Witaj przerabialem temat Musisz ogarnąć wężyki idące do turbo Po naciśnięciu 3krotnie pedału hamulca masz twardy pedał?
Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Pedał hamulca opada po odpaleniu, czy nie?
Witam. Zafira a 1.8 16v. Pedał hamulca twardy. Ledwo hamuje. Przy zbiorniku z płynem hamulcowy słychać jak syczy powietrze. Jeszcze nie znalazłem skąd. Mam wrażenie że z okolic wtyczki z przewodem. Od tego jest pedał twardy?
Wersja na pompowtryski? Najpewniej króciec pompy tandem.
Odłącz rurę o serwa i zobacz, co w sumie jest podobnym testem jak hamowanie na wyłączonym silniku. Zobacz czy coś mechanicznie (dywanik) nie ogranicza ruchu powrotnego pedału. Pociągnij go ręką. Jak masz czym, pomierz sobie ciśnienie i zobacz jak się zachowuje. Ale ogólnie wygląda na to że na zluzowanym pedale nie wyrównują się ciśnienia w serwie.
Pracę serwa sprawdza się następująco. Naciskasz pedał hamulca przy zgaszonym silniku. Pedał twardy. Naciskając odpalasz i pedał powinien wpaść. Jeżeli nie, to serwo do wymiany.
Witam mam problem z hamulcami w oktavi 1 1.6mpi raz na jakiś czas pedał hamulca jest twardy i nie da rady go wcisnąć dopiero po 3 razie wraca do normy i chodzi normalnie co może być przyczyną ???
To by potwierdzało moje podejrzenia, które opisałem w pierwszym wpisie... Dalej już powinieneś podmienić pompę, ale to moje prywatne zdanie.
Mam taka całą pompę ABS z rozbiciaka, jak Cie interesuje to pisz na PW. Oddam za grosze.
Czyli obstawiam na problem z vacum i podciśnieniami. Spróbuj cofać i dać gazu (na sprzęgle) i wtedy zahamować. Jak będzie dobrze to vacum i podciśnienia do sprawdzenia na niewydolność układu. Ew jak masz wakuometr to wepnij się w układ i zobacz jakie masz podciśnienie.
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Może być , albo dziura w przewodzie, ale miałbyś nierówne wolne obroty lub brak.
Wyglada na dobre
czy to o czym mowa wygląda tak samo co przy zgaszonym silniku po kilkakrotnym naciśnięciu hamulca? Już pisałem w pierwszym poście, że nie jest to samo. Pedał jest o wiele twardszy.
To teraz szukaj dobrego Boscha bo ta Luka prędzej czy później padnie i to po stronie paliwowej.
Jak odpalony silnik to pedał miękkim jest? Tylko na wyłączonym jest twardy?
Niby głupia sprawa, ale sprawdzałeś sam pedał hamulca pod względem uszkodzenia mechanicznego? Może coś glo blokuje.
Popatrz gdzie syczy
Albo prowadnice albo rozpieraki w bębnach z tyłu źle ustawione. Zaciskaj kolejno przewody elastyczne na kołach to przy naciśnięciu na pedał hamulca poczujesz, że jest od razu twardy, tak najszybciej zlokalizujesz gdzie masz usterkę.
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Serwo jak pada to znaczy, że jest dziurawe i powinno coś syczeć, można je sprawdzić pompą podciśnienia - ręczną pompa i zobaczyć czy podcisnienie spadnie i wtedy bedzie wiadomo. Usterki serwa zdarzają się, ale rzadko, prędzej przewody się uszkadzają, złączki.
Autko podnieś do góry, odkręć wszystkie koła, pozakładaj na wszystkie odpowietszniki przezroczyste wężyki, i podstaw małe buteleczki, odkręć jednocześnie wszystkie odpow. i pilnuj stanu płynu w zbiorniczku hamulcowym. Czekaj aż w ten sposób przepłynie przez układ h. Około 4setki płynu.
golf 4 1.9 tdi brak mocy i twardy pedał hamulca po wymianie skrzyni. czego mogłem nie podlaczyc albo co się mogło odłączyć?
Sprawdź serwo hamulców. Napompować pedałem hamulca aż się zrobi twardy i z wciśniętym pedałem hamulca odpalić silnik. Przy sprawnym serwie pedał powinien w miarowym tempie "zejść" do połowy jeśli tak jest to z serwem powinno być ok. Do sprawdzenia przewody elastyczne ew. pompa hamulcowa.
wyglada na awarie zasobnika cisnienia pompa usiluje uzupelnic cisnienie ale ma z tym problemy poczytaj troche jak to funkcjonuje to podobny system raczej nie obejdzie sie bez wymiany zasobnika http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Pedał jest twardy w trakcie jazdy. Silnik pracuje ja jadę i mimo wszystko pedał uda się wdusić może na dwa cm.
Też mam z tym problem ale jak już ustabilizuje obroty to trzyma, a energiczne naciskanie hamulca niewiele zmienia - zafalują może na grubość wskazówki na obrotomierzu. U mnie po trzykrotnym szybkim naciśnięciu hamulca na wolnych obrotach robi się on nieco twardszy (ale i tak nie ma nawet porównania do tego co jest na wyłączonym silniku), potem już bardziej...
Tak robi się twardy lecz po chwili spada dalej ze wspomaganiem hamulca a po odłączeniu wspomagania hamulca pedał jest ciągle twardy . Za pierwszym razem jest twardy, czy jak kilka razy naciśniesz na pedał hamulca, robi się twardy. Bez wspomagania za pierwszym razem od naciśnięcia pedału hamulca ma być twardy, a jeśli tak nie jest to, w dalszym ciągu...
Tutaj masz schemat do 55 pin: http://obrazki.elektroda.pl/4392436100_1... moduł sterowany jest masą (były też sterowane plusem). Sprawdź masę na 1 pinie modułu. Po uruchomieniu moduł podaje masę na pin 34 uruchamiając przekaźnik. Sprawdź zasilanie na pinie 53. Sprawdź diodę d2, może mieć zwarcie, wtedy uszkadza sterownik przez pin 52.
Z natury pedał nie może zrobić się twardszy.
Najlepiej najpierw dowiedzieć się co to za błędy. Może serwo, może pompa vacum, a może zupełnie coś innego.
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
VAG Leon 1. Pompa hamulcowa czy serwo. Panowie, zanim zacznę zamawiać części i wymieniać inne sprawne, aż trafię na problem, chciałbym dopytać tu, czy jest możliwość sprawdzenia, co jest winne za twardy pedał hamulca podczas jazdy i po postoju nocnym, jakby ktoś lewarek podstawił pod pedał. Po odpaleniu robi się miększy, ale dalej twardy i bardzo słabo...
Raczej tak. Wygląda jak zawór zwrotny i pewnie nim jest (część samochodów ma zabudowany zaworek w serwie ale wszystkie oparte o serwo go mają). Odepnij cały przewód i sprawdź,w jedną stronę przepuszcza a w drugą jest kierunek zaporowy. Jeśli tak to jest to ten zawór. Teraz drobna uwaga: jeśli ten zawór niedomaga ,to trzeba coś z tym robić. Nie jest...
Prawidlowo hamulec powinny być twardy i nie wpadać w podłoge, układ najprawdopodobniej zapowietrzony, wracaj do tego mechanika i niech poprawia, bo zagrazasz sobie i innym.
ma znaczenie bo w serwie rośnie ciśnienie jak silnik nie pracuje i nie ma wspomagania. Serwo to mechanizm nadążny ,idzie za butem pomagając pchać pompę. Czyli mała odchyłka może powodować że pedał robi się miekki ? Dokładnie tak jest.Skoro jesteś pewien że dobrze odpowietrzyłeś to miękki może być z tego tytułu że tłokiem operujesz w powietrzu nie dociskając...
Na zgaszonym silniku pedał hamulca musi być twardy, dopiero jak jest włączony silnik pedał jest miękki bo działa serio, jak wpada pedał to zapowietrzony jest układ, sprawdzić poziom płynu, może też być zablokowany któryś zacisk.
Witam, wymieniłem dziś tarcze hamulcowe oraz klocki i po wymianie pedał hamulca robi się twardy dopier po drugim razie, czy to jest układ zapowietrzony? Przed wymianą było wszystko ok.
Witam mam problem z Audi A4 b7 2.0tdi 170km samochód ma bardzo twardy pedał hamulca. Hamulce są dobrze odpowietrzone i zmieniłem serwo. Bardzo proszę o pomoc
Witam, z racji wieku, postanowiłem wymienić przewody hamulcowe w Oplu. Wymieniłem wszystkie przewody. Następnie założyłem pompkę do odpowietrzania na zbiornik z płynem hamulcowym i wytworzyłem ciśnienie, następnie odpowietrzyłem każde koło. Efekt jest taki, że przy zgaszonym silniku pedał jest twardy. Natomiast jak odpalę auto to pedał wpada w podłogę....
Witam Mam problem z hamulcem w VW passat B5 FL 2002 rok 1.9 TDI Jak nasickam pierwszy pedał hamulca to hamulec jakis tak w miarę a drugi zaraz nacisk na hamulec juz pedał jest twardy i nie ma hamulca. A na wolnych obrotach to hamulec jest twardy. Jak zapalam silnik i naciskam na hamulec to pedał bardzo powioli schodzi prawie jak by nic. Jak by wspomaganie...
ale jak by była pompa walnieta to by pedał szedł do podłogi tak??? a on jest z 10 cm od podlogi i dalej niechce iść ale na poczatku jak wcisne na hamulec jest twardy ale powoli idzie w dół okolo 5-8 cm i dalej nie idzie jest to układ dwu obwodowy i w pompie są dwa tłoczki jeden za drugim czyli dwie sekcje . Jedna sekcja puszcza i pedał opada kilka...
Możliwe, że regulatory zawiesiły się nagle w obydwu bębnach? Albo nawet w jednym, czy powodowałoby to taki efekt? Wydaje się, że w takiej sytuacji po prostu trzeba przepchnąć więcej płynu aby wykonać większą pracę tłoczka, natomiast po kilkukrotnym wciśnięciu pedał hamulca powinien stwardnieć i nie opadać, przynajmniej tak by na logikę pasowało. No...
Tak zaworek jest dobry tez już go wymianialem gdyby był zepsuty objawem byłby twardy pedał. Płynu nie ubywa a tyl jest ok korektor hamowania jest nowy, nawet robilem probe bez tylnych hamulcy tzn. zaslepilem na pompie wyjscie i bez zmian. Moim zdaniem to jest wina złego podłączenia podciśnień bo na zgaszonym silniku pedal jest wysoki i nie ucieka ma...
Cześć! Dzisiaj został wymieniony przewód hamulcowy lewego koła (patrząc od tyłu ciągnika), a to dlatego, że poprzedni był załamany ok 3 cm za wyjściem z pompki. Nie było możliwości żeby odpowietrzyć hamulec. Jednak po wymianie i odpowietrzeniu hamulce nie działają tak jak powinny.......... Ja powiem tak: ciągnik pewnie dłuższy czas jeździł na jednym...
Pytanie 1. O czym świadczy to, że pedał hamulca po napompowaniu, po odkręceniu lewego odpowietrznika twardo się trzyma? Po odkręceniu prawego odpowietrznika, pedał powoli wchodzi do podłogi. W obu przypadkach płyn wychodzi bez bąbelków. Tak W Peugeot Partner, rocznik 2005, z ABS, wymieniłem przewody hamulcowe z tyłu, na odcinkach od regulatora siły...
Witam jak w temacie dziś rano na trasie wyświetla taki komunikat j/w z kodem 03038-03 pedał hamulca twardy, wskaźnik procentowy klocków nie widzi tylnej osi doradźcie coś
Ja kupiłem te uszczelkę serwa na alle i wymieniłem nurkując pod kierownicę. Bez zaglądania pod maskę. Wciśnięcie nowe uszczelki wydaje się niemożliwe bez jej uszkodzenia, ale dałem radę po 2 nieudanych próbach i kupowaniu nowej uszczelki. Jeśli ktoś ciekaw hintów to służę. ... po 11 latach ! Skoro jednak zabierasz głos, to zamieść wskazówki dla wszystkich....
Witam. Mam problem z hamulcami w DS4. Wymieniłem pompę Vacuum, po wymianie jest lepiej, ale nie do końca. Pedał jest trochę twardszy niż powinien być, a na wolnych obrotach po naciśnięciu twardy. Po dodaniu gazu wraca do poprzedniego stanu. Co może być przyczyną? Proszę o poradę.
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
Witam i proszę o pomoc. Zakupiłem peugeota 307 z silnikiem 2.0 hdi. Problem polega na tym iż przy gwałtownym hamowaniu pedal hamulca robi się twardy i słabo hamuje.
Witaj, jeśli masz odrobine pojęcia o mechanice napewno dasz sobie radę, odkręcasz pompe ham. od serwa odchylasz uważając na przewody ham. Serwo jest przykręcone bodajże 4 śrubami od wewnętrznej strony nad pedałami, oczywiście musisz wypiąć z pedału hamulca i finito, sprawdz wcześniej oring pomiędzy pompą a serwem w komorze śilnika :) http://images45.fotosik.pl/236/f52014f51...
To jest pompka vacum. Wytwarza podciśnienie. W dieslach się takie coś montuje. Benzyniaki mają z kolektora. Jak odlaczysz pompkę to będzie bardzo twardy pedał hamulca.
Problem z hamulcami w VW golf 5 plus 1.6 tdi. Witam uprzejmie. Przychodzę do Was z problemem w golfie 5. Ale do rzeczy, podczas postoju pedał hamulca po napompowaniu jest twardy. Gdy trzymam nogę w momencie gdy jest twardy i odpalę silnik pedał schodzi prawie na sam dół. Gdyby wpadł trochę to bym się nie martwił bo wiedziałbym że serwo pracuje. Ale...
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
co zrobić jeżeli w mercedesie actrosie rocznik 1997 robi się twardy pedał hamulca,brak stopu a przy tym niknie działanie tempomatu i ASR?z góry dziękuje za odpowiedź
- Golf 4 1.9TDI - Brak mocy i zblokowany pedał hamulca, wyciek w okolicy pompy vacum. Mam taki problem, króciec do serwo nie ma luzu, wydaje mi się, że może uszczelka poszła. auto nie ma mocy i po paru wciśnięciach hamulca robi się twardy. Jest ktoś w stanie stwierdzić co trzeba zrobić? z góry mówię, że nie posiadam wakuometru. https://obrazki.elektroda.pl/8911390100_...
Witam, pomocy, raptem dojeżdżajac do świateł poczułem twardy pedal hamulca i auto słabo hamuje. Wcześniej było dobrze. Gdzie szukać błędu i co robić?
Aha, czyli wyciągnąć przewód ze serwa, zatkać go czymś (np. palcem) i wtedy wciskać hamulec i sprawdzać czy pedał będzie nadal twardy czy jak? Przepraszam, że tak głupio się pytam, ale to mój pierwszy w życiu samochód.
Witam jestem uzytkownikiem vw sharana 2002 od jakiegos czasu zauwazam ze przy hamowaniu pulsacyjnym pedał robi sie twardy i brak hamulcy ,nastepmie wrzucam bieg wsteczny ruszam do tyłu ,chce zahamowaci co ...pedał wysoko twardy i nie hamuje .....co moze byc przyczyną tego zjawiska ?:
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
Cześć. Uporałeś się jakoś z tym problemem? Też Master III. Ja dodatkowo wymieniłem pompę hamulcową, bo objaw wskazywał na nią - totalnie nic to nie dało. Kiedy silnik nie pracuje pedał jest twardy, jak serwo dostanie podciśnienia, pedał wciskam, jest jakiś tam opór, samochód hamuje. Ale na postoju, po dłuższym przytrzymaniu hamulca, pedał wpada z lekkim...
Doprowadź ten rozmiar kół do porządku. Na prostej ABS widzi różne prędkości osi i on może powodować chęć wyrównania prędkości kół. Niewyważenie objawia się tylko w danym zakresie prędkości, powiedzmy między 80 a 100 km/h i występuje niezależnie od hamowania. Usterka serwa lub pęknięty delikatnie wężyk podciśnienia objawia się tym że pierwsze wciśnięcie...
No i nie dowiedziałem się co było przyczyną twardego hamulca. Zacznie temat i nie kończy ,a mnie by się akurat przydało aby nie zapuszczać nowego posta.
Nie, pompa ta nie spowoduje żadnych usterek w silniku, ewentualnie dżwignia hamulca nożnego (pedał), zrobi się twardy. A co do tego czujnika lużnego, to napewno piszesz o czujniku ciśnienia doładowania i on ma być zamontowany SZCZELNIE! Jeśli nie to i mocy nie będzie silnik osiągał w pełni... http://obrazki.elektroda.pl/8128536900_1... To...
Witam Mam problem w volvie fh 12 2004r. Pedał hamulca zrobił się twardy. Co możę być przyczyną?
Witam wczoraj znajomy wymieniał w moim aucie (vectra A 93) tarcze i klocki w przednich kołach. Efekt jest taki ,że pedał wpada mi do podłogi i jest bardzo miękii,ale jak go tak ze 3 razy popompuje rosnie i jest twardszy. Na wyłączonym silniku pedał hamulca jest wysoko i twardy.Pytanie czy tak powinno być po wymianie tarcz i klocków ?Przed wymianą wszystko...
Sprężyny a w zasadzie sprężynki w pompie służą tylko do tego żeby tłoczki wracały do początku. Muszą być wystarczająco mocne aby pokonać tarcie (w uproszczeniu) tłoczków o korpus pompy. Związku z serwem żadnego nie ma, jedynie powinno być szczelnie na połączeniu pompy i serwa, chociaż spotkałem serwo z dziurką tuż obok pompy więc tu zależy jaka konstrukcja....
Jakie korekty? Jaki odczyt z MAP? Przecież tam wszystko widać.
Zaopatrz się w cztery zaciski elastycznych przewodów hamulcowych i zaciśnij je przy wszystkich kołach. Zobacz czy hamulec jest twardy i wysoki. Jeżeli tak to zdejmuj pojedynczo aż znajdzesz co bruździ.
zdejmij zawór z serwa, włóż do serwa jeden koniec wężyka, a do drugiego końca podepnij strzykawkę. Zassaj i zabacz co wyssiesz. Ja już wiem :-)
witam, mam podobny problem tylko ze u mnie to pedal caly czas jest twardy. pacjent to golf 4 1.9 tdi 90 KM ALH. jak wcisne pedal hamulca i odpale silnik to pedal powinien wpasc troche a on twardy!! stawiam na servo ale najpierw chcialbym sprawdzic ten zaworek na przewodzie. jak go sprawdzic czy trzyma? pompe vacum rozebralem i wyglada na ok. podcisnienie...
Witam serdecznie. Jak w temacie nie raz mam twardy pedał hamulca. Objawia się to przy hamowania w korku przy dojechaniu do kolejnego auta lub przy normalnym hamowaniu. Raz jest git tak że aż staje dęba a nieraz tak jak by spowalnia i twardy pedał. Zauważyłem to wczoraj. Miesiąc temu wymieniłem klocki i tarcze. Było dobrze do wczoraj. Pomocy bo nie chciał...
wcisnę kilka razy hamulec i nagle staje się twardy pedał Jak pedał masz sprężynujący a po paru wduszeniach pedału twardnieje to odpowietrz układ. Dodatkowo korektor sił hamowania podmień, tak jak wyżej ktoś pisze.
Witam Mam problem z Mercedesem A 168, 170 cdi Komputer także wskazuje błąd c1201. Nie jest to stały błąd. Po skasowaniu pojawia się dopiero po przejechaniu się i kilkukrotnym hamowaniu . Problem jest w tym, że pedał hamulca jest twardy. Zostało wymienione serwo, podciśnie jest. Rozumiem, że ten błąd wskazuje na przełącznik od wspomagania hamowania w...
Witam. Mam taki problem jak w temacie. Dziś rano jadąc z pracy przez pierwsze 15km miałem hamulce sprawne. Wszystko było z nimi ok. Zaś po przejechaniu tego dystansu skuteczność hamowania zmalała praktycznie do zera, pedał hamulca zrobił się twardy i ciężko jest wyhamować nawet z małej prędkości. Koła nie są w stanie się zablokować, płynu w zbiorniczku...
nie widzę żadnych przecieków na kablach, a zaworka na przewodzie od kolektora do serwa jakoś nie mogę znaleźć ?? Dzisiaj ka końcu górki jak w pierwszym poście opisałem pedał był twardy jakieś 2 sekundy i później odpuścił zszedł niżej i zaczął hamować, tak jak przy odpowietrzaniu hamulców kiedy odkręci się zaworek i pedał zchodzi niżej...
witam, odnawiam wątek, bo mam podobny problem, czyli co jakiś czas zdarza się ze naciskam pedał hamulca i odczuwam opór pod stopą, po mocniejszym nacisnięciu hamuje, ale droga się wydłuża. Zauważyłem, że dzieje się to zimą, gdy temperatura spada w okolice 0 stopni lub poniżej. Audi A4 1.9 TDI 116 KM, silnik AJM pozdrawiam dd
Cześć, po wciśnięcie pedału hamulca słuchać z pod niego syk powietrza, pedał podczas jazdy jest twardy a po postoju praktycznie jak kamień do momentu odpalenia, gdzie szukać przyczyny? Wymienic od razu całe serwo czy może szukać gdzie indziej? Syk powietrza po wciskaniu mam wrażenie jest za pedałem hamulca
No a może samo serwo jak mowisz ze pedał twardy nie chce głupot gadać ale może byc kiedy płyn wymieniałes ostatni raz też traci swoje właściwości po pewnym czasie
właśnie szukałem odpowiedzi o podobnym problemie - słaba skuteczność hamowania.. u mnie jest tak, że przy wyłączonym silniku pedał hamulca jest dosyć twardy a po uruchomieniu silnika pedał zaczyna pomalutku wpadać tak jakby m-dzy sekcjami pompy płyn się przelewał.. ale bardziej podejrzewam serwo Tak jak kolega syczy mi kiedy "podpompowuje" hamulce tak...
Witam!Mam passata b5 fl.po wlaczeniu silnika oraz w trakcie jazdy mam twardy pedał hamulca przez co auto wogóle nie hamuje.Dodam że wczoraj było wszystko ok,a dziś rano klapa.Gdzie mógłbym szukać przyczyny?Proszę o jakieś podpowiedzi.Dzięki.
Problem rozwiązany. Okazało się, że poluzowała się śruba na vacum pompie i stąd twardy pedał i święcące się kontrolki. Po dokręceniu śruby wszystko wróciło do normy... Dziękuję chętnym za pomoc
Witam.Mam problem z hamulcami.Otoz jak zapale silni to pedal powinien byc miekki.A u mnie jest bardziej twardy jakby serwo nie dzialalo.czy da sie jakos naprawic czy trzeba to wymienic.Pomozcie.Pozdrawiam.
Zamontowałem nowe zaciski do mojego fiata seicento i niestety nie wszystko działa dobrze. Podczas krótkiego mocnego naciśnięcia na pedał hamulca wszystko jest ok, pedał jest twardy, auto staje jak wryte. Problem pojawia się podczas np. zjeżdżania z górki, przy lekkim wciskaniu hamulca, pedał bardzo wolno idzie w podłogę. Gdy jest już nisko, hamowanie...
Witam ponownie po Przerwie długiej. Otóż miesiąc temu wziąłem się za remont silnika s301d. Wymieniłem Uszczelki na nowe zakupione w andorii. Wszystko dokładnie wyczyscilem z brudu i syfu. Kąt wtrysku ustawiłem tak jak wyczytałem na forum na 5,4 mm i pali do strzału, założyłem na ramę i po Przejechaniu się zauważyłem ze jest coś słaby. Myślałem że jak...
Witam. Potrzebuję pomocy ponieważ mam golfa 2 z elektryczną pompą abs i podczas jazdy zapaliła się kontrolka od hamulca póxniej od abs i twardy pedał tak jakby pompa wyłączyła dopływ płynu do kół okazał się wyphnięty cylinderek wszystko naprawiłem odpowietrzyłem choć z tyłu nie chciał leciec płyn ale pokombinowałem z regulatorem siły hamowania i poleciał....
A czy moze wie ktoś jaka wartość powinno mieć to podciśnienie albo wie gdzie to sprawdzić?
Witam, Mam problem z hamulcami w Volvo 740,mianowicie jeśli hamulce są zimne,pedał hamulca jest miękki i ABS jak najbardziej sprawnie działa,natomiast w momencie kilku krotnego naciśnięcia pedału hamulca staje się twardy i ABS przestaje funkcjonować. Macie koledzy jakieś sugestie co do przyczyny???. Pozdrawiam
Jeżeli pedał hamulca zatrzymuje się po silnym wciśnięciu, w tym samym miejscu ( nie płynie dalej), to wszystko jest w porządku. Oczywiście, badanie przy włączonym silniku. Przy wyłączonym - pedał po kilkukrotnym naciśnięciu powinien być w górnej pozycji (tzw. twardy) i nie powinien opadać. Oczywiście, jak zaznaczył kol. MoniTOX, warto sprawdzić te wszystkie...
Witam, Przed wymianą tylnych zacisków wszystko było ok, auto normalnie hamowało. Przyczyna wymiany tylnych zacisków-stojące dęba tłoczki. Przed odkręceniem przewodów zostawiłem lekko wciśnięty pedał hamulca. Po założeniu nowych zacisków, pedał był twardy nie wpadał w podłogę, ale trzeba przecież odpowietrzyć, więc odpowietrzamy tylne hamulce, ciężko...
Dzień dobry, Dzisiaj zwracam się do Państwa z pewnym problemem, który napotkał mnie w kultowym, a zarazem niezawodnym Passatem B5, a mianowicie od pewnego czasu zaczyna się robić twardy pedał hamulca oraz hamulec przestaje po części hamować (hamuje na około 50 %) zauważyłem również, że przy hamowaniu szybko załącza się ABS i zaczyna tak przeskakiwać...
Z tego co wiem gdy niesprawne jest serwo to pedał hamulca jest twardy a nie miękki to raz a dwa po jego wciśnięciu auto słabo hamuje. U mnie dobrze hamuje a pedał jest miękki. Więc jak może serwo szwankować ?
Odpal silnik z wduszonym jednocześnie pedałem hamulca. Musi opaść. Jak nie opada to serwo, vacum, albo przewód gdzieś nieszczelny.
Witam, mam taki problem w Bravie że przestały mi hamowac oba tylnie koła. Wymienilem szczęki, bębny i cylinderki. Przy probie odpowietrzania w ukladzie wogole nie bylo cisnienia a pedał hamulca zrobił sie twardy. Przod hamuje dobrze a z tyłu nadal nie ma wogole hamulca. Czy moze to byc pompa lub serwo?
Bez pomiarów ciśnień manometrami i momentów reakcji zaworów można sobie kabałę kartami postawić. Twardość pedału to może być odczucie subiektywne. Spuść powietrze z układu i sprawdź bez powietrza, jak będzie tak samo to może być wina pedału czyli zaworu głównego. Jeśli rzeczywiście twardy jak w hydraulicznych hamulcach.
Czy daje się "podpompować"? Jeśli tak- to czy po podpompowaniu pedał jest twardy czy miękki?
Moze byc tez problem z plynem hamulcowym jak sie nagrzeje to pedal twardy i hamowcow brak :-(
hamulca twardy pedał pedał hamulca twardy twardy pedał hamulca
opalarka regulacja temperatury katalizator wydech blaupunkt szumi
Zamiennik stabilizatora LT1083: porady i alternatywy Czas schnięcia zaprawy szamotowej przed paleniem