundzie gaśnie. Obstawiałem dwmumase z racji jej wymiany 20tyś temu i tego że czuć irytujące szarpanie budą przy ruszaniu. Poza tym, od strony sprzęgła nic więcej się nie dzieje. Jednak...
Otrzymałem auto jak w temacie z usuniętym immo. Niestety nie "pali", rozruch jak z uszkodzonym immobiliserem. Błędy: 16989 - Usterka sterownika P0605 - 35-00 - błąd pamięci ROM 17978 - Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser . Prawdopodobnie nadpisała się zawartość pamięci. Poszukuję więc wsadu najlepiej z immo off , sterownik ma oznaczenie...
Moze kondensatory do rozruchu silnika? Jesli beben jest zablokowany to silnik pewnie by warczal i probowal przekrecic?
Błędy sterownika U2000 błąd zdalnego wzbudzenia P1693 anomalia odbioru sterowanego polecenia rozruchu
Jak znajdę po południu chwilę czasu to postaram się zbadać charakterystykę. Niestety noty katalogowej z wykresami nie posiadam. Termistor nazywa się NTC220D-15. Prąd maksymalny 1,5A, rezystancja na zimno 220Ω. Jakiej mocy był silnik to nie wiem. Zelmer obecnie podaje jakieś wartości z kosmosu, albo na przykład moc elektryczną dla zablokowanego...
Na wał założony lizak, wałek wydechowy zablokowany blokadą, wałek ssący zablokowany blokadą (choć jest kiepski dostęp), nadal twierdzicie że źle jest rozrząd ? Silnik kręci nie odpala, kopci. Auto od pewnego czasu miało cięższy rozruch, potem zgasło i już nie odpaliło. W poniedziałek mogę zdjąć koło na wale i sprawdzić klin to samo z wałkiem rozrządu....
Kupiłam nowy, uniwersalny i wymieniłam. Problem pozostał. Jak to rozumiesz? Po podłączeniu nowego termostatu dalej nie włącza się sprężarka? Napisz dokładnie co zrobiłaś? Czy termostat miał takie same numery wyprowadzeń jak stary?Czy sprawdzałaś stary termostat? A może jest dobry? W temperaturze pokojowej Co najmniej dwa styki muszą być zwarte. Łatwo...
jeżeli rezystancja czujnika w temperaturze X przekroczy wartość rezystancji R1 czujnika przy temperaturze 25 stopni (wartość R1 rezystancji znamionowej ustawiana potencjometrem w zakresie 350-550 ohm) należy podać napięcie 12VDC na przekaźnik zewnętrzny który zablokuje możliwość rozruchu silnika na czas w którym rezystancja nie spadnie do poziomu R2...
Kolego sam odczyt zapamiętanych defektów to stanowczo za mało. Trzeba odczytać parametry pracy silnika w chwili rozruchu. Sprawdź czy sterownik silnika nie jest zablokowany i jakie jest ciśnienie paliwa w magistrali.
Witam Saab 93, jak w temacie (silnik praktycznie jak opel vectra 2.2 diesel). Bardzo duże problemy z rozruchem (praktycznie rozruch tylko na samostarcie). Znalazłem zgięty przewód paliwowy (praktycznie prawie zablokowany) oraz 2 nieszczelności w układzie paliwowym. Ale przy okazji teraz odkręciłem pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa - jej ciśnienie...
przed zablokowaniem terminala informacja o uszkodzonym smart i translator LED:000000CC FAddr:0024A051 LED:000000CC FAddr:0024A051_ później błąd rozruch silnika (mimo iż wyraźnie słychać że startuje) Error 1009 DETSEC 00006008 Spin Error Elapsed Time 26.709 secs R/w Status 2 R/W Error 84150180 Czy jest na to jakiś sposób?
Przepłwomierz podpięty,pewien kolega twierdzi ,że nawyciągał się tych silników i ta wtyczka zawsze była wolna.Auto po małym wypadku możliwe,że sterownik poduszek zablokował rozruch?Jedno pewne,że nie podaje paliwa,a wstrząsówki nie widzę pod maską,chyba ,że gdzie inndziej schowana.W BSI jakieś błędy odnośnie dodatkowego zabezpieczenia -otwarty obwód,czy...
Jak wiadomo jedną z wymaganych prób w silniku pierścieniowym jest pomiar przekładni i próba wytrzymałości izolacji zwojowej z rozwartymi pierścieniami, po zasileniu silnika napięciem 1,3Un w czasie 3min, w silnikach pierścieniowych zdarza się, iż jeden na x, mówiąc otwarcie nikt tego nie dokumentuje, zaczyna wirować, wówczas należy wał zablokować. Co...
Touran 2004r 2.0TD 103Kw po umyciu nie odpala , dzieje się tak już drugi raz . W sterowniku silnika dający się kasować błąd o zablokowaniu przez immobilizer , w liczniku brak błędów , w parametrach widzi dwa klucze , zezwolenia na rozruch brak , lampka z kluczykiem miga .Po dopisaniu kluczy odpala bez problemu nawet przez pół roku - do następnego mycia...
Witam. tak tam jest dlatego przy rozruchu slyszysz ,albo powinienes slyszec krotkie syczenie i pozniej normalna prace kompresora zawor uwalnia cisnienie z cylindra by mial silnik lzejszy rozruch a jak juz kreci to go zamyka 3.3. Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie wykonać polecenia moderatora. Jeśli kolega nie będzie wykonywał poleceń moderatorów...
Urządzenie, dające puknięciem znak o zablokowaniu możliwości rozruchu silnika.
Witam auto stało 4 lata , przed postojem sprawne . -Nie odpala , -rozrusznik kręci , -brak zapłonu (zasilania po stacujce na cedwkach ) sygnał na masie z czujnika wału jest -brak komunikacji ze sterownikiem silnika ( nie można siępodpiąć w celu zczytania błędów -jedyne błędy w poduszkach : *Zablokowany sterownik (zablokowanie przez stację diagnostyczną...
Witam. Posiadam mercedesa 190E z alarmem. Jakim? Sam dokładnie nie wiem. Najprawdopodobniej jest to jakiś model STEELIMEN. http://obrazki.elektroda.net/42_12628130... http://obrazki.elektroda.net/75_12628130... Mam z nim problem tego typu iż po odpaleniu silnika alarm się włączył i cały czas działa (oczywiście silnik też już nie chodzi,...
-33 stopnie w dolocie i płynu to dość dziwny odczyt . To z tego powodu jest utrudniony rozruch . Leje za dużo benzyny . Dlatego też taki zapach spalin . Sprawdź czy przepływomierz klapowy ( bo taki pamiętam że był ) działa i nie zablokował się . Dziwne tylko że po nagrzaniu silnika wartości temperatur są w miarę normalne . Sprawdź na zimnym czy nie...
Sprawdź kąt wtrysku. Podłącz VAG silnik rozgrzany VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 zablokować nastawy Wartość 50-55 zależnie od silnika. Gryzący dym to niespalona ropa z uwagi iż zostaje wstrzyknięta do cylindra w złej chwili. Przerabiałem to w swoim. Objaw ciężki rozruch, przy pierwszym zimnym rozruchu. Mogę podesłać manual
Padła lodóweczka i mi, led miga 3x zrozumiałem z filmiku że to problem sprężarki?. Lodówka umierała dość długo-miała problem z wystartowaniem, po jakimś czasie i kilkunastu próbach włączała się. Czy to nie objaw braku czynnika chłodzącego? Troche sobie odpowiedziałem: Motor start error (The rotor is blocked or the differential pressure in the refrigeration...
W każdej ciężarówce układ chłodzenia jest ciśnieniowy, żeby np. nie powstawał proces kawitacji i temperatura wżenia trochę się zwiększa . Korek pod ciśnieniem W szkole uczą nas, że w miarę spadku temperatury wszystko się kurczy, a wmiarę wzrostu się rozszerza. I to jest prawda także wobec wody ipowietrza, czyli głównych elementów wypełniających układ...
przetwornica ta ma według producenta ma mieć 1000W mocy ciągłej i właściwie ją ma ale gdy napięcie na akumulatorze spadnie poniżej 10,5 V to się wyłączy i zablokuje, to sprawdzałem . przetwornica ta ma mieć moc chwilową 2000W, ale to tylko teoria bo prąd pobierany z akumulatora jest tak duży że zaraz mi spada na nim napięcie poniżej 10,5V i wyłancza...
MOSFETy P na górze to słabe rozwiązanie. Oszczędne, ale ubogie. Oszczędne, bo nie trzeba specjalizowanych driverów high side (z ograniczeniami), ubogie, bo rezystancja kanału duża więc się mocniej grzeją. Co do doboru diody trzeba patrzeć na dwa parametry If(av) oraz If(sm) - nie możesz się zbliżyć do parametru Ifsm (wytrzymałość na pojedynczy impuls...
W czujniku jest bimetal reagujacy na zmiane temperatury. Moze on byc zablokowany przez zabrudzenie. Mysle że pomogłoby rozkręcenie urzadzenia na części pierwsze i dokładne wyczyszczenie wszystkiego. Przy okazji pozna Pan budowe i zasade sziałania tego urzadzonka. Ciezko mi powiedziec od czego jest ten przewód bo nigdy nie widziałem jak to jest w peugeocie....
Silnik 12-14v 10A. Jak dobrać te elementy i czy ja dobrze myślę, że tak się da zrobić? Da się, ale pamiętaj że potrzebujesz sporego radiatora i sporego tranzystora, zdolnego przejąć prad rozruchu. BTW - po co są lewe styki przekaźnika? By przełaczać jeden jego zacisk z masy na masę? A może coś takiego jak na załączonym schemacie? Układ wprawdzie bardziej...
Dziękuję za szybkie odpowiedzi A teraz w slow motion. Ponieważ jest to WYŁĄCZNIK uzwojenie rozruchowego więc w stanie spoczynku brązowy pierścień dociska "blaszkę", ta z kolei zwiera i jest gotowa do przewodzenia. Gdy podaje zasilanie, przez blaszkę płynie prąd na uzwojenie rozruchowe, wirnik zaczyna się obracać. Gdy osiągnie stosowną prędkość, brązowy...
Silnik jest 11kW o prędkości obrotowej 1420 firmy Indukta mający w sobie łagodny rozruch (gwiazda/trójkąt). Pracuje przy młynku od zboża. Nie ma dużo obciążenia. Co do zwarć to nie robię go specialnie. Raz zdarzyło się, że silnik jednofazowy się zablokował i zrobił zwarcie - wyzwoliło przedlicznikowe, drugi raz widłami od tura na przedłużacz najechałem...
Witam. Jesli chodzi o mostki to l293 odpada - nie wyrobi ... pomijając rozruch o jakim kolega wcześniej napisał to co z chwilą gdy robot z przyczyny x zablokuje się o coś ... jeżeli dojdzie do przyblokowania silników lub do ewentualnego zatrzymania ... jaki prąd wtedy popłynie ! najmniejsze mostki to l298 max 4 A ... ale to też może być za mało ......
To jak komisyjnie budujemy układ, ja wnoszę o przeniesienie styków STOP na fazę, a nie na zerze. Tu ściągawka https://www.falowniki.edu.pl/rozruch-bez... 3. Silnik wyłączy się po określonym czasie, gdy duży zasobnik jest pusty. czyli to należy rozumieć że silnik ma nigdy nie pracować dłużej niż X minut ? Ja bym szedł w tą stronę,...
Witam, Ostatnio mam problem z moim dostawczakiem - Citroen Jumper 3.0 2010r. Bus ma problemy z odpalaniem - przydusza się i szarpie Zaczęło się to z 4 miesiące temu. Pierwsze objawy szarpania i przyduszania. Nie były jednak tak odczuwalne i jakoś na początku nie zwróciłem na to zbytnio uwagi. Kiedy objawy zaczęły się nasilać, stwierdziłem, że zajadę...
Odczytałem kody błędów: 17978 - zablokowany komp. sterujący pracą silnika 01318 - sterownik w pompie wtryskowej Teraz to już ogłupiałem czy immobilizer czy sterownik pompy.
Rolka w ogóle się nie kręci i ma już wytarte wgłębienia przez pocieranie pasem. To samo było z poprzednią rolką. Bęben też się nie kręci dopiero aż silnik ruszy. Tylko że przed wymianą rolki mimo że była zablokowana to bęben chodził w dwie strony. Teraz tylko w jedną. Jak ma sygnał żeby zmienić kierunek to tylko słychać delikatne buczenie przez 2 sekundy...
Od lewarka do stacyjki idzie linka blokująca. Czy przekręcisz kluczyk w pozycję kontrolek 1,2 i później rozruchu?
Więc już nikt nie ma pomysłu na mój beznadziejny przypadek wczoraj siedziałem nad elektryką i wraz 1 błąd elektro zaworu brak napięcia lub zwarcie do masy i co zauważyłem to jak odłączyłem emulator i wywaliło błąd imo ze silnik zablokowany przez system blokady rozruchu.
Kolego a co powiesz na temat turbo??? co do pompy w zbiorniku to niedawno zablokował mi się pływak i coraz częściej się blokuje a objawia się to wskazaniem poziomu paliwa. Pompy wcale nie słychać tej w zbiorniku.
Panowie ja nadal stoję miejscu. Kamper łaskawie odpala na około 30 rozruchów jeden raz . Doradzano mi na FB / kamper majstry / abym odpioł klemy ,przekręcił stacyjke na pierwszy skok i dopiero wtedy montował klemy wpierw plus a potem minus , Ta sztuczka raz zadziałała odpalił od tzw. kopa ale po zgaszeniu ponownie CODE blokuje uruchomienie silnika...
Wątpię żeby poduszki czy pasy blokowały odpalenie silnika w tak starym samochodzie. Stary to by był jakby miał wyłącznik bezwładnościowy (mówimy o starości moralnej, choć wiekowo to też staruszek). Skoro wystrzeliło coś czyli była kolizja. Jest duże prawdopodobieństwo że sterownik został zablokowany. Ale tak to my se możemy gadać do niedzieli. Trzeba...
Przestań kombinować ten silnik ma rozruch mechaniczny .tz.jeżeli stoi to jest włączony rozruch po włączeniu nabiera obrotów i wyłancza rozruch jeżeli tego nie robi to jest padnięty chyba że trzeba rozebrać go i zobaczyć czy urządzenie rozruchowe działa może być zablokowane . Jeżeli uzwojenia ma dobre to wystarczy zamątować przycisk rozruchowy. Po włączeniu...
cewki są 4 osobno na każdą świecę. Jednak iskry nie daje, bo nawet nie próbuje odpalić. Mechanik mówi, że paliwo daje na wtryski, bo się czas wtrysku zmienia podczas rozruchu. Najbardziej mnie zastanawia, czemu ciągle jest sterownik zablokowany podczas odpalania.
Witam, mam problem z przełącznikiem gwiazda tr ó jkat, podczas próby włączenia był zablokowany. Więc go rozkręciłem i zauważyłem, że na trzecim plastrze wyskoczyły sprężynki, jedna nawet troszkę się przepaliła. Poskładałem niby tak jak powinno być ale silnik chodzi na jednej fazie, rozruch nie działa. Chyba źle założyłem krzywkę na 2 od góry części...
Nie podałeś żadnych konkretnych danych / parametrów elektrycznych które decydują o wyborze sterownika. Sterownika ma max. prąd 3A a silnik siłownika oraz napędowy ? Ponadto zwróć uwagę na prąd rozruchu silnika napędowego oraz możliwość zablokowania go, zaproponowany sterownik jest dobry do sterownia siłowników ale mam wątpliwości czy nadaje się do sterowania...
W skrzynce podłączeniowej sprężarki SH1.0 widoczne są trzy okrągłe bolce rozmieszczone w formie trójkąta. Górny bolec jest wspólny dla obydwu uzwojeń. Dolny prawy to wyjście uzwojenia pracy, lewy natomiast wyjście uzwojenia rozruchowego. Uzwojenie rozruchowe podłączane jest tylko na moment rozruchu, po którym sprężarka pracuje tylko na uzwojeniu pracy....
mhelenm mówiąc o 15'tce myślę o +12V po zapłonie nie gasnącym w trakcie rozruchu silnika, (jeżeli 15 nie zablokuje alarmu na czas pracy silnika to masz 2 wyjścia: wywalić ten "chłam" i oddać go sprzedawcy lub podłącz przewód blokowania przez inwerter z +na - po stacyjce)
Wyłączniki silnikowe Legrand M611 przeznaczone są do łączenia, ochrony i rozdzielania obwodów prądowych, głównie obciążeń z silnikami. Jednocześnie zabezpieczają te silniki przed zniszczeniem w następstwie zablokowanego rozruchu, przeciążenia, zwarcia i braku jednej fazy w sieciach trójfazowych.
Wydech drożny lecz mimo wszystko rozpięty i nic, w parametrach rozruch jest "dozwolony", Dodam iż na palka praktycznie silnik powinien uruchomić się na zasadzie samej mechaniki pomijając układ paliwowy i elektronikę. Zawór egr również pracuje nie jest zablokowany, po jego wykręcenie (znajduje się na samym kolektorze wydech.) spaliny mają wolną drogę...
A silnik od krajzegi nie ma tabliczki Moc jesteś w stanie oszacować? Skąd wiesz że masz go w trójkąt łączyć? Przy połączeniu w gwiazdę jest ten sam problem? Probowałeś wykonać rozruch bez obciążenia? Mniemam że tarcza piły nie tkwi zaciśnięta w belce ;) A sprawdzić trzeba swobodę obrotu wału, bo na przykład rozsypane łożysko może być przyczyną zablokowania......
Tu się nie ma co przechylać , bo upadniesz - sprawdź na krótko rozrusznik i będziesz wiedział co jest z rozrusznikiem! Gdy przy przełączeniu na rozruch , kontrolki przygasają , a rozrusznik ni hu ... hu , to rozrusznik do roboty , słaba masa na budzie lub na silniku , niekontakt plusa głównego na rozruszniku albo przy plusowej klemie , słaby kontakt...
Witam !! Dlatego właśnie ( elektronika ) pisałem o " mamce " - akumulatory i ładowarka ( do nich ) na wózeczku . Co do prądów jakie mogą - i pewnie płyną przy uruchamianiu zimnych silników od autobusów to lepiej nie pisać ( i nie myśleć ) 150A to o wiele za mało . Rozrusznik od samochodów osobowych może brać prąd ( przy zablokowaniu ) z 300 A ( spokojnie...
rozruch silnika pralki rozruch silnika przyciskiem agregat rozruch silnika
czujnik biegu wstecznego sprężyna siłownika krups katalizator toyota
pomiar indukcyjności pomiar indukcyjności
Factory reset dekodera Arris VIP1113M - jak to zrobić? Schemat podłączenia przewodów w mikrofonie KPO 500