Kół samochodowych? Jak dużych? Do 800zł to raczej trudno będzie kupić klucz, który będzie odkręcał koła nawet w osobówkach. Nierzadko klucze z momentami zrywającymi nawet powyżej 1000Nm nie dają rady. Na co zwrócić uwagę? Na moment obrotowy zrywający. 1500Nm to naprawdę minimum. Następnie na to jak często będzie używany ten klucz. Jeżeli dość często...
Pod aluminiową blaszką nie ma żadnych tranzystorów MOSFET. Jest to sterownik najprawdopodobniej z czujnikami Halla. Na początek można odlutować trzy przewody silnika, sprawdzić oporność uzwojeń. A same tranzystory MOSFET, po rozszyfrowaniu wyprowadzeń G, D, S pomierzyć miernikiem na teście diody. A wyniki poszczególnych par porównać. Te złącze 6 pin,...
https://obrazki.elektroda.pl/4364096600_... DCF921 posiada na uchwycie pierścień zabezpieczający lub sprężynę zabezpieczającą. DCF922 posiada system mocowania zapadkowo kołkowy. Przy tym drugim, nasadka samoczynnie nie wyskoczy z uchwytu, nawet jeżeli jest już rozklekotana. Podobnie jest w kluczach DCF899H i DCF899: https://obrazki.elektroda.pl/2388798900_...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Tu masz trochę.
Przecież pisał, że chce niewygodny, na 230 V. https://centrumelektronarzedzi.pl/pl/...
Fajnie się ogląda testy, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Nie sztuka jest dokręcić kluczem dynamometrycznym śrubę z momentem obrotowym 200Nm i odkręcić ją zabaweczkami typu Dedra, Ryobi czy Parkside. Sztuką to jest odkręcić śruby koła, które pracowało. Poza momentem dokręcenia, dochodzą jeszcze zwiększone siły tarcia na skutek korozji...
Od 4 lat katuję w warsztacie wynalazek marki SATRA, model s-co1500. Nie było jeszcze śruby której by nie dał rady (samochody osobowe). Kolega śmiał się ze mnie, że kupuję szajs (on kupił jakiś model Stanley, za kilka tysięcy, ja wydałem 300 pln z nasadkami do kół). Tylko, że mój szajs działa już 4 lata a Stanley padł po niecałych dwóch. Jedyny minus...
Witam. Z tego co wypisałeś to jedynie BASS akumulatorowy klucz udarowy 18V 450nm z silnikiem bez szczotkowym bym wybrał.
Również mam problem z wyłącznikiem, stąd pytanie, mianowicie: Do czego służy płytka z elektroniką w zakrętarce? Czy po wymianie przełącznika, elektronika przed nadmiernym rozładowaniem znajduje się w baterii czy w urządzeniu?
Wymiana jednego ogniwa ma sens tylko wtedy jeżeli reszta trzyma zbliżone do niego parametry. Trzeba było by sprawdzić pozostałe bo możliwe że któreś przysiada, a bateria wstaje dopiero gdy napięcia znów się wyrównają. Nie wiem jak dokładnie wygląda twoja bateria, jak jest łączona ani co nią zarządza. Równie dobrze może się przegrzewać lub uszkodzony...
Tego akurat nie, ale z jakąś inna nazwą, też 2000 W i 800 Nm (tyle pisze), ale z regulacją siły odkręcania/dokręcania. I jest to potrzebne, właśnie przy dokręcaniu (choćby koła). A z nasadkami i przejściówkami pewnie warto, bo zwykłe nasadki mogą pękać przy udarze.
Witam Przezwojenie silnika (wysokie koszty) lub autotransformator np. [url=http://toroidy.pl/index.php?page=sh... na pewno nie będzie ważył 4kG pozdrawiam
A dołożyłbyś z 50zł i kupił jonneswaya - tłukę nim już parę lat i nie narzekam Co prawda na narzędzia Yato też nie narzekam
Witam ponownie. Więc tak : dzięki koledze Jankomatex uzyskałem wszystkie potrzebne informacje ( jak widać można bezinteresownie pomagać innym bez złośliwych uwag ). Brakujący element na płytce to prawdopodobnie termik 22k a tranzystory użyte w moim przypadku IRFH7440TRPBF jak w temacie kolegi ogi8. Co do pierwszego odpalenia to niestety porażka . Sprzęt...
Ja mam Satrę tą z pierwszego linku założyciela postu. Kompresor 2 tłokowy Stanley 100 litrów zbiornik , przewód 10/17 i kółka w rodzinnych 6 autach zmieniam bez problemu. Kompresor zasila też bałwanka przy tych operacjach a klucz szczerze mówiąc odkręca wszystkie szpilki bez problemu. Z dokręcaniem trzeba tylko delikatniej np. na 2 i klucz dynamometryczny....
Przemierzę te kabelki w wolnej chwili i dam znać, bo ta elektronika chyba bedzie od tego przycisku w sopie klucza do ustawiania momentu (siły), czyli pomijając ją, to teoretycznie klucz działał by do oporu, tylko, czy działałby tak jak powinien po dokręceniu żeby ręki nie ukręciło, chyba, że od tego bedzie sprzęgło w głowicy.
Chłopaki używają taki na warsztacie przy rozkręcaniu zawieszeń i bardzo rzadko muszą używać pneumata. Dodatkowo używają M12 CIW12-202X do drobniejszych prac. Spokojnie można polecać każdemu, a jutro sprawdzę jakiej siły jest M18.
Daruj sobie ten klucz z Ryobi. Ma takie same parametry co ten Parkside. Poza tym napięcia obu akumulatorów to 20V po naładowaniu do pełna. Te 18V to ściema producenta. Wiem bo mój syn ma sprzęty tych firm, a klucz Parka kupił dla mnie, żeby staruszek się nie męczył.. i się nie męczę :-). Klucz udarowy (każdy) inaczej sobie radzi ze świeżo przykręconymi...
Wymieniłem ogniwa w baterii do klucza udarowego Delphi; pakiet ma 21 V. Po podłączeniu do klucza słychać tylko "klik" i klucz nie startuje, i, co najciekawsze, po rozładowaniu pakietu do około 20,5 V klucz startuje. Elektronika w baterii dość prosta; można takie kupić na Ali z dodatkowym wyjściem do ładowania (jak w laptopie). Oryginalny pakiet ma napis...
Normalnie pneumatyczny udarowy klucz i 24. Przytrzymaj ręką pójdzie. Chyba że na aucie chcesz odkręcić.
Klucz udarowy Rooks 4305 na załączonym filmie pokazałem jak się zachowuje klucz po wymianie przełącznika i sterownika, przed wymianą było to samo, wirnik bezszczotkowy, zero jakich kolwiek innych elementów co mogło by powodować zatrzymanie klucza podczas pracy w lewą stronę. Bateria ? sam nie wiem
Jeśli problem nie występuje z innymi bateriami, to oczywiste jest, że winna jest bateria. Prawdopodobnie jeden z akumulatorów traci napięcie szybciej niż pozostałe, czyli ma większy opór wewnętrzny. Przy dużym poborze prądu napięcie spada mocno i baterię odcina zabezpieczenie. Możesz wymienić całą baterię, możesz się pobawić, rozebrać baterię, namierzyć...
Dzień dobry, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu z kluczem udarowym EINHELL TE-CW 18 Li BL, objawy to działa w miarę do 100 Nm, a powyżej się ślizga i nie daje rady, dosyć luźno można kręcić nasadką i obracać silnik z całym mechanizmem, co kiedyś było chyba niemożliwe. Wewnątrz wszystko wygląda ok i czy jest możliwość rozebrania sprzęgła-elementu...
Parkside moment zrywający według instrukcji ponad 1800Nm. Dokręcanie to ponad 1300Nm ale jest ciężki i nie popracujesz nim za bardzo. Wagowo do Makity podobny cena niższa a parametry niby wyższe. Ten jak pisałem nie jest mój. https://obrazki.elektroda.pl/8530927500_... https://obrazki.elektroda.pl/7232282800_... https://obrazki.elektroda.pl/6464821300_...
Witam wojtek 9007 - potencjometr dziś zidentyfikowałem, przewodów idzie trzy, a jego rezystancja wynosi 20k. Dzięki za linki. A czy układ jak na obrazku spełnił by swoje zadanie? https://obrazki.elektroda.pl/7988683700_...
Klucz pneumatyczny Chicago Pneumatic CP8849 niestabilne obroty, szarpie, traci moc podczas pracy. Proszę o sugestie.
Jak to będzie klucz udarowy DeWalt to poradzi sobie.
1/2 cala wytrzyma. Na fotce jest zestaw 1/2 i 1/4 cala i to mnie zmyliło. Jeżeli chodzi o 1/2 cala to już dawno rzucić za psami a potem kupić porządny sprzęt i mieć spokój do końca życia i o jeden dzień dłużej. Ostatnio chciałem odkręcić koło w Seacie Leonie 1, żaden klucz pneumatyczny nie mógł dać rady, potem była przdłużka około metr i skakanie po...
Tylko ten jest na akumulator. A mi bardziej zależy zeby był na kompresor.
Szczególnie na wyobraźnię działa napis NIE RUSZANE OK. 30 LAT. jutub wspiera, jutub radzi, jutub nigdy was nie zdradzi Ta rdza na gwincie półosi (np. tutaj https://youtu.be/5ZjPSr7_qaY?t=442) też jest świetnie sfingowana. Typowy użytkownik elektrody z foliową czapeczką na głowie , kup klucz za 2,5 tysiąca do amatorskiego użytku bo wszystkie inne to...
Witam. Serwisuje Klucz Udarowy Milwaukee CHIWF-24 , który ma problemy ze startem, dopiero po zakręceniu wirnikiem startuje, najprawdopodobniej któryś z czujników halla padł, aczkolwiek nie mogę na podstawie skróconego oznaczenia elementu go odnaleźć. Oznaczenie to W7BA . Załączam fotkę. https://obrazki.elektroda.pl/3899086600_...
Dla tych co by mieli taki sam problem, wkrętarka odżyła, przylutowałem rezystor 100 kΩ między radiatorem a plusem wchodzącym do baterii. Temat zamknięty.
Chciałbym kupić klucz udarowy z Chin, oferowany jest z akumulatorami 598 VF, zastanawiam się jednak czy takie rozwiązanie będzie kompatybilne z akumulatorami BL1850?
kto pracuje sprzętami bezszczotkowymi ten wie o co chodzi i nie ma sensu się tu rozpisywać na temat zalet tego rozwiązania bo nie po to zakładałem ten temat jeśli Ależ ja doskonale wiem... to proszę poszukać jest mnóstwo artykułów na ten temat Marketingowy bełkot i nic po zatym, lepiej dopłacić i mieć pewny i sprawdzony przez innych bardziej doświadczonych...
Im mocniejszy klucz tym jest większy. Jeśli nie masz upatrzonej marki to wertuj katalogi producentów elektronarzędzi - szukaj najlepszej opcji pod względem wymiary / moc. Ewentualnie cena. Przy kołnierzu DN150 będziesz miał 20-max 30mm więc moim zdaniem każdy klucz poniżej 1000Nm z długą nasadką podejdzie.
Dopóki nie rozbierzesz, nie zobaczysz o co chodzi. Problem dość popularny niestety w tanich kluczach udarowych. Prawdę mówiąc to kolega nie napisał nawet producenta i modelu klucza udarowego - możemy prosić o uzupełnienie info? Przykładowy schemat: https://www.mikron.com.pl/maszyny/wkreta...
Akumulator 18V i 20V zawiera taką samą ilość ogniw. Czy zadziała zależy od pojemności to jest prądu jaki może akumulator dać
Niektóre klucze mają regulację momentu obrotowego - jak to jest realizowane? Poprzez prędkość obrotową silnika. I nie regulujesz momentu samego w sobie, tylko ilość uderzeń. Ja przynajmniej nie spotkałem się z innymi kluczami elektrycznymi, chociaż biorąc pod uwagę rozwój technologii i zastosowanie silników BLDC (które z odpowiednim oprogramowaniem...
Jakiś czas temu kupiłem satre. W celech sprawdzenia dokręciłem śrubę zwykłym kluczem dodatkowo poskakałem po pokrętle. Odkręcił bez najmniejszego problemu. Dokup do niego wąż minimum 12mm.
Nie ma blokady, klucz udarowy odkręci bez blokowania walu.
Klucz naprawiony i działa już z pół roku w warsztacie samochodowym Zastosowałem tranzystory IRFH7440TRPBF zamykam temat
Tak jak pisałem do samochodu będzie tylko czasem używana,a ta JCB brzmi jak porządna firma tylko ta cena i 90 NM a dziwnym trafem udary na allegro mają po 200,a nawet 400 NM
Sprzęgło odkręca się w prawo, czyli zgodnie z ruchem wskazówek zegara. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Trzeba dorobić specjalną końcówkę, na klucz udarowy i pójdzie bez problemu. Końcówka podobna do klucza do szlifierek kątowych, tylko z trzema bolcami. Na zdjęciu widać, wyraźnie, gwint. http://obrazki.elektroda.pl/3342093700_1...
Owszem, brałem taki pod uwagę, ale jak pisałem wyżej, chciałbym sobie postawić też garaż, taki na słupach drewnianych, obity płytami OSB (potem tynk) więc trzeba mi coś takiego, aby wkręcić wkręty w konstrukcję takie w granicach 150-200 mm długie. Wiem, że ten może by dał radę, ale te sieciowe klucze są stosunkowo ciężkie i nieporęczne a na składaniu...
Właśnie kupiłem Klucz Udarowy Elektryczny. Nie będę reklamował firmy, powiem tylko że zapłaciłem około 200 zł. (w kolorze czerwonym). Dane techniczne mogę podać, zawsze to jest jakieś porównanie. Napięcie 230V,2000W, 700 Nm. Chciałem podzielić się opinią, bo mało jest informacji dla chętnych, którzy chcą kupić takie cudo. Klucz kupiłem przede wszystkim...
Ode mnie: YATO YT-38841 zestaw nasadki + płasko-oczkowe nr 1 (naprawdę nie ma tam wielu zbędnych elementów, torxy są, imbusy nasadki są - używam, nie ukręciłem jeszcze). YT-0143 zestaw do hamulców. YT-0065 drugie płasko oczkowe. YT-0398 oczkowe odgięte. YT-4901 do YT-4912 - krótkie płasko oczkowe (albo zestaw na listwie YT-4901). Oczywiście modyfikować...
Niestety uszkodzona cała elektronika sterująca silnikiem, najprawdopodobniej przez to że silnik też się uszkodził. Brak możliwości naprawy (zalane żywicą). Koszt całości 500 brutto.
Jak sprawdza się ten Falon-tech przy odkręcaniu śrub w kołach auta klasy D? Daje radę? W mim przypadku mały klucz pneumatyczny o momencie ok 300Nm nie zdał egzaminu więc myślę o mocniejszym elektryku do zastosowań domowych.
Noooo taki to może i przy Twoim kompresorku pochula zapotrzebowanie na powietrze ma wg. sprzedającego 150l/min ale zapieczonej śrubki może nie ruszyć a np odkręcanie nim kół to czysta abstrakcja bawiłem się kiedyś takim i max jak dla mnie to M8 ale z tego co czytam Twoje zapędy idą w dobrą stronę - elektryczny klucz udarowy wcale nie są takie drogie...
Dzień dobry, Klucz DTW 285Z nie ma mocy (ciężko mu obrócić wirnikiem i po chwili rozłącza bezpiecznik). Wirnik nie jest zablokowany, da się nim obrócić w rękach. Co może być przyczyną? Zasugerują mi Panowie jakieś sposoby diagnozy? Podmiany w ciemno odpadają, ze względu na wysokie koszty części.
klucz udarowy milwaukee klucz udarowy parkside klucz udarowy
corsa skrzynka bezpiecznik pobrać vista pilot bramy android android
epson stylus thomson aktualiacja
Czerwona kontrolka błyskawicy i tryb awaryjny po 20 km jazdy Światła stopu i pozycyjne nie działają w Volvo XC90 2004 - przyczyny